91. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 22 Marras 2010 16:18

Niko tuli PK:sta korin kanssa: Tääl on kattila, lapasia ja villasukkia!
Muut: Jeboou!
Epi: Voi vittu..! Olla tääl viel kauan.
Noora: Oliks se tehtävä nyt onnistunu?
Niko: Oli.
Noora: Saadaako ottaa perjantain ruokia?
Niko: Ei.
Noora: Helvetin hyvä.
Niko: Ne on perjantain ruokia. Mut jokaisesta onnistuneesta tehtävästä tullaan saamaan bonuksia. Nyt ne on nää villasukat ja lapaset. Ottakaa siitä.
Palkinnot jakoon nuotion äärellä. Nikolla oli vielä infoa, että yöllä kannattaa nukkua lähekkäin ja ehkä jopa päällekkäin. Lisäksi vilttejä ei kannata laittaa makuupussien päälle, kuten ovat tehneet. Ne lämmittää paremmin alla.

16:21 Nino: Ois kiva tietää, et paljo tääl on pakkasta vittu.
Petri: Kymmenen astettaung!
Epi käveli pitkin pihaa vittuuntuneena. Nino huomautti, että siitä vessasta pitää käydä sanomassa, kun ei voi käydä paskalla. Kukaan ei ole vielä muistanut sanoa. Niko ehdotti, että Epi menee käymään ja näin myös lähti.

16:23 Tyttöjen ruoka on valmis. Nino juo jotain ja huomautti, että lämmintä vettä pitäisi olla koko ajan saatavilla.
Niko: Älä huuda mulleoung. Mä en jaksa kuunnella koko ajan tollasta huutamistaung.
Petri teki pojille ruokaa: Niko kato tää on priimaa.
Laittoi priiman sitten nuotiolle ja osa kaatui tuleen.
Petri: Voi vittu!
Niko: Ihan priima koko nuotio!
Noora: Pien savupommi.
Ei kuitenkaan sammunut ja keittoakin jäi jäljelle. Sitten pitäisi vielä keksiä Ninolle jotain syömistä, kun ei ottanutkaan hernaria. Pojille tulee parsakeittoa ja Nino ilmoitti, että voisi syödä niitä molempia.

16:26 Epi PK:sta: Minulla on ilmoitettavaa!
Muut ihan innoissaan: No!?
Epi: Olemme kuulemma fiksuja ihmisiä ja meidän on keksittävä keino, millä työnnämme omia paskojamme 20 senttiä syvemmälle säiliöön!
Noora: No hyi helvetti!
Petri: Kuka lähtee työntämäänoung!?
Niko: Työntelemään vaaaan! Ihanaaa!
Epi: Täst tulee shaiba shaiba! Tai sit vaa joku pitää vilttii edessä ja tonne kulmaa *hngg*!

16:32 Nino vittuili Epille, että pitää mennä työntämään.
Epi: Kivoi tehtäviäängä! Lisää erikoistehtäviä! Päästää vielä tänään vittuun täältä!
Nino räkätti vaan lisää. Kertoi itse käyneensä talossa 4-5 kertaa, mutta nyt ei ole käynyt kertaakaan.
Epi puita hakkaavalle Nikolle: Erikoisäijän pitää mennä työntämää.
Niko: En mä niin erikoinen oo.
Epi: Tuleeks siit kakkakeppi?
Niko: Tuleeoung! Tää on kakkakeppiioung!
Epi: No nyt tunnustakaa! Onko kukaan käyny Eddie Murphyllä!?
Niko: Mä meinasin, etten mä käy välttämättä tääl ollenkaa.
Nino: En mä oo käyny nyt ollenkaa. Mä käyn yleensä neljä kertaa. Mul on niin helvetin hyvä aineenvaihdunta.
Niko: Aina sul on toi hyvä aineenvaihdunta.
Kukaan muukaan ei tunnustanut.
Niko heitti kakkakepin vessan eteen: Siel on. Mardis mee työntämää sun kakat.
Epi: Lesbokakat on tehty sinneoung.
Niko: Haisee tänne asti.
Marika: No hei haistakaa vittu.
Niko: "Hei hoovee!"
Epi: Hyvää.. Ville Vallatonta!
Marika: Mut hei guys! Oliks siin kepis kaarnaa?
Niko: Kaarnaa?
Marika: Eiks se ollu just se juttu?
Epi: Meinasiksä perseen pyyhkii?
:hahaha:

16:36 Nino alkoi selittämään, miten kauhistui viimeksi, kun lähti ulos talosta. Sitä luulee, ettei mitään näytetä vessasta.
Epi: Näkyks sun pökäleet sit?
Nino: Ei. Mut ootteks te nähny ne suihkujutut?
Petri: Nino näky. Zoomattii oikee.
Nino: Ei näkyn mitää. Ei ne sellast.
Niko: Mulle tuli joku muija Onnels sanomaa "Mä oon nähny sun kullin!"
Porukka repesi nauramaan ja kysyi, mitä Niko sitten siihen sanoi.
Niko: Se tuli viel näin "Hei arvaa mitä. Mä oon nähny sun kullin!" Mä olin vaa, et "No kiva sulle sit."
Nino: Oisit sanon, et "Mitäs tykkäsit?"
Niko: Ku se kerto viel, et "Me poikaystävän kaa katottii ja se huus, et pitää tulla nopeest kattomaa, ku nyt se Nikon kulli näkyy."

16:42 Joku: Siel ne parsat kiehuu.
Niko: Ja taas noi nakit haisee, ku ne on tos lähel.
Marika: Hyi vittu!
Niko: Hyvää parzaa!
Marika: Hyvä paarzaa!
Nino: Miks toi tulee noin hitaast?
Niko: Käännä kutoselle se. Sä oot kuumempi ku hella kutosel.

16:46 Parsakeitto vihdoin valmis ja alettiin heti ahmimaan.
Niko: Hei ei tää tehtävä oo niin paha, miltä tää näyttää. :victorianfalls: Vaa tää on paljo pahempi! :victorianfalls:
Epi: Vittu mä vihaan talvee...
Sovittiin nukkumisjärjestyksestä. Epi menee Nooran ja Mardiksen lusikkaan. Noora huomautti, ettei kuitenkaan ruveta mitään orgioita vetämään.

16:50 Keitto syöty.
Petri aloitti yhteislaulun: Ja siellä kaikilla oli niin muuukaavaa..!
Nino otti taas ruuan lisäksi kuumaa vettä, että pysyy lämpimänä.
Marikan kommentti parsakeitosta: Ei toi niin pahaa ollukaa.

Petri: Jos tähän sais viinaa ja röökii, nii mikäs täs ois istuessa.
Muut komppailivat ehdottomasti. Sitten alettiin miettimään nuotiota ja nukkumisia.
Marika: Kannattaa pitää noit klapeja tos nuotion lähellä, et ne lämpenee.
Niko: Viimeks ne sytty palamaa.
Marika: Ai syttykö? No ei sit.
Osa oli sitä mieltä, ettei nuotiota tarvitse pitää ollenkaan yöllä. Kaikki vaan lähekkäin nukkumaan. Niko huomautti, että pitää se olla. Jos yöllä herää, niin sitten ei pääsekään lämmittelemään. Muut kääntyivät tälle kannalle. Noora lupasi olla vaikka Epin kanssa kipinässä. Epi ei ainakaan saa unta, niin voi istua. Noorakin on saanut nukuttua riittävästi. Joku ehdotti nukkujille 69:ä. Etenkin Ninolle ja Petrille.
Petri: Mä otan Mardiksen!
Petri haaveili myös Pallen takista. Se oli tosi lämmin ja ehdottomasti olisi nyt tarvetta. Muut huomauttivat, että jaloillekin pitäisi saada jotain.
Noora: Pilkkihaalari!

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 22 Marras 2010 17:15

16:56 Nino tuli istumaan laatikon reunalle ja valitti Petrille, ettei pääse lämmittelemään. Petri ihmetteli, mikä siinä on nyt ongelma. Jos istuu keskellä, niin ei voi muuallekaan mennä.
Niko: Nino ei pääse nyt omalle paikelleoung! "Anteeksi Petrin perse, mutta pitäisi päästä lämmittelemään."
Marika: "Ota minut lihaksikkaaseen karhusyleilyysi. Grr!" No sori Nino. Ei saa kiusaa.
Niko: Kyl Nino yöllä viel pääsee Masan perseesee. En mä usko, et Masa jaksaa enää täs vaihees vastustella. Vika viikko.
Alettiin nauramaan, kun Nino iskee yöllä sormet perseeseen. Masa vetää turpaan ja lähtevät vielä ennen finaalia hyppyyn. Epi alkoi tästä miettimään, että toimiiko se edes pakkasessa. On yrittänyt ajatella kaikkea, mutta ei tapahdu mitään liikettä.

17:01 Nino manaili taas, ettei voi olla koko viikkoa. Marika mietti, että tuleeko epäonnistuneesta tehtävästä sitten +24 tuntia. Muiden mielestä ei voi tulla. Kyllä siitä olisi ilmoitettu. Veikkailtiin korkeintaan keskiviikkoiltaan asti olemista. Niko heitti, että he nauttivat vielä Mardiksen kanssa kahdestaan vikasta illasta lämpimässä.
Nino: Vittu Elisabetil on hauskaa. Jumaalauta sil on hauskaa!
Marika: Kuinni?
Nino: Se miettii sitä, et onneks vittu pääs pois. Mul on näin paljo lämpimämpi, ku ei oo kengät jalas.
Muut: Mm-m.
Nino: Noi kengät on ihan umpijäässä heti.
Petri: Sul onki tosi hyvät noi kengät. Wikmanin sisäpelikengät. Glitter-narut! Hahaha!
Petri kuvitteli Ninon ne jalassa katselemaan liikuntatunnin jälkeen muita poikia suihkussa. Niko kertoi, kun yhdellä tyypillä heidän luokalla oli muna pystyssä aina suihkussa. Se oli sitten ehkä homo. Eihän sitä kukaan tajunnut silloin. Ihmeteltiin vaan, että mikä vitun juttu se on.

17:05 Nino alkoi vittuilemaan goira-Maazalle taas. Suomen kansa varmasti tiesi, millainen tehtävä on tulossa ja äänesti Mazan jäämään kärsimään.
Petri: Onneks sä pärjäät tääl vitun hyvin.
Nino: Niin pärjäänki. Tsemi tsemi pus pus! Niin varmaa...
Nikoa nauratti, kun Nino oli valittanut tänään aiemmin, että on homo ja pitäisi olla putskut pinnassa, eikä olla tehtäväalueella.

17:09 Petri heitti, että kohta tulee ne 8 uutta asukasta. Pitää olla hyvännäköisinä tehtäväalueella. Nino lähti vessaan ja käskivät ottaa tikun mukaan. Käveli kuitenkin vaan ohi, vaikka muut huusivat asiasta. Nino ilmoitti, että ei tarvitse sitä, kun menee vaan kuselle. Petri on ihan varma, ettei mene.

17:11 Kävi kuitenkin nopeasti. Suuntasi suoraan Nooran kanssa makuupussiin ja käski jotain peittelemään heidät.

17:14 Muut kuitenkin juttelivat vaan nuotion ääressä, eikä kuunneltu Ninon huuteluja. Nino jatkoi ja lopulta Epi lähti.
Niko: Vittu mikä prinsessa. Prinsessa pieni. Sekä sydän että mieli.
Nyt on kaksikko peitelty. Marika lähti hakemaan lisää puita nuotioon.

17:18 Alettiin kuvittelemaan Elisaa tähän tehtävään.
Petri: "Voi vittu saatana vittu!"
Epi: "Vittu tääl on niin vitun kylmä!"
Niko: "Voiks lumi loppuu maapallolta saatana!?"
Marika halaili Petriä: Ooi.
Niko: Onks Maazal ikävä? Maza on kattonu Tossuu niin monta viikkoo. Ollu Tossun alla niin monta viikkoo.
Naureskeltiin osuvalle vertaukselle.
Marika: Onks se exä sit ottamas sua takas?
Petri: Don't know. Sen näkee sitte.
Niko kysyi, että voisiko se olla jopa studiossa. Marika innostui ideasta. Olisi tosi ihanaa, jos se olisi. Niko jatkoi, että onko Petri laittanut sen siihen listaan ja tunteeko hyvin kaverit. Petri ei oikein osannut sanoa. Periaatteessa se voisi ollakin.
Marika: Susannalle on kertonu, millanen koira se on.
Niko: Se huutaa heti "Goirra!", ku Maza tulee ulos.
Marika: Ai Susanna?
Niko: Se exä. Maza vois juosta niin ku koira juoksee sen omistajalle. Ja rupee lykkii jalkaa heti.
Tästä tuli mieleen näytelmät Sandralle. Kusetettiin siitä raiskauksestakin, kun Niko ja Maza nylkyttivät Marikan jalkaa. Muistot nauratti kovasti.

17:26 Epille tuli mieleen, että heillä jäi Kuutamolla kesken Nikon kanssa. Marika muisti, kun Hannu oli hyvä siinä. Kertoi kolme väitettä ja tajusi, että nehän itse asiassa oli kaikki totta. Satu oli kertonut yhden aiemmin ja Marika sai sitten selvitettyä valheen.

Niko muisti toisen pelin, mitä pelattiin aikoinaan. Haettiin paikkakuntia vihjeillä. Esim. Suomi on kuuluisa niistä päistä ja vastaus on Järvenpää.
Niko: Mikä se Enontekiö oli..? Se oli Marikan.
Marika: Se ei menny ihan putkee.
Niko: Se oli joku Tädinistuo. Sä selitit, et ne on vastakohdat. Täti ja eno me tajuttii. Mut sit tost sä sanoit, et se on sellanen, ku ei tee mitää. Me ihmeteltii, et miks se on "istuo", ku alkuperänen on "tekiö". Et mikä se o ja ö on.
Marika: Hehhehe. Se vois olla myös Sedänmakaao.
:D

17:30 Alkoivat pelaamaan tätä ja tuli Vammala. Tästä Epille tuli mieleen, kun sisko oli siellä jossain mielisairaalassa tutustumiskäynnillä luokan kanssa. Sellainen valkotakkinen äijä tuli sitten siihen esittelemään. Kertoi yhdestä huoneesta, että siellä asuu ihan sekopää äijä ja ei kannata mennä lähellekään. Yhtäkkiä kuului vaan "Koivunen perkele!" ja se äijä raahattiin pois. Paljastuikin siis hulluksi, joka esitti hoitajaa. Sillä oli joku sellainen juttu, että kuvittelee olevansa joku muu. Esitteli vielä itsensä, että sinne sekopään huoneeseen ei kannata mennä.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 22 Marras 2010 17:26

^Nino kysyi missä hänen tyynynsä on ja tämän takia Niko kutsui häntä prinsessaksi. Alkoivat sitten vitsailemaan että joku hakisi hänen tyynynsä talosta tai joku menisi ninolle tyynyksi.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 22 Marras 2010 17:59

17:34 Laivan torvi taas. Nukkujat ylös ja Ninokin saatiin lopulta huudettua. Uusi laatikko haettiin liukuoven takaa. Toisena erikoistehtävänä tonttuviesti. Pitää jakaantua kahteen joukkueeseen ja juosta tehtäväalueen päästä päähän kantaen lahjasäkkiä viestikapulana. Tytöt päätettiin laittaa eri joukkueisiin ja jako suoritettiin seuraavasti:
Noora, Petri ja Nino
Marika, Niko ja Epi

17:37 Viesti alkaa. Muut laulavat odotellessa omaa vuoroaan. "Kulkuset, kulkuset riemuin helkkäilee!"
Petri Ninolle: Juokse läski juokse!
Ja läskihän juoksi joukkueensa voittoon.

17:41 Palasivat nuotion äärelle, mutta jouluhenki säilyy yhtä, että tehtävä onnistuu. Kaikki joululaulut käydään läpi ja keksitään omia sanoja. "Jouluyö, kylmä yö." "Soihdut sammuu, urpot vielä valvoo. 7 asukasta lisätehtäväalueella." jne.
Niko: Heinillä härkien kaukalon, nukkuu Mardis viaton. Enkelparven tie, kohta luokse vie, koiraa kuuminta katsomaan!
Epi aloitti seuraavana Last Christmas:n.

17:44 Nikolta Petteri Punakuono. Alettiin keksimään Mardis-sanoja. Niko ja Epi etenkin muokkaavat uusia sanoja. Matonnuolenta nenä punaisena ainakin mainittu. Marikaa kikatutti ja sanoi, ettei mitään sellaista tapahdu. Seuraavaksi alettiin laulamaan Epin toimesta "We wish you a merry Christmas". Niko ehdotti, että yksi aloittaa ja jokainen yhtyy aina kierros kerrallaan mukaan. Näin tehtiin ja lopuksi vielä suomeksi.

17:48 Niko: Taas Mardis on ihan päissään! Taas Mardis on ihan päissään! Taas Mardis on ihan päissään! Jopa omissa häissään!
:D Joulupuu on rakennettu seuraavaksi. Marika alkoi laulamaan "rumilla sanoilla" ja käskettiin, ettei sellaista saa laulaa. Niko laittoi käden suun eteen ja Marika jatkoi naureskellen laulua. Vaadittiin jouluhenkeä. Sika ja Porsaita äidin omme kaikki laulettiin myös.
Niko: Etenkin Mardis.
Marika: Siiinäää! Ja miinää.
Epi lauleskeli: Olen oomeena. Olen oomeena. Olen punainen oomeenaaa.
Niko korjasi, että pitää olla joulusanat: Jouluoomeena, jouluoomeena...

17:52 Alkoivat pohtimaan palkintoa. Voittajajoukkueelle on luvassa sellainen. Äsken jo kaavailtiin tupakoita.
Marika: Entäs jos vaa voittajajoukkue saa sen 24 tuntii?
Epi: Mää hyppäisin järvee.

17:55 Niko: Hyvin se Hermasta taas nukutti!
Nino kertoi menevänsä taas takaisin nukkumaan.
Niko: Pyöree pullukka. Pyöree pullukka. Nino Petteri Hermas on. Joulu on taas. Joulu on taas. Ninolla vatsa täynnä. Kelatkaa koht on oikeesti joulu.
Epi: Ja me ollaa tääl...

17:57 Nino lähti taas nukkumaan ja käski Nooraa peittelemään.
Niko: Kato ku toi taas peittelee ku jotaa kuningasta.
Epi: Hyvää yötä kuningas!
Petri: Hyvää yötä kuningas!
Nino: Älkää vittuilko siellä, ku on kylmä ku persereijällä!
Niko: Sinähän sen tiiät!

17:59 Miettivät finaalia, että miten lähtevät tällä kertaa. Niko veikkasi, että nyt lähtee 3 tai 2 aiemmin, kun on yhteensä 6. Sitten sinne jää ne kovimmat loppukahinoihin. Taas alettiin laulamaan Kummelin sambabiisiä ja tajuttiin, ettei vieläkään muisteta sen yhden (Vihisen) nimeä. Jotain Männistöä yritettiin. Petri mietti, että tuleekohan tehtäviä vielä tänään. Epin mielestä saisi tulla vielä kaksi, että pääsevät vittuun.

18:02 BB: Toisen erikoistehtävän tulos...
Peukut pystyyn ja huudeltiin myös kuningas Hermaksellekin asiasta.
BB: Miinus... 24 tuntia!
Tuuletukset heti.
Niko: Nyt ei oo sipulit silmien alla! Mä oon oikeesti onnellinen! Lisätehtäviä!
Petri: Lisätehtäviää!
Epi: Päästään vittuun täältä! Lisätehtäviää! Eli perjantai ja torstai lähti. Vähintää kaks yötä. Enintää.
Noora: Joo.
Marika: Jebou jeebou! Jebou jeebou! Jeebou!
Niko: Enää ei oo sipuli, mikä itkettää!
Petri: Vaa savu!
Niko nauroi: Joo se on savu! Vittu 48 lähti ku kuppa Töölöst!

18:05 Jatkoivat juhlimista ja huutelivat Ninolle taas.
Nino: Hyvä hyvää!
Niko: "Hyvä juttu! Jatkakaa samaan malliin! Kuningas nukkuu nyt kauneusunia!"
Joulutunnelman hehkutusta ja tehtävien odotusta jatkettiin.
Niko: Mul on joulunen olo ja taskussa valtava moloung. (Naurahti hetken päästä) Taskussa!
Marika kutsuttiin PK:seen. Huomioivat Marikan näyttävän tosi isolta kaikki ne varusteet päällä. Ihan läski.
Niko omena-säveleellä: Mitä vittua? Mitä vittua? Mitä helvetin vittua?

18:07 Noora ehdotti, että nyt laulaisivat sen "Joulupuu on varastettu". Se laulettiin ja Epi muisti, ettei Joulupukkia ole vielä laulettu. Sekin laulettiin osittain pilailusanoilla.
Perti: Hermas! Koht mennää takasin sisälle!
Nino: Vittu ei varmast. Unen näit.
Epi: Ei. Sää näit unta. Mee takasin nukkumaa vaa, ettei tuu kylmä.
Petri: Mee takasin vaaaung.
Noora: Miks on muuten "kirkassilmät, silkohapset".
Niko naurahti: En muuten tiiä! Se vaa rimmaa!

18:09 Marika tuli nauraen PK:sta korin kanssa.
Petri innostui: Röökiä!? Onko!?
Marika hekotti: Mun on ikävä tuottaa pettymys!
Käänsi koria ja paljastui Eskimopuikot jokaiselle.
Petri: Kiitosoung!
Muutkin yhtyivät kiitoksiin.
Niko: Arktiset turskatoung. Kiitos Isoveli! 48 tuntia on parempi!
Petri: Onks Hermas kaikki hyvin?
Nino söi jäätelöä makuupussien keskellä: Kylmä!

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 22 Marras 2010 18:28

18:14 Niko ehdotti, että pelaavat taas sitä peliä, missä arvuutellaan paikkakuntia. Nooralle selvitettiin pelin idea ja alettiin arvuuttelemaan. Petrillä oli joku, että talossakin on sellainen ja siellä asuu eläin. Muutaman arvauksen jälkeen Noora heitti "Seinäjokikala". Petri kertoi, että Seinäjoki oli oikein. Muut ihmettelivät, minkä ihmeen kalan sai sinne. Noora selitti, että ajatteli väärin. Petri kertoi, että se oli vaan vihje siihen jokeen, että kaloja on siellä.
Nooran vihje: Myös Ahvenanmaan kansallislintu.
Niko: Mä sanoin sen jo eilen. Merikotka.
Noora: Mut onks sellast paikkakuntaa Suomes?
Marika: Kotka! Jee! Hei mä oon asun Kotkassa.

18:18 Epille tuli mieleen, että ovatko tavanneet ketään julkkiksia. Marika heitti, että varmaan Niko on isoin julkkis. Noora mietti, että Nightwishin rumpali on ehkä sellainen. Niko heitti, että onko käynyt panemassa sitäkin, kun on vähän tapana Nooralla se rumpalien paneminen. Noora kiisti tämän. Marika soitti Tuksulle kerran taksin baari-illan jälkeen. Joutui vielä maksamaan sen, kun ei tajunnut heti.

18:21 Nino nousi ylös kiroillen ja lähti vessaan. Muita nauratti Ninon onglemat.
Marika: Nino muista ottaa keppi mukaanoung!
Epi: Paskat pyttyyn! Hei kakkakeppi jäi!

18:23 Nino tuli takaisin.
Petri: Kuningas menee taas nukkumaanoung!
Epi: Mä oon niin onnellinen!
Siitä Epille tuli mieleen Kummelin sketsi, kun se yksi hiihtää ihan innoissaan ja huutaa kyseisen lauseen. On myös muitakin vastaavia. Ne on ihan vitun hyviä, vaikka ei ole mitään järkeä. Niko sanoi, että ne onkin niitä välijuttuja vaan, mitkä on tehty juuri sitä varten, ettei niissä ole mitään järkeä. Sitten alettiin heittelemään kaikkia Kummelista, mitä nyt vaan tuli mieleen. Kirka saatana ym.

18:26 Lentokone meni yli ja totesivat sen menevän johonkin lämpimään. Tästä tuli Thaimaa mieleen. Marika pääsee sillä voitolla matkaan. Niko mietti, että on ennen Marikaa siellä. Aikoo lähteä 9. päivä. Marika totesi, ettei voi tietää, vaikka lähtisi vielä aiemmin. Seuraavaksi alettiin viheltelemään ja lauleskelemaan kaikkia biisejä.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 22 Marras 2010 19:00

Kyselevät arvoituksia. Noora kysyi ensin, milloin Suomi sai maksettua sotakorvaukset Neuvostoliitolle. Marikan 2007 veikkaukselle naureskeltiin. Yritti myös 1992. Muut arvelivat 60-80-lukuja. Noora paljasti lopulta, että 1952 on oikein. Joku myös heitti, ettei niitä ole maksettu edes. Tästä Epille tuli mieleen, että Suomi on itse asiassa ainoa maa maailmassa, joka on maksanut kaiken.

Arvuuteltiin myös miesten ja naisten keihäiden painoja. Kuulia ei tiennyt kukaan. Satasen maailmanennätystä ja maailman parasta uimaria myös kysyttiin.

Sitten pohdittiin pitkään, kun Noora kertoi perinteisen "Mies menee aamulla aina hissillä suoraan alas, mutta palatessaan kotiin kävelee aina kaksi viimeistä kerrosta vitosesta seiskaan." Ei meinattu millään keksiä, vaikka kyseltiin kaikenlaisia tarkentavia kysymyksiä. Marika pääsi lopulta jyvälle,
laitetaan varmuuden vuoksi laatikkoon, jos joku haluaa miettiä | +
kun kysyi, että onko se ihan normaali. Ensin yritti mielenterveysongelmia, mutta selvitti lopulta, että on joku synnynnäinen vaiva. Sitten keksi, että se on lyhytkasvuinen ja ei yletä painamaan.
Niko: Hyvä Marika! Mardis Mardis Mardis Maaardiiiss!
Ja muut yhtyivät lauluun.

Seuraavaksi palattiin paikkakuntien pariin.

19:14 Julkkispelin vuoro. Tuli Y. Joku heitti Yrjänä Salmelan ja sitten mietittiin, että kuka oikein oli ja oliko X-Factorissa vai Talentissa. Se kuitenkin käytettiin ja Petrin piti keksiä uusi.
Petri: Y... Joku Yrjö.
Noora: Ylvester Stallone.
Marika: Y on kyl tosi vaikee.
Petri: Ytta Urpilainen.
Niko nauroi: Ytta! Vittu sä oot kyl.
Petri: No mä sanon Yrjö joku. Yrjö Jokinen.
Kierros meni läpi ja taas Nikolle tuli N.
Niko: Ännällä... Nino Petteri Hermas! Heheh!

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 22 Marras 2010 19:26

Laivan torvi huutaa taas. Ei ollut enää puinen laatikko, vaan oikein salkku. "Erikoistehtävä 3. -48 tuntia." Kaikki ihan hämmentyneitä.
Epi: Eli me päästäis pois täält...
BB: Poistukaa tehtäväalueelta!
Porukka sekosi ja ryntäsi pihalle juhlimaan. "Jeebouuu!"

19:31 Odottelevat oven edessä verhon nousua. Nino tajusi intoilunsa keskellä, että viikkotehtävä on silti vielä se jääkausi. Niko ja Petri vittuilivat, että Hermaksella on kipinävuoro. Epi veikkasi, että pääsevät sisälle syömään "polar bear shittiä".

19:34 Noora: Eli jatkuuks tää tehtävä viel tääl..?
Niko: Joo varmaa.
Kyselivät viimeisestä lapusta ja Niko kertoi, ettei siinä ollut mitään muuta.
Epi: Tai jos ovi aukeaa ja "Noni takasin sinne! Tää oli kusetusta!"

19:40 Eivät pääse vieläkään sisään. Odottelevat kouluttajan paluuta melko varmoina. Sitten muisteltiin, mitä kaikkea tuli alkukaudesta. Marika naureskeli, kun oli se moottoripyörähuijaus ja mokasi sen. Meni ihan hämilleen, kun kysyttiin "Suoritatko" ja katsoi sieltä. Niko alkoi nauramaan, että katsoiko Marika oikasti sieltä lasien alta. Marika nauroi, että ihan oikeasti.

Niko nappasi Marikan pään kainaloon ja alkoi lauleskelemaan Mardista. Nino hetken päästä lauloi oman version ja totesi sen viimeisen "Maaardiiiis"-huudon tulevan suoraan sydämestä. Niko ja Petri nauroivat Ninolle ja alkoivat esittämään, miten oikein tekee käsillä vielä sellaisen tietyn liikkeen, että saa huudettua kovempaa.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 22 Marras 2010 20:10

20:01 Verho lähti nousemaan. Huomauttivat Ninolle, ettei saa kurkkia. Verhon nousu pysähtyi melkein heti. Marika meni kurkkaamaan alta.
Petri: Miks sä menit kurkkimaa?
Ei jumittunut kuitenkaan ja nousi ylös asti. Sisältä löytyi toimisto ja aiheutti heti kauheaa manailua.

20:03 Telkkari päälle. Siinäkin oli ongelmia, kun ruutu hyppäsi mustaksi kesken Epin lukemisen, mutta palasi kuitenkin normaaliksi.
Epi: Iltaisin valmistatte henkilökohtaiset eväät seuraavaa työpäivää varten. Terveisin vittu Big Brother.
Tutkivat työvaatteita korissa. Kaikki tutut N6:t ja M13:t löytyi.

20:05 Epi jäi tekemään leipiä ja muut heti tupakalle. Petri mietti, että pitääköhän oikeasti tehdä monta päivää, kun siinä luki niin. Voisi olla vaan se tettipäivä, mikä oli viimeksikin maanantaina. Nikon mielestä on hyvä, kun tulee muisteluja. On ihan selvästi valittu sellaisia tehtäviä, missä ovat olleet ihan paskana. Muistelivat autiosaaren epäonnistuneen, mutta toimisto onnistui lakon takia.
Niko naurahti: Pitäiskö tehä se lakko heti?

20:07 Niko ja Noora jäivät vielä tupakkapaikalle juttelemaan jääkaudesta. Muistelivat nukkumisesta, kun oltiin ihan ihme asennoissa. Perseestä olisi ollut jäädä sinne.

20:08 Niko: Tuleeks kuulutus?
Ja pilli alkoi ulvomaan.
Noora: Voi vittu!
Juosten sisälle. Noora huomioi, ettei ehditty edes syömään. Paitsi Epi. Kamat päälle ja hommiin.
Nino: Saaks teetä ottaa viel? Enää?

20:11 P(etri)2 ja E(etu)8 valkoiselle kirjoituskoneelle. Myös N(oora)10:llä ja M(arika)13:lla on samanlainen työpiste, mutta vain punainen kirjoituskone. N(ino)5 ja N(iko)6 juttelemaan. N5 aloitti kertomaan, että kausi on ollut todella kiva ja hyviä viikkotehtäviä. N6 tiedusteli parhaita viikkotehtäviä ja N5:lle on jäänyt erityisesti Jeboulandia ja vaihtoviikko mieleen.

20:14 E8 keksii tarinaa ja P2 kirjoittaa, vaikka on vähän muste lopussa. Muisteli ensin, että tuli 7 viikkoa sitten taloon ja taas pääsee nauttimaan samasta työstä. Äsken olivat helvetin kylmässä ilmassa pihalla. "Kasi miikka sanoisinko." Tytöillä ilmeisesti sama homma. M13 puhujana. P2 kävi antamassa jotain neuvoja ja sillä aikaa E8 kyseli N5:ltä ja N6:lta, mikä piste heillä on. Kertoivat sen olevan Totuudellisen muokkaamisen komppania ja aiheena on BB 2010 omien kokemusten kautta.

20:25 M13 muistelee ensimmäistä työviikkoaan. Hauskaa tuli yllättäen, kun saivat pikkujoulut. Ne olivatkin sitten oikein kunnon bileet.

20:31 Tarinat keskeytyivät, kun N5 lähti vessaan ja N6 joutui kertomaan yksin, miten joutui vahingossa vielä takaisin samaan työpaikkaan. Ei todellakaan pitänyt käydä niin. Sitten se noheva työpari tulikin takaisin aktiivisen näköisenä.

20:34 M13 luki väärinpäin tarinaa ja jatkoi kikatellen, että kiva juttu oli myös silloin, kun saivat thai cubeja. P2 huuteli musteen loppuneen. E8 kommentoi N:ille, että uskoo heidän tulevan vielä ensi vuonna julkkis-BB:seen. N10 totesi M13:lle, että jatketaan ja M13 kertoi sitten, että thai cubet ovat nykyään hänen lempiruokaa, koska ne lennättävät hänet tämän jälkeen Thaimaahan. N10 kommentoi, että meinaa taju lähteä, kun on niin kova nälkä. M13 harmitteli tilannetta ja jatkoi kertomista, kun joutuivat yhdessä tehtävässä teroittamaan kyniä ja käärimään ne paperiin. Oma suosikki oli kuitenkin se, jossa työparin kanssa joutui ylläpitämään keskustelua niin, että puhe ei keskeydy ollenkaan.

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja KariTa » 22 Marras 2010 20:42

20.34 Nino ja Niko puheenpitopöydässa. Niko kysyi ketkä asukkaat ovat olleet tärkeimpiä Ninolle. Satua ja Elisabetia on ainakin eniten ikävä, ei kuulemma kukaan ole ollut erityisen ikävä.
Ninon mielestä talon mukavin kohta on tupakkapaikka. Talo on muuten vähän kolkko.

Niko puhuu taas Sofia-tapauksesta, väärä valinta oli pahinta mitä hänelle oli sattunut tämän kauden BB:ssä. Niko toivoo että tapaus lähensi hänen ja Sofian välejä.
Niko ei varmaan tule enää BB:seen, vaikkei voittaisikaan tätä kautta. Ninolle riittää se että on saanut olla talossa jo näinkin pitkään, myöskään Nino ei tule koskaan enää sotkemaan elämäänsä BB-taloon.

Ninolla ei ole tietoa siitä mitä tekisi talosta poistumisen jälkeen, mistä saada tuloja elämiseen. Ainakin tuiee karistettua talossa tulleet kilot pois ulkomaailmassa.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 22 Marras 2010 20:51

Lakko nousi esille ja päättivät lähteä PK:seen tekemään sen. :D
Niko: Tämä on riistoa.
Marika: Arktisten olosuhteiden jälkeen.
Nino: Lakkoon saa mennä, jos tuntuu siltä.
Epi: Emme ole syöneet tänään.
Niko: Muutenhan tämä työpaikka on loistava, mutta kyllä pitäisi saada ravintoa.
Mikit naulaan ja koppiin.

20:58 Tulivat lopulta pois. Nino käänsi taas kahvasta ennen summeria ja käskivät odottamaan. Kuului vielä Epin "Moikka moi!" Sitten mikit oikeille omistajille.
N6: Neuvottelut hyvällä mallilla!
P2: On on!
N10: Mul on nälkä!
Takaisin työpisteille.
N6: No niin rakas työparini!
E8: Tee työtä, jolla on tarkoitus.

21:02 E8: Menisin mielelläni saunaan ja nukkumaan. Kävimme äsken lakkoneuvotteluita. Ja pelkään, että vituiks meni. E8 on nyt aivan loppu. Meinaan tempasta hanskaani. Ja tyhjentää 7 viikon siivat. Slayerin kanssa. Toivon, että mestari sen näkee. Tai haistaa. Tämä tuntuu todella tyhmältä. Tuntuu kuin puhuisin itselleni. Tästä tekstin laadusta huomaa, että tälläkin on tarkoituksensa.
P2 kirjoittaa kaiken ylös.

21:04 E8 huuteli, että uskooko N5 hänen kahdeksan kaverin tulevan tänään. N5 ei ole varma. Viimeksihän samassa tehtävässä E8 pamahti ovesta sisään, joten voi ollakin. Ei vaan enää muista niitä kaikkia koodeja, mitä silloin tuli.
E8: Olen aivan vitun valmis.
N6: Mitä olet?
E8: Aivan valmis.
N6 nauroi: Hän on kyllä... Tämä on kyllä aivan mainio työpaikka. Ja lompsat on lyönnissä.

21:07 N6 pohti seuraavaa aihetta ja kysyi, miltä N5:stä tuntui, kun E8 silloin aikoinaan saapui. N5 kertoi odottaneensa vain kivoja bileitä. Sitten tulikin ne surullisen kuuluisat pikkujoulut.
N6: Jonka jälkeen oli vähän vaikeuksia palata töihin.
N5: Oli kyllä. Olimme aivan finaatto kapuutto.
N6 nauroi: Finaatto kapuutto.
N5: Olo oli aivan hirveä.
N6: Vähän meinas kuola valua ja semmoista vaikeutta. Mutta saimme sen onnistuneeksi.
E8 nojailee käsiinsä: Ei jumalauta. Mitä mieltä olette tästä? *Prööt*
M13: Hei E8!
N6: Ei kuulu kyllä tuollaiset tänne työpaikalle. E8 on kyllä aikamoinen paskaperse.
N5: Ei ollut silloin yhtään tuollainen, kun tuli taloon. Oli paljon asiallisempi.
N6: Oli kyllä. Hän oli vain E8, mutta nyt hän on erikoisäijä.
E8 jatkoi huokailuja ja N6 kommentoi, että taitaa olla vähän samanlainen olo kuin itsellä pikkujoulujen jälkeen.

21:11 N5 tuli vessasta ja totesi, ettei olisi kuvitellut tällaista. On paljon rankempaa kuin odotti. N6 oli samaa mieltä. Ehdottomasti paljon rankempi reissu kuin viimeksi. Jotkut tehtävät kivoja, mutta suurin osa tosi rankkaa.

E8 tuli vuorostaan vessasta.
P2 luki: Olette viimeksi muistellut kokemuksianne "Tampere, Helsinki, Turku ja Kuopio". Haluatko jatkaa vielä tätä lausetta jotenkin?
E8: Nämä ovat kaikki kaupunkeja. Joista ei kannata osallistua Big Brotheriin. Kävin äskön kusella. Ja tuli keltaista pissaa.
M13 ja N10: Hähähähähä!
E8: Tiedätsä väsyttää ihan vitusti.

21:14 N5 lähti taas vessaan ja N6 kommentoi E8:lle, että on samanlaisessa kunnossa kuin hän pikkujoulujen jälkeen. E8 ihmetteli silloin, miten voi olla niin huonona, mutta nyt taitaa tietää. Kyllä siinä kuola vähän valui paidalle. Seuraavaksi N6 huomioi uuden työntekijän N10:n. Selvästi intoa riittää töihin.
M13: M13 on myös todella innoissaan!
N6: Minä huomaan sen. Silmät on lähes kiinni ja näytätte aivan kiinalaiselta.
E8: Tai sitten hän on huumeissa.
N6: Tai sitten hän on ottanut taas vitamiinia aamulla väärästä purkista. Jaksaa painaa menee puoleenyöhön asti samoilla silmillä.
Kello soi ja loikkivat heti tekemään evästä.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 22 Marras 2010 21:33

21:20 Piti vaihtaa myös patterit samalla. Nino halusi lähteä tupakalle ja käski muiden tehdä syömistä. Muut vittuilivat vaan, ettei taida N5 ehtiä syömään. Miettivät seuraavia tehtäviä ja Jeboulandiaa ainakin toivottiin. Epille on pääasia, ettei se armeijaäijä tule enää aamulla huutamaan mitään.

21:27 Epi: Miks sä Hunksi tulit tänne uudestaa?
Niko: Me just puhuttii siit tos.
Marika: Mä haluisin kans tohon puhumaa.
Epi: Eiks paikkoi vaihdettuki aina tauon jälkee?
Niko: Joo te siirrytteki tohon seuraavaks.
Marika: Hyvä!
Niko: Mulle toi puhuminen ei sopinu. On pää niin jumis. Mut kai sit jonkiilaist historiaa on tehny, ku on tullu tänne toisen kerran ja ollu loppuu asti. Oliks se sit sen arvost...
Epi: Mä mielummin skippaan sen historian tekemisen. Olis niin paljo parempaaki tekemist.
Niko: No älä vaa. Olis niin priimaa istuu kotoon ja olla vaa koneel.
Marika alkoi hyppimään: Nii koht pääsee kotii! Ja näkee kaikki frendit!
Niko: Me ku päästää nukkumaa, nii se sotamies tulee.
Epi: Voi vittu...

21:30 Kello soitti takaisin töihin.
P2: Voi vittu!
N6: Hommiin! Hommiin! Homminoung!
Meinasivat tuoda teet mukaan, mutta muistuttivat, ettei niitä saa tuoda työpisteille. Äijät kirjoituspaikoilla ja tytöt puhepöydässä. M13 lukee uudelle työntekijälle ohjeet keltaisesta lapusta. N6 kirjoittaa toisessa pöydässä N5:n tarinointia. Puolestaan seuraavalla pisteellä on P2:n vuoro toimia kertojana ja E8 kirjoittaa.

21:38 Petri aloitti muistelmat heti ekasta päivästä. Siitä porukasta on hänen lisäksi enää Marika jäljellä. Läheisimpiä on ollut Hannu, Ville, Satu, Paul, Mari ja Elisabet.

21:46 Nino puolestaan avautui "Nikon suuresta palkinnosta sala-alueella". Se oli järkyttävää, mutta siitä piti selvitä. Niko huokaili kirjoittaessa, että onneksi enää kuusi päivää. Sitten Nino alkoi kertomaan Jeboulandiasta, jossa teemana oli pinkki.

Epi keskeytti toisen pöydän työt ja luki naureskellen uusimman tuotoksen: Olemme suunnitelleet, että tulemme skutsista dösällä Stadiin ja menemme tsiigaan Tikeriin blandikset ja slaikkarit.
Niko: Slaikkarit! Sillee miesten vessaa " :wink2: "
:D

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 22 Marras 2010 22:14

21:49 Petri kertoo naisseikkailuistaan. Ensin oli sutinaa Elisan ja Ksenian kanssa. Seuraavaksi oli Vilhelmiina, joka kuitenkin lopulta piti häntä vain kasana ihmisjätettä. Sitten saapui "Slovaniasta" nainen nimeltään Sandra.
Petri: En pystynyt käyttämään kaikkia voimavarojani, bikoos ai dont spiik veri vell inglis. Pääsin kuitenkin nukkumaan Sandran viereen.

21:51 Tarina jatkuu: Sandran lähdettyä petini oli kylmillään. Joten kysyin Tossua viereeni.
Niko luki Petrin äsken kirjoittamaa tekstiä ja Petri lähti myös naureskelemaan. Epi oli tarinoinut, miten Nino katsoo Petriä ja on selvästi ihastunut, vaikka ei myönnäkään sitä.

21:54 Petri palasi työpisteelleen ja huomasi, että Epi kirjoitti "kysyin tussua viereeni".
Epi: Näpyttelyvirhe!
Niko: Ja tussuahan tuli!
Petri: Tunteemme ei olleet voimakkaita. Mutta yön kylminä tunteina löysimme toisemme. Ja tunteemme löysivät toisensa. Nyt Tossu on lähtenyt. Ja petini on jälleen kylmillään. Nyt jäljellä on enää Mardis, joka on rekkalesbo. Ja Slayeri. Se naisista.
:D

21:56 Seuraavaksi Petri alkoi kertomaan tunteista ja niiden vaikutuksista talossa. Välillä on ollut todella rankkaa. Kuva siirtyi toiseen pisteeseen, jossa Nino tarinoi, miten hautoi munaa 6 ja puoli viikkoa Elisabetin kanssa. Munasta kuoriutui todellaa iso tipu.
Nino: Todella iso tipu... Todella iso tipu... Todella iso tipu... Mitä mä... Se törmäili holtittomasti... Vittu en mä sitä jaksa.
Petri: Nimeltään Nino.
Nino käski olemaan hiljaa. Niko sanoi, että voihan Ninokin puhua koira-Mazasta.

21:58 Ninohan kertoo ja Niko kirjoittaa repeillen: Talossa olen tavannut myös koiran. Nimeltään Petri. Hän on todella törkeä naistenkaataja. Ensin hän iski Ksenian ja särki hänen sydämen.
Petri: Ja tämä koira nimeltään Nino. Loukkasi viattoman luontokappaleen.
Nino: Tämän jälkeen hän siirtyi Elisabetiin.
Niko: Eiks siin välis ollu muita?
Nino: Ketä muita?
Niko: Viltsu.
Nino: Joo Viltsu. Ja sitten tuli Elisabet. Oliks muita?
Petri: Sandra...
Nino: Ainii! Sitten törkeyden huippu! Oli kun asukasvaihtoon tuli kaunis Sandra. Heti ensimmäisenä aamuna koira-Petri oli hivuttautunut hänen viereensä. En ollut uskoa sitä todeksi.
Petri: Hän tykkää miehistä.
Nino: Että hän röyhkeydellään oli käynyt viattoman luontokappaleen kimphuun.
Niko: Ai miten? Kimphuun?
Nino: Kimphuun! Eikä tässä vielä kaikki. Petrin käytös. Petri muuttui kuin taikaiskusta. Aamulla farmarit jalassa ja hieno t-paita päällä. Dödöt kainalossa. Hän hurmasi tai yritti siis viedä Sandrankin sydämen.

22:04 Nino: Mennääks sit johonki muuhun?
Niko: Ethän sä oo viel Elisabetist sanonu mitää.
Nino: Aini! Sitten Petri saalisti viattoman Peppitossun.
Petri: Koira koira koira koira koira Nino.
Nino: Peppitossu antautui Petrin hyväiltäväksi isoilla jykevillä sormillaan.

22:08 Petri: Minulla on nälkä.
Epi luki kirjoittaessa: Koira koira koira koira koira Nino. Minulla on nälkä.
Petri otti täyden paperin ja alkoi lukemaan muille, että on hyvää tekstiä. Niko totesi, että on sielläkin hyvää settiä. "Tapasin koiran nimeltä Petri." Petri luki mm. naisseikkailuistaan. Marika repesi nauramaan loppuhuipennukselle, jossa kerrottiin talon naisten olevan enää rekkalesbo ja Slayeri.

22:10 Nino: Se siitä Petrin röyhkeydestä. Jutut ei kestä enää päivänvaloa.
Petri: Nino on todennäköisesti tehnyt lihomisen Suomen ennätyksen Big Brotherissa. Vaatteet eivät mahdu enää päälle.
Niko: Hän joutuu vaihtamaan sponsoria.
Petri: Putskukin on loppu.
Nino manaili, kun ei keksinyt enää mitään kerrottavaa. Petri sekoittaa hänet. Niko käski kertomaan vaikka siitä laihiksesta, josta sitten kertoikin. Talon jälkeen aikoo aloittaa laihiksen, mikä kestää todella pitkään.

22:12 Petri: Nino lähtee tämän jälkeen Hymyn maksamalle...
Niko: Kullinpidennysreissulle Tallinnaan.
Petri: Eiku virkistysreissulle.
Nino alkaa seuraavaksi kertomaan finaaliviikosta.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 22 Marras 2010 22:28

22:18 Petri: Seuraavaksi suuntaan katseeni kohti tulevaa viikkoa.
Nino: Seuraavaksi...
Niko: No et sä nyt voi matkii. "Seuraavaksi... Laita mulleki se!"
Petrikin nauroi taustalla seuratessa toisen pöydän tapahtumia.
Nino: No laita mulle, et... Toivon, että tulevina päivinä tulisi paljon mahtavia hetkiä Big Brother talossa. Olisi mukava käydä läpi myös niitä mukavia viikkotehtäviä.

22:23 Nino alkoi käymään läpi viikkotehtäviä, mutta muistaa ihan väärässä järjestyksessä. Autiosaari, laiva ja kaukaiset maat laitettu.
Nino: Sen jälkeen tuli laiva...
Niko: Laiva on jo. Sen jälkee tuli farmi.
Ei meinannut Nikokaan enää muistaa ja piti kysellä muilta. Meinasivat laittaa junan jälkeen Jeboulandian, mutta Niko tajusi, että toimistohan siinä välissä oli. Myöskin glamourin taisivat unohtaa kokonaan.

22:27 Niko kommentoi Petrille: "Nino on tehnyt minusta goiraan."
Nino siirtyi puhumaan tästä päivästä. On todella väsynyt, kun on ollut koko päivän ulkona ja olo on muutenkin todella likainen. Toivoo oppivansa tämän BB:n kautta tunnistamaan rajansa. On todella väsynyt ja lopen kyllästynyt puhumaan paskaa helvetin kovalla tuolilla. Toivoo Isoveljen armahtavan heidät vihdoin ja viimein.

22:31 Epi alkoi manailemaan, että kohta se natsi tulee taas. Käskettiin Nikon lukemaan sieltä äskeisestä paperista. Nikoa huvitti, kun "armeijanatsia" kuvattiin sanalla "putskupintainen". Veikkailtiin sen tulevan kohta pumppi päällä. Niko alkoi esittämään, että väijyy Epin sängyn alla ja nousee sieltä. Epi juoksee karkuun yksin tehtäväalueella.
Epi: Mä en tuu!
Niko: Se huutaa noin "Mä tuuuun!"

22:33 Marika alkoi miettimään, jos Epi ja Ville olisivat olleet samaan aikaan talossa. Sitten jos olisivat tulleet tosi hyvin toimeen ja Epiä alettiin kutsumaan Epilaattoriksi, niin Ville olisi voinut olla Vibraattori. :D

Petri: Nino kuuntele, mitä tääl lukee. "Olen huomannut, että Nino on kiinnostunut minun persereijästäni. Minua ei kuitenkaan kiinnosta ylipainoiset ja pienimunaiset valkoiset homot." (tjsp.)
Niko repesi: Pienimunaiset!
Nino: On se törkee!
Niko: On se!
Nino: Homo! Ai sulle pitäis olla iso muna!

22:36 Niko käski Ninoa jatkamaan tekstiä. Oli kirjoitettu, että Nino on saanut talossa mm. kahdet kengät ja sähköhammasharjan.
Niko: Mitä muuta sä oot saanu?
Nino: Pahan mielen.
:)

22:38 Nino päätti alkaa kertomaan huvittavimmasta päivästä. Heräsi siihen, kun Niko huusi ja alkoi oksentamaan sängyn viereen kuin mikäkin idiootti. Niko kirjoitti hekotellen ja heitti, että miltä sekin on "tonne" näyttänyt. Nino lisäsi, että joutui kaiken lisäksi kannattelemaan Nikon päätä, kun oksensi valtoimenaan.

22:40 Ihmeteltiin kolahdusta ja lopulta nähtiin, kun Epi oli iskenyt pään kirjoituskoneeseen. Petri löi pari kertaa lisää näppäimistölle ja muut huutelivat Epiä tsemppaamaan. Pääsee kohta vielä puhumaan M13:ta tilalle. Seuraavaksi P2 alkaa kertomaan Eetusta. On sanonut uittavansa slaikkariaan Slayerissä.

22:43 Marika alkoi huutamaan, että nyt on kamalaa työpaikkakiusaamista. Käskettiin Epiä lukemaan teksti ääneen.
Epi luki Petrin kertomusta: Epi on luvannut uittaa slaikkariaan Slayerin ympykässä ensi sunnuntaina.
Noora: :o :shock:
Epi: Uskon Slayerin antavan Hetalle kunnon imut.
Noora: Jos olisimme ulkomaailmassa, niin voisin läimäyttää P2:ta.
Petri: Minähän vain kerroin, mitä E8 on sanonut.
Noora: Läimäyttäisin myös E8:a. Poskelle.
Niko: Persposkelle!
Petri: Slayeri juuri sanoi, että hän ottaa poskeen.
Epi alkoi kirjoittamaan tätä ja tytöt huusivat, että on todella törkeää seksuaalista kiusaamista työpaikalla.

22:46 Niko nauroi Ninon tarinalle viime viikonlopusta, että eihän se mikään hermoromahdus ollut. Ihan kännit vaan. Nino alkoi räkättämään, ettei missään Tigerissä tule tuollaista kohtausta. Olihan se silloin hermoromahdus. Niko puolusteli, että johtui paikasta. Nino kävi iltaa läpi, kun Niko oli oksennellut ja mennyt sängyn allekin. Epi nosti sitten sänkyä ja revittiin pois. Lisäksi irvisteli kameralle.

22:48 Epi ja Petri alkoivat katselemaan pihalle ja huusivat "Ei! Älä tuu tänne!" Muut menivät paniikkiin ja luulivat, että kouluttaja tulee taas. Paljastui kuitenkin källiksi ja palattiin paikoille.

22:51 Epi PK:seen. Veikkailtiin, että nyt tulee sanomista. Nino sanoi talossa olleen 28 asukasta.
Petri: Luettele kaikki.
Nino: No en muista.
Alkoi kuitenkin luettelemaan. Niko N, Satu, Elisabet, Ellinoora ja sitten tarjosi jo uudestaan Satua. Niko totesi, että se on jo. Nino ei muista enempää. Niko nauroi, että eikö muista Petriä. Kirjoitettiin kaikki talossa olevat ja sitten Nino muisti Jani T:n. Niko lisäsi Jandiksen, vaikka Nino ei ollutkaan talossa samaan aikaan. Nino muisti Riikan, mutta myönsi, ettei muista enää Riikan poikaystävän nimeä.
Niko: E-T.
Nino: E-T. Oliks ne siinä?
Niko: Etsä muista Niko S:ää?
Nino: Niko S.
Niko: Etsä muista Hennaa?
Nino: Henna.
Niko: Etsä muista Mariannaa.
Nino: Marianna. Oliks kaikki?

22:56 Pidettiin tauko ja Nino lähti vessaan. Niko naureskeli Petrille, että kohta se äijä tulee ihan varmasti takaisin. "Vittu mä sanon, jos tulee..." Nino tuli vessasta ja Niko kysyi, mitä haluaa jatkaa. Edellisenä luki "Toivon sydämeni pohjasta, ettei Niko menetä Sofiaa hermoromahduksensa takia." Niko kommentoi tätä, ettei sen takia kyllä käy mitään. Kyllä Sofia on hänet nähnyt.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 22 Marras 2010 23:19

22:58 Epi tuli PK:sta ja kertoi muille, että on ilmoitettavaa. 5 minuuttia aikaa pukea vaatteet ja mennä takaisin tehtäväalueelle. Kaikki huusivat heti, että Epi kusettaa. Epi jatkoi, että parasta on se, että itse saa jäädä sisälle. Epäiltiin vieläkin kusetusta, mutta etenkin tytöt alkoivat jo uskomaan, kun Epi ihan tosissaan muistutti, että aikaa on sitten se 5 minuuttia. Lopulta nauroi kuitenkin, että kusetti ja muut huusivat, kun tässä taas sen näkee, ettei voi talossa luottaa mihinkään.

23:12 Noora joutui puhumaan yksin, kun Marika lähti PK:seen. Alkoi vaan nauramaan hallitsemattomasti ja Niko kommentoi, että nyt se Noorankin hermoromahdus tapahtuu. Siitä se lähtee. Marika tuli lopulta pois ja kertoi kikatellen, että nyt pitää oikeasti mennä tehtäväalueelle, kun Epi meni kusettamaan sellaista. Ei mennyt läpi. Mutta tuli oikeasti ilmoitettavaa mikeistä. Johtoa ei saa kääriä montaa kertaa mikin ympärille. Tarkistivat, ettei edes ole. Nooralla ei ainakaan ollut edes yhtä kertaa kierretty.

23:18 BB keskeytti yllättäen tarinoinnin ja käski Ninoa jättämään mikrofonin PK:seen korjattavaksi.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 22 Marras 2010 23:55

Työpäivä näköjään päättynyt. Epi rennosti alasti suihkussa, kun tytöt vaihtavat vieressä biksuja päälle. Niko menossa kylpyyn.

23:57 Epi sai pestyä ja Marika hyökkäsi seuraavaksi. Nooralla vielä yläosa vaiheessa pyyhkeen päällä. Marika mietti tehtäväiä, että tuleekohan ne kaikki. Niko ei usko siihen. Varmaan tekevät pari päivässä. Nyt on siis ollut autiosaari ja toimisto. Marika lisäsi alokasajan. Nikon mielestä on tosin aika hölmöä, jos huomenna vielä jatkavat töitä. Ei ihmiset sitä jaksa katsoa enää uudestaan.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 22 Marras 2010 23:57

Asukkaiden käydessä makkarissa he huomasivat, että BB oli vienyt puolet sängyistä, eli makkarissa on enää kolme sänkyä.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”