85. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

85. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 16 Marras 2010 00:00

Keskustelua 85. päivästä
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 16 Marras 2010 00:21

Naamanvääntelyshöytä valojen sammumista odotellessa. Niko varsinkin vauhdissa.

0.25: Toivottelevat hyviä öitä mutta valot ei vaan sammu. Joku kysyy onko vessan ovi kiinni, Noora sanoo että on. Olkkarikamerassa näkyy, että on rakosellaan... Lähettävät Ninon hetken päästä tarkistamaan asian ja sulkemaan oven, heti sammuu valot kun tulee takaisin. Porukka hiljenee.

Vajaa kymmenen minuuttia edellisestä ja Nino lähtee erilliselle vessareissulle jättäen oven taas rakoselleen. :D
Noora taitaa vieläkin vähän niiskutella.

1.17: Petri taisi taas höpistä jotain unissaan. Kääntyili ja otti Ellun lusikkaan (olivat sitä ennen toisin päin). Epi nousi ja meni kurkistamaan Petrin touhuja kysäisten jotain (Mitä sää selität? jtsp...). Petri ei reagoinut puhutteluun ja Epi jatkoi matkaa vessaan.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 16 Marras 2010 09:40

9:35 Aamuherätys. Unista porukkaa vuoteissa. Noora ja Niko lähtevät kylppäriin. Niko siirtyy pian keittiöön kun Noora menee suihkuun, mutta palaa sitten valmistelemaan kylpyyn menoa.

Nino (sängyn uumenista kurkistellen möreällä äänellä ja ulkomaalaisaksentilla): "Laiha Maza... Lihava Maza... Väzyny Maza... Kiukkunen Maza!"

Nino: "Tuntuu niinkuin pampulla lyötäs kun herää! Vittu päivä päivältä saatana enemmän väsyttää ku herää."

Nino: "Goira-Maza... Goirizta Goirin Goira-Maza!"

9:45

Marika (haukotellen): "Voi vitsi ku saatais aamubiisejä!"

Nino laulaa aamubiisiksi Mardis-herkkulaulua. Lauletaan myös "Tulin minä kaapista ulos" -laulua, jossa Maza paljastuu hintiksi. Maza istuu sängyllä vaaleansininen t-paita yllä ja pinkki pipo päässä.

9:54 Keittiösaarekkeella keskustelua tupakoiden riittämättömyydestä. Elisabet ehdottaa että Nino ja Petri vetäisivät röökit puoliksi. Petri sanoo ettei onnistu kun Hermas vetää röökiä sellaista tahtia. Koira-Maza kaavailee voittavansa musavisan ja saavansa purkillisen tupakkaa palkkioksi. Kaikki kolme lähtevät tupakkapaikalle.

Tupakkapaikalla keskustelu jatkuu siitä, että huomenna on Elisabetin synttärit, ja pakkohan niiden on jotain järjestää siksi. Ehdotellaan sviittiä. Elisabet sanoo, että menee sinne yksin katsomaan elokuvaa ja parkumaan.

9:58

Elisabet (Petrille): "Sä puhuit jotakin yöllä. Ihan kuin Epikin olis tullut siihen ja kysynyt et mitä te teette."

Petrillä ei ole muistikuvaa. Palaavat sisälle, Petri heittäytyy sohvalle ja haaveilee nuuskasta. "Vittu mä odotan sitä päivää! Tungen koko turvan täyteen sitä paskaa."

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 16 Marras 2010 10:43

Petri lähti PK:hon ja yrittää vaihtaa kaljat röökeihin. Elizan mielestä se on väärin, jos Petri saa tupakkaa. Niko kysyy, eikö Eliza voi olla onnellinen toisen puolesta. Eliza ei voi olla, koska niitä ei saisi muut polttaa.

Petri ei ilmeisesti saanut tupakkaa, mutta jätti kaljat isoveljelle.

Elizalla (läski)vatsakriisi, ei syö edes aamupalaa.
a walking disaster

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 16 Marras 2010 11:05

10:55 Keskustelua koulumuistoista. Niko on ollut ala- ja yläasteella "raggaripiireissä". Kerran raaputtivat kaverien kanssa miehenkorkuisen peniksen koulun seinään ja sitten tuli kirje ja valokuva kotiin.

Petri kertoo olleensa ala-asteella "ihan kingi", mutta yläasteella sitten vähemmän kun alkoivat tytöt kiinnostaa, eikä voinut olla "ihan hirvee". Aletaan muistella Petrin aiemmin kertomaa juttua siitä, että oli bylsinyt jotain tyttökaveriaan koulun vessassa. Elisabet luulee, että juttu oli keksitty, mutta Koira-Maza vakuuttaa että totta se oli.

Elisa sanoo olleensa kovispiireissä koko ajan. Kymppiluokka tuli käytyä myös. Välillä oltiin koulusta viikonkin karkuteillä toisessa kaupungissa; Elisabet yöpyi kaverien luona tai pari yötä jopa yhden kaverin autossa.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 16 Marras 2010 11:15

Taas ollaan keräännytty keittiön pöydän ääreen piirtelemään. Nyt myös kirjoitetaan nimmareita. Petri aikoo kirjoittaa omat nimmari muotoon "*koiran kuva* MAZA". Nino on aika suosittu aihe etenkin Petrillä. Komeita kuvia tekevät. :D

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 16 Marras 2010 11:23

11:15 Ruokapöydän (joka nyt hoitaa askartelu- ja piirtelypöydän virkaa) äärellä on keskusteltu nimikirjoituksista.

Elisabetille sanotaan, että joutuu sitten kirjoittelemaan BB-Elisabetiä faneille. Elisabet kysyy, että eihän nyt pakko ole kirjoittaa jos ei halua. Niko sanoo että ei tietenkään pakko ole, mutta sitten fanit suuttuvat. Nino jatkaa, että Seiskan "Kääk"-juoruihin tulee, että "BB-Elisabet raivostutti faninsa".

Elisabet: "Fanit! Mitkä vitun fanit!"

Pöydässä epäillään että Elisabetillä kyllä on faneja. Elisabet on sitä mieltä, että joku voi korkeintaan ihmisenä tykätä, mutta ei hänellä mitään faneja ole.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 16 Marras 2010 11:36

Siirtyivät sohville. Nino hokee taas "Goira-Maaza!"
Niko: Ootsä katkera Mazalle?
Nino: Goirista goirin Maaza! Mä kerron kaikille naisille, minkälainen goira se on!
Niko: Miks?
Noora: Mitäs siin jos mies tykkää pillusta!?
Nino: Maaza tykkää paljo. Gooira!

Elisa haaveilee huomisista synttäreistä. Voisi itkeä, jos herää Baby be mine:n soidessa. Sitten menisi "tonne huoneeseen" itkemään. Se voisi olla Michael Jackson -huone. "Isot stereot ja kaikkii kuvii [smilie=vibes.gif] "
Nino: Vittu Tossuki vanhenee huomenna. 22 jo.
Elisa: Ja läski. Plösö.
Niko: Sit on aikuinen jo. Pitää ottaa vähä vastuuta elämäst.
Elisa: Oon mä yrittäny.
Niko: "Oon mä yrittäny."
Elisa: Ja ottanu vähä liikaaki vastuuta nuorena.

11:44 Käydään läpi asukkaiden kotipaikkoja.
Petri: Nino missä Satu asuu?
Nino: En mä muista.
Epi: Eiks se oo Seinäjoki?
Petri: Mieti nyt, Epiki tietää, vaikka ei oo ollu samaan aikaan ees talossa.
Nino: No ku eiks siis... Mä luulin, et se Härmä... Asuuks Satu lähellä Härmää?
Niko: Härmä on se alue. Siihen kuuluu aika paljo. Alahärmä, Ylihärmä ja Seinäjoki on paikka siel...
Elisakaan ei muistanut kaikkia. Ei Inkaa ainakaan. Sitten lueteltiin kaikki ja lähdettiin vaihtamaan patterit.

11:56 Elisa PK:sta. Epi lähtee hänen kanssa kauppaan ja muut pihalle. 73,03€ ja saa käyttää kaikki. Heti luetellaan, mitä pitää ostaa. Juustoa, leipää, ketsuppia, mausteita...

12:06 Hirveä paniikki, kun tuli minuutin kuulutus. Elisa hyppi tasajalkaa ja huusi, että "Mitä vittua me nyt tehää!?" Epi käski odottelemaan ja paineli kassalle. Yritti ensin väärästä napista ylös, mutta lopulta homma hoitui. Jotain 68€ meni. Sitten pohditaan, mitä tuli ostettua. Elisa huomioi, että kasvisliemikuutiot ainakin unohtui. Muuten tuli melkein kaikki, mitä oli tarkoituskin. Muut sisälle ja kehuivat hyväksi suoritukseksi.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 16 Marras 2010 12:16

Niko kertoi jostain kauhukuvasta, jossa bb-talossa olevat olivat tietämättömiä ulkona riehuvista zombeista. Se olisi kuulemma Eetun pahin painajainen, jos zombit tulisivat bb-taloon hyökkäämään. Niko haluaisi, että ne olisivat hitaita zombeja niin niitä voisi hakata. Nyt puhutaan sitten yleisistä jutuista ja aihe meni siihen, että 2012 tulee maailmanloppu. Mayat ovat sanoneet muinoin niin, että elämän kierto loppuu silloin.

12:20 Nyt puhutaan taas vääryydestä maailmassa. Elisabet sanoo, että muutoksia pitäisi tulla asioihin. Niko sanoo, ettei ne tapahdu niin vain vaan se vaatii pitkää aikaa.

12:24 Elisabet: Muutoksia pitäisi tulla jo. Mitä on tehty, että sademetsiä ei kaadeta?
Eetu: Onhan paljonkin tehty. NikoN: Niin.
Elisabet: Maailmassa on enemmän silti paskaa.
NinoN: Joo, mutta älä ota sitä niin. Petri: Muutokset ei tapahdu hetkessä.

12:30 Nino haluaisi, että joku joka vittu tekee niitä päätöksiä (eduskunnasta) niin tulisi katsomaan sinne vanhus/lapsi -puolelle katsomaan mitä siellä tehdään ja näkevät miten menee. Ei töihin tarvitse tulla, mutta että tulisi edes katsomaan.
Elisabet: On se väärin, että luonnonkatastrofeilla hyötyvät jotkut.
Petri: Mutta et sä siitä voi niitä syyttää.
Marika: Miten ne tekee rahaa sillä?
Petri: No joku katastrofi niin korjaustöistähän ne saa rahaa siitä. Hyötyvät siitä.

12:33 Eetu kertoi wtc-iskusta, että oli oikein rakennettu se pilvenpiirtäjä sillä tavalla että se romahtaisi helposti tai ei tulisi kestämään törmäystä. Sotahullua väkeä muutenkin niin saisivat lisäsyyn hyökätä.
Petri: Eikö Elisa sanonut, että siellä alhaalla oli jotain pommeja. Elisabet: Niin oli, että pääsisivät käsiksi niihin öljyihin hyökkäämällä sinne.
Nino: Tuliko siitä sitten sota yhdysvaltojen ja irakin välille? Miten osama?
Eetu: Ehtihän ne sitä Osamaa, mutta ei sitä löytynyt.

12:42 Nino mietti, että ajattele jos söisit koiraa. Noora: Hyi, ikinä en. Nino: Kissaa ja tuommosta, hyi helvetti. Nyt sitten puhuivat elokuvista ja miten niissä lopputeksteissä lukee no animals were harmed during this film. Noora: Deep Blue seassa näytti hait aidoilta. NikoN: Mitä?
Noora: Deep Blue Sea. NikoN: Renny Harlin, sehän on ihan paska. Noora: Niin, mutta miten aidoilta ne hait näyttivät.
NikoN: No ei ainakaan siinä yhdessä kohtaa. Petri: Se kun uuniin meni.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 16 Marras 2010 13:50

Telkkarista meinasi tulla lisätehtävää, mutta telkkari sammui. Arvelevat, että pitää lähteä pihalle korjaustöiden ajaksi. Ennen tätä asukkaat ovat vain syöneet ja rupatelleet niitä näitä.

13:52 Yritti vielä lähteä päälle, mutta ei onnistu. Komento tuli "asukkaat menkää pihalle".
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 16 Marras 2010 15:15

15.12 Puolueet keskustelemassa ohjelmistaan ja harjoittelemassa teemojensa esittämistä, tällä kertaa pojat makuuhuoneessa ja tytöt olohuoneessa. Tytöillä puheiden harjoittelua, pojilla Ninon raha-asioiden (huonon) tilan ihmettelyä.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 16 Marras 2010 16:26

Keittiön pöydän ääressä askarrellaan paskarrellaan sieluja.. tai siis jotain vaalimainoksia.

Siinä samalla vittuillaan Ninolle. Nino vannoi, ettei ole nähnyt Jesban munaa. Vain perseen. Masa näytti niin alussa, ettei muista enää, millainen oli. Elisa heitti, että innostuisiko Nino, jos Masa olisi homo. Nino ei innostuisi, mutta voisi mennä esittelemään sen homobaariin. Siellä innostuttaisi "jääkiekkohomosta".

Äijien vaalikampanja alkoi. Petri heilutti lippua ja huuteli puolueen kantoja. Muut vastasivat huutaen "Teemme sen! Teemme sen!"

16:38 Elisa tuli esittelemään sohvalle tyttöjen lippua.
Noora: Suomiki ihan päin persettä.
Elisa: Tää on maailman hienoin.
Nino: Sä näytät kyl taas ihan Tossulta.
Elisa: Onneks sä näytät ihan possulta.
Marika yritti parannella vielä jotain. Elisa ja Noora kielsivät kuitenkin heti, ettei kosketa enää yhtään. Se on nyt hyvä.
Nino: Mardis ei eiii! Mardis rauhotu rauhotuu!

16:44 Kaikki sohvilla laskeskelemassa päiviä. 85 alkuperäisillä. Nino mietti, että heillä on Nikon kanssa 74. Petri laski, että maksimi on 86.

Elisa: 22 kertaa 365. Laske! 22 kertaa 365.
Petri: Miks?
Elisa: Laske!
Niko nauroi: Se haluu tietää, monta päivää se on eläny huomen.
Noora huomautti karkauspäivistä.
Elisa: 15 000 päivää! Mieti kuinka pienelt se kuulostaa. 15 000 päivää mä oon ollu tääl.
Muut naurahtivat: "Tääl".
Elisa: Tääl maapallol.
Petri korjasi, ettei ole niin paljoa. 8000 vaan.
Elisa: Mieti kuinka paljo mä oon lihonu.
Muut jatkoivat nauramista: Mitä vittua?
Niko käski miettimään, miten paljon on ehtinyt tehdä, vaikka onkin muka vähän päiviä. Noora lisäsi, että miten paljon on ehtinyt lihoa. Nikolla puolestaan oli mielessä, että kuinka monta päivää on vaikka dokannut. Elisa itse lisäsi, että paljon on ehtinyt kuunnella Michael Jacksonia.

16:49 Seuraavaksi piti laskea Elisan poltettujen tupakoiden määrä. Petri laskeskeli. 70 000 röökiä. Elisa havahtui ajattelemaan, että se on ihan hirveä määrä. 8000 päivän aikana niin paljon. Jos lisätään talon muut polttajat, niin ei BB-talo riittäisi niiden röökien kasaamiseen. Maapallon kaikki polttajat siihen vielä.
Niko: Näkisitpä sun sisuskalut. Keuhkot ihan mustina.
Epi: Niinpä. Hyi helvetti.
Elisa: Herranjumala! Pakko lopettaa!
Epi: Mieti paljo sademetsii tuhoutuu. Aijaijjai.
Elisa: En mä tänää pysty. Pakko kyl lopettaa.

16:53 Petri haki tussin ja paperia laskuja varten. Elisa kauhistelee Ninollekin, miten paljon on polttanut. Ei koko BB-talo riittäisi kaikkien määrään. Niko huomautti, että itse on polttanut elämän aikana ehkä viisi askia. Korkeintaan kartsan.
BB: Elisabet tulisitko päiväkirjahuoneeseen.
Niko: Nyt alkaa sun synttärit.
Noora: Nyt alkaa sun röökilakko.
Niko: Ne kysyy sun tupakoinnist.
Elisa: Kysyykö?
Niko: Joo. Yskäset viel semmosen norttiyskän siihen päälle ku meet.
Elisa: Paljo mä oon polttanu? 73 tuhatta?
Petri: Mm-m.
Elisa: Herranjumala!

16:56 Petri sai laskun valmiiksi ja tuli siihen tulokseen, että Elisan mummo poltti elämänsä aikana 405 000 röökiä ja niihin on mennyt rahaa 83 000€. Niko heitti, että Elisalla on vielä siihen vähän matkaa. Seuraavana alettiin laskemaan muiden käytettyjen rahojen määrää. Noora kielsi, ettei saa laskea sellaisia, kun tulee hirveä olo. Niko pohti vielä Elisan mummoa, että on jossain vaiheessa kyllä varmasti alkanut polttamaan enemmänkin kuin askin päivässä, minkä mukaan laskutoimitus tehtiin.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 16 Marras 2010 16:58

16:50 Asukkaat lojuvat sohvilla ja laskeskelevat paljonko röökiä on polttelijoilta kulunut eri ajoissa. Elisalle tuli luku 73000, mutta meni ohi missä ajassa - koko elämän aikana? Miettivät kuitenkin että se on aivan vitun paljon. Niko pohtii kuinka korkea paali tulisi jos sen määrän BB-talon olohuoneen matolle kasaisi. Elisaa muistutetaan myös sademetsistä ja sellaisista.

Elisabet: "Vittu mun on kyllä pakko lopettaa. Mieti kun me kaikkien röökit laitettais tähän niin ei koko BB-talo riitä."

Niko ehdottaa että Elisa voisi lopettaa jo tänään. Elisabet sanoo ettei täällä pysty, se jää vasta tämän jälkeen.

Elisabet kutsutaan PK-huoneeseen, muut jäävät vielä laskeskelemaan. Petri käyttää viikkotehtävän suoritukseen saatua kynää ja paperia apuna.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 16 Marras 2010 17:17

17:00 Petri käski arvaamaan, paljon Ellulla on mennyt rahaa röökiin. Vastaus 14 600€. Niko tokaisi, että sillä saisi lyhennettyä vähän velkoja. Ninon summaa mietittiin myös ja Niko meinasi, että pelkästään niillä Nino olisi saanut maksettua velat.

Niko kaipailisi nyt lusikkaan Sofian kanssa. Nino veikkasi, että haluaisi vähän enemmänkin kuin lusikkaan. Nikon mielestä muiden on talossa niin helppoa lievittää sitä. Viime yönäkin oltiin. Ninoa ahdistaa, jos nukkuu lusikassa. Ei pysty vaan nukkumaan. Niko sanoi, ettei itsekään nuku niin, mutta sänkyyn mennessä ollaan aluksi lusikassa.

17:05 Petri sai laskettua Ninolle 44 260 €. Niko oli siis oikeassa. Kaikki ulosottovelat saisi maksettua. Niko heitti vielä, että Nino voittaisi BB:n ja ostaisi koko rahalla röökiä. Epi tuli sisälle ja asia kerrottiin.
Epi: Ei noin kannata ajatella.
Niko: Ei kannatakka. Mut ajatellaa, nii tuntuu pahemmalt.

17:09 Elisa tuli PK:sta.
Niko: Arvaa paljo sun mummo on käyttäny rahaa röökii?
Elisa nauroi säestäen asiaankuuluvalla röökiyskällä: Ootteks te laskenu, paljo mun mummo on käyttäny röökii?
Kertoivat sitten luvut (jotka muuten korjasin edelliseen viestiin) ja Elisa hämmästeli, miten kauheita määriä ne on.
Niko: Ois voinnu maksaa ulosottovelat, mut ei kiinnostan. Ostettii röökii mielummin. No ei.
Elisa alkoi köhimään.
Niko: Noin. Yskäse viel kerran, nii mä kuuntelen, miltä 15 000 €uroo kuulostaa. Yskäse.
Elisa yskäisi.
Niko: Nooin. Viel muutama nortti mahtuu.

17:11 Elisa alkoi miettimään sitten alkoholiin käytettyjä rahoja. Muut kauhistelivat heti, ettei niitä voi laskea.
Elisa: Yhtenki iltan on joskus menny neljä hunttii.
Niko: Mitä vittuu? Sähän oon ihan kroisos.
Elisa: Joo. Ihan fiufiu *heittelee kuvitteellisia setelejä ilmaan*.
Niko: Mitä sä oot sit ostan?
Elisa: Vittu vittu kaikkee.
Niko: "Vittu vittu kaikkee." Siis niinku skumppaa ja kaikkee kallist?
Elisa lisäsi taksin. Niko totesi, että taksiin saa menemään helposti huntin.

17:22 Nino tuli PK:sta. Katsoivat ilmetta, mutta ihan perusilme.
Nino: Jesba sä voisit lopettaa niiden röökien jemmaamisen.
Petri on samaa mieltä.
Niko: Saat röökii, jos nuolet kerran mun kassei.
Muut olisivat jättäneet polttamatta, mutta Ninohan innostui kovasti. Petri ehdotti, jos Nino hommaisi kaikille röökit.
Nino: Okke! Yksi kaikkien ja kaikki kaikkien puolesta!
Petri: "Kaikki kaikkien..."
Niko: Kato ku se on taas ihan innoissaa.
Elisa: Miks sun naama on ihan punanen?
Niko: No ku se innostu.
Petri mietti, että itse voisi tarjota muijille samaa, jos tullaan kyselemään tupakkaa. Elisa alkoi valittamaan, että törkeä puhua sellaista. Jos tulisi oikeasti sellainen tilanne, niin ei kuitenkaan antaisi. Epi heitti, että taitaa Elisa vähän haluta. Elisa esitti, ettei halua, mutta Petri olisi siinä tilanteessa vaan sellainen "Y-yy!"
Niko: No siis piti sanoa, ettei mul oo yhtää.

Petri toivoi, että huomenna tulee sitten kunnolla taas kaljaa ja tupakkaa.
Elisa: Eiku huomen on Jackson-bileet. Huomen ei dokata.
Petri: Vittu vuosisadan bileet.
Niko: Joo vittu vuosisadan bileet. Pillimehut pöydällä ja niin pumpernikkeleit vai mitä vitun keksei ne on. Hello Kitty -kakku ja vittu...
Elisa: Ei ois ku Peter Pan -kakku!

17:25 Petrillä on mennyt 7500€ nuuskaan. Niko totesi, että eihän se ole paljon paskaakaan. Itsellä on mennyt nuuskaa paljon enemmän kuin tupakkaa. Jos lasketaan talossakin poltetut, niin vain jotain 4-5 askia. Epi tiedusteli, miksi sitten alkoi käyttämään niitä, jos ei aiemmin tehnyt yhtään mieli. Niko totesi, että jossain keikkamatkalla tarjottiin ja se oli niin helppo ottaa. Epi halusi tietää syyn, jos sille ei ollut mitään tarvetta. Niko sanoi, että kyllä se vähän rauhoittaa, jos käy ylikierroksilla. Nino manasi, että sehän siinä juuri on, että se rauhoittaa. Elisa alkoi kiroamaan, että pitäisi saada lopetettua. Se on kuitenkin pahempi paikka kuin lihansyönnin lopettaminen.
Elisa: Miksei sitä voi tehä ekotupakkaa?
Joku: Mikset sä voi vetää niit holkkeja?
Elisa: En mä sellasii haluu. Mua ahistaa jo se, et mun pitää.
Petri: Et sä menetä siin mitää, jos sä et haluu sitä.
Elisa: Ku kännis on siistii polttaa.
Niko naurahti: Mikä siin on kännis niin siistii?
Elisa: No mä haluun sen tunteen mun keuhkoihin.
Niko: Siin se halu (tai joku vastaava, meni ohi) taas nähtii.
Elisa: Ja se ulkona pakkanen vittu.
Epi: Toi on kyl paras kusetus vittu.

17:30 Tästä alkoikin sitten suuri huumekeskustelu. Marika totesi, että kyllä niiden takia on tullut paljon enemmän haittaa ja paskaa kuin tupakan. Elisa puolusteli laillistamista ja selitti silmät suurena, miten Hollannissa tyhjeni vankilat heti laillistamisen jälkeen. Ei niillä tehdä enää vittuakaan.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 16 Marras 2010 18:25

17:48 Puhe siirtyi räppäreihin. Epi alkoi selittämään innoissaan jostain.
Elisa: Anna mun puhuu välil! Älä koko ajan puhu!
Niko: No anna nyt toisen puhuu. On nukkunu koko illan ja nyt ku pääs äänee.
Elisa sai kuitenkin esittää kysymyksensä tähän väliin ja Epi jatkoi.

Seuraavaksi alettiin taas ruotimaan Ninon kyttäilyjä. Koko ajan katselee ja varmasti on perseet arvioinut, vaikka muuta väittääkin. Masalla on paras.
Nino alkoi lauleskelemaan: Tulin minä kaapista ulos, ja arvaa mikä oli lopputulos. Tintistä tuli hintti, eikä kelpaa enää pimppi.

18:04 Epi alkoi hieromaan Petriä ja Elisa Marikaa. Mietittiin kelloa ja Petrille tuli mieleen, kun Elisa kehitteli heti ekoina päivinä heille aurinkokellon. Se näytti aina 15 vaille tai yli jotain.
Elisa yritti vakuutella: Mut se toimi! Oikeesti!
Petri: Silloin sä vaikutit viel fiksulta.
Niko: "Joo tehääs tost tommonen kello *fiiiu*" ja te uskoitte. Nyt ku sanois jotaa tollast, nii kaikki ois vaa " :get bored: "
Elisa alkoi huutamaan, ettei Petri voi sanoa häntä tyhmäksi. Petri korjasi, että Elisasta sai vaan fiksumman kuvan aluksi. Kielenkäyttökin ihan erilaista. Elisa jatkoi, että Petri sanoo ihan pokkana häntä tyhmäksi. Ei vaan voi sanoa sellaista. Petri ja Niko totesivat melkein yhteen ääneen, että kyllä ne kaikki heitot antaa vähän aihetta. Elisa halusi tietää, mistä oikein puhuvat. Ja sitten alettiin luettelemaan joulupukki, MJ ym.
Niko: Pääseeks Kuopiost Ruotsinristeilylle...
Noora: Hahha! Tot mä en oo kuullukkaa!
Petri: Joo opeteltii maantietoo. Se sano, et pääsee Kuopiost risteilylle. Lyhin matka on Raahee, mut jos haluu Ruotsii, nii pitää mennä Helsinkii tai Turkuu.
Elisa: Mä luulin, et Rovaniemel on 800 asukast.
Nino: Khähähähähää aiijjumalauta! Mut paljo Rovaniemel muuten oikeesti on? Ei siel nyt varmaa miljoonaa enempää oo.
Muut repesivät nauramaan: No ei oo!

18:08 Sitten Nino alkoi esittämään, miten lähtee heti apteekkiin: "Nesteenpoistajat ja läskilääkkeet!"
Niko: "Nesteenpoistajat ja läskilääkkeet!" Ai jumalauta mikä jätkä. Mä voin jo kuvitella, ku Nino menee sinne "Hei akka siel tiskin takana! Nyt nesteenpoistajat ja läskilääkkeet mulleooung! Mä en kato ala häpäsemää itteeni Suomen kansan eessä katttttouuung!"
Nino: Khähähä! Joo ja sit metrol himaa.
Niko: Jollekki mummolle "Mä oon ollu jo kaks päivää laihiksella. Pelkkää leipää syönyyng!"
Nino innostui esittämään vielä lisää ja huusi naama punaisena kaikkea tuttua. Muut totesivat, että juuri sellainen Nino olisi. Sitten Elisa on vartijana ja heittää pihalle.
Elisa: Mä tulisin sanoo, et "Lähe nyt Nino vittuu."
Niko alkoi nauramaan, että haluaisi nähdä Elisan siellä. Se puku päällä ja tärkeänä.

18:16 Uusvanhat alkoivat ohjeistamaan juontokeikkoja varten. Ei kaikista vaan ole siihen, mutta sittenhän sen näkee. Siinä oppii samalla niitä juttuja jne. Niko kertoi, kun keräsivät jollain hyväntekeväisyyskampanjalla melkein 50 tonnia rintasyövän estämiseksi.
Marika: Ooi! Ei vitsi. Tosi hyvä. Jeeeij! Tissien puolesta!
Niko naurahti: Jep. :tu
Nino: Masa on vitsi niin Seiskan bileristeilyl juontajana. Tapolan kans siel.
Marikan mielestä Petri sopisi sinne, kun osaa laulaakin. Niko kehotti menemään, jos vaan haluaa. Mutta itse teki kaksi vuotta ja voi sanoa, ettei kyllä enää jaksa.

18:20 Petri: Ksenian kans ois kiva juontaa.
Marika: Kseniahan juons ihan hyvin.
Petri: No suoris lähetyksis...
Epi: "Älä vastaa 'Öö...' " "Öö..."
Petri: Aina jääty. Se on varmaa siin rantapallo-chatis.
Muut: Nii on! Se sopis siihen.
Petri: Kiva kattoo, ku täält lähtee, et mitä muut on tehny.
Niko: Kyl varmaa jotaa on. 26 tyyppii kuitenki. Joku vetäny turpaa jotai.
Marika: Ketä veikkaisitte, et on tehny jotaa ja mitä?
Petri: Mari.
Elisa: Ei Mari oo. Vai onko?
Niko: Mari on lätkässy jotai naamaa.
Nino: Habit on ihan varmast jossai.
Petri: Sehän ei juo.
Elisa: Kyl salettii juo, ku täält lähti.
Noora alkoi repeilemään ja muut huomasivat, että tietää jotain. Yritti pidetellä pokkaa, mutta ei voinut. Veikkailivat Ellinooraa.
Noora: Mul ois niin monta hyvää juttuu, mut ei.
Muut nauroivat ja haluaisivat niin kovasti kuulla jo. Seiska olisi myös kiva saada.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 16 Marras 2010 18:48

Odottelivat kovasti käskyä pihalle, että pääsee pelaamaan. Lopulta tuli kuulutus ja alkoivat siirtymään.

Nino alkoi kaivamaan Nikon taskuja, jos siellä olisi jotain röökijemmoja. Ei löytynyt, mutta Epi paljasti kätkönsä ja toi tupakan. (Ei tainnut olla kuin yksi?) Niko huokaili, että antoi eilen kuusi ja polttivat heti kaikki. Olisi voinut vähän säästellä. Nino perusteli, että pitää antaa kaikki, jos niitä vielä on, koska lisää ei tule ennen kuin entiset on poltettu. Nino kiitti Epiä ja se aiheutti ihmetystä. Petri sanoi, ettei Nino ikinä kiitä ketään. Elisa huomautti, että on häntä kiittänyt ainakin kolme kertaa. Niko naurahti, että on sitten haukkunutkin vähän enemmän.

Siirtyivät sitten terassille istuskelemaan. Petri haaveili sporttivisasta. Vähän voittaisi sen. Epi virnuili, että katsotaan sitten, kun hän saa palkinnoksi röökejä. Petri veikkasi, että Noora voittaa kyllä tänään. Noora ihmetteli, ettei eilenkään tiennyt mitään. Nino lähti kaivelemaan ja löysi penkin taakse tippuneen tumpin. Elisa juoksi ihan innoissaan, muttei siitä kuitenkaan saanut mitään irti. Seuraavaksi kaksikko ja Petri lähtivät kaivamaan Epin taskuja. Elisa kiljui, että on siellä jotain. Eipä kuitenkaan ollut.

Seuraavaksi Elisa alkoi etsimään sohvan alta. Muut huokailivat, että miksi siellä olisi mitään. Elisa käski nousemaan, että saa mielenrauhan. Elisa nosta sohvaa ja alkoi kuulumaan jotain vikinää. Elisa meni ihan paniikkiin ja kiljui, että onko siellä jotain lintuja. Ihan kamalaa, jos tappoi ne. Kädet kasvoilla juoksi muualle ja muut alkoivat tutkimaan asiaa. Ei näkynyt yhtään mitään. Elisa väitti, että muut tekivät sen äänen. Totesivat Elisan tehneen sen kyllä ihan itse, kun nosti sohvaa jotenkin.

18:54 Kesken "Esitätte toinen toisianne" -roolitehtävän muistelun pärähti soimaan Lordin Hard roch hallelujah. Epi etenkin ihan fiiliksissä "rummuttaa". Elisa oli ollut Rovaniemellä, kun Lordi voitti. Kaikki oli ihan sekaisin. Marika oli Dublinissa, muttei haitannut yhtään menoa. Elisa tokaisi, että tätä soitettiin silloin vitun paljon. Epi sanoi, että olikin paras biisi sillioin. Niko muisteli, kun baareissa tarjottiin ilmaista viinaa voiton kunniaksi.

18:57 Marika hehkutti, kun Suomi järjesti upeat Euroviisut voiton jälkeen. Ja Lordin showta muistellaan. "Täs alko nousee ne siivet." Petri kertoi, kun joku teki kunnon tilin vetäessään isolla panoksella Lordin voittoa ja kertoimet oli ihan hirveät.

18:58 Heti perään Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa.
Marika pomppasi ylös ja kiljaisi: Mä tiiän tän! Missä miehet ratsastaa!
Niko: Tääki oli Euroviisuis.
Marika taputtaa innoissaan: Vitsi Euroviiisuuut!
Elisa, Noora, Epi ja Marika riehumaan oven eteen.

19:03 Biisi loppui.
Niko: Tuleeks nyt Waldo.
Epi: Eiku Danny.
Elisa: Nyt on hei Euroviisuteema.
Joku biisi kyllä alkoi, muttei kuulosta miltään Euroviisulta. The 69 Eyes ehkä.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 16 Marras 2010 19:17

Pääsivät sisälle. Kamera on viritetty telkkariin. Veikkailivat jotain tanssipeliä. Marika ei tajua, mitä järkeä siinä on, että näkee itsensä tanssimassa. Elisan mielestä se on hyvä. Muutenkaan kameran tarkoitusta ei oikein tajuta, kun pitäisi olla musavisa. Petri tuli PK:sta ohjelapun kanssa, mutta ensin vessakäynnit.

19:29 Elisalle yritetään selvittää semifinaalia. Voittajat finaaliin ja häviäjät pronssiotteluun.
Elisa: Mitä vittua?
Epätoivoista huokailua.
Elisa: Eli kulta voitetaa, pronssi voitetaa ja hopee saadaa?
Marika: Eiks kaikki voiteta?
Muut: Ei.
Petri: Semifinaali on välierä.
Elisa: Mut ei semifinaalii käytetä yleensä?
Petri: Käytetää. SM-Liigassaki käytetää.

19:31 Elisa ei ymmärrä vieläkään: Eli jos Helsinki ja Turku pelaa ja Turku voittaa, nii se menee pronssiotteluu?
Muut tuskastuivat entisestään. Niko alkoi havainnollistamaan sormilla, että siinä on neljä semifinalistia. Kaksi niistä voittaa.
Elisa: Eli nyt noi tappelee pronssist?
Niko kyllästyi ja palasi paikalleen: Nyt must tuntuu, et sä teet ton tahallaa.
Elisa vinkui, ettei vaan tajua sitä. Yrittivät vielä kasata itsensä ja selittää.
Elisa: Mitkä ne puolivälierät sit on?
Muut: Ne oli jo eilen.
Elisa: Eli oonks mä puolivälieräs?
Niko: Joo ja sä tipuit jo eilen.
Häviäjät tänään joutuvat siis pronssiotteluun.
Marika: Ei joudu!
Muut: Joutuu!
Niko: Paitsi täs ei joudu, mut...
Elisa: Eli huonoimmat parhaat joutuu pronssiotteluu?
Muut totesivat, että vaikka sitten niin.

19:33 Elisa laskeskeli vieläkin, miten homma menee. Ei ymmärtänyt, mistä semifinaaleihin sitten oikein päästään. Petri selitti, että yleensä on ensin jotkut alkulohkot.
Epi: Tiedätsä Ellu, ku väännetää rautalangast?
Elisa: Joo.
Noora: Täs väännetää ratakiskoista.
Epi: Ei vaa mee jakeluu. *Esittää sormet pystyssä kaavioita*

19:34 Kuulutus sisälle. Vielä matkalla käydään systeemiä läpi.
Petri: 7. ottelu on se finaali.
Elisa: Monta pitää hävitä, et pääsee sinne?
Petri: Ei sulle kannata selittää enää yhtää mitää.
Niko: Ku en mä tajuu enää ees sun kysymyksii. Sulle kannattaa vaa sanoo, et pitää voittaa.
Elisa: Ne kestää niin vitun kauan.
Niko: Kuulitsä? Siin on sulle ohjeet. Voittamal pärjää.
Elisa: Joo...

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 16 Marras 2010 20:13

19:38 Petri PK:sta ja semifinaali voi alkaa.

20:12 Heilumiset ohi. Epi voitti. Arvelivat, että nyt tulee varmasti ne röökit palkinnoksi. Marika taisi olla kakkonen ja menee finaaliin.

20:42 Alkoi tulemaan vähän lunta. Elisa mietti, että saisiko synttärilahjaksi lunta. Petri heitti, että pitää pyytää Jacksonia lähettämään. Elisa intoili, että niin voisikin tehdä. Nikolle tuli mieleen joku MJ-vitsi. Elisa kielsi kuitenkin kertomasta. Epi halusi kuulla, kun ei tiedä niitä. Myös Noora ja Petri. Petri sanoi, ettei edes tiennyt koko MJ:tä, kun tuli taloon ja haluaa nyt kuulla.
Elisa: Ne on ihan paskoi. Mä en haluu. Mulle tulee huono mieli.
Niko: No laita korvat lukkoo. Nää haluu nyt kuulla.
Elisa laittoi sormet korviin ja lällätteli. Niko kertoi perinteisen "Painaa nappulaa". Muita nauratti kovasti.
Elisa: Ihan vitun surkeit vitsei.
Niko: No nii on.
Elisa: No miks niit pitää kertoo?
Niko: Ku nää halus kuulla.
Elisa: Ne on ihan vitun paskoi, nii miks niit pitää kertoo?
Niko: No ku nää halus kuulla.
Elisa: Nii sen takii, ku ne halus ärsyttää mua.
Muut: No eihän.
Elisa: Mut miks pitää tehä noin, ku te tiedätte, et mä en tykkää?
Niko: Se on ihan sama, jos joku blondi suuttuis, jos tääl kerrottais blondivitsei.
Elisa: No ei todellakaa oo.
Muut: Onhan.
Elisa: Just noiden vitsien takii se kuoli.
Muut: Täh!?
Elisa vauhkosi, miten MJ:tä lytättiin vittu pienestä asti ja ei kestänyt sitä. Aihe jätettiin lopulta, kun alkoi taas flippailu olemaan lähellä.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 16 Marras 2010 20:50

20:45 Asukkaat ovat odotelleet pihalle komennettuna jo tovin. Ninoa ihmetyttää mikä näissä valmisteluissa voi kestää aina niin kauan, ja miksi sen pelikonsolin ei voi antaa olla paikoillaan väliajatkin. Repisi julisteet vain äkkiä pois seiniltä.

Noorakin on sitä mieltä että on ihmeellistä: luulisi että laitteen johdot irrottelisi "vhuips" vaan ja sen koppaisi kainaloon ja veisi pois.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 16 Marras 2010 21:10

Asukkaat sohvilla.
BB: Musiikkitietovisassa neljänneksi sijoittui ja näinollen karsiutui... Petri. Huomiseen finaaliin jatkavat Noora, Eetu ja Marika. Semifinaalissa parhaimman tuloksen on saanut... Eetu. Eetu ole hyvä ja tule noutamaan palkintosi päiväkirjahuoneesta.
Jebou! [smilie=a_bravo.gif] Veikkaillaan hampparia, karkkia ja sipsejä. Epi odottaa itse Pleikkaria. Petri mietti, että se voi olla huomenna palkintona.

21:21 Elisa: Miksköhän Epi on noin pitkää...
Niko: Lähti vaihtoo.
Marika: Joo se oli sen palkinto. Vähä ois siistii, jos tänä vuonna ois kaks vaihtoo.
Nino: Jotaa kivaa siel on varmast.
Marikan yksinpuhelu jatkuu. Huitoo käsillä ja selittää kaikkea, mitä mieleen tuleen. Jotain kivaa olisi kiva tehdä, kun nyt pelikin loppui ja on tylsää. Kukaan ei vaan halua lähteä esim. pantomiimiin ja voi voi höh äh.

21:25 Verho ylös. Nino lähti katselemaan. Ei ainakaan näy mitään. Ei ole roskiakaan tyhjennetty. Eikä röökiä. Ovikin aukesi ja Nino lähti tutkimusmatkalle. Ei löytynyt vieläkään mitään erikoista.

21:28 BB: Nino korjaa mikrofonisi asentoa.
Elisa: Mä pelästyin jo, et "Tulisitko päiväkirjahuoneeseen."
Marika: Sil on paljo asiaa.
Elisa: Se sai soittaa jollee.
Marika: Oooi.
Elisa: Vähä ois ihanaa. Tai sit se neuvottelee palkintoo. Se sai röökii ja se ei haluu.
Marika: "En mä tätä haluu! Antakaa parempaa!"

21:30 Makkarissa oli jotain jännää. Kaikki muut paitsi Niko lähtivät katsomaan. Röökiä ilmeisesti jossain laatikossa. Tarkempaa tietoa ei ole antaa, kun kamera jäi zoomaamaan mietiskelevää Nikoa. Jalka vispaa ylös ja alas.

21:31 Iloisia tyyppejä tuli olkkariin.
Noora: Vooi Epi oli laittanu yhen mun laatikkoo.
Elisa: Ja mun yhen. Ja Mardis pieras. Käveli ja pieras.
Tyttöjen mielestä ihan yllätys. Nino ja Petri manasivat, ettei kuitenkaan heille laitettu mitään. Niko totesi Epin tietävän, ettei se kannata.
Nino: Koira-Epi!
Petri: Koirempi ku Maza!
Lähtivät kuitenkin kaikki polttamaan. Marika jäi sohvalle Nikon kanssa ja hehkuttaa, miten herrasmies Epi oli, kun laittoi vain tytöille.

21:35 BB: Asukkaat sohville.
Marika: Vooi vittu. Kelaa ne ehti just mennä.
Marika tiedusteli, että ehtivätkö juuri sytyttää. Petri kertoi ehtineensä jo polttaa. Elisa tuli koko matkan yskien lisää vauhtia. Muut taas huokailivat köhimistä. Elisalla oli selitys kuitenkin. Se johtuu pelkästään siitä, kun röökiä tulee niin epäsäännöllisesti ja eri merkkejä. Aina tulee yskä, kun vaihtaa merkkiä.
Niko: Nii et parempi ois vetää tasasee tahtii koko ajan.

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja warre1 » 16 Marras 2010 21:36

asukkaat nikoa (ja epiä tietysti) lukuunottamatta etsi epin laatikosta sen jemmaamia tupakoita. epi oli laittanut tupakoivien tyttöjen laatikoihin yhdet tupakat lahjaksi. petri löysi epin kätkön ja vei sieltä tupakat ja jako muille.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 16 Marras 2010 21:38

Niko oli tosi mietteliään oloinen kun jäi yksin olkkariin muiden jahdatessa tupakkeja.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”