89. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja Hilma » 20 Marras 2010 22:39

Niko juttelee Börjen kanssa sängyn vieressä...

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja Mole » 20 Marras 2010 22:39

Hunksi laatoitti makkarin lattian. :thumbsup

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja jaiba » 20 Marras 2010 22:40

Kuva
Niko oksensi makkarin nurkkaan. Nino auttaa siivoamisessa.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 89. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 20 Marras 2010 22:40

22:20 Niko ja Elisabet ruokapöydässä, Elisabet taas itkuisena.

Niko: "Se mitä se on ottanut kolmen vuoden aikana itteensä... se et oo sinä."
Elisabet: "On vain huono omatunto ja olo..."
Niko: "Älää! Kuuntele, sillon viimeks mä olin niinku Petri, että m-mm, ei haittaa."
Elisabet (itkien): "Kyl mäki oon ihminen. Mä en halua että se katuu sitä mitä se on tehny mun kanssa."
Niko: "Ei se mitään kadu, se on elämää."
Marika: "Se on tehnyt omalla vastuulla mitä haluu."
Elisabet: "Mut jos toisest tuntuu niin pahalta, niin ei must voi tuntuu hyvältä."

Marika: "Se on vittu ollut sinkku, se tyttö on ollut sinkku, se on tehnyt just vittu silleen miten sillon oikeus tehdä, Ellu rakas sä et oo syyllinen yhtään mihinkään."
Elisabet: "Miks must tuntuu pahalta."
Marika: "Kaikki tulee olemaan hyvin. Ehkä Maza tulee oleen sen tytön kanssa, sä stressaat ihan turhaan, kaikki tulee olemaan jossain vaihees hyvin."
Elisabet: "Mä en vaan haluu pilaa mitään."
Noora: "Et sä oo mitään pilannut."
Marika: "Koska se on sinkku, se ei voi pilata mitään, vittu sinkkuna se tekee mitä tahtoo, se on nyt ihan eri asia."
Elisabet: "Mut kato mitä se tekee sille!"
Niko: "Mut se on Mazan pään sisällä niinkun sen juttu."
Elisabet: "Mut en mä haluu olla mikään välikäsi tai mikään mikä estäis mitään."
Niko: "Et sä oo mikään siinä. Maza on jo sanonut mulle mitä se haluu, en sano mitä, mut ei ainakaan sua."
Elisabet: "Mä en vaan haluu olla osallisena siinä, enhän mäkään Mazaa haluu!"
Niko: "Et sä oo mikään siinä, et sä pilaa kenenkään... vittu mä oon humalas..."

Elisabet: "Mulle on vaan tärkeetä et mä en pilaa kenenkään onnee, mä en haluu olla syyllinen tohon oloon
Noora: "Voi Ellu, mä en tiedä miten mä saisin sun päähän taottua..."
Niko: "Tää on vittu niin saatana isoveljen syytä koko homma... tää lähti vittu röökistä, ja tässä tämä nyt on."

Elisabet: "Kuvittele et olisit sinä, Sofia ja teidän väliin tulis joku."
Niko: "Ei, ei."
Elisabet: "Mul on just semmonen olo."
Niko: "Mut sitä ne haluu vittu, nähä et suhun sattuu, et sul on sydän."
Elisabet: "Mut ei se hyvält tunnu!"
Niko: "No ei tietenkään!"
Marika (joka on kimittänyt omia kommenttejaan taustalla koko ajan): "Vittu! Se ei oo Elisan syy, ja Maza, Maza on sinkku, se ei oo Mazan syy. Tunteet on tunteet, mut tarviiks sen ottaa silleen!"

Elisabet: "Must tuntuu tältä, mua ei vittuukaan kiinnosta mitkään palkit tai et mä oon Big Brother -talossa. Must tuntuu tältä, mä oon tässä!"

Nyt Marikalla ja Elisabetillä on väittely käynnissä siitä pitäisikö viimeisenä iltana olla bilefiilis näissä tunteissa vai ei. Kimitys alkaa mennä farssin puolelle.

Lopulta rauha maassa ja päätyvät molemmat tupakkapaikalle Nooran ja Epin kanssa. Marika häröilee taas ja hyökkii yhtäkkiä satunnaisten ihmisten kimppuun halaamaan ja pusuttelemaan.

Avatar
Jolanne
Jebou
Viestit: 2600
Liittynyt: 17 Syys 2007 17:10
Paikkakunta: Lahti

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja Jolanne » 20 Marras 2010 22:43

Marika ja Elisa taas hyvissä tunnelmissa pihalla. Mardis istuu Elisan sylissä. Mardis avautuu että haluaisi tehdä työtä millä on tarkoitus.
You're not bored, you're boring.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 20 Marras 2010 22:43

porukka rupeaa siivoamaan nikon yrjöä :D
ja noin

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 89. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 20 Marras 2010 22:43

Noora tulee makkariin.

Niko: "Mul ois täällä yks juttu..." Noora lähestyy Nikon sänkyä.
Noora: "Voi vittu!"

Nino ja Niko siivoavat lattiaa talouspaperilla. Nyt Niko vain istuu hyllyn ja oksennuksen vieressä. Noora ohjeistaa, miten pitää toimia. Mitään toistaiseksi ei tapahdu.

22:48 Nyt makkariin on saatu jo muovipussi ja lattialuuttu. Nino ja Noora siivoamassa. Marika on ulkona, muut makkarissa. Petri ja Elisabet ovat peiton alla. Marika tekee kuvioita lumeen, näyttäisi sydämeltä. Marika on kännissä. Marika tulee sisään ja törmäilee ovesta tullessaan naulakkoon. Vaatteet tippuvat lattialle. Marika kiroilee viinilasi kädessään.

Yksi makkarin sängyistä on nostettu pystyy. Nikoa vedetään jaloista pitkin makkarin lattiaa. Yleistä sähläystä. Niko myös hyvässä känässä.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja knocker » 20 Marras 2010 22:44

No tytöt ainakin (Ellu ja Mardis) halailee jälleen pihalla. Niin erilaisia ihmisiä, mutta ilmeisen hyvin kuitenkin loppupeleissä talossa ovat toimeen tulleet.
Se on hyvä nähdä kuitenkin. Jotain positiivista.

Eetu pyytää Marikan katsomaan, kuinka kaunista ulkona on.

Noora tulee pilaamaan hetken. Käskee porukkaa siivoamaan Nikon yrjöt.
a walking disaster

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 89. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 20 Marras 2010 22:44

22:40 Marika istuu tupakkapaikalla Elisabetin sylissä. Halailevat ja söpöilevät keskenään, yhteisymmärrys on taas löytynyt. Puheenaihe on nyt Marikan elämässä. Elisabet palaa sitten sisälle. Marika jää Epin kanssa istuskelemaan paljun kannen päälle.

22:42 Niko istuu tuhannen känässä vetolaatikoiden edessä makuuhuoneessa laattansa ja sangon vieressä. Oksennus on levinnyt lattialle laajalle alueelle. Niko naureskelee Elisabetille hoitavansa homman, heiluttelee jotain rättiäkin, mutta ei oikein siltä näytä että homma edistyisi. Nino ja Noora tulevat katsomaan tilannetta, Elisabet ei halua edes katsoa.

22:44 Elisabet makaa Mazan vieressä. Pipo on saatu pois päästä. Mutisevat jotain keskenään, Elisabet silittää Mazan hiuksia.

22:45 Marika hoipertelee kännissä pihamaalla, juttelee itseksensä "Okke!" ja "Shit shit shit shit!" Tulee sitten sisälle ja kaatuu oven edessä oleviin kenkiin. "Okkei! Voi vittu saatana perkele helvetti! ym-hyyh, ei hyvä!" Hihittelee.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja Hilma » 20 Marras 2010 22:45

Ellulla ja Mardiksella taas teetä ja sympatiaa... Jotenkin ne kai onnistuu kommunikoimaan vaikka ympäristöllä hajoo korvat. :shock:

Olis käyttöä läjälle känniääliöhattuja huomenna.

Avatar
Jolanne
Jebou
Viestit: 2600
Liittynyt: 17 Syys 2007 17:10
Paikkakunta: Lahti

Re: 89. päivä

Viesti Kirjoittaja Jolanne » 20 Marras 2010 22:48

Nikolla ei ole enää paha olo. Laatat edelleen makkarin kulmassa siivomatta. Noora ja Nino hoitaa ja Niko hakkaa päätään makkarin kaappeihin. Noora heiluu mopin kanssa. Eetukin tuli makkariin ja yrittää laittaa Nikoa sänkyyn. Niko vastustelee (käyttäytyy ku viisvuotias :roll: ). Noora ja Eetu yrittää saada Nikoa ylös lattialta.

Marika tuli pihalta, juttelee yksikseen ja on aivan soosissa.
You're not bored, you're boring.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 89. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 20 Marras 2010 22:51

Eetu yrittää rauhoittaa Nikoa. Niko ei meinaa rauhoittua millään. Nino ja Noora makaavat puolittain Nikon päällä. Nino ja Noora saadaan sängyltä pois. Eetu sanoo tosissaan, että Nikon on rauhoituttava. Hätistelee paikalle tulleen Marikan pois.

Eetu saa Nikon rauhoitettua. Kyselee, tuleeko oksennus. Pian tuleekin, mutta ämpäri on lähellä ja Niko oksentaa sinne. Eetu seuraa vierestä.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 89. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 20 Marras 2010 22:53

22:50 Niko yrjöää taas, tällä kertaa ehtii sangolle. Epi auttaa vieressä. "Hyvä, hyvä, sinne vaan kaikki!" Samaan aikaan kylppärissä Noora manailee että tähän aikaan pitää ryhtyä pelastustehtäviin.

Marika tulee antamaan ohjeita: "Jos on huono olo Niko niin elä se huono olo!"

Niko: "Mardis, älä nyt tule..."

22:53 Marika on ollut pihalla käymässä taas, tulee jälleen sisälle. Huomaa keittiössä Ninon. "Viittiksä kultarakas hanipupu antaa mulle punaviiniä?" Nino ei viitsi, Marikan pitää itse tulla hakemaan. Sanoo sitten, että meidän ei Mardis tarvitse tätä enää kauaa kärsiä. Marika höpöttää että täällä pistetään ajattelemaan asioita, mitä vitun asioita, mitä vitun välii niillä on. Patterienvaihtokuulutus.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 89. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 20 Marras 2010 22:57

Marika menee taas pihalle, ilmeisen tuohtuneena jostakin. Marika itkee porealtaan kannen reunalla yksin. Marika viipyi vain lyhyen hetken ulkoa ja palaa sisälle ja pyytää Ninolta punaviiniä. Nino ihmettelee, mikä Marikalla on. Asiat on perseestä Marikan mielestä. Marika selittää Ninolle, että pitääkö niitä asioita miettiä, vaikka vain viikko on jäljellä.

Sisällä Noora sanoo, että BB voisi komentaa Nikon nukkumaan. Niko sanoo, että voi omasta puolestaan mennä nukkumaan.

BB kuulutti paristojen vaihdon.

23:00 Kamera siirtyy kuvaamaan makkarissa Nikoa lähietäisyydeltä. Niko näyttää kameralle keskisormea ja kurkunleikkausliikettä kädellä.

Olohuoneessa Marikalla on vaikeuksia vaihtaa paristoja. Marika ei meinaa saada paristoja koteloonsa ja Nino tulee varmistamaan, että Marika saa vaihdettua pariston.

Noora ja Nino ihmettelevät Nikon kännejä. Nino toteaa, ettei Niko olekaan ollut tällaisissä känneissä 12 viikkoon. Noora ja Nino puhuvat, että olo on kuin lastentarhassa.

Niko oksentaa jälleen makkarissa.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 89. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 20 Marras 2010 22:59

Niko näytti keskaria kameralle.

23.00: Noora ja Nino suunnittelee olkkarissa munien keittoa. Ninolla leipä kouraasa myös. Mardis ulkona, makaa yksin paljun kannella. Sammahtaneeko kohta... Nyt ainakin itkee.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 89. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 20 Marras 2010 23:00

22:57 Makkarissa Eetu ja kajal-Niko bondaavat, Niko silittelee Eetun pipoa. Nino auttoi Marikaa paristojenvaihdossa ja Marika meni tämän jälkeen takaisin pihalle paljun kannen päälle makoilemaan ja niiskuttamaan, punaviinilasin kanssa. Marika itkee nyt ihan kunnolla.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 89. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 20 Marras 2010 23:02

Marika on taas pihalla. Makaa lähes kokonaan porealtaan kannen päällä viinilasi vieressään ja itkee.

Makkarissa Nino tulee syömään voileipää kanssa juuri oksentaneen Nikon viereen.

23:09 Makkariin tulee Noora, joka ihmettelee kananmunakennon tekstiä "häkkekananmunia" ja näyttää sitä Ninolle. Niko toteaa, että katsoi jo sitä aamulla.

Marikan itku pihalla jatkuu ja jatkuu. Hetken jo näytti, että nousee istumaan, mutta itku jatkuu silti. Menee taas hetki ja nousee jo puoli-istuvaan asentoon yhä itkevänä. Nyt Marika on jo hieman rauhoittunut ja noussut istumaan kannen päälle.

Marika lähtee hoipertelemaan sisälle ja kaatuu sisälle tultaessa. Noora saa napattua Marikan viinilasin juuri ennen kaatumista. Noora lähtee taluttamaan - tai siis kantamaan - Marikan makkariin.

EDIT: Tapahtumien järjestys loogisemmaksi.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 89. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 20 Marras 2010 23:10

23:07 Mardis palaa sisälle, kaatuu taas oven eteen. Niko oksentaa makuuhuoneessa Ninon pitäessä ämpäriä; Nino kehuu että tässä hän on hyvä. Saa vielä tulemaan lisää oksennusta kun neuvoo että Nikon pitää haistella ämpäriä.

Ellu ja Petri makaavat vierekkäin vakiasetelmassa rauhallisina. Noora kävi juuri taluttamassa ja peittelemässä sekavan Marikan sänkyyn ja toi paperiakin jotta tämä saa niistää.

Elisabet nostaa päätään ja kyselee mikä Jezballa on. Marika kysyy onko Elisalla "hyvä boogie". "O" vastaa Elisabet lyhyesti. Hautautuu taas sitten Mazan peiton uumeniin, jossa yrittää tätä lohduttaa. Maza sanoo menevänsä pissille kohta, joten Elisakin vapautuu hetkeksi. Käy halaamassa Jezbaa, joka alkaa itkemään. "On vitun ikävä".

Elisabet: "Se on kohta ohi, se on kohta ohi kultapieni. Sä oot selvinnyt jo! Oot! Oot!"

Niko nyyhkyttää hysteerisenä. Elisabetille "hae mikrofonisi" -kuulutus.

Niko toivoo että muutkin joskus tuntisivat samanlaista kuin hän, koska se tuntuu ihan vitun hyvältä.

Nyt Niko miettii jo pettämisiä. Kun ei tiedä.

Elisabet: "Ei! Se ei satuta sua, ei todellakaan! Sä rakastat sitä niin paljon ja sä tunnet sen ihmisen niin hyvin et se ei tee sulle mitään pahaa! Sä vaan ajattelet sitä kun sä oot laitostunut, se on siellä ja sillä on yhtä paha olla, se on siellä, älä anna pahan puhuu puolestas!"

Nino lupaa hoitaa kaikki hommat Nikon puolesta kun lähtee huomenna hyphyyn.

Elisabet: "Rakkaus sattuu..."

Niko (nyyhkyttäen): "Se sattuu ihan vitusti!"

Elisabet: "Se on siellä, se on siellä, ja siit tuntuu pahalta kun sä itket, anna vaan tunteiden tulla, mutta kultapieni se on siellä, älä mieti tollasia!"

Niko: "Mua vaan pelottaa!"

Elisabet: "Sun ei tarvi pelkää mitään! Sä tunnet sen ihmisen! Se on siellä!"

Niko alkaa riehua, nyyhkyttää ja ulvoa sängyssä, Nino ja Elisabet käskevät sen rauhoittua.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 89. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 20 Marras 2010 23:13

Nyt Niko itkee sängyssään. Elisabet tulee paikalle ja kysyy, onko kaikki hyvin. Myös Eetu on vieressä. Nino siivoaa Nikon oksennuksia lattialta vieressä.

23:19 Niko on huolissaan hänen ja Sofian suhteesta. Elisabet yrittää lohduttaa, ettei ole mitään hätää ja Sofia odottaa. Maksimissaan kahdeksan päivää enää. Nino sanoo, että kun lähtee "hyphyyn" huomenna, hoitaa asiat kuntoon ulkomaailmassa. Nikoa pelottaa. Niko nyykyttää edelleen.

Eetu kutsuttiin pk-huoneeseen.

23:22 Niko on ihan hysteerinen ja kaivautuu peiton alle. Nino kehoittaa Nikon olla yksin. Jatkaa kuitenkin puhetta pian ja sanoo, että huomenna studiossa on Sofia ja sanoo Sofialle, mitä päivällä sovittiin. Niko on ihan paniikissa (parempaakaan sanaa en keksinyt). Elisabet ja Nino yrittävät parhaansa mukaan rauhoitella Nikoa. Elisabet sanoo, ettei Sofia halua nähdä Nikoa tuollaisena. Hetken rauhoittelun jälkeen Niko saa jo sanottua jotakin.

EDIT: Lisäys...
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja jaiba » 20 Marras 2010 23:20

Kuva
Niko vähän huonossa hapessa.

Avatar
wäinämöinen
Vastaava tuottaja
Viestit: 3779
Liittynyt: 30 Syys 2006 16:38
Paikkakunta: Helsinki

Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja wäinämöinen » 20 Marras 2010 23:25

Kuva
Ahistaa..
"Big Brother House, this is Davina. You are live on Channel 4; please do not swear. The lines are closed, the votes have been counted and verified, and I can now reveal... It's now time for you to say your goodbyes. I'm coming to get you!"

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 89. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 20 Marras 2010 23:26

23:22 Elisabet jatkaa Nikon rauhoittelua. Nikon ei saa antaa raivon vallata mieltään, koska Sofia ei halua nähdä sitä tuollaisena. Maksimissaan kahdeksan päivää.

Elisabet: "Se on sust ylpee."
Niko: "Vitut."
Elisabet: "Todella on."

Nikolla melko hysteeristä menoa, äsken itki, nyt nauraa. Ninokin kyselee mikä sillä nyt on.

Elisabet (hymyillen): "Sä oot niin voittaja kun lähet täältä!"
Niko (naurahtaen): "Haista vittu."

23:25

Elisabet sanoo että ei saa hajota. Niko hymähtää että ne hajottivat heidät jo. Elisabet sanoo että ei, sä olet vielä täällä. Kaikki ehjääntyy kun pääsee ulos.

Elisabet: "Kaikki ne vitun päivät mitä sä oot viettäny täällä, ne tulee satakertaisina hyvänä takaisin. Ja nyt meet nukkuun. Älä ajattele tota paskaa, älä anna sen viedä sua."

Niko peitellään sänkyyn, mutta sitten pitää taas oksentaa.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”