Petri Tiainen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
newman
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 22 Marras 2010 21:46

Re: Petri

Viesti Kirjoittaja newman » 25 Marras 2010 10:32

navigointi kirjoitti:Minä häpeän kuopiolaisena tuon munien hankaajan käytöstä. Noin kehittymättömänä ei säily kuin lätkäjätkä. Vaikka olenkin Kalpan kannattajia, niin tuota retkua ei voi tunnistaa tyhjästä päästään muuta kuin vaihtopenkillä istujaksi tai mantteliksi. Surkeaa. Surkea on tulos tältä ohjelmalta, jos tuollainen itserakas tyyppi tulee massi pulleana etsimään exäänsä, joka toivottavasti haistattaa paskat tälle öykkärille.
Ärsyttävää on se, että maza tuntuu tietävän mitä muut ajattelee. Jos mazaaaaa ärsyttää tietyt ihmiset, on muitakin ärsytettävä. Tai ne valehtee, jos kieltävät. Agressiivisillä öykkäreillä on tämä juttu, että ne eivät tajua että rauhallisiakin tyyppejä on. Ja sekös ärsyttää.

Missähän tämä sankari pelaa lätkää? Kiinnostais tietää.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Petri

Viesti Kirjoittaja Evalds » 25 Marras 2010 10:42

Petri kyllä pyöritti Ninon tervassa ja höyhenissä, itse pidän pelaamisesta ja uskon että tämä vain vahvistaa Petrin asemia ja voittokulku jatkuu!

Avatar
Qrkkija
Asukaskokelas
Viestit: 119
Liittynyt: 23 Elo 2010 06:21
Paikkakunta: Nääsville

Re: Petri

Viesti Kirjoittaja Qrkkija » 25 Marras 2010 10:45

En oo hirveesti tästä sohvaperunasta saanu paljonkaan irti tän kauden aikana ja ollut mulle aika yhdentekevä asukas, mutta eilisiltanen kuittailu Ninolle nosti pisteitä mun silmissä.

Talosta kun on pitkään puuttunut sellainen asukas, joka viitsisi alentua ton sekopää homppelin tasolle ja sanoo vastaan sille. Paitsi, ettei kyllä edes alentunut ihan samalle tasolle, koska Petrillä oli ihan hyvä pointtikin tossa riidassa. Nino taas pystyi vain huutamaan vastaan suu vaahdossa "Ei mua kiinnosta". Ajoitus olisi voinut tosin Petrillä olla kuitenkin parempi, eikä näin finaalin alla ratkaisevaa häätöä ennen, kun saa nyt tuon tarkoitukenmukaisen pelin suolausleiman.

Kovasti puhutaan, että "hui kamala kuinka törkee Petri on kun meni noin Ninolle tekemään". Ninohan on vittuillut ja suolannut Petriä ihan yhtä lailla, joten kyllä Nino on sen kaikessa v*ttupäisyydessään ansainnutkin.

Ai niin, mutta Ninohan on aivan ihq homppeli pomppeli höpsö pöpsö, joten se saa kaiken anteeks ja sen omat kuittailut on ok, mutta Petrin ei.

Avatar
hanna
Finalisti
Viestit: 679
Liittynyt: 08 Syys 2006 21:40
Paikkakunta: ÅBO

Re: Petri

Viesti Kirjoittaja hanna » 25 Marras 2010 10:46

Petri pelaa ja kun muut ei sitä tee yrittää Petri luoda sen vaikutelman pelaajista .
aina se vaahtoo tuosta että minkä kuvan antaa itsestään sinne ja tänne , ja musta tuntuu että tekee sen vain siksi kun on huolissaan omasta kuvastaan .
ei oo petrillä enää bileissä kivaa , kun ei ole enää ketään joka katsoo palvovasti häntä kun lauleskelee holvikirkkoa yms ...

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Petri

Viesti Kirjoittaja maumiu » 25 Marras 2010 10:50

Petri ei tiedä yhtään tippaakaan millainen kukaan muista asukkaista on siviilissä. Tollanen maalaisjuntti joka aukoo päätään ja jankkaa kännissä samoista asioista kun ei selvin päin ole pokkaa mennä sanomaan..Ensin hyökkäsi Ninon kimppuun ja sitten Marikan. Ja toi "ota tää saippua ja heitä mua sillä, heitä nyt"-provo Ninolle oli helvetin idioottimaisen tyhmän lapsellista. Ihan hullu jätkä.
Vaikka se ois mun viiminen teko niin täähän ei finaalia voita, lähtee semmoset miinukset jos lähelläkään voittajan pallia..
Riidanhakuinen tollo jostain Kuopion perukoilta tulee uhoamaan telkkariin :lol: Menkööt sinne lantaa luomaan ja pitäis nuppinsa kiinni. Kauhee paasaaminen siitä että Ninoa ei kiinnosta mitä noi muut siitä ajattelee..mitä sitten?
Ja samaan hengenvetoon huusi kun Noora ym. sanoi et tuo riita pilaa muiden bileet niin Petri vänkkäsi ettei sitä vittuakaan kiinnosta. Tää puhuu niin pahasti itsensä pussiin ja jankkaa samoista asioista.
Ja pullaposki on siinä väärässä että bb:n jälkeen ei voi saada köniinsä ilman että alkaa provoamaan baarissa.. :shock: Tottakai voi ja luulen että Petri tulee huomaamaan toivottavasti sen ihan oman kokemuksensa kautta. Jonkun toisen juntin pitäis takoo vähän järkee ton pennun päähän ja varmasti turpaansa saa jos menee haistattamaan ja painuttamaan ihmisiä vittuun baarielämässä kuten on aiemmin uhonnut.
Ja se on ihan Petrin omassa hatarassa päässä se ajatus että Nino olisi joku kuningas ja muut nobodyja..Kateellinen ämmä, voiko tätä edes mieheksi sanoa, nukkuihan se jo melkein sylikkäin Paulinkin kanssa tuolla alkutaipaleella..
Hyi, toivottavasti tippuis tänään extran kautta pois ja liftais maitojunaan ja matkustais sillä böndelle..
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Petri

Viesti Kirjoittaja sally » 25 Marras 2010 10:50

Jännä kaveri tuo Petri, joissain bileissä on itse isä aurinko ja yhtä hymyä ja puhutaan mukavista asiosta. Sitten taas toisissa bileissä provotaan ja haastetaan riitaa. Tasan tarkkaan tietää Ninon ärsytyskynnyksen ja olisi voinu esim olla menemättä kylppäriin jatkamaan riidanhaastamista mutta ei. En sano että Nino oli mikään uhri tai mitään, molempien käyttäytymisessä oli parantamista. Mutta miten Petri voi suoraan olla sitä mieltä että hänhän ei ole kenenkään bileitä pilannut. Miten voi sanoa noin kun hänelle asiasta valitetaan eli todellakin on pilannut jonkun/joidenkin bileet.

Tälläinen epäjohdonmukaisuus käytöksessä ei ainakaan mun silmissä kerää pisteitä; mikä oikeasti on OIKEA Petri mitä tuolla talossa ollaan nähty? sitä en tiedä vielä tässä vaiheessakaan kun tulee tällaista.

Smaga
Peitonheiluttaja
Viestit: 161
Liittynyt: 25 Syys 2010 01:13

Re: Petri

Viesti Kirjoittaja Smaga » 25 Marras 2010 10:58

Evalds kirjoitti:Petri kyllä pyöritti Ninon tervassa ja höyhenissä, itse pidän pelaamisesta ja uskon että tämä vain vahvistaa Petrin asemia ja voittokulku jatkuu!
Tätähän kaikki katsojat ovat jo kauan odottaneet: Tosi Mies pistää pikkuhintin ruotuun. Jos BB ei olisi niin naurettavan kielteinen fyysistä kurmootusta kohtaan, Petri olisi varmaan pyyhkinyt Ninolla hieman lattiaakin. Näin olisi tapahtunut ainakin ulkomaailmassa. Kyllä noihin sääntöihin pitää saada korjaus tältä osin.

E: Vähän voisi miettiä mitä sieltä näppikseltä päästelee eetteriin.
-Sihi-

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Petri

Viesti Kirjoittaja sally » 25 Marras 2010 11:09

maumiu kirjoitti: Ja pullaposki on siinä väärässä että bb:n jälkeen ei voi saada köniinsä ilman että alkaa provoamaan baarissa.. :shock: Tottakai voi ja luulen että Petri tulee huomaamaan toivottavasti sen ihan oman kokemuksensa kautta. Jonkun toisen juntin pitäis takoo vähän järkee ton pennun päähän ja varmasti turpaansa saa jos menee haistattamaan ja painuttamaan ihmisiä vittuun baarielämässä kuten on aiemmin uhonnut.
Onpas tervehenkistä toivoa että joku hakataan. Huh huh...

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Petri

Viesti Kirjoittaja maumiu » 25 Marras 2010 11:17

Paitsi etten kuules sanonut toivovani että Petri hakataan :wink:
Osoittaa muuten juuri ikäisensä kypsyyttä Petriltä se kun sanoi eilen et tollanen se on, vittuilee kavereilleenkin niin kauan ettei ne enää jaksa sitä..ja se alkoholin kyllästämä junttipalo silmissä..
Yritti suolata ensin Ninon ja sitten Marikan peliä toivottavasti kuitenkaan onnistumatta..Ei jaksais enää yhtään katsella tollasta maalaisjunkkaria..
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
hanna
Finalisti
Viestit: 679
Liittynyt: 08 Syys 2006 21:40
Paikkakunta: ÅBO

Re: Petri

Viesti Kirjoittaja hanna » 25 Marras 2010 11:32

Petri ei ole omasta mielestään turha julkkis, koska on joka viikonloppu aukeaman juttu hänestä urheilusivuilla, näin ainakin kertoo! Muut talossa hakemassa julkisuuteen pääsyä, pintaliitäjiä, huh huh.

tälläisen kommentin pongasin tuolta muualta , sanoiko se tosiaan myös noin ?

Konkari
Asukaskokelas
Viestit: 101
Liittynyt: 04 Loka 2010 19:31

Re: Petri

Viesti Kirjoittaja Konkari » 25 Marras 2010 12:39

Jees, onneks Petri vähä kerto totuutksia viime kemuissa :) Toi homppeli-Nino luulee olevansa joku tärkeäkin henkilö, ollut BB:ssä kaksi kertaa, ajellut limusiinillä, ja kaikkea muuta paskaa. Kattoo jo ulkosta olemustakin, eihä sellasen kanssa voi mitää muuta ko mennä jumii. Ainaki imo mua vituttaa aika helvetisti tollaset pelleilijät, en tajua mitä porukat näkee siinä... -.-
Vilttiketju: Marika

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Petri

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 25 Marras 2010 12:56

Tollo junttihan Petri on minun mielestäni ollut aivan ensihetkistä asti eikä mielipide ole muuttunut kuin pahempaan suuntaan. Nyt olis täysin kypsä ulostumaan sinne henkisen perähikiän takapajulaansa, jossa homot ja lesbot ovat kauhistus. Mitä he suuntautumiselleen voivat? Selkeästi eilinen riidanhaasto oli Ninoon ja Marikaan kohdistettu, puhdasverinen homo- ja lesbofoobikko - eli sovinistinen juntti. Pelkääkö että homous vaikka tarttuu ja uskooko todella olevansa Ninon himoitsema? Voi pikkupoika raukka. Tältä holvikirkon lökäpöksyllä on suuria luuloja muutenkin omasta erinomaisuudestaan, mutta aikas pikkusieluisen kuvan itsestään on antanut. Että ulos vain!!!!

realbadass
Toukka
Viestit: 11
Liittynyt: 17 Marras 2010 15:07

Re: Petri

Viesti Kirjoittaja realbadass » 25 Marras 2010 13:14

Dimangi kirjoitti:Tollo junttihan Petri on minun mielestäni ollut aivan ensihetkistä asti eikä mielipide ole muuttunut kuin pahempaan suuntaan. Nyt olis täysin kypsä ulostumaan sinne henkisen perähikiän takapajulaansa, jossa homot ja lesbot ovat kauhistus. Mitä he suuntautumiselleen voivat? Selkeästi eilinen riidanhaasto oli Ninoon ja Marikaan kohdistettu, puhdasverinen homo- ja lesbofoobikko - eli sovinistinen juntti. Pelkääkö että homous vaikka tarttuu ja uskooko todella olevansa Ninon himoitsema? Voi pikkupoika raukka. Tältä holvikirkon lökäpöksyllä on suuria luuloja muutenkin omasta erinomaisuudestaan, mutta aikas pikkusieluisen kuvan itsestään on antanut. Että ulos vain!!!!

:damnfunny Kiitos jälleen vaikka nyt lensi kahvit syliin jo.

Ei pelkää Ninoa tai Marikaa vaan ei pidä tästä "sateenkaari" kansasta varsinkin kun Nino on _niin_ tyrkky homoksi.
Maza vaan kysyi miksi Nino antaa väärän kuvan itsestään ja tästähän se alkoi!

Mun mielestä Mazalla oli oikea pointti tässä asiassa mistä ne "riitelivät" kun Nino ei osaa simppelisti puhua oikeista asioista oikeilla nimillä. :(

Avatar
vanaja.
Mökkiläinen
Viestit: 209
Liittynyt: 31 Loka 2009 14:14

Re: Petri

Viesti Kirjoittaja vanaja. » 25 Marras 2010 14:36

Jotenkin näen jo tulevan. Kun Mazaa menee baariin niin miehet tarjoavat hänelle juomaa ja kyselevät naisten iskemisvinkkejä. Naiset taas lankeavat Maazan charmin edessä, vaikka niin häntä aikasemmin inhoavat ja halveksivat. :thumbsup

Avatar
Silencio
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 842
Liittynyt: 13 Marras 2008 21:20

Re: Petri

Viesti Kirjoittaja Silencio » 25 Marras 2010 14:40

Dimangi kirjoitti:Tollo junttihan Petri on minun mielestäni ollut aivan ensihetkistä asti eikä mielipide ole muuttunut kuin pahempaan suuntaan. Nyt olis täysin kypsä ulostumaan sinne henkisen perähikiän takapajulaansa, jossa homot ja lesbot ovat kauhistus. Mitä he suuntautumiselleen voivat? Selkeästi eilinen riidanhaasto oli Ninoon ja Marikaan kohdistettu, puhdasverinen homo- ja lesbofoobikko - eli sovinistinen juntti. Pelkääkö että homous vaikka tarttuu ja uskooko todella olevansa Ninon himoitsema? Voi pikkupoika raukka. Tältä holvikirkon lökäpöksyllä on suuria luuloja muutenkin omasta erinomaisuudestaan, mutta aikas pikkusieluisen kuvan itsestään on antanut. Että ulos vain!!!!
Niin, näkisin kyllä että Petrin elämänkatsomus on huomattavasti avarakatseisempi kuin kummallakaan näistä vähemmistöasukkaista. Tahtoo olla että niiden kummankin ajatukset pyörii aika pienissä ympyröissä siellä kuupan sisällä ja kun kummalakin on vielä vaikeus tuoda niitä esille niin keskustelu on vaikeaa. Petri osaa kuitenkin esittää asiansa sen kummempia kiihkoilematta ja vielä normaalilla äänensävyllä.

Ja hyvät hyssykät, se ei tarkoita että olisi jotenkin homofobinen jos ei pidä Marikan tai Ninon kaltaisista hyperaktiivista ihmisistä.

Avatar
vanaja.
Mökkiläinen
Viestit: 209
Liittynyt: 31 Loka 2009 14:14

Re: Petri

Viesti Kirjoittaja vanaja. » 25 Marras 2010 14:48

^Maaza ei todellakaan ole mikään homofoobikko, tai sitten jotkut eivät ole sellaista oikeasti nähneet. Ja mitäs fobioilleen voi, jokaisella on kuitenkin jonkinlaisia pelkotiloja.

Avatar
Santra
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 25 Elo 2008 14:16
Paikkakunta: Jossain Savossa

Re: Petri

Viesti Kirjoittaja Santra » 25 Marras 2010 16:24

Petrin suurin ongelma taitaa olla laiskuus, joka johtaa asioiden kesken jättämiseen. Mielestäni hän on älykkäämpi kuin käyttäytyminen antaa ymmärtää. Välillä pk-huoneessa tulee järkevää puhetta ja muutaman kerran 24/7 olen ollut hämmästynyt, että Petriltä tulee sangen älykkäitä mielipiteitä.

Ninon kanssa yhteenotto odotti tulemistaan oikeastaan alkukaudesta lähtien. Nino on äärimmäisen raskas ihminen ja suljetussa tilassa vaikea kestää. Jo viime itkubileissä Petri valitteli Ninon olevan hankala.

Ehkä Petri on sopivalla tavalla juntti, asuuhan hän täällä Savon takapajulassa Kuopiossa. Itsekin savolaisena totean, että vaikka täältä puuttuukin pääkaupunkiseudun sykettä, on täällä paljon hyvääkin. Toivottavasti se jollain tavalla positiivisesti näkyy myös savolaisissa, muutenkin kuin kieroutena!
24/7 kaapelissa.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Petri

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 25 Marras 2010 16:35

newman kirjoitti:Missähän tämä sankari pelaa lätkää? Kiinnostais tietää.
Viime kaudella pelasi Iisalmen Peli-Karhuissa. Tällä kaudella ei luonnollisesti ole pelannut missään, eikä sopimustakaan ole. Lähde

---------

Mitä tämän hetken kuumaan keskustelunaiheeseen tulee, niin mielestäni on erittäin hyvä, että joku oikeasti sanoi Ninolle välillä, miten asiat on. Olisi tuon voinut varmaan tehdä hieman paremminkin, esim. ottamalla asiat puheeksi ihan selvinpäin, mutta tuskinpa sekään olisi tilannetta ainakaan Ninon osalta muuttanut mihinkään. Omin silmin en ole tilannetta vielä nähnyt, joten sen enempää en enää tähän paneudu. Sanonpahan vaan, että plussaa Petrille, että otti asian puheeksi, miinusta siitä, että meinasihan tuo kai hieman yli mennä joissain kohdin.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Petri

Viesti Kirjoittaja sally » 25 Marras 2010 17:46

^ mä taas näkisin että varmasti osa petrin sepustuksista oli täyttä spekulaatiota kun liikkui niin vahvasti alueella "ninon päänsisäiset asiat" ja ei niistä kukaan voi varmuudella mitään sanoa, mutta tämäpä ilmoitti näitä faktatyylisesti. Se on mun mielestä vituttavaa toimintaa jos mikä, sitähän täällä palstallakin tapahtuu; esitetään yleismaailmallisina totuuksian asioita mitkä on vaan jonkun tajunnanvirtaa.
Mutta tosiaan niin paljon tuosta jutusta menee kännin piikkiin, että mulle tuosta jäänyt mitään erikoista takaraivoon. Ainoa vaan että edelleen mietin minkälainen on "oikea" petri.

ellu himaan
Juonittelija
Viestit: 189
Liittynyt: 12 Marras 2010 12:28

Re: Petri

Viesti Kirjoittaja ellu himaan » 25 Marras 2010 19:18

Moi moi saatana savon lahja naikille naisille! Siitä vaan kotiosmakoilemaan ja kaivelemaan munia, hopi hopi! :band:
Mä oon kana, jos et usko -KOT KOT

Seikkailia
BB-talon päällikkö
Viestit: 1944
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:21

Re: Petri

Viesti Kirjoittaja Seikkailia » 25 Marras 2010 19:24

Katkerat femakot lähetti sitten Petrin hyphyyn :lol:

Harmin paikka mutta hyvä asukas silti.

Konkari
Asukaskokelas
Viestit: 101
Liittynyt: 04 Loka 2010 19:31

Re: Petri

Viesti Kirjoittaja Konkari » 25 Marras 2010 19:26

Jhs, ainot boss lähti talosta. Nyt siellä enää Eetu, jolle vois voittoa toivoa. Millekää Ninolle tai Marikalle ei voittoa _SAA_ antaa, menee BB:stä viimesetki kattomisen arvoset asiat, jos jompi kumpi niistä kahesta pellestä vie tän paskan. Mutjoo ain ei voi voittaa vaiks on päälikkö, joskus pitää antaa paskoille mahollisuus.
Vilttiketju: Marika

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”