Niko Saarinen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Niko Saarinen

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 02 Helmi 2012 17:27

Niko oli vastannut joulupäivänä bloginsa lukijoiden kysymyksiin.
nikojuhanisaarinen.blogspot.com/ kirjoitti: 21 faktaa tiskiin!
sunnuntai, 25. joulukuuta 2011

Joulu on vietetty ja töihinkin olen jo palannut, että semmonen "joululoma" minulla taas kerran. Laskin juuri että olen viimeisen 7 vuoden ajan tehnyt aattona töitä milloin missäkin. Teinkin ensimmäisen lupauksen ja se koskee tulevaa joulua, jonka meinaan viettää perheeni kanssa Levillä & töihin minua ei saa ilman todella suurta rahallista korvausta :)

Meidän joulu oli poikkeuksellinen ja erittäin outo, mutta siis hyvässä mielessä. Minulla ei ole esittää teille minkäänlaista kuvamateriaalia tapahtumasta, mutta voin sanoa että ihanaa oli. Ainoa että tänään korviini kantautui pienoinen suru-uutinen tuolta Uudestakaupungista, jossa eräs sukulaisemme oli kuollut rekkakolarissa. <3 rip.

Mä annoin teille oikeuden esittää minulle kysymyksiä joihin sitten vastaan täällä blogissani ja tässä on kysymysten satoa:

Miksi oot julkisuudessa?
Olen sitä mieltä että ei ole on/off-nappulaa josta voi säädellä haluaako siellä olla vai ei halua. Jokainen tekee päätöksiä elämänsä suhteen ja te teitte sen päätöksen että seurasitte ja halusitte lukea minusta kirjoitettuja juttuja. Joka taas johti siihen että media kirjoitti minusta aikoinaan paljon juttuja.. ja ne jutut on sitten kantanut tähän hetkeen ja siihen tilanteeseen missä nyt olen:)

Milloin muutit Keravalta, Stadiin ja minne sinne?
Muutettiin kesäkuussa eli olen asunut täällä nyt 6 kuukautta. En sen tarkempaan kerro missä asuinalueella asun tai mitään, koska sillä ei oikeasti ole mitään merkitystä. Ihana asunto, ihan hyvällä paikalla = thätsit!

Mitä duunia tekisit maailmassa mieluiten?
Haluan juontaa jatkossakin.. hieman erinlaisia ohjelmia ja mahdollisesti radiotyö kiinnostaisi minua ihan hurjasti:) Jos en olisi viihdealalla niin sitten haluaisin varmana olla matkaopas tai omistaa suuren kauppaketjun jonka pomona häärisin! Lisäksi haluan kovasti julkaista kirjasarjan ja se on haaveista numero 1. Ja se tulee vielä toteutumaan,uskokaa minua. Olen kirjoittanut 500 sivuisen luonnoksen joka on nyt tarkastettavana eräällä taholla..katsellaan ;)

Oletko tyytyväinen parisuhteeseesi?
Tottakai olen, ei minulla muuten olisi parisuhdetta. Ainoa ongelma on se että toinen meistä ei halua esiintyä minkäänlaisessa julkisuudessa, joka sitten on tehnyt tämän matkan hieman haastavaksi.. mutta sellaista se elämä on. Pitää löytää se tasapaino asioiden suhteen. Välillä purraan hammasta yhteen ja välillä taas ei:)

Kaunko olet seurustellut?
Ihan muutaman päivän päästä tulee 3-vuotta täyteen. Hurjaa!

Käytkä solariumissa vai käytätkö itseruskettavaa?
Olen kävelevä itseruskettavapurkki. Solkku ei ole mun juttu, koska pelkään sen aiheuttamia mahdollisia terveysriskejä.. mutta olen myös välillä maannut kapselissa ja onhan se sellaista ajatusten nollaamista, ah-ihanaa!

Kuinka monta tatskaa sulla on ja voisitko esitellä ne blogissa?
Minulla on periaatteessa 5 kuvaa ihossani, kaikki ovat mustavalkoisia. Kolme niistä on kesken ja toivottavasti vuonna 2012 saamme ne valmiiksi ja lisää kuvia ihoon. Rakastan tatuointeja ja jos niitä meinaa ottaa.. niin nuorena ne pitää ottaa:) Voin esitellä ne kuvien muodossa lähipäivinä. Olehan tutkalla!

Poltatko ja jos mitä merkkiä? Kaun olet polttanut?
Olen polttanut 4.luokalta lähtien (kamalaa) ja tällä hetkellä poltan punaista PallMall -merkkiä. Ehdoton lemppari. EN kuitenkaan suosittele, mutta jos ihan pakko on..

Onko sulla lävistyksiä?
Mulla on kielikoru ollut 11 vuotta ja huulen alapuolella on vieläkin reikä, josta saa työnnettyä korun läpi. En sitä kuitenkaan koskaan käytä. En voisi elää ilman kielikorua ja kun olen ottanut sitä toisinaan pois.. en ole osannut puhua ilman sitä:D



Syötkö usein roskaruokaa?
Syön ja aivan liian usein. Puhutaan viikkotasolla jostain 3-4 kerrasta. Olen kuitenkin saanut sellaiset geenit että en oikeastaan liho koskaan, onneksi.

Onko sun alushousut raameissa jotka aikoinaan repesí BB-talossa ja sanoit laittavasi ne raameihin?
Ei ne raameissa ole, mutta hyvässä tallessa kuitenkin. Vielä joskus meinaan ne kuitenkin kehystää. Ne on ihan törkeen mageet.

Keiden BB-asukkaiden kanssa olet edelleen tekemisissä ja oletko tavannut 2011 vuoden asukkaita?
Sain vuonna 2008 talosta muutaman erittäin hyvän ystävän, mutta en liiemmin ymmärrä sitä miksi BB-asukkaiden pitäisi hengata yhdessä niin tiiviisti ohjelman jälkeen.. Jokaisen pitäisi keskittyä niihin omiin ystäviin jotka oli jo ennen ohjelmaa ja plaa. Mutta siis olen tavannut varmana suurimman osan talossa koskaan asunneista ihmisistä ja myös näitä 2011 vuoden tyyppejä:) Ps. BB-ihmiset on hulluja livenä! Oikeasti.. niiden kanssa kun juo viinaa on aina ongelmissa ja lööpeissä, haha.

Häiritseekö BB:stä kyselyt?
Ei ne häiritse, mutta kyllähän niihinkin kyllästyy. On kuitenkin jo kulunut 3 vuotta kun olin talossa ensimmäistä kertaa. Se on kuitenkin osa minua varmana aina, joten mikäs siinä. En olisi koskaan uskonut että puhun aiheesta vielä vuonna 2011.. mutta elämä on sitten ihmeellistä.



Kuka on sun idoli?
En oikeastaan fanita ketään, mutta jos suomalaista pitää valita niin ehdottomasti Vappu Pimiä. Hän on raivannut tiensä maikkarin chatista koko kansan suosituimmaksi juontajaksi ja se on varmana ollut raskas tie.. Koska tuolta chatista kun saa tietyn leiman otsaansa niin ihmisten ennakkoluulot on vaikea saada murrettua. Hän on kuitenkin siinä onnistunut ja olisi hienoa jos näin kävisi minulle myös joskus ja saisin karistettua BB/CHAT-leimat otsastani. En toki ole paljoa edes tätä koittanut edesauttaa.. joten ei auta valittaa!

Sulla on hyviä ruokaohjeita ja vaikutat hyvältä kokilta, missä oot oppinut kokkaamaan?
Mun äiti rakastaa ruoanlaittoa ja kai mä sitten sitä kautta olen oppinut kokkaamaan kun meillä on aina laitettu ruokaa kotona päivittäin. Olin maailman surkein kotitaloudessa yläasteella ja vihasin opettajaani niin paljon että taisin saada kyseisestä aineesta viitosen vai kuutosen? Joten sieltä ne taidot ei ainakaan ole peräisin:D

Voisitko olla alastonkuvissa?
Voisin olla:)

Tunnistetaanko sua kadulla?
Tunnistetaan ja tunnistetaan ja vielä kerran tunnistetaan!

Oletko kiinnostunut politiikasta ja meinaatko äänestää tulevissa vaaleissa?
En ole kiinnostunut politiikasta, en edes tiedä mitä aatteita mikäkin puolue edustaa. Päivi Räsänen on ehdoton inhokki eduskunnasta ja toivoisinkin että hänelle annettaisiin ikuinen kielto eduskuntaan ja suukapula! Meinaan äänestää vaaleissa meidän homoehdokasta.. ihan vaan siksi että se on homo! Älä kysy.



Omasta mielestäsi "Suomen turhinjulkkis"?
Jokaisella on varmana ne omat inhokit ja mielipiteet. En kuitenkaan itseäni nyt ihan top10 tasolle tässäkään nostaisi vaikkakin olen kerran tullut jossain äänestyksessä 4.sijalle turhapurojen -listauksessa. Kaikilla meillä on varmana omapaikka mediassa ja sen ulkopuolella ja kukaan ei ole turha:)

Omistatko ajokorttia?
En omista ja mä alan jo menettämään toivoani sen suhteen että ajaisin sitä koskaan.

Mitä pelkäät? Ja miksi?
Pelkään ihmisiä jotka suunnittelevat joukkotuhoja / surmia ym. Näitä tapauksia on huolestuttavan paljon maailmassa tapahtunut viimeisten vuosien aikana.. ja se pelottaa, koska ei voi tietää mitä joku ihminen sinunkin naapurissasi suunnittelee juuri nyt. En myöskään pidä pimeästä.

Oho! Kysymyksiä oli tullut aika paljon, mutta vastasin nyt 21 jotka osuivat silmiini. Kysymyksiä saa esittää lisää ja lupaan vastailla niihin vaikka tälläisten merkintöjen tiimoilla aina toisinaan:) Nyt mä kuitenkin jatkan iltaani jossain ihan muualla kuin täällä blogissani. Heräsin vasta kello 17, koska olin yön töissä.. ja sanotaanko niin että tämä päivä meni ihan harakoille. Mä koitan vielä pelastaa sen mikä on mahdollista. Nää kuvat jotka revin tähän blogiin oli tuolta koneen tiimoilta ihan vaan. Ajattelin että niin paljon tekstiä, että miksei myös muutama vanhempi kuva? :)

Ihanaa pyhien jatkoa!
XOXO
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Velipuolikuu
Kroisos
Viestit: 1693
Liittynyt: 02 Touko 2008 21:29

Re: Niko Saarinen

Viesti Kirjoittaja Velipuolikuu » 02 Helmi 2012 23:33

Niko oli viime viikolla Märät säpikkäät ohjelmassa. (osa 3)

Tuubista löytyy pitempi haastis.

Enkelin kasvot, ja kolmoismurhasta kakkua istuvan kroppa
-Juufin Laura ärrästä

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Niko Saarinen

Viesti Kirjoittaja Spencer » 29 Touko 2012 15:49

IL kirjoitti: Onko BB-Niko seuraava Mr. Gay Finland?

Suomen seuraavan homokuninkaallisen etsintä on täydessä vauhdissa.

Image

Big Brotherista ja television chat-ohjelmista tuttu Niko Saarinen on yksi kuudesta Mr. Gay Finland -finalistista. Nikon lisäksi tittelista kisaavat Ilia Kalioujnov-Salminen ja Janne Tiilikainen Helsingistä, Jani Nieminen Lohjalta, Jukka Miettinen Tampereelta ja Toni Takala Akaasta.

Niko Saarinen on kotoisin Uudestakaupungista ja asuu nykyisin Helsingissä. 25-vuotias Niko kertoo osallistuvansa kilpailuun, koska haluaa seistä sataprosenttisesti oman seksuaalisuutensa takana ja toivoo että kaikki voisivat tehdä samoin.

- Jos voitan, edustusvuotenani haluaisin olla mukana tekemässä hyvää ja auttamassa ihmisiä, hän kuvailee.

Mr. Gay Finland kruunataan 27. kesäkuuta. Mr. Gay Finlandiksi haetaan komeaa ja empaattista homomiestä, joka pystyy puhumaan homojen oikeuksien puolesta. Hän suhtautuu ihmisiin ennakkoluulottomasti ja pystyy toimimaan hyvän tahdon lähettiläänä ja edustamaan Suomea maailmalla. Hän osallistuu Roomassa järjestettävään Mr. Gay Europe -kilpailuun.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: Niko Saarinen

Viesti Kirjoittaja Maligne » 29 Touko 2012 16:54

Onko BB-Niko seuraava Mr. Gay Finland? Mun mielestä se ON jo Mr. Gay Finland. Sauli Koskinen on sitten Mr. International Gay Finland.
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Niko Saarinen

Viesti Kirjoittaja gauchito » 03 Kesä 2012 21:29

Nyt on Aamulehdeltä irronnu hyvä:

Kuva

http://metrolive.fi/jutut/artikkeli/890 ... ister-gay/

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Niko Saarinen

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 03 Kesä 2012 21:32

Aika paha! Katoin jo ennen tota linkkiä, että nyt on kyl väärä Niko kuvassa ku tekstissä :D Mietin jo, että oonko mä tyhmä enkä vaan tajua.
That damn fox!

Kuva

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Niko Saarinen

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 03 Kesä 2012 22:28

Jonksu kirjoitti:Aika paha! Katoin jo ennen tota linkkiä, että nyt on kyl väärä Niko kuvassa ku tekstissä :D
Toivottavasti Nousiainen vie jutun oikeuteen. Voi Aamupaskalta jotain irrota hyvitykseksi. Sovitellaan...sovitellaan

Tostahan Nousiainen valitteli viime BB visitillään, että hänet ja Nipsu sekoitetaan aika usein.
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Niko Saarinen

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 03 Kesä 2012 23:34

Noh, enemmän raameja tossa Nousiaisessa oliskin misteriksi kuin rimpula-saarisessa. [smilie=a_tongue.gif]
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Niko Saarinen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 03 Kesä 2012 23:57

^ Mutta eikös sitä kauneuskäsitystä voi vähän laajentaa näissä kauneus/komeuskisoissa? :D Jos ei nyt vielä missi- tai misterkisoissa, niin ainakin homojen kisoissa!
Ei tarvitse olla naisen laiha tai miehen raamikas että voi olla edustava ja hyvännäköinen!

No... en kyllä silti itsekään Niko Saarista näe pätkääkään sopivana edes tähän.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Niko Saarinen

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 04 Kesä 2012 00:06

^ No kyllä noista ehdokkaista hirveempiä kuin Niko löytyy! Ulkonäöllisesti siis.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Niko Saarinen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 04 Kesä 2012 00:09

Minä en ikinä ole tykännyt Nikon naamasta!
Missään nimessä Niko ei ruma jäbä ole, mutta jotain minua henkilökohtaisesti etovaa tuossa tyypissä on sekä olemukseltaan että ulkonäöltään. :D Tunnen kyllä joitakin (varsinkin tyttöjä) jotka taas pitävät Niksua jotenkin vetovoimaisena ja söpönä!

En ole kovin tarkkaan katsonut tämän vuoden kilpailijoita, joten en ottanut kantaa siihen ansaitsisiko muita paremmin tuon tittelin. Ei vaan mielestäni ole hyvä ehdokas!

Aiempina vuosina mitä olen katsonut, niin useampia hyviä joka vuosi on ollut tarjolla kun Niko.

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Niko Saarinen

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 04 Kesä 2012 09:54

Tän päivän Aamulehdessä oli tehty oikaisu ja oikean Nikon kuva oli lätkäisty lehteen.

Oikeastaan Niko S. ei ole edes huonoimman näköinen noista Mr. Gay -ehdokkaista, vaikken edes mitenkään pidä hänen ulkonäöstään.
You know nothing.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Niko Saarinen

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 04 Kesä 2012 10:08

Ancalagon kirjoitti: Oikeastaan Niko S. ei ole edes huonoimman näköinen noista Mr. Gay -ehdokkaista, vaikken edes mitenkään pidä hänen ulkonäöstään.
Juu, ei todellakaan. Tietysti olen hieman väärää kohderyhmääkin mutta kyllä Niko ulkonäöllisesti on ainakin top-3:ssa noista vaihtoehdoista.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Niko Saarinen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 04 Kesä 2012 12:27

Pitikin katsoa taas nuo finalistit tarkemmin läpi! Ei kyllä ole tällä kertaa ihan sellaista jonka ehdottomasti haluaisin voittavan. :D
Esim se Kenneth Liukkonen oli kyllä mielestäni paljon parempi kun kukaan näistä.

Ehkä tänä vuonna tuo Ilia Kalioujnov-Salminen näyttäisi parhaalta!
En osaa Nikosta sanoa asettuuko top3:een, kun näistä lopuista tykkään kaikista aika tasaisen vähän.

Täältä siis tsekkasin finalistit! http://www.mrgayfinland.com/41
Edit: Ja et rubyblue kyllä minun mielestäni ole yhtään väärää kohderyhmää! :D Miehiähän nämä ovat siinä missä muutkin ja heitä saa arvioida omilla kriteereillä! Ei siihen mitään homo-laseja tarvitse erikseen että voi sanoa onko homomies hyvännäköinen vai ei! :imrgreen:

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Niko Saarinen

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 04 Kesä 2012 15:25

Noista tuo viimeinen ois se jonka itse äänestäisin voittoon. On kaikkein vähiten noista tyypillisen homon näköinen, joka tuossa hommassa olis varmaan eduksi. Ainakin itse olettaisin että Mr. Gay Finlandin olis hyväksi tuoda esille sitä että ei ne kaikki homot suinkaan mitään neitejä ole. Rikkoisi rajoja siis.
Edit: Vaikka samahan tuo mulle sinänsä toki on heteromiehenä. :D

Nikoa en valitsisi koska hänen julkisuuskuvansa tuskin on homokansallekaan se kaikkein edullisin. Kovasti on Niko aikuistunut sitten vuoden 2008 syksyn, mutta silti.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Niko Saarinen

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 05 Kesä 2012 13:09

Kai kaikki ovat huomanneet, että Niko on saanut oman ohjelman. Nikon Grilli joka arkipäivä klo 12:50 MTV3. Tuskinpa tuota nyt tulee katseltua juurikin Nikon takia. Tällä hetkellä pyörii taustalla, koska siellä on Tanja vieraana.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Niko Saarinen

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 05 Kesä 2012 13:11

Jandis on ilmeisesti tulossa tuonne vieraaksi myös jossain vaiheessa. [smilie=a_chuckle.gif]
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Niko Saarinen

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 02 Heinä 2012 00:52

Nikon uusin tempaus.
iltalehti kirjoitti:BB-Nikon erikoinen rahapularatkaisu

Sunnuntai 1.7.2012 klo 21.57

Big Brotherista ja MTV3:n chat-ohjelmista tuttu Niko Saarinen yrittää löytää ratkaisua rahaongelmiinsa myymällä omaa seuraansa internetissä.


Kuva
Saarisen huutokauppa-ilmoitus.
(RUUTUKAAPPAUS)

Huuto.net huutokauppasivustolta löytyy Saarisen pitkä vuodatus siitä, kuinka mies kaipaa avustusta huonoon rahatilanteeseensa. Saarinen kertoo tulleensa ryöstetyksi perjantaina, jonka seurauksena hän päätti kokeilla uutta tienaamistapaa.

Saarinen kirjoittaa myynti-ilmoituksessaan vievänsä eniten maksavan syömään McDonalds perheravintolaan. Ruokaseuransa murkinaa Saarinen ei kuitenkaan ymmärrettävistä syistä tarjoudu maksamaan.

- Vaikka mä oon tällä hetkellä tosi kuseessa mun laskujen kanssa ja kaikki tuntuu kaatuvan niskaan, niin mun on pakko sanoa että yhdestä mä en luovu ja se on mäkkäriruoka. Yksin on kuitenkin ihan törkeen tylsää syödä mäkkärissä joten mä ajattelin että haluisitko sä mahdollisesti hengata mun kanssa muutaman tunnin ja tulla mäkkäriin syömään mun kanssa, kirjoittaa Saarinen sivuilla.

Ruokatreffien maksupolitiikaksi ja ajanvieteeksi Saarinen kaavailee seuraavaa:

- Sä maksat itse ruokasi ja niin maksan minäkin. Voidaan ottaa yhteiskuvia ym! ja jos sä oot yli 18-vuotias niin käydään vaikka lasillisella jossain (sen sä maksat)! Auta mua ja hengaa mun kanssa muutama tunti!

Saarisen ilmoituksen korkein tarjous vajaa tunti ilmoituksen laittamisen jälkeen oli 21 euroa. Tarjouksia voi tehdä aina heinäkuun puoleen väliin saakka.
Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman ihmisiä. (Mika Viljanen)

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Niko Saarinen

Viesti Kirjoittaja gauchito » 02 Heinä 2012 20:05

^Eihän helvetti. Päivän aikana kohdetta katsottu yli 50000 kertaa, joku maksamassa tällä hetkellä 89 euroa siitä että pääsee Nikon kanssa mäkkiin, Tuomas Enbuske mainostaa huutokauppaa twitterissä. Tää on varmaan uus ennätys jossain lajissa taas.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Niko Saarinen

Viesti Kirjoittaja Spencer » 02 Heinä 2012 20:16

Mikäs siinä. Hulluhan ei oo se joka pyytää. Tossa vielä suora linkki kohteeseen: http://www.huuto.net/kohteet/makkariin- ... /227169194

Ja eikun huutamaan! :P :tu
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Niko Saarinen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Heinä 2012 20:36

Uskomatonta, jos joku ihan oikeasti maksaa tuosta! :shock:

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Niko Saarinen

Viesti Kirjoittaja Mour » 02 Heinä 2012 21:19

Nyt menee taas kovaa ja korkealta yli hilseen tämä. Että joku maksaisi Nikon seurasta edes yhtä euroa? Muutaman roposen voisin kyllä auliisti lahjoittaa, jos tätä ei tarvitsisi enää kuulla tai nähdä julkisuudessa. :blackeye
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”