Marika Eerola

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Hilma » 30 Marras 2010 22:44

Silencio kirjoitti:Siitä paniikista joka olisi odotettavissa saatiin esimakua kun olivat kylppärissä Nikon kanssa finaalilähetyksessä, oli aivan sekaisin kun tajusi että kohta joutuu yleisön eteen vastaamaan kysymyksiin.
:roll:

Joku haukansilmäinen saattoi sittemmin huomata, sikäli mikäli halusi, että joutuessaan lopulta sinne yleisön eteen Mardis hallitsi itsensä huomattavan hyvin. Toisiksi viimeisenä talosta poistunut asukas kykeni jopa vastamaan ihan koherentisti kysymyksiin, mikä oli aika hyvin kun muistelee minkälaisia kissa vei kielen ja kohta tajunkin -tyyppisiä haastattelutuokioita tuolla aikaisemmin kauden mittaan ja "vähäpätöisempien" häätöjen yhteydessä on nähty.

Klaarasi myös esim. tuon Huomenta Suomen ihan kunnialla vaikka selvästi aika paljon jänskättikin.

Avatar
omelia
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 26 Syys 2010 19:17

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja omelia » 01 Joulu 2010 00:02

Onnea Marikalle toisesta sijasta ! Kuva
Hieno kamppailu Nikon kanssa oli voitosta ja pieni oli lopullinen ero, vähän sama kuin Kätlinin ja Ason kamppailu viime vuonna, pienestä kiinni. Mutta hopea ei suinkaan ole häpeä ja etenkään Marikalle, joka oli kauden päivänpaiste positiivisuudellaan. Onnea Marikalle vielä ja toivotaan, että tämä BB-kokemus tuo tullessaan paljon hyvää ! Ja pidä Marika tuo asenne elämässä, sillä pärjäät pitkälle, olet vahva ! Marikaakin näkisi mielellään jossain julkisuudessa vielä BB:n jälkeenkin, ainakin kuulumisia olisi kiva kuulla.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 01 Joulu 2010 16:03

Kokosin noita finaalin jälkeisiä Marika-haastattelulinkkejä vähän yhteen. Yhteenveto löytyy täältä, ja taitaa siellä muutama ennen mainitsematonkin olla mukana.

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja henkka » 08 Joulu 2010 01:23

Marika oli mielenkiintoinen asukas joka onnistui tekemään monia asioita vaikeaksi. Yksi mielenkiintoisimmista jutuista oli seurata naisen hössötystä ja sähläystä. Mutta kuitenkin nainen oli sen verran ärsyttävä, etten tahtonut naisen voittavan. Hyvä asukas valinta.

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja sandman » 15 Joulu 2010 15:53

Marika oli ehdottomasti tämän kauden 'people's champ' , suuremmat tukijoukot ja resurssit tekivät Nikosta voittajan mutta Marikasta ja Elisabetista mennyt kausi tullaan muistamaan, jos heistäkään.

Avatar
omelia
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 26 Syys 2010 19:17

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja omelia » 27 Joulu 2010 01:29

Nämä on jo alta kuukauden vanhoja uutisia, mutta kun ihmeekseni huomasin, ettei niitä ole tänne laitettu -oliko Marika-fanitus näin lyhyt ilmiö ? niin ajattelin laitella.
Iltasanomat.fi kirjoitti:BB-Marika: Tarjoaisipa joku töitä

Julkaistu: 29.11.2010 18:22

Marika hävisi Nikolle BB-talon voiton hyvin täpärästi. Rempseä punapää ei kuitenkaan jäänyt murehtimaan tappiota, vaan on kiitollinen siitä mitä sai.
Marika soi voiton Nikolle, koska piti miehen suunnitelmista käyttää rahansa viisaasti.

- Voitin kuitenkin matkan Thaimaahan. Eihän kaikki voi mennä yhdelle ihmiselle.

- Kaverit ovat lähdössä 2. joulukuuta pidemmäksi aikaa reppumatkalle sinne. Pohdin tässä ihan vakavissani, että lähtisin heidän mukaansa. Toisaalta olisi kiva viettää joulu yhdessä perheen kanssa tai olisi hienoa, jos minulle tarjottaisi töitä.

Marika oli häätöuhan alla ennätykselliset kymmenen kertaa, mutta pysyi talossa finaaliin asti.

Sunnuntait olivat kuitenkin naiselle vaikeita, sillä hän stressasi ja joutui jännittämään putoamista. Hän sai myös palautetta hössöttämisestä ja pahoitti siitä välillä mielensä.

- Se riippui vähän siitä kuka sanoi ja miten. Ville sanoi kerran fiksusti, että älä Marika hössötä. Hänestä näki, ettei tarkoittanut sitä pahalla.
plaza.fi kirjoitti:Viikon vieras: BB-Marika

3.12.2010

Tällä kertaa Plazan viikon vieraana on Big Brother -talossa loppuun asti säilynyt Marika Eerola. Iloinen nuori neiti kaipasi talossa liikuntaa, vaikka toteaakin myös kotona olevansa melko mukavuudenhaluinen. Ensimmäinen viikko ulkomaailmassa on tuntunut Marikasta loistavalta. Haastattelussa 90 päivää eristyksissä kameroiden valvovan silmän alla ollut Marika kertoo mikä nyt tuntuu kaikkein parhaalta.

Onnittelut toisesta sijasta. Oliko niukka tappio Nikolle pettymys?
- Kiitos. Olisi tietysti ollut kiva voittaa. Varsinkin kun näki kuinka niukka tappio oli. Niko kuitenkin ansaitsi voittonsa.

Miltä ensimmäinen viikko kotona taas tuntuu?
- Tosi ihanalta. On niin monia paikkoja mihin haluaisi mennä ja asioita mitä haluaisi tehdä. On myös ihana vaan relata omassa, ihanassa kodissa. Ihana olla ulkomaailmassa taas. Ihmiset ovat ottaneet hirveän hyvin vastaan. On tullut paljon onnitteluja. Ystävät ovat olleet ihan priimaa.

Mikä talossa olossa oli opettavaisinta? Entä haastavinta?
- Hirveän vaikea mitään yksittäistä mainita. Varmaan kaikki ne ajatukset ja fiilikset mitä siellä tuli. Oli tosi paljon aikaa ajatella. Vaikeinta oli ehkä jännitys, miten ulkomaailmassa otetaan vastaan. Ja se, että ei oikeasti ollut yksityisyyttä, vaan on oikeasti telkkarissa ja sekoilee ja chillailee siellä.

Millaisia suunnitelmia sinulla on työrintamalla talveksi?
- En tiedä. Nyt juuri pitäisi olla yhteydessä tutor-opettajaani ja kysellä koulun jatkosta. Eli mikä nyt olisi fiksuinta, miten sinne kouluympyröihin pääsisi mukaan. Odottelen myös jos tulisi jotain kivoja BB-työjuttuja tai ihan mitä vaan.

Mitä harrastat ja olet aiemmin harrastanut?
- Olen hirveän huono liikkumaan. Välillä yritän käydä lenkillä tai jotain. Kesällä aika paljon pyöräillä kouluun ja muualle. Hyötyliikuntaa enemmän. Rullaluistelua olen harrastanut jonkin verran. Olen käynyt thai kickboxin ja itämaisen tanssin tunneilla. Nyt olisi kiva ryhdistäytyä ja esimerkiksi yoga kiinnostaisi. Lisäksi haluaisin alkaa harrastamaan tankotanssia. Minulla on vain niin huono lihaskunto, että pitäisi ensin vähän treenata ja olla muuten liikunnallisempi.

Kaipasitko talossa liikuntaa?
- Kaipasin. Monille muillehan se oli rankempaa, koska minä ole aika laiska kotonakin. Mutta tuntui vaikealta siellä kun ei tullut mentyä kaupungille, liikuttua, käytyä baarissa tanssimassa tai sellaista.

Mikä urheilulaji saa sinut seuraamaan paikanpäälle asti?
- En harrasta oikeastaan mikään lajin seurausta.
seiska.fi kirjoitti:BB-Marika: Otan hyökkäävät hottismisut avosylin vastaan!

30.11.2010 | 14:19

Big Brother 2010 -kilpailussa toiseksi tullut Marika kertoo muun muassa voivansa riisuutua eläinten hyväksi. Miten punapää selviytyy baari-illoista? Nähdäänkö Marikaa vielä julkisuudessa?

http://media.aller.fi/www.seiska.fi/vid ... inaali.flv
viisukuppila.fi kirjoitti:BB-Marika: Olen euroviisufani

perjantai, 10. joulukuuta 2010 klo 15.48

Kuva

Euroviisukarsintakausi on lähtökuopissaan, ja tietoja ensi kevään viisukuvioista tihkuu eri puolilta Eurooppaa.

Yksi monista Düsseldorfin Euroviisuja odottavista on syksyn Big Brotherissa toiseksi sijoittunut Marika, joka tunnustautuu intohimoiseksi viisufaniksi. Viisukuppila haastatteli ulkomaailmaan pitkän tauon jälkeen totuttelevaa Marikaa. Hän paljastaa muun muassa suosikkinsa tulevasta Suomen karsinnasta.

Viisukuppila: Miten arkeen palaaminen on sujunut Big Brotherin jälkeen?

BB-Marika: Arkeen palaaminen on sujunut ihan hyvin! Olen viettänyt aikaa ja biletellyt ystävien kanssa ja tehnyt vanhassa työpaikassani yritysrespassa jo muutaman työvuoronkin. Kevätlukukaudeksi takaisin kouluun sitten.

VK: Olemme saaneet vihiä, että pidät Euroviisuista. Pitääkö se paikkansa?

Marika: En pidä Euroviisuista – rakastan niitä! Viisukuppilalaisten kaltainen tosiharrastaja en tosin siltikään ole, vaan oma hypetykseni alkaa yleensä vasta, kun viisujen ajankohta lähestyy.

Tykkään eri tavalla mielenkiintoisista ja hyvältä kuulostavista kappaleista, joissa on mieleenpainuva esitys ja joiden tahdissa tekisi kenties mieli tanssia ja bilettää. Suosikkejani ovat olleet muun muassa viime vuodelta Moldovan Sunstroke Project & Olia Tiran “Run away”, Ukrainan Alyoshan “Sweet people” (tärkeä sanoma ja etenkin finaalissa veti niin rockisti ja tunteella!) ja Slovakian Kristinan “Horehronie” (ihanan mystinen ja nymfimäinen).

Muita mieleen jääneitä ovat Viron iki-ihana Urban Symphonies ja “Rändajad”, Venäjän Julia Savichevan “Believe me” ja tietysti t.A.T.u:n “Ni ver ni bojsa”, Dima Bilan, Rybakin “Fairytale”, Armenian Sirushon “Qele Qele”, Israelin Boaz Maudan “Fire in your eyes” ja monet muut.

Olin pari vuotta sitten euroviisufanien pikkujouluissa, ja siellä oli tosi hauskaa! Tykkäsin ohjelmasta, ihmisistä ja tunnelmasta kovasti, eikä se musakaan huonoa ollut.

VK: Oletko jo ehtinyt tutustua tulevan Suomen euroviisukarsinnan kappaleisiin?

Marika: En edes tiennyt, että ne on jo julkaistu, piti mennä tutustumaan nyt! Eveliina Määtän “Dancing in the dark”, Jimi Constantinen “Party to party” (hahhaa: kivat lyriikat, that’s the way to go!) ja Automatic Eyen “I’m not the one who’s sorry” ovat esimerkiksi sellaisia, mistä tykkään, mutta mitään ehdotonta ykkössuosikkia ei noussut muiden ylitse.

Vaikea kuitenkaan sanoa, minkä lähettäisin viisuihin, koska live-esityksiä ei ole vielä tullut. Mun mielestä hyvä esitys, lavakarisma ja se, että vetää biisin täysillä ja intohimolla, ovat Euroviisuissa vähintäänkin yhtä tärkeitä kuin itse biisi!

VK: Minkälaisesta musiikista pidät noin muuten?

Marika: Kaikesta mikä nyt hyvältä kuulostaa, pop-rock-linjalla aika lailla mennään. Suosikkejani ovat muun muassa La Roux, Mika, Lily Allen, t.A.T.u., Katy Perry ja Lady Gaga.

VK: Big Brother -talossa ei aina pääse kuuntelemaan musiikkia. Mikä oli pisin aika, jonka jouduitte olemaan ilman musiikkia? Miltä se tuntui?

Marika: En laskenut päiviä, jotka jouduimme olemaan ilman musiikkia. Luulisin, että joka viikko kuitenkin jotain soitettiin bileiden yhteydessä – vaikkei aina olisi nimenomaan sitä omaa lempimusaa ollutkaan. Tuli kyllä hirveä ikävä musiikkia ja oltiinkin aina ihan innoissamme, jos saatiin joku hyvä biisi!

VK: Sait Big Brotherin aikana paljon tukea Internetin keskustelupalstoilla. Myös Viisukuppilan foorumilla olit ykkössuosikki. Miltä on tuntunut huomata, että niin moni tykkäsi juuri sinun tavastasi olla BB-asukki?

Marika: Oi, olen kyllä kuullut, että mua on kannatettu hyvin, ja jonkun verran olen koettanut olla yhteydessäkin kannattajiin, mutta että myös Viisukuppilassa… Kiitos kaikille sinnekin!

Olen onnellinen, että musta tykättiin täällä ulkomaailmassa, ja mielettömän kiitollinen, että mut jatkuvasti äänestettiin jatkoon, niin että sain kokea sen rundin loppuun asti. Tosin olin kyllä vähän kauhuissani, kuinka paljon jotkut ovat käyttäneet rahaa mun äänestämiseen! Palautetta on ollut myös aika hämmentävää saada, koska joistain kommenteista tulee sellainen olo, että mua pidettäisiin jotenkin tosi hyväsydämisenä ja muuta. Mä oon kyllä täydellisyydestä erittäin kaukana! (Nauraa.)

VK: Mitä muita terveisiä haluat lähettää Viisukuppilan lukijoille?

Marika: Paljon kiitoksia lukijoille sekä etenkin tukijoille siellä! Viettäkää ihanat joulut, toivon rakkautta, rauhaa ja onnea kaikille – rok rok!

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 28 Joulu 2010 16:40

Loppuanalyysien aika. Heti poistumisen jälkeen onkin tullut kirjoitettua jokaisesta, mutta nyt vielä naureskellaan, miten väärässä sitä olikaan ensivaikutelman persteella suurimman osan kohdalla.
[juuso] kirjoitti:Sama ensivaikutelma kuin Justiinasta: räväkkäintä hiukset ja tatuoinnit.
Olihan siinä kaikkea muutakin. Välillä olisi voinut hillitäkin suurimpia energioita. Sitä vaan ajatteli ekasta viikosta lähtien, että seuraavalla viikolla sitten on Marikan vuoro lähteä, mutta niin vain oli pienestä kiinni koko paskan voitto. Ennätykset siinä sivussa uusiksi ja kaikkea muuta. Paljuun loikkaaminen vaatteet päällä tullaan muistamaan päällimmäisenä.

Avatar
Teräs NallePuh
Juonittelija
Viestit: 184
Liittynyt: 09 Loka 2009 00:33
Paikkakunta: Marikalandia

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Teräs NallePuh » 30 Joulu 2010 00:25

omelia kirjoitti:Nämä on jo alta kuukauden vanhoja uutisia, mutta kun ihmeekseni huomasin, ettei niitä ole tänne laitettu -oliko Marika-fanitus näin lyhyt ilmiö ? niin ajattelin laitella.
Ei ole. Kyllä Marikaa edelleen kannustetaan kovasti ainakin sen facebook sivustolla. Itsenikin piti kyllä tänne tulla ajat sitten linkittelemään noita uutisia, mutta oon vaan ollut niin laiska, etten ole jaksanut käydä täällä sivustolla. Suurin osa faneista ja katsojista on myöskin lopettanut koko bb;n ajattelun tämän kauden farssi finaalin jälkeen. Kukaan usko, että niko olisi rehellisesti voittanut.


Mutta Marikalle kuuluu oikein erinomaista. Hän on bilettänytkin jo kovasti ja hankkinut muutamat mustelmat matkan varrelta, kun on kaatuillut vähän rappusissa. :lol: Sekä kuumia misujakin on vissiin ollut jonkun verran mutta ei kuitenkaan roiku minään ryppäinä hänen jaloissaan.

Marika myöskin vietti joulun äitinsä ja nuorimman siskonsa kanssa. Joululahjaksi hän sai muun muassa pari Hello Kitty mukia, vaatteita yms.

Ei ole myöskään vielä käyttänyt thaimaan matkaa.
Numero yksi:Marika

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja calderyon » 30 Joulu 2010 21:48

Jonkilaiset loppupäätelmät asukeista (ei välttämättä hyvät, toistoa mahdollisesti havaittavissa):

Marika = Punatukkainen, mukava, kiltti ja osin väärinymmärretty ja kaltoinkohdeltu hyperaktiivinen höseltäjä/häslääjä, jonka mielentila alkoi loppua kohti rakoilemaan ja tästä johtuen satunnaisia kilahteluja ja lievää ylimielisyyttä oli havaittavissa. Tämän vuoden ehdoton fanaattisen rakkauden kohde (Ainakin naispuolinen).
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Teräs NallePuh
Juonittelija
Viestit: 184
Liittynyt: 09 Loka 2009 00:33
Paikkakunta: Marikalandia

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Teräs NallePuh » 31 Joulu 2010 01:21

Marikalla on vankka kannattaja joukko. Hänelle monet oli valmiita antamaan lahjoituksia 50 000 euron edestä, mutta ei Marika sit halunnut, kun hän sanoi että hän haluaa mielummin ansaita itse sen summan työtätekemällä. :( Ja hän sanoi, että jos välttämättä haluaa häntä muistaa rahalla, niin antaa vaikkapa hyväntekeväisyysjärjestöille, kuten vaikkapa sille petalle.(eiku mikä se oli se eläinkoti juttu mihin voi lahjottaa ruokaa yms.)

Minusta Marika on ehdottomasti bb-historian paras asukas ylivoimaisesti. Hänen kannattaja joukkonsakkin oli kenties kaikista laajin ikinä, että hän vetosi kaikenlaisiin ihmisiin, sekä hän on vaikuttanut pysyvästi monien ihmisten elämiin, että hän on opettanut heitä. :) Suomen paras julkkis ehdottomasti. :)

Niin, ja onhan Marika muuten jo ollut työelämässäkin. Itseasiassa melkein saman tien kun tuli ulos sieltä ja alkuhaastattelu rysäyksen jälkeen hän on käynyt tekemässä duunia jonkun verran. Ahkera likka.

BB-Marikan tällainen uutinen olisi http://www.pam.fi/fi/uutiset/Sivut/Hilp ... valle.aspx

Siellä Marika muunmuassa sanoi, että hän aikoo vaihtaa ammattiliittoa sosiaalialanammattiliittoon.

Ainoana alkuperäisenä talon asukkaana Marika aloitti BB-taipaleensa elokuun lopussa. Miltä tuntui mennä taloon loppukesän lämmössä ja palata paukkupakkasilla? Harmittaako ohi mennyt syksy?

- Onneksi tehtäväalueella näki hieman, miten vuodenajat vaihtuivat, Marika sanoo.
Numero yksi:Marika

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja KariTa » 31 Joulu 2010 19:23

Itselle jäi sen verran pahat vieroitusoireet BB:n loppumisesta, johtui yksinomaan ja ainoastaan Marikasta, että olen yrittänyt vähentää punapään nykyisten edesottamusten seuraamista. Vaikeata tyttönen on kokonaan poistaa mielestä, se täytyy myöntää. :)

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 01 Tammi 2011 08:12

Koskaan en ole nähnyt minkään "fanitus-ilmiön" kulahtavan kasaan yhtä nopeasti kuin ns. bb-marikan.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 01 Tammi 2011 12:24

Ei se ole kulahtanut, fanit eivät vain kirjoittele täällä vaan jossain muualla :wink:
.
Ihmisten edessä.

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja gauchito » 01 Tammi 2011 13:53

Edesottamusten seuraamista luulisi olevan helppo vähentää, kun ei tuo edesota enää missään. Tyhjää on paha seurata. Kaikki bb:n jälkeiset viihdeuutisetkin on koskeneet Kseniaa, Petriä, Elisaa, Nikoa.

Kyllähän muistakin fanitus-ilmiöistä on todelliset villat kulahtaneet samaan tahtiin aiemmilla kausilla, mutta jotkut fanit on tekohengittäneet omaa kuvitelmaansa vaikkei mitään asiaa ole ollutkaan. Marikan tapauksessa tietysti nopeaa totaalikatoamista on helpottanut sekin ettei tuolle kukaan ennustanutkaan mitään maailmantähteyttä niin kuin joinain vuosina.

Avatar
Teräs NallePuh
Juonittelija
Viestit: 184
Liittynyt: 09 Loka 2009 00:33
Paikkakunta: Marikalandia

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Teräs NallePuh » 01 Tammi 2011 19:43

Kyllähän Marikasta ollaan edelleen kiinnostuneita, mutta yksi vika minkä Marika fanit ovat tehneet on se että he ovat olleet liian kilttejä ja linkittäneet uutisia omissa bunkkereissaan. Yksi syy miksi juuri ksenian kaltaiset uutisia tulee koska naiset tykkää linkitellä niitä eri foorumeille ja sitten niissä viesteissä aina sanovat "ketä kiinnostaa?" mutta silti vaivautuvat tekemään niin. Juuri tämä ilmiö aiheuttaa sen, että tissit saavat tavallista enemmän uutis palstaa kuin monet muut, vaikka ne olisikin kiinnostavempia(kuten Marika). Eli yllättävää kyllä, niin naisten takia lehdet kirjoittelee suurista rinnoista, kun heitä kiinnostaa ne. Ei miehet niitä linkittele. Paitsi joillain itsetyydytys sivuilla, mutta niillä sivuilla on Marikastakin juttua. :lol:

Eipä noi muut asukkaat ole mitenkään erityisen suosittuja verrattuna Marikaan. Itseasiassa vanhatkin Marikan uutiset saavat enemmän lukijoita kuin nikon tai eetun tai petrin...


Niin ja joo en ole nähnyt täällä tätä uutista niin voisinpa senkin linkata. Eli njr; radiohaastattelu BB-Marikasta. Se kestää 2:40 minuutin kohdalle, sen jälkeen voitte lopettaa kuuntelun kun erästä urpoa aletaan haastattelemaan.
BB-Marika nrj-radion haastattelussa:
http://www.nrj.fi/podcasts/?id=11129 Sieltä voi ladatakkin tuon haastiksen mp3;sena. :)
Numero yksi:Marika

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja KariTa » 01 Tammi 2011 19:47

Tarkoitin ensisijaisesti Marikan itse päivittämää tilannettaan mm. Facebookissa. Ei ole hirveästi näkynyt Marikaa BB:n jälkeisessä julkisudessa ja hyvä niin. Varmasti se on hänen omasta mielestään vain helpotus, julkisuus olisi vain ollut taakkana hänen omien puheidensakin mukaan.

Avatar
Teräs NallePuh
Juonittelija
Viestit: 184
Liittynyt: 09 Loka 2009 00:33
Paikkakunta: Marikalandia

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Teräs NallePuh » 28 Tammi 2011 03:08

Marika harjoittelee nytten nettitanssi tunteja ja pitää blogia siitä. :)
http://liveamweb.com/magazine/read/mari ... eb_13.html
Kuva
http://liveamweb.com/magazine/author/21
Hyvä otsikko hänellä. :)



KariTa kirjoitti:Tarkoitin ensisijaisesti Marikan itse päivittämää tilannettaan mm. Facebookissa. Ei ole hirveästi näkynyt Marikaa BB:n jälkeisessä julkisudessa ja hyvä niin. Varmasti se on hänen omasta mielestään vain helpotus, julkisuus olisi vain ollut taakkana hänen omien puheidensakin mukaan.
Nii, no pääasiassa hän on keskittynytkin vain bilettämään.

Aivan huippu likka en voi muuta sanoa. Livenä ihan samanlainen kuin talossa paitsi paljon parempi. :) Tosi positiivinen ja todellakin elää Carpe diem asenteella. Harmi vain, kun hänen näkeminen livenä osoitti sen, että monet asukkaat (muunmuassa vilhelmiina, satu, niko jne.) rajoittivat vain Marikan persoonan täydellistä saantia, eli ei saatu Marikasta ihan kaikkea irti siellä talossa, kuin mitä potentiaalisesti olisi voinut. :( Mikä toisaalta kertoo jo siitä, että mitenkä ylivoimainen Marika oikeasti olikin asukkaista, kun omasi paljon suuremman persoonan kuin kaikkien muiden asukkaiden persoonat yhteensä ja eikä siltikään saatu kaikkea irti hänestä. Ja mikä myöskin todistaa sen, että lippisurpon voitto oli jo etukäteen järjestetty tuotannon toimesta.

Marikahan on bb-n naispuolinen perttu, tosin paljon parempi vain. :thumbsup
Numero yksi:Marika

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Hilma » 29 Tammi 2011 20:18

DosterMan kirjoitti:Koskaan en ole nähnyt minkään "fanitus-ilmiön" kulahtavan kasaan yhtä nopeasti kuin ns. bb-marikan.
Enpä tiennyt että fanitustaan (?) pitäisi jotenkin todistella käymällä täällä edelleen Marikaa ihkuttamassa, varsinkin kun ei tuo tosiaan ole pyrkinyt "uutisiakaan" väkisin itsestään tekemään talosta poistuttuaan. Mikä on siis yksinomaan positiivinen asia.

Marika on yhä ja edelleen hyvä tyyppi.

Avatar
Teräs NallePuh
Juonittelija
Viestit: 184
Liittynyt: 09 Loka 2009 00:33
Paikkakunta: Marikalandia

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Teräs NallePuh » 20 Helmi 2011 23:52

Niko saarisen haastattelee BB-Marikaa.
http://blogit.stara.fi/chaostube/?p=5337
Siellä Marika sanoo muunmuassa, että lothari on antanut Marikalle mahdollisuuden ohjata pornoleffan. Marika ei ole vielä sanonut juuta eikä jaata, että aikooko hän ohjata sitä. :) Täytyy vain toivoa, että hän suostuu siihen.

Sitten BB-Marikan urheilu blogi on siirtynyt nytten uuteen osoitteeseen:
http://www.heididance.com/marika.html

Joka on nytten paljon selkeämpi kuin aikaisempi. Sinne on tullut jo neljäs raapustus Marikalta. :thumbsup
Numero yksi:Marika

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 06 Huhti 2011 15:54

Staran edelliseen viestiin liittyvä uutinen:
www.stara.fi/ kirjoitti: Suomalaiselle BB-tähdelle tarjottiin pornotähden uraa.
13.02.2011, 13:45 ·
Suomen tuoreimmalla Big Brother -tuotantokaudella mukana ollut BB-Marika sijoittui kisassa toiseksi. Kolme kuukautta talossa ollut nuori nainen voitti kisassa muiden muassa Thaimaan matkan, mutta voittoa tavoittelemaan hän ei taloon mennyt.

Nyt toinen BB-julkkis Niko Saarinen tapasi Marikan Staran Chaos Tube -blogin videohaastattelun merkeissä. Marika kertoi haastattelussa, ettei toinen sija ollut hänelle pettymys.

- En mä mennyt sinne alunperin siksi että mä lähtisin sieltä viiskytdonaa kourassa. Menin sinne ihan kokemuksen takia, Marika kertoi.

Samalla Marika paljasti saaneensa ehdotuksia pornourasta.

- Mister Lothar ehdotti, että mä voisin alkaa ohjaamaan pornoa. Siihen mä en ole vielä sanonut oikein juuta enkä jaata. Kyllä se sanoi, että kameran edessäkin olis paikka, mutta kyllä mä sanoin siihen että ei.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja calderyon » 10 Touko 2011 00:42

Marika oli kadonnut... julkisuudesta.

MTV3 kuitenkin tavoitti nykyisin tummatukkaisen tyttösen jostain, mutta mistä päin Suomea...? Tarina ei kerro.
Minne katosi BB-Marika?

Kuva
Marika Eerola oli 2010 BB-kauden suosituin naisasukas.

Big Brother 2010 -ohjelmassa toiseksi saakka pärjännyt Marika Eerola on jatkanut opintojaan, ja ulkomaille lähteminen on toistaiseksi jäänyt vielä haaveilun tasolle.

Marika kertoo viettäneensä hiljaiseloa Big Brotherin jälkeen. Hän jatkaa sosionomin opintojaan ja työskentelee yritysvastaanotossa sekä vanhustentalolla.

– Ei ole elämä kauheasti mullistunut. Haluaisin ihan järjettömästi lähteä ulkomaille asumaan, mutta odottelen ainakin syksyyn, kun tulee vaihto-ohjelmien peruutuspaikat. Minulta meni se haku vähän ohi, kun olin BB:n jälkeen niin sekaisin, hän kertoo.

Marikan ohjelmassa voittama matkalahjakortti Thaimaahan on myös vielä käyttämättä.

– Käytän sen ensi talvena. Nyt kesällä ei ehkä ole paras aika lähteä sinne.

Värjäsin hiukset mustiksi

Kirkkaan punaisesta tukastaan tunnettu Marika on värjännyt kutrinsa mustiksi, joten häntä ei enää niin helposti tunnisteta.

– Heti BB:n jälkeen ihmiset tunnistivat tosi paljon, mutta ei enää niinkään. Olen rajoittanut baareissa käymistäkin. Käyn nykyään lähinnä homobaareissa, eikä siellä ketään kiinnosta, kuka olen.

Marika tunnustaa olevansa edelleen sinkku, eikä myönnä, että tv-julkisuus olisi tuonut parempia iskumahdollisuuksia tytöistä pitävälle naiselle.

– Kyllä tuossa jotain pientä säätöä on ollut, hän kommentoi.

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/telev ... -bb-marika
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Marika Eerola

Viesti Kirjoittaja calderyon » 16 Elo 2011 22:34

Marika ui humalassa Rihannan keikalla... ja kuulemma melkein alasti jopa.

BB-Marika ui lähes alastomana Rihannan keikalla - KUVAT!
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a21 ... la++kuvat/
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”