Vilhelmiina Noronen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Vilhelmiina

Viesti Kirjoittaja sally » 27 Syys 2010 21:57

^ on hyvin iso ero sillä, että valvoo toisten hengen pitimiksi ja sanoo (vaikka tiukkaankin sävyyn) seuraavana päivänä asiasta tai että valvoo ja jankkaa siitä moneen otteeseen ylemmyydentuntopäissään.

Fat Cousin
Uimavalvoja
Viestit: 449
Liittynyt: 11 Loka 2009 10:28

Re: Vilhelmiina

Viesti Kirjoittaja Fat Cousin » 27 Syys 2010 22:26

Pisteet Vilhelmiinalle. On iso asia tuollainen uhrautuminen. Pieniä ovat ne jotka eivät sitä ymmärrä.

Avatar
jokeri
VIP-vieras
Viestit: 899
Liittynyt: 19 Loka 2008 03:54

Re: Vilhelmiina

Viesti Kirjoittaja jokeri » 27 Syys 2010 22:51

No voi vidu. Vilhelmiina paljastukin tukariksi. Harmillista. Ja mahdollisesti vielä joku hihhulikin. Ei näytä hyvältä. Tai siis perse näyttää, mut muuten rupee pisteet putoomaan mun silmissä.

Ai perkele, tajusin just, että aina kun oon kommentoinut jotenkin Vilhelmiinaa, oon maininnut sen perseen. Pyrin pitämään tän linjan loppuun saakka.
Cool like Teppo.

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vilhelmiina

Viesti Kirjoittaja scorchio » 27 Syys 2010 22:56

Minä ehdin jo ajatella tän tyttelin kohdalla, että tapetti-osastolle kuuluu, mutta löytyyhän siitä sittenkin jotain ärsyttävää :cheers .

Ehkä siitä vielä kehittyy hyvä BB-asukki, jos se vain jatkaa tota jauhamistaan ja moralisointiaan ja NäsäMiamaista besserwisseriyttä. Saa toisten asukkien ja katsojien tunteet kuumenemaan, kun vain tajuaa asettaa itsensä toisten yläpuolelle. Ja se tietää taas TILANTEITA :welcome .

Minäkin olisin haistavinani Willisillä uskovaista taustaa - ja yleensä mulla on hyvä uskis-dar, täyspakanana ihokarvat nousee automaattisesti pystyyn.

Peukut pystyyn :thumbsup , ehkä siitä kehittyy oikea pirttihirmu ja bilenatsi.

Kyllä ketuttaisi holhota muita bileissä, mutta olenpa itsekin joskus ollut holhottavana. Ei se holhoaminen nyt maailmaa kaada, mutta sammuneena oksentaminen voi olla jonkun tyypin maailmanloppu. Ja sivistyneistä juomatavoista en viitsi edes puhua bb:n yhteydessä.

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Vilhelmiina

Viesti Kirjoittaja KariTa » 27 Syys 2010 23:16

Ärsyttävä nirppanokka besserwisser jonka vitsit eivät uppoa tännekään yhtään.
Kai tätä jonkin aikaa kestää katsella ja kuunnella, mutta viimeistään kahden viikon päästä ulos.

Avatar
sunday
Vaihtoasukas
Viestit: 329
Liittynyt: 02 Syys 2009 00:11

Re: Vilhelmiina

Viesti Kirjoittaja sunday » 28 Syys 2010 00:01

bb-matti kirjoitti:Vilhelmiina valvoi koko yön vahtiakseen ettei ne kaksi idioottia tukehtuisi oksennuksiinsa tai tekisi jotain typerää. Siivosi vielä niitä jälkiä. Se kertoo jo ihmisestä paljon. Sadun kommentti hämmensi minua "No jos sä haluat jonkun sädekehän päälles, niin käy mulle" Tai jotain muuta vastaavaa töykeään sävyyn. Vaikka Vilhelmiina saarnasikin aika moneen otteeseen, niin kyllä ihan asiaa puhui ja jos vielä ottaa huomiion että hänkin joi, ei nukkunut ollenkaan ja joutuu vielä siivoamaan pentujen sotkuja niin hei c'moon tosi ymmärrettävää .
Tässä tuli omatkin ajatukseni hyvin sanottua.

Vilhelmiinan pisteet nousivat ihan valtavasti noiden bileiden tapahtumien takia. Mua vituttaa aivan sanoinkuvaamattomasti sellaiset itsekkäät urpot, joille kännit on niin tärkeä asia, ettei vaivauduta sen vertaa kontrolloimaan sitä juomista, etteivät muut joutuisi myöhemmin huolehtimaan, ettei kyseinen känniääliö tukehdu siihen vitun oksennukseensa. Mitäpä siitä, vaikka muille on varmaan kuvottavaa siivota niitä oksennuksia, eivätkä he voi nauttia juhlista, koska pitää huolehtia näistä typeryksistä.

Hyvä, että talossa on kuitenkin näitä fiksumpiakin tyyppejä.

Avatar
kaalilaatikko
Sala-asukas
Viestit: 354
Liittynyt: 10 Syys 2010 23:47

Re: Vilhelmiina

Viesti Kirjoittaja kaalilaatikko » 28 Syys 2010 00:08

sunday kirjoitti:Vilhelmiinan pisteet nousivat ihan valtavasti noiden bileiden tapahtumien takia. .....Hyvä, että talossa on kuitenkin näitä fiksumpiakin tyyppejä.
Kuten aiemminkin on jo sanottu, Vilhelmiina menetti pisteitä sen vuoksi, että hän jaksoi jäkättää ja moralisoida asiasta. Hän ei jäkättänyt siksi, että oli harmissaan oman juhlimisensa häiriintymisestä vaan siksi, että halusi kertakaikkiaan tuoda esiin yhä uudelleen olevansa kypsä ja viisas aikuinen verrattuna tyhmiin pikku teineihin eli Xenuun ja Ellinooraan.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Vilhelmiina

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 28 Syys 2010 00:13

Samaa mieltä bb-matin ja sundayn kanssa. Sen kerran kun talossa olisi ollut oikeat bileet, menee sekin joidenkin kännisten teinien vahtimiseen ja jälkien siivoamiseen. Biletä siinä sitten. Ymmärrän hyvin, että Viltsua vitutti aika rankasti tuollainen idiotismi ja vaikka sitten olisikin jäänyt levy päälle, sai hän minun puolestani silti saarnata tuollaisille känniääliöille jotka pilaavat toisten illan.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
sunday
Vaihtoasukas
Viestit: 329
Liittynyt: 02 Syys 2009 00:11

Re: Vilhelmiina

Viesti Kirjoittaja sunday » 28 Syys 2010 00:24

kaalilaatikko kirjoitti:
sunday kirjoitti:Vilhelmiinan pisteet nousivat ihan valtavasti noiden bileiden tapahtumien takia. .....Hyvä, että talossa on kuitenkin näitä fiksumpiakin tyyppejä.
Kuten aiemminkin on jo sanottu, Vilhelmiina menetti pisteitä sen vuoksi, että hän jaksoi jäkättää ja moralisoida asiasta. Hän ei jäkättänyt siksi, että oli harmissaan oman juhlimisensa häiriintymisestä vaan siksi, että halusi kertakaikkiaan tuoda esiin yhä uudelleen olevansa kypsä ja viisas aikuinen verrattuna tyhmiin pikku teineihin eli Xenuun ja Ellinooraan.
Ok? En tajua sun pointtia. Tarkoittaako se, että muut ovat tässä ketjussa aiemmin ilmaisseet, että heidän silmissään Viltsun pisteet laskivat, sitä että mä en saa olla sitä mieltä, että Vilhelmiinan käytös oli jees? Vai mitä oikein ajoit takaa tuolla "kuten aiemminkin on jo sanottu, Vilhelmiina menetti pisteitä siksi ja siksi..."? :scratch

Mun mielestä Vilhelmiina oli noissa bileissä kypsä ja aikuinen noihin tyhmiin pikku teineihin verrattuna, ja ymmärrän kyllä, että hän ehkä halusi tuoda sen esiin vahdittuaan heitä ja siivottuaan heidän sotkujaan koko yön. Ethän sä voi tietää, harmittiko Vilhelmiinaa, että hänen iltansa meni pilalle, ja vaikuttiko se harmistus siihen "jäkättämiseen".

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Vilhelmiina

Viesti Kirjoittaja KariTa » 28 Syys 2010 00:31

Katsoin itse 24/7:ää ja Vilhelmiina jäkätti ainakin kaksi tuntia putkeen samaa jeesustelua. Ainakin Niko, Palle ja Satu kyllästyivät selvästi häneen ja vihjailivat että anna asian jo olla, mutta Viltsu senkun jatkoi samaa kulunutta levyä.

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Vilhelmiina

Viesti Kirjoittaja JVDS » 28 Syys 2010 00:47

Vilhelmiina osaa nähtävästi pelata tätä peliä ja ymmärsi jättää kännisekoilut muille, mikä oli mielestäni fiksu veto pelin kannalta.

En ole aivan ymmärtänyt hänen suosiotaan. Nätti tyttö, mutta enpä muista Vilhelmiinan vielä sen kummemmin repäisseen talossa, ja pöntön antama salatehtävä on jäänyt parhaiten mieleen.

On toki vasta vähän aikaa ollut talossa, mutta Vilhelmiina on mielestäni yhtä lailla jättäytynyt taka-alalle kuin vaikkapa Ellinoora tai Riikka, joista jälkimmäisen kohtalo näyttää olevan hänellä edessä, jos tätä menoa hän aikoo talossa jatkaa tai voi toki olla, että tulee hengailemaan talossa vielä muutaman viikon, mutta jotain oma-aloitteisuutta häneltä kaipaisin moralisoimisen lisäksi.
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Vilhelmiina

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 28 Syys 2010 01:18

Senverran on tullut noita känniääliöitä paimennettua, että ymmärrän vallan hyvin, että talossa tulee mäkätettyä. Ja eikö sitä ole tapana pitää hyvänäkin, että purkaa paineitaan, ettei jää mykkänä hautomaan? Ninohan sitä tekee jatkuvasti ja on niin viihdyttävä!!!

Känniääliöiden hölmöilyjä ei pidä viihteenä kuin toinen känniääliö - eikä siihen tarvita aina edes sitä känniä.

Avatar
Poa
Television orja
Viestit: 776
Liittynyt: 29 Elo 2009 00:22

Re: Vilhelmiina

Viesti Kirjoittaja Poa » 28 Syys 2010 01:31

Kyllä minäkin annan Viltsun moralisoinnin anteeksi viime yöltä, kyllä nuo jotkut muut sortuivat paljon pahempiin mokiin. Eikä neiti itsekään ollut selvä, että voi vaikuttaa sekin siihen että levy jäi päälle.

Viltsussa on minusta koko ajan ollut sellainen kirpeä vivahde. Aika kovalta mimmiltä vaikuttaa ja sellaiselta, että ehkä tosiaan katsoo vähän alaspäin noita "heikompiaan". Ei välttämättä se mukavin tyyppi, mutta ihan kiva lisä taloon. Voi päästä pitkällekin tai toisaalta ärsyttää aika tavalla. Uskon, että pärjäisi rankoissakin tehtävissä hyvin. Tästä olisi varmaan tullut (tulisi) hyvä sabotoija tai vastaava.

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Vilhelmiina

Viesti Kirjoittaja Taika » 28 Syys 2010 06:25

Puumuna kirjoitti: Känniääliöiden hölmöilyjä ei pidä viihteenä kuin toinen känniääliö - eikä siihen tarvita aina edes sitä känniä.
Kyllä mua alko naurattaa esimerkiksi se Ellinooran pk-klippi. Kyllä ääliömäisyys voi olla naurettavaa, vaikkei itse olisikaan känniääliö. Oonhan mäkin viimeks uutena vuotena juonut pari lasia skumppaa. :wink:

Kaikki saa toki olla Vilhelmiinan puheista mitä mieltä tahansa, mutta mä haluisin nyt vielä puolustella meitä, joita se ärsytti, että ainakaan minä en tosiaankaan arvosta pätkääkään noita känniääliöitä, mutta en myöskään arvostanut Vilhelmiinan käytöstä. Eikä se yölläkään kovin moralistiselta vaikuttanut, lähinnä innoissaan ja nauraen toitotti eteenpäin toisten mokailuja ja teki vertailuja järkevän itsensä ja niiden välillä. Mä olisin jotenkin paremmin ymmärtänyt, että olisi vaikka hermostunut ja huutanut pää punasena mielipiteensä tollasesta oksentelusta ja muusta dorkasta käytöksestä. Tai läksyttänyt oikein kunnolla aamulla illan pilaamisesta. Minun mielestä tuntu vaan tykkäävän, kun pääsi tiedottamaan ihan joka mokasta ja toistaen toistaen toistaen. Olihan Vilhelmiinan käytös silti toki paljon järkevämpää, kuin noiden känniääliöiden, mutta mitenkään kypsää ja aikuismaista huolehtimista se ei mun mielestä ollut.
Kuva

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Vilhelmiina

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 28 Syys 2010 07:18

Taika kirjoitti:lähinnä innoissaan ja nauraen toitotti eteenpäin toisten mokailuja ja teki vertailuja järkevän itsensä ja niiden välillä.
Minusta Wiltsun puheista välittyi samanaikaisesti sekä huvittuneisuus/ihmetys/yllätys että lievä ylenkatse ja sääli ördääviä asuinkumppaneita kohtaan. Ihan aitoja tunteita nämä voivat olla, eihän siinä mitään.

Se, että Wiltsu teki muille selväksi, että itse lähtisi häntä koipien välissä heti kotiin, jos tekisi samanlaiset temput, ei kuitenkaan ehkä ollut kovin viisasta. Siitähän tulee sellainen vaikutelma ikään kuin annettaisiin jo asuinkumppaneille epäsuoria ohjeita ja vihjeitä siitä, kuinka itsensä häpäisseiden olisi syytä toimia, jos ovat yhtään saman kaliiberin järkeviä ja periaatteistaan kiinni pitäviä ihmisiä kuin Wiltsu. Ei semmoisesta jälkijättöisestä käytösnormien asettamisesta ja julkimoralisoinnista kukaan tykkää, etenkään kun se tulee tasaveroiselta asuinkumppanilta, vaikka sitä ei olisi varsinaisesti sellaiseksi tarkoitettukaan.

Avatar
kaalilaatikko
Sala-asukas
Viestit: 354
Liittynyt: 10 Syys 2010 23:47

Re: Vilhelmiina

Viesti Kirjoittaja kaalilaatikko » 28 Syys 2010 07:58

sunday kirjoitti:Ok? En tajua sun pointtia. Tarkoittaako se, että muut ovat tässä ketjussa aiemmin ilmaisseet, että heidän silmissään Viltsun pisteet laskivat, sitä että mä en saa olla sitä mieltä, että Vilhelmiinan käytös oli jees? Vai mitä oikein ajoit takaa tuolla "kuten aiemminkin on jo sanottu, Vilhelmiina menetti pisteitä siksi ja siksi..."? :scratch
En tarkoittanut, ettet saisi olla sitä mieltä. Halusin vain kertoa sen, että oikeastaan toistin aiempien kirjoittajien mielipiteitä enkä tuonut esiin uutta mielipidettä tältä osin.

Minusta kypsä aikuinen ei moralisoi ja jäkätä sillä tavalla mitä hän teki. Hänestähän esim. Xenu oli käyttäytynyt niin häpeällisesti, että sen vuoksi olisi pitänyt poistua talosta. Hän siis paheksui Ksenian tapaa elää. Wilhelmiina ei sanonut, että Xenun pitäisi poistua siksi, että hän pilasi Wilhelmiinan bileet.

Avatar
pahika
Vaihtoasukas
Viestit: 320
Liittynyt: 31 Elo 2008 09:32

Re: Vilhelmiina

Viesti Kirjoittaja pahika » 28 Syys 2010 10:05

Vilhelmiina on fiksuin uusista asukkaista, Viltsu kuuluu finaaliin.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Vilhelmiina

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 28 Syys 2010 13:14

kaalilaatikko kirjoitti:
Minusta kypsä aikuinen ei moralisoi ja jäkätä sillä tavalla mitä hän teki. Hänestähän esim. Xenu oli käyttäytynyt niin häpeällisesti, että sen vuoksi olisi pitänyt poistua talosta. Hän siis paheksui Ksenian tapaa elää.
Siis wat? Miten Ksenia nyt on sitten elänyt hänen mukaansa?

Ikävä juttu että Wiltsusta on tullut tuollainen, oli suosikkini uusista asukkaista :(
.
Ihmisten edessä.

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Vilhelmiina

Viesti Kirjoittaja henkka » 28 Syys 2010 13:17

sally kirjoitti:Jokainen baarimikko minkä mä oon elämäni aikana tuntenu on ottanut railakkaasti alkoholia, varsinkin kun vloppuisin on aina töissä kun "normikansa" dokaa niin vaihtoehtoina on baariporukan kanssa dokailu keskellä viikkoa. Hulvatonta menoa usein baarimikkojen kanssa ravintolassa, mutta voi kai se olla poikkeus tämä naikkonen.
Mä en henkilökohtaisesti jaksais pätkääkään kuunnella jos joku pässi lässyttää siinä vieressä paskalla äänensävyllä mitä edellisenä iltana oli tultu toilailtua. Meillä kaveriporukassa todellakin asioista mainitaan, varsinkin jos on ollut lähellekään mitään noin legendaarista touhua (altaaseen oksennus, pkhuoneeseen sammuminen jne loistokamaa), niistä yleensä vaan naureskellaan ja kuittaillaan hyväntahtoisissa vittuilutarkoituksissa, mutta ei kukaan russuta kuin mikäkin äitihahmo koska sellanen on persiistä.

Satulle pointsit siitä jostain kommentista Vilhelmiinalle, minkä tosin luin uutisista vaan, kun tämä oli kuuluttanut omaa paremmuuttaan känniläisten kaitsijana. Oli tainut Satu tokaista jotain, että palkintoako haluat. Että siinä, ole hyvä vaan.

Ärsyttävän tietäväinen kaikesta. Vaikka tietäisikin kaikesta kaiken, voisi siltä antaa muidenkin jotain ääneen sanoa ja tietää ja huomioida. Kyllä nyt fiksuna ihmisenä pitäisi tajuta ettei kukaan halua kuulla jatkuvasti jonkun muun tietävän jotain.

Samaa mieltä. Kentis Vilhelmiina keksi, että jäkättämällä pääse poissa tapetin leimasta ja häntä pidetään vahvana ja moraalisena tyttönä. Ei tajunnut vain, että saarnaaminen osuu omaan nilkkaan.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Vilhelmiina

Viesti Kirjoittaja Karhu » 28 Syys 2010 14:10

kaalilaatikko kirjoitti: Hänestähän esim. Xenu oli käyttäytynyt niin häpeällisesti, että sen vuoksi olisi pitänyt poistua talosta.
Huumoriahan tuo oli. Jotain rajaa sentään nyt tähän tahalliseen väärin ymmärtämiseenkin.

Avatar
bb-matti
Häädetty
Viestit: 22
Liittynyt: 31 Elo 2010 15:15

Re: Vilhelmiina

Viesti Kirjoittaja bb-matti » 28 Syys 2010 15:33

^ Niin juuri. Ja muutenkin sanoi, että "jos olisin Xenu lähtisin talosta heti tuollaisen käytöksen jälkeen, olisi hävettänyt niin paljon". Eli ei mitenkeen tarkoittanut sitä että Xenun olisi poistuttava talosta. Ja tosiaan huumoria se vain oli.
iida & irina in
tommi & jonna i out

eNten-eller
Kyttääjä
Viestit: 76
Liittynyt: 12 Loka 2008 15:15

Re: Vilhelmiina

Viesti Kirjoittaja eNten-eller » 28 Syys 2010 18:40

Joo, niinhän siinä sitten kävi. Aina kun avaan 24/7:n, Vilhelmiinan ääni siellä aina späsmäröi kaikkitietävänä. En tykkää.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”