Ellinoora Lehtovaara

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 28 Syys 2010 14:04

tuusannuuska kirjoitti: Tuohon ikään mennessä olisi luullut ehtivän jo sen verran alkoholia maistella, että tietäisi milloin kannattaa lopettaa juominen tai menee överiksi.
Voi voi, virhearviointeja sattuu tässä asiassa kaiken ikäisille. Ja varsinkin tuolla talossa, nälässä, (väsyneenä?) on varsin helppoa vetää överit, varsinkin kun sitä juotavaa sai nyt ekan kerran todella kunnolla (Hyvä isoveli muuten ! :thumbsup )

Ellinooralle pisteet siitä ettei olekaan ihan tapetti.
.
Ihmisten edessä.

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja sandman » 28 Syys 2010 14:37

pahika kirjoitti:Järkyttävää. Osanneeko hävetä. Ellinoora munasi itsensä 100% sesti. Ei ikinä ennen ole ollut noin järisyttävää tapausta.
Ellinoorahan se ainoana on morkkista kokenut.

Nuo muut (Ksenia, Elisabet, Niko, Satu) vain nauraneet koko hommalle, kuin pahaiset teinarit.

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja Burph » 28 Syys 2010 14:42

Mä olen varmaan elänyt aivan epänormaalin nuoruuden, kun en ole koskaan esim. oksentanut itseni tai toisten päälle tahi sammunut. Miten ylipäänsä pystyy vetämään itsensä tollaseen kuntoon?? Juujuu, ja olen mäkin ryypiskellyt kyllä, en vaan ihan tohon kuntoon ole päätynyt.
Eiks tuo ole jo aika vaarallista?

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
Ajeltu Gorilla
Peitonheiluttaja
Viestit: 171
Liittynyt: 10 Loka 2007 21:53
Paikkakunta: Kongo!

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja Ajeltu Gorilla » 28 Syys 2010 14:43

Burph kirjoitti:Mä olen varmaan elänyt aivan epänormaalin nuoruuden, kun en ole koskaan esim. oksentanut itseni tai toisten päälle tahi sammunut. Miten ylipäänsä pystyy vetämään itsensä tollaseen kuntoon?? Juujuu, ja olen mäkin ryypiskellyt kyllä, en vaan ihan tohon kuntoon ole päätynyt.
Eiks tuo ole jo aika vaarallista?
Tytöt tahtoo pitää hauskaa!

Päivähuoneklippi oli hauskinta tämän vuoden bb:ssä.

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja Burph » 28 Syys 2010 14:47

No en voi väittää, etteikö tuo Ellinooran pk-suoritus hymyilyttänyt - siinä kauhistuksen ja epäuskon lomassa. Legendaarinen juttu, varmaan.

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
mjodo
Häädetty
Viestit: 20
Liittynyt: 28 Syys 2010 14:34

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja mjodo » 28 Syys 2010 14:48

Tämä tyttö on kyllä tuonut taloon viihdettä! Eiliset klipit olivat tämän kauden parasta antia.. :cheers
Kätlin!

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 28 Syys 2010 15:47

Lisää juomaa taloon. Sieltähän löytyi joku blondi pieni tyttönen, jonka en ollut huomannut siellä olevankaan.

"Hieman" meni överiksi, mutta kelläpä nyt ei joskus lipsahtaisi (on niitäkin varmasti). Hyvä Elli! Irti tapeteista ja voittoon! :cheers
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 28 Syys 2010 15:56

mjodo kirjoitti:Tämä tyttö on kyllä tuonut taloon viihdettä! Eiliset klipit olivat tämän kauden parasta antia.. :cheers
Viihdettä oli joo. Jotenkin tuntuu, että tuolla totaalisella kännisekoilulla lunasti paikkansa talossa. Kokelaasta tuli täysverinen asukas. Elli on nyt ollut paljon puheliaampi ja rohkeampi.
Hyvä asukas painaa kaasupohjassa ja ajattelee vasta seuraavana aamuna.
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja Evalds » 28 Syys 2010 19:06

BB-Kärpänen kirjoitti:
mjodo kirjoitti:Tämä tyttö on kyllä tuonut taloon viihdettä! Eiliset klipit olivat tämän kauden parasta antia.. :cheers
Viihdettä oli joo. Jotenkin tuntuu, että tuolla totaalisella kännisekoilulla lunasti paikkansa talossa. Kokelaasta tuli täysverinen asukas. Elli on nyt ollut paljon puheliaampi ja rohkeampi.
Hyvä asukas painaa kaasupohjassa ja ajattelee vasta seuraavana aamuna.
Näin kävi! Totta turiset Kärpänen, "Kadimainen" sekoilu takaa aina paikan BB-katsojien sydämissä. Se on sitten eri asia onko jatkossa oksennuskoneen leikkiminen enää niin hauskaa.

Arvion etukäteen heikoimmaksi ns. uudeksi auskkaaksi! Pieleen meni taas koko veikkaus :lol: On kyllä pisimpään tosta saapumiserästä talossa.

Itsen en hirveesti syty tälle asukille, toisaalta ei herätä negatiivisia tunteitakaan.

Avatar
Antenniosasto
Asukaskokelas
Viestit: 103
Liittynyt: 12 Syys 2010 00:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja Antenniosasto » 28 Syys 2010 19:35

Burph kirjoitti:Mä olen varmaan elänyt aivan epänormaalin nuoruuden, kun en ole koskaan esim. oksentanut itseni tai toisten päälle tahi sammunut. Miten ylipäänsä pystyy vetämään itsensä tollaseen kuntoon??
Varsin helposti, jos esim. juo vahvempia juomia kuin mihin on yleensä tottunut tai vain normaalia nopeampaan tahtiin. Alkoholi hämärtää myös omaa arvostelukykyä, toisilla ehkä enemmän kuin toisilla, mutta eipä ainakaan minun ole enää useamman juoman jälkeen kovin helppo havaita, että juoma-pari lisää nostaa oikeasti koko ajan promilleja, vaikka tietysti se tekee niin.
Burph kirjoitti:Eiks tuo ole jo aika vaarallista?
Onhan se, alkoholimyrkytykseen kuolee 400-500 vuodessa ja aina mennään riskillä, jos sammunut rupeaa oksentelemaan. Hyvä että tuolla nyt pistettiin tyypit oikeaoppisesti kylkiasentoon.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 28 Syys 2010 20:02

Sammuneen tukehtuminen oksennukseen on oikeasti todella harvinaista.

Tiedätte miten Suomessa(kin) ryypätään, näitä tukehtuneitahan olisi joka viikonloppu pivin pimein jos se niin vaarallista olisi.

"Sammuminen" on lähes aina nukahtamista, ei tajuttomuutta.
.
Ihmisten edessä.

1k3l
Mökkiläinen
Viestit: 231
Liittynyt: 08 Loka 2011 14:40

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja 1k3l » 28 Syys 2010 20:05

Tällä muijalla on munaa. Vitun kova tapaus [smilie=rlp_smilie_242.gif] :tu

BB-Miika
Kasmasiini
Viestit: 2
Liittynyt: 28 Syys 2010 19:45

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja BB-Miika » 28 Syys 2010 20:10

Ellinoora on ihan mukava ja kaunis nuori tyttö. Hänen yrjöämistä en kestänyt katsoa, eilinen (maanantain) jakso oli koko BB-historian huonoin jakso. Inhoan oksentamista.
BB-2010: Satu tai Niko voittoon!

Syysmyrkkylilja
Nimetty
Viestit: 16
Liittynyt: 07 Syys 2008 20:50

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja Syysmyrkkylilja » 28 Syys 2010 20:34

Jostain syystä tuli myötähäpeän sijaan äidilliset sympatiat tätä kohtaan niistä sekoiluista. Kai sitä nyt vähemmilläkin annoksilla menee pienikokoinen tyttö tuollaiseen kuntoon jos edellisten viikkojen ruokavalio on luokkaa pari porkkanaa ja kaalia ?

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja plop » 28 Syys 2010 20:43

Mä oon varmaan aivan kamala ihminen, mutta Ellinoora pamahti mun listallani kyl ylöspäin bileiden aikana ja jälkeen. Kaikki, jotka jotenkin erottuu tapetista --> +++

Avatar
kaalilaatikko
Sala-asukas
Viestit: 354
Liittynyt: 10 Syys 2010 23:47

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja kaalilaatikko » 28 Syys 2010 21:04

Olen aivan samaa mieltä kuin plop!

Ellinoora nousi kertaheitolla kärkijoukkoon. Sitä pitää vain arvostaa, ettei asukas keskity talossa ulkoisen kuvansa suojelemiseen Wilheliinan ja Hannun tavoin vaan todella tekee jotakin. Vaikka se sitten olisi örvellystäkin.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja calderyon » 28 Syys 2010 21:52

Ellinoora = Yhdessä illassa seinätapetista yhdeksi kaikkien aikojen suurimmista känniääliöistä. Saavutus sekin. Kait.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja Sihi » 28 Syys 2010 22:10

Näyttää tyhmemmältä kuin on?
Ottaa tod.näk. hillitymmin seuraavat bileet, joten se siitä viihteestä.
Eipähän ole enää ihan tapettia. Lisää odotellessa......
:cheers
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Virtanen
VIP-vieras
Viestit: 882
Liittynyt: 05 Elo 2005 12:40

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja Virtanen » 29 Syys 2010 00:26

Känniääliö vai pitäisikö sanoa kännielliö.

Veti viinaa niin paljon, että ei ollut enää kellään kivaa. Munasi itsensä tv-kansan edessä ja seuraavana aamuna naureskelee koko jutulle. Hohhoijaa, mikä ääliö.

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja gauchito » 29 Syys 2010 00:37

Sain allekirjotuksen.

Kaikki pystyy leikkii pyhimystä, harva pystyy sammumaan ja oksentamaan tissit paljaana päiväkirjahuoneeseen.
- Iida Ketola

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 29 Syys 2010 00:48

Se ei nyt kovin paljon vaadi päästä känniääliöksi...tääkin pystyis siihen, mutta Kaikki ei suuvettä pysty ryyppään ... Turhaa arvonylennystä.

Ellinoora ei taida olla sieltä välkyimmästä päästä, mutta jotain positiivista että pitää toisinaan oman päänsä .

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 29 Syys 2010 02:07

Ei kyllä minulle nostanut profiiliaan tämä Ellivelli tuolla hukkumisyrityksillään ja yrjöillään, lähinnä oksettavaa. Meni nekin vähäiset pointsit joita oli, kun näyttää vielä olevan kovin otettu omasta juhlinnastaan. Toivottavasti näytetään juhlan jälkimaininkeja asukeille skriinillä. Voisi ehkä jättää jotain mietittävää tyhjäpäille. Muutenkaan Ellinoora ei ole juuri mistään kotoisin asukkina.
Mitä näiden päässä liikkuu, kun menevät telkkuun örveltämään, sellaisen julkisuuskuvanko he itsestään haluavat?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”