Oletko joskus harkinnut BB-Taloon hakemista?

Suomen Big Brotheriin liittyvät äänestykset ja keskustelua pääsivuston äänestyksistä.

Oletko joskus harkinnut BB-Taloon hakemista?

Olen ja olen hakenut
5
7%
Olen ja en ole vielä hakenut / ehkä haen
23
31%
En ole harkinnut
42
57%
Olen ollut jo talossa
4
5%
 
Ääniä yhteensä: 74

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Oletko joskus harkinnut BB-Taloon hakemista?

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 02 Marras 2010 15:04

Niin oletko?

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Oletko joskus harkinnut BB-Taloon hakemista?

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 02 Marras 2010 15:05

En ole hakenut, enkä edes harkinnut. En kyllä tällä pärställä pääsiskään.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Oletko joskus harkinnut BB-Taloon hakemista?

Viesti Kirjoittaja Anira » 02 Marras 2010 15:39

En ole harkinnut enkä kyllä ajatellut ikinä hakeakaan. Ei ole mun juttuni. :D

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Oletko joskus harkinnut BB-Taloon hakemista?

Viesti Kirjoittaja JVDS » 02 Marras 2010 16:00

En ole koskaan vakavissani harkinnut hakevani taloon. Tuskin pää kestäisi olla neljän seinän sisällä samojen ihmisten kanssa kolmea kuukautta enkä varmaan olisi kovin mielenkiintoinen asukas paitsi ehkä kännispäiten. Täältä käsin on helpompi tuomita muiden tekemisiä ;)
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Oletko joskus harkinnut BB-Taloon hakemista?

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 02 Marras 2010 16:43

Olen kyllä joka kausi miettinyt millainen asukki olisin, ja miten eri tilanteissa olisin käyttäytynyt. En kuitenkaan ole koskaan hakenut. Ja tuskinpa haenkaan.

Avatar
Marianne
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1581
Liittynyt: 08 Elo 2006 23:28

Re: Oletko joskus harkinnut BB-Taloon hakemista?

Viesti Kirjoittaja Marianne » 02 Marras 2010 16:53

Olen harkinnut, mutta en voi mennä sinne koska olen niin ujo ja hiljainen.
Kahdella ekalle kaudella olisin voinut mennä, mutta en enää kun kakkoskaudella oli talossa niin järkyttävän tylsä meininki ja epämiellyttävät asukit.
Jos bb:ssä olisi kunnon tehtäviä, myös viikonloppuisin ja asukkaina kaikenlaisia ihmisiä eikä vain pissiksiä, niin osallistuisin bb:n enemmän kuin mielelläni.

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Re: Oletko joskus harkinnut BB-Taloon hakemista?

Viesti Kirjoittaja gemini » 02 Marras 2010 17:03

En ikinä. En haluaisi olla televisiossa ja ihmisten ruodittavana. Inhottaisi kaikki suihkukäynnit, pukeutumiset, vessakäynnit. En osaa laulaa/tanssia/näytellä ja BB:ssä on aina jotain näytelmiä tai muuta. Tutustun todella hitaasti muihin ihmisiin. En kestäisi katsella omia kuvia netistä/lehdistä/TV:stä jne. Lisäksi en haluaisi, että minusta ja tekemisistäni sekä menneisyydestäni juoruttaisiin lehdille. Eli ei kiitos BB-talolle omalla kohdallani.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Oletko joskus harkinnut BB-Taloon hakemista?

Viesti Kirjoittaja Risto » 02 Marras 2010 17:07

Enpä ole harkinnut. Mulla on liian ruma naama telkkariin.

Utunga
Juonittelija
Viestit: 187
Liittynyt: 16 Elo 2010 01:04

Re: Oletko joskus harkinnut BB-Taloon hakemista?

Viesti Kirjoittaja Utunga » 02 Marras 2010 17:13

Olen harkinnut hakemista, viime kauden jälkeen jopa ihan puolivakavissani. En kuitenkaan ole halukas levittelemään kaikkia nuoruussekoilujeni kaappiluurankoja seiskan sivuilla joten olen päättänyt jättää hakukierrokset väliin. Lisäksi olen melko reilusti BB-asukkaiden keski-iän ylittänyt :)

Talossa kuvittelisin jääväni melko laimeaksi tapaukseksi, josta ainoat muistamisen arvoiset asiat olisivat EsaA -tyyppinen sarkastinen huumori ja Vilhelmiinamainen sääntöpäsmäröinti. Minut todennäköisesti poistettaisiin talosta alkoholin liiallisen nauttimisen jälkeen tehdyn sääntörikkomuksen seurauksena (vaihtoehdot NikoS, Ville, Hannu ja Mika ovat kaikki yhtä mahdollisia rikkomuksia).

Tuotantotiimin jäsenenä voisin kuvitella olevani; "taustalla varjoissa" olisi mielenkiintoista hääriä.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Oletko joskus harkinnut BB-Taloon hakemista?

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 02 Marras 2010 17:17

Jossain vaiheessa tuli mietittyä suht vakavastikin, että miten hommassa kävisi. Puhetta oli kaverin kanssa hakea vaikka ihan läpällä ja mennä vaan haistelemaan tunnelmia, jos ei mitään muuta saa irti. Eka mahdollisuus hakea on kuitenkin vasta ensi keväänä, jos siis koko kautta enää tulee. Viime keväänä kun olin vielä paria kuukautta vaille 18.

Tosin meno on nyt sellaista, etten näillä näkymin todellakaan halua olla mukana tällaisessa perseilyssä. Tuskin kuitenkaan pääsisin kuin korkeintaan ekasta moimoi-tilaisuudesta jatkoon. Viimeistään siinä vaiheessa kosahtaa, kun saavat selville, että täällä sitä haukutaan tuotanto ns. mustaksi paskaksi.

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Oletko joskus harkinnut BB-Taloon hakemista?

Viesti Kirjoittaja James » 02 Marras 2010 17:34

Olen ja olen hakenut.

Olihan se kokemus käydä tänä keväänä hakutilaisuudessa. Tällä naamalla ja vartalolla tuskin vain on mitään jakoa tuonne päästä ikinä, mutta kyllä minä tuolla luultavasti viihtyisin. Varsinkin slummi olisi ollut erittäin kiva kokea kun miettii edellisten kausien tehtäviä.
Aika pitkälle se Habibkin tuolla lähes näkymättömänä asusteli, joten kyllähän tuolla varmasti saumoja olisi taustallakin hiippailemalla asustaa jokunen viikko.

Avatar
sunday
Vaihtoasukas
Viestit: 329
Liittynyt: 02 Syys 2009 00:11

Re: Oletko joskus harkinnut BB-Taloon hakemista?

Viesti Kirjoittaja sunday » 02 Marras 2010 18:04

En tiedä, voinko varsinaisesti sanoa harkinneeni hakemista, mutta on sitä tullut mietittyä aina välillä. Mulla on varmaan nyt joku sellainen vaihe elämässä, että "itseni löytäminen" mietityttää ja kiinnostaa hirveästi, ja kyllähän pitkä aika lukittuna neljän seinän sisälle samojen naamojen kanssa varmasti olisi tosi opettavainen ja kasvattava kokemus. Psykologia kiinnostaa myös ihan yleisellä tasolla, ja BB-talo on tosi kiehtova siltäkin kannalta ajateltuna, ja olisi jännää vertailla, miten erilaiselta kaikki näyttää talon sisältä katsottuna. Ja saisihan BB:stä varmasti niitä uusia kokemuksiakin vaikka millä mitalla, ja jos hyvin kävisi, niin myös kavereita.

Olisihan niitä syitä hakea taloon ihan mukavasti, mutta taitaa kuitenkin olla niin, että syyt olla hakematta painaa enemmän. En missään nimessä haluaisi mitään seiskajulkisuutta, enkä haluaisi saada otsaani julkkistyrkyn leimaa. En tiedä, miten BB-etuliite vaikuttaisi työnhaussa ja arkielämässä, mutta kuvittelisin, että siitä saattaa aiheutua ongelmia. Ja ne talon kamerat olisivat myös aika paha paikka. Ahdistaa ajatuskin, että mun jokaista liikettä seurattaisi. En ikinä haluaisi, että mua kuvattaisi vessassa, suihkussa, kännissä, ja koko Suomi - mukaanluettuna mun vanhemmat, pikkusisko, kaverit, isovanhemmat - voisi katsella... hyi kamala. Mulla ei taida olla niin hyvä itsetunto, että kestäisin sellaista nöyryytystä. Tai että kestäisin lukea netistä viestejä, joissa mut haukutaan ihan lyttyyn, koska tiedän kyllä, että oon sen verran utelias, että varmasti lukisin foorumeita.

Eli joo, tuskin koskaan haen taloon, vaikka se tavallaan kovasti kiinnostaisikin.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Oletko joskus harkinnut BB-Taloon hakemista?

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 02 Marras 2010 21:16

Olen harkinnut hakemista.

En kuitenkaan tällä tuotantoporukalla uskalla taloon hakea kun tietää millaista nöyryyttämistä se prosessi olisi täynnä, ja kun palkintosumma on noinkin pieni niin ei kyllä ole sen arvoista ollenkaan.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Oletko joskus harkinnut BB-Taloon hakemista?

Viesti Kirjoittaja minna » 02 Marras 2010 22:43

Täytyi laittaa, että olen harkinnut vaikken oikeastaan koskaan ole ajatellut ihan tosissani asiaa. Lähinnä olisi aina kiinnostanut tietää, että kuinka pitkälle sitä muka pääsisi.

Syy miksi en hae on se, että en pidä itseäni sellaisena, josta kukaan saisi tuollaisessa ohjelmassa mitään irti. Tosin tämähän olisi tuontatotiimin päätettävissä, mutta jos mielestäni asiat ovat näin, niin turhaa sitä itseään tuonne yrittää tunkea.

EDIT: Harkinnut, en hakenut
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Oletko joskus harkinnut BB-Taloon hakemista?

Viesti Kirjoittaja calderyon » 02 Marras 2010 22:47

Olen harkinnut hakemista jo vuodesta 2006, mutta en usko hakevani, johtuen siitä että taloon pääsyssä olisi enemmän negatiivisia puolia kuin positiivisia.

Eipä sillä, minua edes taloon koskaan otettaisiin, mutta...
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko joskus harkinnut BB-Taloon hakemista?

Viesti Kirjoittaja Sihi » 02 Marras 2010 23:12

Hain ekalle kaudelle, mutta sittemmin olen viisastunut ja tajunnut, että en ole tarpeeksi kiinnostava ihminen kyseiseen ohjelmaan. ;)
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Oletko joskus harkinnut BB-Taloon hakemista?

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 03 Marras 2010 00:27

Harkitsisin hakemista jos kyseessä olisi edes jossain määrin mielenkiintoinen kokemus ja pääsisi kokeilemaan asioita joita ei ulkomaailmassa todennäköisesti koskaan kokeilisi. Nykymallillaan talossa on aivan liikaa hetkiä jolloin ei tehdä mitään, tiedetä mistään mitään, kiinnostuta mistään, jakseta mitään, yritetä yhtään, innostuta, yllätytä, uskota, pelätä... Lisäksi täytyisi olla työtön ja julkisuudenkipeä (edes jollain tasolla).

Hakeminen voisi toisaalta olla mielenkiintoista ihan muuten vaan, jotta tietäisi olisiko edes jonkinlainen mahdollisuus päästä taloon. Paitsi että en halua edes tuon tuotannon "Asukkaaksi taloon"-ohjelmaan.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Oletko joskus harkinnut BB-Taloon hakemista?

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 03 Marras 2010 18:36

En ole harkinnut. En minä siellä kuitenkaan pärjäisi.
Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman ihmisiä. (Mika Viljanen)

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Oletko joskus harkinnut BB-Taloon hakemista?

Viesti Kirjoittaja sandman » 04 Marras 2010 00:44

Olen harkinnut ja harkitsen vieläkin,,, periaatteessa...

Mutta sanotaanko vaikka näin, että olen suunnilleen 2010 diilin Jounin ja Alin sekä BB 2010 Vilhelmiinan sekasikiö (tosin miespuolinen), jos nyt vertaan työhistoriaani...

Jounin lailla olen aina ollut se moottori työpisteissäni, Alin lailla tapanani on ollut kertoa työtovereilleni suoraan mitä mieltä olen, jos joku sitä nillittämiseksi kutsuu niin siitä vaan, minun mielestäni se on avautumista, kyllä terveelle mielenterveydelle tekee hyvää joskus valittaakin, vitun sairastahan se on jos kaikki rakastaa aina kaikkia. Ja Vilhelmiinan tavoin minulla on semmoinen kontrolloimisen tarve - ei sairas, kuten ei ollut Vilhelmiinallakaan, tv teki sen vaan pahemmaksi.

Eli lopuksi sanoisin että tiedän todella hyvin että minulla ei olisi tulevaisuutta suomen bb talossa, ei minkään laista. Mutta toisaalta ohjelman seuraamisessa on se yksi mielenkiinnon pointti juuri se että voi pohtia miten sitä itse pärjäisi tai ei pärjäisi talossa :blackeye

Avatar
Deanna
Mökkiläinen
Viestit: 202
Liittynyt: 04 Loka 2009 12:15

Re: Oletko joskus harkinnut BB-Taloon hakemista?

Viesti Kirjoittaja Deanna » 04 Marras 2010 17:04

Koskaan en ole vakavissani harkinnut BB-taloon hakemista. Lähinnä joskus on tullut mietittyä, että miten pärjäisin neljän seinän sisällä täysin tuntemattomien ihmisten kanssa.
Kuva

1k3l
Mökkiläinen
Viestit: 231
Liittynyt: 08 Loka 2011 14:40

Re: Oletko joskus harkinnut BB-Taloon hakemista?

Viesti Kirjoittaja 1k3l » 04 Marras 2010 21:15

en enkä harkitse

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Oletko joskus harkinnut BB-Taloon hakemista?

Viesti Kirjoittaja Spencer » 23 Marras 2010 18:06

Kyllä, mutta en ole vielä (tosissani) hakenut. Joskus ekalla tai tokalla kaudella taisin laittaa vitsillä hakemuksen pienessä sievässä. En ole satavarma asiasta. :D En ole siis vakavissani hakenut, mutta voisin hakea. Kohtahan se voi olla myöhäistä. Kaikkea pitää kokeilla.

Jos haen, niin ei varmaan kannata mainita missään vaiheessa, että olen täällä modena. Voipi tulla sanomista Aaltoselta (ja Räisäseltä). :blackeye Vasta astellessani taloon voisin jysäyttää "uutispommin", että se on Spencer BBPlazalta tässä morjensta.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Äänestykset”