9. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

9. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 01 Syys 2010 00:00

Keskustelua 9. päivästä
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 01 Syys 2010 00:02

Ville ei päässyt tupakalle ja nyt huokailee pitkin taloa. Kävi katsomassa keittiöstä jotain. Ei ilmeisesti ole sähkötkään päällä. Seuraavaksi haki kahvikuppinsa olkkarista ja katseli naureskellen surisevaa kameraa, joka seurasi liikettä. Ei auttanut ottaa kuin vettä. "Voi vittuh.." Takaisin makkariin. Vielä ilmoitus muillekin, että ovi on kiinni.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 01 Syys 2010 10:55

BB: "Siirtykää tehtäväalueelle."

11:06 Mustassa tiimissä pohdittiin äsken ohjeita, että kulkuneuvon pitää pysyä ehjänä koko kisan ajan. Ksenia sanoi testaavansa, miten osat kestää ja Paul sitten tarkistaa, onko jotain korjattavaa.

Punaisessa tiimissä maalataan tiimin kulkuneuvoa.

12:04 Ilmeisesti mustalla ja punaisella tiimillä on kulkupelit aika pitkälti jo valmiina, sillä näiden tiimien jäsenet näyttävän keskittyvän romun purkamiseen ja lajitteluun. Ainakin punaisella tiimillä kulkuneuvo on kuivumassa maalauksen jälkeen.

Sinisellä tiimillä kulkuneuvon rakentaminen on vielä kesken. Hannu selittää jostain ongelmasta, joka heidän tiimin kulkuneuvossa on.

12:09 Asukkaat pitävät kahvitauon. Hannu totesi, että kahvitauolla on hyvä pohtia, miten sinisen tiimin ongelma saadaan ratkaistua.

12:35 Tauolla asukkaat pohtivat, miten he lajittelevat romuja. Asukkaat päättivät, että nyt siivoavat alueella 30-45 min. ja katsovat, miltä sitten näyttää. Päättivät jättää isommat romut myöhemmäksi.

Satu mietti jo torstain aikataulua. Tekevät töitä 15.30 saakka ja sitten poistuvat tehtäväalueelta, kunnes heidät kutsutaan takaisin rallia varten. Sitten 21.00 olisi vuorossa sauna.

Taukoa häiritsi alueella pyörinyt ampiainen, mutta tällä kertaa se ei pistänyt ketään. Kahvitauko on päättymässä ja asukkaat ovat palailemassa hommiin.

12:47 Marika rikkoi työn tuoksinassa sateenvarjon, joka kuului mustan joukkueen rekvisiittaan. Satu huomasi asian ja totesi, että siinä oli tiimin logokin. Marika ja Elisabet saivat kuitenkin sateenvarjon korjattua, joten suurempaa vahinkoa ei tapahtunut. Marika oli vain ottanut sateenvarjon kankaan pois paikaltaan ja se vain laitettiin takaisin.

14:01 Ilmeisesti myös sinisen tiimin kulkuneuvo alkaa olla valmis. Vielä sitä maalaillaan, mutta muuten myös sininen tiimi on valmis.

14:30 Keskustelua siitä, miten asukkaiden on tehtävä kulkuneuvojen rakentamisen lisäksi. Siivoamisesta oltiin sitä mieltä, että se ei kuulu asukkaille. Yöllä alue siivotaan tuotannon puolesta ja huomenna siellä on rata, sanoi Satu.

Kierrättäminen aiheutti suurempaa keskustelua. Mia oli sitä mieltä, että nyt heidän kannattaisi tehdä sitä kierrätystä ennenmmin kuin vain olla tekemättä mitään. Mia oli huolissaan viikkotehtävän onnistumisesta, jos he eivät tee mitään, kun kulkuneuvot ovat valmiina. Joku korosti, että viikkotehtävän nimi oli "Kierrätä ja kiihdytä". Todettiin myös, että jostain metalleista löytyi vielä muoviosia.

Asukkaat alkoivat tehdä kierrätyshommaa.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 01 Syys 2010 14:49

Sininen tiimi testaa kärryään, Habib ajajana. Toinen jalka kärryssä, toisella potkitaan vauhtia. Huomasi, että ohjaustanko ei ole suorassa, täytyy pitää vähän vinossa että menee suoraan. Näyttää kuitenkin kulkevan ja kääntyvän aika hyvin. Toteavat että kyllä se kestää, jätetään odottamaan huomista kilpailua.

Jotkut aloittavat taas evästauon. Joku, ilmeisesti Mia, taisi ihmetellä, että "20 minuuttia tehty töitä, ja täällä taas syödään".

Habib väittää, että jostain kuului hiljaa "Tämä on Big Brother...". Muut sanovat että kuvittelee vain omiaan. Oli myös pyydystänyt ampiaisen kahden tyhjän vastakkain asetetun juomatölkin sisään. Alkoi teippaamaan tölkkejä yhteen, mutta viritelmä aukesi, ja ampiainen karkasi. Selkeästi Habibilla kostonhaluja ampiaisille eilisen jäljiltä :)

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 01 Syys 2010 15:01

Paulilta infoa pk-huoneesta: tunnin verran aikaa laittaa kulkuneuvot kuntoon. Paul kehoittaa tekemaan viimeiset fiksaukset kulkuneuvoihin.

16:12 Asukkaat istuskelevat ja juttelevat tehtäväalueen reunalla ja odottavat, milloin BB päästää heidät pois tehtäväalueelta. Kukaan ei työskentele viikkotehtävän parissa tällä hetkellä. Kulkuneuvot ovat olleet valmiina jo jonkin aikaa.

16:24 Asukkaat saivat poistua tehtäväalueelta ja he tulivat takaisin taloon. Habib huomasi porealtaan kannen päällä muutamia kuolleita ampiaisia.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 01 Syys 2010 16:50

Äsken keskusteltiin siitä että harva ihminen pystyy nuolemaan omaa nenää. Elisalla kuulema on tähän tarpeeksi pitkä kieli. Omaa kyynerpäätä ei myöskään pysty nuolemaan. Paul ja Hannu nosteli äsken ilmeisesti saunanjakkaraa. Voimistelivat. Nyt kehittää jakkaralla muuta painonnostoa. Vatsoja ja maastavetoa.

Paul tunnusti aiemmin että omat kaverit on pinnallisia, eikä heidän kanssa voi jutella syvällisiä.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 01 Syys 2010 16:59

Heittelivät vielä lisäksi kaikkea, mitä ei pysty tekemään. Mia sanoi, ettei ihminen pysty kaivamaan varpaalla nenää. Ville oli aivan varma, että pystyy ja sanoi todistavansa, kun on käynyt ensin vessassa. Mia paljasti, että kyllä oikeasti pystyy, mutta se olisi vaan näyttänyt mahdollisimman typerältä.

Hannun mielestä jakkara oli hyvä "kuntolaite". Tosi monipuolinen. Paul veikkasi, että se kielletään kohta. Hannu totesi, että talossa kielletään kaikki luovuus.

Satu on painanut PK:n kelloa ja on menossa kohta riimittelemään. Kyseli toiveita. Kukkokaapissa on lukko jne. Myös musiikkia ja ruokaa toivottiin. Satu totesi olevansa loppu päivän syömättä. Nestedieetti.

17:08 Päästiin joka kauden lempiaiheeseen, kun Mia kertoi asuvansa DTM:n lähellä. Helsingin baarit. Ja baarireissut yleensäkin. Mari on aina niin "viehättävä" ja ihmettelee, miksei saa ikinä ketään miestä mukaan.

17:12 Miaa on tullut jotkut 16-vuotiaat iskemään baarissa. Muutenkin kun on K-18 paikka, niin sitten vielä pikkupojat tulee iskemään. Marille on käynyt sama. On tehnyt mieli silittää päätä ja lähettää kotiin. Yleensä sanoo vaan, että onko katsonut peiliin ja miten kuvittelee sen jälkeen iskevänsä häntä. Marilla on pikkuveli, jonka kanssa voi leikkiä, niin niitä ei tarvitse hakea baarista. Satu alkoi nauramaan, että on niin koomista, kun 18-vuotias valittaa jostain "pikkupojista".

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 01 Syys 2010 17:13

17:10 Mari kertoo tarinaa kaverinsa läksiäisistä. Oli mennyt baarissa vessaan, kattonut että miten mä oon noin ruma? Yleensä kuulemma baarissa kattoo että vittu mikä kissa mä oon! Ei tiennyt mitä tekis, ei auttanu tukan pöyhiminen eikä muu. Oli sitten päättänyt juoda vaan lisää. Aamulla oli kysynyt äidiltä asiasta, ja äiti oli sanonut "Joo, mulle on kans kerran käyny noin. Mä lähin baarista sanomatta kenellekään mitään". Mari sammuu aina eteiseen tai ottaa kaikki vaatteet pois ja herää aamulla päiväpeiton päältä. Äitinsä sammuu aina vessaan.

Puhutaan muutenkin Stadin baareista. Aiemmin Ville mainitsi että oli ollut menossa kavereidensa kanssa DTM:n mutteivat olleet uskaltaneet sittenkään.

Paul sanoo että vaikkei koe olevansa kovin vanha, mutta silti kun menee baariin mikä on täynnä 18-vuotiaita niin kyllä sen huomaa. Mia ihmettelee että kun 16-vuotiaat pikkupojat tulee iskemään baarissa, tekis mieli taputtaa vaan päähän ja sanoa että mee kotiin. Mari ja Mia nauravat miten pikkupojan näköisille tyypeille voi sanoa olevansa "Out of your league".

Satua alkaa naurattaa: "Mä oon 18, mulle ei pikkupojat juttele. Vittu tää on niin koomista!"

Paul menee silittämään Maria ja sanoo että kyllä sä tiiät et mä rakastan sun sielua ja sydäntä kuitenki. Mari ei halua että Paulilla on edes fyysistä muiden tyttöjen kanssa. Paul sanoo että kato sä tiiät mitä sä ite teet tuolla kylillä, sen takia sä oot mustasukkanen.

17:15 Varastohuone on nyt auki. Ei ollut kukkoa. Tuli jotkut hupparit tiimien väreissä.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 01 Syys 2010 17:16

Varasto auki. "Kukkoo!" "Kissapussi!" Ei ollut. Jokaiselle tiimin värin mukaan hupparit nimillä.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 01 Syys 2010 17:20

Mari jatkaa tarinoitaan. Oli nähnyt jonkun tytön selvästi tanssivan hänen miehelleen. Mari oli käynyt potkaisemassa tytön lavalta, ja mies oli tullut kysymään "Mari mitä sä teit?" johon Mari vastasi "Mä vähän häntä jalalla autoin".

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 01 Syys 2010 17:29

Petri ja Marika puhuvat perseen hieronnasta (pyysiköhän Petri Marikalta sellaista?). Marikan mielestä se on vähän tabu. On ok hieroa olkapäitä ja hartioita muttei persettä. Elisa ei tiedä mikä on tabu. Marika yrittää selittää, muttei taida ihan osata kun Elisa ihmettelee miten hieronta liittyy siihen?

Elisa: Mä tiedän vaan että tabu on pilleri.

------

Mian hupparissa lukee eri teksti kuin muilla. Kaikilla lukee edessä Greencall.fi ja oma nimi teipillä, takana on joku kuva sekä teksti. On päätelty että Mia on kierrätyskuningatar, ollut paras kierrättäjä tai jotain.

ozzytherose
Vaihtoasukas
Viestit: 308
Liittynyt: 26 Syys 2008 00:18

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja ozzytherose » 01 Syys 2010 17:35

Elisabet ei tiennyt mitä tabu tarkoittaa. Kyseessä siis Petrin ja Marikan hierontakeskustelu, aiheena onko miehen sopivaa hieroa naisen pakaroita. Marika mietti mikä olisi rajana, mikä olisi tabu, eli onko sopivaa tuntemattoman hieroa pakaroita.

Elisa: Mikä on tabu?
Marika: Siis vaiettu, epäsovinnainen asia.
...
Marika: Siis tajusitsä mitä tabu tarkottaa?
Elisabet: En.
Marika: Siis epäsovelias asia, esim. seksuaalisuus joissain kulttuureissa.
Elisabet: Siis miten toi liittyy hierontaan?

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 01 Syys 2010 17:45

17:44 Ville hiippailee Elisan taakse joka istuu keittiösaarekkeella. Elisa säikähtää ja lyö Villeä silmään. Nauretaan ja Ville pitelee silmäänsä.

Hanu ja Mari tekevät ruokaa. Petri aikoo ilmeisesti tehdä salaattia.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 01 Syys 2010 17:49

Pihalla keskustelua tatuoinneista. Mian mielestä pitäisi olla ensin joku ajatus ja sitten ottaa tatuoinnin. Ei niin, että haluaa tatuoinnin ja sitten valitaan, minkä ottaisi. Ksenia haluaa sellaisen kivan kukan vatsaan, mutta ei ole sen kummempaa syytä. Paul ymmärtää kyllä, mutta ei itse ottaisi mitään tribaaleja ym. Mia voisi ottaa vaikka Suomen tai jotain siihen viittaavaa. Ksenia ei uskaltaisi ottaa, ettei tule väärinkäsityksiä. Paul voisi ottaa Oulun vaakunan.

17:56 Mia taas PK:seen. Sormen takia? Nyt näytettiin tosi tarkasti meno ja ihan siihen asti, kunnes ovi meni kiinni. Ettei vaan ole lähdössä? :keineahnung:

Samiasd
Vaihtoasukas
Viestit: 328
Liittynyt: 08 Elo 2010 05:18

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja Samiasd » 01 Syys 2010 18:10

Nyt Mia itkee, en tiedä minkä vuoksi (sormen?). Marika lohduttaa "Kyllä se paranee"

18:11 Ville pk-huoneeseen.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 01 Syys 2010 18:25

Ville toi infoa pk-huoneesta: Kun mennään tehtäväalueelle, pihan puoleiseen oveen ei saa koskea, BB avaa sen. Tehtäväalueen puoleinen ovi, jonka asukkaat sulkevat, suljetaan vasta siinä vaiheessa, kun siitä erikseen käsketään.

18:28 Asukkaat käskettiin sohville.

18:32 Tehtävä televisioon. Viikkotehtävä jatkuu. Siivotkaa tehtäväalue. Ylimääräinen metalli ja puutavara sinne kuuluviin paikkoihin. Kulkuneuvot on myös rekisteröitävä. Käskettiin pukeutua jälleen suojavarusteisiin.

Hannu pk-huoneeseen.

18:35 Hannulta infoa pk-huoneesta: Heti pitää pukeutua suojavarusteisiin.

18:38 Mia ei pitänyt turhaa kiirettä, poltti tupakkaa kaikessa rauhassa. Totesi vaan, että eihän tehtäväalueen oveakaan ole avattu. Sitten BB kuulutti "Pitäkää kiirettä", mutta ei aiheuttanut näkyvää reaktiota Miassa. Vasta, kun Ksenia rupesi puhumaan, ettei halua kuulevan BB:n luvunlaskua, tuli Miaan enemmän liikettä.

BB käski asukkaat tehtäväalueelle.

18:39 Asukkaat pääsivät tehtäväalueelle. Hannu kertoi tehtäväalueelle tultaessa, että tehtäväalueen pk-huone on poikkeuksellisesti kiinni tällä kertaa, eli sinne ei voi mennä.

18:59 Asukkaat saivat siirrettyä romut tehtäväalueelta määrättyihin paikkoihin. Nyt he alkoivat kiinnittää rekisterikilpiä (lukee romuauto.fi) kulkuneuvoihinsa.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 01 Syys 2010 19:00

Kaapelissa kuva salahuoneessa. Vittu ku säikähin että mitä vittua.

Lajittelu oli loppusuoralla ja ryhdyttiin laittamaan kilpiä kulkineisiin.

Utunga
Juonittelija
Viestit: 187
Liittynyt: 16 Elo 2010 01:04

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja Utunga » 01 Syys 2010 19:01

Netti24/7:n "Director's Cut 1"-kamera siirtyi juuri kuvaamaan tyhjää sala-aluetta. DC2 puolestaan osoittaa edelleen tehtäväalueelle, jossa autojen tuunaus käynnissä.

Samiasd
Vaihtoasukas
Viestit: 328
Liittynyt: 08 Elo 2010 05:18

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja Samiasd » 01 Syys 2010 19:01

DC1 kuvaa ovea juuri nyt.

Utunga
Juonittelija
Viestit: 187
Liittynyt: 16 Elo 2010 01:04

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja Utunga » 01 Syys 2010 19:12

Ja ensimmäisenä sala-asukkaana taloon astelee Nino... "Ou mai gaad, mä oon näköjään eka täällä". Jääkaappi lukossa "no niin tietenkin". Ja pöydältä juoma auki. "Ou mai gaad", "ou mai gaad"... juu, on se Nino, jo äänestä tunnistaa :)

19:15 "Kauanko mä oon jo ollu täällä yksin, ou mai gaad"

19:17 "Ei oo totta" ... "Ou mai gaad"

19:18 "Missä tääl on keittiö, joo hianoo" (saattoi olla myös "Jes, tääl on...")

19:19 "Tulis ny jo seuraava"

Kaipailee jo pääsevänsä röökille...

Utunga
Juonittelija
Viestit: 187
Liittynyt: 16 Elo 2010 01:04

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja Utunga » 01 Syys 2010 19:22

Seuraavana puolestaan ovesta astelee ... Niko editoitu: en tunnistanut, alkuunkaan... ensin kuvittelin BB1-Timoksi, mutta toisesta viestistä sain "Niko"-nimen...

Nino: "Miten me voidaan joutuu samaan paikkaan. Siis paha sulle, ei mulle" :)

19:25 Timo suunnittelee pelästyttävänsä seuraavan ovesta tulijan...

Nino: "Et sä voi niin tehdä, se kuolee säikähdykseen"
Niko: "No todellakin"

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 01 Syys 2010 19:24

(Oisko pitäny olla salatalon 24/7-ketju erikseen?)

Niko (BB3) saapuu taloon.

Nino: Ou mai gaad! Miten me voidaan joutuu samaan paikkaan! Tää on paha sulle, ei mulle.
Nikoa naurattaa. Nino ihmettelee miten Sofia päästi Nikon taloon. Niko kiertää kämppää hieman mutta menee melkein samantien asemiin että säikäyttää seuraavan tulijan.

Nino sanoo että saa sydärin se joka tulee jos Niko säikäyttää sen. Epäilee myös ettei tule edes viittä asukasta.

Nino: Ou mai gaad, Ou mai gaad, kuka vittu siel tulee...

19:27: Sisään astuu Marianna.

Ei taida säikähtää pahoinkaan. "Mooooi. Mä en todellakaan odottanu teitä tänne."

Miettivät olevansa hulluja ja urpoja.
Nino: Mun kaverit varmaan tippuu sohvilta ja faija ajaa kolarin.
Niko: Mun kaverit sanoo vaan että hyvä, oo siellä. Mä oon kuullu sellasta että joku jää tänne loppuajaks.

Nino toivoo kahta ihmistä etteivät tulisi. Niko kysyy oliko hän toinen? Ei ollut.

Niko: Ihme touhuu.
Nino: (naurua) kaikki tulee tänne vapaaehtosesti ja miettii että ihme touhuu.
Niko: Nii ei sitä tajuu ennenku tulee tänne.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”