Mikä olisi turn-off puolisosi kohdalla?

Tule kertomaan enemmän itsestäsi.

Mikä olisi turn-off?

Tupakanpoltto
15
17%
Alkoholin juonti
2
2%
Jonkun tietyn lemmikin omistaminen (esim. käärme tai lisko)
6
7%
Joku tietty lävistys tai tatuointi
9
10%
Kirkkoon kuuluminen
3
3%
Kirkkoon kuulumattomuus
3
3%
Sivarius (tai vapautus)
5
6%
Pelkkä amistutkinto
2
2%
Lyhyt tukka naisella tai pitkä tukka miehellä
4
5%
Väärän väriset silmät tai hiukset
0
Ei ääniä
Rumat kengät
4
5%
Ahdasmielisyys
27
31%
Vapaamielisyys
3
3%
Ei mikään näistä! Näin pienet asiat eivät suoraan vaikuta
4
5%
 
Ääniä yhteensä: 87

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä olisi turn-off puolisosi kohdalla?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 03 Heinä 2012 02:10

^
Mun pikku poitsuliini on innokas tutustumaan uusiin ihmisiin, eli varmasti olisi sunkin kimpussa heti! Eikä ole edes kovin pieni, kun poika kuitenkin on.
Ja sillä on punaiset silmät!

Tuo uskonto/kirkkojuttu on muuten aika jännä! Äskenhän sanoin että kuulun kirkkoon vaikka en erityisen uskovainen ole. Sanoin vähän väärin, koska olenhan mä kuitenkin enemmän uskovainen kun ateisti! :D Mieluummin vaan seurustelisin agnostikon kanssa kun uskovaisen.
Ei se kirkkoon tai johonkin uskontoon kuuluminen turn-off minulle ole, mutta jos on kovin tiukasti uskovainen, niin voisi olla vähän erilainen elämänkatsomus minun kanssani.
Toisaalta agnostikon kanssa olisi enemmän yhteistä kun täysin ateistin!

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Mikä olisi turn-off puolisosi kohdalla?

Viesti Kirjoittaja dertsi » 03 Heinä 2012 16:03

Tupakanpoltto
Tupakka haisee ällöltä ja se haju tarttuu vielä kaikkiin vaatteisiinkin! En tykkää!

Ahdasmielisyys
Tuskin tulen koskaan valitsemaan puolisoksi sellaista, joka ei ole suvaitsevainen! En mä nyt mikään äärettömän vapaamielinen ehkä itsekään ole, mutta harvoin ahdasmielisten kanssa kemiat kohtaa.

Pelkkä amistutkinto
Sen verran snobi olen, että kouluja käyneet kiinnostaa enemmän! :D Mut olen seurustellut amislaisen kanssa, eli ei tuo amislaisuus mikään dealbreaker kuitenkaan ole. Mutta pieni turn off kuitenkin, sitähän tässä kysyttiin!
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Mikä olisi turn-off puolisosi kohdalla?

Viesti Kirjoittaja Wendla » 08 Helmi 2020 20:01

Ahdasmielisyys olisi kyllä ehdoton nounou.

Jotkut myrkkyhämähäkit tai myrkkykäärmeet ois myös karmivia. Ei niiden omistaminen muuten haittaisi, mutta pelkäisin jatkuvasti, että ne pääsisivät vahingossa vapaaksi ja tappaisivat joko puolison tai minut. Tuskin pystyisin rentoutumaan niiden lähettyvillä ollenkaan.

Avatar
kotikissa
VIP-vieras
Viestit: 870
Liittynyt: 01 Syys 2011 21:12
Paikkakunta: Turku

Re: Mikä olisi turn-off puolisosi kohdalla?

Viesti Kirjoittaja kotikissa » 01 Elo 2020 20:46

Tupakointi on ehdoton no-no. En itsekään polta ja keuhkosyöpäriski hirvittää. Enkä kyl suutelis tupakalta haisevaa ja maistuvaa heppua.Lävistyksiä ja tatuointeja kammoksun myös. Ittelläni ei ole edes korviksia. Kun Luoja on korvan ja ihon sellaiseksi luonut niin miksi sitten hankkimaan "leimoja" ja läväreitä. Ja siis en kyllä miehelläkään niistä pidä.
Kirkkoon kuulumista (ja kernaasti oman uskonnollisen vakaumuksen kanssa) pidän erittäin tärkeänä asiana. En voisi esim. ateistin kanssa seurustella. Onneksi rakkaallani on nää kaikki asiat kohdallaan (ei polta, ei tatuointeja tai lävistyksiä ja kuuluu kirkkoon).
Kausi&lempparit
1.Terhi, 2. Mira, 3. Kadi, 4. Andreas & Tero, 5. Esa A., 6. Nino ja Niko N., 7. Suvi & Sebastian, 8. Iida, 9. Niko S., 10.Andte, 11. Kimmo, 12.Paula & Minna, 13. Rosa, Nina ja Markku, 14. Ville ja Laura R.

Nyymi
Finalisti
Viestit: 682
Liittynyt: 04 Syys 2020 00:34
Viesti:

Re: Mikä olisi turn-off puolisosi kohdalla?

Viesti Kirjoittaja Nyymi » 15 Syys 2020 00:43

Ahdasmielisyys. Määräily.
Kontrollointi, esim. Millaista läppää saan heittää. ( BBTarina tyyppinen meininki siis ).
Vegaanius. Mulle on tärkeää yhteisen ruoan parissa vietetty laatuaika. Ei pahalla.
Äänekäs ateismi tai hihhulismi. Usko on mulle tosi tärkeää itselle, ja seurakunta sekä kirkossakäynti, mutta inhoan tuputtamista ja pätemistä.
Liika työnteko, ahkeruus, siisteysintoilu tai naputus.
En jaksa kuunnella nalkutusta enkä stressata sukista lattioilla tai niiden pareista tms. turhasta.
Tukahduttaminen ja rajoittaminen, kaiken tilan vieminen ja yletön mustasukkaisuus.
Valehtelu ilman mitään järkevää tai hyvää selitystä.
Riippuvuudet ainakin jos niitä ei myönnetä ja hoideta.
Exät bestixinä ( lähinnä lesbojen ongelma ollut ).
Pahantahtoisuus. Epäoikeudenmukaisuus.

Ja pahin kaikista: Jos ei suostu katsomaan mun kanssa BeeBeetä, Temppareita yms ja läyhätä suu vaahdossa niistä. 🤯
Analyysinyymi :eye: Motto: Voin olla väärässäkin.
Lemppariasukkaita: Krisu19, Kevin19, Tupu19, Andte14, Nimo14, Jonathan14, Niko Saarinen, Sauli Koskinen, Kristiina20, Joel20, Nina Mikkonen VIP21,
Jassu, Aki ja Melody 2021. Mathias 2022.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Äänestykset ja gallupit”