Tapahtuiko Ollin ja Hannen välillä jotain?

Tapahtuiko Ollin ja Hannen välillä jotain?

Kyllä
36
64%
Ei
4
7%
En osaa sanoa
16
29%
 
Ääniä yhteensä: 56

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 14 Marras 2006 18:18

Kuuhullu kirjoitti: Viimeöinen vielä osoitti epäilyksiä aika pitkälti vahvaksi.
Mitäs sillon tapahtui?
Kuva

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 14 Marras 2006 18:57

Boost kirjoitti:
Kuuhullu kirjoitti: Viimeöinen vielä osoitti epäilyksiä aika pitkälti vahvaksi.
Mitäs sillon tapahtui?
No, ei siellä mitään sellaista tapahtunut, mutta tänään varmaan näytetään televisiossa. Tsekkaa myös 24/7 ketju. Sellaista kaipuuta toisen kainaloon :hahaha: :P

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 14 Marras 2006 19:10

Kuuhullu kirjoitti:
Boost kirjoitti:
Kuuhullu kirjoitti: Viimeöinen vielä osoitti epäilyksiä aika pitkälti vahvaksi.
Mitäs sillon tapahtui?
No, ei siellä mitään sellaista tapahtunut, mutta tänään varmaan näytetään televisiossa. Tsekkaa myös 24/7 ketju. Sellaista kaipuuta toisen kainaloon :hahaha: :P
Ja ravausta.
Ei siinä mitään, hyvä että Olli saa liikuntaa. Pysyy mieli vireänä. :roll:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Marianne
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1581
Liittynyt: 08 Elo 2006 23:28

Viesti Kirjoittaja Marianne » 15 Marras 2006 14:06

Kyllä ne siellä jotain hommaili.
Hannen pisteet kyllä romahti täysin mun silmissä! Miten hän voi iskeä varattua miestä ja mitä se näkee tollaisessa törkyläjässä kuin Olli?? HYI!
Mä en tajua enkä pidä tuosta yhdessä nukkumisesta, jos pitää sitä petikamua seksuaalisesti puoleensävetävänä. Normaalisti kun tuossa tilanteessa harrastetaan kiihkeästi seksiä pari ekaa kuukautta kun ei voi pitää näppejä toisesta erossa. Miksi nuo sitten on niin kiihkeästi tunkemassa toistensa sänkyyn kun ei siellä talossa voi seksiä harrastaa?? Käsittämätöntä!

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 15 Marras 2006 15:42

Marianne kirjoitti:Kyllä ne siellä jotain hommaili.
Hannen pisteet kyllä romahti täysin mun silmissä! Miten hän voi iskeä varattua miestä ja mitä se näkee tollaisessa törkyläjässä kuin Olli?? HYI!
Mä en tajua enkä pidä tuosta yhdessä nukkumisesta, jos pitää sitä petikamua seksuaalisesti puoleensävetävänä. Normaalisti kun tuossa tilanteessa harrastetaan kiihkeästi seksiä pari ekaa kuukautta kun ei voi pitää näppejä toisesta erossa. Miksi nuo sitten on niin kiihkeästi tunkemassa toistensa sänkyyn kun ei siellä talossa voi seksiä harrastaa?? Käsittämätöntä!
Oletko laskenut kuinka monesti Hande on kysynyt onko OK tulla viereen? Oletko laskenut kuinka monta kertaa Olli on itse lirkutellut Hannelle.

Törkyläjään en voi ottaa kantaa Hannen puolesta, mutta Ollin ominaisuuksia olen omasta puolestani mietiskellyt Ollille omatussa ketjussa.

Ja toki talossa voi seksiä harrastaa ;) Kuka sitä kieltää? Sen voi jopa tehdä hiljaa ja huomaamatta ja silloin kun kamerat ei surise, kuten Olli sanoi. Ja muuten ihan huumorilla.

Asiat eivät ole niin mustavalkoisia - varsinkin kun tulee elämänkokemusta, niin näkee jotkut asiat toisin. Kaikesta ei välttämättä tule edes hakea draamaa :)

Mertensia
Asukaskokelas
Viestit: 107
Liittynyt: 08 Marras 2006 00:46

Viesti Kirjoittaja Mertensia » 16 Marras 2006 00:46

En ole seurannut 24/7:ää, mutta ainakaan pääohjelmista en ole huomannut että heidän välillään olisi ollut mitään seksuaalista. Se on mielestäni muutenkin heidän kahden välinen asia eikä itseäni kyllä kiinnostaa alkaa pohtia tämän enempää, mitä on tai ei ole tapahtunut.

Mutta en kyllä oikeasti usko, että Olli olisi millään tavalla pettänyt tyttöystäväänsä (kummankaan seurustelevan osapuolen näkökulmasta). Voi se tietysti olla mahdollista.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 16 Marras 2006 01:14

Pointti kai on ollut siinä, ettei Ollin kihlattu hyväksy toisen vieressä nukkumista. Ja senhän Olli jo tiesi.

Mertensia
Asukaskokelas
Viestit: 107
Liittynyt: 08 Marras 2006 00:46

Viesti Kirjoittaja Mertensia » 16 Marras 2006 01:53

Minä en saanut sellaista käsitystä, etteikö Ollin tyttöystävä hyväksyisi toisen vieressä nukkumista, ennemmin hän minusta vain huomautti, että olisi hänestä parempi jos Olli nukkuisi yksin. Ei hän mielestäni tuotakaan niin vakavasti sanonut, ei ainakaan sillä tavalla että pitäisi sitä minkäänlaisena pettämisenä (mikä vaikuttaisi suhteen jatkumiseen).

Olli on myös itse tuonut esille, että uskoo kihlattunsa varmasti ymmärtävän ettei hänen ja Hannen välillä oikeasti ole yhtään mitään, joten eiköhän hän tunne tyttöystävänsä paremmin kuin me katsojat.

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 16 Marras 2006 02:15

Mertensia kirjoitti:Minä en saanut sellaista käsitystä, etteikö Ollin tyttöystävä hyväksyisi toisen vieressä nukkumista, ennemmin hän minusta vain huomautti, että olisi hänestä parempi jos Olli nukkuisi yksin.
Höpöhöpö, Kalahan nimen omaan ensimmäisenä ilmoitti, että KAINALOPAIKKA ON HÄNEN, ettei kenenkään kanssa enää nukuta!
Olli se lupasi nukkua yksin loppu aikansa talossa ;).

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 16 Marras 2006 02:19

Minulle ei kuulu BB-asukin parisuhde, mutta useampaan otteeseen Olli on kertonut naisensa olevan übermustasukkainen.

Jos sulla on nettilive tsekkaa mm. klippi "Ongelmia tarinoinnissa". Tuon jälkeen tosin jatkui se mustasukkaisuus-keskustelu enempi.

Ollin ja "Kalan" puhelinkeskustelusta kyllä kävi selväksi, ettei nainen tykännyt aiemmista nukkumissessioista. Teki mielestäni selväksi, että saa olla viimeinen kerta.

Mutta kuten olen sanonut meidän tehtävämme ei kai edes ole spekuloida heidän parisuhdettaan, sen tilaa, tai tulevaisuutta.

Kahden BB-talon asukkaan; Hannen ja Ollin kemiat kolahtaa yksiin erittäin hyvin ja sitä on mielenkiintoista seurata. ---> :in love:

Edit: Viesti oli siis Mertensialle, kun unohdin lainata.

Avatar
EvaK
Työläinen
Viestit: 147
Liittynyt: 23 Elo 2006 12:33

Viesti Kirjoittaja EvaK » 17 Marras 2006 15:25

Hah haha, mikä gallup!

Demokratia on hyvä asia. Vastasin tapahtui - kansa päättää! :lol:
Elämän nykytyylii on /kuin laulussa tuulet /kai olla vähän levoton, sä luulet (-PMMP)

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 17 Marras 2006 15:27

EvaK kirjoitti:Hah haha, mikä gallup!

Demokratia on hyvä asia. Vastasin tapahtui - kansa päättää! :lol:
:hahaha: Totta, enemmänkin tästä olisi voinut perustaa sellaisen joutavan spekulointiketjun. Onneksi useimmat eivät ota tätä foorumikirjoittelua liian vakavasti :)

EDIT

En tiedä mihin ketjuun kirjoittaa, niin laitetaan tähän. En seuraa päivän ohjelmia kovinkaan aktiivisesti, joten onko pk-huoneessa Hannelta ja/tai Ollilta kysytty heidän väleistään?

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 17 Marras 2006 18:50

Kuuhullu kirjoitti:En seuraa päivän ohjelmia kovinkaan aktiivisesti, joten onko pk-huoneessa Hannelta ja/tai Ollilta kysytty heidän väleistään?
Olen muistaakseni kelaillut jokaisen Ollin ja Hannen yhteisen yön jälkeisen koosteen läpi eikä mitään tuollaista jutustelua ole ollut.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 17 Marras 2006 19:33

silmä kirjoitti:
Kuuhullu kirjoitti:En seuraa päivän ohjelmia kovinkaan aktiivisesti, joten onko pk-huoneessa Hannelta ja/tai Ollilta kysytty heidän väleistään?
Olen muistaakseni kelaillut jokaisen Ollin ja Hannen yhteisen yön jälkeisen koosteen läpi eikä mitään tuollaista jutustelua ole ollut.
No, minäkin olen koittanut juuri niiden jälkeen tsekata koosteen ja olen ihmetellyt, miksei ole kysytty. Yleensä aina kysellään noista jutuista... :roll:

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 17 Marras 2006 19:47

Kuuhullu kirjoitti:Yleensä aina kysellään noista jutuista... :roll:
Ehkä on kysytty, mutta vastaukset ovat olleet laimeita? Tai sitten BB ei halua puuttua asiaan ja katsoo mieluummin, mihin suuntaan välit kehittyvät omalla painollaan.

Avatar
Kathy_bb
Työläinen
Viestit: 153
Liittynyt: 05 Syys 2005 00:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kathy_bb » 20 Marras 2006 01:37

Yllättävän moni sanonut jopa "ei" tähän kysymykseen, vaikka fakta on, että kiellettyä ON tapahtunut. Ollin tyttöystävä kielsi Ollia enää edes nukkumasta kenenkään kainalossa, mutta Hannen kanssahan sitä on edelleen sen jälkeen nukuttu.. Ja luultavasti muutakin, mutta ainakin tuo.
~ pelko pois
pussaa tyttöä ~

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 20 Marras 2006 12:37

No NYT on ainakin tapahtunut jotain siis viime lauantaina. Mä oon tästä ihan überinsatavarma. :wink:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 20 Marras 2006 12:40

Sihijuoma(n) kirjoitti:No NYT on ainakin tapahtunut jotain siis viime lauantaina. Mä oon tästä ihan überinsatavarma. :wink:
Kysymyksen voisi kai jo muotoilla, mitä kaikkea on tapahtunut ja milloin ;) on ne niin hempeitä.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 27 Marras 2006 03:46

Äänestyksen toinen osapuoli on häädetty talosta joten suljen aiheen. Avataan jos on vielä tarvis.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Lukittu

Palaa sivulle “Äänestykset”