Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja knocker » 27 Marras 2010 23:29

Järkkyä, että jengin pitää mennä nukkumaan huppareissa.

No, jotain positiivista -> eivät joudu nukkumaan ulkona. :roll:
a walking disaster

ellu himaan
Juonittelija
Viestit: 189
Liittynyt: 12 Marras 2010 12:28

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja ellu himaan » 27 Marras 2010 23:36

:damnfunny Hitto kun oisvatkin joutuneet olee pihalla vikan yön :tired

Siis oikeesti...vika ilta tuolla ja jengi meni nukkumaan... eihän noi oo ihan normi iltoinakaan menny tähän aikaan koisimaan... Niin kun nikodemus halus viel tän illan bilettää... ja hobittikin niitä after partyja halusi... kisakestävyys on todella nollissa noilla hyyppäreillä. Ja huomenna sitten makoilevat soffilla ja kitisevät taas...-sattuu päähän, peräpukamiin, on vilu/nälkä/väsy, aika ei kulu+ oi hitto kun ois jo ilta et pääsis täältä pois, ei haittaa vaikken voittas mut haluun pois, onkohan mun äiti sun äitin vieressä tuolla studiossa, mitä laitan päälle, miten laitan tukan PLÄÄ PLÄÄ!

Jebou, nyt mäkin liityn siihen kaikkien aikojen paskin kausi jengiin :festari:

Ja reippaat rehdit pojat siellä mardista TAAS arvostelevat. Odotan et sanovat ton saman sille kun tulee makkariin... BUAHAHHAHHAA! Vitut sanovat, saatanan velliperseet! Nuoleskelevat taas vaan...
Mä oon kana, jos et usko -KOT KOT

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 27 Marras 2010 23:39

ellu himaan kirjoitti:Siis oikeesti...vika ilta tuolla ja jengi meni nukkumaan... eihän noi oo ihan normi iltoinakaan menny tähän aikaan koisimaan...
Ei niin. Vaan paljon aiemmin.
ellu himaan kirjoitti:Ja reippaat rehdit pojat siellä mardista TAAS arvostelevat. Odotan et sanovat ton saman sille kun tulee makkariin... BUAHAHHAHHAA! Vitut sanovat, saatanan velliperseet! Nuoleskelevat taas vaan...
Onhan se kamalaa arvostelua, kun huokailivat, miten Marika jaksaa hinkata joka ilta meikkejä pois naamasta. Eikä kaikki edes lähde.

ellu himaan
Juonittelija
Viestit: 189
Liittynyt: 12 Marras 2010 12:28

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja ellu himaan » 27 Marras 2010 23:49

^BB talo vaikenee...toistaiseksi!

AamuPÄIVÄN kitinöitä odotellessa. (toisaalta hyvä, täs kerkee itte vielä baariin vetää perskeet olalle :lets dance: )

[juuso] No oon sit taas kattonu ihan eri beebeetä kun sä, ei ne ainakaan mun kellon mukaan oo ennen menny koisimaan paljon aiemmin ku tänään :victorianfalls:
Joo, aika neiteilyä toikin keskustelu kuitenkin. Kundit puhuu jonkun meikeistä WAU!
Mä oon kana, jos et usko -KOT KOT

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja warre1 » 27 Marras 2010 23:54

ei vaiennut ihan vielä tältä yöltäkään vaan ensin soi Michael Jacksonin can't stop loving You.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja knocker » 28 Marras 2010 00:32

Mä unohdin mainita sellaisen jutun tältä päivältä, kun Marika söi sitä kakkua, mitä eilen tilasivat jälkkäriksi. Meni valitsemaan Ninolle vaatteita biisiä varten, niin tällä aikaa Eetu ja Niko veti sen kakun lopun naamariinsa.
Marika tän huomatessaan totesi, että siinä meni sitten sekin, mutta onneksi oli muuten niin fiiliksissä, ettei kummempaa mekkalaa nostanut.

Mainitsin tämänkin siksi, että tällä kaudella on järkyttävän paljon ollut näitä "mulle kaikki, nopeet syö hitaat" -juttuja. Tällä kaudella tosiaankin kulissit kaatui.
Kattilanatsismia en ole koskaan ymmärtänyt, mutta tällä kaudella on loistanut juurikin tämä itsekkyys etenkin ruuan suhteen.
Hyvä esimerkki tästä oli myös Janin tuomitseminen, kun viihtyi keittiössä. Pahimpia tuomitsijoita oli Eetu, joka ei tehnyt keittiössä itse yhtään mitään. Eetuhan se Nimitti Janin kokkijaniksi.
a walking disaster

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja Mole » 28 Marras 2010 00:35

^^ ihmettelen myös miten Eetu on selviytynyt armeijassa kun on niin ronkeli ruoan suhteen. Mikään ei oikein herralle kelpaa. Muutenkin valitti vähän asiasta kuin asiasta.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja Evalds » 28 Marras 2010 00:43

Mole kirjoitti:^^ ihmettelen myös miten Eetu on selviytynyt armeijassa kun on niin ronkeli ruoan suhteen. Mikään ei oikein herralle kelpaa. Muutenkin valitti vähän asiasta kuin asiasta.
Oikeesti Eetu oli juuri valituskone ja ei yhtään hauska!

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 28 Marras 2010 00:49

^No eipä Epi armeijakokemuksiaan kehunut ole...päinvastoin...

Joko Epillä on Vilu, nälkä taikka väsy taikka sitten kaikkea noista...

Noista Tää muistaa miähen ja laskelmoiduista jutuista...

Tää ei tunnista kun pari Thrillerin biisiä joten toi Ellu-kytkentä ei haittaa...

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 28 Marras 2010 00:51

RealPlayer kirjoitti: Joko Epillä on Vilu, nälkä taikka uni
Kaikilla asukkailla on finndomokylmässä asunnossa kylmä. Suurin osa, ellei jopa kaikki, asukkaat on valittanu nälkääkin. Ja päiväunikiellon takia kaikki on ollu väsyneitä.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 28 Marras 2010 00:52

Mole kirjoitti:^^ ihmettelen myös miten Eetu on selviytynyt armeijassa kun on niin ronkeli ruoan suhteen. Mikään ei oikein herralle kelpaa. Muutenkin valitti vähän asiasta kuin asiasta.
Oliko se sitten Eetu joka sanoi, että oli ollut reppu aina täynnä makkaraa? Vai Petri (kun olivat uusinta-autiosaaritehtävää suorittamassa äskettäin).
knocker kirjoitti:
Punde kirjoitti:
knocker kirjoitti: Mä olen onneksi tykännyt Maikkelista niin kauan, että pystyn kuuntelemaan sitä ilman, että yhtään mitään BB:iin liittyvää tulee mieleen. :)
Sama, tosin oon tykänny vaan sen biiseistä. Joistaki. Ja mistään ei tule kyllä onneksi pätkääkään ellu mieleen.
Joo, mä korjaan, että Maikkelin musiikkia myös tarkoitin...
Ja minä olen ollut fani vuodesta ysikyt-jotain niin ei siinä yksi Elisa paljon onneksi hetkauta. Tosin sen räntäsadetanssin olisin kyllä mieluusti nähnyt.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja Mole » 28 Marras 2010 00:54

tuusannuuska kirjoitti:
Mole kirjoitti:^^ ihmettelen myös miten Eetu on selviytynyt armeijassa kun on niin ronkeli ruoan suhteen. Mikään ei oikein herralle kelpaa. Muutenkin valitti vähän asiasta kuin asiasta.
Oliko se sitten Eetu joka sanoi, että oli ollut reppu aina täynnä makkaraa? Vai Petri (kun olivat uusinta-autiosaaritehtävää suorittamassa äskettäin).
Petri sanoi ainakin viime viikolla hoitaneensa homman noin.

laatuviihde
Tuotannon kätyri
Viestit: 577
Liittynyt: 15 Loka 2009 02:47

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja laatuviihde » 28 Marras 2010 01:51

Mole kirjoitti:
tuusannuuska kirjoitti:
Mole kirjoitti:^^ ihmettelen myös miten Eetu on selviytynyt armeijassa kun on niin ronkeli ruoan suhteen. Mikään ei oikein herralle kelpaa. Muutenkin valitti vähän asiasta kuin asiasta.
Oliko se sitten Eetu joka sanoi, että oli ollut reppu aina täynnä makkaraa? Vai Petri (kun olivat uusinta-autiosaaritehtävää suorittamassa äskettäin).
Petri sanoi ainakin viime viikolla hoitaneensa homman noin.
Eetu kertoi vanhempiensa kantaneen hänelle kasarmille lisäproteiinivalmisteita/massanlisääjiä, jottei (lihas)kunto olisi ihan rapistunut jatkuvan ravinnonpuutteen vuoksi. Näitä sitten söi lusikalla purkista. Näin olin ymmärtävänäni.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja Mole » 28 Marras 2010 01:58

^ joo, näin oli. Nyt itsekin tuon muistan. Massanlisääjiä. :lol:

Toki Eetu muistaa viitata Nikoon aina silloin tällöin "Natu-Nikona" eli on tainnut Hunksiaisellakin olla vähän ylimääräistä "voisilmää" aamupuurossa. En toki pysty todistamaan mittään. :wink:

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja ff » 28 Marras 2010 03:26

Jospa tuo Maikkelin nimenomainen biisi (I Just Can't Stop Loving You (Bad-albumilta) oli tarkoitettu nimenomaan NikoN:lle, koska vain yksi yö niin näkee Sofiansa taas. Luulisi ainakin, koska ei nuo muut finalistit ole läheskään muistellut ketään lähimmäistään niin paljon mitä NikoN. Mutta tosiaan olisi tuo käynyt Elisabetillekin, mutta turboäänillä hän lähti jo tuossa päivää vaille viikko sitten.

Tuotannossakin näköjään kunnioitetaan MJ:n musiikkia, kun viime vuonna oli se "huikea/tyylikäs" thriller tanssiesitys asukkaiden esitettävänä, josta muistaa ainakin Antin muikeat ilmeet puuntakaa. :thumbsup Olihan siellä viime vuonnakin joku kova MJ-fani liekö ollut Stephania, mutta ei ihan niin näkyvä ollut kuin Ellu. Kai se oli Stephania, saatan muistaa väärinkin. Ai niin eikös siellä soitettu illan ajan hänen musiikkiaan, kun oli vasta hiljattain poistunut hämärän rajamaille.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

ellu himaan
Juonittelija
Viestit: 189
Liittynyt: 12 Marras 2010 12:28

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja ellu himaan » 28 Marras 2010 09:43

Ei perskutarallaa, kermaperseet vetää vaan unta palloon vielä tähän aikaan, vaik menivät illalla tosi ajoissa punkkaan. Eihän tässä oo mitään järkeä kun vielä vikana päivänäkin noitten annetaan koisata tuolla perseet homeessa :tired

Vois kenraali putskunaama mennä herättää ne ja pitää noille vielä kunnon aamusulkeiset näin vikan päivän kunniaksi. :shock:

LIS: Siis oikeesti, aikamoinen rimanalitus tuotannolta antaa noitten nukkua vaan. Viimemetreillä mennään niin kait se pitää ruveta äänestypäätöksiä tekemään kuorsauksen/tuhinan perusteella. No, toivottavasti sentään muistavat noi herättää edes suoraan lähetykseen :whois:
Mä oon kana, jos et usko -KOT KOT

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 28 Marras 2010 09:44

ff kirjoitti:Jospa tuo Maikkelin nimenomainen biisi (I Just Can't Stop Loving You (Bad-albumilta) oli tarkoitettu nimenomaan NikoN:lle, koska vain yksi yö niin näkee Sofiansa taas. Luulisi ainakin, koska ei nuo muut finalistit ole läheskään muistellut ketään lähimmäistään niin paljon mitä NikoN. Mutta tosiaan olisi tuo käynyt Elisabetillekin, mutta turboäänillä hän lähti jo tuossa päivää vaille viikko sitten.
Toisaalta kyllähän "Mökkitiekin" raikui talossa jo Petrin poistumisen jälkeen (kaikille tuli heti Petri mieleen ja nostivat maljoja tämän kunniaksi), joten ei ole täysin mahdoton ajatus, että osalla biisivalinnoista olisi ollut tarkoitus muistuttaa myös hiljattain poistuneista keskeisistä asukkaista. Ovat puhuneetkin Elisabetistä moneen kertaan finaaliviikolla; muisteluvideon myötä ja muutenkin.

Avatar
bbblaza-fani
Käsikirjoittaja
Viestit: 985
Liittynyt: 01 Loka 2006 23:50

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja bbblaza-fani » 28 Marras 2010 11:01

knocker kirjoitti:Mä unohdin mainita sellaisen jutun tältä päivältä, kun Marika söi sitä kakkua, mitä eilen tilasivat jälkkäriksi. Meni valitsemaan Ninolle vaatteita biisiä varten, niin tällä aikaa Eetu ja Niko veti sen kakun lopun naamariinsa.
Marika tän huomatessaan totesi, että siinä meni sitten sekin, mutta onneksi oli muuten niin fiiliksissä, ettei kummempaa mekkalaa nostanut.

Mainitsin tämänkin siksi, että tällä kaudella on järkyttävän paljon ollut näitä "mulle kaikki, nopeet syö hitaat" -juttuja. Tällä kaudella tosiaankin kulissit kaatui.
täähän on hieno kehityssuunta! vielä kun tottuisivat pojatkin kajalit päällä nukkumiseen joka yö, 666! vai ei marikaa saaneet taaskaan suuttumaan. olisivat kehuneet kakkua hyväksi ja pesseet marikan kaikki vaatteet vahingossa jonkun värjäävän meikkipurkkinsa kanssa. kohta heräävät kauneusunilta läpivetämään viimeistä mahdollisuuttaan. huomentaaaa!
kuuluuko makkariin seinäin takaa jo jotain huutoa? pimahtiko kameramies lopulta?

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 28 Marras 2010 11:09

^ Jotain vaimeita ääniä tosiaan kuului kamerakäytävän seinien läpi. Kulissit kaatuvat?

Avatar
bbblaza-fani
Käsikirjoittaja
Viestit: 985
Liittynyt: 01 Loka 2006 23:50

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja bbblaza-fani » 28 Marras 2010 11:12

kolistelua, hörähtelyä ja puhetta kuuluu välillä. kolmonen on jotain..puhukaa selvemmin tuotanto!
ihan kuin nikokin olisi jo havahtunut kuuntelemaan ja kurkkimaan? näkeeköhän lasin läpi? evr iskee?..ovien ääntä..vittu purkavat jo kulisseja! hei, mä oon maksanu tästä kakkelista! pitäkää kulissit pystyssä vai herääkö noi suoraan studioon!?

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 28 Marras 2010 11:18

finalistit herätettiin ja musiikki soi (amarilloon)... varmaan nukkuivat pitkät unet kun ensiyönä voi mennä suht pitkään juhliessa ja seuraavana päivänä vielä haastattelujuttuja :)

jotain tuotannon puhetta kyllä taisi kuulua läpi... n.11.10
ja noin

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 28 Marras 2010 11:19

Jatkuvasti jotain mölistään seinien takana kyllä nyt, tai sitten miksauksessa on vaimeasti mukana jotain ylimääräisiä tuotannon mikrofoneja. Miesten vaimeita keskusteluääniä, ovien paiskimisia, askelten ääniä, tavaroiden raahaamista.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”