kyllästyttääkö?

Vastaa Viestiin

minua kyllästyttää

koko bb touhu
2
5%
vain plazan foorumi
2
5%
vain Talon touhut
7
18%
ei kyllästytä yhtään
13
34%
kyllästyttää vain vähän
11
29%
en löydä taaskaan sopivaa vaihtoehtoa
3
8%
 
Ääniä yhteensä: 38

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

kyllästyttääkö?

Viesti Kirjoittaja big.mac » 03 Marras 2005 10:48

miten on, kyllästyttääkö jo? Eikö enää huvita kommentoida muiden juttuja... [/b]
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Foksi
Tuotantoassistentti
Viestit: 50
Liittynyt: 06 Elo 2005 13:12
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Foksi » 03 Marras 2005 10:55

Talon touhut kyllästyttää sen verran, että en ole jaksanut enää katsoa kun pari jaksoa viikossa. Armeijatehtävä on tosin ollut mukavaa vaihtelua.

dal
Intruuderi
Viestit: 252
Liittynyt: 05 Touko 2005 16:39
Paikkakunta: Lahti, Finland

Viesti Kirjoittaja dal » 03 Marras 2005 11:01

Tietyt asiat kyllästyttää yleismaailmallisesti ja niin pois päin.

Tässä keskustelussa kyllästyttää se, että olen jossain määrin pudonnut kärryiltä kun en ole hetkeen täällä vieraillut :)
Oli tullut selväksi ettei asiasta selvittäisi puhumalla.

Avatar
FC Mixula
Vaihtoasukas
Viestit: 303
Liittynyt: 19 Helmi 2005 14:49
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja FC Mixula » 03 Marras 2005 18:39

Ei kyllästytä yhtään! Tätä touhua katsoisi maailman tappiin asti. :D

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 03 Marras 2005 18:49

Pakko oli vastata ettei kyllästytä yhtään, kiitos tämän viikon tehtävien ja käänteiden, joita vaan tuntuu tulevan lisää.

Viime viikolla olisin vastannut että vähän kyllästyttää, 2 viikkoa sitten melkein kyllästytti koko touhu.

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 03 Marras 2005 19:23

Ei kyllästytä, kyllä minä muistan vielä tätä edellisen televisioidun bb:n sen verran hyvin että äkkiä unohtuu kyllästymiseen viittaavat ajatukset kun vähän muistelee :twisted:

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 03 Marras 2005 20:43

Työt painaa päälle, joten jää tuo katsominen iltaan. Sellaista matkaväsymystä on ollut, kun päivät seuraavat toisiaan eikä joka päivä voi olla häätöpäivä. Aavistelen silti, että ohjelman päätyttyä joulukuun alussa voi olo olla muutaman päivän jossain määrin vaillinainen. Ei enää voi klikata nettikameraa päälle ja seurata toisten elämää...

Avatar
Delfiini
Häädetty
Viestit: 22
Liittynyt: 08 Maalis 2005 17:06

Viesti Kirjoittaja Delfiini » 03 Marras 2005 21:50

Ei kyllästytä BB! Ainoa mikä kyllästyttää on tän Foorumin käsittämättömät otsikot ja valikoitten älytön jaottelu, mutta jos kirjoittelisin useammin, niin kenties oppisin ne tuntemaan :oops:
Kaikki paitsi purjehdus on turhaa

Boldis
Peitonheiluttaja
Viestit: 164
Liittynyt: 23 Tammi 2005 09:58

Viesti Kirjoittaja Boldis » 03 Marras 2005 22:25

Eipä kyllästytä. :)

Päivittäin mahdollisuuksien mukaan vierailen foorumilla ja kirjoittelen jos o kirjoittamista. Yllätyksekseni jopa äitini katsoo Big Brotheria. :lol:

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 04 Marras 2005 00:51

Välillä on kyllästyttänyt. Mutta kuten Pundekin sanoi ei enää - kiitos mielenkiintoisten tehtävien ja niiden tuomin tapahtumin.
-Oh my god...

Avatar
ruuti
Kesä-Esa
Viestit: 48
Liittynyt: 24 Tammi 2005 22:21
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ruuti » 04 Marras 2005 13:00

Pahasti on kyllästyttänyt koko bb alusta asti.
Mutta siihen vaikuttaa myös, että on jonkinlaista elämääkin ollut havaittavissa, harvemmin olen kotona ollut bb:n dailyn aikana.
Foorumilla käyntikin hyvin harvinaista, mitä nyt töissä niin tylsää on niin.. :)
Toisaalta meno talossa on taas mennyt vähän parempaan suuntaan kun porukka on vähentynyt, tai sitten se vaan tuntuu siltä kun pitkästä aikaa on ohjelmaa tullut seurattua.

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 04 Marras 2005 15:04

Ainoa mikä kyllästyttää on tän Foorumin käsittämättömät otsikot ja valikoitten älytön jaottelu
Ihan uteliaisuudesta kysyn mikä niissä on älytöntä :)

Avatar
clementine0
Tuotantoassistentti
Viestit: 55
Liittynyt: 20 Syys 2005 11:53

Viesti Kirjoittaja clementine0 » 04 Marras 2005 16:40

Vähän kyllästyttää, armeija tehtävän aikaan en jaksanut uutisia subin sivuilta lukea (vaikka tavallisesti luen niitä koko ajan), mutta tv'stä katsottuna sekin oli ihan mielenkiintoista touhua. Vähän on maku mennyt kun melkein kaikki joita kannatin on tippunut pois. Kuitenkin katson tunnollisesti joka päivä dailyn ja extrankin usein.

Sakallio
Kuhnuri
Viestit: 63
Liittynyt: 26 Elo 2005 12:25

Viesti Kirjoittaja Sakallio » 06 Marras 2005 13:31

Pakko vastata, että kyllästyttää. Enpä näe näköpiirissä, että talossa tapahtuisi mitään järisyttävää. Asukkaat tulevat tällä hetkellä toimeen liian hyvin keskenään ohjelman mielenkiinnon kannalta. Talosta on äänestetty pois persoonat, jotka aiheuttaisivat asukkaiden välillä konflikteja. Varsinkin miehet tulevat keskenään toimeen niin hyvin, että on vaikea nähdä heidän välillään tapahtuvan mitään erikoista. Tiina ja Terhikin ovat suht värittömiä aiheuttaen lähinnä ärsytystä joillakin piirteillään.

Pistän toivoni mielenkiintoisiin viikko- ja päivätehtäviin sekä niihin liittyviin palkintoihin, jotka mahdollisesti tarjoaisivat jotain lisämaustetta talon nyt niin auvoiseen elämään. Itse odotan BB:ltä jotain yllätyksellistä vetoa, jotta homma piristyisi.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 06 Marras 2005 15:26

Ei kyllästytä kyllä yhtään. Vähän hassut vaihtoehdot taas, muttei näistä nyt ainankaan mikään.

Talon meininki on ihan hyvää ja eihän sitä tarvitse katsella jos käy tympimään.
Miksi BBplaza kävisi tympimään? :P

Avatar
Poroneiti
Kuhnuri
Viestit: 67
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:55
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Poroneiti » 06 Marras 2005 17:54

Eipä löytynyt sopivaa vastausta. Lähinnä noista olisi tähän foorumiin kyllästyminen, mutta kun on siinä muutakin (jotkut ehkä tietääkin, en ala tässä selittelemään). Itse ohjelma ei ole kyllästyttänyt, ainakaan kovin pahasti. Lähetysaikoihin olen kyllä kyllästynyt, nukuttaa koko ajan aivan penteleesti.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 09 Marras 2005 07:57

Kyllästyttää vähäsen, voi olla että se on vaan tämä marraskuukin. Nyt olen jättänyt muutaman viime jakson katsomatta ja mennyt nukkumaan ihan suosiolla. Tuntuu vaan siltä että draaman aika on talossa auttamattomasti ohi ja loppu on semmoista yhdessäoloa. Joskus ehkä Tiina mököttää, pojat sanoo jotain tyhmää tai hassua, Antti sovittelee, Terhi itkee... mut siinä se sitten on. Ei tule yllätyksiä, ellei BB sitten niitä järkkää.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 09 Marras 2005 08:08

Musta oli eilinen jakso tosi kiva katsoa kun olivat niin innoissaan uudesta viikkotehtävästä... Minua ei ole tora ja riita kauheasti viihdyttänyt vaan etsi bb-talosta hauskoja juttuja... mutta minua on alkanut vähän kyllästyttää tää foorumilla olevat kirjoittelut ja kirjoittajien välillä pikkumaiset kommentit kilpailijoiden älykkyydestä ja ristiriitaisuuksista... ja olen varmasti sortunut siihen itsekin (tunnustan syyllisyyteni ennekuin kukaan osoittaa minua sormella)
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Äänestykset”