Kenen kanssa saunoisit alasti?

Tule kertomaan enemmän itsestäsi.

Kenen kanssa menisit alasti saunomaan?

Lapsesi
19
10%
Puolison
22
12%
Äidin
8
4%
Isän
11
6%
Sisaren
10
5%
Sisarpuolen
6
3%
Isovanhemman
6
3%
Tädin tai sedän
9
5%
Anopin
3
2%
Appiukon
6
3%
Kaverin
19
10%
Kaverin puolison
8
4%
Esimiehen
6
3%
Alaisen
4
2%
Naapurin
6
3%
Naapurin puolison
2
1%
Lapsiesi kaverin
5
3%
Ventovieraan (samaa sukupuolta)
15
8%
Ventovieraan (vastakkaista sukupuolta)
6
3%
BB-asukkaiden kanssa BB-talossa
9
5%
Kaikkien kanssa
10
5%
 
Ääniä yhteensä: 190

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Kenen kanssa saunoisit alasti?

Viesti Kirjoittaja knocker » 01 Joulu 2011 00:08

Kaikkein parasta se on yksin, mä kun haluan vallata koko tilan, jos on pieni sauna. Tokana sitten poikakaverin / parhaan kaverin tai systerin kanssa. Tuli kerran duunin saarireissulla saunottua ihan kimpassakin ja kun oli hyvä porukka, niin ei ongelmia, kellään. Mainittakoon, ettei pomo ollut mukana ;) Ja tää tosiaan oli ilman mitään seksibihionistijuttuja.
Toi vaihtoehto duuniporukasta puuttuukin listalta.
Tärkeintä on kuitenkin se, ettei saunassa kuulu olla bikinit tai uimahousut päällä. Joten sen mukaan itse kukin valitkoon saunaseuran, että kehtaa älästi mennä.
a walking disaster

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Kenen kanssa saunoisit alasti?

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 01 Joulu 2011 15:36

Nykyään saunon yleensä puolison kanssa. Jos olisi lapsia saunoisin heidän kanssaan, kunnes he itse eivät sitä halua. Itse en ole saunonut vanhempieni kanssa murrosiän alettua eikä se tuntuisi vieläkään luontevalta, kuten ei muutkaan sukulaiset. Kavereiden ja heidän puolisoiden kanssa olen saunonut ja voisin jatkossakin saunoa.

Koska olen ollut teekkari, niin ventovieraiden kanssa on tullut saunottua ja useimmiten he ovat edustaneet sitä vastakkaista sukupuolta (ja joskus minä ainoana sitä toista sukupuolta). Tiettyissä tilanteissa alastomuus vieraiden kanssa siis sopii (esim. uimhallien saunat). Esimiehen tai alaisten kanssa en saunoisi alasti. BB-talossa en missään nimessä saunoisi alasti.
You know nothing.

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Kenen kanssa saunoisit alasti?

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 01 Joulu 2011 16:56

Vaikka kenen.
Vehkeet ovat niin pienet, ettei kenenkään tarvitse kadehtia, eikä kukaan tunge iholle. Voi nauttia rauhassa löylyistä.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kenen kanssa saunoisit alasti?

Viesti Kirjoittaja Mour » 02 Joulu 2011 20:43

Puolison kanssa luonnollisesti, samoin sisarusten, lapsien (jos niitä olisi), kavereiden, kavereiden puolisoiden ( :D ne yleensä on myös kavereitani), ... ventovieraidenkaan kanssa ei tekisi tiukkaa. Kyllä saunassa ollaan älasti, se nyt vaan kuuluu asiaan.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kenen kanssa saunoisit alasti?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Joulu 2011 20:48

En kyllä sanoisi että kannattaa rastittaa tuota kaverin puolisoa, jos sen laskee kaveriksi! :D Sehän menee kaveri-rastiksi!
Eikös tuolla tarkoiteta jotain vähän itselleen vieraampaa kaverin puolisoa? Jotain jota ei omaksi kaveriksi laskisi.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kenen kanssa saunoisit alasti?

Viesti Kirjoittaja Mour » 02 Joulu 2011 20:57

^ Totta, mutta koettu on myös minulle tuntemattoman kaverin puolison kanssa saunominen (kaveri oli myös saunassa), joten rasti saanee jäädä.

Lisään listaan myös esimiehen! Tämäkin koettu eikä ollut kiusallista. :D
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Kenen kanssa saunoisit alasti?

Viesti Kirjoittaja Burph » 02 Joulu 2011 21:42

^^Kaverin puoliso on kuitenkin eri juttu, vaikka sekin olis tavallaan kaveri. Kaverin puolison kanssa kun ei voi saunoa, ellei kaveri itse ole saunassa mukana. Ehkä

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kenen kanssa saunoisit alasti?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 03 Joulu 2011 00:00

Burph kirjoitti:^^Kaverin puoliso on kuitenkin eri juttu, vaikka sekin olis tavallaan kaveri. Kaverin puolison kanssa kun ei voi saunoa, ellei kaveri itse ole saunassa mukana. Ehkä
Kyllä voi, jos kaveri on eri sukupuolta. ;) Tai jos ne on homo/lesbopariskunta! (ja näitäkin kavereita itseltäni löytyy lol!)
En kyllä kenenkään miespuolisen kaverin puolison kanssa sentään saunoisi kahdestaan.. ainakaan alasti.

Tunnen yhden naisen, jolla on tosi paljon miespuolisia kavereita, ja tämän naisen exä saunoi aina kaikkien näiden naisen kavereiden kanssa! :D
Eli juu, onhan siinä joskus eronsakin. Ainakin tämä nainen kertoi, ettei kukaan hänen kavereistaan muuta jaksanutkaan tuon exän kanssa tehdä kun saunoa. Eli puhtaasti kaverin mieheksi jäi!

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Kenen kanssa saunoisit alasti?

Viesti Kirjoittaja realityfan » 11 Helmi 2012 13:43

Voisin saunoa ihan kenen kanssa vaan. Ei ole mitään ongelmaa. Olen saksassakin isoissa kylpylän sekasaunoissa paikalliseen tapaan saunonut n. 100 saksalaisen kanssa alasti.

Avatar
kotikissa
VIP-vieras
Viestit: 870
Liittynyt: 01 Syys 2011 21:12
Paikkakunta: Turku

Re: Kenen kanssa saunoisit alasti?

Viesti Kirjoittaja kotikissa » 02 Marras 2019 16:41

Miesystäväni kanssa. Äitini kanssa.
Kausi&lempparit
1.Terhi, 2. Mira, 3. Kadi, 4. Andreas & Tero, 5. Esa A., 6. Nino ja Niko N., 7. Suvi & Sebastian, 8. Iida, 9. Niko S., 10.Andte, 11. Kimmo, 12.Paula & Minna, 13. Rosa, Nina ja Markku, 14. Ville ja Laura R.

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Kenen kanssa saunoisit alasti?

Viesti Kirjoittaja Marjo » 02 Marras 2019 19:03

Kotona saunon puolison kanssa, viikoittain uimahallilla äidin ja ventovieraiden/kavereiden kanssa (tulevat tutuksi, kun on yleensä aika samaa porukkaa samassa saunassa).

Lapset on sen verran isoja, että molemmat saunovat yksin. Ei ole järkeä tunkea neljästään saunaan, kun suihkuja on yksi ja lauteillakin tulisi vähän ahdasta.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kenen kanssa saunoisit alasti?

Viesti Kirjoittaja Risto » 02 Marras 2019 19:51

Jos menen saunaan niin menen aina alasti. Mieluiten suoritan sen kuitenkin yksin.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1974
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Kenen kanssa saunoisit alasti?

Viesti Kirjoittaja Wendla » 03 Marras 2019 09:46

Saunominen on minusta saunomista varten, en mene sinne katselemaan toisten vartaloja ja oletan, että pääsääntöisesti muutkaan eivät tee sitä. Tai jos katsovat, niin siinähän katsovat, kunhan nyt eivät sentään ihan häpeilemättömästi ja silmää räpäyttämättä tuijota. Se olisi jo ehkä hieman kiusallista. Mutta saunaan menen siis alasti, olisipa siellä sitten kuka tahansa seurana.

Pääsääntöisesti saunon kuitenkin mieluiten itsekseni tai puolison kanssa kaksin, mutta se nyt vain johtuu ensinnäkin siitä, että ahdas sauna ällöttää. Lisäksi ihmiset heittää usein niin pirun paljon löylyä, että minä suurin piirtein juoksen sieltä paniikissa ulos, ellen sitten pökrää sitä ennen.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Äänestykset ja gallupit”