Niko Saarinen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Niko S.

Viesti Kirjoittaja Spencer » 13 Tammi 2011 19:14

^ Niko on näköjään päässyt eroon BB-etuliitteestä Nousiaisen Nikon uudelleentulemisen myötä. Tosin tilalle on tullut jopa vieläkin vähemmän mairitteleva etuliite. Gay-Niko. [smilie=a_rolling.gif]
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Niko S.

Viesti Kirjoittaja calderyon » 13 Tammi 2011 22:47

Hymy.fi kirjoitti:BB-starat Niko ja Henna: ”Maailma tarvitsee jälkeläisiämme!”

Big Brotherin BFF-pari Niko Saarinen ja Henna Kalinainen ovat keskustelleet Twittereissään kuulumisistaan ja mahdollisesta tapaamisesta lähiaikoina. Nipsu aloitti keskustelun kysymällä Hennalta, ehtisikö ”baby” nähdä ennen kuin he kuolevat - viitaten omasta mielestään tulevaan maailmanloppuun. Kalinaisen tyttö oli myöntyväinen, johon Niko:

-Nähdään viikolla. Juodaan tequilaa ja humallutaan, n*ssitaan ja tehdään kersoja. Maailma tarvitsee jälkeläisiämme.

Vou, mitäpä mahtaa Hennan ex-mies Antti Kurhinen tähän sanoa. Entäpä koko Suomen kansa?
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Niko S.

Viesti Kirjoittaja calderyon » 19 Tammi 2011 16:06

Hymy.fi kirjoitti:BB-Niko raivoissaan Vesa Keskiselle!

Niko SaarinenBB:stä tuttu yleismiesjulkkis Niko Saarinen on menettänyt proppunsa kyläkauppias Vesa Keskiselle.

-Vesa Keskinen, turpa kiinni & Hamamat nyt ne eurot pois silmistä! tylyttää Nipsu Staran-blogissaan.

Nipsu on sitä mieltä, että menestyvä liikemies, jolla on miljoonia, on paraikaa tekemässä itsestään ö-luokan turhapuroa hölynpölyjutuillaan.

-Kuka tästä hyötyy ja mitä? Hamamati-raukka ei edes tiedä, mitä hänestä kirjoitetaan netissä, koska ei osaa lukea suomea.
Vesa on kertonut, ettei hän liiku Tuurista mihinkään (ehkä ihan hyväkin niin). Mutta Hamamati, jos sinulla oli edes kenkiä omasta takaa mukanasi kun saavuit Suomeen, niin juokse, juokse lentokentälle (sellainen kai on Tampereella?) ja lähde kotimaahasi, Niko opastaa.

Nipsu on myös sitä mieltä, että kauniin tytön ei pidä pilata elämäänsä Suomessa. Vesan Vesa Keskinentaas pitäisi Nikon mukaan keskittyä kauppansa pyörittämiseen, sillä tunne-elämänsä suhteen tämä vaikuttaa vähintäänkin erikoiselta.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
playtupus
Vaihtoasukas
Viestit: 314
Liittynyt: 21 Elo 2010 11:24
Paikkakunta: Hamina

Re: Niko S.

Viesti Kirjoittaja playtupus » 21 Tammi 2011 20:38

^nyt täytyy olla samaa mieltä Nikon kanssa. Eihän tota pirukaan jaksa lukea noita Hamamattijutttuja.
On olemassa kolmenlaisia matemaatikoita -niitä, jotka osaavat laskea ja niitä, jotka eivät. -Enrico Bombieri

Avatar
Anajebaa12
Kesä-Esa
Viestit: 41
Liittynyt: 10 Helmi 2011 18:21

Re: Niko S.

Viesti Kirjoittaja Anajebaa12 » 10 Helmi 2011 18:29

Niko Saarinen on aivan ihana!!! Ei tuotanto ois niin tyhmä että ottais taloon jonku joka ois häädetty väkivaltasin syin ja ei ois muuttunu ollenkaa. Nipsu on muuttunu.
Melkee meinas itku tulla Susanna sano et Niko S..... )= Aikamoinen menetys, mä oisin nimittäin todellaki halunnu nähä Nipsun siel autiosaarella :D:D:DD:D ...nojaa. Chateissa tulee Nikoo kateltua.
Nipsu kyllä toi vähän eloa tonne taloon (joka kyllä muuttu Nikon lähdettyä heti ihan tylsäksi!!!).. ainakin hetkeksi. Kiitos että Niko viihdytti meitä edes 4 päivää vai mitä se olikaan.
tanja on paras! :)

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: Niko S.

Viesti Kirjoittaja Maligne » 11 Helmi 2011 16:12

Kyllä edelleen harmittaa ettei Niko päässyt taloon. Olisi voinut kausi kiinnostaa ihan toisella tavalla.
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Avatar
Anajebaa12
Kesä-Esa
Viestit: 41
Liittynyt: 10 Helmi 2011 18:21

Re: Niko S.

Viesti Kirjoittaja Anajebaa12 » 27 Helmi 2011 21:44

HEI tota oon TOSI pitkään ettinyt videota kun Nipsu itkee siellä pk huoneessa!!! En sitä pätkää edes nähnyt tai en muista nähneeni (voi olla että katoin, en vaa valitettavasti seurannu BB'tä alkukaudesta edes paljon!!! mikä menetys!!!!)!!. Itse Habib riita on youtubessa mutta pk huoneen itkua ei oo. Laittakaa ihmeessä tänne jos löytyy!! Kiitokset jo etukäteen :)
tanja on paras! :)

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Niko S.

Viesti Kirjoittaja gauchito » 01 Maalis 2011 08:52

Taas on Nikon elämä tuhottu.
voice.fi kirjoitti:Katkera BB-Niko IS:lle: Big Brother tuhosi elämäni!

Big Brotherissa vuonna 2008 riehuneen Niko Saarisen mukaan tuotantoyhtiö haukkui BB-kilpailijoita ohjelman aikana. Katkeroituneen miehen mukaan tuotantoyhtiö profiloi asukkaat jo ennen ohjelman alkua.

- Persooniamme vääristeltiin. Minä olin se kiintiöhomo, joka aina vain huutaa, Saarinen kertoo Ilta-Sanomille.

Myös televisiossa nähdyt, päiväkirjahuoneessa käydyt keskustelut, olivat asukkaille hajottavia hetkiä.

- Päiväkirjahuoneessa tuotantoyhtiö yritti hajottaa meitä koko ajan sanomalla: "Mitä Suomi ajattelee tuollaisesta pillittävästä homosta?" tai: "Te olette Suomen paskimmat BB-asukkaat", Niko muistelee.

Big Brother toi Nikon elämään paljon ongelmia. Hän menetti työpaikkansa, eikä isäkään ole pitänyt yhteyttä poikaansa ohjelman jälkeen. Myös tappeluista ja tappouhkauksista tuli Saariselle arkipäivää.

- Tuotantoyhtiö ei valmistellut meitä mitenkään talon jälkeiseen elämään. Minua revittiin paikasta toiseen kuin sirkusapinaa. Minut vietiin juontamaan baariin, joka oli täynnä räkäkännisiä. Tappeluihin siinä joutui. Vielä nytkin kuulen kauppakeskusten käytävillä haukkuja.

Niko nähtiin Big Brotherissa vuonna 2008 ja tuolloin mies poistettiin talosta agressiivisen käytöksen vuoksi. Viime tuotantokaudella Nikoa pyydettiin ohjelmaan uudelleen ja tuolloin Saarinen viihtyi talossa viisi päivää.

Lähde: Ilta-Sanomat
http://www.voice.fi/index.php?mw=bb-nik ... &cid=24129

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Niko S.

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 01 Maalis 2011 11:29

Ettei vaan Niko taas dramatisoisi tapahtumia? Tekihän Niko muutakin kuin huusi, mutta minä (ja ehkä monet muutkin) muistavat Nikon vain huutavana pikku-hinttinä, joka raivosi joka toisesta asiasta, lähinnä (tai vain) saadakseen huomiota.

Tuo väite pk-huoneessaa käydyissä keskusteluissa kuulostaa aika utopistiselta. Tai sitten näillä pyrittiin saamaan Nikolta raivoa ja huutoa.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Niko S.

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 01 Maalis 2011 11:52

Jos tuosta on edes puolet totta ja nuo jutut tapahtuivat silloin 2008, niin minkälainen mediahuora pitääkään ihmisen olla, että tuon jälkeen lähtee vielä uudestaan taloon?
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Niko S.

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 01 Maalis 2011 13:48

Kun muistelen mitä Tero aiemmin kertoili vastaavasta aiheesta täällä, niin uskaltaisin väittää että tässä tapauksessa Nikon jutuissa on luultavasti enemmän totuutta kuin värittelyä. Siis asukkaillehan varmasti pyritään luomaan rooleja joita toteuttamaan heitä pyritään ohjaamaan (ei siis välttämättä suoraan käskemällä vaan ohjaamalla tapahtumia siihen suuntaan).

Toki sitten on myös totta että Nikon kohdalla BB-tuotanto varmasti tiesi jo etukäteen että mitä häneltä tullaan näkemään eli juuri sitä huutamista, raivoa ja draamaa. Mutta tuosta PK-huoneen keskusteluja koskevasta osasta varmasti osa onkin totta.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Anajebaa12
Kesä-Esa
Viestit: 41
Liittynyt: 10 Helmi 2011 18:21

Re: Niko S.

Viesti Kirjoittaja Anajebaa12 » 03 Maalis 2011 15:21

Niko varmastiki lähti BB taloon parantaakseen imagoaan. Sillähä oli meneillää imagonkohotuskampanja :DD
Uskon että noi mitä tos IS jutus oli ni se on ihan totta.
tanja on paras! :)

Avatar
MojoNixon
Läyhääjä
Viestit: 126
Liittynyt: 22 Helmi 2011 21:16
Paikkakunta: Maa

Re: Niko S.

Viesti Kirjoittaja MojoNixon » 03 Maalis 2011 15:37

Olisi mielenkiintoista nähdä Niko S ja Ruotsin BBn Gurkan Gasi samassa talossa!
Iris, The world does not revolve around your body. This bloke Galileo proved it, it goes around the sun

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Niko S.

Viesti Kirjoittaja calderyon » 22 Maalis 2011 23:07

Niko on nyt kalju...
MTV3.fi kirjoitti:BB-Niko Saarinen yllätti uudella hiustyylillään - katso

Big Brotherista kaiken kansan tietoisuuteen ponnistanut sanavalmis juontaja yllätti chatin katsojat yöllä uudella hiustyylillään.

Moni MTV3:n ja Subin chat-ohjelmia seuraava katsoja hieraisi silmiään viime yönä, kun ruudussa juonsi tuttu mies uudessa lookissaan.

Nikon hiustyyli oli kokenut dramaattisen muutoksen, sillä sanavalmis puhetyöläinen oli leikannut kuontalostaan kaikki karvat pois.

– Hiukset ovat olleet minulle erittäin rakkaat jo 24 vuoden ajan ja ajattelin asian niin, että ei voi rakastaa mitään, ellei sitä ensiksi menetä, Niko filosofoi hiusten leikkaamista.

Nikon mukaan hiusten leikkaamisella oli syvällisempi merkitys, sillä hän oli kyllästynyt ihmisten kommentteihin hänen hiuksistaan ja niiden tyylistä. Nyt kommentoinnin varaa ei enää ole.

– Mulla on oikeasti nyt tosi helpottunut olo, Niko tunnustaa.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/telev ... an---katso
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Paali
Pihatonttu
Viestit: 1498
Liittynyt: 19 Loka 2008 13:45
Paikkakunta: Ulvila

Re: Niko S.

Viesti Kirjoittaja Paali » 25 Maalis 2011 20:16

Hitto ku yks yö tuota voittovisaa vilkasin ni jätkä oli vetäny kaljuks itteks huvittavan näkönen oli :mrgreen: :whois:

Jomppa
Uimavalvoja
Viestit: 412
Liittynyt: 30 Syys 2008 14:54

Re: Niko S.

Viesti Kirjoittaja Jomppa » 28 Maalis 2011 04:16

Ei jumalauta Niko on aikas huvittavan näkönen kaljuna. :D

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Niko S.

Viesti Kirjoittaja calderyon » 29 Maalis 2011 15:11

Niko Saarisen ties kuinka mones päätös julkisuuden jättämisestä...
Hymy.fi kirjoitti:Vetäytyneen BB-Nikon testamentti: ”Olen sairas narsisti!”

BB:stä ja tv:n chat-ohjelmista tuttu Niko Saarinen on tehnyt päätöksen vähentää turhaa julkisuuttaan. Hän on kirjoittanut Stara-verkkolehden blogiinsa vielä viimeisen kirjoituksen, joka sisältää kovaa itseanalyysiä. Mies sanoo olevansa sairas narsisti, joka janoaa koko ajan huomiota. Blogittaminen on kuulemma ollut tärkeä väline saada sitä.

-Vuonna 2008 olin kaikkea muuta kuin noiden tekstien takana oleva poika, joka menetti identiteettinsä ja eli elämää teille, kasvottomille ihmisille, janoten teiltä huomiota ja hyväksyntää. Vaikka tässä kohtaa minun olisi pitänyt puhaltaa peli poikki, olin jo niin syvällä kaikessa, että en enää pystynyt. Ja se kaikki mikä olisi sairasta, tuntui minusta hyvinkin terveeltä, Niko kirjoittaa Staran sivuilla.

-Jos ei myönnä olevansa sairas, ei voi myöskään parantua. Voihan olla, että ei siltikään parannu, vaikka olisi myöntänyt itselleen ongelmat. Tiedän etten syntynyt tällaiseksi, eikä minua tällaiseksi kotona kasvatettu, Nipsu synkistelee.

Niko on pyytänyt Staraa poistamaan yli 70 kirjoittamaansa blogia. Tuolla Nipsun viimeisin kirjoitus, eräänlainen testamentti.
Stara.fi kirjoitti:BB-Niko poistui verkosta: “Se oli julkinen murha ilman ruumista”

Big Brother -ohjelmasta tunnetuksi tullut Niko Saarinen on viettänyt viime kuukausina tietoisesti hiljaiseloa julkisuudesta, ja nyt hän on päättänyt vetäytyä verkosta ainakin toistaiseksi. Saarinen kirjoitti parin vuoden ajan huippusuosittua blogia, mutta nyt tuo aikakausi miehen elämässä on ohi.

Jatkossa Niko aikoo keskittyä nettimaailman sijaan omaan elämäänsä. Toistaiseksi viimeisessä blogikirjoituksessaan Niko toteaa, että hänen olisi pitänyt alunperinkin ymmärtää olla jakamatta elämäänsä verkossa niin avoimesti.

- Elokuussa 2008 minä olin kaikkea muuta kuin noiden tekstien takana oleva poika, joka menetti identtiteettinsä ja eli elämää teille, kasvottomille ihmisille, janoten teidän huomiota ja hyväksyntää, Niko Saarinen kirjoittaa toistaiseksi viimeisessä blogissaan.

- Vaikka tässä kohtaan minun olisi pitänyt puhaltaa peli poikki, mutta olin jo niin syvällä kaikessa että en enää pystynyt. Ja se kaikki mikä olisi sairasta, tuntui minusta hyvinkin terveeltä. Teidän mielestänne tämä oli viihdettä, mutta minusta tämä oli yhden ihmisen julkinen murha, ilman ruumista, koska ei siinä ruumiissa ollut enää aikoihin ollut sydäntä, Niko toteaa.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Niko S.

Viesti Kirjoittaja Evalds » 29 Maalis 2011 22:29

Eipä taida narsisti kauaa olla poissa julkisuudesta.

Avatar
mörökölli
Asukaskokelas
Viestit: 108
Liittynyt: 08 Maalis 2011 15:41

Re: Niko S.

Viesti Kirjoittaja mörökölli » 29 Maalis 2011 22:40

Evalds kirjoitti:Eipä taida narsisti kauaa olla poissa julkisuudesta.
toivottavasti ei koska on niin ihanan virkistävä suorapuheinen persoona ,mikä plussana vielä järkyttää kukkahattuja :cheers
huonoin bb asukas ikinä hunkki niko

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Niko S.

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 25 Huhti 2011 12:10

Koottuja Nikoja 1 (17.10.2010-12.11.2010.)T. Sukarista ja Jeesuksesta.
www.stara.fi/ kirjoitti: “Toivo Sukari on munaton mies”
17.10.2010, 14:00 • Kategoria:Viihdeuutiset
Big Brother -ohjelmasta aikoinaan tunnetuksi tullut Niko Saarinen tiedetään avoimen homoseksuaaliksi. Nyt hän onkin osallistunut Yleisradion Homoilta-ohjelmasta syntyneeseen keskusteluun. Niko kommentoi tapausta Staran verkkosivuille kirjoittamassaan blogissaan.
Nykyinen chat-juontaja Saarinen kertoi kuuluvansa itse vielä kirkkoon ja ihmetteli Homoillasta syntynyttä kohua.
”Raamattu on niin täynnä epäkohtia en tosin ole koskaan kokonaisuudessa lukenut, mutta pätkiä sieltä täältä lukeena uskallan jopa epäillä Jeesuksen seksuaalisuutta? Pitkät hiukset, melkein läpinäkyvä asuste ja hoikka ulkomuoto. Ettei olisi ollut homoseksuaali? ”Niko kirjoitti.
Niko kommentoi samalla tunnetun liikemiehen, Toivo Sukarin, taannoin antamaa lausuntoa.
”Viikko sitten liikemies Toivo Sukari kertoi tv-ohjelmassa että jos hänen lapsistaan tulisi homoja veisi hän ne lääkäriin tutkimuksiin? Todella asiallista puhetta.. munaton mies! ”Niko kirjoittaa.
Niko kommentoi homokohua.
www.mtv3.fi/viihde/uutiset/ kirjoitti: BB-Niko Saarinen homokohusta: En aio erota kirkosta, ainakaan vielä
19.10.2010 14:03
BB:stä tuttu Niko Saarinen kokee homokohun positiivisesti, sillä se luo keskustelua. Mies toivoo kohun parantavan myös homojen oikeuksia. Niko kertoo seuranneensa medioista Ylen homoillan aiheuttamaa kohua, itse ohjelmaa mies ei nähnyt.
”Homous on aina ollut tabu, joten ihan hauskaa, että se on nyt tapetilla. Ihmisillä on totta kai omat mielipiteet, mutta yllätyin kyllä siitä, miten radikaalisti ne tuodaan esiin. Räsäsen kohdalla kyseessä on kuitenkin hänen omista mielipiteistään, ei kirkon.”
Niko ei ole ottanut mediakohua henkilökohtaisesti, vaikka hän kokikin homojen koiriin vertaamisen hirveänä. ”Se oli aika ala-arvoista.”
Mies on tyytyväinen siihen, että kirkosta on eronnut jo lähes 25 000 ihmistä. Hän toivookin kirkon heräävän ihmisten protestointiin. Niko ei itse aio ainakaan lähiaikoina erota kirkosta. ”En halua erota kirkosta, sillä tahdon olla ystäväni lapsen virallinen kummi. Sen verran uskovainen olen, että en haluaisi kääntää Jumalalle selkääni eroamalla kirkosta,” kirkkohäistä haaveileva Niko toteaa.
Ainut syy, miksi Niko saattaisi myöhemmin harkita kirkosta eroamista, on rahan säästäminen.
(MTV3)
Synkkiä ajatuksia.
/www.stara.fi/ kirjoitti: BB-julkkis paljasti: “Mietin millaista olisi hypätä parvekkeelta”

Big Brother-ohjelmasta tunnetuksi tullut ja parhaillaan käynnissä olevalla tuotantokaudella uudelleen muutaman päivän ajan vieraillut Niko Saarinen kirjoittaa kuulumisiaan Staran blogissaan. Tällä kertaa Niko on avautunut hieman tavallista synkemmistä ajatuksistaan.
”Missä kohtaan tietää että kaikki ei ole ehkä OK? Ja tarvitsee alkaa tekemään asialle jotain? Viimeistään silloin kun polkee pyörän kanssa kotiin ja tekee mieli ajaa auton alle. Tai kun saa eteensä viinaa ja tekisi mieli ottaa ne suuren määrän lääkkeiden kanssa. Iltaisin kun istun parvekkeella mietin usein millaista olisi vain hypätä alas,” Niko Saarinen kirjoitti Staran blogissaan.
”Älkää kuitenkaan huolestuko. Mä en meinaa polkea pyörällä auton alle, vaikka ajatus mun mielessä onkin käynyt viime päivinä. En meinaa hypätä parvekkeelta vaikka se olisikin helppoa. Lisäksi en meinaa sekoittaa alkoholia lääkkeiden kanssa enää koskaan. Tää kaikki menee ohi ja ne on vain ikäviä ajatuksia päässäni.”
Nikolla on suuri fanijoukko, joka antaa täyden tukensa realityjulkkikselle. Nykyisin Niko nähdään chat-juontajana televisiossa. Blogissaan hän pohtii samalla jo uusia bisneksiä, joilla voisi ryhtyä takomaan rahaa.
Työnpuutteesta valittamista.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/ kirjoitti: BB-Niko Saarinen: Työpula masentaa
20.10.2010 12:25
BB:stä tuttu Niko Saarinen on ollut allapäin syksyn aikana.
Niko kertoi työnhaun masentavan miestä. ”Kyllä minulla jotain töitä on, mutta ei tarpeeksi,” Niko toteaa. Niko on aiemmin kertonut MTV3.fin Viihdeuutisille olevansa kiinnostunut juontotöistä. Eniten miestä kiehtovat työt tapahtumissa, joissa on nuorisoa paikalla. Työpulan lisäksi mies kertoo myös syksyn lisäävän alakuloista olotilaa. ”Inhoan syksyä yli kaiken, tällä hetkellä odotan talvea,” Niko kertoo. (MTV3)
Seiska 42/2010 (21.10), s. 12 kirjoitti:
ja Seiskan nettisivuilla.
Kalsareissa messuilla!
BB-Niko Saarinen katsasti kauneusmessujen tarjontaa viime lauantaina (16.10) BB-Hennan ja Frans-rakkaansa kanssa.
-Niko innostuikin 15 euron suihkurusketustarjouksesta ja otti uutta sävyä hipiäänsä kalsareissa patsastellen, messuilta hihitellään. Linkki kuvaan.
Niko Saarinen ehdotti rakastelua ravintolan pöydällä
www.stara.fi/ kirjoitti: Niko Saarinen ehdotti rakastelua ravintolan pöydällä
27.10.2010, 15:00
Big Brother- ohjelmasta tunnetuksi tullut Niko Saarinen tunnetaan nykyisin realitytähteyden lisäksi myös chat-ohjelmien juontajana ja viihdelehti Staran bloggarina. Eilen Niko kertoi blogissaan odottaneensa innolla Tuurin kyläkaupan arkea seuraavaa realitysarjaa.
Samalla Niko kertoi myös kuulumisiaan, sillä hänen kahdella lemmikkikoirallaa on samaan aikaan juoksuaika. Pienten koirien muuttunut käytös on aiheuttanut hämmennystä Nikon ja hänen poikaystävänsä kotona.
- Niiden päät on mennyt ihan sekaisin. Uhittelevat toisilleen, nuolevat toisiaan ja toisinaan hieman nylpyttävät. Meidän talouteen siis kuuluu neljä asukasta ja ilmeisesti kaikki ovat homoseksuaaleja. Koirat lesboja ja pojat homoja. Siistiä! Niko kirjoitti. ”Lisäksi eilen kävimme pitkästä aikaa kahdestaan ulkona syömässä kunnon ravintolassa. Yleensä ajamme mäkkärin autokaistalle joten ilmassa oli hieman romantiikkaa. Ehdotonkin rakastelua ravintolan pöydällä, mutta ainakin toistaiseksi se jäi ehdotukseksi hautumaan molempien mieleen.”
Hymy 11/2010, s. 22-23 kirjoitti: Homoseksuaali BB-Niko Päivi Räsäselle: ”Tahdon naimisiin.”
Teksti Jatta Ansamaa, kuva Jorma Marstio. Nikon hääasu näkyy tässä linkissä.
KT: Niko tutustui netissä poikaystäväänsä Fransiin 2008. Pariskunnan suhde eteni nopeasti ja Frans muutti pian Nikon luokse Keravalle asumaan. –Se on ehkä romanttisinta, mitä Frans on tehnyt. Hän jätti elämänsä ja läheisensä Tampereella, asuakseen kanssani.
Niko Saarinen haluaa kirkkohäät, tehdä biologisen lapsen ja perustaa perheen. Tarvittaessa hänen oma ystävänsä synnyttää pienokaisen!
Mediamies Niko Saarisen itseironia on kohdallaan. Heppua ei tarvitse kauan pyydellä poseeraamaan naisten häämekossa Hymyn sivuilla. Omista häistään ja asuvalinnastaan Nipsu on kuitenkin hieman eri mieltä.
-Haluan häät, joissa on joku teema. Itselleni haluan ehdottomasti hatun. Se päivä tulee olemaan erilainen kuin mikään muu päivä stresseineen, hemmotteluineen ja hääöineen.
Kyllä! Mies on suunnitellut avioituvansa poikaystävänsä kanssa. Onko kyse poikaystävästä, jonka kanssa hän on ollut avoliitossa jo kaksi vuotta, se on vielä harkinnassa, Nipsu naurahtaa.
Häät merkitsevät Nikolle lopullisuutta, ikuisuutta ja rakkautta. Mies myöntää olevansa vanhanajan romantikko – hän haluaa astua alttarille vain kerran elämässään. Rahaa saa sinä päivänä palaa todellakin.
Mutta Niko, alttarille, homona? ”Haluan ehdottomasti kirkkohäät! Kuulun kirkkoon vain kahden asian takia. Sen, että voin virallisesti olla kummisetä ensi vuonna syntyvälle kummilapselleni, ja toiseksi, haluan naimisiin kirkossa! ”

”Ystävä synnyttää lapseni!”
Niko toivoo hänen nykyisen avokumppaninsa Fransin jaksavan katsella BB-julkkiksen haastavaa luonnetta. Ylä- ja alamäkiä on jo nyt mahtunut suhteeseen liian kanssa.
-Olen todella vaikea ihminen ja kanssani on erittäin vaikea elää. Kuka pystyy kanssani suunnittelemaan vakaata tulevaisuutta, kun en itsekään tiedä, miltä seuraava viikkoni näyttää. Elämme päivä kerrallaan ja katsomme, mihin se vie.
Niko ei ole koskaan huudellut ympärilleen omasta seksuaalisuudestaan. Mies on ollut kummissaan ja välillä ahdistunutkin ihmisten mielenkiinnosta petipuuhiaan kohtaan.
-Aluksi se tuntui todella oudolle, että huudeltiin vi~tun homoksi. Eikö ihmisillä ole muuta elämää kuin pohtia sitä, mitä teen sängyssä.
Ilman epäilystä Niko ilmoittaa haluavansa myös biologisia lapsia.
Hieman yllättäen mies heittää ilmoille voivansa ajatella perustavansa perheen myös naisen kanssa. Miehen kaveripiirissä on muutamia ystäviä, jotka ovat luvanneet synnyttää Nikolle lapsen hänen näin halutessaan.
-En itse asiassa ole varma, kumman sukupuolen kanssa haluaisin perustaa perheen. Miehen kanssa seurustellessa voisin mennä naisen kanssa sänkyyn hankkiakseni lapsen, jos se olisi kumppanilleni ok. Olen ollut viimeeksi naisen kanssa yläasteella. Olen yhä kahden vaiheilla, pystynkö kuvittelemaan itseni työntelemässä vaunuja Fransin kanssa, aika näyttää.
Niko haluaa elämänsä aikana vielä saavuttaa jotain pysyvää, ja hän onkin ryhtynyt tuumasta toimeen. Hänen suunnittelemansa esikoiskirja kertoo miehen omasta elämästä sekoitettuna fiktioon.
-Haluan kirjoittaa useamman kirjan, vähän niin kuin sarjana, esimerkiksi nuorille. Haluan tehdä nämä siksi, että ne jäävät elämään senkin jälkeen, kun minä olen poissa.

”Oliko Jeesus homo?”
Suomessa on käyty kiivaasti keskustelua homojen oikeuksista.
-Mitkä oikeudet, Niko naurahtaa. –Jos homojen ja lesbojen vihkimistä verrataan koirien vihkimiseen, en näe mitään syytä jäädä kirkkoon. Nyt eletään vuotta 2010, siitä on pikkuisen aikaa, kun raamattu, eli satukirja, on kirjoitettu.
Kristillisten puheenjohtaja Päivi Räsäsestä Nikolla on myös mielipiteensä.
-Jos ihminen on noin rasistinen, mielestäni ei olisi ollenkaan huono asia, että hän saisi potkut työstään. On älytöntä paistatella lehtien sivuilla kertoen, että itken mieheni sylissä itseni uneen. Ei kukaan loukattu homokaan itke otsikoissa, että itken itseni uneen äitini sylissä. En yhtään hämmästyisi, jos Räsänen olisi joskus asettamassa pommia seksuaalivähemmistöille suunnatun ravintola DTM:n pihalle, Niko raivoaa.
Niko kertoo vakaasti uskovansa Jeesuksen olleen homo.
-Jostainhan se homoseksuaalisuus on syntynyt. Väitänpä, että joku satukirjan päähenkilöistä on varmasti ollut homo, veikkaan siis Jeesusta.
Vaikka Niko puolustaa henkeen ja vereen oikeuksiaan, ei hän olisi valmis barrikadeille homoutensa takia. ”Minulla on kaikki hyvin, en ottanut henkilökohtaisesti YLE:n homoillan keskusteluja. Ehkä siinä kohtaa, jos homoja haluttaisiin alkaa ampua Suomessa, nousisin barrikadeille.”
Niko Saarinen homoviesteistä: “Sain vuosisadan naurut”
www.stara.fi/ kirjoitti: Niko Saarinen homoviesteistä: “Sain vuosisadan naurut”
12.11.2010, 13:00 • Kategoria:Viihdeuutiset
Kotimaisesta realitysarjasta alunperin tunnetuksi tullut Niko Saarinen on sittemmin nähty televisioruuduissa myös chat-ohjelmien juontajana. Julkisuuden myötä nuori mies on alkanut saamaan myös negatiivista palautetta, jota hänelle toimitetaan nykyisin myös kirjepostina.

Niko ruotii saamiaan ahdisteluviestejä Staran verkkosivuilla kirjoittamassaan blogissa. Hän on profiloinut viestien lähettäjäksi pikkupaikkakunnalla asuvan keski-ikäisen ja vielä kaapissa olevan homomiehen. Nyt Saarinen on julkaissut viesteistä myös kuvia blogissaan ja samalla kommentoinut niiden tarjontaa.
Kuva
”Apua! Sain vuosisadan naurut joten mun oli pakko laittaa tämä blogiini kaikkien nähtäville. Kiitoksia! Ja hienoa että sana “homo” oli alleviivattu, koska onhan kyse melkein sairaudesta. Tää oli kuitenkin pientä siihen mitä kaikkea mulle on postilaatikosta tippunut ja millaista tekstiä olen saanut luettavakseni,” Niko kirjoitti blogissaan.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Niko S.

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 25 Huhti 2011 17:46

Koottuja Nikoja 2 (2.12.2010-8.1.2011.)
calderyonin laittama Staran uutinen Nikon mahdollisesta hausta Ruotsin Big Brotheriin ja julkkis-BB:n spekuloinnista.

Hymyn uutinen (2.12.2010) Ruotsin BB:hen hakemisesta.
Hymyn uutinen (3.12.2010) mahdollisesta julkkis-BB:stä.
Eipä ole Nikoa nähty Ruotsin BB:ssä, ainakaan tähän mennessä. Ja tavallinen BB tulee yhä Suomeenkin.

Nikon pohdintaa Suomen itsenäistymisestä.
www.stara.fi/ kirjoitti: BB-Niko: “En tiedä minä vuonna Suomi itsenäistyi ja miksi”
09.12.2010, 09:00 • Kategoria:Nettivideot Viihdeuutiset
Suomen Big Brother -tuotantokaudella tänä vuonna jo toistamiseen asustanut BB-Niko Saarinen tunnetaan kyseisen realitysarjan lisäksi nykyisin lähinnä chat-juontajana ja viihdelehti Staran bloggarina. Nyt Niko on julkaissut blogiuransa ensimmäisen videoblogin.
Videossaan Niko käsittelee Suomen itsenäisyyttä ja edellisen päivän itsenäisyyspäivää. Samalla hän tulee paljastaneeksi että ei tiedä koska Suomi itsenäistyi.
”Eilen oli Linnanjuhlat. Mun on pakko myöntää tyhmyyteni, mutta mä en tiedä minä vuonna Suomi itsenäistyi, miten Suomi itsenäistyi ja miksi. Eli mitä oli ennen itsenäistä Suomea ja mikä oli se vuosi ja oliko se sitten niin että Suomi voitti jonkun sodan ja sitä kautta itsenäistyi?” Niko kertoo videollaan.
”Noi kaikki asiat on mulle vähän epäselviä ja mä en niistä tiedä yhtään mitään. Mä oon ehkä historian tunneilla nukkunut. En mä edes haluasi tietää Suomen historiasta koska mä elän nykypäivää. Mun mielestä kaikkien ihmisten pitäisi elää nykypäivää. Mä oon kuitenkin ylpeä suomalaisuudestani. On hienoa jos Suomen itsenäisyys on tullut taistelemalla.
Yleistiedon taidossa Niko edustaa hyvin valtaosaa BB-asukkaista.

Niko pohtii BB-suhteita.
www.stara.fi/ kirjoitti: BB-Niko: “Big Brother -suhteet eivät voi kestää”
09.12.2010, 13:00 • Kategoria:Nettivideot Viihdeuutiset

Suomen Big Brother -tuotantokaudella tänä vuonna jo toistamiseen asustanut BB-Niko Saarinen tunnetaan kyseisen realitysarjan lisäksi nykyisin lähinnä chat-juontajana ja viihdelehti Staran bloggarina. Nyt Niko on julkaissut blogiuransa ensimmäisen videoblogin.
Videossaan Niko pohtii samasta ohjelmasta tuttujen Sarannan ja Tonin suhteen päättymistä ja toteaa ettei Suomessa ole enää yhtään Big Brother -paria. Niko ei kuitenkaan tätä ihmettele, sillä hän kertoo olleensa aina sitä mieltä, että BB-talossa asuneet eivät voi tulla toimeen keskenään. ”BB-pariskunnat ovat kuolleet sukupuuttoon. Mä oon aina sanonut ihmisille, että BB-suhteet eivät voi kestää. Kaksi BB-tyyppiä ovat yhtä kuin katastrofi. Ne ihmiset todennäköisesti kilpailevat huomiosta ja siitä kumpaa huudellaan enemmän kadulla. Ja sit se väkisin tyrkyttäminen lehtiin,” Niko pohtii.
Niko kertoo kokemuksistaan yöelämässä.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/ kirjoitti: BB-Niko Saarinen: Minut yritettiin kuristaa!
14.12.2010 12:23
Big Brother -ohjelmasta vuonna 2008 julkisuuteen ponnahtanut Niko Saarinen joutui juhliessaan väkivaltaisen hyökkäyksen uhriksi.
Niko kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille olleensa lauantaina juhlimassa baarissa, kun yllättäen hänen kimppuunsa hyökättiin. Nikoa oli yritetty kuristaa. ”Kaverini auttoi ja pääsin pois tilanteesta. Lähdin pois paikalta ihan vain oman turvallisuuteni vuoksi. Tekijä katosi baarin uumeniin, joten en tiedä yhtään minkä näköinen henkilö kimppuni hyökkäsi. Kaulaan jäivät mustelmat,” Niko kertoo.
Niko kertoo pelkäävänsä villiä yöelämää. Jos miehen kohdalle osuisi lottovoitto, saattaisi hän palkata itselleen turvamiehen. ”Minua on helppo kiusata, koska olen avoimesti homoseksuaali ja pienikokoinen. Ei muilla BB-tyypeillä ole ollut vastaavia ongelmia. Yöelämä pelottaa minua, mutta en voi olla menemättäkään. Voihan kotonakin kuolla vaikka kirjahyllyn alle, Niko toteaa.”
(MTV3)
Ninoa on ainakin lyöty ja kunnolla, joten Nikon muisti pätkii.

Nikon lapsuudentraumoja.
www.hymy.fi/tasta-puhutaan/ kirjoitti: Lapsuudentrauma aiheutti nielemisongelmia BB-julkulle!
15.12.2010
Big Brotherin lellipoika Niko ”Nipsu” Saarinen ryhtyi jokin aika sitten pitämään Staran sivuilla videoblogia. Laulun, muotibloggaamisen ja muun hömpötyksen lomassa Niko paljastaa kärsivänsä nielemisongelmasta. Se taas johtuu lapsuuden traumasta. ”Mä en saanut pienenä poistua ruokapöydästä, ellen mä syönyt ruokaani loppuun tai muussa tapauksessa saatto tulla sellasta, että mua vähän ravisteltiin. Niin sitten mä jotenkin nielin sitä ruokaa ilman, että mä en maistanut sitä. Siitä sitten jäi jonkinlaiset traumat,” Niko avautuu.
Edelliseen uutiseen liittyvä Nikon toinen videoblogi (14.12.2010).

BB-Nikon Facebook-lupaus pieleen: “Ei taida Saarinen nähdä huomista aamua”
www.stara.fi/ kirjoitti: BB-Nikon Facebook-lupaus pieleen: “Ei taida Saarinen nähdä huomista aamua”
26.12.2010, 17:30 • Kategoria:Viihdeuutiset
-ohjelmassa parillakin eri tuotantokaudella asustanut Niko Saarinen nähtiin pikavisiitillä realityohjelmassa myös tämän vuoden tuotantokaudella. Hänet passitettiin kuitenkin kotiin jo muutaman päivän kuluttua.
Nykyisin Niko Saarinen juontaa televisiossa chat-ohjelmia, ja mies nähtiin myös tänä jouluna näissä merkeissä kotikatsomoissa. Tänään Nikolla on kuitenkin hyvin ansaittu vapaapäivä, jonka hän aikoo viettää nestemäisissä merkeissä.
BB-Niko lupasi nimittäin Facebook-profiilissaan ostaa ja juoda niin monta siideriä kuin hän saa tykkää-klikkauksia. Tunnissa klikkauksia oli tullut jo kaksisataa, joten miehen oli pakko heittää pyyhe kehään ja todeta, että tuolla tuloksella hän ei näkisi huomista aamua. Joka tapauksessa Niko lienee tänään vauhdissa Helsingin yössä. ”Ei taida Saarinen nähdä huomista aamua :O,” Niko itse kommentoi tulosta.
Kuva
Niko maailmanlopun ennustajana.
www.stara.fi/ kirjoitti: BB-Niko: “Ryhmäseksiä ennen maailmanloppua!”
08.01.2011, 08:45
Viime päivien oudot luonnonilmiöt, kuten lintujen ja kalojen mystiset joukkokuolemat, ovat nostattaneet jälleen keskustelua pelätystä maailmanlopusta. Maya-intiaanien ikivanha kalenteri ennustaa maailmanloppua ensi vuoden jouluksi, mutta äskettäin NASA:n tutkijat tyrmäsivät väitteiden todenperäisyyden.
Nyt Big Brother -ohjelmastakin tunnetuksi tullut suomalainen chat-juontaja Niko Saarinen on kirjoittanut Staran blogissaan uskovansa, että meneillään ihmiskunnan viimeinen vuosi. ”FlashForward sarjan tavoin jenkkilässä kuoli juuri 5000 lintua mystisesti. Tämän lisäksi saimme juuri luettavaksi uutisen joka kertoi yli 2 miljoonan kalan äkillisestä kuolemasta. Suositun Lost-sarjan lottonumeroilla voitettiin oikeasti lotosta. Uskon siis että maailmanloppu on ollut silmiemme edessä jo muutamia vuosia,” Niko Saarinen kirjoittaa.
Samalla Niko laati listan asioista, joita hän haluaa tehdä ennen mahdollista maailmanloppua. Ensimmäisenä listalla on ryhmäseksi, toisena kauneusleikkaus ja kolmantena oman kappaleen saaminen radiosoittoon. Muita listalla olevia asioita ovat muiden muassa autolla ajaminen moottoritiellä, hiusten leikkaaminen kaljuksi, auringonotto ulkomailla ja seksin harrastaminen naisen kanssa.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Niko S.

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 25 Huhti 2011 20:54

Koottuja Nikoja 3 (15.1.2011-20.2.2011.)
Nikon tyylinmuutos.
http://www.stara.fi/ kirjoitti: BB-Niko julkaisi sänkykuvansa netissä – tältä näyttää tyylimuutos
15.01.2011, 12:30
Big Brother -ohjelmasta pariltakin tuotantokaudelta tutuksi tullut Niko Saarinen, eli tutummin BB-Niko, on ollut viime aikoina otsikoissa muiden muassa paljastettuaan uskovansa maailmanloppuun. Nyt Niko on aloittanut vuotensa tyylimuutoksella.
Hiuksensa viime vuonna yllättäen blondannut Niko on palannut hiustensa värin suhteen tuttuun ja turvalliseen mustaan. Mies on nyt julkaissut Staran blogissaan tuoreita kuvia uudesta lookistaan.
Kyseisissä otoksissa realityjulkkis poseeraa sängyssä yhdessä koiransa kanssa.
”Niinhän sitä sanotaan että kun kerran mustaa saa..ei vaalea enää oikein tunnu missään. Mä puhun hiuksista, mistä sä?” Niko toteaa kuvien yhteydessä. Nykyisin lähinnä television chat-ohjelmien juontajana.
Niko neuvoo kyläkauppiaan morsianta.
www.stara.fi/ kirjoitti: Big Brother -tähti Keskisen tyttöystävälle: “Hamamat lähde kotimaahasi!”
19.01.2011, 18:00 •

Big Brother -ohjelmasta tunnetuksi tullut realityjulkkis Niko Saarinen nähdään nykyisin televisioruuduissa lähinnä chat-ohjelmien juontajana. Viihdelehti Staran bloggarinakin tunnettu räväkkä nuori mies on nyt käsitellyt blogikirjoituksessaan Vesa Keskisen mutkikkaita suhdekiemuroita.
Suomalainen viihdelehdistö on viime päivinä seurannut mielenkiinnolla kuinka Keskisen uusi afrikkalainen tyttöystävä on yllättäen kadonnut ja kuinka Keskinen odottaa hänen palaavan Tuuriin. Nyt tilanteesta suivaantunut BB-Niko Saarinen kehottaa kovin sanoin Keskistä pitämään “turpansa kiinni” ja tyttöystävää palaamaan takaisin kotimaahansa.
”Menestyvä liikemies jolla on miljoonia tekee itsestään ö-luokan turhapuroa “hölynpöly”-jutuillaan median välityksellä. Kuka tästä hyötyy ja mitä? Hamamati raukka ei edes tiedä mitä hänestä kirjoitetaan netissä, koska ei osaa lukea suomea,” Niko kirjoittaa.
”Hamamati jos sinulla on edes kenkiä omasta takaa mukanasi kun saavuit suomeen niin juokse, juokse.. lentokentälle (sellainen kai on Tampereella?) ja lähde kotimaahasi. Kaunis tyttö, älä pilaa elämääsi täällä,” realityjulkkis kehottaa.
Valtaosa suomalaisista lienee Nikon kanssa samaa mieltä.

Hymyn uutinen, minkä varhaisemmasta versiosta sai sen kuvan, että Nikokin popsii unipillereitä.
www.hymy.fi/tasta-puhutaan/ kirjoitti: Antti syö unipillereitä - Nipsukin kärsii unettomuudesta!
24.1.2011
BB-pojat Niko ”Nipsu” Saarinen ja Antti ”Anakonda” Kurhinen kertovat molemmat Twitter-sivuillaan kärsivänsä unettomuudesta. Antti jopa käyttää unipillereitä.
”Unipillerit naamaan ja nukkumaan… Huomenna sitten yritetään juhlia kaverin synttäreitä,” Anakonda päivittää.
”Millä muulla saa unta kuin unilääkkeillä? Päivän parhaalle vinkkaajalle vaikka mitali, ellen muuta keksi,” Nipsu puolestaan kyselee.Mies kuitenkin on tarkoittanut asian heitoksi, sillä hän ei käytä lääkevalmisteita.
Nikon äkäinen kommentti edelliseen uutiseen.
http://www.stara.fi/ kirjoitti: BB-Niko raivostui lehden pilleriväitteistä
24.01.2011, 18:50 •
Big Brother -ohjelmasta tunnetuksi tullut Niko Saarinen, eli tutummin BB-Niko, on tänään purkanut Facebookissa tuntojaan Hymy-lehden tuoreesta artikkelista. Siinä hänen väitettiin virheellisesti käyttävän unilääkkeitä saadakseen nukuttua.
”Millä muulla saa unta kuin unilääkkeillä? Päivän parhaalle vinkkaajalle vaikka mitali, ellen muuta keksi,” Niko oli aiemmin kirjoittanut Twitter-mikroblogiinsa ja tarkoittanut jutun vitsiksi.
Nykyisin chat-juontajana toimiva Niko kiisti väitteet heti tuoreeltaan ja otti myöhemmin lehteen yhteyttä vaatien artikkelin korjaamista.
”BULLSHIT! “Millä muulla saa unta kuin unilääkkeillä?” Ei missään nimessä tarkoita että käyttäisin kyseisiä lääkkeitä tai muitakaan lääkkeitä. F*CK!” Niko Saarinen raivosi Facebookissa.
Bodypaintia.
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/ kirjoitti: BB-stara puolialastomana, grrrau!
26.1.2011
Niko ”Nipsu” Saarinen julkaisi Staran-blogissaan uusia kuvia itsestään. Kuvissa hän on vartalomaalausmallina. Mies bodypaintattiin tiikeriksi, joka varmasti ilahduttaa tämän kissamiehen poikaystävää.
”Rupeama kesti neljä tuntia, sitten muutama minuutti kameran edessä ja sitten pesulle. Ihan käsittämätöntä, mutta niin se homma vaan menee. Mä aina tapaan kysellä meikkaajilta, että eikö niitä ärsytä nähdä kamalasti vaivaa meikkien suhteen ja sitten se on pieni hetki ja työ tuhoutuu veden mukana. Ei niitä ärsytä. Se on niiden työtä ja ne tietää, että ei kukaan tiikerinä koko viikonloppua kulje,” Niko kirjoittaa Starassa.
Käy tsekkaamassa uusi Walesin tiikeri tästä linkistä:
Nikon vanhemmuuspohdintoja.
http://www.stara.fi/ kirjoitti: BB-Niko kysyy: “Mistä tiedät oletko naimisissa homon tai lesbon kanssa?”
27.01.2011, 14:00 •
Big Brother -realityohjelmasta alunperin tunnetuksi tullut BB-Niko, eli Niko Saarinen, nähdään nykyisin televisioruuduissa pääasiassa chat-juontajana. Pari yötä sitten Niko keskusteli isännöimässään Se oikea -ohjelmassa isyydestä. Nyt Niko Saarinen on kommentoinut asiaa uudelleen. ”Homot eivät ainakaan sen huonompia vanhempia ole kuin yksikään teistä. Ja mistä te tiedätte oletteko te naimisissa homon tai lesbon kanssa?” Niko kirjoittaa Staran blogissaan.
”Kuvittele tilanne: Olet kasvattanut lasta 5-vuoden ajan yhdessä vaimosi kanssa, jota olet jokaisissa sukujuhlissa hehkuttanut “maailman parhaaksi äidiksi”. Sitten yllättäen selviääkin että vaimosi on sinulta salassa ollut myös lesbosuhteessa ja hän jättää sinut naisen vuoksi. Näin ollen lapsesi äiti on LESBO.”
Samalla Niko kertoi leikkivänsä kotia koiriensa kanssa ja julkaisi myös kuvia, joissa hänen pienet nelijalkaiset ystävänsä oli puettu Hello Kitty -asuihin.
Hymyn juttu samasta blogista kuin edellinen.
www.hymy.fi/tasta-puhutaan/ kirjoitti: Tämä BB-julkkis on valmis isäksi!
28.1.2011
TV:stä tuttu Niko Saarinen kirjoittaa uusimmassa Staran blogimerkinnässään isänroolistaan pienen chihuahua-koiransa kanssa. Hän myös huomauttaa olevansa valmis jo vuoden päästä oikeaksi isäksi.
”Homot eivät ainakaan sen huonompia vanhempia ole kuin yksikään teistä! Mieluummin myös annan lapseni hoitoon kahdesti viikossa, että pääsen dokaamaan kuin että dokaisin kotona lapseni kanssa. Joten puhukaa ja jauhakaa paskaa homoudestani, minusta ja parisuhteestani, mutta minä jatkan kotileikkiä täällä koirieni kanssa, jotta vuoden sisällä olen valmis tulemaan isäksi (anteeksi, korjaan Mamiksi), ”Niko tomuttaa.


Levytyshaaveita.
www.hymy.fi/tasta-puhutaan/ kirjoitti:
BB-julkkis neuvottelee levynteosta!
20.2.2011
BB-Niko Saarinen kirjoittaa Stara-verkkolehden blogissaan mahdollisesta levytyssopimuksesta. Mies ei paljasta, mihin levy-yhtiöön hän on ollut yhteydessä, eikä myöskään sitä, koska sinkkubiisi tulisi julkisuuteen.
”Olen käynyt neuvotteluita ja ilmoittanut halukkuuteni omasta sinkusta jo muutamia kuukausia sitten eräälle taholle. Asiasta ei kuitenkaan ole julkisesti vielä puhuttu, koska halusin sen olevan teille täydellinen yllätys! Ja olisihan se sitä vieläkin, koska suljen suuni nyt,” Nipsu blogittaa.
Voiko vielä mystisemmin kertoa jotain vaikkei kerrokaan mitään?

Tämä projekti taitaa edetä yhtä vauhdikkaasti kuin Kurhis-Antin konemusiikkiura.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”