Elisabet Vuorinen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Tharken
Kyttääjä
Viestit: 70
Liittynyt: 17 Loka 2009 21:26

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Tharken » 22 Marras 2010 22:52

Sarki kirjoitti:
[juuso] kirjoitti:Toivottavasti ei ikinä törmätä.
Onko tämä suomalainen vastine Habibin kommentille: Et ole katseeni arvoinen.
Saiskohan tosta kommentista jonkun videoleikkeen olis kiva nähdä?
Itse nimittäin en tommosta muista
Turboäänet Eetulle!

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 22 Marras 2010 23:02

Sarki kirjoitti:
[juuso] kirjoitti:Toivottavasti ei ikinä törmätä.
Onko tämä suomalainen vastine Habibin kommentille: Et ole katseeni arvoinen.
Ihan vaan molempien turvallisuuden kannalta. Siinä saattaa maissit nimittäin lennellä puolin ja toisin.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Hilma » 22 Marras 2010 23:02

Niin, kyseessähän EI tietenkään voi olla aito tapaturma. :roll:

Kyllä mä ainakin voisin Ellun kanssa ihan mielelläni muutaman sanan vaihtaa jos kohdakkain satuttais. Kaikkine vähemmän imartelevine piirteineenkin Ellu on avoin ja aidon oloinen tyyppi eikä samaa voi todellakaan sanoa kaikista kalusteista tuolla talossa.

Avatar
sunday
Vaihtoasukas
Viestit: 329
Liittynyt: 02 Syys 2009 00:11

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja sunday » 22 Marras 2010 23:08

Oon nyt vähän myöhässä, kun oli viikonloppuna niin paljon kaikkea jännää, että nukuin tänään koko päivän ja heräilin vasta... mutta mahtavaa, että Elisa putosi! Ilmeisesti Suomessa on sittenkin edes jonkin verran järkeviä ihmisiä. :D Niiden äänestystilanteiden perusteella odotin, että Raivobet jäisi taloon, mutta onneksi ei sitten kuitenkaan.

Periaatteessa Elisa oli varmaan jossain määrin hyvä BB-asukas, koska hän oli todella räiskyvä ja värikäs. Mä en kuitenkaan oikein kyennyt näkemään sitä asiaa niin, koska mun mielestä Ellu olisi pitänyt jo maissigaten jälkeen poistaa talosta. En tosin missään nimessä olisi ilman maissinheittelyäkään Elisasta pitänyt, tuollaiset aggressiiviset, aivottomat, tekopyhät, liian kovaääniset rääkyjät eivät ole ihan mun makuun. Enkä myöskään arvostanut sitä Sadun ja Marin kanssa läyhäämistä tippaakaan. Tyttö taisi olla kaikkien aikojen inhokkiasukkaani, vaikka alussa hänestä niin tykkäsinkin.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 22 Marras 2010 23:12

Seiskan videohaastattelu:

BB-Elisabet Saulin kynsissä: Anteeksi!

Sauli tenttaa Elisabetiltä mm. mitä mieltä tämä on siitä, että paljon lyhyemmän aikaa talossa ollut Noora sai jäädä vielä finaaliviikoksi ja miten Elisabet koki Marikan henkilönä.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Karhu » 22 Marras 2010 23:56

Extrasta: "En mä kanna kellekään mitään kaunaa. Jos joku mua vihaa, niin vihaa. Ei se oo multa mitään pois, se on vaan niiltä pois."

Ok-ke. Kiitti moi.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Hilma » 23 Marras 2010 00:06

^ No noihan sen hyvinkin on. Jos joku haluaa haaskata energiaansa johonkin niin absurdiin kuin tositelkkarityypin vihaamiseen jota ei todennäköisesti tule elämässään edes kohtaamaan, siltä itseltäänhän se vain on pois. :whois:

Sarki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 514
Liittynyt: 26 Syys 2010 04:31

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Sarki » 23 Marras 2010 00:12

Karhu kirjoitti:Extrasta: "En mä kanna kellekään mitään kaunaa. Jos joku mua vihaa, niin vihaa. Ei se oo multa mitään pois, se on vaan niiltä pois."

Ok-ke. Kiitti moi.
Te ootte haukkuneet asukkeja 3 kuukautta. Kyllä mun mielestä niillä on oikeus vähän vastata.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 23 Marras 2010 00:26

Iltalehden Elisabet-videohaastattelu:

BB-Elisabet: Petri on vain hyvä kaveri

Haastattelussa Elisabet tarinoi hiukan lisää mm. Marika-suhteestaan ja talossa keskustellusta "villistä vuodestaan". "Läyhätä"-verbi ei ole Elisabetille tuttu, mutta sanan selityksen kuultuaan ei tunne sellaista tehneensä, koska on mielestään sanonut samat asiat talossa myös suoraan asianomaisille henkilöille. Peter-veljen silmästä (jonka vuoksi Peter ei ollut Talk Show -lähetyksessä Elisabetiä vastaanottamassa) Elisabet mainitsee, että "kaatui tosi pahasti, silmä oli hirveen näkönen".

Videolla lipevä juorutoimittajatäti yrittää myös maanitella Elisabetiä näyttämään Michael Jackson -tatuointinsa kameralle. "Eiköhän se oo jo nähty", vastaa Elisabet kieltävästi hymyillen eikä suostu näyttämään lisävonkaamisestakaan huolimatta.

Elisabet aikoo viettää lähiajat tiiviisti perheensä, kaveriensa ja BB-kaveriensa kanssa, eikä Peter pääse hänestä eroon hetkeen.

Avatar
Silencio
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 842
Liittynyt: 13 Marras 2008 21:20

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Silencio » 23 Marras 2010 00:28

Karhu kirjoitti:Extrasta: "En mä kanna kellekään mitään kaunaa. Jos joku mua vihaa, niin vihaa. Ei se oo multa mitään pois, se on vaan niiltä pois."

Ok-ke. Kiitti moi.
No eipä se Elisabetilta olekaan pois, koskaan kuulluutkaan jostain Hirvestä, Karhusta tai Jäniksestä joten jos joku täällä tuntee sen niin hyvin että voi vihata "virtuaalisesti" niin onneksi olkoon ja okkei.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 23 Marras 2010 00:37

Eiköhän Elisabetin kohtaloksi koitunut kuitenkin se juna-tehtäväviikon selän takana psykoilu pyykin pilaamisineen ja muine negailuineen... Siihen vielä se "Väkivaltainen käytös " -kohu ja aggressiivinen mieheen liimautuminen kunnon känässä...

En sitten tiedä, onko net asiat hyväksi tuoda Ellulle esille ja kiistäisikö hän kaiken...?

Saattaapi olla ,että toi itseanalyysi vois olla hyväksi... Ajatellen niitä mahdollisesti epätodellisia ajatuksi armeijasta ja poliisikoulusta Tän naisen luonteenpiirteet ei vaan sovi ... pahoitteluni...


Toivottavasti Elisabet löytää paikkansa tässä tai naapuriyhteiskunnassa... esm. eläimiin liittyen... Värikästä BB-kautta tuotit ja kaikkea hyvää jatkossa toivottaa RP...

Avatar
PARd
Sveitsi
Viestit: 91
Liittynyt: 11 Loka 2010 05:27

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja PARd » 23 Marras 2010 00:43

Tossa Iltalehen haastattelussa Ellu ei kuulemma ole puhunut kenestäkään pahaa seläntakana tai ei ainakaan niin "muista", sanoi kuulemma kaiken päin naamaa. Okkkke! No jurrisa kyllä tais sanoa kaiken päin naamaa, mutta ei muuten. Ja toi Jacksonin kehuminen :lol: :lol:
Kuva

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja ff » 23 Marras 2010 00:43

Elisabet esiintyi hyvin tässä extrassa ja puhui ihan täyttä asiaa. Oli näköjään käynyt lukemassa muutaman sata negatiivis-sävytteistä kommenttia hänestä kirjoitetun, mutta näytti kuitenkin sen verran vahvalta ettei antanut niiden onneksi hämmentää sen kummemmin. Älä anna niiden sekoittaa päätäsi Ellu, koska loppujen lopuksi tämä oli kuitenkin vain tv-ohjelma/tosi-tv:tä. Tosin jotkut ottavat nämäkin asiat erittäin vakavasti tunteella ja olisivat tosiaan varmaan valmiina heittämään jotain kananmuniakin sinua kohti. Välillä oli todella mautontakin kirjoittelua, kun oikeasti toivottiin Elisabetille jotain pahaa tapahtuvan. Toivon ettei kukaan nyt niin tyhmä oikeasti ole, mutta ei sitä koskaan tiedä. Koska kuten sanoit bb-talossa niin maailmassa on enemmän pahaa, kuin hyvää. Tiedän sen itsekin omasta kokemuksestani..

Olit kuitenkin kauden persoonallisin väriläiskä/viihdyttäjä/kaunein naisasukas ja jäit mieleen tästä kaudesta päällimmäisenä minulle ja muutamalle muullekin katsojalle toivon mukaan. Kiitos siis Elisabet huikeista 90 päivästä ja hyvää jatkoa elämääsi!
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja knocker » 23 Marras 2010 00:45

Silencio kirjoitti: No eipä se Elisabetilta olekaan pois, koskaan kuulluutkaan jostain Hirvestä, Karhusta tai Jäniksestä joten jos joku täällä tuntee sen niin hyvin että voi vihata "virtuaalisesti" niin onneksi olkoon ja okkei.
No voi kyynel. Mitä paskaa täällä on muitakin asukkaita kohtaan suollettu, niin voi mämmi, kun joku arvostelee Elizaa ja tämän jopa hiukan korneja kommentteja. Plah, sanon minä. :cry:

En tätä(kään) ehkä olisi sannut, mutta muutamat Elizan vastaukset negoihin kommentteihin oli aika huolestuttavia.

Pidin Elizaa hyvänä (=värikkäänä) asukkaana, mutta nyt alan olemaan sitä mieltä, että ehkä oli parempi kuitenkin lähteä.
a walking disaster

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Hilma » 23 Marras 2010 00:51

Joku elukka-ammatti olis Ellulle ihan omiaan, sillä näytti olevan vaistot niihin hommiin aika kohdallaan. Vähän kun harjottais vielä malttia ja ehkä sitä kuuluisaa viileän järjen käyttöäkin...

Nimim. been there, done that :wink:

E: eihän noista poistuneista kukaan yleensä hahmota vikojaan tuoreeltaan, halua tai osaa. Ehkä sitten myöhemmin kun on ehtineet mm. omaa käytöstään nähdä ja ehkä näitä mukavia nettikommentteja lueskella... Huono vaan kun ketään ei kiinnosta silloin enää kysellä.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 23 Marras 2010 00:55

Elisabet oli oiva asukki, mutta ääri-ilmiöt ihmisen käyttäytymisessä rajoittavat huomattavasti sitä siviilielämää...

Tää on takuuvarma, että kaersiutuu sekä armeijan että poliisikoulun lääkärintarkastuksessa ulos noita haaveistaan... Ei noin äärimmäistä ihmistä ase mukana duuniin...


Etsiköön Elisabet paikkansa vallan muissa ammateissa...

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Hilma » 23 Marras 2010 01:03

knocker kirjoitti:voi mämmi, kun joku arvostelee Elizaa ja tämän jopa hiukan korneja kommentteja. Plah, sanon minä. :cry:
Toi nimenomainen korni kommentti oli ihan omiaan tähän yhteyteen. on yks juttu rasittua rasittavasta asukista talossa, mutta jos siinä vaiheessa kun on jo poistuneet talosta pullistellaan vielä perään että maissit lentää jos satutaan kohdakkain, niin onhan toi hiukkasen yliampuvaa. :shock:

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 23 Marras 2010 01:06

^ Missäs maissien lentämisestä on pullisteltu?

Näissä välittömästi häädön jälkeen tehdyissä haastatteluissa ja verkkovierailuissa on kyllä talotapahtumista kyselyn osalta aina se sama perusvika: asukas ei vielä itse tässä vaiheessa tiedä, mitkä tapahtumat ovat katsojien mieleen piirtyneet erityisen dramaattisina tai välttämättä edes muista koko tilannetta mitenkään kunnolla ennen nauhatarkistusta, kun se on vain soljunut ohi yhtenä tapahtumana koko kolmen kuukauden tapahtumarikkaalla ajanjaksolla.

Mielenkiintoisempaa olisi nähdä jonkinlainen taaksepäin katseleva syvähaastattelu joskus parin kolmen kuukauden tai puolen vuoden päästä talosta poistumisesta. Tällöin asukas alkaa varmaan olla jo itsekin kärryillä omista tekemisistään ja siitä, miten niitä on ulkomaailmassa tulkittu, ja päässyt keskustelemaan asiat halki myös muiden BB-asukkien kanssa.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Karhu » 23 Marras 2010 01:10

Monilla meni näköjään pointti kokonaan ohitse. Se mikä tuossa Extran haastattelussa pisti silmään oli kun Ellu, kuten monet muutkin häädetyt, ei osoittanut mitään ihmisenä kehittymisen halua vaan kuittasi negatiivisen palautteen vain tyyliin "mä oon tällanen, joko musta tykkää tai ei". (Mitä nyt vähän kielenkäyttöä lupasi siistiä, mutta se nyt on pienin asia.) Ellu vaan vei tuon aivan uuteen ulottuvuuteen kun armollisesti oli "kantamatta kaunaa" hänet ulos äänestäneille "vihaajille". Itse en edes kuulu näihin, jotkut hänen ominaisuutensa ja tekonsa tosin herättivät vastenmielisyyttä, mutta mun puolestani hän olisi saanut yhtenä kauden keskeisimmistä hahmoista mennä vaikka viimeiselle viikolle.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 23 Marras 2010 01:13

Mä kans ku muutkin!
Karhu kirjoitti:Extrasta: "En mä kanna kellekään mitään kaunaa. Jos joku mua vihaa, niin vihaa. Ei se oo multa mitään pois, se on vaan niiltä pois."
Tämä on varmaan oikeasti ainoa oikea tapa jolla BB-asukkaat voivat suhtautua palstakirjoituksiin ja kaduilla huuteluihin niin, että säilyvät järjissään. Ninostahan näkee, että ei ole ihan sisäistänyt tätä ajatusmallia, onneksi ei ole ollut tällä kaudella niin inhottu mitä edellisellään.

Elisa sen sijaan oli isostikin inhottu ja jossain määrin varmasti myös vihattu. Ja kauden aikana näitä tunteita saakin katsojilla olla, jotta ohjelmasta saisi mahdollisimman kattavasti jotain irti. Asukkaan talosta poistumisen jälkeen ja etenkin koko kauden jälkeen pitäisi jo osata päästää näistä patoutumista irti, ainakin siinä määrin että ei lähde toteutustasolla tekemään mitään tyhmää.

Jos Elisa haluaa nyt poistua julkisuudesta kuten ennen taloon menoaan suunnitteli, toivon vilpittömästi että onnistuu siinä ja että voi jatkaa elämäänsä niin normaaleissa mittasuhteissa kuin se noin värikkäälle BB-asukkaalle on mahdollista. Toki toivon myös, että Elisa olisi oikeasti oppinut talossaolostaan paljon (vaikka sitten viiveellä) ja uskoisi, että kenenkään ei tarvitse olla tyhmä, nykyään tietoa on todella helposti saatavilla kun vaan etsii.

Toivottavasti lähipiiri on sen verran lukenut nettipalstojakin, että osaa poimia rakentavimmat kritiikit ja palautteet Ellulle asti. Ehkä osaa niitä jo muutaman vuoden päästä hyödyntää.
The reason I swear so much is because fuck you.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 23 Marras 2010 01:21

^Käsittämättömän naiveja ovat osa asukkaista. Tänäisenä BB-kautena mm. Elisabet oli huuli pyöreänä keskustelussa, jossa mainittiin, että lokaa tulee BB-asukkaan niskaan... Taikka eivät todellakaan ole tiedostaneet, mihin ryhtyvät...


No Elisabet saattaa olla yksi ja harva poikkeus...

Mutta Tuuska Olettaisitko Sinä, ettei Sinun toimiasi tulkittaisi ja kritisoitaisi täälä Tän näppiksen äärellä ?

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Hilma » 23 Marras 2010 01:26

Maisseista puhuttiin tuolla edellissivulla.

Mä en usko että meistäkään kukaan kykenisi heti tuoreeltaan talotekemisiään hirveästi analysoimaan. Tuollainen parin-kolmen kuukauden päästä tehtävä syväluotaavampi paluu asiaan olis kyllä jees. (Huhuu, tuotanto! kuulolla?)

Mun mielestä kaikista huolestuttavin kommentti, jos sellaista pitää hakea, on toistaiseksi tullut Viltsulta, joka sanoi vajaan viikon kuluttua häädöstään jotain sen suuntaista, ettei oikeastaan enää hirveästi ajattele koko BB-taloa. Haloo?! :shock: Ei ollut tainnut tytsy oikein tykätä saamastaan palautteesta ja päätti Viltsumaisella tarmokkuudella yrittää unohtaa kiireestii koko jutun.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”