Millä muulla foorumilla käyt?

Tule kertomaan enemmän itsestäsi.

Missä muualla keskustelet ?

Irc Galleria
12
7%
Myspace
1
1%
Subject
8
5%
Facebook
53
32%
Suomi24
14
9%
MuroBBS
7
4%
Habbo hotel
1
1%
Afterdawn.fi
4
2%
Kuvake.net
3
2%
Demi.fi
4
2%
City.fi
4
2%
Plaza Ellit
1
1%
MTV3 Keskustelu
0
Ei ääniä
ii2.org
1
1%
Jatkoaika.com
7
4%
Joku muu, mikä ?
44
27%
 
Ääniä yhteensä: 164

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millä muulla foorumilla käyt?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 24 Elo 2011 14:32

Auroora kirjoitti:Facebook on ainoa paikka minne kirjoittelen. Joskus käyn lueskelemassa Suomi24:n ja Ellien keskusteluja jos tarvin ns. vertaiskokemuksia johonkin asiaan liittyen. Demi.fi:ssä käyn välillä naureskelemassa trolleille.
Mulle kyl se Suomi24:kin menee enimmäkseen trollinauruille ;)

Avatar
Auroora
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 20 Elo 2009 14:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Millä muulla foorumilla käyt?

Viesti Kirjoittaja Auroora » 24 Elo 2011 14:36

orgasmienkeli kirjoitti:Mulle kyl se Suomi24:kin menee enimmäkseen trollinauruille ;)
No onhan se kyllä niinkin välillä :D Sieltä vaan useimmiten tulee osumat kun guuglen kautta koittaa apua johonkin askarruttaviin kysymyksiin hakea, oli ne vastaukset sit vakavastiotettavia tai ei. En mä niitä keskusteluja siis sinänsä selaile, päädyn vaan sinne aina jonkun haun kautta kummasti :P (Miten tää nyt alkoi kuulostaa siltä että puolustelisin itseäni...)

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millä muulla foorumilla käyt?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 24 Elo 2011 15:09

Jep, selittelyn makua ilmassa ;)
noinhan se tuppaa olemaan että google tyrkyttää helposti Suomi24:sta, eli siltä ei välty!

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Millä muulla foorumilla käyt?

Viesti Kirjoittaja maumiu » 24 Loka 2011 22:25

Facebook ja suomi24.
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Millä muulla foorumilla käyt?

Viesti Kirjoittaja minna » 25 Loka 2011 14:29

Harmi kun vastauksiaan ei saa vaihtaa. En käy enää myspacessa ollenkaan vaikka tili siellä edelleen onkin. Facebookissakin yhä vaan harvemmin.
Yhdellä pelifoorumilla taasen vierailen melkein jopa enemmän kuin täällä :shock:
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Millä muulla foorumilla käyt?

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 25 Loka 2011 14:37

80´s Rock foorumilla ollut jo kaksi ja puoli vuotta. Sama nikki kuin täälläkin. Ja käytän päivittäin.
Rautaneidon foorumilla Siren nimellä, kirjoittelen harvoin. Luen päivittäin.
Imperiumin Messulaudalla sama nimimerkki kuin täälläkin. Luen päivittäin, kirjoitan hyvin harvoin.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Millä muulla foorumilla käyt?

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 25 Loka 2011 16:52

minna kirjoitti:Harmi kun vastauksiaan ei saa vaihtaa.
Nyt saa.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Millä muulla foorumilla käyt?

Viesti Kirjoittaja ramasee » 28 Marras 2011 22:04

ihan joku muu, mutta sitä ei viiti tässä paljastaa ;)
Laura vie, muut vikisee!

majuri
Kasmasiini
Viestit: 3
Liittynyt: 27 Marras 2011 00:17

Re: Millä muulla foorumilla käyt?

Viesti Kirjoittaja majuri » 28 Marras 2011 22:08

Eka viesti tänne: Jatkoaika.com.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Millä muulla foorumilla käyt?

Viesti Kirjoittaja Mardis » 02 Tammi 2013 16:06

Facebook, ja sieläkin tulee käytyä kuukausi kuukaudelta yhä harvemmin. Poistaisin mitä luultavimmin koko tilini, jos sieltä ei löytyisi chat-osiota ollenkaan.

Suomi24:ä tulee joskus harvoin myös luettua, koska Google suosii sitä hakutuloksissa. Joskus olen jopa löytänyt sieltä etsimäni tiedon.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millä muulla foorumilla käyt?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Tammi 2013 16:25

Varsinaisesti tämän tyylisillä foorumeilla en nyt muilla oikeastaan käy kun täällä. Teinivuosina tuli oltua vaikka missä, mutta aika paljon vähentynyt käynnit missään.
Parilla erotiikkafoorumilla olen kyllä (eri nickillä kun täällä) mutta ne on niin hiljaisia, ettei niissä tule käytyä kovin aktiivisesti.
Kitinä-foorumille joskus harvoin kirjoittelen, mutta ei siellä(kään) ole tullut pahemmin käytyä.

En laske faboa ja vastaavia foorumeiksi, mutta jos ne nyt kuitenkin lasketaan, niin olen:
- Facebokissa (joka päivä tulee käytettyä, tai vähintään vilkaistua)
- Alastonsuomessa (aika paljon bloggailen ja siellä on paljon kavereitani)
- Qruiserissa (jossa tällä hetkellä tulee aika vähän oltua)
- Kuvakkeessa (johon tuskin olen kirjautunut moneen viikkoon)
- Irc-Galleriassa (josta en tiedä kuka sitä enää käyttää..?)

Avatar
janne
Verokarhu
Viestit: 1165
Liittynyt: 18 Joulu 2011 15:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: Millä muulla foorumilla käyt?

Viesti Kirjoittaja janne » 02 Tammi 2013 20:12

Pelkästään Facebookissa.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Millä muulla foorumilla käyt?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 02 Tammi 2013 20:48

Facebookki mieltäni virvoittaa!
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millä muulla foorumilla käyt?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Tammi 2013 20:49

Luulin jo että Jonksu olisi linkannut oman profiilinsa tänne! [smilie=a_cool.gif]

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Millä muulla foorumilla käyt?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 02 Tammi 2013 20:51

^ Se olis mun viiminen teko... :D Vain harvat ja valitut täältä pääsee mun fb-kaveriksi, jos hekään.
That damn fox!

Kuva

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Millä muulla foorumilla käyt?

Viesti Kirjoittaja Punde » 02 Tammi 2013 20:52

DVDPlaza, MuroBBS, Facebook. Ja jos Facebookkin lasketaan foorumiksi ni ehdottomasti eniten aikaa vierähtää Redditissä.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Millä muulla foorumilla käyt?

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 02 Tammi 2013 21:02

Facebookissa, tosin olen siellä aika laiska ja harkinnut poistaa, mutta se on työlästä. Olen kavereiden suhteen kranttu, eli se, että on joskus nähty jossain, ei vielä riitä. On mulla tosin yksi kaveri, jota en ole koskaan livenä nähnyt, mutta tavallaan tunnen silti hyvin, aika pitkä juttu selitettäväksi.

Sen lisäksi ainakin kesään saakka maksullisella kalorilaskurilla, jossa keskustelu keskittyy enemmän painonhallintaan ja liikuntaan. Siellä käyn lähinnä pitämässä liikuntapäiväkirjaa/-blogia sekä ruokapäiväkirjaa siksi, että tarkkailen vitamiininsaantia, kun itsellä on ollut puutoksia ja heikkoja veriarvoja joskus. Siinäpä ne nykyään ovat.

No myönnetään vielä että suoli24-osastolla :oops: käyn joskus katsomassa asuinkaupunkikohtaista keskustelua - siellä joskus sadan ulosteviestin joukossa saattaa olla yksi, jossa ihan oikeaa asiaakin.

Vuonna 2005 olen vastannut näköjään tähän kyselyyn näin:
Luen subin ja suomi24 palstaa silloin tällöin tietääkseni missä mennään. Lisäksi ykkösvakkaripalstallani, joka on ihan muuta aihetta muuten, käydään BB-keskustelua, johon tulee harvakseltaan kommentoitua. Muutten minulla on suosikeissa tämän lisäksi ehkä 6 keskustelupalstaa, joista yhdellä käyn päivittäin, toisella joka toinen päivä ja muilla satunnaisesti max kerta viikossa.
En edes muista noista palstoista ihan kaikkia. Tuo vakkaripalsta on lopetettu, samoin ainakin yksi ja yhdeltä lähdin riitelyn vuoksi lätkimään, vaikken itse riidan osapuoli ollutkaan, niin siinä vaiheessa kun iso osa porukkaa alkaa mesota asiasta, joka ei itselle edes kuulu, katsoin parhaaksi häipyä. Aika hyvin olen näköjään saanut itseni nettipalstoista vieroitettua, nyt loman aikaan tosin olen koukuttunut tänne normaalia enemmän. Novitan palstalla olin tässä välillä jonkin aikaa mukana, mutta se vaatii kestotilauksen ja uskokaa tai älkää, jotkut naiset osaa riidellä jopa neulomisesta. Siitä tulikin mieleen, että käyn myös joskus ulkomaalaisella Raverly-nimisellä käsityöpalstalla, mutta saattaa mennä parikin kuukautta etten siellä käy.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Millä muulla foorumilla käyt?

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 02 Tammi 2013 22:56

Tosta listalta olevista käyn ainoastaan facebookissa, mutta en kyllä laskisi sitä foorumiksi.

Avatar
jetta
Uimavalvoja
Viestit: 416
Liittynyt: 08 Syys 2011 17:41

Re: Millä muulla foorumilla käyt?

Viesti Kirjoittaja jetta » 02 Tammi 2013 23:09

Noista vaihtoehdoista ainoastaan facebookissa, tosin käyn sielläkin vaan ehkä kerran viikossa jos sitäkään. Sitten käyn joskus lukemassa bodybuilding.comin foorumia, mutta harvoin sitäkin, enemmän tulee tuolla luettua artikkeleita/body transformation juttuja nykyään.
what even is reality? who knows? we don't even know if we're in this room. we could be in a turtle's dream in outer space.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Millä muulla foorumilla käyt?

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 03 Tammi 2013 07:38

^^^Muistin nyt ne kaksi muuta foorumia ja käynhän minä niillä harvoin edelleen, ovat pieneen aihepiiriin keskittyneitä ja vältän kaikkea offtopicia sielläkin: toisella ei ole kunnon moderointia ja sinne on pari riidankylväjää löytänyt pesäpaikan. Toinen on jenkkiläisten ylläpitämä taitoluistelufoorumi, jossa käyn vain isojen kisojen aikaan lukemassa kommentteja sekä etsimässä joskus linkkejä niihin kisoihin, mitä Suomessa ei näytetä. Sinne en kirjoita juuri mitään, ehkä 1-3 vuodessa, jossa lähinnä annan heille infoa Suomen tytöistä.

Täälläkin käynti vähenee sitten kun työt ja kansalaisopistot alkavat, varmaan keskittyy eniten näihin aamukommentteihin, mutta varmaan päivän vaaletessa alan tehdä ylitöitä menemällä aamusta aikaisemmin.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Millä muulla foorumilla käyt?

Viesti Kirjoittaja mrj » 06 Tammi 2013 12:54

mmm.. facebook, murobbs ja afterdawn silloin tällöin kun muistan!
JuHu - :drink55:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Millä muulla foorumilla käyt?

Viesti Kirjoittaja Wendla » 02 Marras 2019 10:51

Facessa tulee joskus pyörittyä, tosin aika harvoin nykyisin.

Joskus aiemmin olen ollut aktiivinen myös demi.fissä, suomi24:ssä ja vauva.fissä. Mutta niistä nyt on aikaa, toisista enemmän kuin toisista.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Äänestykset ja gallupit”