Oletko onnellinen?

Tule kertomaan enemmän itsestäsi.

Oletko onnellinen?

Erittäin onnellinen
5
9%
Olen onnellinen
13
24%
Aina välillä
11
20%
Olen tyytyväinen
9
17%
En ole edes tyytyväinen
6
11%
Paremminkin masentunut, elämä on perseestä
10
19%
En tiedä
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 54

Avatar
kiinteistöprinssi
Reiska
Viestit: 1310
Liittynyt: 04 Maalis 2007 23:01

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja kiinteistöprinssi » 28 Marras 2011 23:52

Olen onnellinen, mutta en ole tyytyväinen.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 28 Marras 2011 23:57

Menneisyyteni on muokannut musta sen tason optimistin, että jaksan aina uskoa parempaan huomiseen. Olen mielestäni riittävän onnellinen. Asiat voisi aina olla huonommin. En viitsi valittaa turhasta.
you've got the dream but not the drive

Avatar
janne
Verokarhu
Viestit: 1165
Liittynyt: 18 Joulu 2011 15:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja janne » 19 Joulu 2011 17:51

Olen onnellinen. Viime vuonna olin melkeen masentunu :(

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 19 Joulu 2011 20:25

Täl hetkellä en oikeastaan, mut tää on kyl ohimenevää.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja Mour » 20 Joulu 2011 17:19

Kyllä olen. Olen sellainen perusonnellinen ihminen, joka ei lopulta paljoa/isoja asioita onnen eteen vaadi... nyt vielä muutenkin elämässä palikat kohdallaan. :)
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja Mardis » 30 Joulu 2011 14:29

Olen tällä hetkellä tyytyväinen, mutta huomenna saatan olla taas masentunut tai onnellinen! :?

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja Risto » 30 Joulu 2011 16:20

Olen onnellinen siitä että pääsen ensiviikolla uuteen asuntoon asumaan, mut tää muuttaminen on ahdistavaa.

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja Burph » 30 Joulu 2011 22:35

Ei kai onnellisuus voi olla mikään pysyvä olotila. Edes kovin pitkäaikainen. Voihan sitä rakastuneena olla viikkotolkulla onnellinen, mutta kyllä sieltäkin sitten alas tullaan. Kuulostipa pessimistiseltä.

Mut joo, olen onnellinen aina silloin tällöin. Onnellisuus tulee ja menee. En tiedä olenko oikeestaan edes tyytyväinen tällä hetkellä. Asiat on silleen perushyvin, mutta.. Mutta vaikka se, etten ihan oikeesti pidä mun duunista enkä pomosta enkä osasta työkavereita.. Ja olis kiva saada rahaa niin, et pystyis asumaan siellä, missä oikeesti haluis.. Ja ettei tarviis raataa päivästä toiseen ihan vaan rahoittakseen elämänsä.

Ja veetuttaa, että menin valmistumaan. Vaikka olis ollu opinto-oikeutta vielä pari vuotta ja paljon mielenkiintoisia ja hyödyllisiä kursseja, mitä olis vielä voinu ottaa.. Ja nyt niistä pitäis sitte maksaa avoimessa yliopistossa..

Jos mä uskaltautuisin asiaa miettimään, niin mä huomaisin, etten todellakaan ole siellä, missä haluaisin olla. Mutten uskalla tota alkaa pohtia..

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 30 Joulu 2011 23:42

Burph kirjoitti:Ei kai onnellisuus voi olla mikään pysyvä olotila. Edes kovin pitkäaikainen. Voihan sitä rakastuneena olla viikkotolkulla onnellinen, mutta kyllä sieltäkin sitten alas tullaan. Kuulostipa pessimistiseltä.
Tämä pessimistisyys osuu vaan niin oikeaan tällä kertaa! Ainakin itselläni se tuntuu menevän aina näin. Aina kun on onnellista ja tuntuu ettei mikään voi pilata päivää, niin muutaman kuukauden päästä elämä onkin tosi synkkää ja kurjaa, ja kaikki paska kaatuu niskaan.

Alan kyllä itse olla nyt vähän onnellisempi kun mitä joku aika sitten. Alkaa taas itsetunto palaamaan kohdalleen ja elämän asenne on taas vähän terveempi ja päiviin jaksaa keksiä aina jotain hauskaakin.
Nyt vaan odotan että pääsen joskus oikeasti pohjalle, josta ei nousta parissa kuukaudessa niinkun nyt. :roll:

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja Risto » 26 Joulu 2012 23:39

Risto kirjoitti:Olen onnellinen siitä että pääsen ensiviikolla uuteen asuntoon asumaan, mut tää muuttaminen on ahdistavaa.
Jumalauta että aika rientää nopeesti. En nyt tiedä olenko yhtään onnellisempi kuin vuosi sitten, mutta ehkä mua ei vituta ihan niin paljoa kuin silloin. :)

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja mrj » 29 Joulu 2012 12:17

Olen tyytyväinen tämän hetken elämän tilanteeseni...
JuHu - :drink55:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja Wendla » 20 Loka 2019 09:06

Minulle tulee ajoittaisia onnellisuuspuuskia, mutta en sanoisi kuitenkaan kokonaisuudessaan olevani onnellinen. Parempaan suuntaan olen kuitenkin koko ajan menossa ja uskon, että olen matkalla kohti onnellisuuttakin. :)

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja Mour » 21 Joulu 2019 00:02

No oon kai. Kaikki "peruspalikat" on kohdallaan, on hyvä olla. Väliin sitä miettii mitä pitäisi olla enemmän/paremmin, mutta hetki ja päivä kerrallaan. Kyllä elämä kuljettaa.

:Love: :Love: :Love:
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
kotikissa
VIP-vieras
Viestit: 870
Liittynyt: 01 Syys 2011 21:12
Paikkakunta: Turku

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja kotikissa » 28 Syys 2020 22:50

Vaihtelee suuresti fiiliksen mukaan. Puitteet onnellisuuteen on kyllä, mutta menneisyys pistää kyllä mielen matalaksi toisinaan ja tulevaisuus on osittain epäselvä.
Kausi&lempparit
1.Terhi, 2. Mira, 3. Kadi, 4. Andreas & Tero, 5. Esa A., 6. Nino ja Niko N., 7. Suvi & Sebastian, 8. Iida, 9. Niko S., 10.Andte, 11. Kimmo, 12.Paula & Minna, 13. Rosa, Nina ja Markku, 14. Ville ja Laura R.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja Wendla » 16 Touko 2023 14:31

Kyllä, olen onnellinen. Tajusin tuossa vain pari päivää sitten, että ei perhana, miehän muuten oon onnellinen. Aika mahtava tunne.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Äänestykset ja gallupit”