Housut persreiän päällä, aistikasta vai ei?

Tule kertomaan enemmän itsestäsi.

Kuuluko housujen olla jalassa vai peräreiän kohdalla?

Housujen kuuluu olla jalassa (lantiolla).
47
92%
Housujen tulee olla persreiän kohdalla.
4
8%
 
Ääniä yhteensä: 51

seb
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 510
Liittynyt: 01 Syys 2012 12:35

Housut persreiän päällä, aistikasta vai ei?

Viesti Kirjoittaja seb » 10 Marras 2012 15:59

Joukon housut ovat pääsääntöisesti korkeudella peräreikä, mitä mieltä olette, noinko housuja kuuluu pitää ja ennen kaikkea onko tuossa mitään järkeä!

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Housut persreiän päällä, aistikasta vai ei?

Viesti Kirjoittaja Sihi » 10 Marras 2012 16:11

Olen liian vanha ymmärtämään miksi housujen pitää näyttää siltä että ne tippuvat jalasta.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Housut persreiän päällä, aistikasta vai ei?

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 10 Marras 2012 16:20

Mä en osaa oikein vastata kumpaakaan vaihtoehtoa. Joukon housut on omaan makuun liian alhaalla mutta kyllä niitten silti pitää vähän roikkua. Ehkä lähempänä lantiota kuitenkin on omaan makuun paras. Siis miehellä.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Housut persreiän päällä, aistikasta vai ei?

Viesti Kirjoittaja Spencer » 10 Marras 2012 16:50

Tukevasti jalassa tietenkin. En ymmärrä miks housujen pitäs roikkua puoliperseessä. Kai se on niin coolia olevinaan?
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Housut persreiän päällä, aistikasta vai ei?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 10 Marras 2012 16:55

En mäkään kyllä ymmärrä tollasta meininkiä, lantiolla niiden housujen kuuluu olla, eikä niin että alusvaatteet näkyy. [smilie=a_doh.gif] Aika kireät saa housut olla, jotta ne pysyy jalassa jos niiden kerran täytyy persreiän kohalla olla... Mulla ei ainakaa ole tarvetta esitellä persettäni/boksereitani jokaiselle vastaantulijalle. :D
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Housut persreiän päällä, aistikasta vai ei?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 10 Marras 2012 17:08

Persreiän kohdalla!
Ei nyt ehkä oikeasti ihan niin alhaalla, mutta tuossa lantion ja persreiän välimaastossa on paras. Lantion kohdalla ne itselläni aika harvoin on, eli roikotan aina vähän ja hienommalta se muillakin näyttää jos vähän antavat roikkua.

Lantiokaan ei kuitenkaan ole paha. Jotkut pitävät vyötäröllä!!!!! [smilie=a_makeitstop.gif]

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 10 Marras 2012 17:08

orgasmienkeli kirjoitti:Housuja kuuluu roikottaa! :D
Joukolla ne on sillä korkeudella missä pitääkin housuja pitää.
Mä oon seb:n kans samaa mieltä ja mä en oo ainakaa niin epätoivonen, että mul ois tarvetta esitellä mun persettä tai alusvaatteita kenellekään. Ne housut näyttää paljon paremmalta jos ne on lantiolla. Mut kai toikin on vaan joku "muoti"oikku. :roll:
Viimeksi muokannut Zygerö, 10 Marras 2012 17:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Pari viestiä siirretty Joukon ketjusta.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Housut persreiän päällä, aistikasta vai ei?

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 10 Marras 2012 17:12

orgasmienkeli kirjoitti:hienommalta se muillakin näyttää jos vähän antavat roikkua.
Vai hienommalta. En näe mitään hienoa siinä, että kalsarit vilkkuu housujen alta, saati sitten persvako. Joo, olen vanha, mutta veikkaan, että olisin samaa mieltä, vaikka olisin nuorempikin. En ymmärtänyt tuota omassa nuoruudessani, enkä ymmärrä nytkään. Varmaan arvasitte, mitä vastasin.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Risto » 10 Marras 2012 17:12

Jonksu kirjoitti:mä en oo ainakaa niin epätoivonen, että mul ois tarvetta esitellä mun persettä tai alusvaatteita kenellekään.
En minäkään ole, mutta silti roikotan housuja koska ne tuntuu paljon mukavammalta jalassa sillätavalla. En nyt ihan Joukon tyyliin sentäs kulje et housut on perseen alapuolella, mut siinä lantion alapuolella ne roikkuu.

Ja mitähän epätoivoista siinä on jos roikottaa housuja? :D

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Housut persreiän päällä, aistikasta vai ei?

Viesti Kirjoittaja Risto » 10 Marras 2012 17:16

Jos täällä sais komppailla niin komppailisin ton orkun viestin täysin. No komppasin nyt kuitenkin. :)

Itse en osaa pitää housuja niinku niitä kuulemma kuuluisi käyttää. Ne vaan tuntuu liian epämukavalta jos niitä pitää liian ylhäällä. Mukavampi ku ne vähän roikkuu, mut ei nyt tietenkään niin että rekkis paistaa kilometrin päähän.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Housut persreiän päällä, aistikasta vai ei?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 10 Marras 2012 17:20

^^ No suurimmalla osalla on rumia boksereita.
Kerran näin yhden 25-vuotiaan joka piti pappamaisia boksereita vyötäröllä ja farkkuja vähän lantion yläpuolella.
Itse ainakin katson bokserit sen mukaan, että ne saakin vilkkua, koska tiedän että ne vilkkuu aina. [smilie=a_cool.gif]

.. ja sitten vastaan tänne ketjuun Jouko-ketjusta mielenkiintoiseen kommenttiin!
Jonksu kirjoitti:
orgasmienkeli kirjoitti:Housuja kuuluu roikottaa! :D
Joukolla ne on sillä korkeudella missä pitääkin housuja pitää.
Mä oon seb:n kans samaa mieltä ja mä en oo ainakaa niin epätoivonen, että mul ois tarvetta esitellä mun persettä tai alusvaatteita kenellekään. Ne housut näyttää paljon paremmalta jos ne on lantiolla. Mut kai toikin on vaan joku "muoti"oikku. :roll:
Enpä ole ajatellut tuota epätoivoisuutena. :o
Hiukan kaukaa haettua omasta mielestäni. Ja tuskin edes Jouko tuota epätoivoisuuksissaan tekee.
Itse ainakin roikotan ihan siitä syystä että se on minusta hienomman näköistä kun liian korkealla pitäminen, jotkut farkut luonnostaankin tuntuu mukavammilta jos niitä ei nosta liian ylös. Ne tavallaan luonnostaankin sopivat alemmas paremmin! Tiedä sitten onko mulla J.Lo-perC vai liian isot pallit, mutta jotkut matalat farkut ei edes yllä kun nippa nappa lantiolle ja siinä ne ei pysyisi.

Toki tässä on se huono puoli ettei oikein koskaan voi pitää mitään Viivi&Wagner-boksereita, kun ne aina saattaa vilkkua. :(

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Housut persreiän päällä, aistikasta vai ei?

Viesti Kirjoittaja JVDS » 10 Marras 2012 17:52

Housut tulee vetää niin ylös kuin ne menevät ja vähän ylikin. Vyöllä vielä kiristetään niin, että alkaa sinertämään. Tai sitten se olen vain minä.
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: Housut persreiän päällä, aistikasta vai ei?

Viesti Kirjoittaja Sky » 10 Marras 2012 17:56

Eka vaihtoehto, kiitos. Ei mua tosin haittaa jos ne vähän roikkuu, mutta ei nyt noin alhaalla kuin Joukolla.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Housut persreiän päällä, aistikasta vai ei?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 10 Marras 2012 17:57

JVDS kirjoitti:Housut tulee vetää niin ylös kuin ne menevät ja vähän ylikin. Vyöllä vielä kiristetään niin, että alkaa sinertämään. Tai sitten se olen vain minä.
Nyt meni taas niin väärin se käsitys mikä sinusta oli. :D Kuvittelin että ehdottomasti pukeutuisit kuten Niko N, ja roikottaisit housuja!

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Housut persreiän päällä, aistikasta vai ei?

Viesti Kirjoittaja Risto » 10 Marras 2012 17:58

JVDS näyttää siis suosivan samaa tyyliä kuin mun 85-vuotias isoisoisäni. :blackeye

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Housut persreiän päällä, aistikasta vai ei?

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 10 Marras 2012 18:04

No siis tyhmältähän ne näyttää jos tulee sellanen, olo et kohta ne tipahtaa päältä. Housut voi olla rennot muutenkin ilman, että alkkarit näkyy.
The reason I swear so much is because fuck you.

seb
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 510
Liittynyt: 01 Syys 2012 12:35

Re: Housut persreiän päällä, aistikasta vai ei?

Viesti Kirjoittaja seb » 10 Marras 2012 18:06

Risto kirjoitti:JVDS näyttää siis suosivan samaa tyyliä kuin mun 85-vuotias isoisoisäni. :blackeye
No joo, en minä kyllä ymmmärrä tätä pershousun suosimista. Luulen (ja uskon tietäväni) että tää persihannointi on vain oman persvaon esillenostoa. Ei kai kukaan järkevä voi perustella "pershousuja" millään järkevällä motiivilla.... paitsi ne joilla elämä on persvaossa!

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Housut persreiän päällä, aistikasta vai ei?

Viesti Kirjoittaja JVDS » 10 Marras 2012 18:19

Mä oon aina ollut vähän erilainen nuori. Kunpa vain tietäisitte. Tiesin olevani kyllä varsin muotitietoinen, mutta viimeistään Riston viestin jälkeen voin huokaista helpotuksesta, ettei mulla ole hädänpäivää. Hyvä maku on ainakin sun isoisoisälläs! ;)
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
KakkaPate
Työläinen
Viestit: 149
Liittynyt: 18 Syys 2012 09:54

Re: Housut persreiän päällä, aistikasta vai ei?

Viesti Kirjoittaja KakkaPate » 11 Marras 2012 18:10

Housut navan kohdille, pakarat ei kosketakkaan reunaa. Henkselit jos suorat housut. Aistikasta olisi housujen roikottaminen jos tekisi sen ilman alushousuja. Niin että vako ja perskarvat näkyisi. :tu

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Housut persreiän päällä, aistikasta vai ei?

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 11 Marras 2012 23:35

Jos kyse on kauniista naisesta niin housujen tai muidenkaan vaatteiden ei kuulu olla päällä ollenkaan. :icool:

Jos taas on kyse vähemmän kauniista naisesta, saati sitten miehestä, niin housujen kuuluu olla tukevasti jalassa (jos ei sitten käytetä mekkoa, hametta tai kilttiä, mutta tukevasti yllä niidenkin kuuluu olla; mekko ei oikein voisi persreiän kohdalla varmaan roikkuakaan).
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Housut persreiän päällä, aistikasta vai ei?

Viesti Kirjoittaja ramasee » 13 Marras 2012 16:10

No jalassa tietysti!
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Marianne
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1581
Liittynyt: 08 Elo 2006 23:28

Re: Housut persreiän päällä, aistikasta vai ei?

Viesti Kirjoittaja Marianne » 15 Marras 2012 16:51

Kunnolla jalassa tietysti.

Jostain luin, että housujen roikottaminen puolitangossa sai alkunsa Yhdysvaltojen vankiloista jossa sillä viestitään että haluaa homos*ksiä. En kyllä mene valalle vannomaan pitääkö väite paikkansa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Äänestykset ja gallupit”