87. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

87. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 18 Marras 2010 00:00

Keskustelua 87. päivästä
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 87. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 18 Marras 2010 00:15

0:10 Porukka siirtyy altaasta saunaan. Noora on sisällä suihkussa; sieltä tultuaan närkkii ruokapöydältä snacksejä. Saunassa lauletaan "Pienenpieni Muksis" -laulua.

0:16 Saunassa puhetta lihomisesta ja siitä mihin rasva kertyy.

Niko: "Tykkääksä Mardis tisseistä?"
Marika: "Mikä kysymys toi nyt on? Onks maapallo pyöree?"

Noora on edelleen sisällä, ilmeisesti ei aio enää saunaan tai paljuun koska pukee vaatteita päälle. Ninokin on sängyn reunalla istuskelemassa pyyhe lanteilla, alkaa myös pukea.

0:19 Eetu ja Marika ovat nyt kaksin saunassa, muut lähtivät paljuun. Eetu kyselee Marikalta haluaisiko se tänään. Mardis selittää että ai vittu jos olis joku kuumis niin "grrrr"...

Mardis spekuloi että jos Slayer olisi samaan aikaan Epin kanssa hotellilla niin kyllä puutteista pääsisivät kummatkin eroon.

Eetu: "Ei ku mä aattelit et jos sää olsit, jos sää voisit tehdä erehdyksen..."
Marika: "Epi! VOI VITTU!"
Eetu: "Eksä oo sanonu et sä kerran vuodes teet erehdyksen?"

Marika ynähtelee kieltävästi; ei ei ei, Epi kuuluu "kaveri"-luokkaan.

Eetu: "No luuleksä et mä jotain Slayeriä?"

Lähtevät saunasta.

0:25 Nino ja Slayer istuvat tupakkapaikalla. Nino sanoo että on "kännissä kuin känkkäräinen."

0:27 Jacksonin "The Way You Make Me Feel" alkaa soida. Marika ja Elisabet tanssivat taas saunan ja talon välisellä lautaterassilla, kummatkin bikineissä ja musta kylpytakki päällä. Sisällä talossa Noora tanssii keittiösaarekkeen äärellä ja Nino peilailee itseään uuninluukusta: "Herranjumala et mä oon hirveen näkönen!"

0:37 Elisabet, Marika ja Eetu ovat altaassa, Petri sisällä suihkussa, Niko ammeessa. Elisabet toivoo isoltaveljeltä lisää Jacksonin biisejä, mutta pelkää ettei niitä enää soitettaisi kun niin moni on jo lähtenyt sisälle.

Elisabet: "Nää on kyl parhaat synttärit mitä mä oon ikin viettäny. Ikimuistoisimmat!"
Marika: "Oikeesti?"
Elisabet: "Mikään ei oo menny väärin."

Elisabet sanoo että kun on ihanat ihmiset ympärillä, hänelle olisi riittänyt pelkästään aamulla soitettu Jacksonin biisikin. Elisabet myös toteaa että tämä on eka ja viimeinen synttärikerta jonka tulee viettämään ilman veljeään.

Kaksosveli Peter on Elisabetille kaikista tärkein ihminen maailmassa, jopa tärkeämpi kuin äiti, vaikka äiti onkin Elisabetin synnyttänyt. Kaikki mitä Elisabet on elämässä kokenut, on broidikin kokenut. "Paitsi tämän", muistuttaa Marika.

Marika sanoo ettei tärkeitä ihmisiä voi arvottaa, ovat vain eri tavalla tärkeitä.

Elisabet: "Ilman mun broidii mä en ois tääl. Se ihminen joka ei hyväksy mun broidii on mulle täyttä paskaa... Mul on kolme sisarusta. Tää ei oo niinku sisarrakkautta, mä en osaa kuvailla sitä mitä mä tunnen. Se on mulle kaikki kaikessa. Se on vaan hienoin ihminen mulle ja eniten tärkee mulle."

Elisabet: "Tottakai mun äiti, mummo, kaikki on todella tärkeitä. Mut mun broidi on kaikist tärkein. Tää juttu on opettanut mulle et mä en enää ikinä halua olla erossa siitä. Mulle tulee niitä pistoja välillä. Mä oon varma et joka ikinen pisto minkä oon tuntenut on ollut sellainen et se on tuntenut jotain ikävää. Se on niinku minä, me ollaan synnytty samaan aikaan, samas paikas. Mä en halua päästää siit enää ikinä irti."

Elisabet täsmentää, että tottakai veli voi lähteä maailmalle ja muuta, mutta se on tärkeintä että ei enää ikinä ole tavoittamattomissa, niin ettei siihen voi ottaa yhteyttä, niin kuin täällä.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 87. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 18 Marras 2010 00:53

0:50 Elisabet on siirtynyt kylppäriin suihkuun. Sanoo Nooralle, että haluaisi vielä kuulla Jacksonia. Samassa "Billie Jean" alkaakin soida.

Elisabet (epätoivoisena): "Mä oon vittu suihkussa! Apua mitä mä teen!"

Elisabet keskeyttää suihkunsa, heittää kylpytakin niskaan ja rientää pihalle paljun eteen tanssimaan. Eetu ja Marika katselevat tanssia ja hytkyvät musiikin tahtiin altaassa.

Hetken päästä Maza ja Jezba liittyvät Elisabetin seuraan ja tanssivat biisin loppuun, jäävät sitten tupakkapaikalle paljun viereen. Elisabet selittää että joutui lähtemään kesken suihkun, lähtee sisälle.

0:55 Montaa kymmentä sekuntia ei kestä kun lähtee Jacksonin "Jam" soimaan. Elisabet juoksee takaisin ulos tanssimaan.

Petri (nauraen): "Ellu on ainaki liekeissä jos ei muuta!"

Niko: "Tää on ihan päällikköbiisi, tää!"

1:01 Biisi loppuu.

Niko: "Se oli hyvä!"

Toteavat että oli vanhaa Jacksonia. Seuraavaksi "Shake Your Body (Down To The Ground)".

1:07 Biisi loppu, Elisabet kiittelee: "Kiitos, isoveli, kiitos, ihanaa ihanaa!" Elisabet pääsee vihdoin palaamaan suihkuun - nimittäin biksut päällä yhteissuihkuun alastoman Eetun kanssa. Eetu pitää huolta jonkinlaisen siveellisyyden säilymisestä peittämällä sukukalleutensa kourallaan.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 87. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 18 Marras 2010 01:10

Biisit loppuivat ainakin tällä erää ja laittoivat paljun päälle suojakatokset. Elisabet kiitti muutaman kerran isoveljeä musiikin annista. Elisabet sanoi Marikalle suihkussa, että oli pakko mennä tanssimaan. Marika oli tyytyväinen, kun Elisabet tuli tanssimaan heidän silmiensä eteen parketille.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 87. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 18 Marras 2010 01:19

01:10 Slayer ja Nino ovat jo peittojen alla makaamassa; muut asukkaat puuhailevat iltatoimissa. Ilmeisesti heti ei kuitenkaan vielä olla menossa nukkumaan vaan istuskellaan vähän iltaa. Niko ja Petri syövät perunalastuja ja dippikastiketta ruokapöydän äärellä.

Elisabet on pukenut päälleen hihattoman mustan Michael Jackson -paidan ja tummat haaremihousut. Kampailee hiuksiaan kylppärin peilin edessä ja istuu sitten poikien seuraan pöytään. Eetukin on pöydässä.

01:15 Lisää Jacksonia alkaa soimaan: "Man In The Mirror". Elisabet ilahtuu ja lauleskelee ja tanssii mukana.

Petri: "Hyviä biisejä on kyllä ollut kaikki, mutta en oo kuullu puoliakaan."

01:24 Sitten alkaa soida "I Just Can't Stop Loving You".

Elisabet (onnesta vaikeroivalla äänellä): "Eiii.... ei voi olla totta! Tää on niin ihana! Aina kun se laulaa tämän niin joku tyttö pääsee lavalle!"

Elisabet (Petrille): "Sun pitää pitää mua sylissä."

Petri keinuttaa Elisabetiä polvellaan, Elisabet lauleskelee fiiliksissä.

Petri (hyväksyvästi): "Isoveljel on aika paljon tätä Michael Jacksonia." Toistaa vielä, ettei ole kyllä moniakaan näistä ennen kuullut. Sylissään heiluvalle Elisabetille: "Sul on luinen perse." Nauravat että Ellu onkin laihtunut talossa.

1:28 Biisi loppuu.

Elisabet: "Voi ei, mä en kestä. Mä oon saanu niin paljon."

Elisabet (onnellisena): "Miten mä oon saanu näin monta biisiä?"
Niko: "Sul on synttärit."
Elisabet: "Niin, mut Riikkakaan ei saanu. Vaik sil oli synttärit."

Niko kysyy pyysikö se sitten. Elisabet tietää että pyysi.

Elisabet: "Mä oon tänään saanu vain Michaelia. Ihanaa!"

Niko muistuttaa että sai Peppi-laulunkin.

1:31

Elisabet: "En olis uskonu et tulis näin mahtava päivä. 22! Sain kuulla Jebounkin. Maailman parhaat synttärit."

Marika pohdiskelee että talossa vielä kaikki tuntuu intensiivisemmältä.

Elisabet (tyytyväisyyttä hyristen): "Ja just ku en mä oo pyytäny mitään. Se on vaan tullu. Se yllätys on siinä ollu parasta."

Elisabet: "Ja oon saanu jakaa sen teidän kans. Must on uskomatonta et mä oon saanu jakaa tääl asukasvaihdon, ja kaiken ennen sitä, ja synttärit. Ei oo enää mitään mitä ois jääny kokematta. Jotenki tuntuu et tää 2010 vuosi on ollut onnenvuosi, ihan sairasta. Ja kaikkein oudointa on et mä en oo saanu nähdä mun broidii ja oon silti onnellinen. Maailman parasta."

Elisabet: "Ja kun tänäänkään ei oo ollut yhtään riitoja vaik aamul näytti viel siltä et kaikkee vois tapahtuu."

Marika sanoo että hirvee väsy alkaa kyllä olla, mutta toisaalta haluaisi bilettää.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 87. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 18 Marras 2010 01:40

1:36 "This Is It" alkaa soimaan. Elisabet ei enää kestä, silmät vetistyvät, vetää syvään henkeä, hautaa kasvonsa käsiinsä, vaipuu istumaan lattialle pöydän viereen, ja alkaa itkeä onnesta... vai Michaelin kaipuusta?

Marika (surkuttelevalla äänellä, mutta samalla nauraen): "Voi ei, kato tota, kato pientä!" Rientää halaamaan Elisabetiä.

Marika: "Ellu kultapieni, kaikki on hyvin!"

Elisabet (nyyhkyttäen): "Ku ei se oo täs... ku se on kuollu!"

1:40 Biisi loppuu. Elisabet istuu pöydän päässä tuolilla katse alas painettuna. Marika kyselee oliko hyvä lopetus. Elisabet (murheellisen kieltävästi): "M-mm! Ku ei se oo täs..."

Elisabet (koottuaan itsensä): "Ku tää oli sellanen biisi mitä se ei olis edes halunnut et julkastaan. Se tuhos monta muutaki biisiä joita ei halunnu julkasta."

Marika: "Mut eikö se kuitenkin olis laulanut tämän?"

Elisabet sanoo että kun ei voi tietää, kun se on kuollut. On se ihana biisi, mutta Elisabet on kuullut sen vain kaksi kertaa. Ei halua kuulla sellaisia Michaelin biisejä joihin ei ole kysytty Michaelilta lupaa. Kukaan ei tiedä sen mielipidettä niihin. Elisabetista on parempi että sellaiset biisit jäävät sinne minne Michaelkin.

Elisabet kertoo itkuisesti että Michaelin piti itse laulaa biisi mutta sitten se kuoli ja muut ovat rahastaneet sillä.

Elisabet myöntää kyllä ehkä ylireagoivansa, mutta itkee silti, että tämä biisi oli vähän huono juttu; olisi mieluummin kuullut jotain muuta. Ihmettelee itsekin, miksi ottaa asian niin raskaasti. Marika epäilee että se on tämä talo. Elisabet sanoo että mennään nukkumaan.

1:49 "Tämä on Big Brother. Elisabet, tulisitko päiväkirjahuoneeseen."

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 87. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 18 Marras 2010 01:49

Elisabet surkuttelee, koska biisi oli kuulemma sellainen jota ei olla julkaistu ennen hänen kuolemaansa. Marika yrittää selittää, että ihmiset rakastavat sen musiikkia niin paljon että ne julkaistaan sen takia. Elisabet sanoo, että MJ:n julkaistu biisi "This is It" on rahastuksen vuoksi nykyisin virallinen MJ-biisi, eikä sillä ole MJ:n lupaa tulla julkaistuksi. Elisabet ei halua kuulla hänen biisejä, joita julkaistaan MJ:n kuoleman jälkeen. Marika lohduttelee edelleen.

02:00 Elisabet tuli pk:sta makkariin ja Marika kyseli onko kaikki ok? Elisabet totesi, että on ja nyt näyttää Elisabetin synttäripartyt olevan ohi. Kaikki ovat siis vetäytyneet makkarin puolelle uinumisoperaatioihin.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 87. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 18 Marras 2010 02:09

1:57 Elisabet palaa PK-huoneesta, vielä vähän niiskuttaen.

Marika: "Elluraa, onks kaikki OK?"
Elisabet: "Joo, ei ollut tarkotus ruveta itkemään."

Sanovat hyvänyöntoivotukset, joihin Nikokin osallistuu. Makuuhuoneen valot sammuvat. Niko jatkaa jotain turhaa vuorohuutelua Epin kanssa hetken aikaa. Elisabet menee vakiopaikalleen Mazan viereen.

Maza: "Goirra-Mazaa!"
Elisabet (vaimeasti): "Turpa kiinni."
Maza: "Mitä?"
Elisabet (naurua äänessä): "Oo hiljaa!"

"Ootteks te päällekkäin", Eetu kyselee. Eivät ole. Jotain puhetta panemisesta. Eetu sanoo että hänen piti kiusata Slayeriä tänä yönä mutta ei ole mitään actionia luvassa kun se on ihan kahveella.

2:03 Ellu on asettunut Mazan kylkeen lähikontaktiin, pää tämän olkapäällä.leväten.

Maza: "Äsken sanoit että ei... ja sit pitää ottaa munista kiinni?" Elisabet nostaa päätä ja naurahtaa.

Epi kiinnostuu: "Alkoks taas touhut?"
Elisabet: "Alko."
Maza: "Ei ala touhut."
Epi hiippailee äkkiä pimeässä makuuhuoneessa pariskunnan viereen ja karjaisee "ELLU!"
Elisabet (nauraen): "Mitä vittuu? En mä ees pelästyny."

Maza (nauraen): "Päästä irti, päästä irti. Mitä vittua?!"
Elisabet (nauraen): "Oot törkee niin mäki oon törkee!"
Maza: "Ei oo sun stondis!"

Epi taas levottomana, on yhtäkkiä vieressä ja nostelee pariskunnan peittoa. Palaa sitten omalle paikalleen, jonne Jezba on hiippaillut sängyn viereen. Jezba hyppää esiin ja säikäyttää Epin oikein kunnolla. Kaikki räjähtävät nauramaan.

Niko (nauraen): "Oisit nähnyt sun ilmeen!"

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 87. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 18 Marras 2010 02:17

2:08 Hepulointia sängyssä tällä kertaan Epin ja heränneen Slayerin puolella. Marika on jotenkin päätynyt näiden kahden väliin ja kiljuu hulluna, Epi kutittaa tai jotain.

Noora: "Se oli hyvä yritys Mardis. Ens kerralla sitten."

Mardis kääntyy Ellun ja Petrin puoleen. "No niin, hyvää yötä". Antaa pusut suulle ja palaa toiselle puolelle huonetta omalle vuodepaikalleen.

Sitten lentää Jezba omalta puoleltaan toiselle ja päästää samalla säikäytyskarjaisun, mutta homma ei oikein toiminut. Palaa omalle puolelleen.

2:10 Eetua kiinnostaa nyt Elisabet ja Petri koko ajan, haluaa mennä katselemaan "mestaria". Petrillä ja Elisabetillä kiehnäystä ja leikkimielistä väittelyä siitä mihin saa koskea ja mihin ei.

Petri ehtii kommentoida myös toisen puolen tapahtumia: "Epi naurattaa siellä tyttöä-aungg!" Noora kieltää että nauratusta olisi menossa. Puhutaan mestarista ja oppipojasta, Obi-Wan Kenobikin mainittu.

Eetu: "Minä näen kun mestari heiluttaa peittoa-aung!"
Eetu: "Opettaja on niin vaatimaton; silti Ellu on munassa kiinni-aung!"

Petriä ja Ellua naurattaa.

2:20 Makuuhuone alkaa rauhoittua. Kuuluu jo kuorsausta useammaltakin suunnalta. Petri ja Ellukin makaavat nyt vierekkäin rauhallisesti, Ellun pää edelleen Petrin olkapäällä. Neuvottelevat hetken päästä kuitenkin jotain. "M-mm!" sanoo Elisabet kieltävästi. "Miks pitäis? M-mm!"

Aina valpas Eetu: "Mitä te oikein höpötätte siellä? Sormi perseeseen ja nukkumaan!"

Elisabet (Petrille): "Raukkaparrka!"

Noora (Eetulle): "Lopeta!"
Elisabet: "Eetu, Eeetuu!"
Petri: "Ei ole opit mennyt vielä täysin perille. Ei pääse ykköspesältä kakkoselle."

Pervo-Eetu hyppää Ellun ja Petrin puolelle, riuhtaisee taas peiton pois parin päältä. Petri makaa peiton alla Ellun reisien syleilyssä, kummallakin kylläkin alusvaatteet päällä (tai Ellulla taisi olla yhä ne haaremihousunsa tai sitten jotkin puolisääreen ulottuvat leggingsit.) Eetu kysyy pimeässä makuuhuoneessa onko vaatteet päällä ja sanoo haluavansa katsella, mutta palaa sitten aikansa kiusattuaan omalle puolelleen.

Eetu huutelee omalta puoleltaan kuunnellensa yöllä kun pariskunta "diu-diu", ja Petri Viltsunkin kanssa. Petri kieltää että olisi mitään tapahtunut, alkaa jo kysellä että mitä se Epi oikein höpöttää koko ajan.

2:27 Tilanne rauhoittuu taas ainakin hetkeksi. Petrin ja Ellun peittojen alla joka tapauksessa kiehnäystä. Tällä hetkellä makaavat lusikassa kyljillään, Ellun selkä Petrin rintaa vasten. Pieniä toistuvia kiemurtelevia liikkeitä peiton alla jotka sitten muutaman minuutin päästä lakkaavat. Ja sitten taas lisää asennon hakua ja pientä kiemurtelua.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 87. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 18 Marras 2010 02:44

2:39 Peiton alla ei taaskaan taideta kuoria perunoita, mutta pariskunnan kasvot ovat kuitenkin näkyvissä eikä hengityksestä tai muustakaan voi kovin paljon päätellä. Välillä on rauhallisempaa, välillä taas korjataan peitonalaista asentoa.

2:41 Taas toistaiseksi rauhallista ja liikkumatonta.

2:42 Tai no, taas vähän pientä kiemurtelua.

2:46 En taida jaksaa enää rapota vaan painun itsekin pehkuihin. Peiton alla kuitenkin yhäkin ajoittain hiukan enemmän vähäisiä liikkeitä kuin mitä pelkän hengityksen voisi kuvitella aiheuttavan, ja pieniä asentokorjauksiakin tehdään taas.

hromppanen
Sala-asukas
Viestit: 350
Liittynyt: 06 Loka 2010 03:12

Re: 87. päivä

Viesti Kirjoittaja hromppanen » 18 Marras 2010 02:49

^

Täällä kyllä nähtiin Ellun siirtyminen selin kiinni Petriin, Petri kysyi Ellulta jotain ".... .... ...p*lluun". Sitten Petri hetken päästä siirtyi hieman alaspäin sängyllä, sitten hetken aikaa lantion liikkeitä Petriltä. Keski ehkä minuutin.

Sitten vaihtoivat asentoa ja Petri raukean näköisenä. Seuraavaksi sitten vähän sormileikkejä Ellulle näköjään.

Nyt ovat vastakkain tuossa, peitot ei heilahtele mutta suukkoja vaihtavat.

edit: ja sitten aloitettiinkin touhuamaan käsipelillä taas, selvästi nytkytti käsi jossain ;) Ellun piti peittää naama tyynyyn, ettei kuulu äänet. Nyt kovasti Petrin hiuksia sivelee, kun Petri joutui myös hautaamaan päänsä tyynyyn ettei kuulu.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 87. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 18 Marras 2010 02:57

2:53 Jatketaan sen verran että kyllä peiton alla taas kädet vaelsivat ja Ellu nosti päätään ja sanoi pari kertaa kieltävästi "M-mm!" Nyt makaavat vastakkain; Ellu haroo ja silittelee Petrin niskahiuksia.

2:56 Suutelua.

Avatar
Susqu
Läyhääjä
Viestit: 139
Liittynyt: 16 Loka 2008 10:49
Paikkakunta: Leppävirta, Sorsakoski.

Re: 87. päivä

Viesti Kirjoittaja Susqu » 18 Marras 2010 07:17

7:00 piereskelyä ja pientä kuorsaamista, pyörivät vuorotellen sängyssä unissaan.

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 87. päivä

Viesti Kirjoittaja warre1 » 18 Marras 2010 10:44

marika nousi ja meni kylpyhuoneeseen jossa puhdistaa kasvojaan.

10:55 marika palannut nukkumaan.

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 87. päivä

Viesti Kirjoittaja warre1 » 18 Marras 2010 11:01

valot päälle ja kuulutus sohville.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 87. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 18 Marras 2010 11:02

11:00 Valot päälle. "Tämä on Big Brother. Asukkaat, kokoontukaa sohville!"

"Mitä?"
"Mitä vittua!"

Petri: "Saadaan varmaan nähdä tilanne. Saatiin muuten nukkua pitkään."

11:02 Asukkaat arvelevat että, ensin tulee taas "mehutusvideo" aikaisempien kausien voittajista ja sitten äänestystilanne. TV-ruutu herää eloon ja mehutusvideo tuleekin.

Noora: "Miks näin tehdään, tää on tosi ahdistavaa."

11:03 Äänestystilannetta ei tullutkaan; vain sama jo nähty koostevideo aikaisempien kausien voittajista. Sen jälkeen ruutu menee mustaksi.

Big Brother: "Tämä on Big Brother. Kylpyhuoneessa on nyt kuumaa vettä."

Asukkaat vähän naureskelevat.

Niko spekuloi hymyillen: "Mä tiedän miksi ne näyttää näitä. Me ollaan finaalissa jo kaikki."

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 87. päivä

Viesti Kirjoittaja warre1 » 18 Marras 2010 11:06

näytetään taas se videopätkä aiempien kausien finaaleista. asukkaat odottavat äänestystilannetta sen jälkeen mutta tuleekin vain kuulutus lämpimästä vedestä.

nino PK:seen

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 87. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 18 Marras 2010 11:11

11:07 Nino palaa PK-huoneesta. Kaikki eilisillan limpparit ja muut tarpeet pitää palauttaa. Tupakoita ei tarvitse. Nino valittaa darraa. Niko hymyilee että se olikin ainoa joka eilen oli kunnolla kännissä.

11:09 Patterienvaihtokuulutus.

11:10 Elisabet iloitsee, ettei ole darraa eikä nestehukkaa, kun eilen oli limubileet "tuol" (viitaten sala-alueelle.)

11:11 Petri: "Koko ajan Maza kuulee korvissaan että verho nousee, mutta eihän se nouse-aung!" Petri lauleskelee Känkkäränkkä-laulua. Nino miettii että eihän eilen edes tapeltu.

11:13 Elisabet kertaa makuuhuoneessa Nooralle että oli hyvät synttärit ja ihanat biisit. Paitsi se viimeinen, "This is it". "This is shit?" kysyy Noora. Elisabetiä naurattaa; korjaa sitten. Se on hyvä biisi, mutta hänelle surullinen.

11:14 Elisabet siirtyy olohuoneen puolelle. Nino kertaa, että oli eilen "kännissä kuin känkkäränkkä". Elisabet sanoo että Epi yritti eilen "suolata heitä" - häntä ja Mazaa - makuuhuonepuheillaan ja riehumisellaan. Petri sanoo että joka yö se luulee että he panevat. Kuvailee sitä, kun Epi kävi yhtäkkiä riuhtomassa peiton pois heidän päältään. Oli jo aika törkeetä; mitä jos olisivat oikeasti panneet. Epi sanoo halunneensa vain nähdä.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 87. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 18 Marras 2010 11:26

11:19 Elisabet kertoo vielä sohvalla Ninolle "This is it" -biisistä. Että oli hyvä biisi mutta paha biisi. Julkaistu ilman lupaa ja julkaistu versio on erilainen kuin mikä siitä piti tulla. Nino sanoo että osasi odottaa Jacksonin kuolemaa jo monta vuotta. Elisabet kysyy miksi, kuuntelee hiukan vakavana. Nino sanoo ettei millään rahalla pidetä sisuskaluja hengissä kun on kaikki ne kauneusleikkaukset ja miettii miltä se näytti ja minkälaista elämää vietti. Mainitsee myös muita julkkiksia jotka joko ovat kuolleet, ja joiden odottikin kuolevan, tai jotka kaikesta huolimatta vielä pääsivät pinnalle.

Ninon mielestä Suomessa vielä julkkikset saavat elää ja hengittää, mutta ulkomailla on jo ihan kauheata. Elisabetin kanssa päätyvät siihen lopputulokseen että paparazzit ja sen sellaiset eivät jätä rauhaan, eivät anna elää. Nino muistelee vielä lukemaansa hyvää lehtiartikkelia, "Miksi julkkis lyö?" Se selittäisi hyvin paljon kaikkea sellaista mitä Nino on yrittänyt täällä selittää kaikille.

11:25

Nino: "Mulle tää ei oo kyllä vittu ponnahduslauta mihinkään."
Elisabet: "Ei oo mullekaan, on jäänyt kaikki... poliisikoulut ja sellaiset. Mä en tiedä yhtään mitä mulle tapahtuu tän jälkeen. Pitää mennä maailman nopeimmin töihin tän jälkeen et saa velat hoidettuu."
Epi nojailee Elisabetiä kohti lohduttavasti.
Nino: (naurahtaa) "Niin, mitä me tehdään tässä. Ollaan vaan mokattu itsemme."

11:29 Aamuväsynyttä kommunikointia sohvilla.

Noora: "Epilaattori!"
Eetu: "TJ 3."
Noora: "Ei tiedä miten tilanne on kääntynyt."

11:33 Epi miettii että jos Noora lähtee niin ehti sekin kuitenkin talossa olla. "25 päivää" sanoo Noora.

11:34 Kylppärissä Petri asettuu thaikuutiorasia kourassa samaan ammeeseen Mardiksen kanssa. Syö samalla kun kylpee.

Petri: "Nino veti taas jurriiin!"
Nino: "Mä olin ihan kaatokännissä."

Nino kyselee millaista oli. Marika sanoo että ihan normaalia kännimeininkiä, ei sattunut mitään erikoista.

Petri: "Goirangoira Nino."

11:37 Olohuoneessa keskustelua röökivarantojen riittämisestä. Pitäisi vähän säännöstellä ettei taas heti ole loppu. Noora jakaa tupakoita lattialla asukaskohtaisiin pinoihin. Käy sitten kylppärissä ilmoittamassa että ne on jaettu ja niitä tuli 13 per pää.

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 87. päivä

Viesti Kirjoittaja warre1 » 18 Marras 2010 11:47

pihakamerassa näkyy että pihalle on laitettu BB:n ´keltaisia silmälogo-lippuja.

Avatar
JohnDoe
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 929
Liittynyt: 25 Syys 2010 23:44
Paikkakunta: Savo

Re: 87. päivä

Viesti Kirjoittaja JohnDoe » 18 Marras 2010 11:52

warre1 kirjoitti:pihakamerassa näkyy että pihalle on laitettu BB:n ´keltaisia silmälogo-lippuja.
Olivat eilisissä bileissä jo...
Iida :love61:

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 87. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 18 Marras 2010 11:54

11:46 Nino tulee kylppäristä jotain höpöttäen ja jatkaa makuuhuoneeseen.

Nino: "Tuhma Elisabet, tuhma, baksu Elisabet!"

Nino epäilee että ensi vuonna Talkia juontaa... "NNNIKO NOUSIAINENNNN!" Ja itse on Extrassa.

Elisabet miettii että Niko on tehnyt historiaa, onko kukaan muu ollut kahta kertaa. Niko sanoo että olihan se Munyakin Afrikassa All-Starsissa. Noora kysyy ootteks te niinku All-Stars. Niko sanoo että ei, Nino sanoo että joo.

Nino: "Mitä tarkottaa All Stars?"
Noora: "Kaikki tähdet."
Nino: (tuskissaan nauraen) "Ei vittu... ei vittu alko hävettää... ei olis pitänyt kysyä!"

Noora ihmettelee mikä nyt tuli. Nino ei ollut tajunnut mitä se suomeksi suoraan käännettynä tarkoittaa. Nyt alkoi koko homma hävettää. Hänkin täällä toista kertaa.

11:54 Keskustellaan kuinka kauhea paikka BB-talo olisi oikeasti järjestää häät. Niko: "Mieti nyt, joku punanen matto tääl." Elisabet: "Ja sit jotain läskipäitä sohvalla."

11:59 Eetu esittää arvauksensa finalisteista: "Jos on neljä, niin Nino, Niko, ja punapäät finaalissa." Noora kysyy mihin hän jäi. Eetu: "Me ollaan Amarillossa."

Petri sanoo että turha spekuloida näitä.

12:04 Petri kutsutaan PK-huoneeseen.

Eetu: "Nyt kysytään sitte viimeöisistä. Mitä siel runkattiin..."
Noora: "Ellu ei päästäny kyrvästä irti."
Elisabet: "Se oli läppää!"

Niko sanoo että pariskunnalla on alibi. Ovat oikeasti tehneet, mutta nyt yrittävät naureskella että kaikki oli läppää.

12:13 Niko kertoo taas Karibian-risteily ja Miami Beach -juttuja. Oli unohtanut rannalle Sofian kameran, jossa olivat kaikki risteilykuvat. Sitten tuli kauhea kaatosade ja juoksi vain etsimään sitä. Sofia ei ollut kovinkaan iloinen kun ajatteli että kuvat oli menetetty. Joku rantavahti oli onneksi löytänyt kameran ja ottanut koppiinsa suojaan; kävi vähän tuuri. Kuvat saatiin takaisin.

12:19 Petri pk-huoneesta, hymyilee itsekseen.

Elisabet: "Onks ilmoitettavaa."
Petri: "Ei."
Elisabet (kysyvästi hymyillen): "Miks olit niin kauan?"

Petri ei vastaa, asettuu vain hymyillen kädet pään takana sohvalle makaamaan.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”