Oletko joskus harkinnut BB-Taloon hakemista?

Suomen Big Brotheriin liittyvät äänestykset ja keskustelua pääsivuston äänestyksistä.

Oletko joskus harkinnut BB-Taloon hakemista?

Olen ja olen hakenut
5
7%
Olen ja en ole vielä hakenut / ehkä haen
23
31%
En ole harkinnut
42
57%
Olen ollut jo talossa
4
5%
 
Ääniä yhteensä: 74

mikkoouu
Kesä-Esa
Viestit: 43
Liittynyt: 07 Marras 2009 12:35

Re: Oletko joskus harkinnut BB-Taloon hakemista?

Viesti Kirjoittaja mikkoouu » 23 Marras 2010 18:07

oon harkinnut, mutta en tiiä uskallanko loppujen lopuks hakea. Mieli tekis kyl, mut saas nähä ny.

Avatar
Morso
Työläinen
Viestit: 146
Liittynyt: 09 Marras 2010 15:01

Re: Oletko joskus harkinnut BB-Taloon hakemista?

Viesti Kirjoittaja Morso » 24 Marras 2010 13:48

Olen harkinnut asiaa, mutta en todellakaan koskaan menisi BB:hen (niin kun ne mut sinne ottaiskin.... :roll:
Mutta oon miettinyt että menis vähäksi aikaa viettämään tuollaista BB-elämää pois tästä normaalimaailmasta. Siinä touhussa on kuitenkin liikaa huonoja puolia, mm. julkisuus, suljetut paikat, pakko olla koko ajan monen ihmisen kans samoissa tiloissa... Ja koska mulla on huono itsetunto, en osaisi ottaa katsojilta saatua palautetta vastaan. Ottaisin kaikki haukkumiset liian vakavasti :victorianfalls:
Ja mun pitää aina saada tietää etukäteen mitä on tulossa tapahtumaan...

Eli BB-talo ei todellakaan olis sopiva paikka mulle.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Oletko joskus harkinnut BB-Taloon hakemista?

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 24 Marras 2010 15:44

En ole koskaan vakavissani edes harkinnut taloonhakua. Olisin Suomi-tuotannon ikähaarukkaan varmasti jo liian vanha, enkä tykkäisi julkiriepottelusta jossain Seiskoissa ja vastaavissa. ("Näin paljon BB-asukit tienaavat!" jne.)

Kokemus voisi sinänsä olla mielenkiintoinen. Ottaen huomioon Suomi-tuotannon tason, varmaan kuitenkin valittaisin talossa viikkotehtävien kehnosta ja amatöörimäisestä toteutuksesta sekä muista tuotantoteknisistä seikoista, jotka voisi hoitaa paremmin tai kekseliäämmin. Sitten saisin rankkua tuotannon asioista puhumisesta. (Paitsi että rankkuahan ei ainakaan kuluneella kaudella juuri ole tullut, nuhtelevia kuulutuksia vain.) Suunnittelua ja harjoittelua vaativien tehtävien osalta olisin se ärsyttävä perfektionisti, joka haluaa vielä himpun verran lisäpanostusta kun muut laiskimukset kokevat, että rimaa altapäin hipova juostenkustu toteutus on "ihan hyvä jo."

Uskon, että talorutiineihin pystyisin kyllä sopeutumaan, eikä eristys ulkomaailmasta tai tietoisuus kameroista tekisi erityisen tiukkaa. Ihan sama myös, vaikka pallit ja karvainen perse ruudussa vilahtelisivatkin: kävisin varmaan suihkussa ja saunassa alasti ihan oman mukavuudenhalun vuoksi. Eri asia onko siitä viihteeksi kenellekään.

Yleensä tulen aika hyvin toimeen ihmisten kanssa, enkä ainakaan ole se, joka ensimmäisenä alkaa laittaa nappeja vastakkain jonkun kanssa tai vetäytymään eri seuraan ja hyljeksimään. Mutta asukasporukan ryhmädynamiikka tietysti on ihan arpapeliä kunakin vuonna.

Peitonheilutukset? No jaa. Riippuu niin tilanteesta, vastapuolesta ja taloahdistuksen sekä "läheisyydenkaipuun" asteesta. Tuskin sellaista tilaisuutta edes kohdalle tarjoutuisi. Tunteenpurkaukset? Kaipa minut tavalla tai toisella murtumaan saisi, en vain tiedä mikä olisi aihe. Raivostuminen? Olen aika viilipytty. Taloympäristö tai sopivan veetumainen asuinkumppani voisi tietysti saada aikaan jotain tavallisuudesta poikkeavia reaktioita. Kännit? Ehkä voisin oksentaa kukkapurkkiin ja kärsiä darrasta kuten muutkin, mutta alkoholin voimalla ei kyllä tule mitään erityisiä Jekyll & Hyde -efektejä. En polta, joten tupakointikiellot olisivat yhdentekeviä, enkä ole ruokarajoitteinen joten melkein mikä vain syötävä käy, myös kurjuusmuonat.

Tärkein kuitenkin puuttuu: en keksi miksi kukaan jaksaisi minua seurailla. Sopivan juttukaverin kanssa keskusteluja ja läpänheittoa varmaan syntyisi hyvin monenkinlaisista aihepiireistä (paitsi urheilusta ja autoista, joista en kummastakaan ole erityisen kiinnostunut) ja yleissivistyskin taitaa olla muutamaa kertaluokkaa paremmassa kuosissa kuin keskiverrolla BB-asukilla, mutta en ole mikään erityisen värikäs tai räväkkä tyyppi: garderoobiini ei kuulu mitään erikoismies-asusteita, en värjää hiuksiani, meikkaa, steppaa, jonglööraa, päästä suustani ääniefektejä, puhu elottomille esineille, putoile yöllä sängystä tai tee muutakaan erottuvaa. Laulaa ehkä juuri ja juuri voisin. Taustani ovat myös ihan tylsät ja tavalliset eikä minulla ole kavereita, joista kertoa loputtomasti mielipuolisia känniääliösankaritarinoita.

"Peliä" olisin huono pelaamaan, kun en varmaan uskoisi yhtään voitonmahdollisuuksiini. Ottaisin kokemuksen kannalta. Keskustelupalstat? Tulisin saatana itse oikaisemaan kaikki teidän paskapuheenne, ja niistä vasta kinkerit tulisivatkin. Tissejä en ottaisi vaikka Hymy maksaisikin.

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Oletko joskus harkinnut BB-Taloon hakemista?

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 24 Marras 2010 19:52

Spencer kirjoitti:Kyllä, mutta en ole vielä (tosissani) hakenut. Joskus ekalla tai tokalla kaudella taisin laittaa vitsillä hakemuksen pienessä sievässä. En ole satavarma asiasta. :D En ole siis vakavissani hakenut, mutta voisin hakea. Kohtahan se voi olla myöhäistä. Kaikkea pitää kokeilla.

Jos haen, niin ei varmaan kannata mainita missään vaiheessa, että olen täällä modena. Voipi tulla sanomista Aaltoselta (ja Räisäseltä). :blackeye Vasta astellessani taloon voisin jysäyttää "uutispommin", että se on Spencer BBPlazalta tässä morjensta.
Lupaan plussata jos haet ja pääset ;) :D

Avatar
miimii85
Sveitsi
Viestit: 98
Liittynyt: 24 Elo 2010 18:37

Re: Oletko joskus harkinnut BB-Taloon hakemista?

Viesti Kirjoittaja miimii85 » 24 Marras 2010 20:46

Olen ja muistaakseni kakkoskaudelle hain.
In: Ei kukaan ku Joni lähti
Out: Dani, Joonas, Tuulikki, Armi, Jonathan, Tuija

efuman
Toukka
Viestit: 5
Liittynyt: 24 Elo 2009 13:36
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Oletko joskus harkinnut BB-Taloon hakemista?

Viesti Kirjoittaja efuman » 26 Marras 2010 10:16

Olen hakenu ja tulen kyllä hakemaan uudestaankin. Tälle kaudelle en päässy hakutilaisuuteen työkiireiden takia, mutta toivottavasti ensi kaudelle sitten.
Ehdoton Kaki-fani

2010 suosikit

1. Noora 2.Marika 3.Nino 4. Niko N

Avatar
numppi
BB4-asukas
Viestit: 145
Liittynyt: 08 Loka 2009 13:12
Paikkakunta: Tyrnävä

Re: Oletko joskus harkinnut BB-Taloon hakemista?

Viesti Kirjoittaja numppi » 27 Marras 2010 23:15

Kyllä hain, 2008 ainoa kerta ja silloin tärppäsi. Itseasiassa edellisenä päivänä oli Kärppien mestaruusjuhlat, jonne Leviltä tulin. Illan pimeinä tunteina pyyhkäisimme nykyään jo poistuneen Onnelan ohi, ja lyötiin 4 kaverin kanssa puhelimet soimaan ihan läpällä. 4h odottamisen ja uskomattoman vahvojen krapuloiden päätteeksi pääsin haastatteluun, jossa taisi mennä hieman päälle 15minuuttia. Sitten tulikin tekstaria ja sun muuta härpäkettä ja reissua, ja lopulta pääsin haistelemaan mitä se talo on.

Eli, vahingossa sinne päätyi, vaikkakin useasti ja usealle olin sanonu, että jonain päivänä mie tuolla talossa ainaki käyn. Nyt se käynti oli vajaan kuukauden mittainen. Enkä kadu. Vaikkakin tästä jää loppuunsa käteen pelkästään iso kourallinen paskaa, niin en kadu. Nyt talo on haisteltu, ja siittä olen ylpeä. Sitä kun ei joka poika pääse kuitenkaan tekemään, vaikka moni siellä käykin nykymenolla jonkinmoisen mutkan.

Nykyään miettisin jo kahdesti, hakisinko mukaan. Mahdollinen All-Stars kutsu, maybe, who know's. Kerran sain julkisuuden karistettua pois, jota ei kaipaa, niin haluaisiko sitä enää. Toisaalta, jos heti pääsisi taloon sisälle, eikä intruudeina, niin... Kaksipiippuinen juttu, jota joutuisi pähkäilemään tosiaan vähän kauemmin kuin sen verran, että laittaa herätyskellon soimaan :thumbsup
K*sista hommaa on munuaisen duuni -Riku Rantala

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Oletko joskus harkinnut BB-Taloon hakemista?

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 28 Marras 2010 00:25

^ Kyllä sua ihan mielellään näkisi talossa uudestaan :)

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Oletko joskus harkinnut BB-Taloon hakemista?

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 29 Marras 2010 15:43

En ole harkinnut, en ainakaan nykymuotoiseen versioon. Huonounisena sekoaisin varmaan melko nopeasti.
Tuhahtelisin nurkassa paheksuvasti muiden ilonpidolle.

Sitten, jos tulisi BB, mihin ei otettaisi kuin yli 35 -vuotiaita, voisin harkitakin.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
playtupus
Vaihtoasukas
Viestit: 314
Liittynyt: 21 Elo 2010 11:24
Paikkakunta: Hamina

Re: Oletko joskus harkinnut BB-Taloon hakemista?

Viesti Kirjoittaja playtupus » 29 Marras 2010 17:35

Olisin laittanut olen ja en aiokaan hakea, jos sellainen olisi ollut.
On olemassa kolmenlaisia matemaatikoita -niitä, jotka osaavat laskea ja niitä, jotka eivät. -Enrico Bombieri

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Äänestykset”