UK BB7 2006

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 16 Kesä 2006 18:08

Mole kirjoitti:Lisäshowt ovat loistavia myös. BBLB ja BBBM ovat varsin mainiota pläjäyksiä ja Dermot O'Leary ja varsinkin Russell Brand ovat nasevan sutkauttelevia vesseleitä. Voisi Suomen BB ottaa hiukan mallia, sillä Pimiän tahaton komiikka ja Kakon tragikomiikka ei oikein viihdytä.
BBLB ja BBBM ovat usein viihdyttävämpiä kuin itse daily show. Suomen bb extra taas ei viihdytä kuin teleoperaattoreita ja chattiteinejä.

BBLB:n tyylinen konsepti saattaisi toimia suomessaki, mutta BBBM-versiota on vaikea kuvitella suomeen, ensinnäkin sopivaa juontajaa formaatille on vaikea kuvitella löytyvän suomesta, saati sitten yhtä osallistuvaa yleisöä. Jotain tarttis tehrä kuitenki bb extralle, viime vuoden formaatissa se oli turhaakin turhempaa täytettä.

Dansku
Häädetty
Viestit: 22
Liittynyt: 04 Heinä 2006 00:58

Viesti Kirjoittaja Dansku » 04 Heinä 2006 23:50

Mä ihan uteliaisuudesta vilkaisen netistä mitä siellä talossa tapahtuu. Englanti on niin huonoa että suurin osa menee ohi jutuista. Esim. viikkotehtävät.
Ihmettelen miten siellä on 15 tyyppiä, kun on jo 7 viikkoa kulunut.
Näyttäisi Suomessa lisää Britti-Big Brotheria, se on ihan paras! Halkeen himosta! Niin joo, kertoisiko ketkä tappeli 5-osassa ja mistä syystä, millaisia tyyppejä siellä oli?

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 05 Heinä 2006 02:09

Dansku kirjoitti: Näyttäisi Suomessa lisää Britti-Big Brotheria, se on ihan paras! Halkeen himosta! Niin joo, kertoisiko ketkä tappeli 5-osassa ja mistä syystä, millaisia tyyppejä siellä oli?
En tiiä saako vitoskaudesta vieläkään täällä puhua, ja koko juttu vaatisi siltikin aika pitkän pohjustuksen että kävisi selväksi mistä syystä siellä tapahtui mitä tapahtui (ja kenen/keiden toimesta ja millä motiiveilla yms. jne.)

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 11 Heinä 2006 00:49

Eiköhän kannattaisi haudata ne haaveet, että Suomessa näytettäisi tuo BBUK5. Harmi vain. Voisin katsella kyllä uudestaankin. Jason. :roll:

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 11 Heinä 2006 15:38

Dansku kirjoitti:Niin joo, kertoisiko ketkä tappeli 5-osassa ja mistä syystä, millaisia tyyppejä siellä oli?
BBUK5 tiivistettynä:
http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Brothe ... eries_5%29

Yllättävää faktaa BBUK7:n Kultaisesta Susiesta:http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Brothe ... eries_7%29

Susie (born 21 March 1963, maiden name: Willis) is a model from Kent who entered the house with a Golden Ticket from the promotion with Nestlé Rowntree's. Some of her most notable work during her modelling career was as a stripper in HIM's cover version of Chris Isaak's Wicked Game. She has also been a lapdancer, despite being married to a wealthy businessman husband

No, ainakin teabagging on tunnetusti lähellä hänen sydäntään. :D

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 14 Heinä 2006 13:02

TSN kirjoitti: Imogen :in love:
Kellään torrent -linkkiä Dimogenin taidevideoon?

edit. Löyty. Ei kovin kummoinen pätkä; hämärä ja sekava kuvaus.
Lean pätkä vie voiton teknisellä laadullaan :wink:

Avatar
Brand
Guru
Viestit: 3481
Liittynyt: 14 Heinä 2006 15:17

Viesti Kirjoittaja Brand » 14 Heinä 2006 15:28

HIM:in Wicked Game:
http://youtube.com/watch?v=aCFYRYrn-9k&search=HIM

En itse Susie:ta tuosta erottanut, mutta minkä lie näkönen ollut silloin :)

Suomi on muutenkin ollut muutamaan kertaan esillä bb:n lähetyksissä; BBLB:ssä mainittiin Lordi Euroviisu-voittajana ja BBBM:ssä jollain Walesiläisellä naisella oli paita päällä jossa luki: WANTED VAHVA SUOMALAINEN MIES HETI

Mikä lie wannabe-suomalainen...the schwein.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 14 Heinä 2006 16:01

Brand kirjoitti:HIM:in Wicked Game:
http://youtube.com/watch?v=aCFYRYrn-9k&search=HIM

En itse Susie:ta tuosta erottanut, mutta minkä lie näkönen ollut silloin :)

Suomi on muutenkin ollut muutamaan kertaan esillä bb:n lähetyksissä; BBLB:ssä mainittiin Lordi Euroviisu-voittajana ja BBBM:ssä jollain Walesiläisellä naisella oli paita päällä jossa luki: WANTED VAHVA SUOMALAINEN MIES HETI

Mikä lie wannabe-suomalainen...the schwein.
Eipä saanut selvää. Ei se ainakaan se "päänainen" ollut, liekö sit joku niistä pienemmän roolin tytöistä. Eikös tuostakin ole jo melkein 10v.?

Oisko se vahvasuomalainenwanted -paita nainen ollut eukonkannon sm/mm-kisoissa, jossa sitä piti kolmen eri miehen kantaa, kun ei löytynyt tarpeeksi habaa kaveria. Ensi vuodeksi kuulema tarkoitus löytää joku tarpeeksi vahva. En tosin ole varma onko kyseessä sama henkilö, mutta tuollaista jostain iltalehdestä vähän aikaa sitten luin.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 14 Heinä 2006 17:21

Brand kirjoitti:Suomi on muutenkin ollut muutamaan kertaan esillä bb:n lähetyksissä; BBLB:ssä mainittiin Lordi Euroviisu-voittajana ja BBBM:ssä jollain Walesiläisellä naisella oli paita päällä jossa luki: WANTED VAHVA SUOMALAINEN MIES HETI
Kappas, sehän on itse russell the lovemuscle itse kenties joka tänne sujuvalla suomella kirjottelee :)

Pitää myös muistaa talvella CBB4:ssä maggotin suomi-paita. Miksköhän walesilaiset tykkää suomesta, tai ainaki ehkä kaks sieltä ;)

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 14 Heinä 2006 20:30

Punde kirjoitti: Kappas, sehän on itse russell the lovemuscle itse kenties joka tänne sujuvalla suomella kirjottelee :)
Hey Russ! Promise NOT to wander down to the Hundred Acre Wood, pull down your trousers and pants, smear your dinkle with honey and yell out: "Oi, Winnie the Poof, it's time for supper!" He'd tear it to shreds...

Taso jälleen vahvassa nousussa! :D

Avatar
Brand
Guru
Viestit: 3481
Liittynyt: 14 Heinä 2006 15:17

Viesti Kirjoittaja Brand » 15 Heinä 2006 02:24

Mole's views on Big Brother are so daft, that I went to Finnish presidental palace, saw out Tarja Halonen. Pulled down my trousers and pants, put a little crown on my aroused dinkle and said: HEEYY Tarja, monarchy has its UP-sides...she had my ballbags removed, the Schwein!

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 15 Heinä 2006 03:36

The last time I saw my ballbags was in Finland, when a Legendary drunk, or as the locals say, "ski jumper", went out for a cup of tea, asked for proper teabags, and then the lovely waitress puts my ballbags in his mouth and says: Maybe this will take your mind of the pussy, get on with the jump!

The schwein!

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 15 Heinä 2006 12:03

Brand kirjoitti:Mole's views on Big Brother are so daft, that I went to Finnish presidental palace, saw out Tarja Halonen. Pulled down my trousers and pants, put a little crown on my aroused dinkle and said: HEEYY Tarja, monarchy has its UP-sides...she had my ballbags removed, the Schwein!
:D Kuva

edit. tuo Tavjan "viimeisteleminen" lämmitti erityisesti syräntä! Get in there, Russ! ...nus nus "saw out/sought out" nus nus...Toisaalta ei siitä eroon pääse kerta tulee kuolleista määräämään palliensiirron! :D

edit2. pyydän anteeksi. I'm just f**ked up beyond belief at the mo! Yada Yada, enemmän tosiaan tälläistä läppää tännekin kaiken asiallisen analyysin ohella!

Kuka ihmeessä äänesti Nikkiä? Huh? For F's sake! Toivottavasti tätä "ärsyttävien, mutta viihdyttävien" kilpailijoiden ulosäänestystä ei tapahdu taas tämän vuoden Suomen BB2:ssa. Imogen, Mikey and Michael still in? What the hell? Susie sentään on MILF. To take your mind off pussy...don't think so :D Boring, boring...

edit3. still plastered...

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 16 Heinä 2006 02:34

Mole kirjoitti:Kuka ihmeessä äänesti Nikkiä? Huh? For F's sake! Toivottavasti tätä "ärsyttävien, mutta viihdyttävien" kilpailijoiden ulosäänestystä ei tapahdu taas tämän vuoden Suomen BB2:ssa. Imogen, Mikey and Michael still in? What the hell?
Niinpä, tapahtuman johdosta valitsin uuden avan, jossa Nikki itse ilmeellään kertoo mitä moni moni katsoja nyt tuntee sisimmässään. Kyynel.
Mole kirjoitti:Susie sentään on MILF.
:shock:

What is your damage little boy? You've got a sick and twisted world perspective. (quote jay and silent bob strike backin sheepfu.ckerilta)

Avatar
Brand
Guru
Viestit: 3481
Liittynyt: 14 Heinä 2006 15:17

Viesti Kirjoittaja Brand » 16 Heinä 2006 12:59

Toi Nikkin putoaminen oli kyllä harmi, mutta tämä on pelin henki; olet paljon esillä ja aiheutat skismaa talossa ja olet ulkona. Jos seuraava pudotus on normaali, niin Jayne on ulkona seuraavaksi.
Tapetti-tyypit (Imogen, Mikey, Michael, Susie) pysyvät erossa draamasta ja välttävät äänestykset vielä jonkun aikaa, mutta nyt olisi ollut hyvä mahdollisuus potkia joku näistä pihalle...

Dansku
Häädetty
Viestit: 22
Liittynyt: 04 Heinä 2006 00:58

Viesti Kirjoittaja Dansku » 18 Heinä 2006 15:41

Nyt tuo Britti-Big Brother karkasi ihan totaalisesti käsistä ja meni ihän älyvapaaksi pelleilyksi. Toivottavasti Jayne ja ne kolme muuta ylimäärätyyppiä
lentäisi sieltä pihalle mahdollisimman pian!
Sivumennen: City-lehti meni paljastamaan UKBB5-voittajan, voi harmitus sentään.

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 18 Heinä 2006 16:08

Ei niiden kolmen muun uuden asukkaan tarvitse mihinkään lähteä. Mielestäni ne ovat ihan normaaleja asukkaita. Esim Jennie on ihan mukava ja Spiral taas aiheuttaa hauskaa katseltavaa. Michaelista nyt ei mitään ole näkynytkään.
Jayne taas on liian ärsyttävä ja taloon sopimaton, ei voi olla niin varomaton että koko ajan rikkoo sääntöjä "vahingossa". Ei sen tekemisiä ja muiden asukkaiden kärsimyksiä ole edes kiva katsoa.
No ensi perjantaina siitä varmasti päästään eroon jos BB ei keksi taas jotain erikoista nimeämisiin.

Aika ihme on jos ei tähän mennessä ole jo UKBB5:n voittaja spoilautunut kaikille.

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 18 Heinä 2006 18:42

Jayne on kyllä uskomattoman ärsyttävä.. ei kukaan vaan yksinkertaisesti voi esim. röyhtäillä tuolla tavalla ihan vahingossa. Ja aika helposti näkee, että Jayne röyhtäilee vaikkei röyhtäyttäisikään.. henk. koht. voin jossain määrin pahoin aina kun hän sitä tekee, ja ei tosiaan ole mukavaa katseltavaa. Ja sitten ne sääntörikkomukset.. saa sapen kiehumaan viileähermoisemmallakin katsojalla.

Ainakin se lohduttaa ettei Jayne varmasti kauaa tulee talossa olemaan enää.. harmi että yksikin jakso Jaynea tuntuu vaan olevan tällä hetkellä minulle liikaa :) .

logik
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 11 Heinä 2005 17:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja logik » 19 Heinä 2006 09:32

TSN kirjoitti:Aika ihme on jos ei tähän mennessä ole jo UKBB5:n voittaja spoilautunut kaikille.
Nyt täytyy kyllä sanoa että mä en tiedä kuka voitti UKBB5:n. Voi toki olla, että olen spoilaantunut, mutta onneksi muisti pelaa kuin 100-vuotiaalla.

Avatar
FC Mixula
Vaihtoasukas
Viestit: 303
Liittynyt: 19 Helmi 2005 14:49
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja FC Mixula » 19 Heinä 2006 10:49

logik kirjoitti:
TSN kirjoitti:Aika ihme on jos ei tähän mennessä ole jo UKBB5:n voittaja spoilautunut kaikille.
Nyt täytyy kyllä sanoa että mä en tiedä kuka voitti UKBB5:n. Voi toki olla, että olen spoilaantunut, mutta onneksi muisti pelaa kuin 100-vuotiaalla.
Itse jouduin tuon spoilauksen uhriksi kun SBB1 oli alkamassa. Taisin lukea TV-Maailmaa ja siellä sitten yhteydessä kerrottiin UKBB5:n voittajan nimi...

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 21 Heinä 2006 15:00

Dansku kirjoitti:Nyt tuo Britti-Big Brother karkasi ihan totaalisesti käsistä ja meni ihän älyvapaaksi pelleilyksi.
Miksi? En ole katsonut. Eli siis tapahtuiko jotain suurempaakin?

EDIT: vai tarkoitetaanko tällä nyt sitten vain koko kautta?

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 21 Heinä 2006 16:07

Täytyy myöntää että mä olen kerrankin jättänyt seuraamatta tämän tuotantokauden, sen verran tiedän keitä talossa on ollut ja keitä potkittu pihalle...

Tämä Daily Mailin juttu toissapäivältä kuitenkin suorastaan hyppäsi silmille http://www.dailymail.co.uk/pages/live/a ... ge_id=1815
-Oh my god...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Big Brother UK”