92. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 92. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 23 Marras 2010 20:57

Jeboulandiassa soi tivolimusiikki ja sitten itse Jebou alkoi lallattelemaan samaa. Porukalla hauskaa.
Jebou: Mitä murmelit?
Marika: Mikä boogie?
Jebou: Je!
Asukkaat: Bou!
Jebou: Je!
Asukkaat: Bou!
Jebou: Je!
Asukkaat: Bou!
Jebou: Bou!
Pieni hiljaisuus ja mässäily jatkui.
Jebou: Älkää päästäkö pullukkaa popsimaa kaikkee.
Muut: Ei päästetä.
Marika: Tarkottikohan se mua vai Ninoo?
Nino: Ei Nino oo ottan viel yhtää keksii.
Jebou: Ootpa.
Nino: En.
Jebou: Oot.
Nino: En.
Jebou: Oot.
Nino: En oo ottan yhtä ainutta.
Jebou: Oot.
Nino: Enenenenenenen!
Jebou: Ootootootootootoot!
Epi: Moikka.
Jebou jatkoi kuitenkin vielä huutelemista.
Asukkaat: Mardis Mardis Mardiiis!
Jebou: Herkkuja ruokapöytään!
[smilie=a_bravo.gif]

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: 92. päivä

Viesti Kirjoittaja Karhu » 23 Marras 2010 21:58

Nino hämmästyi kun Niko ei ole koskaan tapellut baarissa. Kukaan ei ole lyönyt, eikä ole lyönyt ketään.

-Siis eiks sua muka koskaan kukaan oo lyönyt jossain baarissa?!
-Ei ikinä
-Etkä sä oo lyönyt ketään?
-En oo... miks mua oltas?!

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 92. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 23 Marras 2010 22:48

"Mä en oo koskaan" -peli jatkuu edelleen.
Jebou otti yhteyttä: Tiiätteks te mitä? Mä en oo koskaan kuunnellu "Mä en oo koskaan" -peliä yli kolmea tuntia putkeen. Hähähähä!
Asukkaat ihmettelivät naureskellen, että ovatko pelanneet jo kolme tuntia. Jebou jatkoi, että on nyt sellainen tunne, että.. ja musiikki alkoi. "Should I stay or should I go" Päättelivät pääsevänsä pois sala-alueelta. Nino kävi kokeilemassa ovea, mutta lukossa oli. Biisi viittaa siis torstaihin.

23:00 Pääsivät baaripaskomisen kautta bajamajapanoihin. Nikolle tuli mieleen, kun olivat BB:n jälkeen RMJ:ssä. Se oli silloin Porissa. Yksi nimeltämainitsematon tyyppi samalta kaudelta törmäsi Nikoon sattumalta ja alkoi tohkeissaan kertomaan, mitä oli tapahtunut. Oli mennyt kaupungille kävelemään ennen keikkoja. Joku oli tunnistanut ja tullut sanomaan, että on Porin paras suihinottaja ja kysyi, että haluaako hänen näyttävän. Oli sitten hetken miettinyt hämmentyneenä ja sitten mentiin vessaan.

23:03 Satu-tanssia vedetään taas Epin, Petrin, Nikon ja Marikan toimesta. Valotkin vilkkuu jo.
Marika: Valomerkki!?

23:05 Loppubiisi meni normaalissa valaistuksessa. Esitettiin toisten tanssityylejä hengästymiseen asti.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 92. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 23 Marras 2010 23:57

23:23 Nino alkoi avautumaan Petrille "koiruuksista". Muut ihmettelivät, miksi sanoo aina Petriä koiraksi. Nino selitti kaikista naisseikkailuista ja kertoi jonkun pettämis- / nöyryyttämisesimerkin omasta elämästä.
Nino: Ja se ykski meni hyttii itkemää.
Petri: Minkä mä sille voin, jos toinen alkaa itkemää? En mä voi päiväs rakastuu.
Nino: Ja sit sä menit panemaa sit toista.
Petri: Enhän mä ku sit suomalaist ja ruotsalaist.
Nino: Noni! Goirra!
Niko: Toihan on ihan normaalii meininkii laival.
Epi: Toihan oli itse asias aika huono saldo.
Petri: Nii parhaimmat vetää kymment.
Noora: Mun mielestä irtosuhteis ei oo mitään vikaa. Ei se tee koiraa.
Nino: Mut mä oon kuunnellu kolme kuukautta näit juttui. Et sä tiiä kaikkee.
Nino säkätti, että ei todellakaan kuuntele Petriltä sitä, että Outi elättää hänet. Asuu muka sen luona ja Outi maksaa kaiken. On kyllä ihan oma koti. Siitä se kaikki lähti. Petri sanoi, että kulkeehan Nino koko ajan Outin limulla. Nino huusi, että niin kulkeekin. Kai sitä nyt kulkee, kun niitä on. Jos on Ferrari tallissa, niin kyllä ajelee sillä. Petrille on vaan jäänyt se kuva, että Outi on se nobody ja Nino kingi. Outi hakee aina joka paikasta ym. Nino huusi, että tottakai hakee, kun se on paras kaveri. Kyllä itsekin hakee Outia.
Niko: Kaks koiraa taistelee.
Epi: Tää on dogfight!
Jebou-biisi keskeytti sanaharkan.

23:31 Biisi loppui. Marika totesi vielä, että voisiko sen koira-aiheen unohtaa. Jos se ei ole pelkkää läppää. Niko sanoi, että niillä on vaan viha-rakkaussuhde. Petri voi kyllä myöntää ihan suoraan olevansa koira. Mikäs siinä, jos haluaa tositen luo syömään ilmaiseksi ja rapsuteltavaksi. Vielä väännettiin kylpytakkien käytöstä. Nino kun käyttää ihan mitä vaan, vaikka jokaisella kuuluisi olla oma. Petri ei etenkään tykkää käyttää Ninon likaista, jos oma on jossain puhtaana naulassa. Nino selitti, miten viime kaudella, josta ei kylläkään saisi puhua, käytettiin kaikkia ihan sekaisin.

23:34 Ja se keskustelu saatiin päätökseen. Alettiin haaveilemaan nukkumisesta.
Niko: Täähän on siit erikoinen paikka, ettei mee valot pois.
Noora: Eikö?
Epi: En mä pysty nukkuu ainakaa, jos on valot päällä.
Nino: Eiks tääl muka mee?
Niko: No etsä muista? Eihän tääl mee.
Noora: Se kusettaa.
Niko: Yritin huijata.
Niko kertoi, missä on samanlainen katkaisin kuin makkarissa. Epi kävi laittamassa valot pois.
Petri: Mä meen nukkumaaung!
Eipä mentykään vielä, kun Isoveljen toimesta laitettiin valot takaisin päälle.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 92. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 23 Marras 2010 23:57

23:45 Lauloivat Mökkitietä ja sieltähän se pärähti soimaan. :)

23:49 Toivoivat jokaiselle yhtä biisiä. Epi tilasi ainakin Kaija Koon Vapaan. Petri mietti, että Arttu Wiskari on kyllä soinut aika monta kertaa talossa. Lauloi myös kerran suorassa, vaikka ensin ei meinannutkaan.
Kuulutus: *Pling plong pling* Tää. Yö. Nyt. Ollaan. Vaan. Ja. Hengaillaan. Ei. Mennä. Nukkumaan. Asemalla. Soitellaan. Ja. Svengaillaan. Kun. Junaa. Odotetaan.
Ja Hengaillaan lähti soimaan.
Niko: Tää on tullu aikasemminki tällee.
Petri: Oli junaviikko.
Epi: Kirka saatana.
Noora: Kirkaki kuoli vittu. Mä olin kattoos Amin Asikaisen matsii, ku Kirka kuoli.

23:52 Biisi loppui.
Epi: Kaija Kokkola - Vapaa!
Totesivat, että se on aika jännä, ettei sitä ole soitettu. 7 viikkoa jo toivottu.
Epi: Youtube!
Niko: Ei sit ihan Youtubest soiteta.
Petri: Arttu Wiskarissaki kesti vähä aikaa. Ja sitte sitä alkoki tulla.
Niko: Nii ne laitto *fi-fi-fiuu-pop*
Petri: Toi oli ihan hirvee hitti kesällä.
Niko: Ja kukaa meist ei tienny sit.
Petri: Mä lauloin sit vaa. Ja sit mä olin nukkumas, ku se soi.
Niko: Mä mietin, et voisko se olla. Me oltii altaas ja mä sanoin tytöille, et voisko olla. Sit mä näin, ku sä juoksit sielt " [smilie=a_yumdumdoodledum.gif] ", nii mä tiesin, et on tää.
Petri: "Arttu Wiskariiih!"

23:56 Fiilaten ja höyläten soi seuraavana.
Marika: En oo koskaa kuullu tätä biisiä.
Noora: Tä? Piste.
Joku: Ei varmaa Ninokaa.
Marika: Onks tää ollu ihan suomeks? Kyl mä oon kuullu, et on tämmönen biisi, mut en mä tät ennen oo kuullu.

23:58 Petri: "Sain herkkuja sormiin, ne pyyhin salin seiniin."
Muut: Maaza!
Sekin loppui. Epi tilasi seuraavana Lootusasentoon. Marika haluaisi Lady Gagaa.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”