Marika Eerola

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
jamppa
Finalisti
Viestit: 663
Liittynyt: 01 Syys 2009 23:04

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja jamppa » 19 Loka 2010 19:51

^ Miahan oli ainoa, joka yritti päästä Marikan roolin taakse ja kysellä Marikalta tarkemmin asioita. Kimittävällä äänellä puhuminen on osa Marikan roolia johon hän on jäänyt vangiksi ja varmaan Marika oli kiitollinen kun joku yritti suhtautua aikuisella tavalla eikä mennyt mukaan tähän pinkkiin hössötykseen.

Avatar
Widing
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 544
Liittynyt: 06 Marras 2008 19:21

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Widing » 19 Loka 2010 22:48

Marika on sellainen asukas jota alkaa säälimään, mutta sitten alkaa miettimään miten ite kestäisin häntä. Hajoaisin varmaan heti, ääntä ei kestä millään, eikä Marika oikeasti tunnu tottelevan ketään. Käyttäytyy kuin pikkutyttö.
Mulkero.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 19 Loka 2010 22:58

Widing kirjoitti:eikä Marika oikeasti tunnu tottelevan ketään.
Onko Marika koira?

Taikahan tätä jo ihmetteli jossain, että millä ihmeen oletuksella ihmiset kuvittelevat, että Marikan täytyisi totella ketään. Totteleeko tuolla joku muu? Tottelisitteko itse jos olisitte eri mieltä asiasta kuin se joka teitä käskyttää? Marika saisi käskeä itse noita perusnegailijalössöihmisiä innostumaan kerrankin kaikesta mahdollisesta uudesta ja erikoisesta (vaikka sitten ilmapalloista makkarissa), saisivat nekin kokeilla miltä tuntuu se lapsenomainen positiivisuus. Olisi mielenkiintoista nähdä tottelisivatko vai jatkaisivatko hetikohta kuitenkin samalla naamanorsunvitulla-asenteella millä ovat tottuneet vetämään elämänsä läpi.

Kiitos, helpotti.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Karhu » 19 Loka 2010 23:22

Viltsua tylytetään pomottamisesta ja Marikaa tottelemattomuudesta. Päättäkää perkele jo.

Avatar
Rambou
Television orja
Viestit: 789
Liittynyt: 05 Loka 2010 17:20

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Rambou » 19 Loka 2010 23:27

Tai EHKÄ JOTKUT Viltsufanit tylyttää Marikaa tottelemattomuudesta.

Muutettu sopivampaan muotoon. Toivon että traumoilta vältyttiin.
"You're only as healthy as you feel"
Travis Bickle

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 19 Loka 2010 23:34

^Sitten riittäis taas näiden oletuksien kanssa, näistä ei synny muuta kuin pöljää vääntöä.

On mahdollsta pitää sekä Viltsua, että Marikaa hyvänä asukkaana (tai sitten olen vaan niin taitava ja onnistunut yksilö). Ei voi yleistää noin. Se on tyhmää, olen varma että Marika ja Viltsu olisi molemmat minun kanssani samaa mieltä tästä.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Widing
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 544
Liittynyt: 06 Marras 2008 19:21

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Widing » 19 Loka 2010 23:49

Meinaan tottelemisella sitä, että jos Marika SELKEÄSTI rikkoo sääntöjä ja häntä varoitetaan asiasta, mutta hän ei tunnu ottavan opiksi. Asiasta pitää jankuttaa ja jankuttaa ja jankuttaa kunnes vihdoinkin Marika tajuaa.
Mulkero.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Mole » 19 Loka 2010 23:53

Taitaa olla niin, että suurin osa säännöistä, joita Marika on rikkonut on muiden asukkaiden itse keksimiä. Kaikesta mahdollisesta ruvetaan avautumaan. Mikin lienee kuitenkin rikkonut muutaman kerran. Kuulutuksia/rangaistuksia tainnut tulla muuten melko vähän.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Hilma » 19 Loka 2010 23:55

Ja kuinkas usein Marika oikeastaan SELKEÄSTI rikkoo niitä sääntöjä eikä saa vain nalkutusta aiheesta osakseen koska joku kuvittelee sen tekevän niin?

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 20 Loka 2010 00:21

Juu kyllä suurin osa näistä Marikan "sääntörikkeistä" ovat ihan muiden asukkaiden itsensä keksimiä. Taitaa Marika olla yksi niistä, jotka vähiten noita oikeita sääntöjä tuolla rikkovat.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
jokeri
VIP-vieras
Viestit: 899
Liittynyt: 19 Loka 2008 03:54

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja jokeri » 20 Loka 2010 00:24

Mole kirjoitti:Taitaa olla niin, että suurin osa säännöistä, joita Marika on rikkonut on muiden asukkaiden itse keksimiä. Kaikesta mahdollisesta ruvetaan avautumaan. Mikin lienee kuitenkin rikkonut muutaman kerran. Kuulutuksia/rangaistuksia tainnut tulla muuten melko vähän.
Noin just. Tänään koostetta kattoessa ja Vilhelmiinan "Marika, EI!!" huutamista kuunnellessa löi oikein silmille se suomalaisten mentaliteetissa mua yksi eniten vituttavista asioista. Eli että ei edes riitä se, että sääntöjä noudatetaan aina orjallisesti täysin pilkulleen vaan niitä sääntöjä myös kehitellään edelleen omissa päissään. Jos joku juttu on kiellettyä niin katsotaan, että kaikki sitä edes etäisesti muistuttava on pakosti myöskin kiellettyä. Ja sitten ryhmäpaineen turvin pyritään alistamaan epäilevät yksilöt enemmistön jyrän alle.

Onneksi Marika näyttää jaksavan olla oma itsensä eikä lähde mukaan tohon hölmöilyyn. Tää maa tarvis enemmän ton tytön kaltasia tyyppejä, perkele.
Cool like Teppo.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 20 Loka 2010 01:47

Tuosta Marikan sääntörikkomusista: Ei kait ole kuin kastellut yhden vastaanotin/lähetin-yksikön. Muut kuulutukset tulleet Marikalle lähinnä " Korjaa mikrofonisi asentoa ". Yksi vähimmin sääntörikkomuksia tehneistä asukeista.

Avatar
omelia
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 26 Syys 2010 19:17

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja omelia » 20 Loka 2010 02:20

Marika on ihan ok tyyppi, symppis ja jollain jännällä tapaa hänestä vain on pakko pitää ellei ole aivan kylmä ihminen. Ainoat asiat mitkä mua Marikassa ärsyttää on se, että hänestä yritetään katsojien keskuudessa tehdä joku kaltoin kohdeltu uhri. Ei viitsittäisi aliarvioida Marikaa eikä nostaa väkisin miksikään maailman väärimmin kohdelluksi ihmiseksi. Hän varmasti osaa kyllä kakaista ulos joko muille tai sitten edes päiväkirjahuoneessa, jos ei jostain tykkää, ei hän avuton ole. Ja jos ei osaa niin olisi hyvä aika opetella sekin taito.
Toinen mikä ärsyttää, jos mahdollista niin vieläkin enemmän on Marikan kamala v:n hokeminen, tämäkin päivä ja ilta ollut yhtä ja samaa; ei vittu, siis ei vittu, voi vittu, hyi vittu, voi vittu, ihan sama vittu. Kuulostaa kamalalta. Olen yrittänyt sitä sietää, mutta päivästä 57 eteenpäin ei vain enää kestäisi.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 20 Loka 2010 02:26

Nyt tätä kuitenkin alkaa pikkasen huolestuttaa Marikan mielenterveys. Marika on koko illan valittanut, että ahdistaa...sellainen yleinen ahdistus jota ei voi selittää.

No nukkunut tosi huonosti viimeiset kaksi viikkoa. Tuotanto saattaa poistaa " Henkilökohtaisista syistä " talosta ?

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Karhu » 20 Loka 2010 06:20

Mole kirjoitti:Taitaa olla niin, että suurin osa säännöistä, joita Marika on rikkonut on muiden asukkaiden itse keksimiä. Kaikesta mahdollisesta ruvetaan avautumaan.
Extran insertissä Marikaa tylytettiin (Nikon aloitteesta ja Viltsun sekä Petrin ja Ninon toimesta) kun kaatoi Kukkoa viikkotehtävärekvisiittaan kuuluvien pinkkien kertakäyttömukien sijasta normaaliin jalustalliseen lasiin (ja perusteli tätä ekologisuus syillä). Olisiko tästä tehty numeroa jos kuka tahansa muu olis toiminut näin? Ja onko jossain edes sanottu että vain ja ainoastaan näitä pahvimukeja pitäisi käyttää?

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Burph » 20 Loka 2010 09:27

^
Tuo episodi pisti mullakin pahasti silmään ja hermoon. Yks ainoo ihminen tajuu käyttää omaa järkeään ja saa siitä sitte moitteita. Miksi ihmeessä juoda kertakäyttömukista, jos on lasejakin tarjolla? Oikeesti? Ihan makua ja ekologisuuttaa ajatellen.
Sit mua otti aivan sumeesti aivoon, että Marika totteli. Kiltisti kaatoi sitte pinkkimukiin.

Ja sit se ilmapallojupakka. Viltsu kun oli keksiny sellasen säännön, ettei niitä saa tuoda makuuhuoneeseen ja sitte hirvee huuto päälle siitä muiden ääliöiden säestyksellä.

Musta taitaa pikkuhiljaa tulla Marika-fani. Vähiten ärsyttää.

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 20 Loka 2010 10:12

Noh, periaatteessa tottakai lasi parempi. Mutta, mehän olemme täällä hehkuttaneet että Marikalla on kunnon asenne Jebouviikkoon, eiköhän siihen asenteeseen kuulu pinkkimukien käyttö.. Mutta siis, tylytys toki väärin.
.
Ihmisten edessä.

Avatar
Silencio
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 842
Liittynyt: 13 Marras 2008 21:20

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Silencio » 20 Loka 2010 10:20

Zygerö kirjoitti:Juu kyllä suurin osa näistä Marikan "sääntörikkeistä" ovat ihan muiden asukkaiden itsensä keksimiä. Taitaa Marika olla yksi niistä, jotka vähiten noita oikeita sääntöjä tuolla rikkovat.
Yleensä muut asukkaat sanovat Marikalle silloin kun on juuri tullut kuulutus että "rikotte sääntöjä" jolloin Marika vain jatkaa asiasta jankkausta ja kyselyä. Eli jos eivät toputtelisi Marikaa niin ihan varmaan olisi jo tullut jotain rankkua koska Marika ei tajua lopettaa ajoissa.

Olen kuullut ainakin Nikon, Ninon, Petrin, Vilhelmiinan ja Elisabetin sanovan asiasta eli "nyt Marika lopeta se jankkaus...niistä ei saa puhua".

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja knocker » 20 Loka 2010 10:36

Karhu kirjoitti: Extran insertissä Marikaa tylytettiin (Nikon aloitteesta ja Viltsun sekä Petrin ja Ninon toimesta) kun kaatoi Kukkoa viikkotehtävärekvisiittaan kuuluvien pinkkien kertakäyttömukien sijasta normaaliin jalustalliseen lasiin (ja perusteli tätä ekologisuus syillä). Olisiko tästä tehty numeroa jos kuka tahansa muu olis toiminut näin? Ja onko jossain edes sanottu että vain ja ainoastaan näitä pahvimukeja pitäisi käyttää?
Juohan ne kahviakin oikeesta mukista.
Silencio kirjoitti:Yleensä muut asukkaat sanovat Marikalle silloin kun on juuri tullut kuulutus että "rikotte sääntöjä" jolloin Marika vain jatkaa asiasta jankkausta ja kyselyä. Eli jos eivät toputtelisi Marikaa niin ihan varmaan olisi jo tullut jotain rankkua koska Marika ei tajua lopettaa ajoissa.
Pakko laittaa pieni jankkausmoodi päälle. Kyllä tässä- ja liveketjussa kerrotut esimerkit ovat asukkaiden itsensä keksimiä. Niitä on todella paljon ja niihin kiinnittää koko ajan enemmän huomiota.
Kerranhan isovelikin puuttui johonkin Viltsun antamaan virheelliseen "sääntöön". Tätä puuttumista pitäisi vaan tapahtua enemmän, että tajuaisivat, että säännöt määrää BB. Eihän tuolla kohta muuten uskalleta edes käydä vessassa ilman lupaa.
Ainiin, onhan siihenkin joskus puututtu, kun joku menee vessaan ulosmeno käskyn jälkeen. Eikä ole vaikea arvata, ketä tästä nimenomaan on komenneltu. Se siis henkilöityy, valitettavasti.

En mä enää ihmettelisi sitä, että Marikalla hajoaa pää, ei kukaan voi olla niin vahva, että jaksaa muiden pomottamista päivästä toiseen. Tai jos joku on, niin se on sitten nimenomaan Marika.
a walking disaster

Avatar
irisone
Mökkiläinen
Viestit: 218
Liittynyt: 26 Loka 2008 11:17
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja irisone » 20 Loka 2010 10:59

Heittäisin vain kysymyksen ilmoille... Olen huomannut Marikan päiväkirjahuonekeskusteluista, että pystyy muodostamaan selkeitä järkeviä lauseita ja olemaan kiroilematta halutessaan. Itseasiassa useimmat päiväkirjahuonekeskustelut Marikalta ovat mukavaa kuunneltavaa. Minkä takia tuolla asukkaiden keskuudessa puhuu sekavasti ja kiroilee jatkuvasti?

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja maumiu » 20 Loka 2010 11:08

irisone kirjoitti:Heittäisin vain kysymyksen ilmoille... Olen huomannut Marikan päiväkirjahuonekeskusteluista, että pystyy muodostamaan selkeitä järkeviä lauseita ja olemaan kiroilematta halutessaan. Itseasiassa useimmat päiväkirjahuonekeskustelut Marikalta ovat mukavaa kuunneltavaa. Minkä takia tuolla asukkaiden keskuudessa puhuu sekavasti ja kiroilee jatkuvasti?
Muut on niin hyökkääviä että luulen et Marika saattaa suurimman osan ajasta olla niin hermostunut muiden takia että joskus vähän säheltää..onhan se vittumaista jos yrität jotain sanoa niin heti se idea lytätään ja puhutaan päälle, tai, mikä vielä parempi Nikon tapauksessa lauloi Marikan ehdotusten päälle.. :shock: Kyllä Marika on pienessä porukassa tai kahden kesken kylläpuhunut ihan rauhallisesti ja kuunnellut toista ihmistä.. Ja hei seura taitaa ikävä kyllä tehdä kaltaisekseen tuolla talossakin, kun muut kiroilevat koko ajan niin se tarttuu kaikkiin..
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 20 Loka 2010 11:13

maumiu kirjoitti:kun muut kiroilevat koko ajan niin se tarttuu kaikkiin
Mun mielestä se on juuri Marika, joka siellä kiroilee kuin merimies konsanaan.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”