83. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

83. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 14 Marras 2010 00:00

Keskustelua 83. päivästä
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 82. päivä

Viesti Kirjoittaja warre1 » 14 Marras 2010 00:04

nyt noora kutsutaan vuorostaan pk:seen

ja klo 00.17 Nino vuorostaan pk:seen

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 14 Marras 2010 00:09

0.08 Äsken kuultiin diilinteko Eetun kertomana. Niko tuli naureskellen pk:sta ja höystää nyt Eetua, jolla jo valmiiksi vitutus ja paha mieli, jos kuitenkin päätetään, ettei hän voita. Nino innostuu nauramaan ja jatkamaan höystöä.

Ja nyt kun siitä oli puhuttu lähemmä 10 min niin Jani osallistuu sanomalla, et ootsä yhtään ajatellu, jos siinä käykin niin että sä et voita. Ja taas oudolla äänensävyllä, hymy huulilla, ikään kuin nauttisi pieleenmenosta (?). Hetki hiljaa ja sit Eetu sanoo, et siitähän me tässä just on puhuttu.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja Punde » 14 Marras 2010 00:12

^ Korjaus edelliseen, Niko tuli hymyillen makkariin ja käveli Eetun luokse, joka sanoi "hei älä nyt viiti" tai jotain, ja Niko lopetti. Nino kyllä jatkoi jo kolme varttia kestänyttä höystämistään.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 14 Marras 2010 00:16

Totta kyllä, että Niko ihan hyväntuulisesti selitti, mutta tarinoi kuitenkin, mitäs sitten kun sä tuot sen auton Kamppiin parkkiin ja mä oon siellä Tigerissä jo odottamassa omat juomat tilattuna. Otetaan siinä sitten kuppia ja sä rupeet katton kelloo, et jaaha juna lähtee. No ei siinä muuta ku sitte se 150 tiskiin ja autonavaimet mulle. Joutuu vielä parkkimaksun maksamaan. (onko höystöä vai ei on tietty tulkintaa)

...

Seuraavaks Ninolla pikavisiitti pk:ssa ja hirveä nauru kun pääsee sänkyyn,. Epi jännittää ja sanoo, että älä vaan sano - ja myöhemmin, älä hei kato tollai. Sitten Nooran pk-käynti. Välillä mainittiin Janin hyvästä tuurista talossa.

Niko välillä heitti, että älä huoli mä tuun hakeen evolla (=Epin auto). Vähän myöhemmin pehmitti taas ja sanoi Eetulle, että älä huoli.

0.32 Noora palannut ja valot sammui. Marika ollut hyvin hiljaa, joten varmaan pääsevät pian uneen. Toivotteli kyllä Eetulle fordin kuvia ja Eetu sanoi että oot paras lesbo jonka mää tunnen. Marika: niin montakohan sä tunnet...

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja warre1 » 14 Marras 2010 10:03

10:02 -Tämä on Big Brother. sauna on lämmin.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 14 Marras 2010 13:52

Elisalla taas joku hepuli. Taitaa purkaa stressiä, kun äsken mietti, että illalla tulee pahimmat kysymykset ikinä. Nyt sitten paini ensin Nikon kanssa ja seuraavaksi Epin kimpussa. Yrittää läpsiä ja lähtee karkuun, jos tulee vastaan. Sekopäistä naurua ja yskii samalla taas keuhkot ulos. Molemmat kerrat päättyi, kun Elisa kannettiin sohvalle rauhoittumaan. Epin kantaessa huusi yhdessä Ninon kanssa Jezbaa auttamaan.
Nino: Sen on sun systi!
Elisa: Mun mikki meni!
Sai itse mikkiosan paikoilleen ja BB käski tarkistaa lähettimen.

Nino vittuili, että näkee tänään Sofian. Sitten tajusikin, ettei se olekaan studiossa. Nikokin totesi, ettei Sofia tule tänään, kun ei ole äänestyksessä. Petri haaveili, että Arttu Wiskari voisi soida, kun kävelee studioon. Tai Kuopiossa kantapaikassa Arttu Wiskari -karaoke.

Elisan ja Epin kiehnääminen jatkui vielä. Tyynyt lenteli ja Elisa heitti suoraan päähän. Hepuli loppui kuin seinään, kun tuli nollatoleranssi mieleen ja kädet kasvojen eteen.
Elisa: Sattuko!?
Epi nauroi: No ei.
Elisa päätti alkaa laittamaan Nooran hiuksia.

13:58 Olkkarissa hehkutetaan Kokkia. Petri heitti, että laittaa hiukset samalla. Niko kaavaili, että Jani saa oman ohjelman "Stailaava kokki". Tekee ruokaa stailaa perheen sillä aikaa, kun ruoka valmistuu uunissa. Sitten syödään, kun kaikki on vimpan päälle.
Petri: Putkut pinnassa.
Nino nauroi, kun Jani oli tehtävässä joka kuvan välissä laittamassa hiuksia. Nikon mielestä oli hyvä, kun Jani oli niin tarkka. Sellainen stailaajan pitää ollakin. Tehtävä olisi voinut kusta siihen, jos aluksi olisi vaan ollut innoissaan ja sitten ei olisi kiinnostanut vittuakaan.
Nino: Ja manatseeri vaa oli. Ei kiinnostan mikää.
Niko: Sellanenhan managerin pitääki olla. Ei kiinnosta muuta ku *fiiuPOPffiuPOP esittää juovansa ja polttavansa fiuuPOPfiuu*.

Petriä hävettää jo valmiiksi ilta. Nino alkoi siitä manailemaan, että se baletti oli kamalinta. Petri totesi, että sehän oli jo lähtökohtaisesti ihan läppä. Ei siinä ollut mitään. Ninolle se on silti pahin. Se vaan on.
Niko: Katotaa, mitä ne keksii sulle, ku sä oot tääl ens vuonna.
Nino: Haista vittu. Älä viiti sanoo tollee ees.
Niko ja Petri repesivät nauramaan ja vittuilivat, että ihan varmasti Nino lähtee taas. On niin helppo huijata uudestaan mukaan. "Ai julkkis-BB? No kato! Kylhän mä lähen hei kattto!" Nino yritti selitellä, ettei varmasti enää lähde mihinkään.

14:02 Sitten otettiin taas esille Sofian käynti. Nino yllättäen pohti, jos se olisi käynyt muille. Elisa sanoi, ettei se muille olisi ollut sama. Petri olisi kyllä lähtenyt hyphyyn, jos olisi nähnyt tyttöystävän ihan paskana.
Niko: Olinks mä itsekäs, ku mä jäin?
Kaikki heti: Et!
Nino: Nyt se alko menee taas *esintää masentunutta POP*.
Niko: Kyl mä oon miettiny iteksee kaikkee. Sit ku ois lähten kotii ja Sofia ois ollu ihan "Miks vitus sä tulit? Kylhän mä tiesin, ettet sä voinu tietää." "Aha. Kiva." Mitähän ne siitäki kyselee...
Nino: Mut onneks sä pystyt jo käsittelee sit. Ja heittää takas.
Niko: Joo. Tiiätsä mitä mä sanon?
Nino: No?
Niko esittää Ninoa: No kato Susanna ei mua kiinnosta. Mä oon nähny tän jo ja tiiän, mikä juttu tää on hei kato. Ei mua saa millää kato.
Petri toivoo, että Ninolta kysytään, mitä ajatteli syödessään muiden ruokia, kun pojat palelivat pihalla. Muita nauratti ja Nino vaan mäkätti jotain, että ei kiinnosta.

14:09 Petri nauroi, että olisi halunnut tuntea Ninon ennen BB-aikoja. On selvästi noussut päähän.
Nino: No ei todellakaa.
Petri: Onhan. Sä iteki sanoit, et vaihoit hiustyylii ja kaikkee.
Nino: Mä aloin vaa pitää huolta itestäni. En mä muuten...
Niko: No mut olithan sä, ku me nähtii. Tai en mä tiiä, millanen sä oot selvinpäin, mut silloin...
Nino: Oonhan mä ollu jo viis vuotta. Sen ajan, ku Outil on ollu se firma. Ollaa ajeltu limul kaupungil.

14:12 Marika tuli PK:sta ja alettiin lauleskelemaan Mardis-biisejä. Niko ja Epi esittivät eilen tehtäväalueella kehitellyt uudet versiot. Niko heitti, että mistä se Mardiskin tuli ja kysyi, onko Marikaa ulkomaailmassa kutsuttu sillä nimellä. Marika totesi, että talossa vaan. Niko nauroi, kun Marika oli esitellyt, että voi sanoa Marika tai "EmKei".

Sitten alettiin miettimään muidenkin lempinimiä ja ulkomaailmassa käytettäviä. On ollut Mardis, Jandis ja Merdis. Ja toinen Jani on Ressu tai Kokki. Elisa vastusti, ettei todellakaan ole Peppitossu, Peppi tai Tossu. Nino räkätti, että varmasti on. Elisa manasi, että Nino ei edes enää kutsu oikealla nimellä. Aina vaan joku Peppi. Sitten Elisa mietti, ettei Petriä osata sanoa enää Petriksi. Niko lisäsi, että vielä vähemmän Tintiksi. Ei ole totuttu siihen, että Petri olisi Tintti. Petri kertoi, että ulkomaailmassa kaikki käyttää sitä. Nikon mielestä Petri ei vaan ole Tintin näköinen.
Petri: Mikä mä sit oon?
Kaikki: Maaza!
Nino: Goirra-Maaza!
Petri hekotteli, että miten sekin juttu lähti. Muut nauroivat, että Matti ja Mervihän oli ihan selkeät.
Niko: Sopii ku hajuvesi lihapullaa.
Nino: Tai sit Törkee.
Marika: Nino sä oot törkee.

Joku heitti, että Epi on Erikoisäijä. Epi puolusteli, ettei ole sellainen. Muut totesivat, että ihan varmasti on. Nino innostui tästä ja alkoi räkättämään, että näkee Epin niin Tampereen yössä. Aikoo tulla katsomaan. Epi on siellä pöytä täynnä juomaa ja naisia ympärillä.
Epi: Tiedätsä mitä Nino. Sä et tunne mua yhtää.
Nino: Kyl mä hei tiiän kato. Siel ollaa "Joo BB-Eetu. Tännepäin vaan."

Marika: Ja Niko on Jesba.
Elisa: Mistä se Jesbaki lähti?
Nino: No minä.
Niko: Kato ku tää ei osan sanoo. Mä sanoin, et kaverit sanoo mua aina Niko Jesperiks. Se ei osan sanoo, nii sit siit tuli Jesba. Sama ku Big Brada.

ellu himaan
Juonittelija
Viestit: 189
Liittynyt: 12 Marras 2010 12:28

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja ellu himaan » 14 Marras 2010 14:31

Ihme jengiä kaksnaamasuus huipussaan.

Ensin annetaan Jandikselle nimeämispisteitä keittiössä häärimisestä ja sitten maataan sohvalla ja kieutaan et kokki-janii tee meille pihvejä. :roll:

Kummallista sekin et nyt kun maza on äänestyksessä niin sai sekin jäppinen perseensä irti sohvasta ja kädet pois housuista. Ilman äänestykseen joutumista niin ois tuskin käynyt.

Toivottavasti jätkä lähtee tänään ulos talosta. Ja oikein murskatappiolla.
Mä oon kana, jos et usko -KOT KOT

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 14 Marras 2010 15:16

14:40 Elisalla kriisi, kun on niin läski ja mitkään vaatteet ei enää mahdu. Tuli esittelemään Nikolle ja Ninolle jotain paitaa.
Niko: Sust on tullu vaa aikuinen.
Elisa: Must on tullu läski paska! Mä en kestä enää! Ja Nikoki sano mulle, ettei tää oo varmast ikinä mahtun mun päälle.
Nino: Törkee! Törrkee Jezba!
Niko: Mitä? Toihan näyttää ihan lasten paidalt. Kato nyt. Ihan Hennezin lastenosastolt ostetun näkönen. Harmi vaa, ku on kallis paita. Ed Hardy. En mä ois kyl uskonu silloinkaa, ku tultii, et tää ois mahtun sulle.
Elisa: Tää meni mulle viel kesäl!
Sitten tuli lisää vaatteita esittelyyn. Joku paita oli löysä ja nyt ihan kireä. Niko käski laittamaan päälle ja Elisa puki naureskellen surullisesti itselleen. Nikon mielestä on outoa, kun muilla on vaatteet käyneet kireiksi ja itsellä jotkut hihat tuntuu löysältä, kun ennen on ollut tiukat.

Elisa selitti, miten lähtee talosta ja joka päivä jumppa, infrapunasauna ja vielä toinen jumppa. Vittu sillä mennään ja ei näyttäydytä ennen kuin ollaan laihoja.
Nino: Mullaki on sellaset sotasuunnitelmat vittu. *POP* Marssin tästä apteekkii ja siit lähtee mun tie. Yliopiston apteekkii. *POP*
Niko: Mm...
Nino: En mä kehtaa liikkuu missää. En metrol, en bussil, en millää. Y-yy.
Sitten Nino alkoi selittämään, mitä kaikkea alkaa tehdä. *POP POP POP POP POP POP* Muutenkin itsetunto-ongelmat ja kaikki. Sitten vielä tulee läskiksi. Ei voi mennä ravintolaankaan, kun kaikki kyttää. Taas pitää laihduttaa ennen kuin kehtaa lähteä mihinkään.

Elisa: Ja ollaa muka oltu nälissää kolme viikkoo. Paskan vitut.
Niko selitti, että se on se ruuanlaatu. Tuntuu vaan siltä, että olisi nälkä, vaikka oikeasti syödään koko ajan. Se kertyy sitten.
Elisa: Mä sit laitan Niko sun vaatteet suoraa.
Niko: No niithän sä oot pidelly täs jo pidemmän aikaa.
Epi tuli PK:sta masentuneena. Ei vieläkään infoa autosta.
Nino: Kyl se tulee viel. Ne kiusaa sua vaa. Se tulee. Mä lupaan. Eetu Karhunen *POP* jebou.
Epi: Kato et pidätki sanas sitte. Sama ku pistäisit mut hyppyy.
Nino: Khähähä! "Sama ku pistäisit mut hyppyy."

Nino alkoi analysoimaan iltaa. Toisaalta rukoilee Jumalaa, että tippuu tänään. Toisaalta olisi kiva päästä finaaliin. Ei tiedä oikein.
Niko virnuili: Mitä sä sit, jos sä selviit tänää, mut tiputki ens viikol?
Nino: Sit vituttaa. Sit vituttaa rankast. Sit vituttaa.
Niko: Hehehhe!
Elisa: Miks?
Niko: Ku sit ois enää finaali sen jälkee.
Elisa: No ku ei mua vituta missää vaihees enää.

Nino luetteli omia vaatteita seuraavaksi. Osa "Kviksilversseistä" on Eevalla, osa jossain vitussa ja yksi varastettiin talossa. Jonkun mukaan lähti ja ei ole ainakaan vielä selvinnyt. Elisa manasi, kun ennen on ollut löysät hippihousut ja nyt ne on ihan kireät. Ihan hirveän ahdistavaa olla talossa niin. Joku vaikka lähteä hyphyyn. Nino veikkaili, että Paul lähtikin sen takia. Niko mietti, että voi olla yksi syy. Teki niin paljon töitä, että näyttää hyvältä. Ei kestänyt niitä kiloja.

15:03 Epi alkoi hehkuttamaan, että haluaa kyllä ehdottomasti sinne Tikeriin. Muut ihmettelivät, mikä siinä on niin erikoista. Epi selitti, kun on aina halunnut sinne. Siitä asti, kun olivat Britneyn keikalla. Niko totesi, että se on vähän ylihypetetty paikka. Nino ei muista, että olisi käynyt. Niko tiesi, että onhan Nino käynyt. Nino meinasi, että on ollut niin jurrissa, ettei ehkä vaan muista.
Niko: No se on just se, ku tuli Eskon kaa ja sut heitettii vittuu.
Nino: Mitä!? Onks se Tigeri?
Elisa: Mitä on käyny!? Mitä!?
Niko kertoi, kun Miss Helsingin jatkot pidettiin siellä. Ninoa ei oltu kutsuttu ja tuli sitten häneltä kysymään, että saako tulla. Niko meinasi, että miksei saisi. Nino tuli sitten ja alkoi juomaan muille varattuja ilmaisia juomia. Esko hermostui ja totesi, että nyt on parempi lähteä. Nino naurahti, että sen jälkeen menikin välit poikki.
Epi: Ai siis sen Eerikäisen?
Nino: Jep. Ei me olla oltu Eskon kaa missää tekemisis enää.
Niko: No mut älä puhu niist.
Nino sanoi, ettei puhu, mutta alkoi silti kertomaan. Siitä BB-jutustakin otti loparit heti seuraavana aamuna.
Elisa: Miks sä sit hehkutat sit täällä?
Niko: Se on eri juttu.
Nino: Nii ei mul oo enää mitää tekemist niitten kaa. Mul on kato temperamenttii. Mua ei kohdella ku koiraa. Kato!
Elisa: Ai sen takii, ku sä et päässy takahuoneesee?
Nino: On siin muutaki...
Mutta Nino arvostaa Martinaa kyllä. Siinä on mahtava nainen.
Nino hehkutti mm: Kaunis ku perse.
Elisa ja Niko: "Kaunis ku perse!"
Nino: Tai siis kaunis ku mikä. Sitä mä tarkotan.
Nino jatkoi hehkuttamista, että Martsussa on asennetta. Elisa lisäsi, että se menee juuri sinne, minne itse haluaa. Nino komppasi, ettei vittuakaan välitä. Tekee ihan niin kuin itse haluaa. Kun voisi itsekin elää samanlaista elämää. Sitten kun se on vielä niin symppis, kun sen kanssa on. Niko on samaa mieltä, että Martina on ihan huippu. Mutta osaa se ilkeäkin olla.

15:10 Juttelivat vielä hetken pariskunnasta. Elisa muisteli, kun Mari kertoi niistä sketseistä. Kajakin kanssa soutelivat ja jotain kävi. Muut eivät tienneet sitä, joten Niko selitti, kun siinä niiden ohjelmassa olivat melomassa ja meni vituiksi. Tuli riitaa kaikesta "Sun oikee vai mun oikee!?" Niko mietti, onkohan Esko järjestänyt vaatejutut jo kaikki valmiiksi, että pääsee sitten talosta suoraan vaan myymään *POP POP* Jani kiinnostui ja kyseli lisätietoa. Niko kertoi, että ensin on tarkoitus myydä netissä, mutta ehkä joku liikekin myöhemmin.

15:13 Ruokailu alkaa.

15:19 Ruokapöytäkeskustelussa julkisuus. Nino lietsoo taas muita, että tulvat olemaan julkisuudessa jatkossa. Jani totesi, että jollakin tavalla varmaan joo. Petri etenkin vastustelee, ettei varmasti ole. Jos ei tee mitään numeroa, niin ei ole julkisuudessa. Elisa komppasi, ettei edes tunnistaisi enää Perttua, jos kävelisi vastaan. Ja on sentään voittaja. Nino perusteli Petrille olevansa varma, että jos vaikka kymmenen vuoden päästä tulee Petrille joku oikeudenkäynti, niin siitä saatetaan kirjoittaa lehdissä. Seiskassa voi ihan hyvin olla uutinen aiheesta. Petri sanoi, että se on sitten eri asia. Julkisuudenhenkilöitä ovat Petrin mielestä lähinnä laulajat ja sellaiset.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 14 Marras 2010 16:40

16.36 Siivous käynnissä, matkalaukutkin taisivat tulla äsken. Noora ja Ellu peilien kimpussa, Eetu luuttuaa lattiaa, Niko tiskaa. Petri, Marika ja Nino pakkaamassa, Jania ei näy (kylppäri?).
16.46 Janikin saapui pakkaamaan. Mietiskelin tuota jakoa siivous/pakkausryhmiin, mutta lienevät sopineet, että häädössä olevat pakkaa ja muut siivoaa, joten ei varmaankaan voi tehdä päätelmiä ahkeruudesta/osallistumisesta. Eetulla ohjelmassa vaihteeksi imurointia.

17.00 Ninolla menossa tyypillinen suunsoitto, tällä kertaa Petrille. Epi suolas Petrin pelin, ku meni haistelemaan, Petri ei vaan sitä ymmärrä jne jne. Epi yrittää vähän sanoa, että hänhän on pitäny Petrin puolia. Nino kuitenkin esittää tietävänsä miten asiat ovat. Nikolla vuorossa peilien tarkastus ja pesun korjailu tarvittaessa, Petrikin näköjään samalla asialla.
Siivous on kuulemma priimaa. Ellu kyselee Nikolta, meetsä nyt hakeen palkinnon. Niko sanoo että ei mitään ole luvattu, mutta ajatteli että jos on tosi hyvin tehty, niin saattaa tulla jotain. Niko ja Petri kehuvat siivoustulosta ja taputtavat kaikille.

17.16 Nyt sitten "suolausta" toiseen suuntaan, Petri ja Eetu kertoilevat Nino kännisanomisista, kun on sanonut ettei hän täältä mihinkään lähde, kyllä hänestä tykätään, mä oon finaalissa. Nino sanoo ei muistavansa, olipa törkee, no kyl mä sit lähen. Ihan naureskellen juttu sujuu, normaali viikonlopun puheenaihe, kuka nyt sitten olisi lähdössä.

17.29 Niko pk:sta, 8 tupakkaa mukanaan, jokaiselle yksi. Kaikki ei polta, niin joku laitetaan jemmaan ja kuten aina pohditaan, saako antaa toiselle. Nino ja Jani menivät heti polttamaan, muut jättävät myöhäisemmäksi. ... No tulihan sinne hetken kuluttua Petrikin.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 14 Marras 2010 18:07

18.05 Koko ajan kuvassa vaan Epi, Niko ja Petri. No muuthan ovat tietty laittautumassa kylppärissä (sääntöhän oli ettei hiustenlaittovälineitä saa käyttää muualla :( ).

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 14 Marras 2010 18:29

tuli kuulutus kosketa auto kilpailu on päättynyt

19.16 asukkaat sohvalle
-niko pkhon.
-niko pk:sta.
-keskustelua aiheesta: tunteet

- eetu sai fordin käyttöön kolmeksi kuukaudeksi

- 11. häädetty on jani

- suoralähetys on päättynyt
ja noin

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”