21. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: 21. päivä

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 13 Syys 2010 13:19

Ville kertoo asuvansa takkahuoneessa, jossa ei ole seiniä tai ovia. Takkahuone on jotenkin yhdistetty keittiöön ja olohuoneeseen. "Viihtyisä pikku luola". Asui aikoinaan kaverinsa olohuoneessa, josta maksoi vuokraa. Oli kurjaa. Niko asuu noin 60:n neliön poikamiesboksissa. Nikolla on ylimääräinen 42' telkkari.

13.24. Habi kysyi E.T.:ltä onko kiva makoilla. E.T. sanoi että onhan se jonkin aikaa mutta kaipaa tekemistä. Habi kertoi että on ollut joskus koko päivän tekemättömyyttä. Veikkaavat että joutuvat tehtäväalueelle tekemään tehtävää. Satu toivoo että pääsisi ulos röökille. E.T. kertoi jättäneensä märät shortsit sänkyyn, siksi sänky oli märkä.

13.32. Marika kysyi Elisan mielipidettä Kontulasta, johon E. vastasi "vihaavansa Itä-Helsinkiä". Elisa haluaa asua Kalliossa. Oli myös muuta puhetta Hesasta mutta meni ohi.

Puhetta Ksenian rankusta. Marika kertoi saaneensa rankkunsa kun ui mikin kanssa ja joutui istumaan jollain penkillä.

13.50. Ksenia kutsuttiin jokin aika sitten päikkäriin. Hannu askartelee jotain keittiön pöidällä: leikkaa joitain suikaleita pahvista. Sohvilla Mia kuittailee Marikan "lesbo-tatuoinnista" (jokin sydän jossa naaras-risti). Korostaa muka liikaa lesboutta, ja nyt Mia väittää että Marika ei ole oikea lesbo kun kokoajan korostaa lesbouttaan. Muutenkin puhetta Marikan lesboudesta.

13.53. Ksenia ulos päikkäristä. Ei mitään kerrottavaa.

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 21. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 13 Syys 2010 14:27

14:20 Asukkaat kutsuttiin sohvalle. Rupesti kuulumaan hieman jotain dramaattista musiikkia. Tv-ruudulle tuli ilmoitus, että Ksenia on hankkinut rangaistuksen, Satu saa mennä pk-huoneeseen kuulemaan sen. Asukkaat jäävät sohvalle jännäämään mitä tulee tapahtumaan.

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 21. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 13 Syys 2010 14:32

Asukkaat sohvalle. "Jeeee!" Tulee pahaenteistä musiikkia, jonka aikana ehditään arvailla viikkotehtävän aiheita: "Kauhuviikko" "Tappajahai".

BB:n viesti onkin, että Ksenialle tulee rangaistus, eli kaikille tulee rangaistus Ksenian takia ja päällikkö Satu voi tulla päikkyyn ottamaan rangaistuksen vastaan. Satun päikyssä ollessa soffalla puhutaan mahdollisesta rangaistuksesta, kelataan mitä tapahtui ja tunteet jo osalla kireämmällä. Niko heittää että Ninolta viedään holkit ja Nino ihan suutahtaa että älä ny puhu tollasia ja NIko toteaa vastaan että "ai kun sä aina olet ihan hiljaa, äskenkin sanottiin vaikka kuinka monta kertaa että Nino lopeta".

Kelataan, mitä Ksenia oikein teki; ensin hajotti kaksi mikkiä ja sitten ilmeili kameroille ("Ville yllytti"). Samalla sujuvasti rikotaan sääntöjä ja puhutaan tuotannosta, että "tuolla on ohjaajat ollut ihan että toinen mikki kaulaan ja älä mene sinne, älä mene sinne, se meni sinne"

14:35. Sadulla kestää kauan päikyssä. "Se on joku paha". Ksenia miettii Ninon kanssa, mikä on pahinta mikä voi olla, jos ei ole häätöäänestyksessä. Niko arvelee että se on joku tosi paha. Elisa puree kynsiä, Petri näyttää aika vakavalta. Joku uusista lukee sääntökirjaa.

14:38. Satu tulee päikystä. Kaikille ulkovaatteet päälle, oven auetessa riviin ulos. Kukaan ei polta tupakkaa. Ripeästi pitää toimia. Hiljaista porukkaa ja pitkä vessajono (ET, Niko, Hannu). Niko kommentoi: "heti tuli jännäkakka".

14:41. Hannu, Satu eivät ole ehtineet vielä vessaan. Mia laittaa hiuslakkaa, Marika puuteria. BB: pitäkää kiirettä. Vähän hitaanlaista on liike silti.

14:44 tulee lasku kymmenestä alaspäin. Ksenialle on korkea tuomarin tuoli, jossa hän istuu. Satu palvelee Kseniaa. Muut jonossa, josta vuorotellen käydään suorittamassa. Mennään altaan luo, otetaan mikki pois naulaan, kävellään altaaseen, istutaan syvään päähän, palataan mikin luo, ja toistetaan kymmenen kertaa. Suorituksen jälkeen palataan omalle paikalle riviin. Allas on tyhjä vedestä. Suoritus alkaa 14:49. Suoritusta jatketaan, kunnes BB toisin ilmoittaa. Ksenialle on tarjolla skumppaa ja sämpylää ainakin.

14:54 Habib suoritusvuorossa. Laittaa mikin ensin aina vaan niskan ympäri, mutta Mia huomauttaa aika terävällä sävyllä että luuletko ettei kukaan huomaa. Sitten alkaa Habinkin mikrofoni mennä kunnolla. Asukkaat luulevat vielä kai tässä vaiheessa, että riittää kun kaikki tekevät kerran. Villen suorittaessa Mia sanoo, että Ksenian pitää nyt seurata, että osaa sitten, ja alkaa selostaa: kato nyt se ottaa mikin pois, nyt se menee altaaseen jne.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: 21. päivä

Viesti Kirjoittaja jaiba » 13 Syys 2010 14:54

Kuva
Kuva
Ksenia valvoo rankkutehtävän suoritusta.

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 21. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 13 Syys 2010 15:24

Tehtävän suorittaminen jatkuu, taitaa olla vielä ensimmäinen kierros menossa tai aikaisintaan toinen. Ksenia kippaa kuoharia ja ottaa suht lunkin näköisesti koko homman. Iloista naureskelua ja puhetta tehtävän sivussa.

Päättävät että jokainen suorittaja keksii "oman jutun", jonka tekee joka kerta kyykistyessään. Jonossa valitellaan nälkää.
- Niko huutaa joka kerta "S**tana".
- Elisan juttu menee nyt multa ohi ja taisi unohtua Elisaltakin.
- Paul nostaa molemmat käden pään sivuille ja sanoo jotain "heihei" tai "jeejee"

15:29 Satu muistuttaa jonoa, että jonottajien tehtävänä on myös viihdyttää Kseniaa ja että asenne ratkaisee. Laulu raikaa by Hannu ja Ville "what thö fuck etc". Ksenia huutelee asenteella, että täytyy laulaa paremmin ja muitten olla hiljaa. ET suorittaa samaan aikaan eikä nähdäkseni tee mitään omaa juttua.

15:35 Ksenia ilmoittaa, että kaikkien tulee tervehtiä häntä aloittaessaa suorittamisen, ja suorituksen jälkeen sanoa jonkin hyvän asian kseniasta. Skumppa on noussut aika hyvin päähän. Miaa vituttaa, naamasta näkyy.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: 21. päivä

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 13 Syys 2010 15:36

Habi meinasi mennä altaaseen mikin kanssa ja jonottajat huutaa/mylvii.

15.43. Ksenu opastaa Hannua: "Se (juttu) voi olla helponkiki... helponkikinki.... helponkikin juttu". Ja porukka nauraa. Lisäsi aiemmin sanoi että 99% käytöksestään johtuu alkosta ja 1% on omaa itseään. Selitti jotain 10:stä sormestaan.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 21. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 13 Syys 2010 15:51

Ksenia heitti, että tietää kyllä niin, kuka on häätöäänestyksessä seuraavaksi. Jokaisen suorituksen jälkeen Ksenia kuittaa "I respect."

Satu laittoi Ksenian lempparijuustoja lautaselle, mutta sähläsi jotain.
Satu: No se oli vasta eka moka tänään.
Ksenia: Olette melkein yhtä täydellinen kuin minä.
:D

15:53 Vilhelmiina ei ole pitänyt mitään ääntä ja Ksenia huomautti asiasta: Sun pitäis totella. What the fuck is this shit happening.
:cheers

16:03 Nino kävelee jostain takaisin jonon perään.
Joku: Missäs se Nino oikee kävi? Puuteroimassa nenäänsä?
Altaassa pomppiva Marika: Nyt loppu se vittuilu.
Joku: Se puhu Ninolle.

16:08 Ksenia: Satu, voidaanko me puhua, vaikka noi tekee?
Satu: Tottakai me voidaa. Mä oon sun palvelija.
Ksenia: Mä puhun nyt ihan oikeest. Avoimest. Mua pelottaa.
Satu: Mikä sua pelottaa?
Ksenia: Ens sunnuntain häätöäänestys.
Ksenia selitti, ettei niinkään vanhat, kun tuntevat jo. Uudet näkevät vasta toista kertaa livenä ja sitten vaan nuolee sormiaan jossain tuolissa. Satun mielestä ei kannata murehtia. Ei ole pelkoa. Nyt vaan nauttii ja eläytyy rooliin täysillä.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: 21. päivä

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 13 Syys 2010 16:12

Ksenia kertoi Sadulle pelkäävänsä joutuvansa häätöön tämän takia. Vanhat ei pelota mutta uudet näkee toista kertaa. Sadun mukaan turha pelko. Kun rankku tuli Ksenun takia, niin siksi pelkää.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 21. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 13 Syys 2010 16:25

Ksenia Villelle: Hyvä. Sä olet kohta melkein täydellinen.
Mia: Yhtä täydellinen kuin Ksenia.
Ksenia: :tu Hyvä Mia. Sä alat oppima. Oppia. Hyvä Suomi.
Paul: Alaston Suomi.

16:27 Alkoivat puhumaan The Gamen ja 50 Centin Hate it or love it biisistä. Elisa ei uskonut, että sellainen on oikeasti. Mia ja Niko selittivät, että ensin ne oli tiimi ja sitten 50 Centistä tuli sooloartistina paljon kuuluisampi. Elisa ei vaan usko. Totesivat, ettei usko vaan sen takia, koska ei tiedä.
Niko: Hei on muit artisteikii olemas ku Michael Jackson.

Hannu sanoi Ksenialle suorituksen jälkeen jotain tuolin palloista.
Vilhelmiina: Oisit sanonu vaa "Ihailen pallojasi."
Ksenia: :o Voi vittu.

16:31 Elisalla väittelypäivä. Puhuivat painonnostosarjoista. Elisa kertoi nostaneensa jonkun määrän kilon painoilla. Niko käy samalla salilla ja sanoi, ettei siellä ole edes kilon painoja. Määräkin tutui aika oudolta.
Elisa: No varmast oon. Ne muoviset.
Niko: Ne on yks kaksviis.
Elisa: No eihän! Ku yks. Vai yks puol. ... :|
Niko: Et sä tiiä.

16:34 Paul(?): Hannu, monta deetä on Bonanzassa?
Hannu: Monta deetä?
Paul(?): Dingididingidigingidiidii!
Nikolle tuli mieleen MacGyver-juomapeli. Se on suunniteltu niin, että on aina ihan lärvit. Esim. aina iso huikka, kun näkyy linkkari. Mia kertoi Baywatchin vastaavasta. Aina slow motionista huikka jne.

16:37 Satu tuli PK:sta ja käski porukan kunnon riviin. Ensimmäinen alimmalle portaalle. Keskittyminen tehtävään täysillä. Prinsessa, joka muuten juo tästä eteenpäin vain ananasmehua, on tärkein huomion kohde.

Ksneian piti päästä pissalle ja Satu auttoi alas tuolilta. Lähti kipittämään tehtäväalueen bajamajaan. Suoritus jatkuu silti koko ajan. Niko naureskeli, että lähti oksentamaan ja tulee kohta takaisin. Päälliköltäkin meinasi pokka pettää. :D

16:40 Prinsessa takaisin tuolissa. Jonottajat viihdyttävät "Kseniiii.." "Kseniii..." "Kseniii..." "Kseniii... "Kseniiiiiiii!" huudoilla eri tahtiin.

16:43 Satu yritti tarjoiluilla saada prinsessaa iloiseksi, mutta ei auttanut. Käsky meni siis suorittajille. Kseniakin huusi, että heidän pitää tehdä hänet iloiseksi. Alkoivat pohtimaan kestoa.
Ksenia: Täs on vielä muutama tunti alle päälle en tiiä.
Satu pohti, kun ei ole tupakkataukojakaan tällä työnantajalla.

16:45 Joku meinasi, että pitää vetää kunnon showta, niin loppuu nopeammin.
Niko: Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto..! Kuka osaa sen biisin? :D
Alkoivat sitten laulamaan kuorossa Hannun ja Villen biisiä.

16:46 Joku: Ksenia, sano joku biisitoive.
Ksenia: Laula!
Habibilta tilattiin Sinä vain.
Habibhan laulaa: Sinä vaaain! Joka saa meidät itkemään!

16:54 Lauloivat yhteislauluna Jos sun lysti on. Sitten vielä extrasäkeistö: "Jos sä paljuun meet, niin ota mikki pois. MIKKI POIS! Jos sä paljuun meet, niin ota mikki pois. MIKKI POIS! Jos sä paljuun meet, niin varmaan myöskin tiedät sen, jos paljuun meet, niin ota mikki pois. MIKKI POIS!"

16:57 Satu pyysi Ninolta seuraavaa ohjelmanumeroa. Nino sanoi jonkun lastenlaulun ja sovelsivat: "Ilo meillä irti on on on! Ksenia kun mikin kanssa paljussa on on on!"

16:58 Ksenia tilasi Maammelaulun ja sai Pohjois-Karjalan.
Satu: Mä annan yhden vinkin. Kannattaa uskoa, mitä se sanoo.
Ksenia pyysi asenteella Maammelaulua. Muistivat ottaa jopa hatut pois. Käsi sydämellä veisataan "Oi maamme Suomi synnyinmaaa!"

17:00 Ksenia jatkoi oikein toisen säkeistönkin, mutta suurin osa tippui kyydistä tässä vaiheessa. Ksenia yrittää kehittää uutta leikkiä, mutta maha on niin täynnä, ettei aivot toimi.
Niko kehitteli Maammelaulua: Ei Kseeniaa paljuun päästää saaaa! Mikkejää kun haaaajooottaaaaa!

17:01 Marika haluaa laulaa "Hei hei mutsi", muttei kukaan muista mitään muuta siitä.
Niko soveltaa taas: Hei hei Ksenia. Sä taas unohdit sun mikkejää.
Riikka PK:seen kesken lauleskelun.

17:03 Ksenia keksi yhteislaulun: Tittittitiitii! Hei hei! Tittittittitiitii! Jee jee!

17:05 Vielä jatkuu. Aaltojen kanssa.
Ville: Vitthu...
Ksenia: Ville!
Ksenia käskee jatkamaan. Suorituksissa lentävä vaihto. Nopeuttavat koko ajan.

17:10 Saivat lopettaa, kun prinsessa keksi leikin. Sen nimi on "sano eläin" ja keksi sen juuri itse. Ihan kaikki eläimet, mitä on olemassa. Kalat, linnut, nelijalkaset sun muut... Jonon eka sanoo ja kolme sekuntia aikaa seuraavalla. Jos ei keksi, niin tippuu pelistä. Myös jo käytetystä tippuu. Käsi ylös tippumisen merkiksi. Paljussa oleva ei osallistu.
Hannu: Paiskiainen!
Niko: Naamajänis.
Ville kutsuttiin kesken kierroksen PK:seen.

17:13 Tippuvat koko ajan, kun sanovat sanoja.
Habib: Onks mun vuoro?
Ksenia: Tipuit!
Niko: Hyvä peli...
:lol:

17:15 Eka peli ohi. Riikka mestari. Ksenialta pyydettiin uutta aihetta, mutta ei tullut mitään mieleen.
Satu: Ota ryyppyä, nii ajatus kulkoo paremmin.
Ksenia antoi vallan Riikalle ja uusi peli on t-kirjaimella alkavat sanat. Tuksu, tissi, tussu...

17:17 Satu: Marika sä oot pihalla jo.
Marika: Täh?
Satu: Mä oon laskenu jo kolmeen.
Marika: Taikuus.
Satu: Mitäh?
Marika: No siis ku mä sanoin. Ai taika oli sanottu joo.

Elisa: Ai moi.
Satu: Ohi!

17:19 Niko voitti.
Ksenia: Voittaja päättää, mikä on seuraava lajike.
Petri ehdotti kaupunkeja. Tai kyliä. Tarkemmin vielä paikkakunnat.
Elisa: Eiks paikkakunnat oo Espoo?
Niko päätyi kuitenkin artistit / bändit.
Elisalta yllättävä: Michael Jackson!
Petriltä melkein yhtä puskista: Matti Nykänen!

17:24 BB: Ksenia korjaa mikrofonisi asentoa.
Muut: Ooooooi!
Petri voitti pelin ja päätti seuraavaksi jääkiekkoilijat. Vastustettiin kovasti, mutta kolme sekuntia ja Marika aloittaa.
Marika: Teemu Selänne.
Niko: Ville Peltonen.
Elisa: Kur... Kur... Kurki!
:lol:
Habib: Saku.
Hannu: Mikko.
Petri: Saku ja sukunimi oli?
Habib: En mä muista.
Petri: Tipuit.

17:27 Vaihtoivat kesken pelin niihin Suomen paikkakuntiin. Ei kaupunginosia.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 21. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 13 Syys 2010 18:03

17:29 Satu välitti prinsessalta toiveen, että jos saisi Paljon onnea vaan uuden tittelin johdosta. Käskystä.
Satu: Enää kymmenen tuntia, niin rupeaa helepottamaan.
Joku: Päästään viikkotehtävään...
Ksenia antoi uudeksi tehtäväksi yhteislaulua. Aloittavat vuorollaan jonkun biisin, minkä kaikki osaa ja laulavat niin kauan kuin muistavat. Baarikärpänen ekana Pallen aloittamana.

17:33 Esan biisi Aikuinen nainen. Petriltä pienen miettimisen jälkeen Paratiisi.

17:34 Ksenia ohjeisti Elisaa jotenkin, ettei tarvitse kiertää paljua, vaan voi mennä suoraan. Elisa totesi, että pitäähän se mikki käydä viemässä naulaan ennen kuin menee paljuun. :lol:

Habibilta Hyvää yötä ja huomenta. Ville aloitti What the fuck -biisin. Hannulta Hetki lyö.

17:36 Eivät oikein ole samanlaisia jukeboxeja kuin Sami viimeksi ja laulut loppuu välillä ennen kertosäettä. :) Mia ja Lopeta. Riikka harmitteli, kun ei oikein osaa suomalaisia. Ksenia sanoi, että saa olla ulkomaalaisiakin, mutta kaikkien pitää osata. Mielummin suomeksi. Pauhaava sydän lähti lopulta. Vilhelmiinalta Anna mulle tähtitaivas. Ei oikein osattu, mutta Ellin R-A-K-A-S lähti oikein kunnolla.

17:40 Ninolta Sata salamaa. Niko veti vielä "On tuolla tuhannet maailmat" kohdan. :D Marika aloitti Rusketusraidat, mutta vähän sieltä täältä. Kommentoivat ihan paskaksi. Nikolta Haukibiisi aka Minä. :cheers Elisalta Autiotalo. Habib ei oikein osaa sanoja mistään. Ei ole Aso laulanut näitä.

17:43 Habib haluaakin sitten jo uuden leikin. Ksenia haluaa jatkaa ja Merdikseltä seuraava biisi. Saku sammakko. Sitten alusta. Ei saa sanoa samoja.
Habib: Antaisitko sää kaaiken!
Löytyyhän niitä. :thumbsup Ville mietti, ettei saa laulaa englanniksi. Ksenian mukaan saa laulaa.
Ville: No vedetää suomeks sit. Mitä on rakkaus! Mitä on rakkaus!
Marikan mielestä voi laulaa suomeksikin, kun onhan heille soitettu englanninkielisiä biisejä. Joskus on tullut kuulutus, jos ovat laulaneet pitkään. Hannu ei tiedä oikein suomalaisia, mutta aloitti "Nannannaa nannanaana" ja muut osasivat sitten lauluosuudet. Viimeinen siis.

17:46 Mia osaa laulaakin ja muistaa sanat. Veti Kemiaa itse alkuun ja muut kertosäkeessä mukaan. Prinsessaakin hymyilyttää taas, kun on kiva leikki menossa. Riikalta seuraavana Liekeissä. Niko vetää räppiosuuksiakin. :D Vilhelmiina aloitti Kun kuuntelen Tomppaa. Elli ja Rafaelin enkeli.

17:49 Ninolta Hämähämähäkki leikkien kanssa. Heinäsirkkakin tuli, mutta sanat unohtui.
Marika: Miiissä puro solisee... Vittu eiks kukaa osaa tot?
Niko jatkoi ja tuli siitä jotain. Niko itse seuraavana Nyytit. Elisalta Muumit ja Niko esitti ylipirteää "Kaikki mukaan!" Vetivät myös "Mamma ei anna, Pappa panee väkisin" version.
Paul aloitti asiallisesti: Heipä hei. Hyvää iltaa.
Kuitenkin biisi päättyi "Ooolen pieni nalle vain. Pillua!" ja hirveä naurukohtaus.

17:53 Esalta Dirlandaa ja sekin meni levottomaksi.
Niko: On mulla pallit hevosen.
Mia nauraa vedet silmissä.

17:54 Satu ehdotti, että prinsessa laulaa sitten itse kiitos- ja anteeksipyyntölaulun, mutta Petri halusi vielä Hengaillaan.

17:56 Ksenia ei oikein keksi mitään. Satu tarjosi huikaa taas, niin ajatus kulkee. Ksenia käski odottamaan "siinä iteksenne", kun miettii.
Niko: Ai iteksemme? No ei täs paljo muitakaa oo.
Ksenia mietti ja tokaisi lopuksi unohtaneensa sen jo.
Ksenia: Mut mä mietin sitä. Mun aivot toimii. Miettikää sitä.
Niko: [smilie=a_bravo.gif]

18:00 Marika kyselee vielä Satulta niistä englanninkielisistä lauluista. Omasta mielestään aiemmilla kausilla on tullut kuulutuksia, jos on tullut pitkiä pätkiä. Satu ei näe niinkään siitä laulusta, vaan puheesta. Marika totesi, että onhan Hannun ja Villen laulukin englanniksi ja siitä ei ole tullut mitään.

18:01 Ksenialla ja laulun kertaus menossa.

18:02 Juoksevat vuorollaan vessassa.
Niko: Mul on kyl ollu kuset housus jo pitkää.

18:03 Ksenialla laulu valmis, mutta on suorituspaineita. Pitää valmistautua.

18:04 Ksenia: Tää alottaminen on aika vaikeeta. ... :) ... :) ... :)
Sitten pyydettiin tahtia.
Ksenia: Hei nyt riittää. Ei se onnistukkaa noin. Joku vois sanoo "Än, yy, tee, nyt, ei vaan nyt." Se toimii aina.
Kaikki: Än, yy, tee, nyt, ei vaan nyt!
Ksenia: Ooo. Eiku. Nyt mä en muista, miten se menee.
Kaikki: Än, yy, tee, nyt, ei vaan nyt!
Oolen hyyvin pahoillani nyt. Siiitä miitä olen tehnyt. Eiku nyt mä en muista sitä ollenkaa.
Joku: Hyvin se meni.
Ksenia: Eiku nyt suut suppuu. Nyt mun pitää miettiä.
Ksenia pienen miettimisen jälkeen: Oolen hyyvin pahoillani nyt. Siiitä miitä olen tehnyt. Toooivottavasti saan anteeksi. Älkää olko vihaisia nyt. Tääästä no täst jutusta. Kun joudutte pomppimaan tässä näin. Ooolen hyyvin surullinen nyt. Vaikka en siltä nääytä.
Tai jotain sellaista. :lol: (Tuli vielä enemmän Sarppa mieleen.)

18:08 Satu PK:seen.

18:10 Joku käski Kseniaa kertomaan, miten mennään paljuun.
Ksenia: Otetaan vaatteet pois. Laitetaan bikinit päälle. Mennään suihkuun. Suihkuun mennään kans ilman mikkiä muuten. Laitetaan mikki naulaan. Mennään paljuun. Ollaan paljus ku keitetyt perunat oi oi oi. Tullaan pois paljusta. Otetaan mikki. Mennään tupakalle tai hakemaan juomaa tai jotain. Mennään suihkuun. Otetaan mikki. Eiku laitetaan mikki naulaan. Hypätään paljuun.
Joku: Ei hypätä.
Ksenia: Ei hypätä. Hyppääminen on kielletty. Mennään paljuun. Tullaan pois. Otetaan mikki päälle. Olen oppinut.
Muut: No hyvä.
Petri: Saako kameroille irvistellä?
Ksenia: Ville voi kertoo sen.
Ville: Ksenia saat kaiken kunnian.
Ksenia: Ei saa. Ei saa irvistellä.
Joku: Ootko humalassa?
Ksenia: En enää. Olin. Se on laskenu.

18:16 Satu PK:sta. Laulu jatkukoon. Tai elämä. On kuulemma liian hiljaista. Itkisitkö onnesta lähti heti.

18:17 Satu kysyi sitten, että oliko prinsessan äskeisessä laulussa parannettavaa. Pyydettiin uudestaan enemmän tunteella. Tulossa kohta. Kuusi rankkarikierrosta on yhden suorittajan jälkeen täynnä.

18:20 Hannu tuli vessasta, joten prinsessa voi aloittaa. Tai kunhan valmistautuu taas ensin.

18:22 Käskivät vetämään vaan tunteella. Ei niillä sanoilla ole väliä. Sydän mukaan. Ksenia mietti, pitääkö tehdä kokonaan uusi sitten.
Satu: Se on ihan up yours.
Niko: Ihan up to you.
:D

18:25 Äänenavauksen jälkeen mennään: Äääälkää olko vihaisia nyt. Siiiiitä mitä olen tehnyt. Oooolen hyvin pahoillani nyt. Muaa hyvin paljon harmittaa. Sääääliks käy teitä raukkoja. Kuun te tossa joudutte pomppimaan. Muulla ei oo yhtään kivaa nyt. Mieelummin oisin teidän kanssa siellä. Ooolen koovin yksin täällä nyt. Iiihan melkein alkaa itkettää. Antakaa aaaaaanteeeksi nyt. Muulla on niin paha mieli. Ja nyt tulee itku.
[smilie=a_bravo.gif]
BB: Tehtävä on päättynyt.
Kaikki: Jeeeeeeeeeeeeee!!!
Suurin osa sisälle, mutta ainakin Ville ja Nino käyvät halaamassa Kseniaa.

18:33 Ksenia suorittaa itsekin kymmenen sarjan. Kaatui altaan pohjalle. :D Satu huomautti, että on kuitenkin alkoholia otettu, joten pitää olla varovainen. Ksenia jätti mikin 10. kerran naulaan ja BB kuulutti hakemaan. Satu teki sopimuksen, että Ksenia ottaa seuraavan kerran mikin pois vasta nukkumaan mennessä. Tai saunaan, suihkuun tai paljuun. Muuten se on siinä.

18:35 Asukkaat sohville.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 21. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 13 Syys 2010 18:42

Telkkari vihdoin päälle pitkän hiljaisen hetken jälkeen. Viikkotehtävä. MS Big Brother. Olette pelastautuneet MS Big Brotherille. Viikkotehtävän aikana tulee erilaisia meriaiheisia haasteita.

Eli juuri se Nikon aiemmin toivoma Ruotsinlaiva! :D Ilmankos meriteema oli tuotu takaisin taloon. Pohtivat vedonlyöntiprosenttia. 99 taitaa olla taas. Miettivät myös mahdollisia tehtäviä. Solmuja, tyyrpuuri, paapuuri...

18:43 Joku PK:seen. Mia menee.
Petri: Ei oo vissii mikää 22 tunnin risteily.
Niko: Arvaa onks meil jotkuu bileet lopussa. Disco. Porukka vetää *tanssiliikkeitä* Laivalhan on aina bändejä. Artisti maksaa.
:cheers

18:45 Mia PK:sta. Heittivät, että varmaan ilmoitti 25. Sitten lopuksi ovat ihan innoissaan ja budjetti jotain 80€.

18:47 Petri heitti, että nyt on pojat laivalla. Toivottavasti ei tehtävä kuse, kun lähevät käymään maissa. Hannu jatkoi, ettei siitä seuraa ikinä mitään hyvää. Petri hehkutti, että voisi olla putkakin.
Niko: Tax-free aukeaa aina kuudelta!
:damnfunny

18:48 Alkavat keksimään jo rooleja. Petri on huligaani, joka joutuu putkaan. Niko on hulivili. Joku ehdotti viuhahtajaa. Seuraava ehdotus suomenruotsalainen amis, joka on tullut laivalle nuuskan perässä. Jonkun pitää olla myös laivapoliisi.

18:50 Miettivät haasteita, että saattaa olla vaikeitakin.
Satu: Ja muistakaa, lainaan Big Brotherin sanoja, asenne ratkaisee.
Petri: Huomattiin vähä viime viikkotehtävässäki. Asenne vähä ratkasi.
Päättivät voittaa tämän.
Niko: Torstaina on sitte pirskeet laivan kannella.
Marika: Tai vois olla koko viikko bileitä.

18:56 Lisää roolijakoa. Joku varastomies joutuu varastoon bilettämään yksin. Pitää olla myös laivan kokki. Niko naureskeli, että olisi aika villiä, jos viikkobudjetin voisi tuplata tyyliin punainen tai musta. :D

19:03 BB: Päällikkö Satu on jakanut asukkaat kolmeen eri ryhmään.
Ryhmä A: Satu, Elisabet, Nino, Paul, Petri ja Riikka.
Niko: Ei vittu Satu ja Nino samas!
Ryhmä B: Habib, Ksenia, Marika, Mia ja Vilhelmiina
Ryhmä C: Ellinoora, Esa-Tapio, Hannu, Niko ja Ville.
Niko: Vittu C! Autokannel ollaa! Ei jumalauta!
Hannu: Jos me nukutaa siel, nii mahutaaks sinne ees nukkuu?
Petri: Se on se putka.
Niko: Vittu tarjoilijat. Siivoojat.
:hahaha:

19:15 Musiikkia kuuluu. Varasto piippaa. "Älkää menkö meijän hyttii!" "Oi! Rekvisiittaa!" Iso laatikollinen vaatteita. Kapteeni ainakin. Siivoojan asu. Jakavat keittiössä.

19:16 Satu on päällikkönä kapteeni. Tytöille ilmeisesti mekot ja pojille puvut. Joku kommentoi, että ihan Ninon perus viikonloppuvermeet. Niko on varma, että hihattomat on C-luokkalaisille.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 21. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 13 Syys 2010 19:19

19:15 Varastohuoneesta saavat rekvisiittaa. Miettivät miten asut jaetaan. Satua ehdotetaan kapteeniksi, koska on päällikkö. Kapteenille on lakki sekä valkoinen puku. Valkoisia matruusin lakkeja on myös, ja Paul tutkii vaaleansinisiä kauluspaitoja joiden toteaa olevan saksan laivastolta. Matruusin lakit liitetään valkoisiin hihattomiin paitoihin. Laulavat In the navy.

Miasta on vähän nöyrää että kaikille tytöille on mekko.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 21. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 13 Syys 2010 19:20

Asukkaat saivat lisäohjeita viikkotehtävään. A-luokan matkustajat saavat ruokailla kapteenin pöydässä ja saavat syödä muitakin talosta löytyviä elintarvikkeita. B-luokan matkustajat saavat syödä vain talosta löytyviä elintarvikkeita. C-luokan matkustajat saavat syödä vain BB:n heille toimittamia elintarvikkeita.

Laivalla on myös öisin kansivahdit pareittain. BB määrää parit myöhemmin.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 21. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 13 Syys 2010 19:55

Hehkuttavat Riikan synttäreitä laivalla. Haaveillaan myös Tax-freen lonkerolavasta ja illalla discoon. Hannu totesi, että heillä on juuri eniten hytin oloinen. Paul jatkoi, että C-hytti on kuin jonkun opiskelijaporukan konehuoneen viereinen hytti.

20:07 Alkoivat miettimään, milloin Titanic upposi.
Ksenia: Kolkytluvul? Oliks silloin ees laivoi?
Veikkailivat 1918 tai 1919. Seuraavaksi Nino alkoi muistelemaan Estoniaa. Oli itse juuri samaan aikaan laivalla ja katseli vain niitä pelastusaluksia. Meni vähän fiilikset.

20:27 Kapteeni-Satu PK:sta. Pelastusliivit ovat yövahteja varten. Muut jäävät kannelle, mutta A-tiimi sisälle. Kannelle kannattaa varata lämmintä, kuten yleensäkin. Tunnetusti siellä on kylmä. Pipoa ja sellaista päälle.

20:29 A-luokan ravintolailta. Tilaus kosketusnäytöllä. Samasta ravintolasta täytyy ottaa kaikille.

20:31 Selailevat eri ravintoloita.
Elisa: Mennää vaa Hesee.
Nino: Hähäh no ei mennä!
Elisa ei voi syödä mitään lihaa. Nino haluaa hot wingsejä.

20:34 Tilaavat taas Vantaan viihdekeskus Flamingon Parilla steak housesta. Nino sai haluamansa hot wingsit. 7, 10 tai 15 kpl ja Ninohan otti 15. Elisalle Parillan pullat. Jos ne on lihapullia, niin syö pelkkää perunamuusia, puolukkaa ja kastiketta. Alkuruuiksi salaatteja ja tiikeriravun pyrstöjä.

20:39 Ainakin 3x pippuroitua härkää ja Elisalle sittenkin vain joku uuniperuna-annos.

20:40 Tilaus tehty ja paluu kannelle.

20:42 Alkoivat pohtimaan, että nyt täytyy nauttia. Voi kestää vain yhden päivän. Ei voi tietää. Ninosta tuntuu, että nyt on sellainen viikkotehtävä, mitä on kaivannut. Tulee äksöniä. Viime kaudella kun oli vaan "Taas uus tehtävä ja vittu mä oon taas paskana."

20:49 Nino alkoi juttelemaan taas julkisuudesta. Ei saa tuomita ennen kuin tutustuu. Tuksusta pysyi kuva ihan samana, mutta Hennalla on rooli julkisuudessa. Nino ei voi käsittää, miten nuori nainen kestää sen. Tästäkin porukasta tulee jäämään persoonien takia n. 3 julkisuuteen. Minna viime kaudelta vaan jäi julkisuudesta pois. Oli niin kova pala. Ihan vaan puoli vuotta seinien sisällä. Oli sairaanhoitaja ja yritti palata töihin, mutta ei pystynyt tai kehdannut. Laskuja tuli ja kaikenlaista kutsua bileisiin. Elämä meni ihan häränpyllylleen.

20:52 Pitää vaan yrittää kestää se julkisuus. Satu räkätti, että tulee varmasti "Satu ja keltainen skootteri". Juuri äsken jutteli, kun oli kännissä ajellut sillä. "En aja metriäkää enää. Myydään." Nino kertoi, että esim. Mantalla oli ihan hirveää. Tuli tappouhkauksia, kun oli niin räväkkä persoona.

Nino kertoi, kun meni ekan kerran bussilla BB:n jälkeen. Outi käski, ettei mene. Nino halusi olla normaali ihminen ja kulkea metroilla ja busseilla. Se oli jotain kolme minuuttia, kun oli jo ihan pyörryksissä. Koko ajan kaikki vaan osoittelivat "Tuol on hei BB-Nino!" Otti välittömästi ekan bussin ja meni ihan paniikissa etupenkille. Kyseli kuskilta vaan, että mihin menee. Oli Marjaniemen bussi, kun Herttoniemeen oli suunnitelma. Sitten piti soittaa Outi hakemaan "Mä oon nyt tääl Marjaniemes." "No joo mä arvasin."

Ninohan olisi lähtenyt suoraan hotellilta metrolla kotiin. Lyötiin lehtijutut käteen, niin Nino meinasi, että ehkä soittaa Outin hotellille käymään. Vaikka ei mitään paskaa ole edes tullut, niin se on hämmentävää. Koko ajan tunnistetaan. Yksi paras kaveri oli raivostunut kerran Itiksessä. Huusi vaan, että haluaa olla Ninon kanssa, eikä koko Itäkeskuksen kanssa.

Petri alkoi miettimään, kun menee Kalpan peliin. 5000 ihmistä ja sitten lähtee ostamaan kahvia. Paul alkoi nauramaan "Hei tuol menee BB-Masa!" Nino sanoi, että nyt niille jutuille voi nauraa, mutta ulkomaailmassa tilanne on toinen.

20:57 Patterit vaihtoon.

20:59 Petri: Nälkä...
Niko: Onks tulos jotaa?
Petri: En tiiä.
Niko: "En tiiä." Kai sen näkee. Naama oli ku jokerilla, ku olitte tos näytöl.
Nino tuli puristelemaan Nikon käsiä ja huomioi, ettei lihakset ole enää niin kiinteitä. Niko sanoi, että niinhän se menee, kun ei pääse treenaamaan kunnolla.

21:03 Kyselivät Ksenialta, että onko vielä kännissä. Ei ole kuulemma ja ei ole krapulaakaan. Nino totesi, että siinä on kyllä Kadin lisäksi yksi, kenen kanssa ei lähtisi kahdestaan baariin. Peppitossu on myös. Ei ilman henkivartijoita kahdestaan.
Mia: Entäs te kolmestaa?
Nino: No ei ikinä. Se ois pari tuntii ja palokunta paikalle.
:lol:

21:07 Asukkaat sohville.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 21. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 13 Syys 2010 21:09

Telkkariin uutta viestiä. Foto olis kiva ylläri! Muistorikas laivamatka alkaa potretilla. Jokaisesta reippaat matkakuvat, printataan ja kiinnitetään telkkarin ja päiväkirjahuoneen väliselle seinälle. "Jee!" "Ai ne kuvat, mitkä otetaa aina?"
Marika: Mä lähen puuteroimaa mun nenän.
Niko: Mä lähen vaihtaa mun naaman.
:D
Satu lähtee PK:seen hakemaan tarvikkeet.
Niko: Nyt se maskotti vaa puuttuu, mikä on siin.
Paul: Ville viikinki.
Niki: Ja karaoke alkaa kympilt. Ehit vetää hyvät pohjat buffetis.

21:21 Satu kantoi tulostimen PK:sta. Hannu lupautui olemaan kuvaaja. Satu ilmoittaa. Jokaisesta otetaan yksi hyvä onnistunut kuva. Rintakuva. Huonoja poistellaan, jos ei heti onnistu. Sitten tulostetaan ja laitetaan teipillä seinälle. Tarvittaessa voi ottaa rekvisiittaa pois.

21: 23 Sitten ruokajuttuja. A- ja B-ryhmä voi syödä, mitä kaikkea talosta löytyykään. C-ryhmä voi juoda kraanavettä, mikä on tosi hyvää. C:llekin on tulossa omat ruuat. B:n tehtävä on vahtia, ettei C ota mitään kiellettyä. A-ryhmä ruokailee kohta kapteenin pöydässä. Muut ryhmät saavat olla missä vaan, mutta ei pöydän ääressä.

Petri: Voitko vielä täsmentää sitä rintakuvaa, ku Ksenia oli vähä..?
Ksenia: Mitäää?
Satu: Joo rintakuva ei tarkoita pelkkiä rintoja, vaan tästä ylöspäin.

21:29 Hannu testailee kameran asetuksia ennen kuvauksia. Satulla oli vielä sellaista asiaa, että tupakan tumpit ovat tumppeja. Ne on kertaalleen poltettu, joten ei poltella enää uudestaan. Yhteiset tupakan ovat yhteiset tupakat, joten niitä voi polttaa.
Mia: On muuten aikamoinen missio saada musta hyvä kuva, koska sitä ei oo ikinä ennen maailmas tapahtun.

21:44 Kuvaukset alkaa. Mia kameran kanssa ja Hannu assistenttina. A-luokka on ylimielinen.

21:47 C-luokalla häröilyä käsi lipassa. Niko teki jonkun urpoilmeen ja porukka repeili parhaalle kuvalle.
Elli: Mä oon sit se alaluokan huora!
Joku: Huoleton nainen.

21:50 Gastronautit varastoon.

22:00 Kapteenilla ilmoitus. A-joukkueella pian kapteenin pöydässä ruokailu. B:lle aukeaa varasto ja ruokaa saa käyttää. C:lle on tulossa ruokaa jossakin vaiheessa.

22:11 Kapteeni haki vielä PK:sta ruokajuomat. Kukkoapa tietenkin. Jebou. "Kappas, lempijuomaani, alkoholia." B:t tekee omaa ruokaa ja C:t laittelevat kuvia seinille.

22:22 Naureskelivat Nikon kuvalle. Ihan kuin puuttuisi hampaitakin.

Esa tuli PK:sta Tax-free-kassien kanssa. C:t saivat ruokaa ja Kukkoa. Saavat käyttää ruuantekovälineitä yhtä lailla B:n kanssa, mutta jääkaapissa ei saa säilyttää. Pihalla. Mutta kannattaa varoa, kun laivalla on rottia ja lintuja.

22:24 Keittoja, leipää, suklaata...

23:04 Satuu ilmoitti, että astianpesukone on käytössä A- ja B-kansalaisille. C pesee käsin.
C: Haha. Aaasia selvä.
Lisäksi aamun suihkuvuorot menee samassa järjestyksessä. C oli jo menossa ulkosuihkuun, mutta tuli positiivinen ylläri. Ja saa nukkua kauemmin, mikä miellytti etenkin Villeä.

Niko nimesi Satun Kapteeni Kusipääksi. Liittyy statukseen ja kuvaan. Kapteeni Kusipää ja kätyrit. "Siinähän pesette astiat käsin. Ei kiinnosta."

23:15 Nikoa vähän jännittää, milloin se karaokepaikka aukeaa.
Petri: Koht lähetää Tax-freehin.
Satu: Voi olla.
(Tuotanto toimia!)

Niko: Salettii tää ajaa karille jossaa vaihees ja sit ollaa taas autiosaarel.

23:17 Petri: "Laivalla voi olla rottia."
Niko naurahti: Toi oli pikku vinkki, et ne lähtee tänää. Noi viel säästelee Kukkoi. Kapteeni Kusipää käskee jonkuu kätyrin hakemaa.

23:18 Marika katseli kuvia: Ai en mä tajunnu, et nää on laitettu Kapteeni, A-luokka, B-luokka ja C-luokka.
Petri: Nii oishan ne voitu liimailla ihan miten sattuu. Hannu vessan seinää. Niko Kukkokaappii.
Niko: Ja Ville lattiaa, ku siin se viettää eniten aikaa.

23:20 Nino tuli PK:sta. Saanut jotain hoitoa korvatulehdukseen. Ei näytetty. Nino kyseli kuvastaan ja siellähän se on seinällä. Asenne ratkaisee.
Niko: Miten sattukaa, Kapteeni Kusipää ja sen oikee käsi.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 21. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 13 Syys 2010 23:22

Niko: Vittu jos tääl sais viinaa. Kossubatteryy.
BB: Asukkaat kokoontukaa sohville.
Ksenia: Just ku mää pääsin löhöömää tähän.
Menevät luokittain.
Joku: Marika väärä sohva.
Marika: Ai no ku en mä mahu tähän.

22:23 Telkkariin viesti. Lempeä laivalla ja maissa. Mielipiteitä pettämisestä, parisuhteesta ja yhden illan jutuista. Keskustelu on pidettävä asiallisena.

"Hahahahaha!" Satu ehdotti, että jokainen kertoo järjestyksessä.
Niko: Joo nyt on pakko ottaa olut.

23:26 Kapteeni aloittaa. Parisuhteessa pettäminen ei kuulu kuvioon. Jos pitää lähteä, niin jättää ensin. Ei hyväksy pettämistä parisuhteessa. Yhden illan jutut on ihan hyviä. Miksi ostaa koko vuosikertaa, jos on irtonumerokin saatavilla. Ei siinä ole mitään pahaa. Itse ei ole koskaan pettänyt, mutta kumppani on pettänyt. Antoi uuden mahdollisuuden, mutta luottamus meni. Jos se menee, niin menee kaikki muukin. Siinä lyhykäisyydessään. Jebou.

23:28 Petri on valitettavasti pettänyt. Joutui silloin enää asumaan samassa kämpässä, kun oli Helsingissä ja pois ei oikein päässyt. Periaatteessa ei enää seurustellut. Tuomitsee pettämisen. Yhden illan juttuja on joskus ollut enemmän tai vähemmän. Tällä hetkellä ei ole parisuhteessa.

23:30 Paul tuomitsee pettämisen. Ei ole itse ikinä pettänyt, mutta on petetty monta kertaa. Antoi anteeksi, mutta tuli vain lisää huonoja kokemuksia. Ei kyllä arvosta, jos kuulee vaikka kaverinkin pettäneen. Yhden illan juttuja tulee harrastettua kyllä. Nyt on tullut pieni turtuminen siihen. Vuoden ollut sinkkuna ja nyt olisi kiva löytää joku.

23:32 Niin kuin on tullut selväksi, niin Elisa vihaa pettämistä. On itse ollut suhteessa kolme vuotta ja petettiin aika monta kertaa. Antoi vaan aina anteeksi. Rakasti sitä ehkä liikaa. Sitten se meni siihen, että kostivat vaan toiselle. Ei halua enää ikinä sitä. Yhden illan jutut on hyviä, kunhan tekee sinkkuna ja kunnolla.

23:37 Ja sitten kaikkien odottama Nino. On ollut yksi bi-mies ja kaverit aina ihmettelee, miten Nino antaa luvan olla naisten kanssa. Ei miesten. On ollut kaikenlaisia parisuhteita ja on pettänyt monta kertaa. Siinä vaiheessa tosin suhde on ollut jo ihan karikolla. Yhden illan juttuja on ollut paljon, mutta ei moniin vuosiin enää. Ninon mielestä, jos rakastaa jotain ihmistä, niin ei ole tarvetta pettää. Periaatteessa hyväksyy, jos parisuhde on sellainen, että on mennyt 35-kiloisen naisen kanssa naimisiin ja myöhemmin 85 kiloa ja ei välitä itsestään paskaakaan. Se riippuu tilanteesta.
Elisa: Tykkäätsä, jos sua petetää? Jos sä vaikka masentuisit ja lihoisit, nii hyväksyisitsä sen, jos sua petetää?
Nino: No joo periaattees. Sit pitää tehä jotaa. Pitää lopettaa se suhde. Jos rakastaa, ei tarvi pettää.

23:39 Riikka ei hyväksy pettämistä. Suhde perustuu lojaalisuudelle ja jos sitä ei ole, niin sitten se loppuu. Yhden illan jutut sinkkuna ihan ok. Saa harrastaa, jos siltä tuntuu.
Ksenia: Entäs tää sun parisuhdejuttu. Et ootko niinku?
Riikka: Et oonko niinku? Siis olen sinkku. Ja tietääkseni ei ole petetty.

23:42 Esa kertoo, että tähän asti tärkein suhde on lähtenyt yhden illan jutuista. Ei voi syntyä suhdetta ilman ekaa iltaa. Missään nimessä ei kannata pettämistä. Itse sössi kesällä pitkän suhteen. Ei pettänyt, mutta naispuolinen kaveri kävi ihan kahvilla vaan ja sitä ei ehkä hyväksytty. Vaikka selvitettiin, niin ei ilmeisesti sulatettu.

Näyttivät Riikan ja Esan juttujen aikana toisiaan. Esalla puski pientä hikeä. Riikka pidätteli pyrskähdyksiä ja välillä pyöritteli silmiä. Kahvijuttu oli ainakin selvästi keksitty jostain oikeasta tapahtumasta. Tämän takia kai tuotanto antoikin koko tehtävän.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”