22. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 22. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 14 Syys 2010 14:18

Makkarissa puhetta rattijuopumuksista. Nino muisteli, että oli ihan kerjännyt omaa kiinnijäämistään. Oli ajanut johonkin hampurilaista ostamaan, ja siellä vielä kehunut että ajoi kännissä tänne. Sieltä oli sitten soitettu poliisit, ja Nino vielä oli yrittänyt päästä putkaan kun ei ollut siellä koskaan ollut, mutta ei kuulemma onnistunut pääsemään.

Satu kertoi että oli omassa rattijuopumuksessaan jo päässyt perille, ja oli kotiovea aukaisemassa, kun poliisi huuti pysähtymään ja puhaltamaan. Tämän jälkeen asemalle uusintamittaukseen, ja siellä kortti pois ja sakot. Ei harmita kun ei ollut omaa autoa ilmeisesti, oli ilmeisesti mopolla tai skootterilla liikkeellä tuolloin. 5-10 vuotta aikaa, ei edes muista tarkasti.

Muisteli että poliisi oli vähän vittumainen ja katsoi halveksuen. Edelleen kun se poliisi tulee vastaan, Satua hävettää.

Satu kertoi myös että on ollut jossain pahoinpitelyssä uhrina. Oli ollut oikeudessa, ja juuri ennen taloontuloa oli huomannut saaneensa kivusta ja särystä tuomittuja korvauksiakin jo tilille.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 22. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 14 Syys 2010 14:28

14:27 Makuuhuoneessa toivotaan juomia, nautintoaineita. Elisa haluaa oksentaa, laivalla kuuluu oksentaa.

Pohtivat sviittiä, miksei oo tullu sitä vaikka ollaan oltu täällä sata vuotta. Nino sanoo että pitää olla potentiaalisia panijoita. Ninolla ei ainakaan oo ketään ketä panna.

Eikö siellä voi tehä muuta kuin panna? Kyselevät muut. Joku sanoo että vois kattoo leffaa.

14:34 Satu kehottaa kaikkia keräämään voimia. Verhot on kiinni, se on hyvä merkki. Paistillekin sanoo että nyt silmät kiinni.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: 22. päivä

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 14 Syys 2010 15:13

Paul ja Petri haukkuu Niko S:ää ja Elisa puolustaa. Pallen ja Petrin mielestä oli ärsyttävä eikä kumpikaan olisi sietänyt sitä 3:a kuukautta. Hyvä että lähti. Ellun mukaan noin ei saa sanoa kun ei edes tutustuttu. Ellu ei siedä eriävää mielipidettä... "Eihän sitä tiedä vaikka olisi (Niko) muuttunut jos Nino olisi lähtenyt" oli vastaus kun Ninokin oli rauhoittunut Nikon lähdettyä.

15.18. Puhetta Riikan pk-käynnin pituudesta.
Esa: Syököhän se siellä kakkua ja juoko shamppanjaa kun varmaan puoli tuntia ollut siellä?"

Sadun mielestä olisi reilua jos luokitukset häviäisi synttäribileiden ajaksi ja kaikki olisi kaikille, paitsi Riikalle vähän extraa.

Puhuvat että Janina tulee tarjoamaan tissiä bileiseen, kyllähän seilorille Janina kelpaisi.

15.28. Puhuvat (Satu, Palle, Petri ja Ellu) Marikan meikkaamisesta. Kestää tunnin meikata ja on ollut vahdissa meikit naamassa. Marika ei kuuntele ohjeita. Menee hermot siihen vaikka tietävät ettei tarkoita pahaa, kun on luonnonlapsi. Ellu kysyi tähän että "mikä on luonnonlapsi?"

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 22. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 14 Syys 2010 16:05

Uusi keskustelutehtävä. Kulttuurien kohtaaminen. Seksuaaliset suuntautumiset jne.

Joku: "Vaihtakaa ajatuksia erilaisista seksuaalisista tavoista ja suuntautumisista." Mitä seksuaaliset tavat tarkottaa?
Niko: Varmaa jotaa S&M-leikkei.
:damnfunny

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 22. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 14 Syys 2010 17:18

Verhot auki. Ihmettelivät, kun mitään ei ole tapahtunut. Ksenia tuli PK:sta ja passitti kaikki muut ulos paitsi Niko.

17:19 Ovi kiinni.
Ksenia: Kaksi euroa, kahdeksan senttiä.

Utunga
Juonittelija
Viestit: 187
Liittynyt: 16 Elo 2010 01:04

Re: 22. päivä

Viesti Kirjoittaja Utunga » 14 Syys 2010 17:21

Ksenia Nikolle: "Kaksi euroa kahdeksan senttiä"...

"Oikeesti, mitä saa kahdella eurolla kaheksalla sentillä"

..."Otetaan vaikka voita"...

..."Maitoo, voidaan syödä makaronilaatikkoo"

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 22. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 14 Syys 2010 17:23

Avasivat ensin vahingossa Sonyn. :D Ksenia antoi Nikon hoitaa näpyttelemisen, kun ei osaa käyttää laitetta. Niko meinasi, että voita saa ainakin ostettua kahdella eurolla. Samsung auki. Maitoon päätyivät. Eivät saa kuin yhden. Ksenia ehdotti vielä ketsuppia, mutta Nikon mielestä maito on tärkeämpi kuin ketsuppi. Jos sattuu käymään vaikka niin, ettei ole enää mitään, niin sitä voi käyttää leipomiseen. Niko kävi katsomassa, ettei olisi varaakaan ketsuppiin. Tai itse asiassa yksi merkki mahtui juuri budjettiin.

17:24 Kikkailivat sen verran, että saivat maidon sekä ketsupin. 20 senttiä jäi vielä jäljelle. Nyt metsästetään vaan jotain halpaa. Tikkarin saisi. Muumi-tikkari 14 senttiä. 2,02€ yhteissumma. Niko yrittää etsiä vielä jotain tarjouksia. Kolmoskaudella oli välillä tosi halvalla kaikkea.

17:26 Ksenia naureskeli, että muilla oli kiire, niin nyt ei ole ainakaan vaaraa, että aika loppuu kesken. Ostokset tehty.
Ksenia: Nonni. Saahaa ketsuppia ja maitoo. Ja yks Muumi-tikkari.

17:33 Riikalla asiaa PK:sta. Kaikki muut hetkeksi ulos, mutta Esa-Tapio jää sisälle.

17:36 Esa kysyi heti verhon laskeutuessa, että tykkäsikö Riikka lahjasta. Riikka tykkäsi, kun ehti vilkaista äsken. Esa kertoi ostaneensa sen viime viikolla. Kaavaili ensin, että BB antaa sen, mutta sitten tuli tehtäväksi antaa itse. Lähtivät pussaillen kosketusnäytölle. Illan tarjoilut kaikille. Tämä on nyt heidän yhteinen aika. Riikka pyysi, ettei kuitenkaan liikaa lääpitä, jos tulee jotain juttuja.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 22. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 14 Syys 2010 17:38

17:33 Riikka tulee pk:sta ja käskee muiden mennä ulos, paitsi E-T jää hänen kanssaan sisään. Nino käy vielä vessassa ja lähtee viimeisenä. Verhojen laskeuduttua Esa kysyy tykkäsikö Riikka lahjasta? Tykkäsi Riikka, ja kysyi ostiko hän sen itse? Joo, Esa on käynyt sen itse ostamassa.

Riikka kertoo että päästään valitsemaan ruokia kaikille. Tää on tämmönen yhteinen aika. Pussaavat ja kertovat rakastavansa toisiaan.

Elisalle ja Habille pohtivat ostavansa kasvisruokia. Joku muukin tytöistä söi kasvista vaan, eivät kuitenkaan muista kuka. Kolmelle kuitenkin kasvista.

Riikka pohtii sushia, Esa miettii että se voi olla vähän riskihomma jos kaikki ei tykkää. Erilaisia aikovat ottaa. Kolmea ravintolaa saavat käyttää. Pizzaa ja pihvijuttuja ainakin. Alku-, pää- ja jälkiruoat saavat.

Pizza Hutissa valikoivat pannupizzoja. Parillasta jotain tais lähteä myös tilaukseen.

17:50 BB ilmoittaa että täytyy pitää kiirettä. Tilaukset taitaakin olla jo hyvällä mallilla, tarkitavat että kaikille on jotain.

17:51 Tilaus lähetetty, pusu päälle. Esa sanoo että nyt pitää taas alkaa keskittyä. Esa kertoo että oli ihan paskaa eilen, iltaa kohden alkoi helpottaa. Riikka kysyy että onko ollu mitään epäilyksiä? Ei oo ollu. Esa kertoo että on ottanut tahallaan katsekontaktia. On myös aikonut käydä BBltä kysymässä sviittiä tai jotain synttärin kunniaksi, että Riikka ois saanu jonkun valita kaveriksi. Epäili kuitenkin että oisko Riikalla ollu pokkaa valita häntä.

BB ilmoittaa että kuiskaaminen on kielletty, Esa puhui liian hiljaa.

Muut tulevat sisään.

18:12 Ville epäilee että Esalla on joku salaisuus. Miakin on huomannut että Esa ravaa PK:ssa vähän väliä. Kohta jotain jännää tapahtuu, sanovat. Nino sanoo että kokoajan täällä tapahtuu jännää. Riikan ilmettä kuvataan, joka vaan katselee ja kuuntelee.

Mia kysyy ootteko ikinä kuullu kun Ville kertoo että haluais olla sukka? Ville sanoo etten mä oo sanou haluavani olla sukka. Mutta on kiva miettiä joskus että mitä jos ois joku asia. Marika kysyy mikä sukka Ville ois? Mian mielestä Ville ois talvisukka, ei villasukka mutta semmonen paksu. Marika kysyy että tekomateriaalia vai luonnonmateriaalia? Mia ei tiedä mitä eroa niillä on.

Ville kertoo että Marika ois hänen mielestään semmonen vanha sukka jolla koira leikkii. Marika on ihmeissään, että tuo on rumin asia mitä Ville on hänelle sanonut. Ville ei tarkottanu sitä rumana, vaan ajattele nyt kuinka onnellinen se koira on.

18:18 Ksenia tulee PK:sta Alepan pussin kanssa. Siellä on ketsuppia, Marika ja Mia ovat iloissaan. Nino räyhää ettei ole kahvia. Muumitikkari annetaan lahjaksi Riikalle, joka hymyilee ja sanoo kiitos.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 22. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 14 Syys 2010 18:18

Ksenia kävi hakemassa PK:sta suuret ostokset. Maidon ja ketsupin vei yhteiseen käyttöön, mutta Muumi-tikkari luovutettiin Nikon kanssa synttärisankarille. "Vooi kiitooos."

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 22. päivä

Viesti Kirjoittaja warre1 » 14 Syys 2010 18:27

BB: menkää pihalle.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 22. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 14 Syys 2010 18:29

18:28 Nino ihmettelee missä hänen ostoksensa ovat, jotka hän teki viimeviikolla. Niko sanoo että jotain sä oot tehny väärin kai. Nino ei tajua.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 22. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 14 Syys 2010 19:27

Verho ylös. "Ei siel oo mitää." Olipa sittenkin. Ilmapalloja, serpentiiniä ja tarjoilua. "Onnea Riikka!"
Niko: Jotkuu mehukestit. Voi jumalauta.
Löytyi sieltä lopulta kuitenkin alkoholiakin. Joku booli ilmeisesti. Destiny's child soi.

19:28 Laivan karaoke myös tänään. Uusin Singstar, kuten arveltiinkin. Habib innostui myöskin oletetusti, kun listalta löytyy Sinä vain.

minimii
Toukka
Viestit: 6
Liittynyt: 13 Syys 2010 21:53
Paikkakunta: Oulu

Re: 22. päivä

Viesti Kirjoittaja minimii » 14 Syys 2010 19:31

Pönttö antoi tehtävän Vilmiinalle: tanssi ET:n kanssa kun tulee eka suomalainen biisi!

Utunga
Juonittelija
Viestit: 187
Liittynyt: 16 Elo 2010 01:04

Re: 22. päivä

Viesti Kirjoittaja Utunga » 14 Syys 2010 19:31

DC2:ssa Pönttö antaa tehtävää Vilhelmiinalle (? en tunnista uusia vielä kun olen kattellu sen verran vähän) ... "Sun pitää tanssia Esa-Tapion kanssa kun eka suomalainen biisi alkaa soida"

"Tulisiksä käymään joku päivä täällä boksissa, mä voisin laittaa sulle ..." (ei saa selvää)

"Muista tää setti sit... ala mennä hiihteleen tonne." "Onks välii millä hitaalla?" "Ihan ekalla hitaalla"

Avatar
jenpfi
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 525
Liittynyt: 31 Elo 2007 20:18
Paikkakunta: Oulu

Re: 22. päivä

Viesti Kirjoittaja jenpfi » 14 Syys 2010 19:33

Vilhelmiina joutui pöntön jututettavaksi. Sai tehtäväksi tanssia E-T:n kanssa, heti kun tulee suomalainen biisi(?). Pitää esittää, että on ihan liekeissä. :lol: Ja myös eka hidas pitää tanssia E-T:n kanssa.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 22. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 14 Syys 2010 19:50

19:48 Riikka tulee PK:sta vissiin neljän viinipullon kanssa. "Kaikille ykköset päälle, pakkelit naamaan ja juhlimaan!"

JEE!

19:54 Talossa kuuluu laivailmoitus, jotain tyyliin "Arvoisat matkustajat, juhlan kunniaksi olemme ankkuroineet satamaan. Ruohivahtivuorot peruttu."

Alkaa soimaan musiikkia. Ksenia puhkeaa itkemään, ikävä.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 22. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 14 Syys 2010 19:55

Laivaan tuli yleinen kuulutus: Juhlaa on saavuttu viettämään satamaan, joten vahtivuoroja ei ole yöllä. Ja sitten Mika - Relax, take it easy hitaampi versio eetteriin.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 22. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 14 Syys 2010 20:56

Elisa ja Ksenia avautuivat vaikeasta lapsuudestaan. Alkoholismia, hakkaamista sossun tätejä jne. Marika keskeytti, että vaikka mielenkiintoinen aihe onkin, niin synttärisankari istuu siinä vieressä ja nyt jutut pitäisi olla jotain muuta. Riikka sanoi, ettei haittaa yhtään. Kyllä siitä saa puhua. Marin mielestä voi sitten joskus muulloin jatkaa siitä.

Marika hehkutti biisejä. Tuli Destiny's childista mieleen joku rantahiekka, niin sopii teemaan.
Joku: No miten se Mika liitty tähän
Marika: Se oli mulle.
Niko: Ei se ollu sulle. Se oli päivänsankarille.
Marika: Nii vaik nää on päivänsankarin bileet, nii tääl on kuitenki punaviinii tsingtsingtsing ja sit toi Mikan Relax, take it easy on niin mulle.

:roll:

Taustalla laulettiin Sinä vain. Niko alkoi laulattamaan seuraavaksi "Kaduilla tuuloo, asfaltti kiiltelöö".

21:03 Lauleskelivat Paljon onnea vaan englanniksi ja Habib persiaksi. Miettivät myös venäjää, muttei uskallettu, kun tuli aiemmin sanomista Ksenian yhdestä lauseesta.

Katy Perry - Hot n cold soi.
Elisa huudahti heti: Harmi ku Mari ei oo tääl!
Sopivat Marikan(?) kanssa tanssivansa tämän Marille.

21:07 Rihannan Don't stop the music. Niko teki tanssiarvoituksen ja esitti tanssivaa Satua. Arvattiin heti. (Olisi pitänyt soitta vähän myöhemmin, niin ehkä olisi saatu Elisalta flippailua "ma ma se ma ma sa
ma ma co sa" kohdasta.)

21:10 Valot rävähti täysille ja himmeni taas. :D Mia ryntäsi jo ovelle, mutta sanoivat, ettei se nyt aukea, vaikka valot syttyikin. "Teknisiä ongelmia."

21:11 Biisin päätteeksi täysi valaistus.
Petri(?): Se oli siinä. Valot päälle. Kaikki kotiin.

21:16 Odottelevat Singstaria. Riikka katselee biisilistaa ja kyselee tuntemattomia biisejä.
Petri: Mervi laulaa sen "Mä en haluu nuolla tänä yönä".
Satu: Voi jumalauta...
:lol:

21:20 Totesivat, ettei Singstariin tarvita telkkaria. Nyt vaan listan eka biisi ja laulamaan. Anna Puu - C'est la vie. Elisan mielestä paska biisi. Ei lauleta. Paul oli ihan samaa mieltä. Ei sitten alettu laulamaan.
Marika: Jee! Tääl on Ultra Bran Tyttöjen välisestä ystävyydestä!
Petri: Jee Marikaaa! Hyvä perseee! Lepakkobiisiii!
Marika: Tosin mä en tiiä sit biisii.

21:23 Marikalta jäänyt vitamiinit ottamatta tänään ja meni nyt ottamaan.
Nino: Voi vittu Marikalt on jääny vitamiinit ottamatta ja nyt ku se ottaa, nii se menee ihan sekasin.
Höpöttivät jotain sekalaista ja Nikolle tuli Marikasta mieleen "Minä olen marakatti Coco nimeltään..." Lauloi koko biisin. :)

21:33 Riikka PK:seen ja taputetaan.

Niko ja Petri pelailevat ilmapalloilla ja Elisa tuli katselemaan.
Elisa: Kirjotatsä vasuril?
Niko: Joo.
Elisa: Onks se kivaa?
Niko: Joo mä aina mietin, et vitsi ku tää on kivaa.

21:35 Riikka pihalle. Ilta jatkuu ulkona. Toistaiseksi saa olla pation ja tupakkapaikan alueella. Ei saa lähteä juoksentelemaan.
Kaikki: Kelpaa!
Petri: Ja Kukkokaappi on luonnollisesti...
Niko: Auki!
Petri: Jebou! Jemmailu on kielletty.
Niko: Mut pölliminen sallittu.
:D

21:36 Ovi auki. Pihallakin palloja ja serpentiiniä. Availevat tölkkejä. Röökiä tullut paljon lisää. Musiikkia.

21:51 Ja taas musiikkia. Kuorosodan tunnari. Habib innostui tanssimaan jo pöydälläkin. Huutavat päällikköä tanssimaan "Satu! Satu! Satu! Satu! Satu! Satu!" Ei suostu.

21:58 YMCA! :D Poikien tanssi. Nyt myös Esa mukana.

22:03 Pojat on poikii! Niko ihan innoissaan. :)
Vilhelmiina: Esa tuu tanssii!
Esa juuri sytyttämässä tupakkaa: En mä osaa.
Vilhelmiina: Mä opetan.
Esa: En mä.
Vilhelmiina antaa Petrille Esan tupakan ja sytkärin: Ota nää. Nyt tuu.
Vilhelmiina vei kädetä pitäen Esan patiolle ja alkoivat tanssimaan.

Samiasd
Vaihtoasukas
Viestit: 328
Liittynyt: 08 Elo 2010 05:18

Re: 22. päivä

Viesti Kirjoittaja Samiasd » 14 Syys 2010 22:09

Nyt alkoivat laulamaan MC Koppakuoriaista. Ripu Rapu seuraavana, eivät osaa kyllä sanoja. Sitten Lenni Lokinpoikasta vähän ja muistelevat muita lauluja.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 22. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 14 Syys 2010 22:18

Nino räkätti, että sunnuntaina Mervi lähtee. Sitten itse "I'm still standing" ja heti perässä pihalle.
Marika: Käsi kädessä kuljette studioon .. täyteen!
Satulta meinasi pärskähtää Kukot syliin. :D

22:30 Singstar kehissä. Antti Tuisku - Juuret. Mikeissä Elisa ja Ksenia. Muutkin laulavat. Elisa voitti ja menee jatkoon.

22:32 Seuraava pari Riikka ja Mia. Kolmas nainen - Tästä asti aikaa. "Mielin määrin kahvii ja tupakkaa!"
Ksenia: Ja Kukkoa!

23:08 Petri halusi laulaa Väinön. Marika huudahti, että haluaa myös laulaa sen, mutta pitää laulaa Hessu ja kuusipuu. Petri sanoi, ettei osaa sitä. Marika selitti, että siinä vaan vaihtuu ne kaksi sanaa. "Hei jooko. Hessu!" Petri laulaa Väinönä. Marika heitti mikin pöydälle ja lähti kävelemään sohvan taakse. Petri otti toisenkin mikin käteen ja jäi katselemaan hölmistyneesti. Marika näytti pidättelevän itkua ja ei halua laulaa Väinöä, vaan se pitää olla Hessu. Petri totesi, ettei osaa mitään Hessua. Marika lähti vihaisena ulos. Petristä tuli entistä hölmistyneempi. Miettivät vaan, että eihän Marika vaan oikeasti suuttunut. Niko otti toisen mikin ja vaihtoivat biisiksi Baarikärpäsen.

23:12 Singstar kiinni ja sauna on lämmin. Tyhmä ratkaisu ainakin Nikon mielestä. Olisi voinut lauleskella välillä, käydä saunassa jne.

23:13 Sexy bitch soi. Habib löytyi jostain sohvan nurkasta ihan innoissaan. "Nyt lähtee!"
Elisa: Nyt vittu perkele!
Tanssimaan terassille. Petri meni tupakalle ja pyysi Marikalta, joka halailee Satua, anteeksi, kun ei osaa mitään Hessu Hopo -biisejä.

23:16 Biisi loppui.
Ksenia: Nyt mä oon kolme viikkoo ihan liekeissä. Ei tarvi viikkoo ees ruokaa.
Muut: SHHHHH!

23:18 Hannu tuli ulos ja tupakkapaikalla alettiin huutelemaan, että "Nyt löydettii sun heikkous! Sä et osaa laulaa!" Paul, Elisa, Niko ja Elli ainakin.
Hannu: Mä oon nyt niin masentun. Mut nyt se on todistettu, et enhän mä osaa.
Paul: Me löydettii sun akilleen kantapää! Sä et osaa laulaa Singstaria Minä olen!
Hannu: Sit ku mä tuun kehää, nii tulee toi vastaa.
Niko levittää kädet: Täs on sun ego *lyyhistyy pikku hiljaa sikiöasentoo*
Niko ja Palle alkoivat laulamaan kyseistä biisiä. :D

23:21 Elisa kertoi kampaamostaa, mikä meni konkurssiin. Ellin kaveri on myös parturikampaaja.
Elisa: Mä tykkään laittaa hiuksii, mut mä vihaan palvella kusipäit.
Petri: Sä voit laittaa sunnuntain mun tukan.
Elisa: Mä en haluu, ku sä oot vittumainen asiakas. No eeeei.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 22. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 14 Syys 2010 23:40

BB soittaa musiikkia. Synttärisankari pyytää seuraa saunaan, mutta nyt ainakin osa tanssii ja osa viihtyy tupakkapaikalla. Marika sanoi Riikalle, ettei voi tulla saunaan, on edelleen saunakielto käden tikkien takia.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: 22. päivä

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 14 Syys 2010 23:50

Petri kertoi Ksenian runkanneen häntä. Ellu syyllistää Petriä sängystä sänkyyn hyppimisestä. Ellulla on joku tyyppi ulkopuolella odottamassa vaikka onkin sinkku. Nyt käyvät jotain suhdekriisiä. Ellu ei pidä kun Petri vaihtaa naista ja sänkykumppania kokoajan. Petrillä on kuitenkin sydän.

Ellu: Eihän Ksenu välttämättä ota teidän juttua läpällä.
Petri: Kyllähän sinä tiesit että Ksenia runkkasi minua.
Ellu: Enhän tiedä. Jos olisin tiennyt, en olisi kanssasi.

Ellu ei pidä siitä että Petri hyppii kahden välillä. Petri kysyy miksi Ellu hengaa hänen kanssa, johon Ellu vastaa Petrin olevan toiseksi tärkein henkilö talossa.

Aika paljon saman toistoa...

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”