Jani Tenhunen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Jani T.

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 14 Marras 2010 01:34

Tosiasia taitanee kuitenkin olla, että Jani T putoaa selvällä erolla vaikka Elina kuinka hehkuttaa, että Janille sataa plussaa...

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Jani T.

Viesti Kirjoittaja sandman » 14 Marras 2010 03:08

Jani toki putoaa tänään mutta toivo elää jotta kerkeää vetää 'Esa J itkupotkuraivarit' ennen sitä :mrgreen:
merkkejä on ilmassa että näin voi käydäkin

EDIT
korjattu 'sunnuntaina' muotoon 'tänään' koska näinhän se on :D

Avatar
katyahful
Toukka
Viestit: 7
Liittynyt: 26 Syys 2010 01:23
Viesti:

Re: Jani T.

Viesti Kirjoittaja katyahful » 14 Marras 2010 04:16

Toivottavasti Jani ei tipu tänään.
Vaikkakin toisaalta sen tietää jo kaikki että Jani putoaa, koska Marika saa sääliplussaa ja Nino ja Petri muuten vaan plussaa niin paljon.
"Mä en oo kuulu enkä mä haluu kuulla mut mä haluun kuulla nyt." -BB-Jani.T 2010

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Jani T.

Viesti Kirjoittaja Evalds » 14 Marras 2010 09:47

Tässä on tai oli asukas joka olisi pitänyt saada heti alkukaudesta sisään tai ainakin ekassa uusioasukaserässä.

Kyllähän ne pudotukset (harvoja poikkeuksia lukuunottamatta) ovat lähes aina yllätyksettömiä ja e on yksi iso heikkous Suomen BB:ssä.

Jännä oli että nimeämisperusteissa talon laiskimmat ihmiset syyttivät Jania keittön haltuunotosta ja siis tavallaan työn tekemisestä talossa, ja itse makaava mielellään sohvilla.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jani T.

Viesti Kirjoittaja Sihi » 14 Marras 2010 13:57

Janille kyllä annettiin pisteitä naurettavista syistä, mutta tämä kertoo enemmän pisteiden antajista kuin itse Janista.

Jania en jää kaipaamaan, jos ja kun tänään lähtee, mutta mieluummin olisin pistänyt pihalle vaikka Nooran, joka on näistä kahdesta uusimmista se tylsempi.
Eipä tämä ihminen minua ärsytä, mutta ei kyllä ilahdutakaan, joten melko turha asukas.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

ellu himaan
Juonittelija
Viestit: 189
Liittynyt: 12 Marras 2010 12:28

Re: Jani T.

Viesti Kirjoittaja ellu himaan » 14 Marras 2010 14:44

Mulla kyllä Jandiksen osakkeet nousi eilen roimasti. Reipas poika kun ainoona uskalsi ellua uhmata nimeämisissä.

Edellisen kans samaa mieltä että ennemmin noora ois pitänyt laittaa pihalle näistä uusista.
Mä oon kana, jos et usko -KOT KOT

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Jani T.

Viesti Kirjoittaja Hilma » 14 Marras 2010 15:26

Harmi, että eilinen avautuminen tuskin pelastaa tänään kotiinlähdöltä. Jani sentään luo olemassaolollaan jännitteitä toisin kuin mukavana kunnostautunut Noora.

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Re: Jani T.

Viesti Kirjoittaja gemini » 14 Marras 2010 15:29

Toivottavasti saisi vielä jäädä tänään taloon. Minä myös, Janin tavoin, kaipaisin syvällisiä keskusteluja taloon.

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Jani T.

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 14 Marras 2010 16:06

Jotenkin minä en ole Janissa mitään kummoisempaa fiksuutta huomannut. Mielipiteitäänhän hän toki esittää kärkkäästi ja aika tylyhköllä tavalla (joka ärsyttää), mutta siinä kaikki.

Siitä olen kyllä yhtä mieltä, että Jani olisi pitänyt tunkea taloon aikaisemmin. Nyt Jandis 2 lähtee Amarilloon heti kun väistämättömät konfliktit alkaisivat, mutta niillä korteilla mitkä on jaettu pitää pelata ja tästä häätöryhmästä pudottaisin mieluiten herra avaruustakin.

Tuo pukeutumistyyli yhdistettynä antiikkiharrastukseen on lisäksi herkullisen ristiriitaista, täytyy mainita.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Jani T.

Viesti Kirjoittaja sally » 14 Marras 2010 16:27

Kyllä mun mielestä Janin pitäisi saada jäädä taloon mielummin kuin esim Nooran kuka on ihan tapettia tuolla. Oli tämä mies mitä olikaan, keittiössä ja muualla, mutta silti sentään näkyvämpi kuin just Noora.

Avatar
Reilulaksatiivi
VIP-vieras
Viestit: 879
Liittynyt: 14 Syys 2009 22:16

Re: Jani T.

Viesti Kirjoittaja Reilulaksatiivi » 14 Marras 2010 17:16

Sallyn kanssa samaa mieltä siitä että olisi jotenkin toivottavaa että tulisi sellainen jymy yllätys että Jani yllättäen jäisikin taloon. Muiden taloon jääneiden asukkaiden reaktiot ja hämmennys tapahtuneen johdosta olisi mielenkiintoista nähdä. Janin jääminen taloon voisi myös vaikuttaa seuraavan viikon fiiliksiin ja tapahtumiin talossa paljon enemmän kuin se että asukkaiden mielestä se todennäköinen häädettäisiin talosta. Foorumin äänestyksessä Jani kyllä näyttää olevan varma häädettävä ja tältä voi talkshown väliaikatilanne myös näyttää, mutta se tarkoittaa myös todennäköisesti sitä että kokonaisäänestyaktiivisuus ei ollut kovin suuri. Tämä antaisi Janille pienen mahdollisuuden jäädä taloon jos jotain muuta asukasta aletaan ohjelman loppupuolella miinustamaan oikein urakalla varsinkin jos se on sellainen asukas joka ei ole paljon miinus ääniä entisestään kerännyt koska tälläiselle asukkaalle miinusäänien vaikutus on erittäin suuri tämä käytössä olevan keskiarvo systeemin takia. Marika todennäköisesti kerää jo alkuvaiheessa ja ennen talkshowta sen verran paljon miinuksia että lisämiinuksien vaikutus keskiarvolaskentatavan jälkeen jää hyvin vähäiseksi. Nino ja ehkä myös Petrin osuus äänestyksen kokonaismiinusäänistä voi hyvinkin olla sellainen että miinusryöppy talkshow ohjelman aikana voisi pelastaa Janin häädetyksi tulemisesta.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Jani T.

Viesti Kirjoittaja Evalds » 14 Marras 2010 18:44

Eihän Jani ole mikään aivomyrsky, mutta tossa talossa kaveri on Valo Yössä, kun muu porukka on saatanan tyhmää.

Avatar
Silencio
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 842
Liittynyt: 13 Marras 2008 21:20

Re: Jani T.

Viesti Kirjoittaja Silencio » 14 Marras 2010 22:09

Ei oo miehelle tarjottu paljon huumorintajua kun on lahjoja jaeltu, on kyllä vimpan päälle tosikko. Jotenkin kyllä koominen kaveri siinä huumorintajuttomuudessaan, onneks kuitenkin lähtee kotiin itkemään ja vinkumaan sunnuntaina... :thumbsup

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Jani T.

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 14 Marras 2010 22:16

Jani on todellakin unohtanut mennä siihen jonoon jossa huumorintajua jaettiin. En sano, että muiden asukkaiden huumorintaju olisi sen parempaa tai jotenkin tasokasta, mutta en ole nähnyt tämän nauravan millekään asialle/läpälle saati heittävän sellaisia itse. Tiedä sitten onko kyse vaan siitä, että ei viitsi tuhlata omaa huumoriaan tuollaiselle hönttihuumorilaumalle vai missä klikkaa, mutta voin kuvitella kuinka vaivaannuttavaa Janin seura voi pahimmillaan olla.

Lisäksi tuo hanskaepisodi (kun ei suostunut jättämään autolla seisojille hanskojaan lämmikseeksi kun oli itse mokannut ja irrottanut otteensa) vahvisti epäilykseni tyypin itsekyydestä ja siitä, että hän ei kykene olemaan reilu ja antelias jos ei itse hyödy siitä mitenkään. Hanskojen lainaaminen ei olisi ollut millään tavalla poissa Janilta itseltään, mutta olisi ollut kiva ja lämmin ele toiselle. Sensijaan jätkä oli kylmästi sitä mieltä, että pärjätköön muut sillä mitä niillä on, mitä niitä auttamaan.
The reason I swear so much is because fuck you.

Smaga
Peitonheiluttaja
Viestit: 161
Liittynyt: 25 Syys 2010 01:13

Re: Jani T.

Viesti Kirjoittaja Smaga » 14 Marras 2010 22:25

tuusannuuska kirjoitti:Sensijaan jätkä oli kylmästi sitä mieltä, että pärjätköön muut sillä mitä niillä on, mitä niitä auttamaan.
Jep, jos itsellä olisi vaihtoehtona käyttääkö minun hanskojani joku m*lkku vai ääliö, olisi valinta kovin helppo. Kyllä ne hanskat lämmittäisivät omia käsiä vaikka sisälläkin.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jani T.

Viesti Kirjoittaja Sihi » 14 Marras 2010 22:29

Eipä tule ikävä.
Hyvää jatkoa kuitenkin.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
wäinämöinen
Vastaava tuottaja
Viestit: 3779
Liittynyt: 30 Syys 2006 16:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jani T.

Viesti Kirjoittaja wäinämöinen » 14 Marras 2010 22:30

Hyviä navigointeja, pysy kurssissa!
"Big Brother House, this is Davina. You are live on Channel 4; please do not swear. The lines are closed, the votes have been counted and verified, and I can now reveal... It's now time for you to say your goodbyes. I'm coming to get you!"

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Jani T.

Viesti Kirjoittaja rink » 14 Marras 2010 22:31

Kiitos vaan Janille. Liian myöhäön taloon ja liian tyly linja.

Ihan loppuminuuteilla toivoin jopa sitä, että Janin sijasta olisi neljäntenä vaihtoehtona ollut Noora.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Jani T.

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 14 Marras 2010 22:32

Liian hyvä ensivaikutelma ja suuret odotukset. Ehkä sitten parempien puutteessa ampaisi kakkoseksi ja tippui tasaista tahtia heti sen jälkeen. Mainosti naurua, mutta aika tosikko kuitenkin oli suurimman osan ajasta. Oli kai sitten liian fiksu taloon, kuten itse sanoi. Mutta avaruustakki jää varmasti mieleen.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Jani T.

Viesti Kirjoittaja Karhu » 14 Marras 2010 22:38

tuusannuuska kirjoitti:Sensijaan jätkä oli kylmästi sitä mieltä, että pärjätköön muut sillä mitä niillä on, mitä niitä auttamaan.
Niin, olennaista oli nyt se että siinä oli kysymys kilpailusta. Se ei ole ollenkaan yksiselitteinen asia mikä siinä olisi "oikea" tapa toimia, sillä jos auttaa yhtä, toimii samalla kaikkia muita kilpailijoita vastaan. Ei siellä kenenkään ole pakko käsiään palelluttaa.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Jani T.

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 14 Marras 2010 22:50

Karhu kirjoitti:
tuusannuuska kirjoitti:Sensijaan jätkä oli kylmästi sitä mieltä, että pärjätköön muut sillä mitä niillä on, mitä niitä auttamaan.
Niin, olennaista oli nyt se että siinä oli kysymys kilpailusta. Se ei ole ollenkaan yksiselitteinen asia mikä siinä olisi "oikea" tapa toimia, sillä jos auttaa yhtä, toimii samalla kaikkia muita kilpailijoita vastaan. Ei siellä kenenkään ole pakko käsiään palelluttaa.
Kilpailu juu, mutta tulee ainakin yksi asukas mieleen joka olisi antanut kaikki vaatteet päältään jos joku olisi tarvinnut.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Jani T.

Viesti Kirjoittaja JVDS » 14 Marras 2010 22:50

Jani oli olevinaan niin fiksu ja keittiön herra ja hänen oli aina tarve päteä eikä hän päästänyt muita keittiöön. Jos minulta kysytään, niin tuo mököttäminen yms. vittumainen asenne on kaikkea muuta kuin fiksua käytöstä saati sitten tuo "hanskaepisodi". Löytyi sellainenkin ihme, että joku ei tullut Nikon kanssa talossa toimeen :shock: Jep jep, hyvä että lähti kotiinsa.
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”