Joko nyt kyllästyttää?

Vastaa Viestiin

Kyllästyttääkö?

Kyllä, kiitti mulle riitti!
6
19%
Kyllä, mutta vain vähäsen
15
48%
Eipä oikeastaan, on vain muuta puuhaa
2
6%
Ei, ihan kiva on katsella edelleenkin
6
19%
Oi jospa vuorokaudessa olisi enemmän kuin 24 tuntia niin katsoisin BB:tä vielä enemmän
1
3%
Mikään vaihtoehdoista ei taaskaan sovi
1
3%
 
Ääniä yhteensä: 31

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Joko nyt kyllästyttää?

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 24 Marras 2005 10:12

Joko on SSB:n katseluinto hiipunut ja miksi?
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 24 Marras 2005 10:20

Näiden väliin menee:

Kyllä, kiitti mulle riitti!
Kyllä, mutta vain vähäsen

Olen katsonut viime viikolla yhden jakson + häädön, tällä viikolla eilen 20 minuuttia. Ei vain jaksa enää enkä halua muuttaa mielipidettänikään - eli en halua alkaa tykkäämään Antista.

logik
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 11 Heinä 2005 17:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja logik » 24 Marras 2005 10:27

Täysin samaa mieltä Tapetin kanssa että väliin olis mennyt. Äänestin kuitenkin sitten "mutta vain vähäsen"-osaa, sillä ihan kokonaan ei vielä riittänyt.

Tällä viikolla olen vissiin yhden dailyn katsonut kokonaan, muut olen jättänyt joko kokonaan väliin tai olen nukahtanut kesken kaiken. Kukaan ei enää uskalla oikein ottaa yhteen kenenkään kanssa kun se kisa on niin lähellä loppuaan. Tiina se kiukuttelee joten se varmaan lähtee. Antti se sveitseilee, Terhistä moni asia ei ole reilua (paitsi se, että on päässy hiplaamaan vähän Anttia viikon pikkutehtävien menestyksen myötä) ja Perttu heiluttaa miekkaansa ja jauhaa skeidaa.

Avatar
Foksi
Tuotantoassistentti
Viestit: 50
Liittynyt: 06 Elo 2005 13:12
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Foksi » 24 Marras 2005 10:52

Mikan lähtö tappoi kiinnostusta seurata BB:tä entisestään. Nykyään mulla on yleensä BB vaan taustalla päällä ja puuhailen samaan aikaan jotain muuta. Eileen rupesin miettimään, että katonko mä oikeesti TV:stä ohjelmaa missä 2 miestä virkkaa? Silloon tuli mitta täyteen :) . Onneks Antin karisma pelastaa tilannetta sen verran, että edes vähän viitsii katsoa.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 24 Marras 2005 12:39

Ei, ihan mukava katsella edelleen. SBB:tä on jäljellä enää viikko ja ei tätä enempää ehkä jaksaisi katsoakaan.

Faktahan on se että ihmiset joiden takia olen katsonut BB:tä ovat jo melkein kaikki lähteneet. Lähinnä Antin ja ehkä Pertun takia jaksan vielä ohjelmaa seurata. Jos talossa olisi jäljellä esim. Terhi, Tiina, Timo ja Antti S niin katselu kyllä olisi loppunut.

Ensivuonna sitten uudestaan ja uudet tyypit, niinku.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 24 Marras 2005 12:45

Alkaa olla kisaväsymystä täälläkin, Mikan lähtö oli se viimeinen niitti, kaikki omat suosikit ovat jo ulos talosta ja voittajankin henkilöllisyys suhteellisen varma, jännitys on siis kadonnut. :?

Muutamana viime päivänä olen jättänyt suosiolla katsomatta, nukkuminen vaan kiinnostaa enemmän, sunnuntain ja torstain jaksot tulee katsottua, ei ehkä muuta. Ehkä sitten ensi vuonna uudestaan paremmalla onnella.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 24 Marras 2005 15:11

Kyllähän se hieman alkaa kyllästyttää, suurimmaksi osaksi sen takia että taloon jäävät juuri ne (Perttua lukuunottamatta) henkilöt jotka eivät noita paikkoja ole ansainneet.. monesti jää nykyisin päivän ohjelma katsomatta koska luvassa on kuitenkin Tiinan laulua, Terhin itkemistä ja Antin myötäilyä :(. Perttu on viihdyttävä mutta tilanne alkaa olla hänellekin jopa liikaa.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 24 Marras 2005 15:39

kyllä edelleen katson kaikki dailyt, mutta extraa en niinkään... vähän kyllästyttää tää foorumi, kun jotenkin ei ole tullut enää mitään uutta kommentoitavaa, paitsi sitten nyt ja kohta taas ja huomenna
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 24 Marras 2005 17:30

Kyllä hiukan. Mutta finaalia odotetaan kovasti. Vaikka tuo Mika sieltä lähtikin jo :(

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 24 Marras 2005 21:32

Kyllä sitä on tullut vähemmän katsottua, kun tuo Elämä neuvoi, että töitäkin pitäisi tehdä nykyään se minimi 8 tuntia. Iltaisin sitten katsellaan, kun eihän tässä enää ole jäljelläkään paljoa. Hieman liian pitkä aika tämä 3 kuukautta on siinä mielessä, että katsojalta vaaditaan sitkeyttä, kun taas kahdessa kuukaudessa epäilen ettei talossa kerkeisi tapahtumaan vielä tarpeeksi. Lisäksi talossa on pääosin enää vain tasapaksua porukkaa.

Ensikautta innolla odottelen!

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 24 Marras 2005 23:44

Kyllä kyllästyttää. Ongelma on siinä, että niin moni mielenkiintoinen henkilö sai jo alussa lähteä. Mm. Iina, Hanna, Minna, Jani ja Antti S. äänestettiin jo alussa ulos, kun katsojat halusivat ärsyttävistä ihmisistä eroon. No eipä ole enää talossa ketään kuka ärsyttäisi muita ja tämä on tulos. Olen tästä asiasta kirjoitellut jo ajat sitten, että näin siinä käy kun äänestetään aina ulos se, jossa on eniten mielenkiintoa.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 25 Marras 2005 00:29

On kyllästyttänyt jo kauan, mutta täällä sitä yhä roikutaan. ;)

Syyt kyllästymiseen:
1) asukasvalinnat
2) asukkailla liian vähän tekemistä, tilanne talossa liian vakaa, väriä puuttuu
3) mitä pidemmälle BB (tai oikeastaan mikä tahansa tosi-tv-ohjelma) puolivälin jälkeen etenee, sitä vähemmän minua kiinnostaa; puolivälin paikkeilla on vielä sopivasti ihmisiä mukana (riittävän paljon jotta on vaihtelua, riittävän vähän jotta voi keskittyä kaikkiin) ja soppa maukkaimmillaan; loppua kohden asukkaat alkavat olla liian tuttuja toisilleen eikä mitään uutta keskusteltavaakaan ilmaannu, kun kaikki ovat lukittuna samaan tilaan

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 25 Marras 2005 00:41

Olen samaa mieltä, että Big Brother on parhaimmillaan noin puolessa välissä. Silloin on ehtinyt jo kiintyä asukkaisiin, mutta on kuitenkin vielä yllätyksiä tulossa ja asukkaita tarpeeksi.

Suomen Big Brotherin häätöajat ovat hieman huonot. Ensinnäkin ensimmäinen häätö oli jo viikon kuluttua eli taloon jäi 11 asukasta. Loput asukkaat ovat tulleet kahden viikon välein ja nyt vielä kolme asukasta joutuu olemaan neljä päivää kolmestaan talossa. Itse haluaisin taloon esim. 18 ihmistä, joista 5-6 pääsisi finaaliäänestykseen niin olisi siinä lopussakin enemmän tapahtumia.

Boldis
Peitonheiluttaja
Viestit: 164
Liittynyt: 23 Tammi 2005 09:58

Viesti Kirjoittaja Boldis » 25 Marras 2005 22:26

No esim. jos keskiviikkoisin tulee jalkapalloa neloselta, ni silloin en ees voi katsoo Big Brotherii ja muutenki jotenki alkaa vähä kiinnostus lopahtamaan jne et silloin samanaikaisesti tekee jotain muutakin kun yrittää kuunnella/katsoa Big Brotheria.

Avatar
FC Mixula
Vaihtoasukas
Viestit: 303
Liittynyt: 19 Helmi 2005 14:49
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja FC Mixula » 26 Marras 2005 16:08

No pikkuisen on laskenut into Mikan tippumisen jälkeen ja tylsän tehtävän mieluummin seuraan samaan aikaan tulevaa Pimp my Ride ja Jackass, mutta periaatteessa vain tuon tylsän tehtävän takia ja loppu häämöttää. Huokaus.

Avatar
Foksi
Tuotantoassistentti
Viestit: 50
Liittynyt: 06 Elo 2005 13:12
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Foksi » 28 Marras 2005 10:25

Yleensä mun mielestä BB:ssä on meininki parantunut, kun jengi on pienentynyt. Suomessa on kyllä käynyt päinvastoin. Aika kuollutta meininkiä alkaa oleen.

Avatar
Saaga
Merirosvo
Viestit: 1279
Liittynyt: 04 Helmi 2005 20:45
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saaga » 28 Marras 2005 15:06

Kieltämättä hieman on jo BB-väsymystä kohdallani havaittavissa. Mutta onneksi tämä kohta loppuu ja voi jopa alkaa kuuntelemaan musiikkiakin koneelta. :D
I am the sunshine of my life!

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 01 Joulu 2005 11:35

On alkanut hiukan väsyttämään. Osasyynä etenkin Mikan putoaminen. Mutta toisaalta enpä olisi innosta huolimatta ehtinyt viimeiseen viikkoon juuri seuraamaankaan :mrgreen:
Edelleen olen sitä mieltä, että ainakin tämä ensimmäinen SBB olisi saanut kestää vain sen yhdeksän viikkoa...
-Oh my god...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Äänestykset”