44. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

44. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 06 Loka 2010 00:00

Keskustelua 44. päivästä
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 06 Loka 2010 00:02

Kaikille vielä patterit vaihtoon. Ei sisällä päästykään vielä nukkumaan. Ksenia mietti, että hän ainakin jää vahtiin. Marika huomasi, että Hannulla on ne armeijahousut. Hannu totesi, että siinä asussa on ihan sama, mitkä housut on. Sitten pyysi Marikaa vaihtamaan patterit, kun on inttikuteet päällä.
Marika: Mulhan pitää olla nää?
Hannu: Nii nii, mut voitsä käydä vaihtaa patterit?
Marika: Ai joo. Sori.
:D

0:04 Patterit vaihdettu. Hannu alkoi muistelemaan vuoroja. Ksenia tarkistaa. Luettelee kyllä aika sujuvasti. Kerran oli vain vähän pidempi tauko.

0:06 Pääsi viime yölle 336 Eura 03:37 asti virheittä. Leviä ei muistanut, mutta sekin tuli, kun Ksenia ilmoitti väärästä vastauksesta. Sen jälkeen jatkuu taas sujuvasti.

0:07 723 Laihia 07:24. Sitten unohtui seuraava.
Hannu: Ootas nyt... Mikähän sit tulee...
Ksenia: Makkara.
Hannu: Aaa Maksamaa. Vöyri Maksamaa.
275 Rääkkylällä jatkuu.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 06 Loka 2010 00:07

00:04 Makkarissa jutellaan kun kerran herättiin. Satu huutaa Petrille että paketoi se persees! Petri on ilmeisesi pieraissut. Elisakin huutelee hyi vittua. Satu sanoo että onneksi taju lähtee. Viltsu kuvailee Ninon eilistä pierua.

00:07 Hiljaisuus laskeutuu makkariin jälleen.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 06 Loka 2010 00:12

Hannu: Sitte tulee Reiskylä.
Ksenia: Ei ihan. Se alku on oikein.
Hannu: Ei se ollu kaupunki...
Ksenia: Sininen.
Hannu: Reismakkara.
Ksenia: Sininen. Iso.
Hannu: Reisjärvi.
Vielä pari muisti senkin jälkeen. Tosi hyvin muisti. Hannu itse vaatimattomana totesi, että tuli virheitäkin. Ksneia totesi, että ihan pari vaan. Hannu alkoi katselemaan listan loppua, mitä pitäisi vielä opetella. Ksenia totesi muistavansa vaan Vimpelin. Mardis on tekemässä eväitä sisällä. Ksenia pyysi kylmää vettä. Hannu ei toistaiseksi tarvitse mitään. Marika ajatteli mennä jossain vaiheessa ehkä nukkumaan. Vähän väsyttää. Tulee kohta hengaamaan ainakin hetkeksi.

0:16 Hannu: Oisko kiva, jos tulis tavarajuna?
Ksenia: Ois. Muutama suklaajuna.
Hannu hymähti ja alkoi pidättelemään naurua: Suklaajuna...
Ksenia alkoi haaveilemaan kaikesta, mitä voisi tulla. Hannu ehdotti, että Ksenia voisi piilottaa niitä laukkuun. Kunhan ei vaan unohda niitä sinne. Ksenian mielestä pitäisi tulla tupakkaakin. Joutuu muuten varmaan häätöäänestykseen. Hannu totesi, että tupakka on kyllä iso tekijä talossa. Ksenia ei tajua sen merkitystä, kun ei itse polta. Harmittaa, kun Elisastakin tulee ilman tupakkaa ihan "mölmö". Hannu veikkasi, että niiden kireys johtui siitä nukkumattomuudestakin.

Ksenia muisteli, kun sanoivat hänelle, että on nukkunut 5 tuntia, niin voisi muka tehdä nyt heidän vuoron. Oli vähän kuin piilovittuilua. Hannu totesi, että sitähän se olikin. Ksenia ei tajua, miksei tultu herättämään. Olisi tehnyt kyllä sen vuoron. Ei ole mitään sisäistä kelloa, että osaa herätä oikeaan aikaan.

0:19 Kseniaa vaivasi, kun ne puhuivat tänään kahdestaan. Varmaan jotain pahaa hänestä. Hannullekin tuli vähän sellainen olo. Tai ettei puhu Kseniasta, vaan hänestä. Onhan talossa porukoita, ketkä puhuvat keskenään. Olivat aika kärttyisiä tänään. Lähinnä siitä päiväunikiellosta ja etenkin hänelle ja Marikalle. Ksenia ei tajunnut sitä. Ihan hyvyyttään vaan Hannu ja Marika venyttivät vuoroa. Hannu totesi, etteivät voineet tietää. Aamulla se vasta kerrottiin. Mutta talossa kyllä huomaa, että saa helposti riitaa aikaiseksi, jos toisella on jotain, mitä itsellä ei. Kseniaa jäi vaivaamaan myös se eilinen karkkikulho. Piti olla kaikille ok, että viedään pois, mutta ei Elisalle ollutkaan.

0:23 Alkoivat puhumaan tupakoista. Hannu muisteli, että Satu sanoi ärsyyntyneensä, jos ei saa, vaikka näkee. Poissa silmistä ja poissa mielestä. Autiosaarellakin pystyivät olemaan ihan hyvin. Ksenia ei tajunnut sitäkään, että miksi se piti tehdä niin rajusti selväksi kaikille, etteivät he saa nukkua. Hannu totesi, että sitä vaan tulee sanotuksi kärkkäästi asioita, jos ei saa tupakkaa ja on vielä väsynyt.

0:26 Marika ulos ja puheenaihe vaihtui unettomuuteen. Ksenialla ei ole ollut kyllä vaikeuksia. Tytöt muistelevat Petrin lintusekoiluja yöllä. Silloin tulivat pois makkarista.

0:27 Juna. Hannu käski katsomaan ajan, kun lähti itse junalle. Näyttäisi olevan tavaralähetys. Vohvelia luuli, mutta olikin vain jotain muovipuuta. Höyryjuna Mäntsälään. 400. Junassa on varastohuone. Hannua hämää se varastohuonejuttu. Ksenia sai kirjoitettua.

0:38 Juttelevat muista asukkaista. Marika mietti Ellin lähtöä. Ehkä noloimpia kohtauksia BB:ssä, kun muija ensin pussailee altaassa tyttöjä, laittaa liivit naulaan ja menee PK:seen. Poikaystäväkin ulkomaailmassa ja Marika luuli olevansa se talon lesbo. Tuli vähän huono fiilis, kun oli tavallaan oma vika, että Elli joutui lähtemään. Ksenialla olisi paskat housuissa, jos joutuisi äänestykseen. Marika jatkoi, että Miakin oli mukava ja se lähti.

Ksenian pohti, että Ellu on välillä mukava, mutta muuttuu pelottavaksi, jos ei saa röökiä. Marika kunnioittaa Ellua tietyllä tavalla. Sanoi vielä jotain, mutta missasin.

Ksenian mielestä Nino on tosi ihana, vaikka huuteleekin niitä juttuja. Ei keksinyt sopivaa adjektiivia ja Hannu auttoi huolehtivalla. Sellainen Nino on Ksenian mielestä. Pinnalla on vaan se riehuja, mutta on oikeasti tosi huolehtiva ja auttava. Hannu sanoi, että Nino tulee vilpittömästi kysymään, jos joku on pahasti. Ksenia muisteli, miten hieno Nino on siskolleenkin. Kertoi silloin juttua, kun oli kuskannut siskoa tutkimuksiin koko päivän varmistaakseen, että raskauteen ei tule ongelmia. Ei Ksenian veli sitä varmaan tekisi.

0:44 Ksenia mietti Satua. 41-vuotias ja vaikuttaa varmaan 10 vuotta nuoremmalta. Niin kuin Ninokin. Ksenian äiti on yhtä vanha kuin Satu, mutta ihan erilaisia. Marika totesi, että äiti saattaa ottaa sellaisen roolinkin siihen. Ksenia sanoi, ettei se ole sitä. Marillakin on tosi nuorekas äiti, kun puhui siitä. On vaan tosi erilaisia. Ei osaa kuvitella yhtä vanhoiksi.

0:47 Ksenia kysyi suunnitelmia BB:n jälkeen. Marikalla ei ole mitään tietoa. Hannulla on lopputyö. Kysyivät aihetta. Hannu ei tiedä enää, onko aihetta, koska teki parin kanssa. Marika heitti, että on tosi vittuuntunut. Hannu on varma, ettei se vittuunnu. Mutta jos se on tehnyt sen loppuun, niin Hannu aloittaa uuden projektin. Jos on vielä mukana, niin tekevät loppuun. Piti alunperin valmistua nyt syksyllä. Aiheena kännykkäpeli jollekin käyttöliittymälle.

Ksenia kysyi, että aikooko Hannu jatkaa normaalia elämään. Hannu ei osaa arvella etukäteen. Jos tulee hyviä tilaisuuksia, niin tarttuu. On ajatellut kyllä jatkaa ihan normaalisti samoissa porukoissa. Mutta nyt ei voi tietää, mitä mieltä ulkomaailmassa ollaan. Ksenia mietti, jos tulee joku tosi hyvä tarjous ja sitten on se koulujuttu kesken. Hannun täytyy puntaroida sitten. Ehkä sen pitää laittaa sivummalle tai tehdä valmiiksi ensin. Vaatii varmaan kolme kuukautta täysin keskittymistä. Olisi hyvä saada insinöörin paperit, niin sen vaiheen elämästä saisi pois.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 06 Loka 2010 02:49

2.44 Petri ja Niko näköjään valvontavuorossa. Istuivat äsken korituoleissa liitutaulun edessä opiskelemassa, lähinnä asemien nimiä järjestyksessä. Itse asiassa kuulosti siltä, että Petri lähes kuorsasi ja enempi Niko teki hommia. Nousivat sitten liikkeelle pitämään taukoa opiskelusta. Hiljaista.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja BuZu » 06 Loka 2010 02:54

Noin puoli tuntia sitten Marikan ja Ksennuksen vuorolla se myöhässä ollut Töysän juna lopulta tuli. Marika sanoi, että merkitään listan loppuun, mutta Ksennus lisäsi väliin aiemmin varattuun kohtaan.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja Karhu » 06 Loka 2010 03:11

3.05 Juna tuli ja Niko meni taululle valmiiksi. Petri huusi junan numeron juuri silloin kun kuulutus kertoi määränpään ja se meni kummaltakin hieman ohi korvien. Joku S:llä alkava ja -maa päätteinen, Sautunmaa tjsp.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 06 Loka 2010 03:11

117 S-maa ??? 03.06 Eivät kuulleet paikannimeä, arvailevat Satumaa tms. (En kuullut minäkään, kun Petri luki numeron ääneen juuri samaan aikaan, eka arvaus olisi Sottunga, hm.)

Irtokuulutus: Tämä yö ollaan vaan ja hengaillaan, ei mennä nukkumaan. Pojat siihen sitten jatkavat laulamalla hetken.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 06 Loka 2010 03:12

03:00 Petri ja Niko edelleen vahtivuorossa.

Opiskelevat edelleen aikatauluja. Ensin paikkakunnat ja sitten numeroita :Aika paha.... laskevat ,että opeteltavia numeroita yhdeksänkymmentä .

Vihelttelevät Kirkan biisiä...

" Hirveät leijat heitin tänne puvun sisään " toteaa Niko

Petri : " Ei pääse pois? "

Tutkaiulevat junarataa.

Toteavat, että valvontavuoron jälkeen kuusi tuntia unta.

Juna saapuu... Eivät saa selvää nimestä " Sattummaa ? " Pohtivat aseman nimeä... Ei sa selvää kuulutuksesta... Sellaista olekaan kuin " Satunmaa " Arvailevat nimeä ja keskustelevat, että pitäis tuntea Suomenmaan karttaa ... " Eiköhän joku täs porukasta tiedä " totesi Niko.
Petri: " Montako Nino näistä tietää ? Ei varmaan yhtää ..."#

Niko : " Onko sellaista baaria olemassa kuin satumaa "

Petri " Saukonmaa "

Niko " Voisko olla... Saukonmaa "

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 06 Loka 2010 03:32

218 Outokumpu 03.28

Satu ja Elisabet vuoroon neljältä jalkapallo- ja jääkiekkofanivetimissään.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja Karhu » 06 Loka 2010 04:18

Läyhäkaksikko, Satu ja Elisa, kehuu toisiaan miten kauan ovatkin kestäneet talossa näinkin hyvin vaikka ympärillä on niin paljon ärsyttäviä persoonia. Satu: "Normaali elämässä olis ollut tunti kaks ja.." *lyö nyrkin kämmeneensä PAM*

Elisa: "Marika on alkanut sanoa vastaan. Sillä on noussut kusi hattuun".
Satu: "Se uskaltaa nyt kun se on viisin kertainen selviytyjä..... mutta ei kannattais!"

Tää on aivan uskomattoman aggressiivisen oloista settiä. Elisan mielestä Marika on "alkanut määkimisen lisäksi vittuilemaan" ja haukkuu sitten paskiaiseksi.

E: "Ei se ole mikään luonnonlapsi. Siitä on tulossa hyvin vittumainen ihmistyyppi."
S: "Se on esittänyt tiettyä roolia! Luulin että se on osa sitä"
E: "Se ärsyttää ihmiset tahallaa, ei se ole niin hyväsydämminen mitä me ollaan luultu"

Jonkun ajan kuluttua siirrytään Hannuun joka kuulemma halusi olla Ksenian kanssa jotta voisi vaikuttaa tämän mielipiteisiin ja saisi kunniaa valvottuaan 4 tuntia putkeen. "Se on peluri!" Sitten Satu suunnittelee kuinka saisi riidan aikaiseksi Hannun kanssa sanomalla sopivassa tilanteessa oikein ivallisesti "ai sulla on taas kyrpä ottassa". Hannu on Sadun mukaan mennyt tähän asti muiden siipien suojassa ja nyt niitä siipiä ei enää ole. Kova paheksunta myös siitä ettei tuonut taloon mukanaan yhtään tupakkaa.

S: "Siinä on jotain pelottavaa ja aivan saatanan outoa johon mä en ole vielä päässyt sisään!"

S: "Mä en voi enää syyllistää vain itteäni, nyt on joidenkin muiden ihmisten aika kattoa täällä peiliin! Ja tässä mä en anna tuumaakaan periksi!"

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja KariTa » 06 Loka 2010 04:30

4.25 Läyhäämiskaksikko Elisabet ja Satu taas vauhdissa, Marikaa lyödään eestä ja takaa. En jaksa raportoida tarkemmin, tuota perskärpäskasksikkoa en jaksa pitempään kuunnella.

Lisäsin vähän raporttia -tuusis

Elisa: ...ihan vituilleen. Mä olisin ymmärtäny jos siellä olis ollu joku lihansyöjä.
Satu: Ja luulis et sen muistaa mikä ittelle on tärkee.
Elisa: Noh, toivottavasti päästään torstaina kauppaan.
Satu: Amerikkalainen kasvissekotus se on se yks pussi!

Istuskelua, teen tai kahvin hörppimistä ja leivänsyöntiä.

Elisa: Ja Marikakin on ruvennu sanoon vastaan!
Satu: Niino!
Elisa: Sillon ruvennu vähän nouseen kusi hattuun.
Satu: Nimenomaan, mut ei se yksin sano vastaan. Ei se o yksin. Sillon saakeli joku Hannu tai joku muu joka on puolustamassa vähän sitä. Ni sillon.
Elisa: Eilen se kasvisjuttu.
Satu: Siinä oli muita sillon. Jos sä oot sen kanssa näin (näyttää kädellä "kaksin")
Elisa: Puolustiks sitä kukaan? Ei. Jotain se vittu vaan määkäs takas. Se on nimenomaan sitä määkymistä mitä mä en siedä.

Satu: Ja se nyt uskaltaa ku se on viisinkertaanen selviytyjä. (hörppy mukista) Mut ei kannattais.
Elisa: Ei.

Elisa: Mun tekee Ninolle mieli ku, se huutaa sitä et me kaikki voidaan painuu vittuun ja Marika on vittu sankari ja voittaja ja plää plää plää, mun tekee mieli sanoo sille et kyl mäkin tunnin kestäisin tota ja se ehkä naurattais mua kun mä en oo ite siinä läsnä. Mut elä 247 vittu, nyt on 44. päivä. Ton hössötyksen kaa ku ei ota opikseen ollenkaan. Ja vittu nyt viel rupee vittuileen! (Satu nyökyttelee) Ni en mä kyl ihmettele et se siin sohvalla istuu! Mä oon yrittäny opetella sitä ihmistä ja opin, mut nyt tost saatanan länkyttämisestä ja määkimisestä vittu, lisäks se rupee vittuileen.
Satu: Nii-i. Mä kokoajan toivon et tulis jotaki uusia, jotaki HYVIÄ tyyppejä tänne.
Elisa: Ja just sitä kun täällä talossa on niin hirvee vaihtelevuus, täällä ei oo kokoaikaa ollu samoja ihmisiä. Viikossa on muuttunu ihan saatanasti porukka. Ja silti siinä (häätösohvalla) on se yks ihminen. Ni pitäskö vähän kattoo peiliin?
Satu: Nii-in!
Elisa: Ja sä voit olla erilainen, erikoinen, tottakai persoona ja näin. Mut kyl yleensä ihminen tajuu et jos sä ärsytät muita niin mikä siinä on vikana. Jos ei se tajuu sitä niin sit se on voi voi, mut jos sä alat viel vittuileen kaupan päälle, niin sithän sä oot aivan täys paskapää. Ihan paskiainen! Niin ku Ville sanois pikkupaskiainen.
Satu: Niinku sekin kun Nino sano must tosi rumasti, että jos me oltais tossa sohvalla niin "kyl mä tietäisin et sä Satu lähtisit ja mä jäisin, mut Marikan kans tilanne olis ihan toinen". Nyt se on sille joku pyhimys, pitää sitä näin (jalustalla).

Elisa: Tottakai jengi haluu pitää sen täällä. Mut kun miettii, et pahaahan skabaa ei oo vielä ollu. Mähän luulin et paha skaba oli kun Mari oli messis, mut en mä voi tietää mitä tuol (ulkopuolella) tapahtuu.
Satu: Et kyl siin periaatteessa on aina arvannu millain siinä käy.
Elisa: Mut onhan Marika päässy pitkälle, on täällä muitakin persoonia. Mut jos meit kaikkia muita sit vihataan niin onks enää järkee olla.
Satu: Ei.
Elisa: Et kyl mä voin istuu sen kans tos sohvalla sunnuntaisin, jos lähen meneen niin lähen meneen.
Satu: Niin...
Elisa: Ja kyl mä voin nostaa hattuu jos se tän paskan voittaa. Mut sen mä kyl sanon, et en tiedä kumpi on mulle tärkeempää. Mun hermot vai se et mä oon täällä pidempään, pisimpään. Viel täs pitäs kuus viikkoo olla ihmisen kaa joka saa mun karvat pystyyn. Ni onks se enää tervettä ja sen arvosta.

Satu: Tieks minkä takia Nino kehuu ja ylistää Marikaa?
Elisa: Nokun se on voittanu noi skabat.
Satu: Niin mutta minkä takia se ylistäis sitä?
Elisa: No et siit tykättäis.
Satu: Se haluaa olla täällä sen niinku... Ninoki täällä sellanen heikompien puolustaja muka. Sitten ku Marika on sanonu sille takasin. Ei se vielä oo kato sen niinku bestis.
Elisa: Mut kylhän sekin sitä ärsyttää. Noi myöhästelyt sunmuuta.
Satu: Mut ei siinä mittakaavas. Se on sitä kehunu niin Marika ei uskalla sanoa sille mitään poikkipuolista sanaa. Sillä ei oo kovin montaa ketkä pitää siitä kiinni kaksin käsin. Ni se ei uskalla sanoa sille mitään, siinon vähän sairas yhdistelmä.

Elisa: Mut sit kun miettii niin ei se (Marika) kyl mikään luonnonlapsi kyl oo.
Satu: Ei se ookaan niinku mä luulin.
Elisa: Siit on tulossa hyvin vittumainen ihmistyyppi.
Satu: Se on esittäny tiettyä roolia. Mä luulin että se on osa sitä, mut ei se ookaan sitä mitä se on esittäny ensimmäiset 40 päivää.
Elisa: Ei se oo niin hyväsydäminen mitä me ollaan kelattu. Ku on oikeesti ollu huono omatunto et miks mä en tuu toimeen, et miks mä en tykkää, mä yritän ja yritän.
Satu: Totta. (otti samalla hatun pois päästään ja raapi päätään, virhe?) Se on laskelmoiva. Se ei ollukaan niin TYHmä kun mä luulin.
Elisa: Niin tai mitä se anto ymmärtää.

Alkoivat arvuuttelemaan montako työntekijää asemalla on. Neljä löytyi.
Viimeksi muokannut tuusannuuska, 06 Loka 2010 12:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: lainasin vähän viestiä ja lisäsin rapoa

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 06 Loka 2010 04:52

4.48 Hannun haukunta vuorossa. Kun väki vähentynyt, niin ei pääse enää siipien suojaan. Siinä on jotain outoa jne. Hannu oli eilen sanonut ivallisesti Sadulle, että tällä on kyrpä ottassa - se kommentti kuulemma palautetaan sopivassa tilanteessa.

Tekstiä lisätty -tuusis

Puhe siis ilmeisesti siitä että Hannu oli valvonut pidempään eikä Satu ja Elisa siksi saaneet vahtivuoroa jonka olisivat halunneet kun luulivat saavansa nukkua päikkärit.

Elisa: Se hermostu mulle kun mä sanoin et mun mielestä se on ihan oikein et kaikki joutuu valvoon. No eiks se mee niin?
Satu: Yhtäkkii meni laskelmat sekasin jotenki.
Elisa: Mut jos me ollaan jouduttu jonkun muun takia kärsimään, ni miks ei muut sit joudu. No ollaanhan me kaikki niin ihanii toisillemme ja maailman paras perhe. Kyl mä haluun et muitkin vituttaa jos mua vituttaa. Voin olla itsekäs paska, mut ihan sama mulle. Siinähän oon sitten. Ei kiinnosta vittuukaan.
Satu: Niin ja Hannu, kolmas syy miks se halus olla Ksenian kans ni se saa sen kans vähän keskusteltua. Vaikutettua sen kaikkiin mielipiteisiin sunmuihin. Sehän on peluri se mies.
Elisa: Niin ja se et se saa siitä jotain kunnioitusta et hän on ollu neljä tuntia putkeen (junavahdissa).

Elisa: Hirveesti muuttunu asiat jotenkin siitä kun Ville ja Pauli lähti. Ihmisten naamat on ruvennu (mitä? ilmeisesti näkymään/vituttaa enemmän tai jotain, en saanut selvää sanasta)
Satu: Mm-m, ja se että Hannu on pystyny piiloutumaan tähän asti paljon enemmän tähän asti.
Elisa: Matkustaa.
Satu: Niin, nyt se ei enää pysty. Toisten kustannuksella. Se paistaa läpitte. Se yrittää mollata toisis niitä mitä se... okei oli mulla eilen kyrpä ottas, mut mikä se on paraskin siinä sanomaan! Onko mulla kyrpä ottas vai ei.
Elisa: Ja sillä äänensävyllä!
Satu: Ei se mitään. Kun se aika tulee mä tiedän justiin mitä mä kommentoin. "Mitää Hannu, onko sulla kyrpä ottas?" Viä aivan tasantarkkaan lähtee sitten. Sehän sano sen vielä niinku ivallisesti.
Elisa: Jotain et nyt on kyl kyrpä ottas.
Satu: Mä voin sille sanoo, et nyt on sulla taas kyrpä ottas, että voi voi. Kannattasko vähän päästää höyryjä pihalle ni se ei kasva noin isoks.
Elisa: Ei se nyt oikeesti voi mennä niin, et sä et kenellekään voi vittu sanoo vastaan. Tai no voihan sellasii ihmisii olla olemas kyl. Enhän mä tiedä. Mut en mä oo ikinä tavannu.
Satu: Mut et kaikki miks sulla on kyrpä ottassa, sä vaan pähkäilet niitä itekses ja mietiskelet ja pohdit ja se on sillä sipuli ja jebou, niinkö? Ei se nyt vittu vaan mee niin. Ja sitten mies puhuu niinku se olis kaiken tietävä ja osaava. Mies joka on kakskymmentä ja rapiat ja asuu äitin kans. Ja on käyny pari liftireissua. Ei se vaan mene niin. Jos se antaa ymmärtää niin se ei ymmärrä antaa kyllä niin paljo aivan.
Elisa: (nyökkii ja sanoo hmm)
Satu: En tarkota sillä, että siinä on jotain pahaa, että asuu äitin ja sisaruksen kans, mutta niinku se, että jos antaa ittestänsä hyvin pohdinnallisen syvällisen kuvan joka osaa ratkasta oikein, ni ei se vaan mee niin. Senhän näkee täysin miten toisten siivellä se menee. Ja toisten siipien suojaan se on piiloutunu. Mies joka tulee taloon jolla ei oo yhtäkään tupakkaa tullessa, joka asuu äitinsä kans, joka polttaa täällä kaikkien muitten tupakat, menee toisten siipien suojaan ja kun niitä ei ookaan enää niitä siipiä, ni rupee totuus paljastumaan. Ja kellä se suurin kyrpä on ottas jos ei oo tupakkaa? Kuka heti tulee kattoon tavarajunaa, kuka rupee pukemaan (Satu elehtii ja huitoo) ja tulee kattomaan tänne kun se kateus rupeaa paistamaan läpitte siitä liikaa.
Elisa: Et joku muu voi saada.
Satu: Hmm!
Viimeksi muokannut tuusannuuska, 06 Loka 2010 11:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: toinen rapopätkä lisätty

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja Karhu » 06 Loka 2010 05:16

5.10 Satu: "Se mikä tässä on kaikkein inhottavinta on että tämä peli rumenee! Tämä peli tulee olemaan niin likasta ja rumaa. Mä tykkään pelata avoimin, rehellisin kortein! Mä en tykkää että pelataan rumasti."

Sitten heti perään korostettiin kuinka tärkeää on olla oma itsensä.

Läyhäkaksikolla on ollut vuoronsa kestäessä niin paljon sanottavaa ettei aikataulujen opiskeluun ole aikaa liiennyt.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 06 Loka 2010 05:32

922 Pälkäne 05.27

Nino hereillä jo 5.35, sai heräillä rauhassam, keitti kahvia ja herätti Vilhelmiinan. Muutaman sanan Elisabetin kanssa kuulin, kun Nino sanoi, etteivät Sadun kanssa siedä toisiaan, ja kun Elisabetia ahdistaa.

Satu ja Elisabet lueskelevat paikkakuntia, E tietää 11 kpl, S tietää kaikki muut paitsi Sauvon. (Onkohan kokonaismäärä n 40.)

6.00 Uusi vuoro alkaa valvojina siis Nino ja Vilhelmiina. Hiljaisempaa kuin illalla, mutta hyvä tunnelma.

6.30 VIlhelmiina löysi Lentävän kalakukon, minkä jälkeen rupesi aavistelemaan, että tänään tulee "paisteja". Nino on kuullut ääniä sviitistä, miesten ääniä.

6.41 Sini-kieli ilmaantui hetkeksi, kun Nino kävi hakemassa lämmintä juotavaa ja unohti VIlhelmiinan annostusohjeen hyvän raeteen valmistamiseksi.

7.00 Monenlaisia laulunpätkiä löytyy Vilhelmiinalta mm. Tule, tule kultani!
- siis kansanlauluja, lastenlauluja, vanhoja ja uusia iskelmiä, poppia ym. Juttelun lomassa lauleskelee kevyesti tekemättä siitä sen suurempaa numeroa ja aika kuluu rattoisasti.

801 Varpaisjärvi 08.51 Kyydissä sämpylät ja teet
KORJAUS AIKAAN täytyy olla 07.51!

Samantien ilmestyvät myös seuraavan vuoron Marika ja Hannu, saavat osansa eväistä.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 06 Loka 2010 09:45

Asukkaat herätettiin hetki sitten "Pienen pieni veturi" -lausunnalla.

Pihalla höyryjuna 569 Pöytyälle saapuu 09:43. Junassa on nyt kuumaa vettä. Marika pohtii, oli Höytyä vai Pöytyä. Hannu kysyy sisältä ja sieltä sanotaan, että oli Pöytyä.

09:49 Vilhelmiina tulee sanomaan Ninolle, että Ninon ja Ksenian vuoro alkaa vartin päästä. Nino ihmettelee tätä, mutta Vilhelmiina toteaa, että hehän sopivat, että Nino tekee tunnin ja sitten tulee Vilhelmiina Ksenian pariksi.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 06 Loka 2010 09:49

Kuulutus runonlausuntana eka värssy Pienen pieni veturi, aamulla hieroi savuisia silmiään (miten se nyt menikään?) Valot päälle ja porukka alkoi kömpiä ylös vuoteistaan.

569 Pöytyä 09.43 "junassa on nyt kuumaan vettä"

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 06 Loka 2010 10:17

Nino ja Ksenia vahtivuorossa, Marika juttelee pihalla Ninon ja Ksenian kanssa. Nino sanoi nukkuneensa huonosti. Nino on huolissaan viikkotehtävästä. Ksenia ja Marika tsemppaavat Ninoa, että vaikkei kaikkea muistaisi, niin varmasti katsovat, että on yritystä ja asennetta.

Nino menee opettelemaan taulua, Ksenia tulee seuraksi. Nino miettii, että näkevätkö nyt tulevat junat. Ksenia menee vahtimaan radan viereen, Nino jää lukemaan taulua. Sopivat, että vaihtavat paikkoja jossain vaiheesssa, että Kseniakin pääsee lukemaan taulua.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 06 Loka 2010 10:41

Äsken kylppärissä Hannu suihkussa, Elisa ammeessa ajelemassa säärikarvoja ja Viltsu vieressä meikkaamassa. Juttelivat samalla niitä näitä. Elisan piti päästä pesemään hoitoaine pois, joten Hannu lähti suihkusta muualle. Kaksikko jäi vielä kylppäriin.

Sohvilla Satu, Niko ja Petri. Puhuivat hetken väsymyksestä. Satun mielestä on tosi vaikea pysyä hereillä paikallaan. Joutuu oikein taistelemaan. Kävely auttaa. Sitten kävivätkin nukkumaan.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 06 Loka 2010 10:53

Vilhelmiina tuli Ninon tilalle Ksenian pariksi vahtivuoroon. Ksenia kertoi Vilhelmiinalle, oli saanut mieleensä yhden uuden junan nyt kerrattuaan niitä taululta. Vilhelmiina alkoi luetella junavuoroja taululta.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 06 Loka 2010 11:12

11:10 Talossa kuorsataan. Tai no Satu kuorsaa, mutta muutkin nukkuvat. Viltsu ja Ksenia vahdissa pihalla edelleen.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 06 Loka 2010 11:38

Pikajuna Pälkäneelle myöhästyy aikataulustaan.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”