Salatut elämät

Mitä seuraat Big Brotherin lisäksi? Keskustelua TV-sarjoista.
Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 22 Kesä 2012 05:20

dertsi kirjoitti:On tullut katsottua dvd:ltä noita vanhoja jaksoja ja täytyy kyllä sanoa, että niissä on tilannekomedia kyllä kohdallaan. Jatkuvasti saa nauraa miltei vedet silmissä. :tu
Salattujen elämien kolmas boksi jaksot 91 - 135 ilmestyy 16.8.2012

Image

Kuva suurenee klikkaamalla.
Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman ihmisiä. (Mika Viljanen)

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Risto » 22 Kesä 2012 12:57

^Meneeköhän noita DVD-bokseja oikeesti kuinka hyvin myydyks? Kerran olen nähnyt kun joku nuorehko (15v?) tyttö osti tommosen, mut siinäpä se.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 22 Kesä 2012 13:40

Eiköhän niitä aika hyvin mene! Varsinkin minun ikäryhmässäni (ja vähän vanhemmissa) nuo jaksot on kuitenkin nähty erittäin nuorena eli ne on aika nostalgisia! Ja sitten taas juuri nuo nykyiset Salkkari-fanit jotka on yläasteella ei luultavasti ole koskaan edes nähneet näitä alkuajan Salkkareita eli heillehän se on ihan uutta!

Itsehän olen hankkinut molemmat boksit ja aion hankkia jatkossakin!

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Mardis » 22 Kesä 2012 14:24

Luulis kyllä menevän aika hyvin kaupaksi, kun niin suosittu sarja on kyseessä. Ja juuri kun monet ei ole nähnyt tai ei enää muista ekoja jaksoja. Itsehän en kaikkia ekoja jaksoja ole nähnyt todellakaan, uusintana olen jonkin verran niitä katsonut kun ne tuli silloin tv:stä joskus kauan sitten. En oikeestaan tiedä mistä lähtien olen katsonut suurin piirtein kaikki jaksot. Mut ei mulla kyllä niin paljoo mielenkiintoo edes entisiä Salkkareita kohtaan ole, että niitä rupeasin itse ostamaan. Vaikka vähän kyllä mieli tekisikin, mut en sorru! ;)

Ihmetyttää vaan vähän, kun noita bokseja ilmestyy niin harvassa. :o Kun noita "legendaarisia" jaksoja on kuitenkin niin paljon, että niistä tulisi vaikka kuinka paljon bokseja. Tai toisaalta meniskö ne sitte enää niin hyvi kaupaksi. Mut kyllä niitä ny mummesta vähän tiuhempaan sais tulla, vaikka eipähän sillä mulle mitään väliä oo. Ja kuinkahan monta ne aikoo niitä kaikenkaikkiaan tehdä? Vai tietääköhän ne vielä ittekkää.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja ramasee » 23 Kesä 2012 18:31

ite oon kyllä harkinnu, jos tommosen salkkari boksin hankkis, mut en silti oo aikaseks saanu. Kerran oli tommonen jopa tarjouksessaki, mutta jäi kauppaan kuitenkin. Yleensä ku oon semmonen, että jotain sarjaa boksilta seuraan, niin sillon en yleensä lisää osta, mutta pitänee kattoo taas ku toi sarja loppuu mitä nyt seuraan.

Vaikka salkkareita oonkin lähes alusta asti seurannu, niin ois se kyllä ihan jännä katella ne uudelleen, sen verran aikaahan niistä on jo ja kesä uusintoja en ole koskaan katsonut, enkä varmaan tule katsomaankaan.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 06 Heinä 2012 21:05

Vähän tylsiä uusinnat tällä hetkellä, vaikka nyt on vähän parempaan suuntaan jo mennyt! Harmi että nyt on nämä Ismon hakkaus-vaiheet meneillään ja vetää tosiaan koko ajan raivareita Tanjalle. Jotenkin ankeaa katsottavaa.

Ärsyttää taas tuo syyllisyys mitä Paula tuntee Aaron kuolemasta! Aaroa kuitenkin itseään vaan voi syyttää siitä kuolemasta.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 06 Heinä 2012 21:10

^ Mä oon kattonu tasan yhden uusinnan ja totesin ettei tarvi katsoakaan enempää. Oli ihan tylsä jakso ja jotenkin tuntui, että uudet on parempia. Voiko se olla mahdollista? :shock:
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 06 Heinä 2012 21:14

No jaaa... mitähän sanoisin. On nämä uusinnat nyt pari päivää ollut ihan jees, mutta huonoimmillaan nämä uusinnat on kyllä olleet huonoimpia jaksoja koko sarjan historiassa. [smilie=a_makeitstop.gif]

Avatar
Joanna
Reiska
Viestit: 1327
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:45

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Joanna » 11 Heinä 2012 02:44

Joku aiemmin mainitsi bokseista. Miehän sitten menin ja ostin ne molemmat boksit (eli yhteensä nyt on jaksot 1-90). Tässä ollaan naama kiini telkkarissa vahdattu kolme päivää salkkareita ja 40 jaksoa takana. Salkkarit on ainoa sarja, jota olen koskaan seurannut kauemmin kuin pari viikkoa.

Huippua, kun nämä jaksot on niiiiiin vanhoja. Monet nykyiset näyttelijät (Esim Jenniä näyttelevä Anu Palevaara) on tässä ihan pieniä teinejä. :bidmouth: Tosin en muistanut, että tapahtumat etenevät näin hitaasti tässä alussa. Esimerkiksi barbaarin avajaiset pidettiin vasta jossain jaksossa 36, vaikka jo eka jaksossa sitä ruettiin kasaamaan pystyyn. :)

On mulla myös elämä.
Jos et halua itseäsi poljettavan,
nouse ylös lattialta.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 22 Heinä 2012 00:11

Katsomossa näkyy nyt olevan Desperados -nettisarjaa.

Katsoin siellä olevat jaksot ja tunteeni voi kiteyttää kolmeen sanaan: VITTU MITÄ PASKAA!
http://www.katsomo.fi/?treeId=33005033
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 28 Heinä 2012 11:51

Olenkohan nyt seonnut lopullisesti? :D
Ihmettelin aina aiemmin miten kukaan voi pitää Lauraa hyvännäköisenä ja ihmettelin sitä varsinkin nyt kun katselin boksilta jaksoja 1-90. Niissä Laura ei todellakaan ole mielestäni kovin hyvännäköinen.

No nyt uusintoja katsoessa Laurakin on tosi hottis! Ei sentään Isbeä ja Jenniä voita, mutta hurjan ihanan näköinen silti. :Love:

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 05 Elo 2012 03:18

Ääää millon tää oikeen jatkuu? Jaksa oottaa enää :(

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Risto » 05 Elo 2012 10:10

Scherzy kirjoitti:Ääää millon tää oikeen jatkuu? Jaksa oottaa enää :(
Uudet jaksot alkavat 3.9.2012 kello 19.30. Vielä kuukaus pitää oottaa. :(

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 05 Elo 2012 14:55

Risto kirjoitti:
Scherzy kirjoitti:Ääää millon tää oikeen jatkuu? Jaksa oottaa enää :(
Uudet jaksot alkavat 3.9.2012 kello 19.30. Vielä kuukaus pitää oottaa. :(
Kiitti infosta :) No, kai ton kuukauden vielä jaksaa oottaa :)

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Mour » 05 Elo 2012 19:06

Oon vähän puolivahingossa alkanut katsella alkuaikojen Salkkareita ja kylläpä on hämmästyttävää, miten hyviä ne oikeastaan olivatkin. Käsiteltävät aiheet, hahmot, ihmissuhdekiemurat, dialogit ja kaikki paljon kiinnostavampia kuin nykyään. Esim. Lauran ja Markuksen suhteen kehittyminen ja Lauran pomolle parisuhteen teeskentely ym. oli oikeasti huvittavaa seurattavaa. [smilie=a_tongue.gif]

Toki kaikki oli uutta ja käsikirjoittajien ideavarasto vielä ehtymätön, vuosien saatossa kaikki on jo niin kierrätettyä...
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 14 Elo 2012 10:29

Tällainen uutinen Iltsun sivuilla.

Ei varsinaisesti sisällä spoilereita mutta vihjailua ainakin tai sitten hämäystä.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Maligne » 15 Elo 2012 09:59

^ Mielenkiinnolla jäämme odottamaan..

Nyt on sitten uusintojenkin katsominen pilalla kun Peppi on nyt tullut sarjaan. Ärsyttävin hahmo ikinä. Muutenkin alkaa olemaan nää uusinnat jo huonossa aikakaudessa kiinni. Onneksi on nuo dvd:t.. ;)
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 15 Elo 2012 10:34

Maligne kirjoitti:
Nyt on sitten uusintojenkin katsominen pilalla kun Peppi on nyt tullut sarjaan. Ärsyttävin hahmo ikinä. Muutenkin alkaa olemaan nää uusinnat jo huonossa aikakaudessa kiinni. Onneksi on nuo dvd:t.. ;)
Peppi on kyllä kieltämättä ärsyttävä lässyttäjä varsinkin alussa. Ei sillä, että hahmo hirveästi paranisi ajan saatossa mutta alku on kyllä niin hirveetä seurattavaa. Miro sen sijaan on ihan huippu! :bidmouth:
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Maligne » 16 Elo 2012 00:50

rubyblue kirjoitti:Miro sen sijaan on ihan huippu! :bidmouth:
Ekaa kertaa kun hahmo tuli sarjaan, mua ärsytti kyllä enemmän ku tarpeeks. Mutta nyt ei ärsytä yhtään kun tietää et kokonaisuudessaan hahmo on ihan mahtava. :imrgreen: Eikä pahan näköinenkään, tyylissä ois kyllä maltin paikkaa..
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Avatar
Joanna
Reiska
Viestit: 1327
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:45

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Joanna » 21 Elo 2012 21:40

Itselläkin tuli sorruttua ja ostettua ne kaksi boksia salkkareita, joissa taitaa olla yhteensä jaksot 1-90. Mää oon menossa jossain jaksossa 70 tällä hetkellä. Ja pakko komppailla aikaisempia mielipiteitä siitä, että nuo alkukauden jaksot on oikeasti tosi hyviä, vaikkakin juoni etenee jotenkin pirun hitaasti.

Sais tulla kyllä kolmaskin boksi jo kauppoihin, ärsyttävää jättää jaksot kesken kunhan tuonne 90. jaksoon asti pääsen. :icool:
Jos et halua itseäsi poljettavan,
nouse ylös lattialta.

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Maligne » 21 Elo 2012 22:11

Joanna kirjoitti: Sais tulla kyllä kolmaskin boksi jo kauppoihin, ärsyttävää jättää jaksot kesken kunhan tuonne 90. jaksoon asti pääsen. :icool:
Kolmas dvd ois ilmeisesti tullu jo myyntiin. Piti itsekin tänään ostaa mut ehti koko homma unohtua siihen mennes kun kauppaan pääsin :/
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Avatar
Joanna
Reiska
Viestit: 1327
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:45

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Joanna » 21 Elo 2012 22:39

^ Ai, minä en tiennytkään! Tosin siitä on varmaan jo kuukauden päivät kun sitä edes yritin jostain kaupasta katella.
Jos et halua itseäsi poljettavan,
nouse ylös lattialta.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “TV-sarjat”