Paras pizza?

Tule kertomaan enemmän itsestäsi.

Ananas ei kuulu pizzaan.

Ei niin.
33
34%
Kuuluu!
64
66%
 
Ääniä yhteensä: 97

Avatar
janne
Verokarhu
Viestit: 1165
Liittynyt: 18 Joulu 2011 15:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: Paras pizza?

Viesti Kirjoittaja janne » 18 Joulu 2011 16:24

^teneriffalla on ravintola jossa on banaanipizzaa....

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Paras pizza?

Viesti Kirjoittaja Mour » 18 Joulu 2011 21:02

Banaanipizza kuulostaa jo niin eksoottiselta, että voisi olla jopa hyvää. :D Pääsääntöisesti haluan kyllä pizzani täytteeksi ainakin jotain lihaa ja banaanin kanssa se ei ehkä olisi mikään herkullisin kombo...
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Paras pizza?

Viesti Kirjoittaja Punde » 19 Joulu 2011 00:14

Anthony Bourdain jakaa oikean mielipiteen ananaksesta pizzassa. 3:24 alkaen, ei toimi ajastus embedded, suora linkki oikeesee kohtaa: http://www.youtube.com/watch?v=8x0h2963_ZA#t=3m24s


Avatar
wäinämöinen
Vastaava tuottaja
Viestit: 3779
Liittynyt: 30 Syys 2006 16:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paras pizza?

Viesti Kirjoittaja wäinämöinen » 26 Joulu 2011 18:29

Ananashan ei todellakaan (classico)pizzaan kuulu, mutta nykyisin kun pizzaan tungetaan (varsinkin suomessa) paljon muutakin sinne kuulumatonta ei ananas ole sieltä pahimmasta päästä. Toimii mm. sinihomejuuston/pepperonin/kanan kanssa.
Pineapplepizzalla ei Italiaa valloiteta, mutta suotakoon se Hawaii/Suomalaisille.

Image
> Pizza á la Märkä Simo <

Stadin paras Pizza löytyy nyt Töölönkadun Dennikseltä.
(Kinkku, jauheliha, sipuli, jalopeno, valkosipulijuusto)
"Big Brother House, this is Davina. You are live on Channel 4; please do not swear. The lines are closed, the votes have been counted and verified, and I can now reveal... It's now time for you to say your goodbyes. I'm coming to get you!"

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Paras pizza?

Viesti Kirjoittaja mävaan » 09 Tammi 2012 01:47

Kaupan pakastealtaasta paras löytö on mozzarellapizza. (ristorante, muut ei ole samanveroisia)

Just tässä pyhäpäivinä tein kaksi pellillistä pizzaa: (täällä parjattua) jauhelihaa, maukasta metvurstia, homejuustoa ja oisko ollut sitten tuplajuustoraasteella.

Tuoretta mozzarellaa oli jääkaapissa, mutta päätin jättää pois, jos ei pohja kypsyisikään lönttien alta, kun ei viipaleita olisi kovin ohuiksi saanut. Tomaattia olisin voinut laittaa, jos olisi ollut.

Ananasta voi pizzaan laittaa, mutta mieluiten syön ilman sitä.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paras pizza?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 09 Tammi 2012 02:11

mävaan kirjoitti:Kaupan pakastealtaasta paras löytö on mozzarellapizza. (ristorante, muut ei ole samanveroisia)
On muuten ihan sairaan hyvää! Ostan aina välillä sellaisen, kun tekee mieli syödä jotain helppoa ja hyvää illalla. :D
Pakastapizzaksi tosi tasokas!

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Paras pizza?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 09 Tammi 2012 02:37

orgasmienkeli kirjoitti:
mävaan kirjoitti:Kaupan pakastealtaasta paras löytö on mozzarellapizza. (ristorante, muut ei ole samanveroisia)
On muuten ihan sairaan hyvää! Ostan aina välillä sellaisen, kun tekee mieli syödä jotain helppoa ja hyvää illalla. :D
Pakastapizzaksi tosi tasokas!
On kyllä! Vielä kun siihen lisää paistettua jauhelihaa niin siitä tulee tosi hyvää [smilie=a_smitten.gif] Toi pitsa on ilman sitäkin jo tosi hyvää, mut mä en mitään vegepitsoja syö ;)
That damn fox!

Kuva

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Paras pizza?

Viesti Kirjoittaja Mardis » 09 Tammi 2012 15:33

^ Itsenikin mielestä on varmasti parasta pakastepizzaa maailmassa! [smilie=a_smitten.gif] Edes useista pizzerioista ei saa saman veroista mozarella pizzaa! Pesto on siinä kaikkein parasta! :tu

Eija74
Mökkiläinen
Viestit: 238
Liittynyt: 08 Elo 2011 06:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paras pizza?

Viesti Kirjoittaja Eija74 » 19 Elo 2012 18:22

Mexikan kastike, kana, pepperoni, jalapeno

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruokaketju

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 30 Marras 2012 18:22

Olettekos kuulleet pizzoista joihin tulee mansikkaa tai banaania? Se vasta ufoa on. :?

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Ruokaketju

Viesti Kirjoittaja Punde » 30 Marras 2012 19:29

Ei hedelmiä pitsaan. Minkäänlaisia. Koskaan.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Ruokaketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 30 Marras 2012 20:26

Punde kirjoitti:Ei hedelmiä pitsaan. Minkäänlaisia. Koskaan.
Komppaan. Tässä yhtenä päivänä jouduin pakon edessä syömään pizzaa jossa oli ananasta ja muistin taas että miksi se ei siihen kuulu. Eihän siinä perkele maistunut taas muu kuin se ananas. Hyi yäk.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Ruokaketju

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 01 Joulu 2012 20:16

No ei todellakaan mitään hedelmiä pitsaan. Ei varsinkaan ananasta. Olen varmaan sanonut tämän ennenkin, mutta tätä ei voi liian montaa kertaa sanoa. Ananas pilaa pitsan kuin pitsan. Ehkä järkyttävimmät pitsantäytteet, joita olen kuullut joidenkin käyttävän ananaksen lisäksi ovat persikka ja munakoiso.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Ruokaketju

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 01 Joulu 2012 20:41

Makuja on monia, mun mielestä ananas kuuluu pizzaan. :D Tosin se riippuu pizzasta, mut esim. kinkku-ananas-aurajuusto on yks mun lemppareita.
That damn fox!

Kuva

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Ruokaketju

Viesti Kirjoittaja JVDS » 01 Joulu 2012 21:04

Ei ananas nyt mikään pakollinen pizzan täyte ole, mutta hyvän lisän se mielestäni siihen tuo. Aika usein tilaan omaan pizzaani tonnikalaa, salamia ja kinkkua, joten ananas tasapainottaa muuten melko lihatäytteistä pizzaani. Ennen otin jauhelihaa pizzaani, mutta viime aikoina se on jäänyt melkeinpä vallan pois. Monessa eri muodossa pidän ananaksesta hyvin paljon.
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruokaketju

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 01 Joulu 2012 22:05

Tonnikala ei sovi mihinkään. :D Mikään ei voi olla pahempaa, paitsi jotkut sisäelimet, kuten maksa.

Ananas on kyllä varsinkin tuoreena ihan huippuhyvää herkkua. Ja olen kuullut että se parantaa mällin makua eli sitäkin suuremmalla syyllä kannattaa vetää monta lautasellista ananasta. :thumbsup

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Ruokaketju

Viesti Kirjoittaja Orphan » 01 Joulu 2012 23:52

Mä en taas yhtään tykkää ananaksesta, hyi. :scratch
Mun pitsaan tulee aika usein jauheliha/kinkku/paprika/fetajuusto yhdistelmä. Fetajuusto vaan on parasta pizzassa [smilie=a_tongue.gif]

Mun hyvä ystävä taas syö aina banaani/aurajuusto pizzaa. Itse en ole uskaltanut edes maistaa sitä! :D
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Paras pizza?

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 02 Joulu 2012 09:45

Pizzaan kuuluu just sitä mitä sinne itse kukin haluaa laittaa. Jos joku tykkää vaikkapa männynkävyistä tai hapankaalista ja tykkää sitä pizzaansa laittaa, niin sitten se siihen kuuluu. Joskus otan ananastäytteisen pitsan, mutta useimmiten otan jotan katkarapu-mozzarella-kana-herkkusieni-punasipuli-paprika yms. kasvikset akselilta. Kotipizzaa tulee eniten käytettyä, kun sinne ei ole kuin muutaman minuutin kävelymatka tästä kämpiltä, tai sitten tehtyä itse. Eniten varmaan ostan kotipizzasta Zorbasta, jos kotzoneja ei lasketa pizzaksi. VAikka pääsääntöisesti välttelen sianlihaa, joskus otan kinkku-herkkusieni-paprika-katkarapu yhdistelmän - jaahas, taidankin tänään pitkästä aikaa hakea sen.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Paras pizza?

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 02 Joulu 2012 10:14

Kotipizzasta paras oli Mexican -kastike, pepperoni (makkara), salami ja kebab.

Paikalliisesta Farbodilasta tulee otettua semmonen pitsa, jossa on täytteenä, Kebab, aurajuusto, jalopeno, majoneesi ja joku viides täyte, jota en nyt muista. Itseasiassa tämän kyseisen pitsan meinaan syödä tänää BB finaalin aikana.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paras pizza?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Joulu 2012 10:20

DosterMan kirjoitti:Kotipizzasta paras oli Mexican -kastike, pepperoni (makkara), salami ja kebab.
Eikö tuossa tule ihan liikaa samanlaista makkaraa, kun mukana on pepperonia ja salamia? Jotenkin yksipuoliselta kuulostaa.
Mitä eroa pepperonissa ja salamissa edes on? :o
Muistaakseni salami on parempaa, mutta takuuseen en mene.
majoneesi
En pysty vieläkään syömään tuollaisia pizzoja! Söin joskus yläasteella pizzan jossa oli todella rasvaista salamia ja smetanaa (tietysti muutakin, mutta nuo jäi mieleen) ja samana päivänä oli todella huono olo koko päivän. Ei se tietysti tuosta pizzasta johtunut, mutta kaikki tuollainen smetana ja majoneesi on nykyään mustalla listalla pizzatäytteissä.
En vielä näin vuosienkaan päästä pysty syömään sellaista pizzaa.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Paras pizza?

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 02 Joulu 2012 11:23

Mä olin todella epäileväinen ja ennakkoluuloinen tuota pitsaa, joka sisältää myös majoneesia, kohtaan. Kerran sitten näin sen pitsan ja näytti niin herkulliselta, että seuraavalla kerralla rohkaistuin. Maku oli ulkonäköäkin parempi ja sen jälkeen en tuosta mestasta mitään muuta pitsaa olekaan ottanut.

Pepperonit on niitä paremman makuisia, pieniä kiekkoja.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paras pizza?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Joulu 2012 11:39

Pepperonista en sitten tykkää. Salami on jees!

Kotipizzasta sai viime keväänä tosi hyvää pizzaa. Siinä oli ainakin poroa ja keltavahveroita. :Love:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Äänestykset ja gallupit”