Elämäsi saavutuksia ja puutteita?

Tule kertomaan enemmän itsestäsi.
Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Elämäsi saavutuksia ja puutteita?

Viesti Kirjoittaja minna » 15 Marras 2008 18:30

Vähän typistetty otsikko.
Eli mitä olet elämässi saavuttanut mistä olet nyt hyvin tyytyväinen?
Mitä asioita sinulta puuttuu vielä elämästäsi joita olet koittanut tavoitella tai tavoittelet?
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Elämäsi saavutuksia ja puutteita?

Viesti Kirjoittaja ff » 15 Marras 2008 18:34

Peruskoulu kunnialla läpi ja ammatillinen tutkinto hommattu. :)
Vakituinen työpaikka ja elämäni nainen haaveena. :in love:
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Elämäsi saavutuksia ja puutteita?

Viesti Kirjoittaja James » 15 Marras 2008 18:49

Tyytyväinen olen siihen, että olen koulut käynyt toistaiseksi ainakin ilman suurempia ongelmia loppuun asti. Ammattitutkinto on taskussa, mutta ehkä vielä voisin mennä opiskelemaan lisää. Sitä ei koskaan voi sulkea pois?
Armeijan suoritin omasta mielestä erittäin hyvin vaikka epäilin omaa kuntoani ennen inttiin menoa. Hyvin kuitenkin pärjäsin.

Tulevaisuudesta nyt sen verran, että vakituinen työpaikka olisi ihan mukava asia. Edelliset työsuhteet on päättyneet kun ei ole ollut töitä. Nyt on taas yks työmaa valmis ja tältä osin hommat loppumassa. Ehkäpä pitää alkaa katselemaan mahdollisuuksia lähteä ulko-paikkakunnille töihin.

Niin, joo.. ja jos hyvän naisen jostain löytäisi niin voisi suurempiakin haaveita suunnitella tulevaisuuden varalle :damnfunny

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Elämäsi saavutuksia ja puutteita?

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 15 Marras 2008 18:52

Keksin puoli vuotta sitten vihdoinkin mitä haluan elämässäni saavuttaa ja "miksi haluan isona". Nyt pitäisi sitten enää keksiä miten se unelma (oma yritys) toteutetaan.

Niitä muita saavutuksia ovat pari ammattitutkintoa ja ihan kiva vakityö. Löysin myös puolivahingossa elämäni koiran, joka on nostanut minut aika monesta suosta. Vielä kun löytyisi se unelmien auto, asunto ja kai se mieskin siihen johonkin mahtuisi.
The reason I swear so much is because fuck you.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Elämäsi saavutuksia ja puutteita?

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 15 Marras 2008 19:40

Mä olen ammatillisesti menossa oikeaan suuntaan. Pari ammatillista koulutusta takana ja nyt vakityössä. Etenemismahdollisuuksia mietin ja viisisuotissuunnitelmat toteutunee omalla painollaan.

Ihmissuhteet on kunnossa niiltä osin, kun ne voivatkin olla. Parisuhdetta en haikaile, mutta en pahakseni pistä vaikka se jonakin päivänä toteen kävisikin. Ehkäpä juuri tämän hetkisen unelmien prinssin kanssa...

Jonkin näköisenä puutteena voisin nähdä ehkä sellaisen perusturvallisuuden puuttumisen. Et vaikka päällisin puolin kaikki on kunnossa, niin kuitenkin huteralla pohjalla, kuten aika moni muukin asia maailmassa. En sit tiedä, et auttaisko siihen se perhe ja omaisuus, jota mulla ei vielä ole.
Who is she? Where did you find her?

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Elämäsi saavutuksia ja puutteita?

Viesti Kirjoittaja Petri » 15 Marras 2008 19:45

Saavuttanut vakituisen, viihtyisän työpaikan ja sitä kautta kohtuullisen toimeentulon ja taloudellisen riippumattomuuden. Ihmissuhteetkin ovat vähintääkin kohtuullisella tolalla.

Tyytyväinen olen siihen, että uskalsin keväällä riskeerata varman toimeentulon ja ottaa riskin, että voisin pahimmassa tapauksessa jäädä työttömäksi. Lopputuloksena sain tarjoukset kolmesta vakituisesta työsuhteesta ja pääsin valitsemaan niiden välillä.

Tavoitteena / haaveena jossain vaiheessa suorittaa KTM-tutkinnosta puuttuvat kurssit sekä gradukin pitäisi jossain vaiheessa vääntää mahdollisesti. Samoin työrintamalla tavoitteena edetä vakain astelin eteenpäin.

Avatar
Jurve
Päivystävä meribiologi
Viestit: 604
Liittynyt: 29 Syys 2006 00:34

Re: Elämäsi saavutuksia ja puutteita?

Viesti Kirjoittaja Jurve » 25 Marras 2008 16:38

Ammatillinen kououtus olisi hyvä hankkia, jos vielä tietäisi mitä haluaisi..

Perhe ja lapsia on, mutta yhdelle pojalle saattaisi olla tilausta.. Ystäviä on sopivasti. :)

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Elämäsi saavutuksia ja puutteita?

Viesti Kirjoittaja Wendla » 19 Loka 2019 09:32

Suurin saavutukseni kai on kokonaislaatuisesti se, että olen saavuttanut kaikki isoimmat asiat, joista olen tähän mennessä unelmoinut. Olen sitä mieltä, että monissa asioissa on kyse ihan vain siitä, että on jääräpäisesti päättänyt, että minä haluan tuon asian ja minä myös sen saan. Tosin toki joissain asiossa vaikuttaa sekin, että olen ollut lapsesta asti joissain asioissa verrattaen etuoikeutetussa asemassa. Toisin santtuna siis lellitty.

On lemmikkejä, ihana aviopuoliso, unelmien koti, opiskelen ja työskentelen unelmieni alalla, on ihana mökki, joka lähes kuin oma. Vielä kun lapsi olisi, niin ai että.

Puutteitakin toki sitten on, mutta niitä en viitsi alkaa nyt listailla, tulee liian negatiivinen olo. Puutteidenkin kohdalla tosin suurin ongelma on vain oman pääni sisällä ja itse itselleni asettamissa rajoitteissa. Tiedostan kyllä, että puutteistakin pääsisin ylitse, jos vain jaksaisin ottaa itseäni niskasta kiinni ja päättäisin niin. Mutta ehkä se kokonaisvaltainen suurin puute sitten onkin se, että en saa itseäni niskasta kiinni ja en saa enää ohjattua itseäni tuohon aiempaan jääräpäiseen mielentilaan, jolla saavuttaa haaveensa. Masennukseksikin sitä kai joskus kutsutaan?

Jostain saattaa kertoa sekin, että vastailen täällä päivät pitkät keskusteluihin, jotka ovat jopa päälle kymmenen vuotta vanhoja. :D

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Elämäsi saavutuksia ja puutteita?

Viesti Kirjoittaja Risto » 19 Loka 2019 12:21

Wendla kirjoitti:
19 Loka 2019 09:32
Jostain saattaa kertoa sekin, että vastailen täällä päivät pitkät keskusteluihin, jotka ovat jopa päälle kymmenen vuotta vanhoja. :D
Ihan mukavaa vaan että uudemmatkin käyttäjät löytää näitä vanhoja ketjuja ja vielä kaikenlisäksi viitsivät näihin vastailla. :tu

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Elämäsi saavutuksia ja puutteita?

Viesti Kirjoittaja Wendla » 19 Loka 2019 13:36

Risto kirjoitti:
19 Loka 2019 12:21
Wendla kirjoitti:
19 Loka 2019 09:32
Jostain saattaa kertoa sekin, että vastailen täällä päivät pitkät keskusteluihin, jotka ovat jopa päälle kymmenen vuotta vanhoja. :D
Ihan mukavaa vaan että uudemmatkin käyttäjät löytää näitä vanhoja ketjuja ja vielä kaikenlisäksi viitsivät näihin vastailla. :tu
Joo no pidän hyvin todennäköisenä, että tämä uusi käyttäjä täältä ruudun takaa ainakin löytää aika lailla kaikki ketjut, niin uudet kuin vanhatkin. :D
Alussa vähän hillitsin itseäni kun mietin, että mitähän siitäkin ajatellaan, jos oon suurin piirtein jokaiseen ketjuun pälättämässä. Mutta sitten tulin siihen tulokseen, että väliäkös sillä. Nää bb:n "ulkopuoliset" osiotkin on tosi kivoja, ainakin tällaiselle hölösuulle, vaikka bb:n takia täällä ensisijaisesti kuitenkin pyörinkin.

Nyymi
Finalisti
Viestit: 682
Liittynyt: 04 Syys 2020 00:34
Viesti:

Re: Elämäsi saavutuksia ja puutteita?

Viesti Kirjoittaja Nyymi » 15 Syys 2020 01:13

Sain kerran varpailla kiinni sohvapöydältä putoavan mukin kesken sohvalla pussailun. 🤔

Puutteena pidän sitä että en monestikaan jaksa aamulla pukea vaatteita päälle. Usein vähintään yksi vaatekappale puuttuu.
Analyysinyymi :eye: Motto: Voin olla väärässäkin.
Lemppariasukkaita: Krisu19, Kevin19, Tupu19, Andte14, Nimo14, Jonathan14, Niko Saarinen, Sauli Koskinen, Kristiina20, Joel20, Nina Mikkonen VIP21,
Jassu, Aki ja Melody 2021. Mathias 2022.

Babooshka
Tuotantoassistentti
Viestit: 52
Liittynyt: 20 Syys 2020 23:13
Paikkakunta: 01300

Re: Elämäsi saavutuksia ja puutteita?

Viesti Kirjoittaja Babooshka » 26 Syys 2020 19:33

Saavutukseni on huomattavasti lyhyempi listaus, kuin puutteet.

Saavutukseni:

Minulla on kolme ammattitutkintoa, työkokemusta kaikilta opiskelemiltani aloilta, stipendi ensimmäisen amistutkinnon kevätjuhlasta sekä ajokortti (jonka sain toisella yrityksellä).

Puutteet:

Ei puolisoa, lapsia, merkittävää omaisuutta, perintöä, autoa, mökkiä, omistusasuntoa tai vakituista työpaikkaa. Olen se suvun ns. musta lammas ja henkilö, joka haluaa olla vapaa ja itsenäinen.
:music

Avatar
kotikissa
VIP-vieras
Viestit: 870
Liittynyt: 01 Syys 2011 21:12
Paikkakunta: Turku

Re: Elämäsi saavutuksia ja puutteita?

Viesti Kirjoittaja kotikissa » 28 Syys 2020 22:32

+Hum.kandin tutkinto
+kiva asunto
+hyvät välit perheeseen
+ihana miesystävä ja kiva bestis ja paljon tuttavia
+kulttuurikiinnostukset joista pidän

-pienet tulot
-välillä en jaksa touhuta
-terveys vain kohtalainen
-
Kausi&lempparit
1.Terhi, 2. Mira, 3. Kadi, 4. Andreas & Tero, 5. Esa A., 6. Nino ja Niko N., 7. Suvi & Sebastian, 8. Iida, 9. Niko S., 10.Andte, 11. Kimmo, 12.Paula & Minna, 13. Rosa, Nina ja Markku, 14. Ville ja Laura R.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Äänestykset ja gallupit”