Kumman haluaisit lähtevän talosta Jaakon vai Mian?

Jaakko vai Mia?

Jaakko
46
59%
Mia
32
41%
 
Ääniä yhteensä: 78

Friikki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 500
Liittynyt: 10 Elo 2006 12:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Friikki » 10 Loka 2006 17:59

Njuu.. Ei tästä kummallekaan + ääntä voi antaa, haluaisin kummatkin pois talosta mahdollisimman nopeasti..

Mia.. Viime viikon lähetyksissä oli aikalailla poissa näkyvistä, tosin ei ollut kokoajan 100% keskittyminen joka jaksossa, koska oli niin tylsä viikko ettei voinut paljoa vähempää kiinnostaa.. Taitaa Mialla olla ikävä kotiin, kun jo heti alkoi itkemään kun kuuli että viikkotehtävän on keskeytynyt.. Ja lisäksi se pää.. Ei kai saisi ulkonäön perusteella arvostella, mutta silti.. En kyllä itsekkään ole mikään komea poika..

Jaakko.. Ollut pimennossa mulle vielä enemmän kuin Mia, mutta silloinhan ei ole kovinkaan mahdollista ärsyttää toisia ihmisiä.. Esimerkkinä Kaarlo, joka oli monelle todella hyvä tyyppi, kun monelle oli myös inhokki.. Ei paljoa sanomista tästä jäppineestä, kohta alkaa armoaika jo loppumaan.. Olisi aika aueta

+: x
-: Mia

Njoo, ulkonäkö ratkaisi tämän. Jaakolle viikko lisäaikaa vielä, sitten ei enään yhtään.

Susan
Asukaskokelas
Viestit: 105
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:31

Viesti Kirjoittaja Susan » 10 Loka 2006 18:35

Mulle ei kauheesti oo väliä kumpi lähtee. Jaakkoa nyt äänestin hiljaisuutensa vuoksi. Loppupeleissä ihan sama. Ei tarvitse tällä viikolla ainakaan tuhlata rahoja äänestykseen.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Viesti Kirjoittaja realityfan » 10 Loka 2006 20:03

Jaakko voisi jo ripustaa mikrofonin naulaan, tuskinpa sillä on ennen sunnuntaita mitään sanottavaa.

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 10 Loka 2006 20:12

Ehdottomasti Jaakko, sillä hän on mielestäni ollut täysin turha.

Avatar
cicena
Intruuderi
Viestit: 278
Liittynyt: 29 Maalis 2005 22:48
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cicena » 11 Loka 2006 08:51

Siru84 kirjoitti:Mian haluaisin lähtevän :roll: Naisia ei ole talosta lähtenyt juuri yhtään, miehiä sitäkin enemmän ja se suututtaa :x Miehillä on huomattavasti enemmän viihdearvoa kuin naisilla :roll: joten olisi hienoa jos tällä kertaa lähtisi naispuolinen 8)
Miehillä on enemmän viihdearvoa, koska he ovat miehiä? Vai onko kyse persoonasta? Jos on, niin et voi perustella että naisen pitäisi lähteä ulos, koska miehiä on vähemmän. Huoh.

Ja joo haluaisin Jaakon ulos, minua ei ole pelkällä ulkonäöllä koskaan vakuutettu. Hän vaikuttaa seinäkukkaselta tällä hetkellä.
"Just dunking my custard creams in this hot and juicy tea"

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 11 Loka 2006 09:19

big.mac kirjoitti:jaakko sais kyllä lähtee... mä luulen että kun Talossa on enemmän muijii niin sadaan enemmän äksöniä :wink:
eilen olin tätä mieltä mutta tänään en enää tiedä... mua harmittaa kun en ole saanut Jaakosta selkoa, mutta uskoisin kaverissa olevan kuitenkin potentiaalia... Mia taas... mielenkiintoinen kyllä mutta onko hän tarpeeksi mielenkiintoinen... en tiedä
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 11 Loka 2006 10:44

Miksi tässä äänestyksessä ei ole vaihtoehtoa: EOS?

Mä en osaa päättää koska molemmat ovat jotenkin niin tylsiä. :totallybored:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

erkka1
Kasmasiini
Viestit: 4
Liittynyt: 02 Loka 2006 09:42

Viesti Kirjoittaja erkka1 » 11 Loka 2006 11:35

Eiköhän se Mia kuitenkin tällä viikolla lähde, varsinkin jos Jaakko jatkaa eilistä tahtiaan.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 11 Loka 2006 11:40

Monesti käyn äänestämässä täällä kommentoimatta, mutta nyt pitää tehdä päinvastoin. En äänestä, kun en yhtään osaa sanoa. Kumpikaan ei päälähetyksissä ainakaan ole antanut minulle mitään.

Friikki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 500
Liittynyt: 10 Elo 2006 12:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Friikki » 11 Loka 2006 12:55

Juu.. ääneni muuttuu Mian kannalta edulliseksi..
En muistanutkaan kuinka tylsä Jaakko on.. eilinen Reality oli kyllä pohjanoteeraus..

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 11 Loka 2006 14:12

cicena kirjoitti:Miehillä on enemmän viihdearvoa, koska he ovat miehiä? Vai onko kyse persoonasta? Jos on, niin et voi perustella että naisen pitäisi lähteä ulos, koska miehiä on vähemmän. Huoh.
Miehillä on enemmän viihdearvoa koska he ovat miehiä :wink: Toki naisetkin osaavat olla viihdyttäviä, en minä sitä sano, mutta BB-talossa naisten viihdyttävyys ei ole niin kovin laadukasta tai sellaista kiinnostavaa :roll: Tai ainakaan kovin kiinnostavaa :wink: Kyllähän minä naisiakin haluan pitää talossa, mutta mutta... Olen hiljaa 8)
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 11 Loka 2006 14:25

Friikki kirjoitti:Juu.. ääneni muuttuu Mian kannalta edulliseksi..
En muistanutkaan kuinka tylsä Jaakko on.. eilinen Reality oli kyllä pohjanoteeraus..
Eilisen reality oli pohjanoteeraus monessa muussakin suhteessa, joten enpä niin hirveästi laittaisi sen varaan mielikuvia asukkaiden tekemisistä maanantain aikana.

Kaappikello
Tapetti
Viestit: 33
Liittynyt: 20 Syys 2006 16:56

Viesti Kirjoittaja Kaappikello » 11 Loka 2006 22:07

Kumma että sitä ollaan nyt haluamassa se värittömämpi, hiljaisempi ja vähemmän taloon antavampi tyyppi (jaakko) ulos. Toisin se on ollut viimeisessä kolmessa äänestyksessä, enkä laske tähän nyt Sorellaa.

Vähän vielä hakusessa ohjelman tarkoitus (viihde) osalla, mutta eiköhän se siitä kohta. Tai sitten ei. "Mira voittoon".

Edit: Ehkä pitää hieman vetää takaisin. En tykkää ollenkaan Mian miralta kopsatusta (?) "mä on varmaan sit jotenki hirvee ihminen ku jouduin äänestykseen" -itqvinq asenteesta.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 12 Loka 2006 02:31

Mie sanon nyt että Jaakko.....en tykänny sen kännimörköilystä......
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 12 Loka 2006 15:10

Mia pihalle, sillä ei ole tarjonnut mitään.

Jaakko voi aiheuttaa vielä konflikteja esim. Karin kanssa ja ehkä molemmat lentävät sitten pihalle ensi viikolla?

Miettikääs sitä äänestävät Kaki-dissaajat. :wink:

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 12 Loka 2006 15:51

Jaakko on alkanut avata sanaista arkkuaan ja mitä olen uutisia lukenut BB:en liittyen, on hänelläkin kännissä ollut hauskaa :D Miakin toki kännissä varmasti oli, mutta edelleen olen kuitenkin sitä mieltä, että hän saisi lähteä :roll:
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Avatar
minttunen
Työläinen
Viestit: 141
Liittynyt: 13 Syys 2006 20:41
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja minttunen » 12 Loka 2006 16:06

Jaakon tahtoisin pois. Tosin en kyllä taida tähän äänestykseen rahojani laittaa.
Sauli voittoon!!!

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Viesti Kirjoittaja Swoon » 12 Loka 2006 21:11

Jaakko, thank you very much. En jaksa nyt perustella, kaikki fiksut ymmärtää miksi.

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 12 Loka 2006 23:15

Jaakko pois :D Olen siis kääntänyt kelkkani :wink: Vaikutti todella häiriintyneeltä kännissä ollessaan. Pelottavaa! Selvänä ei puhu eikä pukahda ja kännissä hänestä kuoriutuu raivopää :o Pois tuollaiset sekopäät!

Aloin myös pohtimaan, että mitä jos jollakin BB-asukilla (paremminkin uudella asukilla koska niitä ei tunneta niin hyvin) napsahtaa kunnolla.. mitä sitten tapahtuu? :roll: :?:

Mia saa siis minun puolesta vielä viikon armon aikaa :roll: Oli jopa ihan mukavaa katseltavaa kun hän kännissä hyöri :)
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 12 Loka 2006 23:17

Siru84 kirjoitti: Aloin myös pohtimaan, että mitä jos jollakin BB-asukilla (paremminkin uudella asukilla koska niitä ei tunneta niin hyvin) napsahtaa kunnolla.. mitä sitten tapahtuu? :roll: :?:
Eli vanhat asukkaat ovat jo niin tuttuja, että heistä voi turvallisesti sanoa miten he käyttäytyvät eri tilanteissa? Aivan yhtä hyvin siellä voi napsahtaa kenellä tahansa ja mikäli napsahtaa niin voi tulla hyvinkin vauhdikasta katsottavaa.

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 12 Loka 2006 23:38

Petri kirjoitti:Eli vanhat asukkaat ovat jo niin tuttuja, että heistä voi turvallisesti sanoa miten he käyttäytyvät eri tilanteissa? Aivan yhtä hyvin siellä voi napsahtaa kenellä tahansa ja mikäli napsahtaa niin voi tulla hyvinkin vauhdikasta katsottavaa.
Totta puhut kyllä, mutta uusia asukkaita ei tunneta niin hyvin kuin vanhoja :P Ei tietenkään vanhojakaan voi sanoa tuntevansa, muttaaa.... :wink: Olemme tunteneet vanhat asukit kuukausi ja kolme viikkoa suunnilleen ja uudet kaksi viikkoa.

Ja sitä vielä, että Jaakko veti tässä ekan känninsä realityssa ja heti tuli esiin tämä väkivaltainen taipumus kuten esimerkiksi muiden asukkaiden ensimmäisissä viina läträämisissä ei tällaisia nähty :roll: Joopa..
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 13 Loka 2006 07:24

Eli kyseessä ei voinut olla roolin vetäminen vaan Jaakko on oikeasti väkivaltainen? Omasta mielestäni veti roolia, mutta hävettävän huonosti ja typerästi.

Lukittu

Palaa sivulle “Äänestykset”