Satu Tuisku

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
NoGo
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 10 Syys 2008 22:45

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja NoGo » 12 Loka 2010 12:25

Olikos tää matami jo jossain verkkovierailussa tai studiovieraana? Mantahan katui todella kärsivän oloisesti käytöstään talossa vaan miten mahtoi olla tän röökimuijjjan laita?

Avatar
Rambou
Television orja
Viestit: 789
Liittynyt: 05 Loka 2010 17:20

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja Rambou » 12 Loka 2010 12:41

lunde1 kirjoitti:
Rambou kirjoitti:Tietääkseni tiistain ja sunnuntain välissä on viisi päivää. Tapetti.
4 päivää on tiistain ja sunnuntain välissä. Ke To Pe La
Oli se sunnuntainkin ihan hiljaa. Siinä viisi. :wink:
"You're only as healthy as you feel"
Travis Bickle

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 12 Loka 2010 12:42

^^Olihan se molemmissa. Verkkovierailua en jaksanut seurata ensimmäistä varttia pidempään, kun tuntui olevan vaan pelkkää jebouta. Extrassa vieraillessaan sanoi muistaakseni jotain, että ei kadu mitään ja että tällanen mä vaan oon hyvässä ja pahassa. Sikäli ihan plussaa, ettei nyt sitten jälkeenpäin alkanut nöyristelemään ja perumaan puheitaan. Jos puhuu toisista paskaa, on myös seuraukset kestettävä ja Satu tuntui ymmärtävän tämän.

Satun verkkovierailu
Satu Extrassa
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 12 Loka 2010 13:18

Noista yöläyhistä on kärvennetty hiukan liikaakin. Kaksi ihmistä pitkäveteisessä yövalvonnassa, johan siinä puhelee lämpimikseen ihan mitä vaan. Kun juttuja seurasi, niin välillä huomasi, ettei jompikumpi kaikenaikaa ollut tietoinen mistä kaveri oikeastaan puhuikaan. Toki aihevalinnat kertovat jotain ihmisistä itsestään, mutta kuitenkin.

Noista kahdesta Satu oli ehdottomasti puutteineenkin inhimillisempi. Elisabet pelkkä valittava nirisijä, joka ei ehkä milloinkaan suostu ymmärtämään omaa itsekkyyttään.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja Sihi » 12 Loka 2010 13:32

^^Jos tuo läyhäys oli vaan tylsistyneisyyden tulosta, niin kumma kun en kuullut muitten parien läyhäävän. Eipä heilläkään nyt näyttänyt kovin ratkiriemukasta olevan (pois luettuna ehkä Viltsu ja Nino).
Mutta eipä tästäkään onneksi tarvitse enää jauhaa.
Satu on poistunut rakennuksesta.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja Burph » 12 Loka 2010 13:46

Satu käyttäytyi Extrassa hienosti. Arvokkaasti ja nöyrästi yhtä aikaa.
Kiitteli kritiikistä, ei turhia selitellyt, myönsi että onhan tässä kasvun paikka.

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja Hilma » 12 Loka 2010 17:23

Joo, pojot Sadulle Extrasta ja siitä ettei yrittänyt mitenkään selitellä ja silitellä käytöstään vaan totesi olleensa talossa oma itsensä. :cheers

Rajanka
Toukka
Viestit: 11
Liittynyt: 23 Syys 2010 14:51

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja Rajanka » 12 Loka 2010 22:13

http://subject.sub.fi/jasen/sartsu/kesk ... viewmode=2
satu ehti lukea palstoja ei mennyt juhlimaan kertoi IS
Joten tiesi mitä sanoa.
Kivaa loppu elämää rööörimuija

Avatar
kaalilaatikko
Sala-asukas
Viestit: 354
Liittynyt: 10 Syys 2010 23:47

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja kaalilaatikko » 12 Loka 2010 23:02

Elisabeth oli varmaan pettynyt siitä, että Satu ei sanonut hänestä mitään lämmintä. Ero verrattuna Petrin saamiin sanoihin oli valtaisa. Mahtoiko Elisabeth tajuta ettei hän todellisuudessa ollutkaan Satulle kovin läheinen vaan pelkkä pelinappula?

Avatar
jempo91
Työläinen
Viestit: 158
Liittynyt: 24 Elo 2010 22:35

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja jempo91 » 13 Loka 2010 11:54

Suoraan tuolta nimeämiskeskustelusta mitä kirjotin sinne:
Tuotannolta aika hyvä veto viime viikolla laittaa kaikki äänestykseen. Eihän Satu olisi todennäköisesti ollut missään vaiheessa äänestyksessä, ainakaan jos äänestykseen olisi joutunut vain 2-3 asukasta. Tämä oli siis ainoa mahdollisuus saada satu pois talosta. Itse tykkäsin sadusta (paitsi viimeisellä viikolla!!) joten olisin katsonut häntä vielä pari viikkoa mutta toisaalta tuskin hän olisi sieltä sitten ennen finaalia pudonnut.

Satu oli mielestäni ihan rehti, olisi todennäköisesti ilman elisan olemassaoloa edelleen talossa. Mutta... oma vika :P

EDIT. kamalaa katottavaa toi oletettavasti satun subject-profiili :O haukkuu kaikki :D myös nikon! :P ..siis sillo ku ne on ollu talossa
Bb on siististi cool....;)

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja henkka » 14 Loka 2010 01:53

Satu oli yksi lempi asukkaistani ja olisin mielelläni nähnyt naisen Hannun tai Ksenian tilalla. Oli talon elämän kannalta yksi tärkeimmistä asukkaista. Toivottavasti pääsee BB All Starsiin Mantan kanssa:D No Satu on sen verran vahva että pärjää.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 14 Loka 2010 01:58

^vahva pisnesnainen on, mutta se muiden manipulointi , hyväksikäyttö ja selän takana läyhääminen ei istu suomalaiseen mentaliteettiin... ( Vaikka melkein kaikki... etenkin naiset sitä teköö ... )

Osasi olla aikas tavalla myynti-ihminen jälkikäteenkin... Myönsi tarpeellisen eikä selitellyt tarpeettomia... Pelasi aikas hyvin ulkonakin ... Siinnä olis monelle poliitikolle opittavaa mediakäyttäytäytymisestä ...

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 20 Loka 2010 21:13

ja noin

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 26 Loka 2010 08:40

^Eipä ollut Viihdeuutisten toimittajilla kiirettä, Satu kertoi tuon jo 17.10 Sunnuntai-Extrassa.

Voicen Satujutut –ja videot.

BB-Satu: Big Brother ei ole kaksikymppisten show.
http://www.voice.fi/ kirjoitti: BB-Satu: Big Brother ei ole kaksikymppisten show
Viihde | 2010-10-12 10:09:39 | Eeva Rajala
Big Brother -talosta sunnuntaina häädetty pohjanmaalainen Satu oli talon vanhin asukas. Satu sanookin, ettei ohjelma ole pelkästään nuorille ja näteille.

- Ei se ole kaksikymppisten show, ei se katso ikää ja näköä koko ajan, Satu kommentoi Voicelle.

Satu kertoi, että hänen oma BB-hakuprosessinsa oli aikoinaan lähtenyt vitsistä ja ideasta, että hän tekisi talossa kaikki asiat paremmin.

- Halusin, että on hurttia huumoria, sata kiloa elämän iloa, Satu maalailee.

Nainen löysi talosta myös hieman yllättäen sydänystävän, Petrin. Satu oli aiemmin miettinyt, että olisi kiva, että talosta löytyisi edes yksi mukana tyyppi, mutta sydänystävän löytyminen yllätti Satun.
BB-Satu katuu: Tuli haukuttua kaikkia ja kehuttua itseään
http://www.voice.fi/ kirjoitti: BB-Satu katuu: Tuli haukuttua kaikkia ja kehuttua itseään
Viihde | 2010-10-12 15:14:00 | Eeva Rajala

Big Brother -talosta sunnuntai-iltana häädetty Satu kertoo, että hän olisi voinut jossain vaiheessa pitää turpansa kiinni talossa. Naisella on vain taipumus ilmoittaa kaikki ääneen.
Kuva
- Olin alusta loppuun oma itseni, minulla on taipumus sanoa kaikki ääneen. Tuli haukuttua kaikkia ja kehuttua itseään, Satu kertoo Voicelle.

Hän mietti, että siinä on hänellä kehittymisen paikka.

- Kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen, ainakaan niitä negatiivisia asioita. Minulla ei ollut tarkoitus ketään niin julmasti loukata, miltä se on kuulostanut, Satu sanoo.

Hän puolustelee kuitenkin, ettei olisi voinut purkaa tuntojaan kenellekään muille kuin talon asukkaille.

- Toki olisin voinut mennä päiväkirjahuoneeseen ja huutaa siellä, mutta siinä pitää kuitenkin olla se elävä olento keneen sen pahan olon purkaa, Satu kertoo.

Satu pohtii, että voisi olla tekemässä jotain toimistoviikkotehtävää tällä hetkellä, jos olisi tajunnut pitää turpansa jossain vaiheessa kiinni. Satua alkoi kuitenkin väsyttää BB-talossa ja kenties yhtenä syynä tähän oli naisen mukaan samat naamat.

Satun mukaan varmasti monia samat asiat ärsyttivät, mutta muut kisaajat osasivat pitää suunsa kiinni. BB-talossa asustelee tällä hetkellä kahdeksan kisaajaa. Kaikki kuitenkin muuttuu, kun taloon astelee jossain vaiheessa uusia asukkaita.
BB-Satu ei koe itseään julkkikseksi
http://www.voice.fi/ kirjoitti: BB-Satu ei koe itseään julkkikseksi
Viihde | 2010-10-12 22:13:22 | Iida Korhonen
Big Brother -talosta sunnuntaina häädetty Satu kertoi Voicelle, että kokee julkisuuden edelleen vieraana.

Nainen ei oikein osaa käsittää, että BB:n myötä hänestä olisi tullut julkinen hahmo.

-En osaa ajatella sitä niin. Ehkä sitä tajuaa kaiken kun pääsee kotiin. En oikein vieläkään tajua, että olen tehnyt jotakin tv-ohjelmaa, Satu kertoi.

Satu oli soitellut kavereilleen talosta päästyään ja kertonut innoissaan kaikista asioista joita oli talossa tehnyt. Hämmästyksekseen Satu tajusi ystäviensä tietävän jo nämä asiat, koska he olivat nähneet ne televisiosta.

-En vieläkään tajua, että kaikki ovat nähneet mitä minä olen tehnyt, Satu sanoi
BB-Satu harmitteli putoamistaan
www.voice.fi/ kirjoitti: BB-Satu harmitteli putoamistaan
Heräämö | 2010-10-12
Satu olisi mieluusti jäänyt vielä taloon. Nainen harmitteli viimeisen viikon vaikutusta, mutta oli onnellinen löydettyään läheisen ystävän talosta
BB-Satu ei hakeudu chat-juontajaksi
http://www.voice.fi/ kirjoitti: BB-Satu ei hakeudu chat-juontajaksi
Heräämö | 2010-10-12
Satu ei vielä tiedä, mitä julkisuudelta haluaa, mutta PR-hommiin nainen ei ole ihan heti lähdössä.
Mitä BB-Satu halusi sanoa päiväkirjahuoneessa?
http://www.voice.fi/ kirjoitti: Mitä BB-Satu halusi sanoa päiväkirjahuoneessa?
Heräämö | 2010-10-12

Heräämön omassa peilihuoneessa kilpailijat pääsevät puhumaan fiiliksiään. Satu kertoi, miten onnistui omasta mielestään tavoitteessaan BB-talossa.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja minna » 29 Marras 2010 00:04

Jokaisesta jotain kauden päätteeksi:

Satu tuntui alkuun hyvälle asukkaalle. Ja periaatteessa sitähän Satu oli loppuun asti. Ei missään nimessä tapetti. Mutta tunnelman rikkoja kyllä.
Satu nosti itseään talossa kokoajan ylemmäs ja ylemmäs, kunnes loppujen lopuksi oli siinä vaiheessa, että jauhoi muista asukeista Elisan kanssa kahdestaan. Tässä vaiheessa tiputus pois pelistä olikin ansaittu.
Satu lähti siis juuri oikeaan aikaan.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja James » 29 Marras 2010 15:47

Satu oli hyvä asukas tuonne teiniroskien sekaan. Sortui läyhäämiseen, mutta sen ymmärtää kun kaltaistansa seuraa ei taaskaan vanhempi asukas saanut. Oli varmasti aika hieno hetki Satulle kun hänen BB-suosikki Nino tuli kaveriksi asumaan taloon heti toisella viikolla. Satu olisi minun puolesta saanut olla pitempäänkin talossa. All-stars kamaa jos mukaan otetaan toinenkin vähän vanhempi asukas.

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja scorchio » 30 Marras 2010 00:49

Kaikista asukkaista jotain:

Minä en ehtinyt olla oikein mitään mieltä Sadusta, kun se olikin sitten jo pistetty pihalle. Mutta se ajatuksentynkä mikä oli kehittymässä meni jonnekin whitetrash-ósastolle niin hyvässä kuin pahassa.

Konstailemattomuuteen pyrkiminen, mutta sitten sortuu itse pahimpaan läyhäämiseen. Toisien huomioon ottamisesta jeesusteluun, mutta pahin kiusaaja on itse - ainoa todellinen kiusaamistilanne Marikan kohdalla oli junatehtävän aikana Sadun törkeä Marikan alaspoljenta - silloin näki Marikan ilmeestä, että se käytös sattui. Ja toinen on parikymppinen ja toinen nelikymppinen, huhheijaa. Pohojalaaseen kumartelemattomuuteen nojaaminen, mutta pahemmanlaatuista perseennuolentaa itse harjoitti.

Kaikki Sadussa tuntui olevan sarjaa tätä minä esitän olevani, mutta tätä minä olen. Vei paljon tilaa sekä henkisesti että fyysisesti, mutta ei ollut täysin muita lyttäävä (kuin vain sillä surullisen kuuluisalla junaviikolla). Ei mikään älykkö, mutta elämän opettamaan oveluutta ja sosiaalista silmää sitäkin enemmän. Rempseä huumori ja loistava tilannetaju. On niitä ihmisiä, joita en koskaan halua elämässäni tavata, mutta erinomainen BB-asukkina.

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja henkka » 08 Joulu 2010 01:37

Satu oli mielenkiintoinen ihminen ja olisin tahtonut nähdä naisen finaalissa. Satu oli kauden alkuvoima jonka kautta kaikki asiat tapahtuivat. Satun riidat Mian kanssa olivat hyviä mutta kunnon viimeinen selvittely jäi puuttumaan Mian nopean lähdön takia. Olisi ollut mielenkiintoista nähdä miten Satu olisi selviytynyt jos Viltsu olisi ollut alusta asti mukana ja liitossa Mian kanssa. Lisäksi jos Mari, Maria ja Ellu olisivat muodostaneet ilkeiden tyttöjen kerhon niin kuinka Satu olisi saanut vallan talossa.

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja gauchito » 22 Joulu 2010 13:06

Satu anto itelleen kiltteysarvosanaksi ysin:
seinajoensanomat.fi kirjoitti:BB-Satu 9, Ristilä 8, Rasinmäki 7

Kuva
Hyvään jouluun kuuluvat läheiset, glögiä ja kinkkua ja pari pakettia, sanoo BB-Satu.

BB-Satu eli Satu Tuisku odottelee mukavia joululahjoja, sillä Seinäjoen oma BB-tähti on ollut erittäin kiltti – ainakin omasta mielestään.

–Parannettavaa varmasti aina on, joten asteikolla 1-10 vastaan 9.

Paras joulumuisto on parin vuoden takaa, kun ovella kolkutteli joulupukki tontun kera. Satulle ja hänen äidilleen yllättävä käynti jäi ikuisesti arvoitukseksi.

–Mutta pukkihan tulee aina kilttien lapsien luo. Pukki jakoi lahjat ja me jäätiin pakettien kanssa ihmettelemään asiaa.

Satu arvostaa joulussa rauhaa ja lepoa.

– Paras lahja on kun saa viettää läheisten kanssa rauhallista kinkun ja glögintäyteistä joulua. Ja voiko lahjoja koskaan saada liikaa?

Seinäjoen kaupunginjohtaja Jorma Rasinmäki on ansaitsee omasta mielestään kiltteysarvosanaksi 7.

–Se on kouluajoilta tuttu numero, mutta joulunahan tuo lopulta selviää, löytyykö mitään pukinkontista, vai pitääkö itse varmistaa asia.

Rasinmäen mieleen on painunut afrikkalainen joulu Etiopiasta, jolloin joulupukilla oli kyllä oikeat vermeet päällä, mutta jalassa väärät sandaalit.

–Selitykset sandaalien lainaamisesta hyvään tarkoitukseen eivät vakuuttaneet tuolloin kuusivuotiasta tytärtämme. Tarinan opetus on tietysti se, että nokialaiset kuuluvat oikean pukin varusteisiin.

Paras joululahja muistuu mieliin lapsuudesta.

–Ehkä paras oli tenulla käyvä höyryveturi, joka yhdellä latauksella puuskutti puolisen tuntia. Veturi oli takan reunalla vielä monena jouluna senkin jälkeen.

Kaupunginvaltuuston puheenjohtajan Raimo Ristilän kiltteystaso on 8 eli hyvää tyydyttävää tasoa.

Vuoden 1956 joulu oli ikimuistoinen.

–Silloin sain sälesukset, jotka olivat samanlaiset kuin Haku-Veikolla, Ristilä muistelee.
http://www.seinajoensanomat.fi/Uutiset/ ... asinmaki-7
seinajoensanomat.fi kirjoitti:BB-Satu ”yllätyspukkina” joulujuhlassa

BB-Satu vierailee yllätysesiintyjänä Seinäjoen koulutuskeskus Sedun Kirkkokadun opiskelijoiden joulujuhlassa tiistaina.

Big Brother -ohjelman tähti on luvannut kertoa opiskelijoille, millaista elo suljetussa talossa oli ja miltä julkisuus on tuntunut. Satun tehtävänä on myös kannustaa opiskelijoita olemaan oma itsensä ja luottamaan taitoihinsa.

Aiempina vuosina ammattikoulun yksiköt ovat järjestäneet yhteisen joulujuhlan, mutta tänä vuonna tehtiin poikkeus. Kirkkokadun opetuspisteessä opiskelijat ja henkilökunta ovat järjestäneet juhlaa marraskuusta alkaen.

Opintonsa aloittaneet ja ensi keväänä opintonsa päättävät opiskelijat ovat osallistuneet kädentaidoillaan tähtikisoihin. Ykköset koristelivat piparit ja kolmoset loivat omaa alaa kuvastavia kuusia.
http://www.seinajoensanomat.fi/Uutiset/ ... lujuhlassa

ilkka.fi kirjoitti: Maakunta
BB-Satu vielä ilman työtä

Big Brotherissa kaudella 2010 nähty seinäjokelainen Satu irtisanoutui puhelinmyyjän työstään pian Big Brotherin jälkeen. Uutta työtä nainen ei kuitenkaan ole vielä hakenut, kertoo MTV3.fin Viihdeuutiset.

- En ole vielä etsinyt töitä, aion ihan vain hengähtää loppuvuoden. Ihanaa, kun kerrankin voi vain olla ja hengähtää, Satu kertoo.

Satu sanoo kuitenkin, ettei pelkkä lomailu naista pitkälle elätä.

- No ei rahallisesti kovin kauaa kannata lomailla. Vielä loppuvuoden pystyn näin vain olemaan, vaikken minä mikään miljonääri ole.

Satu lupaa aloittaa työnhaun vuoden alussa. Naisella on kuitenkin ongelma, sillä hän ei oikeastaan edes tiedä, minkä alan töitä hän loppupeleissä haluaisi tehdä.
http://www.ilkka.fi/Article.jsp?article ... n=maakunta

Avatar
omelia
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 26 Syys 2010 19:17

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja omelia » 26 Joulu 2010 23:46

mtv3.fi kirjoitti:BB-Satu: Minua pyydettiin eroottisiin kuviin!
15.12.2010 19:25

Kuva
BB-Satu (Sub)

Big Brotherin kaudella 2010 ihastuttanut rempseä Satu yllättyi, kun naista kosiskeltiin poseeraamaan eroottisissa kuvissa.

– Kyllähän Big Brother on elämääni vaikuttanut, vaikka en ole rintojani lehdissä esitellytkään. Tosin minua kyllä pyydettiin eroottisiin kuviin ja niistä olisi maksettukin, Satu kertoo naureskellen.

Sanavalmiin Sadun ei kauaa tarvinnut miettiä päätöstä mahdollisten kuvausten kohtalosta.

– Sanoin kyselijälle, että kyllä minun alastomuuteni on BB-talossa jo niin nähty. Olen yllytyshullu ja heittäytyjä, mutta jotain rajaa sentään, Satu toteaa.
mtv3.fi kirjoitti:Tämä sanavalmis BB-tähti haluaa radioon töihin

19.12.2010 17:00

Kuva

Big Brotherista tuttu Satu Tuisku on BB-elämän jälkeen keskittynyt lomailemaan. Vuoden alusta nainen aikoo kuitenkin hakea häntä kiinnostavia töitä.

– Radiotyöt ovat aina kiinnostaneet, sillä tykkään puhua ja olla esillä. Haluan olla ihmisten kanssa tekemisessä, sillä toimistotöissä tulisin hulluksi. Rakastan herättää tunteita ja jäädä mieleen, Satu nauraa.

Radiotöiden lisäksi myös muiden alojen työt ovat herättäneet naisen kiinnostuksen.

– Minua huolestuttaa yksinäiset vanhukset ja nuorten parissa työskenteleminen kiinnostaa,. Haluaisin vaikuttaa nuorten ongelmiin ja auttaa ihmisiä.

Aiemmin Satu on toiminut muun muassa puhelinmyyjänä sekä myyjänä urheiluliikkeessä. Satu uskoo, että työnhaussa hänen saama julkisuus Big Brotherissa on plussaa.

– Tietenkin se riippuu työstä, mutta tuskin Big Brother minun kohdalla ainakaan huono asia on ollut. Työhaastattelussa näkee ihmisen ja jos hakijoita on kymmeniä, niin ainakin erotun joukosta, Satu toteaa.
mtv3.fi kirjoitti:BB-Satu: Älkää vouhottako jouluna!
24.12.2010 12:17

Kuva
Kuva: Jari Kupiainen/MTV Oy

Big Brotherissa kaudella 2010 nähty Satu toivoo, että jouluna voisi rauhottua vouhottamisen sijaan.

Satu aikoo viettää joulua kotona perheen kanssa. Joulu ei ole Sadulle niin tärkeä juhla, mutta nainen arvostaa kuitenkin erilaisia jouluperinteitä.

– Joulusauna on ehdoton. Samoin kinkun syönti ja glögin juonti ystävien kanssa. Katson myös aina piirrettyjä jouluaamuna, Satu kertoo MTV3.fi:n Viihdeuutisille.

Joulupukilta Satu on toivonut lahjaksi kivaa lukemista ja jonkinlaisen korun. Lisäksi Sadulla on yksinkertainen toive kaikille suomalaisille:

– Voi, kunpa ihmiset oppisivat tajuamaan, ettei joulu ole vouhottamisen vaan rauhottumisen juhla.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 28 Joulu 2010 16:06

Loppuanalyysien aika. Heti poistumisen jälkeen onkin tullut kirjoitettua jokaisesta, mutta nyt vielä naureskellaan, miten väärässä sitä olikaan ensivaikutelman persteella suurimman osan kohdalla.
[juuso] kirjoitti:Kakkosmanta. Ei ärsytä yhtä paljon kuin dokkarissa, mutta katsellaan.
Ei alkuun tosiaan ärsyttänytkään ja nousi nopeasti yhdeksi suosikeista. Sitten se sisäinen Manta iski ryminällä ja kuopasta ei enää noustu. Näin jälkeenpäin haastatteluja ym. katsoessa tulin miettineeksi, jos sittenkin Elisa olisi lähtenyt. Satu oli taas yleisesti pienessä nousussa ja ehkä olisi vielä omalla listallakin sen saanut aikaiseksi. Ainakin hauskoja heittoja on tullut lähdön jälkeenkin. Romanssi Mazan kanssa ja lisätiedot Seiskasta nyt ainakin on jäänyt mieleen.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja calderyon » 30 Joulu 2010 17:50

Jonkilaiset loppupäätelmät asukeista (ei välttämättä hyvät, toistoa mahdollisesti havaittavissa):

Satu = Talon alfanaaras, joka omasi ilmiömäisen auktoriteetin ja johtajuuden joka takasi henkilölle sen että häntä toteltiin ja kuunneltiin lähes kaikessa ja vältti näin häätöäänestykset. Sortui lopulta Mantamaiseen läyhäilyyn ja räyhäilyyn Raiteilla -viikkotehtävän aikoihin Elisabethin kanssa, asia joka toi lopulta häädön kyseisellä viikolla ja Elisabetin legendaarisen ja ikimuistettavan surunpurkauskilahduksen.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”