Mia Mäkipää

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Goofy
Tuottaja
Viestit: 1107
Liittynyt: 31 Elo 2009 08:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Goofy » 20 Syys 2010 08:24

Evalds kirjoitti:Onneksi lähti, Suomen BB-historian suuria kusipäitä ja ihmisvihaajia. En jää kaipaamaan! En usko että oppii mitään vaan tekee itsestään marttyyrin, tulee olemaan tulevaisuudessa veemäinen työkaveri kelle tahansa.
TOTAL komps. Voi sitä raukkaa joka tämän ihmisen joskus työkaverikseen saa. En ymmärrä miten joku näki tässä kimittäjässä jtn positiivista. Susannakin tykitti tytsille kaikki sen veemäisyydet loppuhaastiksessa, mutta ei tainnut mia edes tajuta, kun oli ihan hihitysasteella, miinusäänetkin vain nauratti. Ja mitä ihmeen ihanaa sen tyttiksessä oli, samanlainen pyöreänaamainen kakara kuin Miakin, onnea vaan heille. ONNEKSI Mia putosi. :cheers
Taviskausi rules

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja mirian » 20 Syys 2010 09:14

Mia oli hyvä asukasvalinta, sillä Mia herätti vahvoja mielipiteitä sekä talossa että talon ulkopuolella. Huono itsetuntemus vain näkyi ihan aiheeseen perustuvan kritiikin ignooraamisena ja pahan olon purkamisena muiden asukkaiden mollaamiseen, erityisesti Marikaan ja kavereiden Hannun ja Villen moittimiseen huonosta tuesta, vaikka nämä kaksi kyllä tukivat Miaa uskomattoman pitkämielisesti talossa. Mielestäni hieman raukkamaista, että Mian viimeinen mielenilmaisu kavereilleen oli jättää mainitsematta Hannu ja Ville jäähyväisvideossa. Tuli siinäkin sitten esille ikävänmakuinen marttyyrimaisuus.

Sinänsä säälittävää ettei Mia todellakaan näyttänyt itse tajuavan, kuinka pahoja kommentteja muiden suuntaan heitteli. Kaikki oli aina muiden syytä. Muut olivat joko liian tyhmiä, huumorintajuttomia tai muuten sosiaalisesti kyvyttömiä ymmärtääkseen Miaa. Viime viikon häädöstä selvittyään ajattelin, että ehkä Mia ottaisi kritiikistä nokkiinsa ja osaisi paremmin ymmärtää, miksi hänen käyttäytymisensä on muista niin loukkaavaa ja ylimielistä. Harmi ettei näin käynyt. Olisi voinut oppia talossa paljon jos olisi ollut avoimempi muiden mielipiteitä kohtaan.

Olisin kuitenkin toivonut, että jäisi vielä viikoksi Habibin sijaan, sillä Mia olisi tuonut tarvittavaa vastapuolta Satun johtajuudelle. Nyt näyttää siltä, että kaikki asukkaat, joista Satu ei pidä, lähtevät vähän liiankin joutuisasti talosta.

Avatar
Ajeltu Gorilla
Peitonheiluttaja
Viestit: 171
Liittynyt: 10 Loka 2007 21:53
Paikkakunta: Kongo!

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Ajeltu Gorilla » 20 Syys 2010 13:21

henkka kirjoitti:Harmi, kun poistuit Mia sillä toit paljon enemmän elämää taloon, kuin Habib ja moni muu asukas. Olit mielenkiintoinen hämmentäjä.
Samaa mieltä.

Avatar
missweed
Intruuderi
Viestit: 299
Liittynyt: 02 Syys 2008 19:48
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja missweed » 20 Syys 2010 13:49

Vaikka en Miasta erityisemmin pitänytkään, olisin silti pitänyt tämän neidin talossa vielä paljon pidempään.. Ennen häntä olisi voinut lähteä ainakin Habib, Petri, Riikka ja Paul. Paljon enemmän antoi taloon, kuin noi neljä asukasta yhteensä.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja ff » 24 Syys 2010 15:39

Ei Mian tarvitse niin vakavasti näitä negatiivisia kommentteja ottaa, joita täälläkin on monet kirjoittaneet. Itsekään en pitänyt sinusta erityisemmin, koska käyttäydyit "jännällä" tavalla ajoittain muita asukkaita kohtaan. Pääasia kuitenkin on, että et jäänyt miksikään tapetiksi homehtumaan talossa, vaan ehdit riehua pari kertaa ja ehdit heittää mielenkiintoisia kommentteja ilmoille. Hyvät jatkot.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 24 Loka 2010 14:17

Voicen Miajutut ja -videot:
Väsynyt BB-Mia ihmettelee: Millainen kuva minusta on jäänyt?
www.voice.fi/ kirjoitti: Väsynyt BB-Mia ihmettelee: Millainen kuva minusta on jäänyt?
Viihde | 2010-09-21 11:00:09 Eeva Rajala.

Big Brother -talosta sunnuntaina häädetty Mia ei ole saanut nukutuksi pariin päivään. Hän on muun muassa yrittänyt koota kuvaa, mitä talossa on tapahtunut ja mitkä asiat ovat aiheuttaneet keskustelua hänestä talon ulkopuolella.
Kuva
- En ole saanut unta, on ollut kaikkea hirveästi. Olen sekaisin mikä päivä nyt on, väsyneeltä näyttävä Mia kertoi Voicelle.

Mia on törmännyt tutkiskelussaan muun muassa sellaisiin väitteisiin, että hän olisi kiusannut Marikaa talossa, toistellut kaikkien olevan tolloja että hän tietää kaiken. Se ei Mian mukaan pidä paikkaansa.

Pohdintaa herätti myös se, ettei Mia maininnut omalla jäähyväisvideollaan nimeltä hänen parhaita ystäviään talossa, Hannua ja Villeä. Mian mukaan se selittyy sillä, ettei siinä tilanteessa ole aikaa ajatella mitä sanoo. Nainen kertoo, että häntä oli harmittanut, ettei hän ollut maininnut hänelle tärkeimpiä ihmisiä videossa.
BB-Mia ei aio pysyä julkisuudessa: Ei minulla ole mitään lahjoja, joten mitä muka tekisin
www.voice.fi/ kirjoitti: BB-Mia ei aio pysyä julkisuudessa: Ei minulla ole mitään lahjoja, joten mitä muka tekisin.
Viihde | 2010-09-21 13:13:58 | Samuli Väänänen |

Sunnuntaina Big Brother -talosta tippunut Mia kertoi Voicelle, että hänellä ole aikomuksia pysytellä tulevaisuudessa julkisuuden valokeilassa.

Piakkoin englantilaisen filologian opiskelut yliopistossa aloittava Mia kertoo, ettei hänellä ole mielestään sen kummempia avuja mahdollista julkisuutta ajatellen.

- Mitä ihmettä tekisin julkisuudessa, sillä ei minulla ole minkäänlaisia lahjoja. En usko, että löytyisi mitään järkevää minkä parissa voisin jatkaa. Jos olisin esimerkiksi julkisuudenhenkilö ja saisin sitä kautta omille arvoilleni lisää näkyvyyttä, niin olisihan se hienoa. Mutta ei sitäkään voi tehdä niin, että ensiksi hankkiutuu julkkikseksi ja sitten aikaa puhumaan omista asioistaan. Eihän siitä mitään tule, Mia kertoo

Nuoren naisen mukaan hän ei olisi enää todennäköisesti jaksanut olla BB-talossa paljoa pidempään, sillä olo alkoi olla jo melko yksinäinen.

- Viimeinen viikko teki minulle välillä jo aika pahaa ja kyllä sanoinkin siellä, ettei minulla ollut enää onnellinen olo. Voi olla, että olisin ehkä tavallaan halunnut jäädä vielä viikoksi, koska huomasin, että minusta jäi todella huono kuva. Ehkä se olisi kuitenkin huonontunut entisestään, mikäli olisin jäänyt pidempään, sillä minulla ei ollut hyvä olla siellä.

BB-talosta tippunut Mia: En normaalisti hajoile koko aikaa.
www.voice.fi/ kirjoitti: BB-talosta tippunut Mia: En normaalisti hajoile koko aikaa
Viihde | 2010-09-21 18:06:17 | Samuli Väänänen |

Big Brother -taipaleensa sunnuntaina päättänyt Mialla oli talossa välillä henkisesti rankkaa. Mia kuitenkin kertoi Voicelle, ettei hänellä normaalielämässä ole yhtä ailahtelevainen.

Voicen Heräämössä aamulla vieraillut Mia sai vetäytyä hetkiseksi Voicen BB-asukeille tarkoitettuun "päiväkirjahuoneeseen", jossa nainen kertoili ajatuksiaan muun muassa talossa koetuista hankalista hetkistä.

- En minä normaalisti hajoile koko aikaa. Talo oli todella erilainen kokemus ja olin ehkäpä herkin ihminen siellä. Ei siis mikään ihme jos itkin siellä, siellä tiesin että itken, jos minua itkettää, Mia sanoo.

Englantilaisen filologian opiskelijana aloittava nuori nainen kertoo, ettei häntä häiritse, vaikka taloon jäävät asukkaat puhuisivatkin hänestä nuivaan sävyyn.

- Minulle on ihan sama, mitä ihmiset minusta talossa tai ulkomaailmassa puhuu, koska se on totta, sehän on heidän mielipiteensä. Tärkeintä minulle on se, että jatkan omaa elämääni. Oli hienoa, että herätin tunteita. Toisaalta oli hienoa myös se, että kun sitten lähdin, niin ihmiset valittivat, että miksi Habib jäi, koska hän ei ole niin viihdyttävä.
Väsynyt BB-Mia ihmetteli julkisuuskuvaansa
www.voice.fi/ kirjoitti: Väsynyt BB-Mia ihmetteli julkisuuskuvaansa
Heräämö | 2010-09-21

Mia ihmetteli, miten kummassa ihmisille oli syntynyt hänestä niin virheellinen kuva. Väsynyt BB-kisaaja ei ollut saanut kunnolla nukutuksi.
BB-Mian tyyli on itse luotu
www.voice.fi/ kirjoitti: BB-Mian tyyli on itse luotu
Heräämö | 2010-09-21
Mia stailaa itseään leikkaamalla hiuksensa ja tekemällä itse korunsa. Nainen oli hulavanteen pyörityksessä melkoinen mestari!
BB-Mia sai sanoa sanottavansa
www.voice.fi/ kirjoitti: BB-Mia sai sanoa sanottavansa
Heräämö | 2010-09-21

Heräämön peilihuoneessa BB-kisaajat pääsevät kertomaan, mitä on jäänyt hampaankoloon
Seiska 38/2010, s. 23 kirjoitti: Tyttöystävä on minusta ylpeä!
Seiska tapasi BB-talosta häädetyn Mian
maanantaina. Tosi-tvtähti kertoi parisuhteensa voivan hyvin.
-Tyttöystäväni oli onnellinen, kun tulin takaisin. Hän on ylpeä minusta, sillä
enhän minä tehnyt talossa mitään tyhmää, Mia kertoi Seiskalle. Julkisuudessa
häntä tuskin nähdään tulevaisuudessa.
-Minulla ei ole minkäänlaisia lahjoja. Mitä mä julkisuudessa tekisin? Mia
pohti.
Seiska 39/2010, s. 11 kirjoitti: Biletti ja tekstaili!
Big Brother-Mia biletti ystäviensä kanssa helsinkiläisessä yökerho Tivolissa viime lauantaina.
- Mia tanssi pöydän vieressä ja yritti ilmeisesti saada myös muita tanssimaan. Suurimman osan ajasta hän istui ravintolan penkillä ystävänsä kanssa. Kun ystävä kävi jossain, hän vain näpläsi kännykkäänsä. Kenelläköhän mahtoi tekstailla, baarista mietitään.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja henkka » 08 Joulu 2010 01:25

Mia oli mielenkiintoinen asukas ja olisi ollut mielenkiintoista nähdä Viltsun ja Mian taistelevan yhdessä Satua vastaan. Mian viihde arvo tuli juuri Satua vastaan taistelemisesta ja siitä, että naiselta otettiin pois kuvitelmat, että hän olisi älykkäin ja paras ihminen.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 28 Joulu 2010 15:52

Loppuanalyysien aika. Heti poistumisen jälkeen onkin tullut kirjoitettua jokaisesta, mutta nyt vielä naureskellaan, miten väärässä sitä olikaan ensivaikutelman persteella suurimman osan kohdalla.
[juuso] kirjoitti:Sanoo asiat ihan suoraan ja puhuu muutenkin paljon. Muut saattaa ärsyyntyä. Ihan ok näin alkuun.
Kyllä se kävi ärsyttämään myös ruudun toisella puolella. Ensimmäinen asukas tällä kaudella, joka sai verenpaineen nousemaan kunnolla. Koko ajan oli sanottavaa jostain, mutta jos omalle kohdalle sattui jotain, niin sitähän ei sulatettu. Läppäähän se vaan oli, mutta kun huumorintajua ei ymmärretä.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja calderyon » 30 Joulu 2010 22:07

Jonkilaiset loppupäätelmät asukeista (ei välttämättä hyvät, toistoa mahdollisesti havaittavissa):

Mia = Jokaiseen asiaan eriävän mielipiteen sanova, pikkuvanha, jälki/näsäviisas, herkkähipiäinen ja lievästi asennevammainen tyttönen jota erityisesti Nino vihasi.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”