Jani Yliviuhkola

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Rujin
Peitonheiluttaja
Viestit: 168
Liittynyt: 27 Elo 2010 14:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Jani

Viesti Kirjoittaja Rujin » 30 Elo 2010 14:58

haapala kirjoitti:Suurin kiusaaja talossa on Satu, pois ja ulos äkkiä! Raukkamainen ämmä!
Tämän ja parin muun takia Jani joutui lähtemään.
Satuko siellä äänestikin eikä yleisö?
*kyllä, olen ilkeä

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Jani

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 30 Elo 2010 15:14

Rujin kirjoitti:
haapala kirjoitti:Suurin kiusaaja talossa on Satu, pois ja ulos äkkiä! Raukkamainen ämmä!
Tämän ja parin muun takia Jani joutui lähtemään.
Satuko siellä äänestikin eikä yleisö?
Todistetusti laittoi kännykällä ääniä kesken lähetyksen. Taisi jättää Janin pois, vaikka sanoikin plussaavansa jokaista. :wink:

Avatar
Rujin
Peitonheiluttaja
Viestit: 168
Liittynyt: 27 Elo 2010 14:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Jani

Viesti Kirjoittaja Rujin » 30 Elo 2010 15:19

[juuso] kirjoitti:
Rujin kirjoitti:
haapala kirjoitti:Suurin kiusaaja talossa on Satu, pois ja ulos äkkiä! Raukkamainen ämmä!
Tämän ja parin muun takia Jani joutui lähtemään.
Satuko siellä äänestikin eikä yleisö?
Todistetusti laittoi kännykällä ääniä kesken lähetyksen. Taisi jättää Janin pois, vaikka sanoikin plussaavansa jokaista. :wink:
My bad :oops: Sen siitä saa kun on ohjelman ekan tunnin poissa retkeilemässä suuren ja aavan meren rannoilla ja satamissa. Ja en mä nyt kyllä niin tarkasti jaksanut katsoa sitä lopputalkkariakaan, kun en äänestäny, niin en niitä äänestysohjeitakaan tarvinnut...
*kyllä, olen ilkeä

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Jani

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 30 Elo 2010 16:53

Harmi että Jani putosi, Habib olisi joutanut putoamaan mieluummin. :( Vaikkei ihan mikään suosikki ollutkaan ja miehelle itselleen ehkä ihan hyvä että putosi nyt, mutta viihdyttävä tyyppi oli ja talo tuntuu paljon tyhjemmältä ilman häntä.

Tsemppiä jatkoon miehelle jos tämän viestin joskus näkee. :)
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Jani

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 30 Elo 2010 17:51

^Täysin samaa mieltä Tirkan kanssa. Habib olisi saanut lähteä ennemmin kuin Jani. Janissa olisi ollut vielä varmasti viihdearvoa. Muut asukkaatkin alkoivat pikkuhiljaa suhtautumaan häneen normaalimmin tai ainakin alkoivat tiedostaa oman käytöksensä menevän jo hieman kiusaamisen puolelle. Senkin takia olisi Jani ollut mielenkiintoista pitää talossa, että olisi nähnyt, olisiko muiden asukkaiden käytös miestä kohtaan muuttunut, vai olivatko kaikki kiusaamispuheet vaan sananhelinää.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Jani

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 30 Elo 2010 20:51

Jani verkkovieraana vastailee aika suvereenisti :)

"Jani miksi kusit armejassa housuus
T:peda

en viitsinyt jättää kaminaa yksin tulelle"

http://www.bigbrother.fi/verkkovieras/
.
Ihmisten edessä.

Avatar
Silencio
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 842
Liittynyt: 13 Marras 2008 21:20

Re: Jani

Viesti Kirjoittaja Silencio » 31 Elo 2010 10:58

realityfan kirjoitti:Harmi, että Jani lensi ulos. Miehestä olisi kyllä riittänyt hupia vielä pitkäksi aikaa. Viisi kautta on katseltu toinen toistensa kopioita olevia kilpailijoita, nyt olisi ollut eri polkujen kulkija Jani. Ja suomen kansa äänesti hänet ulos.
Nimenomaan, hiukan vastaavanlaisia on joskus ollut mutta ei Janin kaltaista.

Kun katsotaan sitten muuta porukkaa mitä taloon jäi niin herää kysymys että mistä näitä Timoja ja Pauleja jne. löydetään joka vuosi tuonne ?

Ilmeisesti tuotanto puoliväkisin raahaa Onnelasta.

Hyvää syksyn jatkoa Janille ! :thumbsup

Avatar
bb-matti
Häädetty
Viestit: 22
Liittynyt: 31 Elo 2010 15:15

Re: Jani

Viesti Kirjoittaja bb-matti » 31 Elo 2010 15:47

voi elämä niitä janin manboobseja o:
oli se kyllä aika hauska. :'D mutta joo sil on galtsussa sellane kuva missä se on ottanu perseestään kuvan !!!!!! hyi !!!
///p.s. FACEBOOOK ON KAATUNUT :'< EI TOIMI. jani on mun kaveri bookissa, repikää siitä! hohohoho :'D
iida & irina in
tommi & jonna i out

Karoliina
Kesä-Esa
Viestit: 45
Liittynyt: 10 Marras 2009 01:18

Re: Jani

Viesti Kirjoittaja Karoliina » 01 Syys 2010 08:57

Janin lähdettyä talo tuntuu paljon tyhjemmältä. Myönnän että täytyi kerran itsekin vaihtaa kameraa kun nousi myötähäpeä liian isoksi, mutta hän oli iso persoona, sekä hyvässä että pahassa. Olisin suonut hänelle pitemmän ajan talossa, ehdottomasti.
Uskon jopa että hän olisi voinut tuoda hiukan syvällisempiä asioita itsestään esille sen jälkeen kun alkujännitys ja -huuma olisi vähentynyt.

Toivon kaikkea parasta Janille jatkossa.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Jani

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 01 Syys 2010 08:57

Mielenkiintoinen asukas oli Janikin, jäipä BB-historiaan yhden legendaarisen sanonnan luojana. Perusanaali elää varmaan jonkin aikaa sekä talossa että ulkopuolella.

Olisin halunnut kuulla Janin lähipiiriltä enemmän hänen taustoistaan, silloin olisi voinut paremmin päätellä, miten hän olisi kestänyt talokiusaamista ja ulkomaailman negatiivisia lausahduksia.
Seiska 35/2010, s. 17 kirjoitti: Haluan vaatemalliksi!
BB:stä Marian kanssa samaan aikaan pudonneen Janin hölmöstä lausahduksesta tuli hetkessä Youtube –hitti, kun asukkaat keskustelivat mieluisista seksiasennoista. Mies heitti oman mieliasentonsa ”Ihan perus anaali” ja sai muut asukkaat räjähtämään naurusta.
-Tuo kunnia tuntuu nololta. Minulle sattuu usein juuri tuollaisia tilanteita, Jani nauroi. Vielä vanhempiensa luona asuva Jani työskentelee kassalla.
-Kerään rahaa, jotta voin muuttaa omaan asuntoon. Haluaisin tulevaisuudessa vaatemalliksi, esimerkiksi jollekin tuntemattomalle yritykselle, jonka voin tehdä kuuluisaksi, Jani kertoi.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Hamm75
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 502
Liittynyt: 28 Elo 2007 22:14

Re: Jani

Viesti Kirjoittaja Hamm75 » 03 Syys 2010 09:10

Kun pukkasi päähän jotain sekä Janista että Mariasta, laitoin sen yleisen puolelle.

Avatar
VeePee
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 805
Liittynyt: 26 Syys 2007 11:31

Re: Jani

Viesti Kirjoittaja VeePee » 03 Syys 2010 18:03

Ainoa joka erottui Talossa Hannun ja Marikan lisäksi.

Tulemme harmittelemaan tätä lähtöä pitkään.

1k3l
Mökkiläinen
Viestit: 231
Liittynyt: 08 Loka 2011 14:40

Re: Jani

Viesti Kirjoittaja 1k3l » 05 Syys 2010 16:00

Perus anaali mies tule takaisin :(

Avatar
samppa
Nimetty
Viestit: 18
Liittynyt: 08 Syys 2009 16:58

Re: Jani

Viesti Kirjoittaja samppa » 07 Syys 2010 17:19

Ihan perus anaali. ; - D

Avatar
Xanten
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1360
Liittynyt: 08 Syys 2008 20:07

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja Xanten » 11 Syys 2010 00:56

ElMoronico kirjoitti:Oliskohan niin ettei Niko tiedä kuinka heikoilla eväillä Jani on revitty BB-julkisuuteen?

Voi olla että jos tuntisi tyypin paremmin jutut olisivat toisenlaiset.
l

OT, ei tähän ketjuun kuuluisi, mutta siirtäkää modet Jani ketjuun.

Mielestäni, ja kuten useista kommenteista voi huomata, ei Janilla ehkä kaikki ollut ikäistensä sosiaalisuudessa kohdallaan.

Uskoisin kuitenkin, että virallisilla BB-sivuilla olisi mainittu jos taloon tulisi asukas, joka ei kehityksensä osalta ole oman ikäisensä tyyppinen.

Jos tämä tietoisesti tuotannon osalta tehtiin, mainitsematta, törkeää hyväksikäyttöä olisi. Mutta täysi-ikäinen ikäinen ihminen Jani oli/on, ja omista asioistaan täysin päätösvaltainen.

Shown kannalta hyvä tyyppi.

Avatar
IrisU
Vaihtoasukas
Viestit: 323
Liittynyt: 26 Syys 2005 10:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jani

Viesti Kirjoittaja IrisU » 13 Syys 2010 23:15

Jani bongattu töissä Helsingin ydinkeskustassa Pick-a-Deli -kahvila/delissä. Kaverin bongaus eikä oma, en sitten huomannut kysyä, oliko Mikonkadulla vai Lasipalatsin kulmalla. Bongaa BB-asukas -ketjuhan olisi erikseen, mutta kun en nyt varsinaisesti itse bongannut, ja paikkakin vähän joko tai... Mutta jos tämä tieto jotain kiinnostaa, niin olkaapa hyvät.

Avatar
jokeri
VIP-vieras
Viestit: 899
Liittynyt: 19 Loka 2008 03:54

Re: Jani

Viesti Kirjoittaja jokeri » 15 Syys 2010 19:50

En voi vieläkään ymmärtää, että minkä helvetin takia Jani piti häätää talosta? Tässä kaverissa ois ollut legendan ainekset helposti. Selvästi tän vuoden paras asukki, mut silti pihalle heti ekassa saumassa. BUU kaikille pikkusielusille urpoille, jotka koki "sääliä ja myötähäpeää" ja siksi halus tän sankarin pihalle. BUU!!!
Cool like Teppo.

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Jani

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 16 Syys 2010 18:34

Jani parhaimmillaan IRC-Galleriassa, chatissa. Vastannut jokaiseen kysymykseen... :D

mm. vastasi että hänen suosikki uusista on Esa-Tapio.
IRC-Gallerian BB chatti kirjoitti:
Kuva


Kuva

:damnfunny :lol: :hahaha: :banana :king

Avatar
Tharken
Kyttääjä
Viestit: 70
Liittynyt: 17 Loka 2009 21:26

Re: Jani

Viesti Kirjoittaja Tharken » 21 Syys 2010 14:55

En saa tosta mitään selkoa.

Pitäisköhän saada..
Turboäänet Eetulle!

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Jani

Viesti Kirjoittaja realityfan » 22 Syys 2010 17:33

jokeri kirjoitti:En voi vieläkään ymmärtää, että minkä helvetin takia Jani piti häätää talosta? Tässä kaverissa ois ollut legendan ainekset helposti. Selvästi tän vuoden paras asukki, mut silti pihalle heti ekassa saumassa. BUU kaikille pikkusielusille urpoille, jotka koki "sääliä ja myötähäpeää" ja siksi halus tän sankarin pihalle. BUU!!!
Olen aivan samaa mieltä. Ensin Jani ja sitten vielä Mari ulos. En ole vieläkään toipunut täysin näitten helmien poismenosta.

Olen aivan varma, että Janilta olisi irronnut vielä useita klassikkoheittoja. Taloon jääneiltä en usko mitään elämää suurempaa lohkeavan.

Avatar
jokeri
VIP-vieras
Viestit: 899
Liittynyt: 19 Loka 2008 03:54

Re: Jani

Viesti Kirjoittaja jokeri » 23 Syys 2010 18:32

realityfan kirjoitti: Olen aivan samaa mieltä. Ensin Jani ja sitten vielä Mari ulos. En ole vieläkään toipunut täysin näitten helmien poismenosta.

Olen aivan varma, että Janilta olisi irronnut vielä useita klassikkoheittoja. Taloon jääneiltä en usko mitään elämää suurempaa lohkeavan.
Mä vuorostani oon sun kanssa ylläolevasta samaa mieltä.
Cool like Teppo.

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Jani

Viesti Kirjoittaja henkka » 23 Syys 2010 18:38

jokeri kirjoitti:
realityfan kirjoitti: Olen aivan samaa mieltä. Ensin Jani ja sitten vielä Mari ulos. En ole vieläkään toipunut täysin näitten helmien poismenosta.

Olen aivan varma, että Janilta olisi irronnut vielä useita klassikkoheittoja. Taloon jääneiltä en usko mitään elämää suurempaa lohkeavan.
Mä vuorostani oon sun kanssa ylläolevasta samaa mieltä.
Mutta tilanne on tämä, että kansa tahtoo että talossa ovat ihmiset tyyliin Habib, Hannu, Ellinoora Riikka ja niin edelleen.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”