26. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

26. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 18 Syys 2010 00:00

Keskustelua 26. päivästä
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 26. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 18 Syys 2010 00:52

Laitetaan nyt edes jotain juttua. VillePetri alkoi selittämään jotain tarinaa, minkä "Ville kertoi aiemmin". Tuli koko ajan "Sitte mää" jne. BB kuulutti "Toimikaa annettujen ohjeiden mukaisesti."

0:58 MiaMarika tuli pitkän käynnin jälkeen pois PK:sta ja käski kaikki sohville.

0:59 Pelin nimi on.. totuusperjantai! Yksi kerrallaan käydään jokaisesta hyvät ja huonot puolet läpi.

nasupossun
Tapetti
Viestit: 33
Liittynyt: 07 Syys 2009 20:34

Re: 26. päivä

Viesti Kirjoittaja nasupossun » 18 Syys 2010 01:06

1:07: "niko" aloitti ja jatkaa yhä, kovin alkaa olla väsyttävää seurattavaa molemmin puolin kameraa.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 26. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 18 Syys 2010 01:25

NikoKsenia:

Nino. Vähän sä oot yliaktiivinen. Mut mä oon sellanen rakastava, et ei haittaa, vaikka on suomalainen tai ulkomaalanen, laiha tai lihava, homo tai hetero, mut sä oot niit kaikkii. Mä tykkään susta. Vähä saisit välil rauhottuu.

Oli kiva, ku Esa-Tapio tuli taloo. Vaa rohkeesti juttuihin mukaa. Kyl se viel lähtee vähä ku mul lähtee yläosat paljus.

Niko *Piiiiip* Moro!

Niko veti taas loistavasti. :lol:

NinoMia jatkaa:

Ville. Mun hieroja. On hieronu mua eestä ja takaa ja joka puolelta.

Satu sä voisit vähä aikuistuu. Jutut on välillä aika lapsellisia ja kauheeta kuunneltavaa 19-vuotiaan korville.

1:27 Aika ei vielä yllättäen loppunutkaan kesken, joten NinoMia lähti rinkiä takaisin päin. Luetteli samat ympäripyöreät jutut kaikista uudelleen. :damnfunny Porukka repeilee vaan naamat punaisina.

1:29 Nyt loppui aika vihdoin. RiikkaVilhelmiinan vuoro.

1:41 ElisaRiikan rinki meni ihan naureskeluksi. :D "Sä oot ihan kiva ja mukava ja vissii joo. Ei olla kai paljoo juteltu. Mä haluisin tutustuu enemmän. Tuu vaa juttelee enemmän." "Esa-Tapio. Moi." "Niko. Sä oot tommonen kaikkien kaveri. Khihihihihi. Jo vuodesta 2007 kokemust. Kiva et on toinen ammattitanssija."

1:48 KseniaHannu:

Nino. Ei sua voi muuten kuvailla. Sä oot Nino. Se on adjektiivi. Sä ja Satu ootte se viihde, mitä ihmiset kattoo. Välil jutut menee yli ja liian härskeiks, mut ei se mitää.

Esa-Tapio. Kiva ku toit meille nuuskaa. Avaudu vaa ku kukan.. kukka.
Kaikki repesi täysin. :lol:

Niko. Sä oot se Hunksi.
:tu :D

1:54 EllinooraHabib tietää paljon ja selittää samalla tyylillä kuin Habi:

Satu. Sä oot kyl omena, vaikka mä aluks sanoin peruna.

Riikka. Hyvät muodot. Toivottavast päästää tutustuu paremmin.

Ksenia. Isot tissit. Mä tykkään. Me päästää kyl tykittää jossaa vaihees. Mä voin opettaa, ku sä oot viel neitsyt.

Nino. Mä tykkään kyl sust, vaikka sä oot homo. Mut älä vaa kerro niit peräjuttui.

Ellinoora. Sua mä en oo viel yrittän iskee, mut eiköhän me keretä.

Niko. Hyvä jätkä. Mä vaa ihmettelen, et miks sä et koskaa tykitä Sofian kaa, vaa sä aina rakastelet.

2:01 MiaMarika sivuutti Mian nopeasti: Noh niinku sul on niinku tosi vahvat mielipiteet.

2:04 SatuHabib Habibista: Parempaa ei voi olla. Parempaa ei voi olla.

2:06 SatuHabib jatkaa Kseniasta: Isot tissit. Mut et sä mua voita.
Satu pidättelee naurua kädet suun edessä. :lol:

Nino. Kyl sä tiiät. Mä olin sun fani, mut nyt sä oot mun fani.

2:09 PaulVille:

Paul. Hieno mies. Hieno mies. Ehkä vähä limanen, mutta ei se haittaa.

Elisa. Aluks mä ajattelin, et oot tosi herttanen. Ja ootki. Aika pimeit raivokohtauksia on tullu sen jälkee.

2:19 PaulVille: Nikolla on hieno tatuointi. Haluan myös itse sellaisen. Vasempaan pakaraani. Käyn ottamassa sen Kuopiossa, jonne on 200 kilometriä matkaa.
VillePetri: Paljonko?!
PaulVille: 200 kilometriä. Käymme siellä aina aamuisin donitsilla. Siellä on myös WOW-kavereitani. Ja palatakseni vielä Ellinooraan, niin itse asiassa vasen rinta muistuttaa enemmän tyttöystäväni rintoja kuin oikea rinta. Lisäksi vasen pikkurilli on samalla tavalla taipunut kuin rakkaallani. Harmi vaan, että pompulat on hävinneet.
Aika. VillePetrin vuoro.

2:34 PetriElisa:

Vilhelmiina. Mä tykkään susta ja sun rivoista jutuista. Niinku mä tykkään Satustaki. Muhun uppoo noi kakkosjutut. Ja on vähä muutaki leluu kaapissa ja villejä vuosia.

Sit Nino on vanha homo. (Selitys jatkui kuitenkin vielä. Tykkää tosi paljon jne.)

Esa-Tapio. Sä oot se fiksumpi jääkiekkoilija talossa.

:D

3:00 Esa-TapioEllinoora: Riikka. Oikein nätti tyttö. Ehkä vähän hiljanen. Vois tuoda itseään enemmän esille. Ehkä se siitä ajan kanssa.

3:02 Esa-TapioEllinoora vielä: Sitte Esa-Tapio. Avaa se suus. Mut ehkä sullaki on omat syys pitää se kii.
Kuva vaihtui heti mietteliääseen Riikkaan.

3:03 Loppuvihellys. Taputukset ja NikoKsenia viritteli "Tittittittitiitii! Jee jee!" MiaMarika ehdotti, että ovat vielä hetken odottamassa.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 26. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 18 Syys 2010 03:08

EllinooraHabib kävi vaihtamassa patterit ja nyt taas kaikki sohvilla.
HannuNino: Oisko nyt nukkumaamenoaika mmm..
NikoKsenia: Kyl mää meen ainaki. Tai jos tulee suklaata, nii sen syön ja sit meen.
Päättivät lopulta siirtyä "omille paikoille" nukkumaan, kun ei BB:stä kuulunut mitään.

3:10 MiaMarika ja VillePetri tupakalle.
BB: Rikotte sääntöjä, lopettakaa välittömästi.
VillePetri: En mä ainakaa. Vai onko Marikan ja Petrin yhteiselo kielletty? "Rikotte sääntöjä..."
(Polttivat Mian tupakkaa, joten taisi tulla siitä.) MiaMarika totesi, että Ville oli tänään ihana. Mia oli vähän maassa.

3:12 Sisällä HannuNino makaa sohvalla ja huutelee saatanaa. Kohta palaa kiinni. Veikkailevat kelloa. Olivat jostain katsoneet ennen totuuskierrosta, että on puoliyö. PaulVille huomautti, että keskustelu kestää varmaan 1½ tuntia. RiikkaVilhelmiina heitti, että on jotain kolme. HabibSatu veikkasi 1. PetriElisa veikkasi ainakin kahta. Joku tytöistä kommentoi, ettei se vielä kahta ole. PetriElisan mielestä on pakko olla, kun pimeä tuli jo vittu 10 tuntia sitten.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 26. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 18 Syys 2010 10:09

10:00 BB herättää porukan. Kaikki nousevat, osa lähtee vessaan, osa petaa sängyt heti.

NIno: Maza, Maza.
Petri: Ollu ikävä tuota ääntä.

nasupossun
Tapetti
Viestit: 33
Liittynyt: 07 Syys 2009 20:34

Re: 26. päivä

Viesti Kirjoittaja nasupossun » 18 Syys 2010 12:05

12:01: Mia selittää Marikalle DC2:ssa, että tämä on yksi harvoista, joka ei ole koko talon aikana ärsyttäny yhtään, ja että veti yli Marika-roolinsa ymmärtääkseen paremmin Marikan saamaa kohtelua.

Avatar
Xanten
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1360
Liittynyt: 08 Syys 2008 20:07

Re: 26. päivä

Viesti Kirjoittaja Xanten » 18 Syys 2010 12:46

Kylppärissä pyykkipuheita. Kloriittia saatavilla. Nino sitten lorautti sita valkovihreälle hupparilleen (valkoinen, jossa vihreät hihat ja huppu). Saman tien vihreään väriin kloriitti vaikutti ja huppariin läikkä/läikkiä. Pilalle meni.

Aikaisemmin aamusuihkujen aikaan puhetta, mitä keneltkäkin puuttuu tai on loppumassa.

Satulla mukana vain yksi kertakäyttöterä karvojen ajeluun, Marikalla punasävyinen hiustenhoito-aine loppumassa, Elisabetillä ei enää lainkaan, ja tavallinenkin hiushoito lopuillaan. Ksenia epäilee, että ripsiväri loppuu melko pian.

Marika käynyt ennen taloon tuloa tärväämässä tuhottomasti rahaa Sokoksen kemppariosastolla, kun ei halua näyttää huonolta, ja kun ei tiedä onko viikon, tai jos ihme tapahtuu, että kauemminkin joutuu talossa olemaan. Elisabet ajatellut että ottaa tarpeita parin viikon ajalle, ja nyt onkin jo ollut kauemmin.

Kylppärissä Bliw käsisaippua loppu, Palmoliven suihkusaippuat on talon puolesta, toteaa Satu (myöhemmin ulkona).

Hiusvärejä kaivataan, jollakin on mukana, mutta Isoveljeltä aiotaan pyytää. Ruokapöydässä (ei aamiasta lainkaan, vain kahvia tänään saaneet), Niko ja pojat kaipailevat hiusten leikkuuta, Elisabetiä pyydetään parturiksi, joskus ensi viikolla. Satukin kaipaa leikkausta ja väriä. Elisabet myöntyväinen parturiksi. Muistetaan, että Hannullahan on trimmeri/leikkuri, ainakin poikien partoja ja hiuksia sillä voi leikata, Hannu lupaa lainata.

Ulkotupakkapaikalla aamukahvien jälkeen nikkikset notkuu hatsien toivossa, EsaTapiolla vielä savukkeita, ja onko Miallakin? Muut saavat hatsit, mutta koko röökejä ei tarjota.

Puhetta rahasta, Satulla tilipäivä 17.päivä, Paulilla 20.päivä, Petrillä idea, että jospa saisikin ostaa omilla rahoillaan mitä haluaa, esim. savukket maksettaisiin omasta kukkarosta. Ei kummempaa kommenttia muilta.

13.05 aamiasta ei edelleenkää ole laitettu, kun on vain riisiä, ja jäljellä vissiin 2 purkkia tonnikalaa. Nino useamman kerran jo maininnut että keitetään riisiä. Ksenia alkaa nyt riisin keittoon, mainiten, että ei kyllä tee vähään aikaan mieli riisiä tosielämässä tämän jälkeen.

Keittiösaarekkeella Ksenia,Nino ja Satu. Tonnikalapurkit auki, Satu haluaa maistaa tonnikalapurkin lientä (tonnikalaa vedessä), ja taisi hiukan olla tonnikalaakin lusikassa.

Avatar
PunkKala
Mökkiläinen
Viestit: 208
Liittynyt: 26 Elo 2009 19:10

Re: 26. päivä

Viesti Kirjoittaja PunkKala » 18 Syys 2010 13:09

Yrittävät pelata speed-vampyyriä :thumbsup

Edit: Porukka hannas, osa ei "uskaltanu" pelata. ei tarpeeks pelaajia. yrittävät myöhemmin uudestaan.
"Nyt tehdään Satu sillä tavalla että koppaat sen piippuhyllyllä istuvan maskotin siitä kyytiisi ja painutte pois täältä. 10, 9, 8, 7......." - BB2010

Avatar
Xanten
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1360
Liittynyt: 08 Syys 2008 20:07

Re: 26. päivä

Viesti Kirjoittaja Xanten » 18 Syys 2010 14:18

14.05 Asukkaat sohvalla. Seksikumppaneiden määriä kysellään:

Ksenia, alle 15, ehkä joku kymmenen. Ja neitsyydestä vitsailtiin
Petri, 10-100, sovitaan niin, emmää tiiä
Vilhelmiina, 10-50
Mia alle 20 (ensin sanoi 2-3, kun seurustellut 18-vuotiaasta saman kanssa)
Paul joku 10, seurustellut, ei paljon yhdenyön juttuja
Hannu, joku 35
Marika, 20-25, Mian huomautettua, ettei pussailuja lasketa
Habib, suunnilleen 32
Nino, 60-70, kun varmisti että lasketaanks yhdenyön jutut
EsaTapio, mul on 10
Satu, tällä hetkellä 80, mut Maza huomenna 81

14.22 Marika päiväkirjahuonesta, asiaa Mialle, korvakorut pitää ottaa pois, kilisee. Mia ottaa pois.

Jännittävät mitä noille pyyhkeille tapahtuu. Aikaisemmin suihkujen jälkeen, moittivat niitä, kun nukkaavat kun niihin kuivaa, ja ettei niitä ole kertaakaan vaihdettu. Isoveli kutsui Habibin pk, ja tultuaan, isot kylpypyyhkeet piti kerätä ja laskea montako niitä on. Saivat määräksi 28. Joukossa pari eriväristä? Oranssi ja vihreä. (Lähtevät vissiin pesulaan nyt). Miettivät silloin, että mites näitä näin monta on, mutta joku sanoi, että jo poistuneidenkin pyyhkeet ovat vielä täällä.

15.00 Marika tulee pksta, jokaiselle tuosta kasasta yksi pyyhe. Muut varastohuoneeseen, vali vali, nää haisee, mikä on kenenkin. Summassa joutuvat ottamaan. 15.01 BB - varastohuone on nyt auki.

Kommentteja vielä, hyi vittu nää haisee kuselle! Miksei puhtaita saada.

Riikka kantaa pyyhkeet varastohuoneeseen, Satu tarkastaa hyllyt, lokerikot,jääkaapin,pakastimen, ei mitään niissä.

15.05 jatkokeskustelua, Nino, noi lakanat on vitun mustia, johon toinen, eikun mustat on harmaita, ja valkoiset myös. Nino, miksei niitä vaikka vaihdeta joka sunnuntai. Paulilta ihmettelyä, miksei ole pyykkikonetta. Hannu tai Petri taisi sanoa, että on tää vitun omituinen talo muutenkin.

Vampire peliä aloitellaan, pikapelinä vissiin, kun aikaisemmin BB kielsi, kun silmät kiinni liian kauan ovat pelatessa. (Tätä en osaa selittää, kun en ole seurannut).

15.40 peli jatkuu, Niko pelinvetäjänä, hyvin pitää pelin kasassa, nopeaa, ja vastaukset heti. Tehokasta. (Huomaa että juontokeikkaa on ennenkin vetänyt).

Avatar
Xanten
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1360
Liittynyt: 08 Syys 2008 20:07

Re: 26. päivä

Viesti Kirjoittaja Xanten » 18 Syys 2010 16:21

16.15 BB - varastohuone on nyt auki. Nino menee, 6 purkkia tonnikalaa hyllyssä, ei muuta. Roskapussi samalla pois.

Riisiä kattilassa, Hannu laskee/ehdottaa/ilmoittaa, että yksi tonnikalapurkki jaetaan kolmelle hengelle. Syömään menossa Satu,Nino,Habib.Mia,Ville,Paul,Hannu. Elisabet käy vihannespussilla myös.

Riisi taitaa olla aikaisemmin keitettyä, Ville ainakin lämmitti mikroaaltouunissa.

Ruokapöydän ääressä Satu,Paul ja Nino keskustelee, että seuraava viikkotehtävä voitetaan vaikka väkisin. Paul ilmoittaa, ettei ole mokannut missään. Satu sanoo, että jos vielä kusee, täällä alkaa tapahtumaan.

Nino aikoo vetää verenmaku suussa, eikä ole mokannut vielä. Pahinta hänelle valvomistehtävät.

Tupakkapaikalla Ville,Elisabet,Mia,ET ja Nino juuri tuli. Elisabet kertoo, että hänellä ja Marilla oli yhteiset tupakat, molemmilla tullessa omat, mutta polttivat ensin Elisabetin röökit. Kun Mari häädettiin, joutui ottamaan omat tupakkansa mukaan, ja nyt ei Ellulla ole mitään.

Lopulta paikalla enää Mia,Ville ja Hannu. Puhutaan sympatiasta häädössä oleville. Mia lopuksi jo konahtaa, että kyllä hänkin haluaa sympatiaa - mutta EI TULE IKÄVÄ KAIKKIA, HAISTA VITTU. Taisi Hannulle tuon osoittaa.

Mia meni pois, mutta on jo takaisin, savuke kädessä, tarjoaa hatseja sekä Petrille että Satulle. Puhetta kun joku ramppaa koko ajan pk-huoneessa, tulee heti varoitus - tuotannon asioista ei saa puhua.

DC2 siirtyy kylppäriin, Mia,Ville ja Habib siellä. Mia närkästynyt, ja "haista vittu" Villelle, kyse nähtävästi siitä, että Ville huomauttanut, ettei poislähdöstään ei pitäisi jutustella (ulkomaailma näkee), kun Habib on kertonut, että sama hänelle lähteekö vai ei. Mialle ei ole sama.

Mia kaipaa lohdutusta myös. Itku on lähellä nyt. Kun osa haluaa hänet pois, mutta ei kaikki, mutta miksi nekään eivät sano hänelle, että jäisi.

Ville halaa nyt Miaa, ja pyytää että, älä tyttö flippaile niin pahasti nyt! Kovasti saa halia, ja nauruakin Mialta jo tulee.

Ville kertoo ettei hän halua että kukaan lähtee huomenna, ei Habib,Marika eikä Mia. "Sä et ole pelkkää nöyhtää minulle" sanoo Ville.

DC2 tupakkapaikalla, jossa Satu ja Paul. Keskustelevat asunnon ostosta, Satu ensimmäistä asuntoa etsinyt 25vuotiaana. Haussa ollut 2h,sauna,rivitalon päätyhuoneisto.

Esittelijöissä vituttanut, kun esittelevät tapetteja ym. luullen että ei noin nuori tyttö ajatella osaisi.

Haukkuvat sisutusohjelmaa (Pientä pintaremonttia MTV3), jossa pelkästään kaunistellaan asuntoa pintapuolisesti, että saadaan kusetettua kovempi hinta paskaluukusta.

Paul asuu kantakaupungissa Hgissä, 28 neliötä, vuokra 700e. Kaikki lähellä, kestää toki 20min raitiotievaunulla töihin. Vertasi, että esim. Vuosaaresta kestää 19 min keskustaan, että vaikka onkin "kaukana" se niin lähellä keskustaa kuitenkin. (jäi noteeraamatta oliko asunut Aurinkolahdessa,Vuosaaressa aikaisemmin.

17.04 edelleen tupakkapaikalla, Paul - saakohan tästä puhua; paljonkohan tällä on katsojia, olisi mukava tietää (vissiin sekä 247 että showt tarkoittaa).

Avatar
Xanten
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1360
Liittynyt: 08 Syys 2008 20:07

Re: 26. päivä

Viesti Kirjoittaja Xanten » 18 Syys 2010 17:14

17.10 pojat (Ville,Paul,Nino,Niko) toteavat, että valot on vissiin aina päällä jacuzzissa. Katsovat että lämpötila on 38 astetta! Ilmeet iloiset. (ehkä enteilevät että jospa jospa tänään). Joku mainitsee myös että sopivaa olisi pyykin pesuun nyt tuo vesi!

Alkavat keskustella vaahtobileistä, Nino kertoo kokemuksistaan, Iso Roballa, DTMssä.

17.14 siirtyvät sisälle, ehdotus Vampyyri-pelistä, kutsu sohvalle. Niko haluaa vetää jälleen. Peli alkaa. Ketkä ovat todelliset playerit, käsi ylös, pitäkää hieman väliä keskenään.

17.26 ruokapöydän ääressä Satu,Vilhelmiina ja Nino. Seuraavat peliä. Ei keskustelua. Ennen ensimmäistä peliä Nino ilmoitti odottavansa wc-vuoroa (liekö käynyt jo).

17.30 Mia pksta, ei ilmoitettavaa. Nino tulee sohvalle osallistuakseen peliin. Vaihto pelinvetäjässä, Hannu ohjaa, Niko pääsee pelaamaan.

17.50 väkeä ulos tauolle. Vettä sataa kunnolla/vitusti Espoon Kilossa. Huomaavat että nousee höyryä saunan päältä! Se on päällä! Vilhelmiina Ninolle, että jospa se on semmoinen aina valmis sauna? Nino, ai mikä. Vilhelmiina selittää, että semmoinen joka on aina päällä.
(edit: lipsahti tähän että Justiina pari kertaa :D )

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 26. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 18 Syys 2010 17:59

Xanten kirjoitti:17.10 pojat (Ville,Paul,Nino,Niko) toteavat, että valot on vissiin aina päällä jacuzzissa. Katsovat että lämpötila on 38 astetta! Ilmeet iloiset. (ehkä enteilevät että jospa jospa tänään). Joku mainitsee myös että sopivaa olisi pyykin pesuun nyt tuo vesi!

Alkavat keskustella vaahtobileistä, Nino kertoo kokemuksistaan, Iso Roballa, DTMssä.
Pakkoa kirjoittaa tästä lisää, kun oli niin hyvä. :D Miettivät laittavansa Fairyä altaaseen, jos tulee bileet. Ei pitäisi olla kielletty. Eivät ainakaan tiedä sitä. Jos tulee sanomista, niin sitten vaan perustelevat, että halusivat vaahtobileet ja olivat oma-aloitteisia.

Tästä Nino sitten alkoi kertomaan, kun järjesti töissä lapsille vaahtobileet. Samalla tavalla vaan kaupasta Fairyä ja altaaseen. Sitten pomo soitti kesken bileiden, että mitähän Nino on nyt keksinyt. "No meil on lasten kaa vaahtobileet." Pomo totesi, että niinpä taitaa ollakin, kun paloautoja hirveästi paikalla ja koko Iso Roba vaahdossa. Oli mennyt jostain viemäristä. :damnfunny Siitä tehtiin sitten tapa myöhemmin ja ei tullut enää ongelmia.

Nyt pelailevat edelleen vampyyripeliä. Pihalla sataa kovasti. Kävivät välillä katsomassa. Allas edelleen tosi lämmin. Olisi siistiä päästä tänään sinne. Saunan katolla olevasta piipusta tms. tuli savua, joten alkoivat hihkumaan, että sauna on kohta lämmin.

Takaisin sisälle pelaamaan.
Elisa: Se on varmasti Petri.
Petri: En oo.
Elisa: Se on ihan varmasti on Petri.
Petri: En ole. Se on Esa.
Elisa: Varmasti on Petri!
Petri lähti Elisan eteen: No en ole! Kato mua vaikka! Kato mua silmiin! En ole! Se on Esa!
Elisa taipui lopulta, mutta Petri joutui tekemään seuraavaksi saman Mialle, joka epäili häntä. Petri sanoi, ettei anneta nyt uutta mestaria. Mia alkoi huutamaan, että se on Petri. Haluaa niin kovasti voittaa, että tekee ihan mitä vaan.

18:03 Hirveä huutokonsertti. Esakin pääsi kunnolla ääneen puolustelemaan itseään. Äänet meni 2-1 Esalle ja Petri pomppasi tuulettamaan. Luulivat jo, että Petri on sittenkin, mutta Esa paljastui vampyyriksi. :)

18:04 Pitävät taukoa. Petri, Ville, Elisa, Nino ja Hannu lähtivät katselemaan saunaa. Ville selittää, että saunan lämpö heijastuu ihan selvästi puuhun.
Hannu: Nii siis paiskiaistahan me tultii katsomaan.

18:12 Terassilla Satu, Petri, Ville ja Hannu. Satu pohti, mikä merkitys seinällä on, mistä poistettiin Kukkokaappi edestä. Ville heitti, että uusi asukas tulee tällä kertaa sieltä. Hannu veikkasi, että sieltä tulee Kukkomies. Satun mielestä voisi olla sviittikin. Siitä vaan läpi.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 26. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 18 Syys 2010 18:59

Terassilla keskustelua Ninon lipsautuksista. Kaikki lähti siitä, kun Nino kommentoi viime kauden terassia paljon kivemmaksi. Satu ei muista viime kaudesta kuin Ninon turkin. Outi käski ottaa mukaan, mutta Nino ei enää halunnut. Taas lipsautti Outin, vaikka lupasi olla puhumatta. Oli viimeksi kaksi viikkoa vaan sängyssä, kun Nino meni taloon höpöttämään. Onneksi nyt on tullut vain pari kertaa. Muut naureskelivat, että Ninohan on puhunut Outista varmaan joka päivä. Lisäksi on niitä pariskuntien nimiä paljastanut, kun on käynyt vähän pettämässä ja muuta sekoilua.

Kova sade edelleen. Bileet selvästi tulossa kohta saunasta päätellen.

Edit. Ja heti "Menkää sisälle." Hirveä riehuminen heti. "Malttia!" "Jotain tapahtuu!" "Bileeeet!" Niko heitti, että kohta verho menee kiinni ja varastoon tulee tonnikalaa. :D

19:02 Nino PK:seen.
Muut: Amarilloon Amarilloon!
Niko: Sä lähet nyt. Jää vaa mikki roikkumaa muistoks.
Nino: Älkää nyt.
Ville: Saat järjestää vaahtobileet.
:)

Avatar
Xanten
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1360
Liittynyt: 08 Syys 2008 20:07

Re: 26. päivä

Viesti Kirjoittaja Xanten » 18 Syys 2010 19:02

19.00 Asukkaat menkää sisälle. Ja kiljuntaa... että jotain tulee, jotain tulee. Joku jopa huudahti, että bileet tulee!

Uuh - juuso nuorempana saat selittää tuon Villen peliehdotuksen... kun tiedä tuota jos mitä sanoja käyttää, taitaa olla K-18.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 26. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 18 Syys 2010 19:23

^ Ja selitystähän tulee:

Runkkauskeskustelua sohvalla. Elisa aloitti, kun keksivät tänään, miten pystyy runkkaamaan huomaamatta. Menee altaaseen ja virittää pyyhkeet tai muut siihen päälle ja vain pää näkyvissä. Äijät innostuivat heti. "Oi kyllä!" Tyttöjen mielestä tosi huono idea. Elliä ainakin ällötti. Palle ehdotti, että menevät kaikki altaaseen rinkiin ja runkkaavat toisiaan, niin ei voi tietää, kuka runkkasi ketäkin. Sitten myöhemmin vielä "Joo mä meen taas käymää tuol altaassa." Satu ehdotti, että jokainen menee yksitellen kulmaan seisomaan ja lupauti pitämään pyyhettä edessä. Tai sitten Marika tulisi kuitenkin elmukelmun kanssa. Mia alkoi nauramaan Satun kanssa. "Turvaseksi. Turvaseksi." (Mikähän läppä tämä on? Itse en ainakaan ole kuullut.)

Paul ja Ville alkoivat puhumaan, mistä Limp Bizkit on saanut nimensä. Ville näytti, että keskelle pöytää heitettäisi keksi, kaikki runkkaa ja viimeisenä tullut söisi sen keksin. "HYYYYIII!!" Tytöt joutuivat veikkaamaan, kuka äijistä joutuisi syömään.
Elisa: Habib suorituspaineiden takia. Ei pysty miesten nähden.
Satu: Palle, koska yleensä on limasin, mutta tässä kohtaa ei. No ei. On siveellisin varmaan, eikä kehtaisi kunnolla jebouttaa.
Marika: Ehkä Palle, mutta Esa kuitenkin, koska tuli viimeisenä. On vähiten paineita.
Vilhelmiina: Sama.
Elli: Niko. Vastustuskyky tai joku sellainen heikentynyt. Oli viimeksikin jo ongelmia. Lisäksi vain rakastelee Sofiaa, niin ei tiedä tykittämisestä mitään.
Ksenia: Ehkä Esa myös.
Riikka: Esa.
Mia: Habib.

Nino tuli kesken veikkailujen PK:sta. Ei asiaa, mutta kovasti ihmetystä, mitä oikein veikkailevat. Muut naureskelivat vaan, että kyllä kohta paljastetaan. Näin myös tehtiin.
Petri: Mut meilhän on tääl homo. Kukahan se eniten kiihottuis.
Satu: Se ois se keksi.
Niko: Eiku Nino ois tääl reunalla ja sit ku se näkee, et joku tulee, nii se *hyökkää suu auki pöydälle*
Muut: Hehehhehe hyyyii!
Satu: Ois korvassa muutaki ku pumpuli.

Niko ei osallistuisi siihen. Jos olisi vaikka niin, että osallistumalla pääsee finaaliin, niin lähtisi menemään. Ei kyllä ikinä pelaisi sitä. Satun mielestä olisi hölmöä, jos tulisi joku sellainen. Niko meinasi, että eihän sitä oikeasti voi tulla. Satu tarkensi, ettei voi tulla mitään "Suorita ja pääset finaaliin" tehtävää. Ideana on mennä viikko kerrallaan loppuun asti.

Alkoivat puhumaan yleisestikin finaalipaikasta. Elisa kysyi, lähtisivätkö mielummin vaihtoon vai selviäisivätkö finaaliin asti. Suurin osa valitsi miettimättä vaihdon.

Pelasivat yhden silmämurhaajan ja nyt vampyyrin pariin. Niko isäntänä.

19:39 Petri: Okei no nyt se on Elisa ihan salettii.
Elisa: No en ole!
Petri: Olethan!
Elisa: Mä voin antaa sulle pilluu, jos mä oon!
Kaikki: JEBOU! [smilie=a_bravo.gif] :lol:

19:41 Marikaa oltiin jo teloittamassa, mutta Petri veikkasi vieläkin Elisaa.
Elisa: Vittu mä en toosaani jakais ainakaa tolle ja tääl!
Marika keihästettiin ja ei ollut vampyyri. Källikuningas Naikou Jesper iski ja pelissä ei ollutkaan yhtään vampyyria. :damnfunny :cheers

19:44 Porukalla hauskaa. Niko kertoi olleensa itse vampyyri. Ville valittiin oikeasti oraakkeliksi ja sitten vaan tappoi sen heti ekaksi. Niko nauroi, ettei ikinä ole oltu niin tosissaan tässä pelissä. Palle heitti, että pillu-korttikin käytettiin. Nikoa naurattaa, kun kaikki vaan tappoi vihaisina toisiaan. Palle näytti, että heti epäilyn jälkeen kaikki oli huutamassa "Joo se on se! Tapetaa se!"

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 26. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 18 Syys 2010 19:47

Uusi peli kolmella vampyyrillä. Ja nyt on oikeasti kolme. Mia vetää.

19:50 Vituiksi meni. Mia selitti, että on suorituspaineita. Alusta.

19:59 Peli jäi kesken. Sohville.

20:00 Iltatehtävä. Lauantain karkelot. Käydään saunassa, syödään ja laitetaan ykköset päälle. Sekahaku alkaa heti humpalla. Jokaiseen tanssiin pitää vaihtaa paria. Karkeloihin osallistuu vain eiliseen tehtävään asenteella osallistuneet. Ellinoora, Esa-Tapio, Hannu, Mia, Niko, Nino, Paul, Riikka, Satu ja Vilhelmiina.

20:03 Alkoivat ihmettelemään, ketkä siellä nyt sitten lopulta on. Onko nimet rooleja vai omia. Habib, Ville, Marika, Ksenia, Elisa ja Petri ei ole. Ihmettelevät Kseniaa, koska veti hyvin. Ville heitti, että eipä ainakaan tarvitse tanssia humppaa. Ksenia mietti, ettei heille tule varmaan edes ruokaa. Habib kyselee, pääsevätkö edes saunaan.

20:09 Verho ylös. Makkaraa, juustoa, maitoa ja piimää. Ei ole Kukkoa. Ainakaan vielä. Sauna on lämmin.

20:10 Vilhelmiina huomautti, että aina on tanssilavoilla joku piilopullo ja lähtikin sitten etsimään sitä. Ville löysi kaljat. Saunavihtojen alla saunan edessä.

20:11 Kävivät katsomassa ja kaikille vain yhdet saunaoluet.

20:14 Alkoivat syömään heti. Miettivät viestiä, kun siinä mainittiin sauna ennen iltapalaa. Satu heitti, että varmaan mokaavat tämänkin tehtävän.

20:18 Saunassa Satu, Hannu ja Palle. Satu totesi, ettei saisi arvostella muiden suorituksia, mutta Esa ei kyllä kuuluisi bileisiin. Tuli paha mieli siitä, kun kaikki pudotuksessa olevat pitäisi ainakin olla. Hannulle tuli yllätyksenä Ksenia. Pysyi roolissaan hyvin. Palle sanoi vain niin, että Ksenia voisi olla joidenkin muiden tilalla kyllä.

20:23 Koko bileporukka saunassa. Elli tuli leipien kanssa. Kaikilla Kukot kädessä. Vihdat (kyllä, ei vastat) heiluu. Vieläkin ihmetellään Kseniaa. Veti kyllä tosi hyvin ja ei päässyt. Niko meinasi, että kyllä nekin jossain vaiheessa pääsee. Kaikki uudet pääsi, vaikka eivät tienneet hahmoistaan mitään ja olivat hiljaa. Niko jatkoi, että yrittävät vaan saada pieniä konflikteja aikaiseksi näin.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 26. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 18 Syys 2010 21:22

Kun juhlat käynnistyivät lauantaikarkeloihin osallistumattomat pohtivat ensin omien vaahtobileiden järjestämistä kylppärissä. BB kuitenkin katkaisi lämpimän veden. Sitten asukkaat kantoivat kattiloilla kuumaa vettä kylpyammeeseen. Lopulta vettä tuli sen verran, että Ville meni yksinään hetkeksi pullikoimaan ammeeseen.

Varastohuoneesta tuli uudet lakanat. Ne, jotka eivät saaneet osallistua bileisiin, joutuvat vaihtamaan lakanat
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Xanten
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1360
Liittynyt: 08 Syys 2008 20:07

Re: 26. päivä

Viesti Kirjoittaja Xanten » 18 Syys 2010 23:03

23.00 lavatanssit alkavat. Ensimmäinen kappale, Jätkän humppa, EIKÄ KUKAAN osaa humppaa! http://www.youtube.com/watch?v=M3ZJEQQkVZE

Parit, Hannu+Vilhelmiina, Nino+Riikka, Niko+Ellinoora, Paul+Mia, Satu+ET

Seuraavana tango, mutta ei kuulu paljon mitään, ei edes tanssijoille, on Satumaa http://www.youtube.com/watch?v=dOAUbozgri4

Parit: Hannu+Mia, Nino+Ellinoora, ET+Vilhelmiina, Paul+Satu, Niko+Riikka

Seuraava, parit, Nino+Satu, Niko+Vilhelmiina, Hannu+Riikka, Paul+Ellinoora, ja kappale?

Seuraavana taitaa olla Väliaikanen jenkka: http://www.youtube.com/watch?v=b1wyVR3yssY

23.19 taas mennään, Anne Mattila, Perutaan Häät Vhttp://www.youtube.com/watch?v=VUoguvHiJOk

Valssi meni välissä.

23.43 jatketaan Mahtava Peräsin ja Pulleat Purjeet, Solisti Yhtye Suomi http://www.youtube.com/watch?v=gHkv7hxgwbk

Salapari tanssii parina.

Ei kyllä saa selvää mitä/kuka musiikkia ja esittää. Mikrofonit jokaisella ottaa ääntä, kakofoniaa. Jää tähän nyt tämä.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 26. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 18 Syys 2010 23:09

Olavi Virta ja Satumaa seuraavaksi. Niko manaili, ettei osaa yhtään, mutta "Mennää vaa Virran mukana." Keskittyivät törmäilemään toisiin. Elli yrittää opettaa Ninoa, mutta Nino ei osaa. Nino räkättää ja huutelee Röökimuijalta röökiä ja kaljaa. Kappale loppui. "Jeeeboou! Oliks hyvä esitys?" Nino ja Satu ainakin seuraava pari. Tanssivat vierekkäin. "Meil on omat tanssit! Hähhähähhää!"

23:11 Uutta biisiä ja Esa haki avokkiaan tanssimaan. Nyt kun tulisi spontaani pusu lopuksi. :D

23:20 Pieni tauko ja taas mennään. Anne Mattila - Perutaan häät. Niko näyttäisi muistavan vielä hyvin. Paul alkoi iskemään Riikkaa. Biisi kertoo heidän tulevista häistä, mitä ei tulekaan. Riikka pyysi taivutusta ja Paul lupasi taivuttaa koko yön.

23:25 Uusi biisi ja uudet parit. Satu ja Hannu.
Niko: Miten Merdiksel on aina tollasii känniparei?
Nino: Onks ukko jo kännis vai? Mistä sä tollasen nuoren kollin oot löytän?
Niko: Hannu tuli liftaten landelle tansseihin.

23:41 Keskustelu ajautui laivan buffetiin. Niko ottaa aina lihapullia ja perunamuusia. Sitten vaan vähän jotain muuta. Niko kertoili myöskin, miten Baltic Princessillä on esiintyjille surkeat ruuat. Paulin mielestä se niiden normibuffetkin on mautonta. Olivat yhtä mieltä siitä, että Ruotsiin menevillä laivoilla on hyvät ruuat. Niko tiesi, että se johtuu ruotsalaiskokeista.

Tästä päästiin Facebookiin. Niko huomautti, että toimittajat nappaa joskus juttuja ja kuviakin Facebookista. Pitää sitten laittaa salaiseksi, eikä hyväksyä toimittajia kavereiksi, jos ei halua sitä. Nikolla ei itsellä ole mitään ongelmia sen kanssa, kun tuntee toimittajia.

23:44 Tanssit jatkuu. Mahtava peräsin ja pulleat purjeet.

23:46 Hei seuraavana joku hitaampi. Ei kuulu kyllä biisit yhtään.

23:51 Ville PK:seen. Kaikki muut "rangaistusta" kärsivät paitsi Habib innostuivat. Ville ja Petri hyppäsivät rinnat yhteen. "Sohville! Sohville! Sohville! Jeebou!" Niko on varma, että pääsevät niin lavatansseihin mukaan.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”