25. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

25. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 17 Syys 2010 00:00

Keskustelua 25. päivästä
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 17 Syys 2010 00:34

0:25 Elli-Noora hieman itkeskeli keittiössä ahdistustaan Vilheemiinalle. Kaipailee kait kumppaniaan ja lievää ketutusta. Vilhelmiina lohduttelee. Menevät takaisin nukkumaan.

01:15 Joku miehistä puhui unissaan : " mmmm... vettä " ( ? ) Petri nukkuu vaihteeksi Elisabet lusikassa.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 17 Syys 2010 08:16

Tehtävä alkoi! Hannu on Nino, Marika on Paul, Satu on Niko, Ville on Petri, Petri on Elisa, Esa on Ellinoora, Mia on Marika, Ksenia on Hannu, Nino on Mia :D , Niko on Ksenia, Vilhelmiina on Esa. Habib on Satu, Elisa on Riikka, Elli on Habib.

Hannu vetää hyvin Ninona ja samoin Mia Marikana.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 17 Syys 2010 10:03

"Mia" se jaksaa jankuttaa kuinka ei nukkunut. Tapetit on tapetteja roolit päälläkin... Habib varsinkin on huono Satu, istuu Sadun paita päällä sohvan nurkassa, Paulkin näyttää ihan Villeltä, käytöskin on ajoittain Villemäistä, Nikolla on Marikan tissitossut kuvastamassa Ksenian tissejä.

Aika laimea meininki.

Edith: Mia kestää hyvin tuon Ninon vetämän Mia-roolin.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 17 Syys 2010 10:27

(Pitäisköhän tässä nyt rapota noiden oikeilla nimillä vai hahmonimillä? :D)

MiaMarika on kovasti äänessä ja jaksaa myös hymyillä Marikatyyliin. Julistaa rakkautta kaikille, MarikaPaul sanookin MiaMarikalle että älä oo viitti olla kokoajan äänessä.

NikoKsenia puhuu "mie"-murteella ja laulaa "tititititiitii, jee jee". MiaMarika yrittää saada tupakkaa, NinoMia huutaa että ollaan sovittu tää juttu, sä et polta sitä röökii! Et sä polta ku ollaan sovittu!

NinoMialla on paksut mustat silmämeikit.

SatuNiko ehdottaa ElisaRiikalle että kysy nyt uutena multa jotain, kun hän on täällä jo toista kertaa. ElisaRiikka kysyy että mitä meinaat tehdä kun lähdet täältä? SatuNiko kertaa että lähtee Sofian kanssa risteilylle, saa rakastella koko viikon siellä. Hänellä on kaveri siellä, se oikeesti maksaa toista tonnia mutta SatuNiko sai sen viidelläkympillä. SatuNiko sanoo myös NikoKsenialle että saa kysyä jos on jotain kysyttävää, hän kun on täällä tosiaan toista kertaa.

HabibSatu käskee MiaMarikaa istumaan välillä.

10:31 PaulVille menee PK:hon.

MarikaPaul Ja SatuNiko puhuvat vaatteista. MarikaPaulia vituttaa kun talossa ei oo valkasuainetta, ja hän sanoo ettei ois kannattanu tuoda parhaita vaatteita taloon. Kaikki kalliit bokserit on menneet pilalle, ois pitäny tuua henkkamaukan boksereita.

NikoKsenia pyytää MarikaPaulia tekemään NikoSadulle tolla päänhierontalaitteella, kun se on niin hauskan näkönen. MiaMarika tarjoutuu tekemään, ja NikoSatu sätkii niinkuin aina ennenkin.

SatuNiko: Onneks Sofia ei oo täällä! Se ottais tilttejä kaikesta, se on tosi tarkka.
MarikaPaul: Onks sulla ikävä Sofiaa?
SatuNiko: No on mulla vähän, mä yritän pitää sen pois mielestä kun tuntuu vähän (kourii haaroja)

10:38 SatuNiko kysyy onko Mialla kaikki hyvin? NinoMia sanoo että joo joo, asenne ratkaisee. Mulla on kaikki ok. Mutta te voisitte tarkastaa teiän asennetta seuraavaan viikkotehtävään.

Joku pyytää VillePetriä näyttämään nukketeatterin. VillePetri yrittää saada PetriElisalta pehmolelun sylistä, mutta PetriElisa huutaa ettet koske Michaeliin, tää on Michael!

HannuNino tarkastaa onko Yodalla pippeliä.

NinoMia huutelee että onko kaikilla mikit kunnossa? Ei kato oteta turhaa rankkuu.

10:45 HannuNino pyyhkii hikeä pipon alta paperilla. NikoKsenia selittää että olisi ekstaasissa jos saisi suklaata, NinoMiallekkin kelpaisi, mutta kuitenkin pärjää ilmankin!

SatuNiko lupailee että NikoKsenia pääsee sitten lavalle jos tulee Hunksien keikalle. NikoKseniaa alkaa jännittää, mitähän kaveritkin sitten sanois!

10:59 VillePetri saa vihdoin pehmolelut joilla voi esittää nukketeatterin. PetriElisa tulee väliin ja näyttää miten se tehdään, VillePetri sanoo että oot nähny niin monesti sen että osaat sen paremmin ku mä.

HannuNino vetää holkkia.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 17 Syys 2010 11:16

11:12 MiaMarika ehdottaa että kaikki vois lisätä vähän tota kasvissyöntiä, ku tehään ruokaa. KseniaHannu sanoo että voi tehdä ruokaa, tekee kuulemma ruokaa paperista ja viinaa vedestä.

PetriElisa kiehnää VillePetrin kainalossa. VillePetri laulaa.

PaulVille puhuu aika paljon scifistä, vääntelee pompuloita käsissään ja huutaa usein väliin "vittu kyllä!"

11:37 KseniaHannu ja MarikaPaul alkavat tehdä ruokaa. KseniaHannusta kaikki on aika kosmeettisen universaalia.

11:55 Elisa sanoo Petrille että hänellä on paljon sanottavaa tälle kun tehtävä loppuu. HannuNino sanoo "joo mutta älä vielä, mm. Pysy roolissa, mm.

12:11 MiaMarika ja HannuNino juttelevat. MM kysyy miten HN on tänää niin mukava, ja on ollu tänään tosi pitkään hiljaakin? HN sanoo että oon mä riidelly Miakin kans, mutta ei aina jaksa huutaa.

12:22 Elisaa ei taida hirveesti kiinnostaa esittää Riikkaa, hän vain seurailee Petriä ja katsoo miten Petri esittää häntä.

SatuNiko selittää miten hän on ollut liikaa poreissa, tatuoinnit on lähteneet kun unohti rasvailla niitä. Kruunu korvan takaa lähti ekana. NikoKsenia pohtii että hänkin ehkä tahtoisi jonkun pienen tatuoinnin, kyselee että sattuuko se?

12:26 Ruoka on valmista. Elisa ottaa itselleen kupillisen vihanneksia, jolloin PetriElisa hermostuu ettei hän syö tonnikalaa! Hänenkin pitää saada vihanneksia. Elisa sanoo että tänään sä syöt tonnikalaa, mutta PetriElisa sanoo että hänen täytyy saada myös vihanneksia ja kouraisee Elisan kupista kädellä niitä. Elisa huutaa että "mitä mä sit syön?!" mutta menee sitten syömään loppuja vihanneksiaan pöytään.

PetriElisa valittaa miten hänellä tekee niin paljon mieli tonnikalaa, mutta kun ei sitä saa pyydystää. Tonnikala kuolee sukupuuttoon vuonna 2050. MiaMarika on kuullut saman jutun myös!

MiaMarika ehdottaa että kaikki vois sitten tyhjentää lautasensa biojäteastiaan, ja lautaset sit astianpesukoneeseen. Joku huutaa että älä Marika hössötä! Huomioidaan miten Paul on ollut tänään tosi kiva Marikalle, MiaMarika taputtaa MarikaPaulia olkapäälle ja sanoo että se on tosi kivaa!

NikoKsenia: Mia voiksä tuoda mulle vettä vähän?
NinoMia: Voin mä tuoda mut voisit kyllä itekkin hakee vetes.
NikoKsenia: Joo... kiitos. Voitasko muuten pelata sitten taas sitä silmämurhaajaa?
Joo, muille käy kyllä että pelataan.

12:40 MiaMarika tulee tupakalta. NinoMia pauhaa että miks sun piti mennä polttamaan se tupakka, kun me sovittiin alunperin ettet polta.

NinoMiasta tuntuu myös että Marika on tänään ärsyttävämpi kuin yleensä. MarikaPaul kysyy että onko, eikö se yleensä oo noin ärsyttävä? Ei oo, NinoMia sanoo, ja ettei se oo yleensä noin höyry. MiaMarika sanoo ettet säkään Mia yleensä oo noin vihanen. MarikaPaul on myös sitä mieltä että tänään on yks pahimmista päivistä Marikalla.

HabibSatu sanoo että voisi olla toisen kerran päällikkö, ei haittaisi. MarikaPaul kertoo että hänkin voisi olla päällkkö, hänellä on kokemustsa johtamisesta ja päällikköluonne.

NikoKsenia valittaa miten sattuu vatsaan, mutta kyllä menis suklaata. Alpenia viis.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 17 Syys 2010 13:06

12:53 PaulVille ja HabibSatu pauhaavat että pettäminen on paha asia, eivät ymmärrä miksi joku pettäisi? ElliHabib selittää olevansa vielä nuori ja tykkää tykittää, mitä pahaa?

13:00 NikoKsenia: Masa on tosi suosittu kun minä ja Elisa ja Nino kaikki halutaan sitä. VillePetri sanoo että tietää kyllä.

HannuNino kertoo ettei anna yleensä mutta jos on kunnon paisti. Täällä ei oo oikeen kunnon paisteja mutta ottais kyllä tuon Masan. RÖÖKIMUIJA!

13:05 HannuNino: RÖÖKIMUIJA!
MiaMarika: HV oikeesti, HV!

Tupakalla HannuNino huolehtii onko Elisalla kaikki hyvin? PetriElisa kertoo että hänellä on ikävä Michael Jacksonii.

SatuNiko kysyy mitä HannuNino on mieltä Sadusta? HannuNino sanoo että sehän on semmonen röökimuija. Keskustellaan siitä miten kaikki on outoja tänään, Elisakin on noin surullinen. SatuNikoa harmittaa kun talon flegmaattisuus tarttuu tällaseenkin hunksiin.

13:12 NikoKsenia pohtii että vois alkaa harrastaan balettia kun tää kinttukin nousee näin hyvin. KseniaHannu sanoo että se vois olla hyvä, kun alat harrastaan niitä parisuhdejuttuja kun lähdet sitä neitsyyttä menettämään.. siinä notkeudesta on sit hyötyä. Et sä enää kauaa voi olla neitsyt, sanoo KseniaHannu. KseniaHannu kysyy myös haittaako Kseniaa kun hänelle puhuessa katsoo tissejä? NikoKsenia kertoo että on se vähän loukkaavaa.

KseniaHannu määrää että nyt pelataan! Kaikki rinkiin lattialle, ei se muuten onnistu.

13:17 KseniaHannu koettaa selittää peliä porukalle, muut ei oikein malta kuunnella. Rinkiläisten täytyy pitää toisia kädestä kiinni ja sähköttää ringissä eteenpäin kädenpuristusta. Eli kun vieruskaveri puristaa sua kädestä, puristat taas seuraavan kättä. Keskimmäisen täytyy huomata missä puristus on menossa.

Pelistä ei kuitenkaan tule mitään kun KseniaHannu ei muista kunnolla miten se menee. Aletaan jotain toista peliä.

NikoKsenia: Hei mikä peli nyt?
MiaMarika: Mä en tiiä mut mä tykkään tästä!

KseniaNiko selittää läpsyttelypeliä, jossa vieruskavereiden kädet ovat ristikkäin ja lattiaa läpsäytetään aina oman käden vuorolla. Pelistä tekee vaikean se että omat kädet eivät olekaan itsensä edessä..

13:25 PetriElisa, SatuNiko ja PaulVille tupakalla. Ulkona sataa kohinalla. SatuNiko ja PaulVille kertovat että Satu ja Paul tykkäävät kaatosateesta. PetriElisa haaveilee että olis ihana kävellä tuosta sateen läpi lämpimään saunaan, tulis semmonen Jakomäkiolo.

Paul pohtii että tästä tulee skismoja kyllä joillekin. Itelleen ei kyllä tuu.

SatuNiko kysyy mitä mieltä PaulVille on Sadusta ja Paulista? PaulVille ei ymmärrä miten Paul valitsi kurkun ennenkuin mulkun. Mutta Satu on mukava.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 17 Syys 2010 13:40

13:40 HannuNino suunnitelee menevänsä joskus Seinäjoelle, mm-hm. Aikoo juoda niin että saaTANA! NikoKsenia kysyy saako tulla kans? HannuNino ehdottaa että Ksenia vois ottaa myös Karon ja Tiian messiin.

Vessa vapautuu ja NikoKsenia pääsee Lady Gagalle.

HannuNinolla sattuu korvaan, hänen täytyy mennä vähän lepäämään. HabibSatu menee huutamaan makkariin että älä Nino koske mun tavaroihin!
HannuNino: Sä oot Satu tänään vähän maskuliininen tänään, sun pitäis olla niinku aina.
HabibSatu: Musta tuntuu että mun pitäis saada vähän kukkoa ja tupakkaa, ni sitte lähtis.

Habib tanssii niinkuin Satu. Satu tulee neuvomaan miten Satu tanssii.

HannuNino kyselee Elisalta Riikasta.
ElisaRiikka: Mä en tunne itteeni yhtään, mä en tiedä itestäni mitään.
HannuNino neuvoo että kannattaa kysyy RiikkaVilhelmiinalta, se vois kertoo mm-hm.
ElisaRiikka: Ehkä mä kohta meen...

13:48 RiikkaVilhelmiina tulee makkariin jossa ElisaRiikka, HabibSatu ja HannuNino. HannuNino pyytää tätä kertomaan ElisaRiikalle millainen Riikka on, kun hän ei oikein tiedä, mm-hm. RiikkaVilhelmiina kertoo ettei Riikka ehkä vielä ole oma itsensä, mutta on yleensä puhelias ja hassuttelee paljon.

HabibSatu ja HannuNino kiusaavat toisiaan että joutuvat lähtemään sunnuntaina.

14:05 HannuNino etsii holkkiaan.
HannuNino: Peppitossu, peppitossu, tiiätkö missä mun holkki on, mm-hm?
PetriElisa: Anna mun olla!
HannuNino: RÖÖKIMUIJA! Missä mun holkki on?

NikoKsenia vaihtaa vaatteet. Hän laittaa hopean värisen mekon päälleen ja kyselee mitkä korvikset tähän kävis? MiaMarika ehdottaa että Ksenian kannattais kuitenkin laittaa legginsit ton kanssa. NikoKsenia kysyy että onko mun jalat lihonu vai? On ne ehkä vähän, vastaa MiaMarika.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 17 Syys 2010 14:10

MiaMarika toi infoa äsken pk-huoneesta, että kaikkien on pedattava sänkynsä heti. Jatkossa sänky on pedattava joka aamu herätyksen jälkeen, eikä sänkyyn saa jäädä makoilemaan.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 17 Syys 2010 14:13

KseniaHannu ja PaulVille laulavat WTF-laulunsa. PaulVille pohtivat että tästä tehdään vielä musikaali.

15:17 Esittämisjutut jatkuvat.

Vähän aikaa sitten SatuNiko sanoi että mitenkäs kun yleensä joka päivä Satu ja Paul ovat pesseet kylppärin peilit jne. niin miten se on tänään jääny välistä? HabibSatu ei suostu lähtemään vaikka häntä yritetään suostutella, tänään on hänen mielestään Paulin vuoro. MarikaPaul lähtee pesemään.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 17 Syys 2010 15:41

Pelaavat silmämurhaajaa sohvalla.
HabibSatu: Saako avata jo silmät?
HannuNino: Rhööökimuija ei saa avata mitää. Paitsi haarat. Hähähähähä!
Joku: Ja Kukkotölkin.
Peli alkaa.
HannuNino: Peppitossulta kohta pokka pettää. Silloin ku pelataa, nii pelataa, eikä leikitä. Saattana!

15:43 Murhaaja todisti ja PetriElisa hermostui: Vittu eihän tos oo mitää järkee vittu, et vittu murhaaja todistaa vittu!"
VillePetri lähti lohduttamaan PetriElisaa.
HannuNino: Saaatana ku on epäselvä.

15:46 NikoKsenia sanoi vahingossa: Ku mä tapoin Ksenian.
Muut: Mitä?
NikoKsenia: No kato ku mä tapoin itteni, ku mul on vähä ongelmii.
SatuNiko, PaulVille ja NinoMia tupakalle.
HannuNino alkoi houkuttelemaan HabibSatua: Noni Röökimuija nyt mennää! Amarilloo Amarilloo!

15:49 SatuNiko selittää, miten menee Sofian kanssa aina Seinäjoen ohi ja pitää mennä käymään Satulla joku kerta. PaulVille huokailee, että nyt alkaa vähän väsyttämään ja on nälkäkin. Naama hajoaa kohta. SatuNiko pohti, että on vain päivä ja ei siis kestä iltaan asti edes. SatuNiko alkoi vihjailemaan, että Nino puhui äsken jotain parhaasta roolista. Ketähän olisi halunnut esittää. Ei oikein kuullut, mutta kysyi NinoMialta, jos sattui kuulemaan.
NinoMia: Ai siis minä häh?
SatuNiko: Nii et ku Nino puhu tos äsken, et ketä olis halunnu esittää. Mä meinasin, jos sä oisit kuullu, ku mä en kuullu. Satu ois kyllä varmaa halunnu esittää Ninoo.
NinoMia: Joo mä meinaan, et Nino ois halunnu olla Niko.
PaulVille: Niko ois ollu hyvä. Ois päässy punnertaa vähä niin ku toi Palleki.
SatuNikon mielestä Satu on ollut tänään kyllä ihan omituinen. Ihan ihme juttuja puhuu. Pitäisi saada illalla vähän Kukkoa ja kunnon röökiä.
PaulVille: Oi kyllä. Mää ottasin kans.
NinoMia jatkoi, että myös Nino on ollut vähän hiljainen tänään. Ksenia on ollut taas ihan oma itsensä. Marikalla menee yli. NinoMia lähti sisälle ja kaksikko jäi vielä ulos.

15:53 PaulVille alkoi haaveilemaan jotain, että vielä pitäisi pillua saada. SatuNiko repesi nauramaan ja ei voinut sanoa hetkeen mitään.
PaulVille: Kyllä! Oi kyllä!
PaulVilleä vaan vähän mietityttää Kukkokaapin kohtalo. SatuNiko alkoi kertomaan, miten 2007:kin välillä vietiin kaikki ja taas tuli takaisin. PaulVille veikkasi, että on mennyt konkurssiin koko Laitila, kun BB-pellet vaan juo sitä.

15:58 Pelit jatkuu sisällä.

16:07 HannuNino keksi uuden leikin. Joku vampyyri. Meni säännöt vähän ohi, mutta katsellaan. Vähän samaa tyyliä kuin silmämurhaajassa.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 17 Syys 2010 16:57

Alkoivat miettimään kellonaikaa. Joku kehotti katsomaan auringosta. SatuNiko opasti, että aurinko laskee yleensä aina siihen aikaan, kun rakastelee Sofian kanssa. :) KseniaNiko alkoi kertomaan lukiostaan, missä on kaikki uusimmat hienot laitteet. Ei itse oikein osaa käyttää niitä, mutta pojat käyttää. VillePetri muisti tarinan kielistudiosta, jonka Ville oli kertonut aiemmin. PaulVille vahvisti, että näin kertoikin. Villen kaverit laittoi kielistudion paskaksi, mutta onneksi itse oli juuri jäänyt sinä päivänä kotiin. Ei olisi ollut varaa maksaa 25 000 markkaa.
PaulVille: Miksiköhän ne minun kaverit laittoi sen paskaksi?
VillePetri: Koska se oli kivaa.
Seuraavaksi porukka taas sohvalle ja VillePetri alkaa vetämään vampyyripeliä.

17:02 Peli ei voinut alkaa ennen kuin ElisaRiikka on tullut vessasta. PetriVille nostatti henkeä sitä odotellessa. Piti toistaa kaikki "Vampyyri. Oraakkeli. Vampyyri. Vampyyri. Silmät kiinni. Kaikki nukkuu. Vampyyri. Riikka. Tule. Ulos. Vessasta."
NikoKsenia: Mä en tajuu.4
ElisaRiikka tuli vihdoin kiroillen ja huomauttivat, ettei Riikka ole ennen kiroillut. "Ai vittu."
HannuNino: Nonni Röökimuija ootsä valmis?
HabibSatu: Mä oon aina valmis.
VillePetri alkoi alustamaan peliä: Vapyyrit syövät ihmiset.
MiaMarika: Ei ne syö, ku ne vaa imee verta.
VillePetri: Syö ne. Raatelee, ettei jää mitään jäljelle.
HannuNino: Vampyyrit on kyl sellasii saatana.
ElisaRiikka: Eiks Van Helsing oo joku elokuva?
VillePetri: Kyllä. Vampyyrielokuva.
NikoKsenia: Mä en kyl sellasii kato.
MiaMarika: Mä tykkään vampyyreist.
VillePetri: Ja kun heräätte, huomaatte oraakkelin kuolleen. Satu on kuollut. Ei ole mitään jäljellä enää.
HannuNino: Saaatana Röökimuija tipahti heti.
Epäiltiin Marikaa ja MiaMarika ihmetteli: Miks te epäilette taas mua? Viimekski epäilitte, enkä mä silloinkaa ollu.
:D

17:25 Epäiltiin Satua.
HabibSatu: En mä oo.
HannuNino: Röökimuija se on. Rööökimuija saatana.
Satu valittiin.
VillePetri: Otatte Satun ja viette sen käsikynkkää...
HannuNino: Amarilloon!
VillePetri jatkoi jutun loppuun. Satu ei ollut vampyyri.
HannuNino: Röökimuija ei ollu saatana.
HabibSatu: Jee! Mähän tiesin. Mä sanoin.
:lol:

17:33 Olivat aivan varmoja, että Elisa on syyllinen. Jo toisen kerran tapettiin syyttömänä.
PetriElisa: Vittu te ette osaa tät pelii yhtää. Tappakaa seuraavaks toi Habibi. Mä tiesin vittu koko ajan. Vittu paskin lautakunta vittu.
VillePetri lähti halaamaan PetriElisaa ja lupasi hoidella sitten yöllä.
PaulVille: Oi kyllä!
SatuNiko lähti valmistautumaan illan keikkaan ja lähtee muutenkin talosta, kun pitää päästä rakastelemaan Sofiaa.

17:44 NikoKsenia voitti.
HannuNino: Saatana.
Elisa(Riikka): Vittu sä oot kyl paskin kyläläinen.
PetriElisa: Et sä voi puhuu tollee. Mä voin puhuu.
HannuNino: Nii saatana.
Elisa(Riikka): No itekii oot ollu ihan huono Nino.
NikoKsenia: Mut mä oon nuuskismestari ja vampyyri. Ja mä voitin ultimatenki. Mä oon mestari.

17:47 Lähtevät röökille. Röökimuija myös. Elisa ja Petri alkoivat kiehnäämään ja "tappelemaan". PetriElisa sanoi, että naisia ei saa lyödä. Oikea Elisa selitti, että tappelee aina baareissa miesten kanssa. Ei ikinä naisten kanssa. "Tai siis Elisa tappelee." NinoMia tuli väliin ja käski lopettamaan, kun se on sääntörike. Suuntasivat muiden seuraksi pihalle ja ElisaRiikalle kuittailtiin, että onko sittenkin vähän naisiin päin, kun Elisan kanssa kiehnää noin. PetriElisa sanoi, että vaan vituttaa Riikka. Muut ihmettelivät, että ovat tunteneet vasta vähän aikaa.

17:52 Vampyyrit sisälle ja terassille jäivät MarikaPaul, SatuNiko ja VilhelmiinaEsa-Tapio (vittu mikä nimihirviö :D). MarikaPaul huomioi, että Niko on ollut tänään vaisumpi. Yleensä aina viihdyttää porukkaa. SatuNiko selitti, että panettaa vaan. Pitäisi päästä pumppaamaan muutakin kuin lihaksia. VillePetri tuli huutelemaan pelaamaan, mutta jatkavat miesten juttuja pihalla. SatuNiko kertoi aavistavansa, että illalla on sauna. On vanha konkari, niin tietää nämä jutut. Puhuivat Villen kanssa aiemmin ja Ville tarkisti vielä paljunkin. On kuitenkin jonkun vanhan vika viikonloppu.

17:56 VilhelmiinaEsa-Tapio lähti heittämään kepillisen ja Hunks-kaksikko alkoi pohtimaan iltaa enemmänkin. SatuNikon mielestä pitäisi mennä pyytämään Marikaa esittämään se Kukkotanssi, jos saisivat Kukkokaapin takaisin. Aiemminhan Marika sai kaapin auki. MarikaPaulin mielestä Marikalla on mennyt tänään vähän ylikierroksille. Onhan se normaalistikin vähän sellainen, mutta tänään on mennyt överiksi. SatuNiko on samaa mieltä. Pitäisi piilottaa pillerit. MarikaPaul totesi Marikan olevan luonnonlapsi, mutta ei ole nähnyt kyllä aiemmin yhtä sekaisin. SatuNiko totesi Satunkin olleen tänään tosi outo. Höpötti jotain jalkakarvoistakin. Pitäisi saada vanha kunnon Merdis takaisin.

18:01 SatuNiko lähti sisälle ja puolestaan VilhelmiinaEsa-Tapio tuli pihalle. MarikaPaul alkoi manaamaan, kun itseruskettavat on mennyt tänään epätasaisesti. Lähtivät myöskin sisälle. MiaMarika pyysi SatuNikolta halausta ja oli muutenkin totuttuun tapaan ylivilkas. SatuNiko sanoi, että jättäisi niitä pillereitä vähemmälle.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 17 Syys 2010 18:05

Varastohuone on auki.
NikoKsenia: Mä en kestä, jos siel on suklaata!
Jotkut: Kukkoo!
Oli kuusi tonnikalapurkkia.
Elisalla ei pysy rooli enää yhtään: Noni nyt te söitte mun kasvikset ja tuli vaa tonnikalaa.
MiaMarika: Ei me sun kasviksia syöty Riikka.
Oli myös kasvispusseja pakastimessa. PetriElisa ja KseniaHannu alkavat kokkaamaan.

18:15 Alkoivat puhumaan yleisesti, että Marikalla on mennyt tänään yli. Nino ja Satu etenkin sanoivat, että nyt on ihan överit. Ei yleensä ole tollainen. On vielä vihainenkin. Taitaa olla punaiset napit tänään. Mia ei tajunnut olla hiljaa, vaan innostui entisestään. "Mut se on sun mielipide ja tää on mun mielipide. Asenne ratkasee! Asenne ratkasee! Asenne ratkasee!" Satu käski MiaMarikaa rauhoittumaan, mutta alkoi seuraavaksi höpöttämään NinoMialle, että miksi on ollut koko päivän maassa. Pitäisi piristyä vähän.

18:23 Mia hiljeni vihdoin, kun HabibSatu ja NinoMia alkoivat spekuloimaan lähtijöitä. HabibSatu tilaa Ninolle taksin ja lähtee suoraan kotiin sunnuntaina. NinoMia puolestaan veikkaa itseään. Teki pari virhettä ja niistä rangaistaan. Veikkaa kyllä myös, että Ninokin saattaa lähteä.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 17 Syys 2010 19:03

Tyttöjen ja/tai "tyttöjen" muotinäytös on alkamassa. VillePetri antaa ohjeita.

19:15 Tehtävä loppui. Nimilaput lenteli heti. Kaikkien mielestä tosi rankka päivä. Satu etenkin odottaa Kukkoa ja hierontaa. Ensin sohville kuulemaan nimetyt.

19:23 Naisääni ilmoittaa, että häätöäänestykseen on nimetty Mia, Habib ja Marika.

19:25 Arvasivat joutuvansa äänestykseen. Habibille on ihan sama. Marika veikkaili, että heidän porukka lähtee ensin ja sitten tulee vasta uusia naamoja äänestykseen. Mia pidättelee itkua katsellen lattiaan. Marika tuli halaamaan.

19:37 Mia itkeskeli yksin tupakkapaikalla, kunnes Marika tuli lohduttamaan. Satukin sanoi, että ihan turhaan murehtii. Se on pelin henki ja jokainen joutuu vielä samaan tilanteeseen.

19:43 Ryntäsivät sisälle, kun PetriElisa huusi, että varasto on auki ja tuli Kukkoa. Källi onnistui täydellisesti. PetriElisa kommentoi, ettei ole SatuNikoakan nähnyt juoksevan ikinä niin kovaa.
HannuNino: *Up to you -liikkeitä* Saatanan Peppitossu!

19:44 Vampyyripeli jatkuu vaan.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 17 Syys 2010 20:52

20:50 VillePetri tulee ulos kertomaan että MarikaPaul oli tuonut PK:sta terveisiä että täytyy pitää rooleja paremmin yllä. ElisaRiikka ei tajua, kun ei tunne itseään! VillePetri sanoo ettei myöskään tunne itseään Petrinä, mutta täytyy vaan olla.

MiaMarika: Eli asenne ratkaisee! Wohoo!

BB: Tämä on BB. Toimikaa annettujen ohjeiden mukaan.

MarikaPaul ja SatuNiko ihmettelevät mistä on kyse. Rikkooko joku sääntöjä?

PetriElisa vetää sisällä moonwalkia.

MarikaPaul ja SatuNiko harjoittelevat jotain tanssia peilin edessä. SatuNiko opettaa liikkeitä, jotta MarikaPaul voisi yrittää hunksin jäseneksi. SatuNiko epäilee kyllä että MarikaPaulin täytyy hommata lisää massaa.

20:55 NikoKsenia tulee kertomaan että hänellä tippui mikki paljuun. Hän oli käynyt etsimässä suklaata paljusta, kun muisti että viimeksi hänellä sinne sitä jäi. Sitten meni mikki päällä etsimään suklaata. NikoKsenia on todella pahoillaan.

SatuNiko opettaa HannuNinolle miten nostellaan tuoleja kuntoilutarkoituksessa. HannuNino sanoo että aloittaa huomenna sit tän kuntoilun.

21:00 KseniaHannu kehittelee peliä ruokapöydän ääressä, leikkaa riisipaketista palasia sitä varten. NikoKsenia tutkii peliä. NinoMia käy kyselemässä Ksenian rinnoista, NikoKsenia sanoo että ku mulla ei oo nyt rintaliivejä, niin tällaset ne on. KseniaHannu toteaa rintojen olevan loppujenlopuksi hyvin mielenkiintoinen asia.

VillePetri pyytää KseniaHannua ja PaulVilleä laulamaan sen niiden laulun. KseniaHannu ja PaulVille laulavat... "What the fuck, W T F..."

MarikaPaul kulkee huppari auki ja NikoKsenia huutaa oumaigaad nähdessään tämän vatsalihakset.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 17 Syys 2010 21:23

NikoKsenia: Vähä ois kiva, jos tulis suklaata ja Kukkoo. Mä sekottaisin, nii tulis suklaakukkoo.
MiaMarika ja NikoKsenia esittävät Kukkotanssin bileiden toivossa.
HannuNino: Ja Rrrööökimuija kans tanssimaa!
Röökimuija ei lähtenyt, vaan tanssivat kahdestaan. Taputukset muilta.
NikoKsenia: Vähä mua hävettää. Mitähän mun kaverit taas sanoo. En mää tykkää tollee tehä.
:lol:

21:26 Alkoivat jakamaan jo mahdollisesti tulevia Kukkoja. SatuNikon mielestä Ksenialle pitäisi antaa vain kaksi. Ja Mialle riittää kolme. NikoKsenia sanoi olevansa varma, että pystyisi juomaan ainakin viisi tänään.

Sitä paitsi voisi näyttää tissit, jos tulee juomaa. Mitä enemmän juomaa, sitä enemmän pintaa. MiaMarikakin lupasi näyttää tiisit. "Hyvä Ksenii! Tyttöenergiaa! Jee!" PetriElisa lupasi myös näyttää, jos tulee Kukkoa. Porukka innostui, että Elisan tissejä ei ole vielä nähtykään. Pyysivät MiaMarikaa näyttämään tissit pihalle päin, niin verho menee alas ja saavat Kukkoa. MiaMarika ei oikein tiennyt, kun onhan kaikki ne jo nähnyt. Meinasi näyttää, mutta ei kuitenkaan.

21:29 SatuNiko pyysi ElliHabibia laulamaan Sinä vain, niin HabibSatu näyttää tissit. ElliHabib lauloi ja porukka taputti. HabibSatu meni vilauttamaan. Esa-TapioElli vilautti myös sohvalla.
NikoKsenia: Miten tää tälläseks on mennyt...
HannuNino: Hei miten Mia se sun tissikortti? Se voi olla lähtö lähel sunnuntain mmm. Tissikortti kehii nyt mmm.
NinoMia ei kehtaa näyttää, kun on kuitenkin tyttöystävä kotona.

21:31 NikoKsenia totesi lattialta yhtäkkiä, että näyttää nyt sitten. Vilautti molempia tissejä vuorotellen pari kertaa ja alkoi laulamaan "Tittittittitiitii! Jee jee! Tittittittitiitii! Hei hei!" Myös PetriElisa innostui näyttämään.

21:33 VillePetri luki sääntökirjasta, että tissien näyttäminen pihalle tuo välittömästi Kukkoa. Suurin meni "näyttämään" tissit. Myös "miehet".

21:38 ElliHabib pyydettiin PK:seen.
NikoKsenia: Pyydä toi Deivid Guetta ja Memoriis. Siit mää tykkään. Ja sit toi Edward Maya Tis is mai laif. Se on miun biisi kans. Tittittittitiitii! Jee jee! Tittittittitiitii! Hei hei!
MarikaPaul alkoi treenaamaan. NikoKsenia ihmettelee, miten Palle jaksaa.

21:39 ElliHabib ilmoitti, että pelin pelaaminen pöydällä loppuu. Hannu naurahti, kun keksi sen pelin. Laiteltiin niitä paloja lähtemään keskustasta ja yritettiin samalla estää muita pääsemästä loppuun ennen. Myöskin vampyyri kiellettiin, koska siinä ollaan liikaa silmät kiinni. [smilie=thefinger.gif]

21:41 Käskivät porukalla HabibSatun ja VillePetrin PK:seen kysymään bileitä. Ovat onnistuneet niin monessa asiassa aiemminkin.
NikoKsenia: Hei miettikää, ku tuol sataa, niin jos satais Fazer Sinisii niit paloi. Vähänks mä olisin vaa koko ajan suu auki.

21:43 SatuNiko ja HannuNino lähtivät terassille kätyrikokoukseen. He voisivat järjestää vähän toimintaa tänään. SatuNiko kysyi, paljon HannuNinolle luvattiin tästä keikasta. HannuNino ei saa sanoa sitä. SatuNiko veikkasi, että limusiini ja Amarillosta... HannuNino totesi "skumppapullo". SatuNiko kertoi saavansa Sofialta pillua tämän jälkeen.
HannuNino: Mmm. Eiku mä meen vaan sinne Amarilloo. Nino on tullu takas. KATO!
SatuNikon mielestä jotain pitäisi kehittää kätyreiden toimesta nyt. Kuitenkin heidät on otettu konkareina tekemään vähän äksöniä 2010 taloon. HannuNino toistelee "Mmm".

21:47 Kätyrikokous päättyi. SatuNiko pyysi MarikaPaulia näyttämään pari Hunks-liikettä, mitä opetti. Ei voi opettaa tässä vaiheessa lisää, kun on kuitenkin kirjoittanut sopimuksen Hunksien kanssa. Pitää tulla katsomaan paikan päälle.
NikoKsenia: Mää oisin tullu Jyväskylän Karmaa kattomaa, mut mää olin kipeenä silloin. Kaverien kaa oltais tultu.

Kyseltiin ElliHabibilta heteroprosenttia ja ElliHabib kertoi olevansa ainakin 1000% hetero.
NikoKsenia: Mä en tajuu. Miten voi olla yli sata? Ku viikkotehtäväki on vaa ysiysi. Mut meil on tosi moderni koulu. Siel on kaikkii elektroniikkajuttui. Mä meen aina kaksseiska linkkaril sinne. Paitsi jos mä meen kaverien kaa keskustaa, nii sit ihan liftataa.
Kseniaa naurattaa ja yrittää peitellä uuden "partansa" taakse. :lol:

21:52 PetriElisa huokaili, että jos pitäisi olla näin koko viikko.
NikoKsenia: Mut yhtee hiilee puhalletaa. Tittittittitiitii! Ysiysi! Tittittittitiitii! Ysiysi!

21:54 MarikaMia alkoi hieromaan Satun päähierojalla SatuNikoa ja tuli taas niitä pakkoliikkeitä. NikoKsenia ei tajua, miten voi tulla sellainen. Seuraavaksi MiaMarika meni hieromaan SatuHabibia.
MiaMarika: Ootsä ihan ekstaasissa?
NikoKsenia: Mää on suklaasta. Mä meen ihan ekstaasii suklaasta.

21:57 PetriElisa makoili sohvalla silmät kiinni.
SatuNiko: Älä Elisa. Mää tiän. Ei kannata pelaa tätä juttuu noin.
HannuNino: Nii Peppitossu. Ei kannata ottaa rankkuu turhaa. KATO!
PetriElisa lähti kohti takkeja.
Joku: Mihin sä meet?
PetriElisa: No vittu en tiiä. Vittu pihalle.
MiaMarika: Haluuksä seuraa?
PetriElisa lähti ovet paukkuen ulos.

21:59 NikoKsenia pyysi SatuNikoa kertomaan 2007 kaudesta. Ei ole katsellut, niin ei tiedä. SatuNiko alkoi selittämään punaisesta puhelimesta, kun Kadi vastasi kerran.
NikoKsenia: Ai se, kuka joi sitä suuvettä?
SatuNiko totesi, että joi paljon muutakin. Mutta silloin piti valita häätöäänestykseen porukkaa ja sanoi vielä kaikille suorassa lähetyksessä. HannuNino sanoi, että Big Brother voi keksiä tosi pahoja juttuja. Kannattaa olla varovainen. SatuNiko kertoi, että Timo lähti silloin. Se on Seinäjoella Citymarketissa, niin sieltä voi käydä bongaamassa.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 17 Syys 2010 22:16

22:10 NinoMia tulee PK:sta, ja kertoo että tehtävänä on jokaisen kertoa 5minuuttia rasismista, roolin puitteissa. NinoMiaa pyydetään aloittamaan, muttei hän oikein tiedä. MiaMarika kertoo, ja ihmettelee myös miten NinoMia ei tiedä kun Mia on kuitenkin opiskellut kehitysmaatutkimusta.

NinoMia ei ole enää varma pitääkö kaikkien tosiaan 5minuuttia puhua yksin aiheesta. BB ilmoittaa "toimikaa annettujen ohjeiden mukaisesti!". NinoMia menee PK:hon kysymään uudelleen ohjeita, ja tulee takaisin sanoen että jokainen menee tv:n eteen, esittelee itsensä ja puhuu sitten aiheesta.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 17 Syys 2010 23:06

PetriElisa kertoi konkurssiin menneestä kampaamosta. :D Missasin tosin alun. Kertoi myös riidasta Habibin kanssa, kun siitä kysyttiin. Ei ole missään tapauksessa rasisti. Ei vaan pidä pleijereistä. Riita on kyllä jo sovittu. "Se Kuopion Petri" ei puolestaan ole samanlainen pleijeri. Voisi kertoa vielä kampaamosta, että tilattiin kaikki Italiasta. Oli kaikkea nahkatuoleja ja muita. Aika loppui.

PaulVille vuorossa. "Hei. Olen Ville. Maalta." Voisi luulla, että on paskamaha maalta, mutta ei ole. Heillä on perunoita. Ne tulee Perusta. Mutta aikoinaan heille maalle vedettiin nettiyhteys Soneran toimesta. 1 megainen. Tosi hidas. 200 €uroa kuussa. Aloitti pelaamaan WOW:a. On yhdistänyt monia kulttuureja. Siellä pelataan ja jutellaan aamuun asti. Yleensä kuuteen. Jotkut jopa neljään iltapäivään. Demonstroi tyynyillä, että eri kulttuureista tulevat sitten naivat. Ja on itse oppinut paljon kieliä WOW:n avulla. Kiinaa oppi ihan parissa päivässä. Ranskan alkeet myös. Aika. Ville sanoi, että oli ihan kuin itse. Ajattelikin, että olisi verrannut WOW:iin.

23:08 HabibSatun selitykset meni vähän ohi, kun kirjoitin edellistä. Loppuun ehti todeta vielä aikamerkin molemmille puolille, ettei pidä lesboista, vaikka onkin naisen kanssa parisuhteessa.

23:10 MarikaPaul alkoi kertomaan ulkomaalaisista naisista. Porukka repeili, kun kertoi aasialaisten naisten olevan hyviä. Niitä voi rakastella sieluun ja sydämeen. MarikaPaul repesi myös itse, kun tajusi "rakastella sydämeen" -letkautuksen. MiaNino PK:seen, joten kohta loppuu / tulee lisää ohjeita.

23:11 ElisaRiikka: Mä oon Riikka. Ja mä oon vissii Kouvolasta.
NinoMia tuli ilmoittamaan, ettei saa esittää mitään kysymyksiä toisen puheenvuorolla.

23:18 VilhelmiinaEsa-Tapio kertoili, että on pelannut jääkiekkoa. Ei tulisi mitään, jos joukkueessa olisi joku rasisti. Tokihan ovat saattaneet joskus heittää läpällä matsin jälkeen, että "Hei tilataan niiltä karvakäsiltä ruokaa." Ei kuitenkaan tarkoita sitä. Ei hyväksy rasismia. E-T käänsi katseen kattoon ja ihan kuin olisi jopa pidätellyt itkua.

23:27 Keskustelu loppui.
BB: Varastohuone on nyt auki.
NikoKsenia: Eikai siel vaa oo tonnikalaa?
Suurin osa: Kukkoo!
Ovi aukesi ja samalla BB kuulutti, että kaikkien on vaihdettava patterit.
NikoKsenia: Olipa aikamoinen vitsi.
:D

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 17 Syys 2010 23:29

23:29 BB ovelana. Ilmoittaa ensin että "varastohuone on nyt auki", ja porukka innostuu. "Kukkoa kukkoa". NikoKsenia tosin arvelee että ei kai siellä taas oo vaan tonnikalaa. Kun ovi saadaan auki, "Tämä on BB, kaikkien on vaihdettava paristot."

VillePetri huutelee että ois kukon aika. NikoKseniastakin tuntuu että hän on ollu kiltisti, ei oo rikkonut sääntöjä ollenkaan.

SatuNiko, PaulVille ja HannuNino alkavat laulaa hyvää yötä ja huomenta. NikoKsenia alkaa laulaa omaa tititititiitii, hei hei -lauluaan.

MiaMarika yrittää ehdottaa jotain oikeaa keskustelua, kun tuntuu että nää samat asiat kiertää vaan ympyrää. MiaMarika pohtii että kun on tota tonnikalaa enemmän, ja Elisa ei tykkää että niitä tapetaan, niin annetaanko tonnikalaa tahallaan? PaulVillen mielestä tonnikala on tyhmä eläin, saa kuolla sukupuuttoon.

NikoKsenia toivoo billeitä. KseniaHannusta tuntuu ettei mitään kyllä tule tänään. HannuNinokin neuvoo että mitään ei kannata puhuu.

ElisaRiikka tulee ulos, kertoo että tää tehtävä kusi koska PetriElisa tuli ärsyttään häntä. Muiden mielestä ei, älä vaan välitä PetriElisasta.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 17 Syys 2010 23:57

Julkkispeliä olkkarissa. Etunimen eka kirjain pitää olla sama kuin edeltävän sukunimen viimeinen. Vain suomalaiset mukana.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”