Hienoin tatuointi

Hienoin tatska?

Kaikilla yhtä upea
3
6%
Hannen
8
16%
Karin
21
42%
Ollin
1
2%
Sarin
17
34%
 
Ääniä yhteensä: 50

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 26 Marras 2006 17:09

big.mac kirjoitti:aivan uskomatonta sontaa jokainen tatuointi... Ollin tatuoinnissa pieni idean häivähdys, muut täysin persoonatonta *askaa
Tai pikemminkin mustaa paskaa??? :wink:
Ehkä kuulemme tämän kommentin tänä iltana jos tietty hermoheikko hyypiö saapuu taloon.
Kuuhullu kirjoitti:Eikö kukaan tykkää Ollin tatuoinnista :lol: :roll:
Mä tykkään. En ehkä itse ottais saman tyyppistä, mutta Olpalle se sopii.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 26 Marras 2006 17:22

Sihijuoma(n) kirjoitti:Mä tykkään. En ehkä itse ottais saman tyyppistä, mutta Olpalle se sopii.
Mun mielestä se on vähän hassussa paikassa ja/tai hieman liian iso tuollaiseksi...

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 26 Marras 2006 17:27

Kuuhullu kirjoitti:
Sihijuoma(n) kirjoitti:Mä tykkään. En ehkä itse ottais saman tyyppistä, mutta Olpalle se sopii.
Mun mielestä se on vähän hassussa paikassa ja/tai hieman liian iso tuollaiseksi...
Koosta en osaa sanoa, mutta johonkin toiseen paikkaan se olis kyllä ehkä sopinut paremmin, ehkä yläselkään tai ylemmäs kättä.
No se nyt kuitenkin on siinä missä on Olpan elon loppuun asti, ja jokainen elää omien tatuointiensa kanssa joten väliäkö hällä. :wink:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Jk
Kunniajäsen
Viestit: 282
Liittynyt: 22 Tammi 2005 17:59
Paikkakunta: München
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jk » 26 Marras 2006 17:30

En tykännyt yhtään tatuoinneista, en siitä äänestä, enkä niistä ilmeistä, kun istuivat siinä tuolissa.. Olli kyllä vähän nauratti.. :lol:

Avatar
cicena
Intruuderi
Viestit: 278
Liittynyt: 29 Maalis 2005 22:48
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cicena » 27 Marras 2006 12:36

En kenenkään tatuoinnista tykännyt. Mutta jos joku pitäisi valita, niin se olisi Sarpan tatuointi. Koska se on pienin. Hannen tatuointi pienuudestaan huolimatta oli hmm aika "omalaatuinen".
"Just dunking my custard creams in this hot and juicy tea"

Avatar
EvaK
Työläinen
Viestit: 147
Liittynyt: 23 Elo 2006 12:33

Viesti Kirjoittaja EvaK » 27 Marras 2006 18:36

Karil oli ehkä hienoin, vaikken mikään suurimmista suurin tatskafani ole. Sil oli kuitenkin sellanen siisti, ehkä vähän miehekäs sekä näyttävä tatuointi.
Elämän nykytyylii on /kuin laulussa tuulet /kai olla vähän levoton, sä luulet (-PMMP)

Avatar
Lilja
Intruuderi
Viestit: 255
Liittynyt: 15 Elo 2006 13:26

Viesti Kirjoittaja Lilja » 30 Marras 2006 15:32

Sarin tatska on pienuudessaan kaikista hienoin.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Äänestykset”