Paul Puolakka

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
kaalilaatikko
Sala-asukas
Viestit: 354
Liittynyt: 10 Syys 2010 23:47

Re: Paul

Viesti Kirjoittaja kaalilaatikko » 07 Loka 2010 08:24

Paul vältteli Iltasanomien tai Iltalehden haastattelussa vastaamista poistumisensa syistä. Ei vastannut kysymykseen siitä, poistettiinko hänet tai poistuiko hän itse. Sanoi ettei kerro milloinkaan totuutta poistumisestaan. Ei kommentoinut myöskään sitä, rajoittaako BB-sopimus hänen puhumistaan.

Myös Ville ja aiemmin Marianna ovat puhuneet yhtä löysiä. Siten alkaa vaikuttaa ilmeiseltä se, että tuotanto tai formaatti laskee voittavansa sillä, että poistumiset mystifioidaan jos suinkin mahdollista. Se ei olisi formaatille ehkä niin hyvä, että se paljastetaan, että asukkaat kerta kaikkiaan kyllästyvät talossa oloon. Mieluummin syy salataan. Paulin tapauksessa saattoi olla se, että hän oli alunperinkin aikonut olla talossa vain syyskuun loppuun asti ellei sitten ole noussut ehdottomaksi voittajasuosikiksi. Tällaisen taktikoinninkin tuotanto haluaa peittää.

Minä itse en voisi kuitenkaan ajatellakaan laittavani rahaa äänestykseen, jos talosta kuitenkin poistetaan väkeä syytä ilmoittamatta.

Oli järkyttävää kuultavaa se lässynlässyn mitä Villa ja Paul oli pakotettu vastaamaan. Selvää oli myös se, että heille oli järjestetty harjoitusta siinä, miten uteliaille toimittajille vastataan. Ei kai kukaan itse vastaisi yhtä hölmösti.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Paul

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 07 Loka 2010 11:12

kaalilaatikko kirjoitti:Oli järkyttävää kuultavaa se lässynlässyn mitä Villa ja Paul oli pakotettu vastaamaan. Selvää oli myös se, että heille oli järjestetty harjoitusta siinä, miten uteliaille toimittajille vastataan. Ei kai kukaan itse vastaisi yhtä hölmösti.
Villelle oli kyllä syötetty vakiovastauksia, mutta Paulin kohdalla olen sitä mieltä, että mies keksii itse diipadaapansa, koska hänellä ei vaan ole kanttia ilmoittaa, että kuuppa ei kestänyt talossa olemista. Mä en nyt vaan muuta henkilökohtaista syytä poistumiseen keksi, kun ei Paul voi olla raskaanakaan. :P Kaikki muut henkilökohtaiset asiat kyllä järkevän miehen on pitänyt setviä jo ennen taloon menemistään.

No eipä mua kyllä ne perimmäiset syyt Paulin poistumiseen hirveästi kiinnostakaan. Hyvä että poistui, kiva että kävi.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Paul

Viesti Kirjoittaja ff » 07 Loka 2010 14:59

Jospa Palle kiintyi liikaa Kseniaan ja päätti lähteä sen takia? Pelkäsi rakastuvansa häneen tai jotakin. Vaikka olikin jotain manttelinperijää bb3-timolle niin en missään vaiheessa vihastunut/ärsyyntynyt Palleen. Tosin enhän minä Timoonkaan ärsyyntynyt, koska mies oli kuitenkin aktiivinen ja hauska heppu Niko Jesperin vierellä. :D

Hyvä asukas Paul oli minun kirjoissa ja harmittavalla tavalla tosiaan lähti, koska olisin halunnut nähdä milloin mies olisi joutunut häätöön ja olisiko pärjännyt miten siinä tilanteessa. Talossakin pidetty henkilö enemmistön mielestä, joten olisi saattanut mennä lähes loppumetreille asti.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Paul

Viesti Kirjoittaja Burph » 07 Loka 2010 15:40

Mä luulen, että lähti koska pelkäsi menettävänsä kasvonsa lopullisesti. Kun huomasi jopa aika ajoin unohtavansa kamerat.

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

lunde1
Voittaja
Viestit: 701
Liittynyt: 19 Syys 2010 11:18

Re: Paul

Viesti Kirjoittaja lunde1 » 09 Loka 2010 03:30

Kyllä tuola unohtaa varmasti kamerat nopeesti ku 10 naamankaa juttu lentää siinä ja tarpeeks kauan siel on ja sama rutiini. Siinä vaiheessa varmaan muistaa kamerat kun tietää pään sisällä että jos tän sanon nii kaikki kuulee sen.

Aika jännä muuten että itseäni ei kiinnosta toi 50000e jos menisin taloon, sit jos on finaalis sitä alkais että ei vittu et tulee 50000e jos voitan nyt. Siitä toki huimasti veroja pois.

Avatar
Santra
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 25 Elo 2008 14:16
Paikkakunta: Jossain Savossa

Re: Paul

Viesti Kirjoittaja Santra » 11 Loka 2010 13:38

Villi veikkaus Paulin lähdön syystä : On niin (pakko)neuroottisen tarkka imagostaan ja ulkonäöstään, että kieltäytyi suorittamasta hirvi-salatehtävää ja syyllistyi Big Brotherin vastustamiseen. BB antoi vaihtoehdoksi joko suorittamisen tai lähtemisen talosta.

Lisäksi ulkonäön hoitaminen talossa on vaikeampaa kuin siviilissä, jolloin ahdistus kasvoi liian suureksi kestää. Vielä kun tähän lisätään kiinnostus teini-ikäistä Kseniaa kohtaan, joka ei sovi aikuisen miehen imagolle ollenkaan ( vaikka Ksenia onkin täysi-ikäinen).

Kaikkien edellämainittujen syiden lisäksi valitteli ruoan olevan puutteellista hänen ruokavaliolleen. Pelkäsi varmaankin lihovansa ja tämä kasvatti entisestään neuroottista ahdistusta.

Kaikki tämä on vain arvailua, koska kukaan ulkopuolinen ei Paulin pään sisäiseen maailmaan pääse .
Ulkopuolelta katsottuna kuitenkin itselleni jäi tällainen mielikuva.
24/7 kaapelissa.

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Paul

Viesti Kirjoittaja sandman » 11 Loka 2010 19:05

Aiemmin uskoin vakaasti Paulin lähteneen jonkin pakottavan syyn takia. Mutta pahasti särähti korvaan tuo 'saavutin talossa kaiken mitä tulin hakemaankin' kommentti. Olisiko sittenkin lähtenyt ihan vain omasta halustaan.

Minun mielestäni Paul oli oman ulkonäkönsä vanki. Ulkonäön sekä alun kommenttiensa perusteella ihmisille muodostui virheellinen kuva narsistisesta ja pinnallisesta jätkästä. Oikeasti Paul oli talon henkisesti aikuisin ja yleistiedoltaan fiksuin tyyppi joka nyt vain huolehti ulkonäöstään vähän normaalia enemmän. Mieluummin olisin Paulin mukana pitänyt kuin esimerkiksi Villen.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Paul

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 14 Loka 2010 20:00

Seiska 41/2010 KÄÄK-juorut s. 10 kirjoitti:Huitaisi siiderit lattialle!

Big Brotherista henkilökohtaisten syiden vuoksi poistettu Paul juhli viime lauantaina Oulussa yökerho Apollossa. -Suuressa porukassa ollut Paul oli heiman äkäisen oloinen, ja jossain vaiheessa huitaisi kädellään myös täyden siiderituopin lattialle, baarikärpäset raportoivat.

Seikkailia
BB-talon päällikkö
Viestit: 1944
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:21

Re: Paul

Viesti Kirjoittaja Seikkailia » 14 Loka 2010 20:02

Hui kamala!

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Paul

Viesti Kirjoittaja gauchito » 26 Loka 2010 03:11

Unelmakolmikko lavalla! Paul, Toni ja AMB! Mukana myös Miss Plasticceja!
mtv3.fi kirjoitti:BB-Paul ja BB-Toni vetämään pikkutuhmaa ravintolakiertuetta

Kuva

Big Brotherista tutut Paul Puolakka ja Toni Haste lähtevät juontamaan Anne-Mari Bergin järjestämää pikkujoulukiertuetta. Mukana on myös Miss Plastic -kaunottaria vähissä vaatteissa.

Naiskauneutta edustavat Miss Plastic -kisoista tutut Johanna Rönnberg ja Pia Sarkkinen. Johanna voitti kisan alun perin, mutta luopui kruunusta henkilökohtaisista syistä. Playboy-lehden koekuvauksissakin käynyt Pia sijoittui Miss Plasticissa kolmanneksi.

Kuva

– Kundit pitävät huolen siitä, että tunnelma on katossa. Pojat ja minä juonnamme pikkujoulubileiden teeman mukaista ohjelmaa. Tytöt viihdyttävät ravintolakansaa seksikkään paljastavissa asuissa, Anne-Mari kertoo.

Marraskuun alussa starttaava kiertue nähdään pikkujouluaikaan ympäri Suomea.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... kiertuetta

NoGo
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 10 Syys 2008 22:45

Re: Paul

Viesti Kirjoittaja NoGo » 26 Loka 2010 14:42

Toisiko tuo lisävaloa poistumiseen? Ilmeisesti maine ulkopuolella ei huolettanut lainkaan kun kerran tuollaiseen totaalisen turhien julkkisten kiertueeseen on valmis osallistumaan. Vai olisiko vahinko jo tapahtunut ja siellä "huippuduunissa" ei enää jaksettu Pallea katsella?

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Paul

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 27 Loka 2010 09:45

Paulin poistaminen talosta taitaa jäädä tämän vuoden BB:n suurimmaksi arvoitukseksi. Itse olen pohdiskellut mahdollisia selityksiä. Kaalilaatikko näemmä oli harrastanut samaa.
En usko, että Paul on jotenkin uhkaamalla saanut itsensä ulos talosta, ei minusta sovi hänen luonteelleen. Eikä myöskään se, että hän on halunnut pois talosta, koska pää ei kestä. Paul kun ei minusta osoittanut talossa minkäänlaista epävakaisuutta.

Joten joku looginen selitys on löydyttävä. Usean arvelema ansiokuvio on täysin mahdollinen, Paul on päätellyt, että ei tule voittamaan Big Brotheria, joten mitä hän täällä tekee, kun ansiotaso ulkomaailmassa on kuitenkin kelvollinen.

Olen samaa mieltä NoGon kanssa tämän uutisen perusteella, että Paul on tuskin ajatellut mainettaan työelämässä. Tuo puuha on aivan BB-talossa oloa vastaavaa touhua.

Kaalilaatikon arvio nro 5 Kseniaan liittyen saattaa olla lähimpänä totuutta. Jos Paulilla on alaisissa parikymppisiä naisia, on hän voinut ajatella asian moraalista puolta.
Minusta kuitenkin todennäköisempi peruste saattaa liittyä Megabilevideon loppuun. Paul on alkanut pelätä, että seuraavissa bileissä peitto heiluu. Palleja pakottaa ja ei ilkeä virpoa. Ei siinä muuta, mutta Paul on voinut ajatella naisteniskemisharrastuksensa tulevaisuutta. Tasokkaissa yökerhoissa voisi alkaa tulla pakkeja tähän tyyliin: ”Painu jonnekin teinihelvettiin iskemään finninaamateinejä, kun niistä tunnut niin kovasti pitävän!” Tämä selitys sopisi Paulin luonteellekin.

Punde saattaa olla hyvin lähellä totuutta, että normaalista 48:sta on haluttu sanamuodoilla tehdä dramaattisempi.

Santran arvaus hirvitehtävään liittyen saattaa osua lähelle totuutta. En kuitenkaan usko, että Paul olisi kieltäytynyt hirviasussa esiintymisestä, kyllä hänestä sen verran hulluttelijaa löytyy.
Sen sijaan Paul on voinut arvioida päiväkirjahuoneessa Kasmasiinin järjenjuoksua salatehtävän suunnittelussa sen verran terävin sanakääntein, että tuotanto on hermostunut kunnolla. Ovat sitten asettaneet vaihtoehdoiksi, että Paul joko häipyy talosta vapaaehtoisesti, mikä ilmoitetaan henkilökohtaiseksi syyksi tai hänelle järjestään talossa hyvin ikävät oltavat rangaistuksena salatehtävän möhlimisestä (viedään kaikki privaattipurnukat tms.)
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Paul

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 27 Loka 2010 10:09

Realcowboy, varmaan olet oikeilla jäljillä.

Muovitissikiertue, hyi helevetti :x
.
Ihmisten edessä.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Paul

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 28 Loka 2010 10:44

Palle ja Ksenia bongattu Helsingin rautatieasemalta. Eli stögikseltä vai oliko se steissiltä... Palle kantoi laukkua ja saattoi Ksenian junaan. Lähteenä Voicen Heräämö ja siellä Seiska.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Paul

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 28 Loka 2010 11:16

Jaaha, ei kai Ksenu ole yöpynyt Paulilla ja.. hyi! :?
.
Ihmisten edessä.

Avatar
wäinämöinen
Vastaava tuottaja
Viestit: 3779
Liittynyt: 30 Syys 2006 16:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paul

Viesti Kirjoittaja wäinämöinen » 28 Loka 2010 12:34

Burph kirjoitti:Mä luulen, että lähti koska pelkäsi menettävänsä kasvonsa lopullisesti.
Kuva

Uskon kanssa, että jotain tän suuntaista siinä oli. Varsin itsetietoinen ja narsistinen Paul joutui laiminlyömään sitä peruspanostustaan kauneudenhoitoon mihin siviilielämässä on tottunut. Susannakin tästä kuittaili talk show:ssa.

Viikottaiset kampaamokäynnit vakikampaajallakin sai unohtaa. Vielä kun joutui hirvipukua päällensä vetämään, niin eiköhän siinä sitten jo viimeistään mitta täyttynyt. Jäi mieleen, että kertoi tilaavansa vaatteensa pääosin Tiger Of Swedeniltä Ruotsista, myös Dieselin mainitsi. Huomaamatta ei jäänyt myöskään poikkeuksellisen runsas itsensä tarkkailu talon peileistä.

Paul kyllä kertoi itse esittelyssään avoimesti narsistisuudestaan, siitä ylöspäin osoittava virtuaalipeukku. Ja ei Paul todellakaan ihan siihen BB-perusmuottiin asukasvalintana istunut, vaikka harmittavan paljon yhtäläisyyksiäkin oli.
"Big Brother House, this is Davina. You are live on Channel 4; please do not swear. The lines are closed, the votes have been counted and verified, and I can now reveal... It's now time for you to say your goodbyes. I'm coming to get you!"

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Paul

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 29 Loka 2010 13:11

wäinämöisen teoria on varmasti myös todennäköinen ja yksi vaihtoehto dramatiikan vuoksi poistoksi piilotetuksi luovutukseksi.

Tässä poistumistavassa on se riesa, että Paulilta kysellään nyt varmaan kyllästymiseen asti poiston syytä vielä pitkään. Olisi itsestäni paljon rasittavampaa kuin joku BB-talon koettelemukset.

Olisin Paulina odottanut siihen asti, että olisi tiennyt, onko äänestyksessä. Asiaa olisi voinut varmistaa sopivalla käytöksellä. Sitten äänestykseen joutumisen jälkeen lisää sopivaa puuhailua sen todistamiseksi, että Paul on syvästi kyllästynyt talossaoloon.

Kaiken kruunuksi olisin miettinyt huolella vastauksia Susannan todennäköisin kysymyksiin. Ihan varmasti olisi udeltu jotain, mihin olisi voinut vastata seuraavasti: "Olen kyllästynyt olemaan paskasti tehdyssä talossa, syömään tänne toimitettua paskaa ruokaa, istumaan paskalla sohvalla ja antamassa paskoja vastauksia vielä paskempiin kysymyksiin. Ei sovi minun tasoiselleni henkilölle.

Jos tällä ei olisi irronnut uloslähtöä, niin ei sitten millään. Olisi ollut Paulin osalta kunniallisempi ja ennen kaikkea vähemmän jatkouteluja herättävä poistumistapa. Ellinoorakin olisi saanut lisäviikon.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Paul

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 29 Loka 2010 13:50

^ kyllä :mrgreen: Mutta sitähän ei taas tiedä, että millaiset pykälät sopimuksessa on.. että BB:tä esim. ei saa haukkua julkisesti
.
Ihmisten edessä.

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Paul

Viesti Kirjoittaja gauchito » 01 Marras 2010 16:42

gauchito kirjoitti:
siiri.x kirjoitti:Paul 'hieman' pyöristi ylöspäin tulonsa, kun sanoi talossa että tuon 50 000 tienaa vuodessa muutenkin.. 40 000 on ilmeisesti oikea luku.
Jos sen tulot on noussu vuoden 2008 jälkeen.

Tällä hetkellä tosin ei taida palkka juosta täysillä mutta eiköhän hän kohta pääse takaisin oikeisiin töihinsä.
siiri.x kirjoitti:No joka tapauksessa noin nuorelle myymälävastaavalle 40000:kin on jo liikaa, 50000 olisi aivan naurettavaa. (Ja aikamoinen korotus olisi.)
Kuus tonnia oli Pallen korotus vuodessa 2008-2009, joten kyllähän tuo olisi viiteenkymppiin voinut päästäkin jos olisi jatkanut tänä vuonna samaan tahtiin ilman bb:tä.

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/telev ... tienasivat

NoGo
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 10 Syys 2008 22:45

Re: Paul

Viesti Kirjoittaja NoGo » 01 Marras 2010 20:59

Koko aiheen uutisointi on koomista. Pallen tulot "varsin mukavat"? :roll:

Täytyy sanoa, että aika mitättömillä summilla moni noista tuntuu elävän. Naikou alle kahdeksan tonnia vuodessa ja Kalinainen-Kurhinen 3371€ :mrgreen:

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Paul

Viesti Kirjoittaja minna » 29 Marras 2010 00:06

Jokaisesta jotain kauden päätteeksi:

Aluksi en pitänyt Pallesta oikeastaan yhtään. Herra vaikutti juurikin sellaiselle pinnalliselle idiootille.Pariutuminen Marin kanssa laski pisteitä vielä entisestään.
Toki pisteet nousivat jo pelkästään siitä, että loppui Marin kanssa kiehnäys ja rupesihan sieltä suustakin tulemaan ihan fiksuja asioitakin.
Sitä ei voi kuitenkaan kiistää, ettei Paul pitänyt itseään hyvännäköisenä ja itsestään huolehtivana ja tälläisistä ihmisistä en yleensä pidä (Siis toki saa itsestään huolehtia, mutta ymmärrätte toivottavasti mitä tarkoitan)
Silti Palle nousi listallani melko ylös, kunnes yhtäkkiä poistuikin pelistä. Olisi ollut mukava nähdä kuinka kauan Paul olisi ollut listallani korkealla vai oliko se vain hetkellinen tunne.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paul

Viesti Kirjoittaja Sihi » 29 Marras 2010 11:13

Kaikista asukkaista jotain:

Aluksi pidin pelkästään pinnallisena pellenä, mutta kun sai itsensä irti Marista niin muuttui paljon siedettävämmäksi.
Löysin loppua kohden muovisen pinnan alta ihan aitoakin ihmistä.
Keskiverto asukas, joka sitten luovutti itse(?). Syyt olisi kiva tietää.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”