Minkä arvosanan annat itsellesi ulkonäöllisesti?

Tule kertomaan enemmän itsestäsi.

Minkä arvosanan annat itsellesi ulkonäöllesi?

4
6
7%
5
8
9%
6
12
14%
7
20
23%
8
21
24%
9
9
10%
10
10
12%
 
Ääniä yhteensä: 86

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Minkä arvosanan annat itsellesi ulkonäöllisesti?

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 18 Tammi 2010 14:39

Hmm... Rimpula kädet, pulunrinnat, pömppömaha, kyhmynenä, polvi joka napsuu, lättäjalat, oikea kives 3 cm. alempana kuin kaksi muuta, yhteenkasvavat kulmakarvat, vinot alahampaat, huono ryhti, likaiset kynnenaluset, sisäänpäin kääntyneet pottuvarpaat, atooppinen iho... Mutta luojan kiitos Jumalalliset, vaaleat luonnon-kiharat.


Arvosana: 5

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minkä arvosanan annat itsellesi ulkonäöllisesti?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 16 Syys 2011 03:27

Joku 8½ kai.
Ihan kivasti tiedän että naamassa yhdistyy söpöyttä ja silti tarpeeksi miehiset/kovat piirteet etten ihan pelkästään söpöksi jää. ;)
En silti ihan klassisen komea kyllä ole vaan enemmän omaa persoonallisuutta löytyy ulkonäöstä.
Toisaalta se itsevarmuus on aika herkässä, koska tiedostan paljon huonojakin puolia ja huonona päivänä antaisin alle seiskankin itselleni.

Muutenkin makuasioita. Jollekin oon ruma, toiselle sexy. ;)

Avatar
Xanten
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1360
Liittynyt: 08 Syys 2008 20:07

Re: Minkä arvosanan annat itsellesi ulkonäöllisesti?

Viesti Kirjoittaja Xanten » 17 Syys 2011 01:00

Juu, 30v röökinpoltto, auringossa makailu, ja alkoholin käyttö ja ruokailutottumukset näkyvät ulkonäössä tässä iässä. Mutta kaikista noista olen nauttinut ja nautin edelleen.

Että ei enää väliä ulkonäöllä. Asiat ja suhteet järjestyksessä jo vuosia olleet.

Kaunista on mukava katsoa, ja nuorta polvea varsinkin, alkaa vaan nykyään nuorilla miehillä olla ylipaino-ongelmaa, leveää persettä, kaljamahaa jo ennen 30 ikävuotta.

Nörttisukupolveako, joka istuu ja vetää kokista pullotolkulla yökaudet tietokoneen ääressä, vai eivätkö vain yksinkertaisesti välitä miltä näyttävät.

Epäsiisti ulkonäkö ei miellytä vrt. Mikael talossa.

Annoin 5 arvosanaksi itselle. Eikä ole enää korjattavissa :lol:

Avatar
Tuittupää
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 932
Liittynyt: 19 Loka 2006 19:10
Paikkakunta: Pohjois Satakunta

Re: Minlä arvosanan annat itsellesi ulkonäöllisesti?

Viesti Kirjoittaja Tuittupää » 17 Syys 2011 01:14

Tirkka kirjoitti:7. Pärstä olisi toki kympin ( 8) ), mutta kroppa taas on nelosen arvoinen joten keskiarvoksihan siitä tulee sitten tuo seiska. :)
sama miulla :)

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Minlä arvosanan annat itsellesi ulkonäöllisesti?

Viesti Kirjoittaja calderyon » 18 Syys 2011 02:47

calderyon kirjoitti:4- tai huonompi.
Nostin arvosanan 5- :seen.

Tukka ja parta leikattuna ehkä jopa... 5+.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Minkä arvosanan annat itsellesi ulkonäöllisesti?

Viesti Kirjoittaja maumiu » 24 Loka 2011 22:18

Annoin kasin.
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Salami
Mökkiläinen
Viestit: 212
Liittynyt: 19 Loka 2011 19:17

Re: Minkä arvosanan annat itsellesi ulkonäöllisesti?

Viesti Kirjoittaja Salami » 17 Marras 2011 17:48

Tällä hetkellä 7. Nyt on vähän mahaa, kun on massakausi, sit dieetin aikaan, kun kroppa on rasvaton, niin voi nostaa ysiin. Naamassa vois olla vähän enemmän leukaa, vaikka en miltään Henna Kalinaiselta näytäkään. Tosin oon saanu kommenttia, että mulla on miehekkäät kasvonpiirteet, mutta ite haluaisin isomman leuan. Nenääni oon tosi tyytyväinen, vaikka kerran yks muija sen taksijonossa haukkukin näin: "panisin sua muuten, mutta sulla on liian iso nenä". :lol: Toki ei ollu niin paha, mitä se heitti mun frendille: "nussisin ennemmin jäätynyttä lampputolppaa". :lol: Mut yleensä oon lähinnä saanu hyvää palautetta nenästä ja silmistä. Välillä tosin on sanottu, että oon liian bodattu, mutta sen otan vaan kohteliaisuutena.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minkä arvosanan annat itsellesi ulkonäöllisesti?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 17 Marras 2011 18:04

^ Kannattaa olla tyytyväinen leukaankin, jos on miehekkäät kasvonpiirteet! :D
Tuli tuosta mieleen kun joskus 17-vuotiaana puhuin kavereiden kanssa näistä miehekkäistä kasvonpiirteistä ja totesin etten voi olla kovin miehekäs kun olen niin hoikka (silloin varsinkin olin) ja kapeakasvoinen, niin siihen joku sanoi "no onhan sun naama miehekäs, sul on niin miehekäs leuka" :lol: :lol:

Ja älä toki parilla numerolla laske siksi että on vähän mahaa!!
Monihan tykkää että jos on massaa, niin on vähän mahaakin.
Mutta tokihan tässä kysyttiinkin omaa ihannetta.

Salami
Mökkiläinen
Viestit: 212
Liittynyt: 19 Loka 2011 19:17

Re: Minkä arvosanan annat itsellesi ulkonäöllisesti?

Viesti Kirjoittaja Salami » 18 Marras 2011 20:07

orgasmienkeli kirjoitti:Tuli tuosta mieleen kun joskus 17-vuotiaana puhuin kavereiden kanssa näistä miehekkäistä kasvonpiirteistä ja totesin etten voi olla kovin miehekäs kun olen niin hoikka (silloin varsinkin olin) ja kapeakasvoinen, niin siihen joku sanoi "no onhan sun naama miehekäs, sul on niin miehekäs leuka" :lol: :lol:
Mun mielestä on yleensä miehekkäämmän näkönen, jos on vähemmän rasvaa naamassa, koska poskipäät ja muut kasvon luut erottuu paremmin. Jos naama on pyöree ja posket pullottaa, niin kyllähän se nuorentaa selvästi ja vie miehekkyyttä. Kattoo vaikka Salaria, tuskin sekään ihan niin poikaselta näyttäis, jos naama ei olis niin pulska.
Kannattaa olla tyytyväinen leukaankin, jos on miehekkäät kasvonpiirteet! :) :D
Joo, kyl siihen jollain tapaa voi olla tyytyväinen, ei ihan lasileuka sentään. Huono vaan, kun parrankasvu on vieläkin heikkoa. Kunnon siistillä parralla vois peittää leuan ja näyttää paremmalta.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minkä arvosanan annat itsellesi ulkonäöllisesti?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 18 Marras 2011 20:45

^ Tuo on kyllä totta, että kapeat kasvot onkin usein miehekkäämmät, vaikka toisin usein ajatellaankin! Ns. "lapsenpyöreyttä" ei sillon näy.

Eipä minunkaan naamassa kovin rajusti parta kasva. :D Vielä vähemmän se tosin sopisi tähän naamaan..

Avatar
missweed
Intruuderi
Viestit: 299
Liittynyt: 02 Syys 2008 19:48
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Minkä arvosanan annat itsellesi ulkonäöllisesti?

Viesti Kirjoittaja missweed » 18 Marras 2011 21:01

Olen näköjään joskus antanut itselleni 9. Nykypäivänä voisin antaa ehkä jo 10. Olen erittäin tyytyväinen ulkonäkööni nykypäivänä, en muuttaisi ulkonäössäni juuri mitään, ainoastaan mustat rinkulat silmien ympärillä saisivat kadota johonkin. Että jos kellään on vinkkejä miten niistä pääsee eroon, otan mielelläni niitä vastaan. :)

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Minkä arvosanan annat itsellesi ulkonäöllisesti?

Viesti Kirjoittaja Risto » 18 Marras 2011 21:03

Oon näköjään antanut joskus 7:n itelleni. Nyt se ois ehkä kutonen tai jopa vitonen. Pikkasen ku sais painoo pudotettua helpottais jo varmaan paljon. Ja tietysti jos jaksais pitää vähäiset naamakarvat ojennuksessa, niin näyttäis siistimmältä. Niin ja parturissakin vois joskus käydä.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1974
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Minkä arvosanan annat itsellesi ulkonäöllisesti?

Viesti Kirjoittaja Wendla » 29 Tammi 2020 11:21

Tää on aika vaikea kysymys. Huonoimpina päivinä saatan kokea olevani ulkonäöllisesti jotain 5-6 luokkaa. Parhainpina päivinä ehkä jopa lähemmäs 9.

Mutta sanotaan nyt vaikka 8. En ole monessa mielessä yleisten kauneusihanteiden mukainen, mutta nykyisin olen alkanut olla aika sinut sen kanssa. Tänäänkin satuin vilkaisemaan peiliin ja totesin omaksikin hämmästyksekseni, että miehän oon muuten ihan helkutin söpö.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Minkä arvosanan annat itsellesi ulkonäöllisesti?

Viesti Kirjoittaja Skygge » 01 Helmi 2020 10:38

Wendla kirjoitti:
29 Tammi 2020 11:21
ihan helkutin söpö.
Söpöt naiset on kyllä söpöjä. :thumbsup

Vaikka itse en ole mikään ulkonäkökeskeinen ihminen, niin joku lyhyissä naisissa sykähdyttää. En sit tiiä onko tää mieltymys tullut mulle siitä, kun itse oon suht isokokoinen. Tai en tiiä mikä nykyisellä mittapuulla on iso kokoinen, mutta 183cm/100kg. Se on kyllä jännä, kun kukaan kavereista ei meinaa uskoa, että painoni on noussut sataan kiloon. En kuulemma yhtään näytä että olisin mikään läski. Noh, ehkä en sit olekkaan. :roll:

En nyt tiedä oikein minkä arvosanan antaisin itselleni ulkonäön suhteen. Riippuu päivästä. Suht tyytyväinen olen kuitenkin itseeni, että ehkäpä 7.
:trollface:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1974
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Minkä arvosanan annat itsellesi ulkonäöllisesti?

Viesti Kirjoittaja Wendla » 01 Helmi 2020 13:52

Lyhkäsyys on kyllä sellainen piirre, mistä oon aina tykänny itsessäni. Jotenkin on niin minua. Yksi heppu kerran totesi huvittuneen äimänä, että Wendla on kyllä ainoa ihminen, joka hihkuu riemusta, kun huomaa olevansa vaatekaupan mittataulukon mukaan 12-vuotiaan pituinen. :D

Toinen ulkonäöllinen piirre, josta oon aina tykänny itsessäni, on luonnostaan kaksiväriset hiukset.

Mutta joo... Alkaa jo kuulostaa hieman liikaa omakehulta. Paree lopettaa tähän. Jännä miten hassulta tuntuu kehua joitain piirteitä itsessään.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Minkä arvosanan annat itsellesi ulkonäöllisesti?

Viesti Kirjoittaja Mour » 04 Helmi 2020 09:29

Repäisin ja annoin 9! Ihan vaan, koska omasta mielestäni (ja se on tärkein mielipide) oon vuosien varrella joko kaunistunut tai sitten itsetunto vaan on aika hyvä nykyisin. Jokatapauksessa peilistä katsoo ihan mukiinmenevä muija.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
kotikissa
VIP-vieras
Viestit: 870
Liittynyt: 01 Syys 2011 21:12
Paikkakunta: Turku

Re: Minkä arvosanan annat itsellesi ulkonäöllisesti?

Viesti Kirjoittaja kotikissa » 01 Elo 2020 20:50

Kasin. Ihan ok näköinen olen mielestäni. Tummat hiukset, persoonallinen pukeutumistyyli jne.
Olen mielestäni pukeutumistyylissä jopa petrannut, se on siis feminiinisempi kuin nuorempana.
Tykkään yhdistellä maskuliinisia ja feminiinisiä vaikutteita ja olen aika pitkä naiseksi eli 172 cm.
Kausi&lempparit
1.Terhi, 2. Mira, 3. Kadi, 4. Andreas & Tero, 5. Esa A., 6. Nino ja Niko N., 7. Suvi & Sebastian, 8. Iida, 9. Niko S., 10.Andte, 11. Kimmo, 12.Paula & Minna, 13. Rosa, Nina ja Markku, 14. Ville ja Laura R.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1974
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Minkä arvosanan annat itsellesi ulkonäöllisesti?

Viesti Kirjoittaja Wendla » 01 Elo 2020 21:26

Yh, viimeaikoina on kyllä ollut hyvin ruma olo. Sanoisinko viimeaikaisten tuntojen perusteella arvosanaksi jotain 5-6. Ulkonäkö on muuttunut viimeisten vuosien aikana niin radikaalisti. Aiemmin koin olevani aika sinut muutosten kanssa, mutta nyt on taas ollut aika negatiivisia ajatuksia itseen liittyen. Turhan usein peiliin katsoessa tulee se olo, että oon ruma. Kyllä sen ajatusketjun sitten koittaa katkasta, mutta ei se katkaisukaan oikein mitään tunnu auttavan, kun jossain vaiheessa se taas lähtee alusta. Pitäisi kai vain tietoisesti pyrkiä muuttamaan ajattelua ja etsiä vaikka väkipakollakin niitä hyviä piirteitä ulkonäöstä, onhan niitäkin oikeasti. Mutta kun...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Äänestykset ja gallupit”