Showpaini

Kaikki urheiluun liittyvä keskustelu käydään täällä.
Vastaa Viestiin
Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Showpaini

Viesti Kirjoittaja calderyon » 15 Joulu 2013 05:03

Pari veikkausta TLC:stä:

John Cena vs. Randy Orton

Varmasti illan odotetuin matsi. Ja historiallisin. Ja tietyllä lailla myös vaikeasti ennustettavin. Netissä ja "alan sivustoilla" on esitetty monia erilaisia skenaarioita miten ottelu päättyy (mm. että tyypit vaihtaisivat mestaruuksia tai että Triple H päättäisi ottaa mestaruudet itselleen, koska ei koe kumpaakaan Yhdistetyn WWE mestaruuden arvoiseksi), mutta koska lähteiden mukaan ottelun loppua on muutettu useaan kertaan, luulen että yksi mestari saadaan selville, eikä mitään no-contest kökköä kuten parissa matsissa on ollut. Ehkä käykin niin että Orton voittaa jonkinlaisen kepulipelin (Vince palaa, Shield/Authority puuttuu otteluun) ansiosta matsin. Vaikka Cenan voittoa kovasti vihjataankin.

Voihan toki olla että Cena tekee sen minkä yleensä eli nousee sillasta/mahdottomasta tilanteesta ja voittaa kaiken mahdollisen. En tiedä.

Big E Langston vs. Damien Sandow

Hyvä matsi luvassa. Kummatkin ovat erittäin hyviä painijoita, Big E on hyvä voimapainija ja Sandow nk. all around worker. Jos ei ihmeitä tapahdu, niin Big E retainaa.

Daniel Bryan v.s Wyatts

3 vs 1 handicappi matsi. Luvassa Daniel Bryanin epätoivoista taistelua Wyatteja vastaan ja veikkaisin että näyttäisi siltä että Bryan voisi jopa voittaa. Mutta luulen, että loppujen lopuksi Wyatit voittaa Brayn tekemällä lopetuksella Bryanin rohkeasta taistelusta huolimatta, kaappaavat Bryanin ja vievät tyypin aivopestäväksi omalle cabinilleen.

CM Punk v.s Shield

Sama kuin yllä, Punkki taistelee todennköisyyksiä ja selvästi ylivoimaista ja hallitsevaa vihollista vastaan. Shield hallitsee ja Punkki taistelee vastaan, mutta koska Shieldin väistämätöntä hajoamista on niin paljon vihjailtu, luulen että jonkinlainen miskommunikaatio tapahtuu kahden Shieldin jäsenen välillä ja tämä saa aikaan sen, että CM Punk käyttää tilaisuuden hyväksi, nauraa todennäköisyyksille ja voittaa ottelun.

Rhodes Brothers vs. Rybaxel vs. Big Show & Rey Mysterio vs. The Real Americans

Tyhjästä nykäisty 4way tagteam mestaruus ottelu ja vieläpä ilman verrattomia Usoja. Ihan OK matsi varmasti, mutta tuskin voittajasta on epäselvyyttä. Rhodesit retainaa ihan kohtuullisen viihdyttävän matsin jälkeen.

Dolph Ziggler vs. Fandango

Tyhjästä nykäisty matsi vailla kunnollista promootiota. Preshown täytematsi, jonka en usko olevan kovin viihdyttävä, Ziggleristä huolimatta. Voisi luulla, että Ziggler voittaisi sillä onhan mies kauemmin WWE:llä ja voittanut mestaruuksia, mutta jos uskoo internettiä (että Ziggler ei ole WWE:n päällystön suosiossa) ja katsoo tyypin viime aikaisia matseja, luulisin että rankuksi pääsee pidentämään tappioputkeaan ja häviämään siis Fandangolle.


AJ vs. Natalya

Toinen vaikeasti ennustettava ottelu. Taidokkuuden, aiemmin tapahtuneen ja yms. muun perusteella AJ:n pitäisi voittaa, mutta koska AJ:n mestaruusputki on jo 8 kuukautta pitkä ja Natalya on täysdiivojen castingissä --> WWE haluaa promotoida ohjelmaa täysillä, voisi olla mahdollista että AJ saattaisi hävitä sunnuntaina ja uusi diivojen mestari olisi tosiasia. Mutta luulen, että AJ voittaa vielä tämän matsin ainakin.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Showpaini

Viesti Kirjoittaja ff » 23 Joulu 2013 16:41

TLC oli mitä oli. En edes muista siitä enää paljonkaan, mutta sen verran kuitenkin että se oli jopa minusta keskivertoa parempi ppv tänä vuonna. Sitä seuranneessa raw:ssa tosin oli minusta parempi main eventti menossa ja tyylikäs nyrkki munille heel-lopetus Ortonilta D-Brylle. Sitten Cenan piti tulla äyskentelemään sekaan huoh.. No toivottavasti Orton voittaa Cenan revanssissa (Royal Rumble?) ja D-Bry voittaa itse Rumble-matsin niin saadaan Maniaan se Daniel Bryanin tähtihetki.

Raw:ssa joulushow tänään ja Damien Sandow pahana pukkina oli hyvä idea, mutta Mark Henry hyvänä pukkina pilaa varmasti tämänkin segmentin.

En tiedä mitä mieltä Risto on, mutta minusta tämä Aces & Eights -hautajais-segmentti oli TNA:n parhaita tänä vuonna "Ego Hall Of Fame" (Bad Influence/Bobby Roode/Kurt Angle) ohella.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Showpaini

Viesti Kirjoittaja ff » 28 Joulu 2013 23:48

20.01.2014 - Elukka irti, you know it!

En muista nähneeni näin surkeita ohjelmia jouluviikolla aiemmin sekä WWE/TNA:lta. Molemmat sukelsivat erittäin syvällä, että ei sen enempää niistä jätteistä. Mainittavaa kuiteski, että Jeff Hardy otti loparit Impact Wrestlingistä ja mennee WMXXX? Ei toivoakaan... Vaikka en olisi pahitteeksi pistänyt näkeväni jatkoa CM Punk/Jeff Hardy -feudille. Pg-eran parhaita feudeja oli kyseinen feud ja nosti CM Punkin main event pelaajaksi imo.

Jatkossakin pitää tänne pälpättää tästä touhusta, koska tuo ainoa kotimainen wrestling-mesta näyttää käytännössä kuolleelta ja sinne ei ole melkein mitään toivoa päästä ineen. Yritin kyllä, mutta toivo meni siinä vaiheessa kun tuli luettua sivuston nykymeininkiä.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Showpaini

Viesti Kirjoittaja Risto » 29 Joulu 2013 00:08

ff kirjoitti:Jatkossakin pitää tänne pälpättää tästä touhusta, koska tuo ainoa kotimainen wrestling-mesta näyttää käytännössä kuolleelta ja sinne ei ole melkein mitään toivoa päästä ineen. Yritin kyllä, mutta toivo meni siinä vaiheessa kun tuli luettua sivuston nykymeininkiä.
Hoho. Ei se ihan kuollut mesta vielä ole, mutta laadukkaasta keskustelusta on turha unelmoida. No on siellä ehkä pari ihan fiksua painipostaajaa, mut niin. Itse en ole laadukas.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Showpaini

Viesti Kirjoittaja ff » 30 Joulu 2013 00:10

^ Kyllä sä ainakin tänne olet ihan järkeviä puhellut, että ei mitään moitteen sanaa sen suhteen. Ei ole pelkoa, että voisin keskustella "laadusta" siellä, koska eihän sinne oteta helposti/ollenkaan enää uusia jäseniä (keskustelijat). Valta on henkilöillä, jotka harvakseen käyvät foorumilla, joten ei ole pelkoa että pääsisin sinne haukkumaan supermiestä. Vähän olisi himottanut kyllä, mutta it is what it is.

Kyllä tuo Royal Rumble (ja etenkin WMXXX) alkaa kiinnostamaan enemmän & enemmän, kun elukkakin on kohta kuvioissa taas. Lähteeköhän peräti D-Bryanin kimppuun vai tuijotetaanko Rumble-matsin aikana Lesnaria/Takeria syvälle silmiin? En ainakaan haluaisi, että lähtee Viperin perään niinkuin nämä useat fanit hinkuvat. Mä näin jo sen feudin aikoinaan, kun aloin seuraamaan tätä hommaa aktiivisesti. Pääasia kuitenkin, että pysyy kaukana HHH/John Cena -parivaljakosta. Sellaisia feudeja en todellakaan halua..
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Showpaini

Viesti Kirjoittaja Risto » 30 Joulu 2013 00:52

^Tällä foorumilla olen vielä jotenkuten yrittänyt käyttäytyä. ;)
ff kirjoitti:Ei ole pelkoa, että voisin keskustella "laadusta" siellä, koska eihän sinne oteta helposti/ollenkaan enää uusia jäseniä (keskustelijat). Valta on henkilöillä, jotka harvakseen käyvät foorumilla, joten ei ole pelkoa että pääsisin sinne haukkumaan supermiestä.
No tuopa siellä isoin ongelma on kun vain Ylläpitäjät voi hyväksyä uudet kirjoittajat eikä niitä siellä kovin usein näy. Jossain vaiheessa modet yritti saada vähän enempi valtaa, mutta ei kuulemma käynyt.
ff kirjoitti:elukkakin on kohta kuvioissa taas.
Vaikka en mikään maailman isoin Batista fani koskaan olekaan ollut, niin pakko myöntää että kylmät väreethän siinä meni kun niitä hype-videoita rullailtiin viimesimmässä Raw'ssa. Vähän kyllä mietityttää että mihin kuvioihin mies nyt paiskataan, kun itse olen ainakin kuvitellut päähäni aika selkeät linjat Maniaa kohti mentäessä.
ff kirjoitti:Lähteeköhän peräti D-Bryanin kimppuun
Tää on ehkä pahin pelkoni. Mun maailmassa Bryan voittaa Royal Rumblen ja haastaa WrestleManiassa Randy Ortonin mestaruusottelussa. Manian lopuksi saamme sitten juhlia uutta mestaria. YES! YES! YES!

Mutta tiiä sitten mitä sille Batistalle keksitään. Joku Cena - Batista ei pahemmin houkuttele, Taker - Batistakin on jo Maniassa nähty, Triple H - Batista meeehhh... Ehkä jos WWE haluaa lähteä nyt pushaamaan Roman Reignsiä kunnolla niin siinä vois olla Batistalle ihan hyvä taistelupari. Tiedä sitten miten innokas Batista on pushaamaan nuoria staroja.

Eiköhän tässä pian olla viisaampia kun Road to WrestleMania lähtee kunnolla rullaamaan käyntiin. Alkuvuosi on kyllä sitä parasta aikaa olla painifani, wuup wuup!

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Showpaini

Viesti Kirjoittaja ff » 01 Tammi 2014 04:34

Juuh. Selvästi parempi Raw tällä viikolla, kuin viikon takainen ultimate schaisse. CM Punk oli solid ja kyllähän tuo one on one Roman Reignsiä vastaan viikon päästä pitäisi olla mukiinmenevä. Bad News Barrett on melko nolo. Kuinka mones gimmick tämä on jo testissä hänellä? Mies oli matkalla jonnekin Nexuksen johtajana aikoinaan, mutta eipä John Cena halunnut nostattaa häntä tähtiin vaan hautasi pelastamalla päivän. Hieno mies olet, varsinkin takahuoneen poliitikkona.

Damien Sandow vs. Greath Khali (yleisön äänestämä vastustaja Sandow'lle) [smilie=a_doh.gif] . Mustaa *askaa, kuten myös tätä seurannut Brodus Clay vs. R-Truth. Sitten tuli shown kohokohta, kun Brock Lesnarin musa pärähti soimaan HHH:n elvistellessä kehässä: "katsokaa kenet toin takaisin hohoo". Neuvonantaja Paul Heymankin oli taas mukana. Beast haluaa kuulemma WWE Worldheavyweight-vyön itelleen, hyvä juttu. Mark Henry tuli jotain kyselemään Lesnarilta ja sai kyytiä spearin muodossa turvavallin läpi /F5 lattialle. Tuo on sitä mitä me halutaan nähdäkin!

Main eventissä Daniel Bryan vs. Wyatt Family gauntlet-matsissa. Hyvää menoa Luke Harperia vastaan ja voitto hänestä. Eric Rowen talttui vähän nopeammin. Johtajaa vastaan ei D-Bry päässyt mätsäämään, kun taas alettiin hakata porukalla kaaliin. Ja showhan päättyi siihen, kun D-Bry lupasi liittyä Bray Wyattin perheeseen. D-Bry: "Olit kokoajan oikeassa, vaikka nämä ihmiset kuinka kannustivat minua niin koneisto ei halua minun voittavan. Olen sinun". Daniel Bryan Heel-turn ja John Cena harjoittelee jo ensi viikkoa varten pyhimys-promoaan robottikarjunnallaan keräten yleisön suosiota itselleen: Miten saatoit hylätä nämä ihmiset, he rakastavat sinua! Mä tykkään kyllä Wyattin perheestä ja Danielista, mutta jos sen varjolla nostetaan taas John Cenaa ylijumalaksi niin hyi hiivatti. John Cena takahuoneessa: Daniel Bryan alkaa olla liian suosittu, kääntäkää hänet heeliksi ja minut pelastamaan päivän. Ei mitään rajaa tässä suosimisessa ihan oikeesti älytöntä.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Showpaini

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 02 Tammi 2014 00:07

Mun mielestä tää maanantain jakso oli vaan paska. Erityisesti Heymanin paluu ärsytti ja teinkin uudenvuodenlupauksen jonka mukaan pyrin kelaamaan kaikki miehen promot tänä vuonna. En vaan jaxa enää kuunnella niitä, kun tuota paskaa tuupattiin kurkusta alas jo liikaa viimekin vuonna. Ymmärrän niitä joiden mielestä Heyman on todella mielenkiintoinen tyyppi ja hyvä promoaja mutta ite en vaan jaksa.

Barrettin uusi gimmick on ihan yhtä Hohhoijaa-tasoa kuin kaikki aiemmatkin, ja tuollainen gimmick lienee käytetty jo aiemminkin, ainakin joskus aikoinaan oli Bad News Brown -niminen ukko (joka on kuollutkin jo aikoja sitten). Yhtä kaikki, gimmickien vaihtelu lienee seurausta siitä että miehellä ei ole karismaa lainkaan eikä sen takia ihmisiä vaan kiinnosta. Ihan ok painija hän on ja menee muiden joukossa, mutta sitä jotain mikä herättäisi kiinnostuksen vaan puuttuu. Itseäni ei kyllä myöskään kiinnosta se yks sisääntulossaan twerkkaava hinttari (Ziggler) yhtään ja muutamien muidenkin ottelut kelaan ihan joka kerta.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Ovara
Juonittelija
Viestit: 188
Liittynyt: 06 Kesä 2013 11:20

Re: Showpaini

Viesti Kirjoittaja Ovara » 02 Tammi 2014 09:11

ff kirjoitti: Main eventissä Daniel Bryan vs. Wyatt Family gauntlet-matsissa. Hyvää menoa Luke Harperia vastaan ja voitto hänestä. Eric Rowen talttui vähän nopeammin. Johtajaa vastaan ei D-Bry päässyt mätsäämään, kun taas alettiin hakata porukalla kaaliin. Ja showhan päättyi siihen, kun D-Bry lupasi liittyä Bray Wyattin perheeseen. D-Bry: "Olit kokoajan oikeassa, vaikka nämä ihmiset kuinka kannustivat minua niin koneisto ei halua minun voittavan. Olen sinun". Daniel Bryan Heel-turn ja John Cena harjoittelee jo ensi viikkoa varten pyhimys-promoaan robottikarjunnallaan keräten yleisön suosiota itselleen: Miten saatoit hylätä nämä ihmiset, he rakastavat sinua! Mä tykkään kyllä Wyattin perheestä ja Danielista, mutta jos sen varjolla nostetaan taas John Cenaa ylijumalaksi niin hyi hiivatti. John Cena takahuoneessa: Daniel Bryan alkaa olla liian suosittu, kääntäkää hänet heeliksi ja minut pelastamaan päivän. Ei mitään rajaa tässä suosimisessa ihan oikeesti älytöntä.
Mä en vaan kerta kaikkiaan tajua, miten ketään voi kiinnostaa tuo Bryan. Kaverissa kun ei ole minun silmään ensimmäistäkään asiaa, josta olisi jotain positiivista sanottavaa. Ei ensimmäistäkään kiinnostavaa liikettä, painiminen tylsää ja kun vielä heittää sekaan sen, että näyttää tyhmältä, kun tommonen pikkunen semiplösö kaveri mättää lihaskimppuja turpaan, niin... [smilie=a_doh.gif]

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Showpaini

Viesti Kirjoittaja Risto » 02 Tammi 2014 12:08

Ovara kirjoitti:Mä en vaan kerta kaikkiaan tajua, miten ketään voi kiinnostaa tuo Bryan. Kaverissa kun ei ole minun silmään ensimmäistäkään asiaa, josta olisi jotain positiivista sanottavaa. Ei ensimmäistäkään kiinnostavaa liikettä, painiminen tylsää ja kun vielä heittää sekaan sen, että näyttää tyhmältä, kun tommonen pikkunen semiplösö kaveri mättää lihaskimppuja turpaan, niin... [smilie=a_doh.gif]
Ihan mielenkiinnosta voisit sitten kertoa että minkälaisia painijoita arvostat jos Bryan on sun mielestä ihan paska?
--

Itse pidin tästä viimeisimmästä Raw'sta aika paljon. Punkin yritykset sekoittaa Shieldin pakkaa näyttävät toimivan ja tykkään siitä että toi Shieldin välien rakoilu on hoidettu tälleen rauhalliseen tahtiin eikä kerralla vaan hajoteta koko porukkaa.

Brock Lesnarin paluu oli ihan mukava juttu. Paul Heymaniä oli myös mukava kuulla, koska juurikin Brockin kanssa Paul toimii erittäin hyvin. Toki kyllä Punk & Heyman oli myös hyvä pari, mutta Lesnarin ja Heymanin tiimi on se oikea mulle.

Bryanin liittyminen Wyatteihin tehtiin myös hyvin. Eihän toi mikään selkeä heel-turni ollut vaan Bryan tajusi vain että ei sillä ole muuta mahdollisuutta. Ihan sama mitä Bryan tekee niin joku (authority) estää häntä saavuttamasta unelmiaan, joten siksi mies katsoi parhaaksi liittyä Wyattin epämääräiseen perheseen.
Edit:
Tirkka kirjoitti:Itseäni ei kyllä myöskään kiinnosta se yks sisääntulossaan twerkkaava hinttari (Ziggler) yhtään ja muutamien muidenkin ottelut kelaan ihan joka kerta.
Kuva

Mistäs muuten tiiät että Ziggler ois homoseksuaali?

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Showpaini

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 02 Tammi 2014 14:20

Risto kirjoitti:
Tirkka kirjoitti:Itseäni ei kyllä myöskään kiinnosta se yks sisääntulossaan twerkkaava hinttari (Ziggler) yhtään ja muutamien muidenkin ottelut kelaan ihan joka kerta.
Kuva

Mistäs muuten tiiät että Ziggler ois homoseksuaali?[/edit]
Tuskin se on. Ärsyttää tuo twerkkaaminen tuossa vaan sen verran (hox! Facena. Heelinä se sopi kuvaan kun tuo on niin ärsyttävää, facena en näe pointtia tuolle.) että siksi sanoin tuon h-sanan tuossa. Sitäpaitsi, jos se olisi oikeesti homo niin sehän olisi loukkaavaa, nyt kun luultavasti ei ole niin ei haittaa vaikka olisikin loukkaava sana. ;)
Edit: D-Bry on ihan takuulla paras painija koko firmassa, Lesnarit ynnämuut mukaan lukien. Ehkei ole maailman karismaattisin tyyppi kyseessä mutta backstage-haastattelujen sun muiden perusteella vaikuttaa niin sympaattiselta ja mukavalta ukolta että jo siksi häntä mielellään kannatan.

Samaan syssyyn kylläkin pakko myöntää että on tässä syksyllä vähän ärsyttänyt seurata hänen touhujaan kun kuviot on polkeneet paikallaan ja sitä samaa on tungettu kurkusta alas liian monesti. Mut tää ei oo miehen oma vika vaan käsikirjoitustiimin jonka mielikuvitus tunnetusti ei ole huipputasoa.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Showpaini

Viesti Kirjoittaja ff » 13 Tammi 2014 23:36

Ovara kirjoitti: Mä en vaan kerta kaikkiaan tajua, miten ketään voi kiinnostaa tuo Bryan. Kaverissa kun ei ole minun silmään ensimmäistäkään asiaa, josta olisi jotain positiivista sanottavaa. Ei ensimmäistäkään kiinnostavaa liikettä, painiminen tylsää ja kun vielä heittää sekaan sen, että näyttää tyhmältä, kun tommonen pikkunen semiplösö kaveri mättää lihaskimppuja turpaan, niin... [smilie=a_doh.gif]
Jooh. Enpä tiedä mikä lie ollut, kun Bryanista tykättiin samantien kun hän tuli kapinajengissä wwe:hen ja lensi pihalle aikoinaan heti liiallisesta julmuudesta. /Myöhemmin tuli sitten takaisin hommiin, kun oli asiat/sakot sovittu. Mutta, että Daniel Bryan tylsä kehässä? Oletkohan katsonut samoja matseja mitä me muut? Ukkohan laittaa nykyisin kaikkensa peliin kehässä ja on selvästi aktiivisin siellä panemaan kroppaansa likoon. Paras wrestling-taidoiltaan wwe:ssä vaan mikkiskillejä pitää vielä vähän hioa niin tulee varsin huikea kaveri. Tosin siitä en tykkää, kun WWE on jo pitkään mainostanut tyyppiä "vitsinä" (JBL: look a flying goat! /hehheh onpas hauskaa). Kaipa tämä liittyminen Wyatt-perheeseen kuukaudeksi tuo jotain katu-uskottavuutta sitten? Koska ei ole mitään järkeä viedä yhtiön selvintä facea sitten kivikylmä-Steve Austinin Maniaan heelinä, ei niin mitään...

Ja samaan aikaan toisaalla TNA alkaa minullakin mennä kohta viemäriaukosta alas, kun AJ Styles potkaistiin törkeällä meiningillä ulos tittelimatsissa. Eeppinen main eventti oli Magnusta vastaan NOT! Ensin lähti Jeff Hardy ja heti perään AJ = 2 isointa facea TNA:sta. :whois:
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Showpaini

Viesti Kirjoittaja calderyon » 14 Tammi 2014 00:38

Koska ei ole mitään järkeä viedä yhtiön selvintä facea sitten kivikylmä-Steve Austinin Maniaan heelinä, ei niin mitään...
Paitsi jos vastustaja on eräs Undertaker niminen heppu. Huhujen mukaanhan Taker itse on henkilökohtaisesti halunnut otella Bryanin kanssa WM 30:ssa.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Showpaini

Viesti Kirjoittaja ff » 14 Tammi 2014 20:25

^ No sitä ei tarvinnut kauan pelätä, kun mies eilen jo käänsi kelkkansa hill-billy familylle. 2-3 viikkoa kesti tätä perhe-elämää ja toivottavasti se nyt oli siinä tämä kuvio. Eikä taas lähdetä siihen samaan kehään, että Wyatt-family tulee kiduttamaan Bryania tulevina viikkoina. Komea lopetus eilisellä raw:lla, mutta viikon takainen old school raw oli ehjempi show /(kiitos legendojen). Yleisö ei ole tosiaan noin kuumana ollut kehenkään painijaan sitten loistopäiviensä, eli Daniel Bryanille sitä tittelivyötä Maniaan perkele! Tai sitten tuo Takerin streakin katkaiseminen olisi vielä eeppisempi juttu. :D

E: Roman Reignsin hyppypotku kehän laidalta köysissä virunneelle CM Punkin poskille/pääkopalle = auts. On se kone ja yksi tulevaisuuden isoista nimistä WWE:lle.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Showpaini

Viesti Kirjoittaja ff » 23 Tammi 2014 21:02

Image

Monday Night Raw Royal Rumble Go Home Show oli ihan ok viihdyttävyydeltään. Ensinnäkin Batista oli mukana kehässä taas ja mieshän heti suuteli kehää jalkojensa alla. Yleisö poppasi jokseenkin, mutta minusta ne oli kuitenkin laimeahkot. Enemmän olisin yleisöltä odottanut, mutta eivät vaan Batistasta niin välittäneet. Eturivin pojat yrittivät aloittaa "Daniel Bryan-tyylistä chanttia", mutta eipä lähtenyt kovaan lentoon Batista-huudot.

Roman Reignsin supermiesnyrkki Cody Rhodesille on mainitsemisen arvoinen. CM Punk ensimmäinen entrantti Rumbleen korporaatio-Kanen toimesta, eli ei mitään mahkuja voittaa.. Batista Bomb ADR:lle oli hauskaa katsottavaa. Siitä en tykkää, että iso ohjelma on olevinaan kovanaama Brock Lesnaria vastaan. Muutenkin tyhmää kuluttaa Lesnaria tähän yliarvostettuun tyyppiin, jota en ole ikinä pitänyt paljon minään. Voisi jo lähteä eläkkeelle. Sitten vielä D-Bry laitetaan one on one-matsiin Bray Wyattin kanssa Rumbleen. Sinne meni nekin mahdollisuudet, että D-Bry voittaisi koko roskan. Näköjään se on Batistan heiniä ja saadaan kova Main Eventti hänen ja Ortonin välille Maniaan?

Show loppui koomisesti John Cenan ilmestyessä vihdoin paikalle käveltyään koko matkan areenalle trademark-kledjuissaan (lippalakki/t-paita/käsinauhat/farkkushortsit/lenkkarit). Spurttaa sitten hallinsuulla jonkinlaiseen tinasotilas-juoksuun kameran /selostajien äkättyä hänet. Vaihdettiin muutamia nyrkiniskuja ja löntysteltiin yleisön ohi kohti ulko-ovea. Orton pakeni lopulta areenalta jollain random-autolla Cenan hidasteltua /kyseltyä fanien hyvinvoinnin perään. Taker tehnee taas paluunsa Rumblen jälkeisessä Raw:ssa ja kukahan lie kehässä sillä hetkellä? Roman Reigns? Tuskinpa sentään, vaikka se olisi melkein loogisin valinta, kun Shield olevinaan pisti Takerin ulos pelistä aikoja sitten. Keltanokka Reigns vielä on, joten ei kelpuuteta vielä noin isoon matsiin.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Showpaini

Viesti Kirjoittaja ff » 27 Tammi 2014 20:42

Ette ole tosissanne? Kyllä yleisö kertoi mitä mieltä se oli tästä paskaläjästä. Royal Rumble 2014 oli häpeäpilkku WWE:n pitkähkössä ppv-historiassa, en ole ikinä nähnyt noin ultimaattista roskaa, kun D-Bry ei tullut #30 Rumble-matsiin. Reiska tuli eeppisellä numerolla ja sai kiitokseksi vahvat buuaukset. Samoin, kuin kaikki muutkin kehässä olevat, koska kehästä puuttui Daniel Bryan. Yleisö poppasi, kun Seth Rollins eliminoi Reiskan, hieno mies. CM Punk oli 4 viimeisenä kehässä tultuaan kehään #1 ja Kane viskaisee miehen pihalle kehän ulkopuolelta, voi luoja. Voisiko iso punainen epic failure jo painua myöskin takavasemmalle, koska ei kiinnosta pätkääkään. Daniel Bryanilla on helevetin iso suosio takanaan ja tampiot tuolla ei vaan osaa käyttää miestä oikein. Miten voi olla niin vaikeaa kuunnella faneja? Koko WWE:n johtoryhmä voi haistaa pitkää [smilie=thefinger.gif]. Tottahan toki. Mulla on vähän huono historia noiden spoiler-tagien suhteen tällä foorumilla.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Showpaini

Viesti Kirjoittaja Risto » 27 Tammi 2014 21:57

^PPV:stä on vielä niin vähän aikaa että vois olla ihan aiheellista käyttää spoilereita. Eihän täällä tosin montaa painifania ole, mutta jos joku nyt vahingossa tulee täältä lukemaan niin harmittaa. Itsehän tapahtuman katsoin tossa töitten jälkeen ja voin sanoa että vitutus maximus.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Showpaini

Viesti Kirjoittaja ff » 29 Tammi 2014 23:05

En tiedä mitä sanoa, kun kuulin tänään että CM Punk on lähdössä WWE:stä poijes. Yksi harvoja särmikkäitä kavereita jäljellä tuolla kippari-kallen valtaamalla tunkiolla ja pois lähtee hän. Toisaalta en minä syytä CM Punkia, jos haluaa vaihtaa maisemaa. Mies oli suosionsa huipulla pudotettuaan pipe bombin "facena" 2011. Sitten kun alkoi tämä huikea ennätyspitkä title reign niin mies käännettiin joksikin vitun pelkuri heeliksi. Ei ollut varmaan yhtään politikointia mukana vaan CM Punk varmasti halusi olla tuollainen "taisteleva" wwe-champion joka ilta. CM Punkin kaltainen puhuja kyllä löytää ansaitsemansa arvostuksen muistakin piireistä, kuin tästä aivopesu-puljusta. Kiitos viihdyttämisestä CM Punk, you have earned my respect. :tu

Ihan turhaan yritti korporaatio raw:ssa jeesustella Daniel Bryanin puuttumisella Rumblesta, ei mennyt läpi. Heillä ei ole aikomustakaan nostaa Daniel Bryania ykköstähdeksi politikoinnin takia ja siksi, että mies muistuttaa liikaa Chris Benoitia wrestling-tyyliltään (flying headbutt/crossface yms.). Vince/HHH/Steph: Se on tuommonen pienikokoinen parrakas tonttu /peikko, joka on pelkkä vitsi. Minä: Yeah right. Paras wrestler koko rosterista, jolla voisivat takoa isompia summia rahaa kuin kippari-kallella.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Showpaini

Viesti Kirjoittaja calderyon » 30 Tammi 2014 14:40

Jos tuo on totta, niin on hyvin mahdollista että Punk ei enää paini. Rahaahan miehellä kuuleman mukaan (toisen foorumin) säästettynä pahan päivän varalla sen verran, ettei tarvitse. Surkea juttu, jos tosiaan lähtee. :thumbsdown Yksi harvoja ns. good guys in the business.

Rojaali rumpeli oli surkeuksien surkeus. Brock v.s Show oli roskaa, Cena v.s Orton oli enintään keskitasoa ja itse rumpelilla oli karmea loppu, kun 4 vuotta poissaollut diktaattori Batista tulee ja vie voiton vuoden ympäri työtä tekevien edestä. Ja se että ei edes Bryaniä näy koko matsissa, vaikka esimerkiksi JBL (joka oli vajaat 10 sekuntia mukana) ja joku kääpiöhärkä ja pelkkä vitsi El Torito pääsevät mukaan. Damien Sandowin lähtö ekana oli myös äärimmäisen ikävää, oma suosikkipainija kun on.

Batista v.s Orton WWE WHC -mestaruudesta WM main eventtinä kiinnostaa kuin kilo sitä itseään.

Surkeeta, surkeeta...
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Showpaini

Viesti Kirjoittaja Risto » 30 Tammi 2014 20:03

ff kirjoitti:En tiedä mitä sanoa, kun kuulin tänään että CM Punk on lähdössä WWE:stä poijes.
Ei se ole lähdössä, se lähti jo.

Ihan vitun paska uutinen kyllä toi Punkin lähtö. Jopa Bryanin vammainen buukkaaminen tuntuu tässä vaiheessa aika pieneltä asialta. Vaikka Punk viimeaikoina ei ihan uransa parhaita hetkiä esittänytkään, niin kyllä mies silti suurimpiin suosikkeihini WWE:ssä kuului.

Maniaan asti yritän kitkutella, mutta sen jälkeen luultavasti lopetan WWE:n seuraamisen. Olen tosin sanonut näin ennenkin, mutta ei mua oikeesti kiinnosta katsoa tätä enää kun taidokkaimpia painijoita painetaan väkisin alaspäin kun samalla pushataan jotain Batistoja ja Randy Ortoneja ylemmäs ja taas ylemmäs. Eikä mulla edes kumpaakaan miestä vastaan mitään ole, mutta jos nuo kaksi nähdään Manian main eventissä niin ei hyvää päivää. Ymmärrän kyllä Punkin turhautumisen koko roskaan koska vain Triple H:n kaverit saavat mainetta ja mammonaa. Onneksi yleisö osaa näyttää mielipiteensä myös aika selkeästi (kts. Royal Rumblen yleisön reaktio Bryanin tilanteeseen).

Ripulista paskaa. T. Risto (ex-)painihomo

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Showpaini

Viesti Kirjoittaja ff » 16 Helmi 2014 23:08

Paljon lähti särmää Punkin myötä ja varsinkin viimeiset pari RAW:ta ovat olleet varsin köyhiä, kun vertaa TNA:n vastaaviin. Siellä alkoi sentään tapahtui jotain uutta, kun muuan MVP tuli sijoittajana toimimaan vastavoimana Dixie Carterin sopalle. Ikinä en oikeastaan Montel Vontavious Porterista välittänyt, kun hän wwe:ssä joskus aikoja sitten touhusi balling! Mutta täytyy myöntää, että hyvää promoa on heittänyt nyt kehässä ja ihan tervetullut lisä impactin johtopuolelle. Abyss/Joseph Park -kuviokin alkaa vihdoin mennä eteenpäin. Hauska casket-match oli viime showssa Mr. Andersonin ja Bully Rayn välillä. Kiusaaja meni arkkuun nukkumaan mic checkillä, kun Bully yritti tehdä hautakiveä Andersonille arkkuun. Seuraavasta PPV:stä Lockdownista tulossa ihan pätevä show ja Samoa Joe saisi viedä Magnukselta tittelin. Kurt Angle loukkaantuneiden listalle ja Jeff Hardy tekee comebackin pimeänä hahmona piakkoin?

1. Bobby Roode
2. Samoa Joe
3. Bully Ray/Austin Aries


Randy Ortonin aika mestarina alkaa näköjään olla lopussa, kun on hävinnyt 3/4 matsistaan tähän mennessä tyypeille jotka kohtaa chamberin sisällä viikon päästä. WWE näköjään alkaa vihdoin pushata Cesaroa vähän ylöspäin, mikä on positiivinen juttu. Cesaro on legit.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Showpaini

Viesti Kirjoittaja calderyon » 18 Helmi 2014 14:21

ff kirjoitti: Randy Ortonin aika mestarina alkaa näköjään olla lopussa, kun on hävinnyt 3/4 matsistaan tähän mennessä tyypeille jotka kohtaa chamberin sisällä viikon päästä. WWE näköjään alkaa vihdoin pushata Cesaroa vähän ylöspäin, mikä on positiivinen juttu. Cesaro on legit.
Tuskin. Itse luulen, että juuri tästä syystä jollain kepulipelillä Orton tulee retainaamaan jotta korvataan tyypin häviöt menneinä viikkoina.

Wrestlemaniassa sitten luultavammin Batista voittanee Ortonin.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Urheilu”