Niko Nousiainen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 04 Huhti 2011 13:16

Äkkiäkös sinä tuon avatarin vaihdat johonkin toiseen jos tuo ei enää sinua itseäsikään miellytä? ;) Jos kuvan leikkaaminen tms. tuottaa ongelmia niin apua löytyy kyllä varmasti.

Nimimerkin vaihtamisesta en tiedä, olisi kai tuo vaikkapa Spencerille mahdollista ja jos haluat niin voithan kysäistä häneltä josko tuo onnistuisi. :)

------

Niko N:stä: Olen kyllä aika skeptinen tuon vaatekaupan toteutumisen suhteen. BB:stä on kulunut nyt jo yli neljä kuukautta eikä siitä olla taidettu uutisoida mitään tähän mennessä.

Lisäksi: Noora on minun mielestäni ainakin vanhojen kuvien perusteella Sofiaa nätimpi. Nih!
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 04 Huhti 2011 13:22

Osa voittopotista menee Martinan ja Eskon elättämiseen, heillähän on uutisoitu olevan velkoja ihan kivasti. Ja miten sen vaatekaupan ehtii avata kun pitää jatkuvasti rampata ulkomailla lomailemassa?

Ja nimimerkin voi vaihtaa/muokata, minunkin nimimerkkiä muokattiin aikoinaan.

Avatar
jesperfan78
Asukaskokelas
Viestit: 107
Liittynyt: 23 Tammi 2010 19:07

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja jesperfan78 » 04 Huhti 2011 22:59

olettako te huomanneet niko 2010 eroa ku vertaatte niko 2007 :n . nykyäänhän se ei mitään muuta ole ku kävelevä mainoskyltti....

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 06 Huhti 2011 11:30

BB-voittajan/Hunksin arvolle sopivat tuotteet:
http://www.city.fi/artikkeli/ kirjoitti: SG: Iso veli opastaa
Big Brotherista tuttu Niko Nousiainen tuoksuu hyvältä. Haistellaan.
Julkaistu: City-lehti, nro 7/2011.
Teksti: Pirita Tiusanen.


Tigi for Men -shampoo
”Käytän todella paljon Tigin shampoita. Kun ensimmäisen kerran olin Big Brotherissa ja Sauli Koskisen kanssa aloimme tehdä keikkoja, saimme Tigin sponsoroimaan meitä. Siksi minulla on ollut Tigin tuotteita hirveästi. Tigin miesten sarjan tuotteissa on miellyttävä tuoksu; vähän parfyymin oloa, miehekkyyttä. Tigin naisten tuotteissa on usein todella naisellinen tuoksu, joten on kiva käyttää miesten sarjaa. Sarjan tuoksuja on selkeästi mietitty todella paljon; shampoo tuoksuu piparmintulta ja samalla viilentää mukavasti päänahkaa.”

Tigi for Men Matte Separation -vaha
”Minulla on tukkatyyli hieman vaihtunut, nyt tukka on ihan lyhyt. Tämän hetken suosikki on Tigi for Menin Matte Separation -mattavaha, jolla saa lyhyen tukan hyvin kondikseen. Lisäksi laitan vähän lakkaa. Käyn aamuisin suihkussa ja hoidan samalla hiukset, jotka pesen joka päivä. Käytän tosi paljon hattuja ja pipoja. Jos olen menossa johonkin, pistän tukan kuntoon jo aamulla, ettei tarvitse myöhemmin pöyhiä.”

Chanelin puhdistusaine
”Kasvojen puhdistukseen olen käyttänyt tyttöystävän Chanelin syväpuhdistavaa meikinpoistoainetta. Tyttöystävälläni on todella paljon kalliimpia tuotteita. Niiden on oltava hyviä, kun ovat sen hintaisiakin!”

Doven kosteusvoide
”Minulla on aika kuiva iho, joten käytän todella paljon voiteita. Rasvaan aina vartaloni suihkun jälkeen. Minulla on voiteesta myös päivettävä versio, jota voi laittaa myös kasvoille. Se ei ole ihan ruskea, mutta ihosta tulee terveemmän näköinen.”

Biothermin kosteusvoide ja silmänympärysgeeli
”Kasvoille minulla on Biothermin setti, jossa on kuivan ihon kasvorasva. Mukana tuli myös silmänympärysvoide, joka sopii hyvin keikkaelämään. Voide on tehokas, vaikka tulee valvottua, ei ole enää niin mustat silmänaluset, tulee vähän freesimpi olo.”

Gilletten partavaahto
”Ennen ajoin partani tosi usein; noin vuosi sitten en pitänyt ollenkaan partaa. Nyt olen antanut parran kasvaa, ihokin tuntuu tykkäävän. Parta ei enää näytä haituvalta. Olen ehkä vanhentunut. Jos partaa ajaa, iho ärtyy helposti. Tyyliini sopii, että on vähän sänkeä. Parta pysyy ajamatta siistinä noin viikon. Jos parta on oikein pitkä, vedän sitä ensin koneella vähän pois. Sen jälkeen on helppo muotoilla parta höylällä. Minulla on Gilletten värisevä. Se nostaa ihokarvoja ylös, jolloin on helppo ajaa parta tarkasti. Samaan settiin kuuluu partavaahto.”

Versacen Man Eau Fraîche After Shave
”Mieto, hyvä tuoksu iholle. Käytän Versacen lisäksi Ed Hardyn hajuvettä. Lisäksi ostin Dieselin Fuel for Life -hajuvettä, joka on tyttöystäväni suosikki. Valitsimme sen yhdessä. Tykkäsin myös Armanin Code-tuoksusta, joka loppui juuri. Pitäisi ostaa uusi. Olen käyttänyt paljon myös Hugo Bossin hajuvesiä, mutta nyt olen kaivannut vähän vaihtelua.”

Kevyt ruoka
”Viikolla pitää hieman tarkkailla syömisiään. Syön paljon kanaa ja salaattia. Yritän jättää hiilihydraatteja pois; ne kuitenkin turvottavat aina. Siitä olen todella tarkka. Jos syön leipää, se on tummaa. Olemme tyttöystäväni kanssa todella tarkkoja myös karkin syönnistä. Käymme yhdessä treenaamassa.”

Leaderin vitamiinit
”Hunkseilla on Leaderin kanssa yhteistyö, joten saamme sieltä vitamiinit ja lisäravinteet treenaamista varten. Joka päivälle on kalanmaksaöljyt ja erilaiset vitamiinit. Ne piristävät, jaksaa kuntoilla, olla iloinen ja pysyy terveenä.”

Päde tällä: Niko treenaa Töölö Gymillä ja Elixiassa, keskimäärin neljä kertaa viikossa.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja Sihi » 06 Huhti 2011 13:44

Saisi Nousiainenkin hiukan vähentää näitä turhien juttujen antamisia.
No tämä nyt taisi olla pakollinen kehunsponsorejahaastis.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 06 Huhti 2011 20:44

Huh huh! Kyllä tuolla tasolla pitää käyttää todella paljon todella monia tököttejä. Onneksi tasokkaalla tyttöystävällä on todella kalliita, ja siten laadukkaita tuotteita, joista liikenee Chanelin syväpuhdistavaa meikinpoistoainetta, että saa naaman välillä puhtaaksi (?).

Ei tuossa enää keikoille kerkiäkään.

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja Maligne » 08 Huhti 2011 18:59

Ei tolla Nikolla oo ollu BB-voiton jälkeen muuta kerrottavaa kuin mihin menee milloinkin matkalle. Ja että Sofia on ihku ja hohhoijaa. :tired No, otti se asiakseen vähän kommentoida BFF-Saulin rakkauselämää myös. Ihan huikeen mielenkiintonen äijä. Tästä tulee Sofiansa kanssa kyl väkisin julkisuudessa roikkuva turha julkkis.
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja Evalds » 11 Huhti 2011 20:55

Niko ei siis ole maksanut velkojaan?

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 20 Huhti 2011 13:10

Seiska on tavoittanut kyyhkyläiset.

BB-voittaja Niko Nousiainen vietti kihlattunsa Sofia Ruusilan kanssa ihanan loman. Mitä he puuhasivat? Kaksikko joutui myös Seiskan tiukkaan parisuhdetenttiin. Kumpi haluaa suhteessa enemmän seksiä?


http://www.seiska.fi/seiskatv/_a176111/ ... i+autossa/

En ilennyt katsoa alun pusukuvaa pidemmälle, mutta jos jotain muuta kiinnostaa.

Avatar
jesperfan78
Asukaskokelas
Viestit: 107
Liittynyt: 23 Tammi 2010 19:07

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja jesperfan78 » 26 Huhti 2011 23:34


Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja knocker » 26 Huhti 2011 23:38

^ Roudaa vaatteita Suomeen (itselleen?), mutta missä se nettifirman pystytys viipyy? Ei taida tulla siitä hankkeesta yhtään mitään, koska aiheesta ei edes mainittu. Tosin, ei ole minulta pois, jos noita ostaisin, tilaisin suoraan Jenkkilästä.
a walking disaster

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja mrj » 27 Huhti 2011 14:20

knocker kirjoitti:^ Roudaa vaatteita Suomeen (itselleen?), mutta missä se nettifirman pystytys viipyy? Ei taida tulla siitä hankkeesta yhtään mitään, koska aiheesta ei edes mainittu. Tosin, ei ole minulta pois, jos noita ostaisin, tilaisin suoraan Jenkkilästä.
muistaakseni siitä on ollu juttua jossain jossen nyt ihan väärin muista..
JuHu - :drink55:

Avatar
jesperfan78
Asukaskokelas
Viestit: 107
Liittynyt: 23 Tammi 2010 19:07

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja jesperfan78 » 27 Huhti 2011 22:48

mrj kirjoitti:
knocker kirjoitti:^ Roudaa vaatteita Suomeen (itselleen?), mutta missä se nettifirman pystytys viipyy? Ei taida tulla siitä hankkeesta yhtään mitään, koska aiheesta ei edes mainittu. Tosin, ei ole minulta pois, jos noita ostaisin, tilaisin suoraan Jenkkilästä.
muistaakseni siitä on ollu juttua jossain jossen nyt ihan väärin muista..
niko kertoi spinfmn haastattelussa et netti saitti avataan lähiaikoina . hän treffaa kotisivun tekijän kanssa viimeistelläkseen saitin ...
http://www.vatoslocos.fi

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 03 Touko 2011 22:24

Aamulla ysiltä Voicella jotain juttua vaatebisneksestä.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja calderyon » 04 Touko 2011 10:59

Nikoa potkaistiin vappuna naamaan hänen puolustaessaan Sofiaa tuntemattomilta hyökkääjiltä...
Voice.fi kirjoitti:Kihlattuaan puolustanutta Niko Nousiaista potkaistiin naamaan – katso hurja kuva

Big Brotherista ja Hunksista tuttu Niko Nousiainen joutui tyttöystävänsä, vuoden 2010 Miss Helsinki Sofia Ruusilan kanssa vappuna uhkaavaan tilanteeseen, kun tuntematon miesporukka hyökkäsi pariskunnan kimppuun. Nousiainen sai nujakassa osumia, jonka johdosta hän sai pahan näköisen murjotun silmä.

Nousiainen ja Ruusila olivat poistumassa helsinkiläisestä ravintolasta, kun tuntematon miesjoukko hyökkäsi pariskunnan kimppuun.

- Ulkomaalainen miesporukka rupesi huorittelemaan Sofialle. Paikalla oli kuitenkin portsari, joka rauhoitti tilanteen. Porukka lähti kuitenkin seuraamaan meitä kun poistumme ravintolasta ja kävi kimppuun.

- Painin yhden kanssa, joka kävi Sofian kimppuun. Joku potkaisi minua sitten silmään.

Poliisi on tietoinen tapauksesta ja Nousiainen onkin menossa tänään aiheen tiimoilta kuulusteluun. Niko ei pysty edelleenkään käsittämään, miksi porukka kävi pariskunnan kimppuun. Mies on kuitenkin tyytyväinen siitä, ettei tilanteessa loppupeleissä käynyt huonommin.

- Olen käynyt lääkärissä ja näen kyllä silmällä. Onneksi olen niin puupää, ettei käynyt pahemmin.

http://www.voice.fi/index.php?mw=niko_n ... &cid=25952
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 04 Touko 2011 11:39

Itse kyllä pitäisin vaatefirmahankkeenn suhteen matalaa profiilia, kunnes kaikki on valmista. Sitten pitäisin tilaisuuden, missä syöttäisin ja juottaisin joukon sopivia toimittajia ja hyödyllisiä julkkiksia, jotta firma saisi kunnolla julkisuutta heti aloittaessaan.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja Evalds » 04 Touko 2011 20:15

Tuntuu tuo Hunks aukovan päätään väärissä paikoissa, mutta eihän se yllätä, jätkä oli jo täysi kusipää BB-talossa ollessaan viime kaudella.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja calderyon » 04 Touko 2011 21:59

Nikon vaatekauppa on nyt avattu...
MTV3.fi kirjoitti:Niko Nousiaisen vaatekauppa auki

Kuva
Niko Nousiainen ryhtyi yrittäjäksi.

Big Brother -voittaja Niko Nousiainen saa viimein pitkään haaveilemansa nettivaatekaupan avattua. Hän käytti projektiin osan BB-voittorahoistaan.

Niko tuo Suomeen losangelelaisen suunnittelijan Jimi Leen vaatteita. Tähän mennessä hän on kaupannut niitä lähinnä kavereilleen, mutta nyt nettikauppa avataan.

– Tutustuin Jimiin Suomessa, kun kihlattuni Sofia valittiin Miss Helsingiksi. Hän oli vaatettanut finalisteja, ja siitä se idea sitten lähti, Niko taustoittaa.

Tuumasta toimeen hän pääsi kuitenkin vasta voitettuaan Big Brother -kisan pääpalkinnon 50 000 euroa.

– Sen jälkeen tiesin, että pystyn panostamaan tähän taloudellisesti.

Niko ja Sofia olivat vastikään Los Angelesissa käymässä kyseisen suunnittelijan luona. Jimi Lee työskentelee myös valokuvaajana ja ottikin pariskunnasta samalla mallikuvia.

(MTV3)

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... auppa-auki
Hieno juttu, toivon mukaan menestyy hyvin... :thumbsup
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 04 Touko 2011 22:03

Menis konkurssiin. Naurasin makiasti. :twisted:

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 04 Touko 2011 22:59

Toivon mukaan menee konkurssiin ja silmäkin voisi vaikka tulehtua tai jotain. Yhtään ei harmittaisi, sen verran kulli jätkä on kysymyksessä että kaikki epäonni hänelle on vain hyvä juttu.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 04 Touko 2011 23:12

Jason S. kirjoitti:Menis konkurssiin. Naurasin makiasti. :twisted:
Tirkka kirjoitti:Toivon mukaan menee konkurssiin ja silmäkin voisi vaikka tulehtua tai jotain. Yhtään ei harmittaisi, sen verran kulli jätkä on kysymyksessä että kaikki epäonni hänelle on vain hyvä juttu.
Vaikka Niko ei todellakaan kuulu meikäläisen lemppariasukkaisiin (enää), en silti toivo hänelle epäonnea. Yrittäjyys ei ole helppoa ja vaatii jonkinlaista luovaa hulluutta yrittää, etenkin kun kylmä totuus on se että puolet aloittavista firmoista menee nurin viimeistään kahdessa vuodessa. Ennemmin elättäisi itsensä paitabisneksellä kuin turhana julkkiksena.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 05 Touko 2011 03:09

Näinköhän jo Niko käy Subin kanssa neuvotteluja omasta realitysarjasta, jossa eletään mukana paitakauppiaan arjessa? Saisi bisnes kivaa potkua ja tuotesijoittelukin onnistuisi parhaaseen BB-malliin.

Esitysajankohta voisi olla sunnuntai-illassa. Ensin varttitunnin reality ja sen jälkeen vielä vartin kiritys, jossa katsojat voisivat tekstareilla kilpailla viikon asiakkaan tittelistä. Joka tekstarilla tilaisi itselleen Nikon putiikista paidan - ja tienaisi kisapisteen. Toki mukana olisi myös turbo-ostos, jossa yhdellä viestillä voisi tilata 10 paitaa. Eihän tuo mitään halpaa olisi, mutta onhan Niko kannatuksensa ansainnut.

Kauden päättäisi upea finaali-ilta, jossa koko puolituntinen olisi pyhitetty kisalle. Nyt ei enää kisattaisikaan viikon asiakkuudesta, vaan koko kauden voittajasta. Jokainen kilpailija saisi hyväkseen 1,3% kauden aikana ostamistaan pisteistä, joiden lisäksi voisi nyt parantaa tilannettaan vanhaan malliin tilaamalla lisää paitoja.

Arvata sopii, että finaalista tulisi äärimmäisen tiukka ja jännittävä, mutta voittokin voisi olla tyrmäävä: Ilta Sofian ja Nikon kanssa Nikon valitsemassa mestassa - tilaajan laskuun.

Onnea uudelle yrittäjälle.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”