Kenet haluat taloon?

Lukittu

Kuka taloon?

Krista
30
33%
Niina
29
32%
Sari
32
35%
 
Ääniä yhteensä: 91

_-Empty_Slot-_
Toukka
Viestit: 6
Liittynyt: 21 Elo 2006 16:35
Paikkakunta: tampere

Viesti Kirjoittaja _-Empty_Slot-_ » 21 Elo 2006 17:02

On kyllä kaikki vaihtoehdot melko pelottavan tuntusia. Kristaa kattelin eilen hetken tsätissä ja eikä hän ainakaan oikein säväyttänyt. huomasi kyllä että mimmillä oli koko ajan mielessä se että tämä tsätissä olo on itsensä promoamista että pääsisi bb.hen kilpailemaan. esimerkiksi alkoholista puhuttaessa krista vastasi aluksi (jotenkin että): "kohtuude...tai no tulee sitä aika paljon bailattua".

Niina sai heti mulle ainakin sellasen olon että "ei ainakaan tätä muijaa mun telkkariin" sanoessaan että voi samaistua Bridget Jonesiin ja että on rämäpää Samathan kaltaltainen sinkkuelämästä. Toisaalta hän voisi olla sellainen joka ärsyttävyydellään aiheuttaisi konflikteja, joka taas toisi ohjelmaan lisää mielenkiintoa.

Sari vaikuttaa lyhyen videopätkänsä perusteella oikein kunnon perus-blondilta. Nätti vihannes. Voisi kuvitella että luvassa olisi mukavaa katseltavaa mutta hirveää kuunneltavaa.

Näistä kuitenkin päädyin Sariin. Ja epäilen että niin päätyy moni muukin mies.

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 21 Elo 2006 17:21

huomasi kyllä että mimmillä oli koko ajan mielessä se että tämä tsätissä olo on itsensä promoamista että pääsisi bb.hen kilpailemaan
No eikös sen sitä juuri kuulunutkin olla? :wink:

Avatar
Jk
Kunniajäsen
Viestit: 282
Liittynyt: 22 Tammi 2005 17:59
Paikkakunta: München
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jk » 21 Elo 2006 17:51

big.mac kirjoitti:Täytyy kuitenkin Antin eduksi sanoa että hän kuitenkin oli hauska seuramies, varsinkin humalassa... keppostelija muistaakseni... nakupelleilyä...
Jaa oli vai? Mä oon varmaan vaan hänen kanssaan vähän eri aaltopituudella, mutta vitsit ei hauskuuttanut mua yhtään ja tuo nakuilu.. blaah.. viihdettä taas kerrakseen.. :(

_-Empty_Slot-_
Toukka
Viestit: 6
Liittynyt: 21 Elo 2006 16:35
Paikkakunta: tampere

Viesti Kirjoittaja _-Empty_Slot-_ » 21 Elo 2006 20:20

Jaake kirjoitti:
huomasi kyllä että mimmillä oli koko ajan mielessä se että tämä tsätissä olo on itsensä promoamista että pääsisi bb.hen kilpailemaan
No eikös sen sitä juuri kuulunutkin olla? :wink:
kyllä kyllä. ja niinhän tietysti pitääkin. huomasi vaan että mimmi hieman väritti olemustaan. tietty itsekin tekisin kaikkeni että pääsisin ohjelmaan jos haluaisin siihen.

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 21 Elo 2006 20:41

Kristahan sanoi ettei ollut odottanut joutuvansa tuolla tavalla markkinoimaan itseään. Luuli vain menevänsä taloon ja pystyvänsä olemaan oma itsensä siellä.

Tirlittan
Toukka
Viestit: 9
Liittynyt: 14 Elo 2006 20:18

Viesti Kirjoittaja Tirlittan » 21 Elo 2006 21:05

Mä en jotenkin nähnyt sitä niin, että se olisi edes ylipäänsä markkinoinut itseään. Se koko chattikin loppui (muistaakseni, olin aika unenpöpperössä...) siihen, että juontaja sanoi, että myy nyt itsesi taloon, ja Krista sanoi että enkä myy, tulin vaan tänne heittämään läppää ja pitämään hauskaa.

Paitsi totta kai jokainen kuitenkin yrittää antaa itsestään hyvän kuvan, aatelkaapa ite että oisitte telkkarissa... Ja kyllähän se kommentoi ihan räväkästi esim. just sitä formulaa, naisen asemaa, uskontoja... Mitä muuta odotitte - niitä tissejä? :D

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 21 Elo 2006 22:17

Tirlittan kirjoitti:Paitsi totta kai jokainen kuitenkin yrittää antaa itsestään hyvän kuvan, aatelkaapa ite että oisitte telkkarissa... Ja kyllähän se kommentoi ihan räväkästi esim. just sitä formulaa, naisen asemaa, uskontoja... Mitä muuta odotitte - niitä tissejä? :D
Eiku täällä ootellaan sarin tissejä, vaikka eipä varmaan kristallakaan hassummat.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 21 Elo 2006 23:23

Jk kirjoitti:
big.mac kirjoitti:Täytyy kuitenkin Antin eduksi sanoa että hän kuitenkin oli hauska seuramies, varsinkin humalassa... keppostelija muistaakseni... nakupelleilyä...
Jaa oli vai? Mä oon varmaan vaan hänen kanssaan vähän eri aaltopituudella, mutta vitsit ei hauskuuttanut mua yhtään ja tuo nakuilu.. blaah.. viihdettä taas kerrakseen.. :(
oli oli, ei siis mun mielestä vaan talossa olleiden muiden asukkaiden mielestä... Anttiahan ei saanut häätöpisteitä juuri lainkaan... ja sit toi nakuilu, se on aina positiivista :wink:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Friikki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 500
Liittynyt: 10 Elo 2006 12:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Friikki » 23 Elo 2006 18:34

Aika tasasta on..
Itse ehkä valitsisin Sarin.. ulkomuodollisista syistä... ei heistä ole vielä oikeen saanut selvää.. varsinkaan kun en ole nähnyt kenenkään Chattia.
Kai sitten perjantain "Huomenta Suomi" muodostaa vähän mielipiteitä..

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 26 Elo 2006 20:10

Juupa joopa, huomasin sitten tämän esivaalin viikko takaperin.

Krista miellyttää minua ihmisihmisenä ehkä näistä kolmesta eniten, mutta Big Brotheriin sopeutumista en osaa arvailla. Itsetietoinen ja tutkiskeleva suhtautuminen BB:hen ulkopuolelta voi tarkoittaa BB-talon sisällä kultakalaa, joka on ahdistuneen tietoinen akvaariostaan.

Niina vaikuttaa ihmiseltä, joka lähes varmasti jakaisi mielipiteet talossa ja sen ulkopuolella. Toisin sanoen lupaava BB-kandidaatti.

Sarista olen saanut vaisuhkon vaikutelman, mutta toisaalta ei voi tietää, millaisia ihmiset ovat hetkestä toiseen jatkuvassa arjessa. Jotkut vain eivät ole omimmillaan tällaisessa esittelyvaiheesa (vrt. Pertun esittelyvideo), ja Sari saattaa olla yksi heistä. BB3-voittaja Kate "La-La" tuskin olisi tässä tilanteessa vaikuttanut Saria vähemmän vaisulta.

(Tämä BB-sivuston esittelyvideoiden ja Huomenta Suomen perusteella.)

Kun vielä tietäisi, minkälaisia jo valitut asukkaat ovat.

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja minttuli » 26 Elo 2006 20:24

silmä kirjoitti:
Kun vielä tietäisi, minkälaisia jo valitut asukkaat ovat.
Sinäpä sen sanoit !

Harvoin sitä odottaa viikonlopun loppumista ja viikon alkua ihan näin innolla... :lol:

Kesän loppuminenkin tuntu paljon kivemmalta , kun tavallisesti...

Avatar
ultra
Mökkiläinen
Viestit: 224
Liittynyt: 01 Syys 2005 21:58

Viesti Kirjoittaja ultra » 26 Elo 2006 22:59

Alunperin olin päättänyt, etten tässä äänestyksessä äänestä, mutta olen tullut katumapäälle ja aion sittenkin äänestää.

Itse asiassa niiden lyhyiden videopätkien perusteella muodostuneet mielipiteet pätevät hyvin pitkälti edelleen. Jokaisen chattia tuli katsottua jonkin aikaa. Huomenta Suomi tuli tsekattua ja nettichatin luin tietty myös.

Ensivaikutelma Kristasta oli lähinnä tekopirteys, mutta kuitenkin oli jo ensipäivästä lähtien oma suosikkini taloon. Myöhemmät chatit sun muut ovat vain vahvistaneet mielipidettäni ja saanut minut pitämään Kristasta vaan enemmän. Fiksu tyttö, joka näistä kolmesta tulisi mitä todennäköisimmin herättämään tunteita eniten taloon päästessään.

Niina ärsytti ensimmäisen kerran mainitessaan "räävitön sinkkuelämäsamantta". Kun luin Niinan harrastusten olevan kuntosali ja lenkkeily, niin myönnän kyllä, että melkein nauratti (hyi minua!). Jälkeenpäin Niina on antanut vain vastenmielisemmän kuvan itsestään. Radiohommia se vaan on hakemassa BB:n kautta saavansa julkisuuden avulla. Vaikuttaa siltä, että Niina sanoo ihan mitä tahansa vaikuttaakseen mielenkiintoiselta ja saadakseen ääniä, mutta tosi paikan tullen jääkin sanat ja teot vähän vähäiselle.

Sari on edelleen pieni mysteeri. Ujon oloinen, mutta toisaalta voisi olla viihdyttäväkin kilpailija. Ulkonäkönsä ja työnsä perusteella ehkä kuitenkin kerää sen suurimman äänisaaliin...

No, ei mua Sarinkaan pääsy taloon sinänsä haittaa. Kunhan se ei ole Niina.
Spaceship! What the hell is that?

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 27 Elo 2006 05:59

Itsekään en tässä äänestyksessä vaivaudu ketään äänestämään varsinaisesti. Omasta mielestäni en välttämättä haluaisi heistä ketään taloon.

Itse toivoisin Niinaa valittavaksi taloon. Hän vaikuttaa sen verran suulaalta hölösuulta, että voisi saada vipinää aikaiseksi. Sarin ulosanti ei ole kummoinen, mutta hän varmaan ammattinsa ja olemuksensa vuoksi herättäisi siellä sopivasti epäluuloa.

Kristaa en halua taloon. Hän höpötti ensimmäisessä pätkässä niin paljon gradustaan. Sen jälkeen hän ei ole käytännössä siitä pahemmin maininnut. Hän kuitenkin tekee tutkimusta aiheesta, joten en yhtään ihmettelisi jos hän olisi käynyt kommentteja itsestään lukemassa ja muokannut sanomisiaan sen perusteella.

Kuten yleensä monessa asiassa - niin tässäkin ensivaikutelma kertoo mielestäni olennaisen.

Sarjis
Toukka
Viestit: 10
Liittynyt: 23 Elo 2006 13:46

Viesti Kirjoittaja Sarjis » 27 Elo 2006 10:59

Sorruin sitten äänestämään Kristaa, vaikka ajatteline etten äänestäisi ollenkaan. Kylläpä sitä itsehillintää löytyy... :D Ei muidenkaan pääseminen haittaisi, mutta Niina on sen tyyppinen ihminen, jonka kanssa ei minulla ole paljon yhteistä, siksi ehkä Niina on vähiten suosikki.
Petri kirjoitti:Kristaa en halua taloon. Hän höpötti ensimmäisessä pätkässä niin paljon gradustaan. Sen jälkeen hän ei ole käytännössä siitä pahemmin maininnut. Hän kuitenkin tekee tutkimusta aiheesta, joten en yhtään ihmettelisi jos hän olisi käynyt kommentteja itsestään lukemassa ja muokannut sanomisiaan sen perusteella.
Minusta Krista puhui siitä gradustaan, kun siltä siitä nimenomaan kysyttiin. Ja varmasti on käynyt lukemassa mielipiteitä, mutta luulisin, että muut ovat käyneet ihan samalla tavalla. Mielestäni Niina jotain sellaista sanoikin.

Avatar
Virtanen
VIP-vieras
Viestit: 882
Liittynyt: 05 Elo 2005 12:40

Viesti Kirjoittaja Virtanen » 27 Elo 2006 13:48

Sarissa on muuten jotain BB1:n Kathyn omaista. Ujo on pohjimmiltaan. Joskus saattaa roihahtaa, kun on ensin vähän ympäristöönsä tottunut. Ulkonäkö ei kerro puoliakaan totuudesta.

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 27 Elo 2006 18:55

Virtanen kirjoitti:Sarissa on muuten jotain BB1:n Kathyn omaista. Ujo on pohjimmiltaan. Joskus saattaa roihahtaa, kun on ensin vähän ympäristöönsä tottunut. Ulkonäkö ei kerro puoliakaan totuudesta.
Itsekin olen huomannut Sarin ja Kathyn samanlaiset piirteet. Sari on todellakin ujoluonteinen ja jos hän ei löydä talosta ketään kaveria tai edes suunnilleen samanoloista ihmistä niin hänelle käy luultavasti samoin kuten Kathylle eli turhautuu siellä talossa ja haluaa vaan pois. Itse vielä mietin pitäisikö äänestää jo tässä äänestyksessä. Krista on noussut nyt omalla listallani Niinan rinnalle, mutta en oikein tiedä kumpaa äänestäisin.

Sarjis
Toukka
Viestit: 10
Liittynyt: 23 Elo 2006 13:46

Viesti Kirjoittaja Sarjis » 27 Elo 2006 20:39

Virtanen kirjoitti:Sarissa on muuten jotain BB1:n Kathyn omaista. Ujo on pohjimmiltaan. Joskus saattaa roihahtaa, kun on ensin vähän ympäristöönsä tottunut. Ulkonäkö ei kerro puoliakaan totuudesta.
Itse ajattelen vähän samalla tavalla. Kun näin Sarin mainoksissa, ajattelin, että Sarissa on jotain tuttua. :) Saattaisi olla vilkkaampi, kunhan pääsee taloon ja saa itsensä käyntiin.

kutrisue
Nimetty
Viestit: 18
Liittynyt: 23 Elo 2005 18:36
Paikkakunta: Syvä-Savo

Viesti Kirjoittaja kutrisue » 27 Elo 2006 21:12

mä äänestäisin Niinan taloon!Katotaan kuka sitten taloon lopulta pääsee ja miten ajan myötä tulee tyyppi muuttumaan ja kuinka tulee tutuksi katsojille..jännää!
Mein hobby-Camping.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 27 Elo 2006 21:32

Mun veli on töissä Mannerheimintien Mäkissä ja Sari oli ollut joku aika sitten asiakkaana...oli kuulemma sormi suussa ihmetellyt hamppari listaa...

Tää ei liittynyt mihinkään, mutta kerroin nyt kuitenkin kun tuli veljen kanssa puheeksi tänään.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Viesti Kirjoittaja plop » 27 Elo 2006 21:52

Sari vois olla ihan jees blondiutensa kanssa. Mut eipä sekään harmita, jos se onkin Krista, joka taloon astelee. Niinassa ei näyttäny olevan muuta hyvää ku nimi 8)

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 28 Elo 2006 10:34

Äänestämättä jäi ja täytyy sanoa, että olen ainakin kaiken näkemäni perusteella kyllästynyt jo kaikkiin kolmeen... Ihan sama itselle, vaikkakin Niina ärsyttää edelleen eniten... jopa aivan liikaa.

Quutio
Kyttääjä
Viestit: 73
Liittynyt: 28 Elo 2006 10:08

Viesti Kirjoittaja Quutio » 28 Elo 2006 10:37

Mä en ole pystynyt vieläkään päättämään, kuka heistä olisi paras tai edes huonoin vaihtoehto. Joten tuntuu siltä, että on melkein sama, kuka niistä sinne menee. Toivotaan, että jo taloon valitut kilpailijat on jollakin tapaa räiskyvämpiä persoonia.

Lukittu

Palaa sivulle “Äänestykset”