Tupakointi

Tule kertomaan enemmän itsestäsi.

Poltatko

Säännöllisesti
37
24%
Silloin tällöin (esim. vain kännissä etc.)
27
18%
En
84
55%
Jokin muu vaihtoehto,mikä?
6
4%
 
Ääniä yhteensä: 154

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tupakointi

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 31 Elo 2009 01:32

Kyllä tuota tulee muutama tupakka illassa poltettua. Aamuisin ja päivisin ei niinkään maistu mutta iltaisin kyllä, riippumatta siitä olenko selvin päin vai humalassa.
Totuus on tuolla ulkona.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Re: Tupakointi

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 31 Elo 2009 01:34

Säännöllisesti reilut 10 vuotta. Tupakointihistoriaani on mahtunut yksi noin vuoden tauko ja muutama vähän lyhyempi.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Tupakointi

Viesti Kirjoittaja minna » 31 Elo 2009 18:07

Sellainen yhdeksän vuotta on tullut säännöllisesti poltettua. Noin aski menee päivässä. Yleensä vajaa.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tupakointi

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 31 Elo 2009 19:14

minna kirjoitti:Sellainen yhdeksän vuotta on tullut säännöllisesti poltettua. Noin aski menee päivässä. Yleensä vajaa.
Meistä tulee isona samanlaiset kuin Marge Simpsonin siskot. :damnfunny
Who is she? Where did you find her?

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Tupakointi

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 31 Elo 2009 20:43

Oletteko tupakoijat monesti yrittäneet lopettaa ja mikä sai alunperin aloittamaan?

Omaan kaveripiiriin kuuluu paljon tupakoitsijoita, osa on yrittänyt monta kertaa lopettaa (ilman ja nikotiinituotteiden kanssa, jälkimmäisten kanssa kuulemma helpompaa), mutta sortuneet pitkienkin taukojen jälkeen uudestaan kun on tullut stressiä. Osa taas on lopettanut 15 vuoden säännöllisen askipäivässä-polttamisen jälkeen seinään (vaikeinta oli kuulemma keksiä käsille tekemistä, vieroitusoireita ei niinkään tullut). Joillekin siis selvästi helpompaa kuin toisille.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Tupakointi

Viesti Kirjoittaja realityfan » 31 Elo 2009 20:54

tuusannuuska kirjoitti:Oletteko tupakoijat monesti yrittäneet lopettaa ja mikä sai alunperin aloittamaan?
Minun vanha isäukkoni on ollut tupakkalakossa 35 vuotta ja vieläkin tekee kuulemma toisinaan hirveästi tupakkaa mieli. Eli lopetus voi joskus olla aika pitkäkestoinen projekti.

Itse en polta kännissä enkä selvinpäin. Onneksi.

Avatar
Paali
Pihatonttu
Viestit: 1498
Liittynyt: 19 Loka 2008 13:45
Paikkakunta: Ulvila

Re: Tupakointi

Viesti Kirjoittaja Paali » 31 Elo 2009 21:09

Kyllä poltan. Vajaa aski menee päiväs

Avatar
Tuittupää
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 932
Liittynyt: 19 Loka 2006 19:10
Paikkakunta: Pohjois Satakunta

Re: Tupakointi

Viesti Kirjoittaja Tuittupää » 31 Elo 2009 21:39

tuusannuuska kirjoitti:Oletteko tupakoijat monesti yrittäneet lopettaa ja mikä sai alunperin aloittamaan?
2 noin puolen vuoden taukoa on ollut. Suuren suuri vitutus sai aloittamaan uudestaan.

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: Tupakointi

Viesti Kirjoittaja jaiba » 31 Elo 2009 22:11

Kyllä poltan. Kotona ollessani käärin ja polttelen yleensä sätkiä, mutta töissä ja muissa toiminnoissa oman huushollin ulkopuolella tulee kuljetettua mukana ihan tehdaspakattuja sauhukkeita ja polteltua niitä.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tupakointi

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 31 Elo 2009 22:46

minna kirjoitti:Sellainen yhdeksän vuotta on tullut säännöllisesti poltettua. Noin aski menee päivässä. Yleensä vajaa.
En olisi tätä osannut arvatakaan. Noin kiltin näköinen nuori nainen on vaikea mieltää henkilöksi joka polttaa melkein askin päivässä. ;) Mutta älä toki ota tätä mitenkään vakavasti, itseäni ei ainakaan häiritse millään tavalla toisten tupakanpoltto (no, jos nyt ei polta sitten ihan ketjussa).
tuusannuuska kirjoitti:Oletteko tupakoijat monesti yrittäneet lopettaa ja mikä sai alunperin aloittamaan?
Kerran olin kuukauden polttamatta kun kokeilin miltä tuntuisi olla kokonaan ilman. En kuitenkaan ihan tosissani ole muuten koettanut lopettaa, kun poltan kuitenkin niin vähän (en edes puolta askia päivässä) ja kokonaan ilman oleminen saisi hermoni kiristymään. Poltan siis mieluummin sen muutaman savukkeen illassa ja olen vähemmän hermot kireällä. En minä mitään askia päivässä varmaan pystyisi polttamaankaan, joten en pidä tätä kyllä mitenkään suurimpana terveysriskinä elämässäni.

En kylläkään tiedä onnistuisiko se lopettaminen muutenkaan, en halua kokeilla nikotiinipurkkaa enkä oikein usko laastareiden sun muidenkaan tehoon.
Totuus on tuolla ulkona.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Tupakointi

Viesti Kirjoittaja Punde » 31 Elo 2009 22:50

Eipä ole edes käynyt mielessä lopettaminen. Nikotiini-inhalaattoria olen kokeillut, mut se johtu ihan täysin lentomatkojen kestosta. Käy muuten kovasti kurkkuun sen imeskely. Sairaalassa leikkauksien jälkeen käytin nuuskaa, joskus välillä muutoinkin tykin tai pari intistä lähtien, en enää.

Avatar
_Pappa_
Kroisos
Viestit: 1600
Liittynyt: 26 Loka 2006 16:48

Re: Tupakointi

Viesti Kirjoittaja _Pappa_ » 31 Elo 2009 23:05

Pisin tauko on ollut 7kk. Nuuskaa kuluu purkki viikosta kessuttelun ohessa.
Entinen aktiivi, nykyinen taustaseuraaja

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Tupakointi

Viesti Kirjoittaja minna » 01 Syys 2009 14:19

Big Mother kirjoitti:
minna kirjoitti:Sellainen yhdeksän vuotta on tullut säännöllisesti poltettua. Noin aski menee päivässä. Yleensä vajaa.
Meistä tulee isona samanlaiset kuin Marge Simpsonin siskot. :damnfunny
Todellakin :hug:

Ja lopettaminen on ollut aina vaan ajatusasteella. Oikeastaan kertaakaan en ole kunnolla lopettanut. Vähentänyt olen aina välillä.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Tupakointi

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 01 Syys 2009 15:15

En polta. En ole edes maistanut, koska pelkään jääväni koukkuun.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tupakointi

Viesti Kirjoittaja Sihi » 01 Syys 2009 18:06

Luojan kiitos en.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Tupakointi

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 01 Syys 2009 18:17

Sihijuoma(n) kirjoitti:Luojan kiitos en.
Se muuten jännä miten tämä mielipide vaihtelee. :P
Yläasteella ne jotka polttaa, on "koviksia joita pitää katsoa ylöspäin", kun taas vanhemmalla kansalla se on monesti pahe, josta pyritään pääsemään eroon.

(Nää siis vain yleistyksiä.)

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tupakointi

Viesti Kirjoittaja Sihi » 02 Syys 2009 21:11

Niin no jos säästyy teinivuodet ilman tupakoinnin aloittamista niin harvemmin sitä aikuisena aloittaa. Tupakointi on kova juttu lähinnä yläasteella. ;)
Itse olin niin nörtti (ilman hyvää todistusta) että ei ollu mun juttu.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Tupakointi

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 02 Syys 2009 21:31

Sihijuoma(n) kirjoitti:Niin no jos säästyy teinivuodet ilman tupakoinnin aloittamista niin harvemmin sitä aikuisena aloittaa. Tupakointi on kova juttu lähinnä yläasteella. ;)
Totta. Aikuisena alottaneita pidän ihan oikeasti aika tyhminä. Nuorena se ryhmäpaine menee usein järjen edelle ja sen ymmärtää, mutta siinä vaiheessa kun on jo ns. järki päässä ja menee aloittamaan tupakoinnin niin on joku muumi tippunut kanootista.
The reason I swear so much is because fuck you.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Tupakointi

Viesti Kirjoittaja Punde » 02 Syys 2009 21:39

Sihijuoma(n) kirjoitti:Tupakointi on kova juttu lähinnä yläasteella. ;)
Itse olin niin nörtti (ilman hyvää todistusta) että ei ollu mun juttu.
Hehee, mie olin kans nörtti. Mut tupakkipaikalla tutustu "koviksii", olin siis varsinainen aidallaistuja sveitsi kun tulin molempien ääripäiden kanssa toimeen :P En siis saanu turpaani, eikä kukaa haxoroinnu miun tietokonetta ja istuttanu sitä täytee viruksia.

schatz
Juonittelija
Viestit: 183
Liittynyt: 30 Elo 2008 11:39

Re: Tupakointi

Viesti Kirjoittaja schatz » 03 Syys 2009 11:41

Noin kahden vuoden ajan oon polttanu jotain kahden tupakan kuukausivauhtia. Lähinnä siis yöelämän yhteydessä.

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Tupakointi

Viesti Kirjoittaja acryl » 16 Syys 2009 19:54

En polta.
Teininä kokeilein aina senjälkeen, kun olin äiskän kanssa jäänyt altavastaajaksi. Heti huomasin miten vahva vaikutus sillä oli.
Päädyin ihan itsekseni sellaiseen päätelmään, että tupakointi on vahvan lääkeaineen väärinkäyttöä. :wink:
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Tupakointi

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 16 Syys 2009 21:09

tuusannuuska kirjoitti: Lisäksi risoo tupakantumpit maassa, ei se voi painaa niin paljoa etteikö sitä jaksaisi laittaa puolen metrin päähän roskikseen.
Kuulostaa ehks typerältä, mut itellä on aina se mielikuva et jos viskaan röökin roskikseen, niin se roskis voi alkaa palaan. :lol: Ku siel voi olla kuivia roskia.

Voi kuulostaa selittelyltä, mut ei oo.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Äänestykset ja gallupit”