Maria Kalho

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja Sihi » 25 Elo 2010 10:15

Mua ei ärsytä tämä paljon puhuttu Pamela vielä yhtään. Sen mitä olen katsonut niin aika vaisua menoa vielä on neiti esittänyt, niin kuin toki moni muukin.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja rink » 25 Elo 2010 11:02

Sihijuoma(n) kirjoitti:Mua ei ärsytä tämä paljon puhuttu Pamela vielä yhtään. Sen mitä olen katsonut niin aika vaisua menoa vielä on neiti esittänyt, niin kuin toki moni muukin.
Mutta se klippi mikä oli päiväkirjahuoneesta (eilen) täytti meikäläisen osalta kupin. Oletko nähnyt ko. klipin? (en äsken enää löytänyt sitä subin sivuilta) Harvempi asukas, jos yksikään?, on samalla tavalla heti ensi käynnillään dissannut muita asukkeja.

Samassa klipissä Maria halusi laukkunsa nyt ja heti ja toimintaa. (jälkimmäisestä toki samaa mieltä)

En missään nimessä haluaisi Mariaa vielä tässä vaiheessa pois talosta, mutta neiti on erittäin, erittäin ärsyttävä.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja Evalds » 25 Elo 2010 11:05

Klippiä ei enää löydy. Tuotanto haluaa vielä suojella potenttiaalista otsikonaiheuttajaa.

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja Taika » 25 Elo 2010 11:13

Mikä oikeus on valittaa tylsyydestä, kun itse on kaikkein tylsin? Naurettavaa, kun kaikesta voi aina syyttää muita ja kaiken toiminnankin pitää tulla itsensä ulkopuolelta. Itse ei toki tarvitse yrittää tai osallistua millään tavalla. Promoottori (luetaan työtön wanna-be julkkis) arvostelee, kun muut eivät ole tarpeeks hyvistä piireistä. Onneks on itse varsinaista yläluokkaa ja urasuunnitelmatkin hipoo pilviä. Täysin turha asukas, miks tämmösiä pitää aina ottaa mukaan? Onneks hänelle kai riittää muutama päiväkin BB-talossa, kun sitten voi elää Seiskan otsikoissa. Ei mitään annettavaa tälle ohjelmalle. Ei yllä edes inhokikseni, kun on vaan niin kerta kaikkisen TURHA.
Kuva

mikasa008
Juonittelija
Viestit: 182
Liittynyt: 31 Loka 2009 09:12

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja mikasa008 » 25 Elo 2010 11:14

Mä näin sen klipin eilen,mut nyt sitä ei oo siel enää.Mitähän peliä se isoveli oikein pelaa ku on poistanut sen.Olis tosi huippu juttu jos isoveli näyttäis kaikil asukkail sen klipin.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja Sihi » 25 Elo 2010 11:19

rink kirjoitti:
Sihijuoma(n) kirjoitti:Mua ei ärsytä tämä paljon puhuttu Pamela vielä yhtään. Sen mitä olen katsonut niin aika vaisua menoa vielä on neiti esittänyt, niin kuin toki moni muukin.
Mutta se klippi mikä oli päiväkirjahuoneesta (eilen) täytti meikäläisen osalta kupin. Oletko nähnyt ko. klipin? (en äsken enää löytänyt sitä subin sivuilta) Harvempi asukas, jos yksikään?, on samalla tavalla heti ensi käynnillään dissannut muita asukkeja.
No en kyllä sitä klippiä ehtinyt näkemään, joten en voi ottaa kantaa. Varmaankin koosteessa tulee siitä sitten jotain.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
wäinämöinen
Vastaava tuottaja
Viestit: 3779
Liittynyt: 30 Syys 2006 16:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja wäinämöinen » 25 Elo 2010 11:21

Julkisuutta irtoaa Seiskalehdessä ja kenties jopa chattien merkeissä. Eli sitä Ö-luokkaa.
Täyttää talossa kiintiön; "saa ja pitää dissata".

Onnistunut valinta.
"Big Brother House, this is Davina. You are live on Channel 4; please do not swear. The lines are closed, the votes have been counted and verified, and I can now reveal... It's now time for you to say your goodbyes. I'm coming to get you!"

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja rink » 25 Elo 2010 11:36

Valintana onnistunut. Kieltämättä. :)
---
Kun klippi on poistettu, niin ei taida olla varmaa näytetäänkö sitä tänään. Ainakaan kokonaisuudessaan.

Klipissä keskusteltiin mm. tähän tapaan. (ulkomuistista heitän eli varauksella kannattaa suhtautua. Muut klipin nähneet voisi täydentää..)

M: Onko täällä ketään?
BB: Mitkä on fiilikset?
M: Jotain pitäisi tapahtua. Haluan laukut ja jotain tapahtumaa
--
M: Täällä on erilaista mitä kuvittelin ja olen pettynyt ihmisiin.
BB: Mikäs vika ihmisissä on?
M: <pyörittelee asiaa> No kun ne on sellaisia tavallisia ihmisiä..eivätkä ole samanlaisia, kuin esimerkiksi mää...<omahyväistä hörönaurua> Mari ehkä ois mutta kun se haluaa silikoonit...

Mariahan ei ollut alussa järin kiinnostunut tutustumaan (tavallisiin) ihmisiin. Kuten live-raporteissa on raportoitu ja muuallakin lukee, ja livenä nähtiin Maria oli enimmäkseen hiljaa jossain nurkassa naama norsun....ööh..sillä. Myöhemmin. Taisi olla sen mikrofonin dippaamisen jälkeen Maria taisi sentään yrittää tutustua ihmisiin.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja BuZu » 25 Elo 2010 11:41

Kakkosinhokki heti SaaDana 2:n jälkeen.
Ulos talosta tai edes kunnon kyykytystä BB:n toimesta.
Eilinen PK-huoneen edessä odotuttaminen oli hyvä alku.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 25 Elo 2010 12:20

mikasa008 kirjoitti:Mä näin sen klipin eilen,mut nyt sitä ei oo siel enää.Mitähän peliä se isoveli oikein pelaa ku on poistanut sen.
Nyt näyttää ilmestyneen jälleen 24/7:n sivuille katsottavaksi.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 25 Elo 2010 12:21

Iltasanomat.fi kirjoitti: Promoottorina työskentelevä Maria suunnittelee yli kymmentä kauneusleikkausta ja muuta operaatiota.
Tässä Marian haavelista:

1. Huulitäytteet
2. Nenäleikkaus
3. Kasvojen Botox-käsittely
4. Leukaluun pienentäminen hiomalla
5. Kaularangan pidennys
6. D- tai DD-kupin silikonirinnat
7. Useiden rasvaimujen ottaminen
8. Takapuoli-implantit
9. Alimpien kylkiluiden poistaminen
10. Alaselän luun kaivertaminen kurvikkuuden vuoksi
11. Lonkkaluiden hionta
Ei helevetti, onko tuo tosissaan :?: Sairasta :unbelievable:

Eikö tässä maailmassa hiomakoneillekin ole paljon parempaa tekemistä kun kaivella tuommoisten luita huvin vuoksi .. :?:
.
Ihmisten edessä.

K. Saario
Nevahööd
Viestit: 27
Liittynyt: 11 Syys 2008 19:48

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja K. Saario » 25 Elo 2010 12:22

Ei saatana mikä ultimatehorrorhoro! Alltime inhokki..ei helvata..miten voi inhota jotain tyyppiä näin paljon näin nopeesti...

Avatar
Minzku
Toukka
Viestit: 11
Liittynyt: 21 Elo 2010 23:05

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja Minzku » 25 Elo 2010 12:29

Huhhuh mikä tyyppi ja varsinki se pk-video! Voisi kyllä lähteä ensimmäisten joukossa, mut toisaalta olisi kiva nähdä miten Maria hajoaa, kun tulee kunnon viikkotehtäviä.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja BuZu » 25 Elo 2010 12:39

Minzku kirjoitti:mut toisaalta olisi kiva nähdä miten Maria hajoaa, kun tulee kunnon viikkotehtäviä.
Olisi kyllä hyvä juttu katsojien kannalta, jos hänet pudotettaisiin kunnon kyykytyksellä niin rajusti maan pinnalle, että häviäisi kokonaan julkisuudesta.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
Santra
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 25 Elo 2008 14:16
Paikkakunta: Jossain Savossa

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja Santra » 25 Elo 2010 12:43

Vaikuttaa säälittävältä ressukalta, tyhjäpäältä. Samalla niin paljon inhoa herättävä, että pitäisin talossa pitkään, joskaan en loppuun asti. Näkisi oikeasti, voiko olla noin bimbo vai paljastuuko muovisuuden alta ihminen sittenkin. :shock:
24/7 kaapelissa.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 25 Elo 2010 12:46

"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

mikasa008
Juonittelija
Viestit: 182
Liittynyt: 31 Loka 2009 09:12

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja mikasa008 » 25 Elo 2010 12:56

Ei ole varmaan epäselvää ketä on talon inhokki.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja Sihi » 25 Elo 2010 13:07

No nyt mä näin sen pätkän.
Ei kyllä tuon perusteella alkanut ärsyttämään. Pikemminkin alkoi säälittämään, kun tyttöparka kuvittelee, että elämänlaatu ja ihmisarvo perustuu siihen, kuinka tunnetuksi saa itsensä tehtyä.
Eli jos ei oo julkkis, ei ole mitään.
Todella säälittävää. :(
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

klequ
Sveitsi
Viestit: 95
Liittynyt: 27 Loka 2009 09:13

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja klequ » 25 Elo 2010 13:08

BuZu kirjoitti:
Minzku kirjoitti:mut toisaalta olisi kiva nähdä miten Maria hajoaa, kun tulee kunnon viikkotehtäviä.
Olisi kyllä hyvä juttu katsojien kannalta, jos hänet pudotettaisiin kunnon kyykytyksellä niin rajusti maan pinnalle, että häviäisi kokonaan julkisuudesta.
Totta, mutta valitettavasti "There's no such thing as bad publicity"

Eli seiskapäivää yms. yms. saa tästä kyllä palstojentäytettä vastakin, riippumatta siitä miten eukko tässä kisassa pärjää/on pärjäämättä...

Mutta toivotaan toki parasta :)

Avatar
Minzku
Toukka
Viestit: 11
Liittynyt: 21 Elo 2010 23:05

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja Minzku » 25 Elo 2010 13:21

"Mä en todellakaan valitse mun cruuhun ketä tahansa, mä en hengaa rumien ja tylsien tyyppien kaa!" - Marian blogista bongasin tämän

Ja muutenki ei voi kun ihmetellä.

Avatar
jenpfi
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 525
Liittynyt: 31 Elo 2007 20:18
Paikkakunta: Oulu

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja jenpfi » 25 Elo 2010 13:57

Jos Maria on kerran pyytänyt Hymyä jo toukokuussa maksamaan tissit itselleen niin eikös se ole sääntörikkomus ja tää säälittävä ämmä voitas potkia ulos samointein? :evil:

Avatar
Vinha
Toukka
Viestit: 5
Liittynyt: 25 Elo 2009 17:52

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja Vinha » 25 Elo 2010 14:34

Mä olen pettynyt, odotin tän muijan olevan bitch tuolla muidenkin keskuudessa, mutta naama norsun tötteröllä vaan menee ja välillä haahuilee kuin aineissa. :evil: Jotenkin säälittävää tuo ulkonäkökeskeinen näkemys kaikkeen. No josko se piristyis kunhan sopeutuu menoon.. (yeah right).

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”