Yleistä keskustelua sarjoista (Netflix, HBO, Viaplay yms.)

Mitä seuraat Big Brotherin lisäksi? Keskustelua TV-sarjoista.
Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä keskustelua sarjoista (Netflix, HBO, Viaplay yms.)

Viesti Kirjoittaja James » 16 Syys 2020 23:01

Eilen aloitti Disney+ myös Suomessa. En varmaan ole ainoa joka on toivonut, mutta nyt löytyy palvelu missä katsottavissa esim. kaikki Simpsonit alusta alkaen :tu
Sub ja FOX kun tuntuu näyttävän vähän miten sattuu niitä.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Yleistä keskustelua sarjoista (Netflix, HBO, Viaplay yms.)

Viesti Kirjoittaja ff » 31 Loka 2020 14:30

Espanjalainen sarja Muuri (La Valla) netflix ollut aika jees mitä nyt 5-6 jaksoa katsellut. Muistuttaa aika paljonkin yle teemalla nähtyä ranskalaista kylää, vaikka tapahtumat sijoittuvat semmoset 100 vuotta tulevaisuuteen natsien sota-ajoista. Porukkaa on eriarvoisessa asemassa ja militantit hoitaa hommat ankaralla otteella.

Better Call Saulista sen verran, että Lalo Salamanca nousi lempihahmojen joukkoon ja pieni harmi että seuraava kausi viimeinen kun koko ajan parantanut juoksuaan.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleistä keskustelua sarjoista (Netflix, HBO, Viaplay yms.)

Viesti Kirjoittaja Risto » 31 Loka 2020 14:39

ff kirjoitti:
31 Loka 2020 14:30
Better Call Saulista sen verran, että Lalo Salamanca nousi lempihahmojen joukkoon ja pieni harmi että seuraava kausi viimeinen kun koko ajan parantanut juoksuaan.
Mun mielestä on hyvä että lopetetaan kun ollaan vielä huipulla. Tietysti sillä edellytyksellä että lopetus on onnistunut. Jos sama taso jatkuu vikalla kaudella kuin aiemmilla, niin ei voi olla muuta kuin tyytyväinen. Yks kovimmista sarjoista sitten Breaking Badin. Sattumaako? ;)

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleistä keskustelua sarjoista (Netflix, HBO, Viaplay yms.)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 10 Syys 2021 03:20

Maikkari näyttää Taskmasteria ja kaudet 1-3 on katsottavissa Katsomossa. Ei oo montaa jaksoa per kausi, mutta ehdottomasti kannattaa katsoa. Rökittää suomen "suurmestarin" mennen tullen.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Yleistä keskustelua sarjoista (Netflix, HBO, Viaplay yms.)

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 10 Syys 2021 11:19

DosterMan kirjoitti:
10 Syys 2021 03:20
Maikkari näyttää Taskmasteria ja kaudet 1-3 on katsottavissa Katsomossa. Ei oo montaa jaksoa per kausi, mutta ehdottomasti kannattaa katsoa. Rökittää suomen "suurmestarin" mennen tullen.
Joo, oon nää kaikki brittien kaudet nähny jo aiemmin, mutta oon silti kattellu näitä uudestaan nyt, kun näkyvät MTV-palvelussa. Timanttista settiä.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleistä keskustelua sarjoista (Netflix, HBO, Viaplay yms.)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 14 Syys 2021 11:19

Zygerö kirjoitti:
10 Syys 2021 11:19
DosterMan kirjoitti:
10 Syys 2021 03:20
Maikkari näyttää Taskmasteria ja kaudet 1-3 on katsottavissa Katsomossa. Ei oo montaa jaksoa per kausi, mutta ehdottomasti kannattaa katsoa. Rökittää suomen "suurmestarin" mennen tullen.
Joo, oon nää kaikki brittien kaudet nähny jo aiemmin, mutta oon silti kattellu näitä uudestaan nyt, kun näkyvät MTV-palvelussa. Timanttista settiä.
Uuden-Seelannin Taskmaster on myös yllättävän hyvä. Tässä linkki ekaan jaksoon. https://www.youtube.com/watch?v=yKw5FDT3PUs Uuden-Seelanin Alex Horne näyttää joltain tv-sarja näyttelijältä, mut en nyt saa päähän et keneltä.

Jenkkien Taskmasteria en voi suositella. Tuntuu että siinä vaan haluttiin rastittaa mahdollisimman kattavasti diversiteetti-laatikoita ja toivottiin ettei kukaan huomaa, että lopputulos on mustaa paskaa. Oletin että Alex Hornen mukana oleminen pelastaisi, mut ei vaan pelastanut.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Yleistä keskustelua sarjoista (Netflix, HBO, Viaplay yms.)

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 14 Syys 2021 12:19

^Täytyy taas olla Dosterin kanssa samaa mieltä. Jenkkiversio oli todella huono, eikä sitä pelastanut Alex Horne. Lisäks jaksot oli puolituntisia (~22min), joten tuntuivat myös erittäin kiireessä läpiviedyiltä.

Uuden Seelannin versio on tosiaan hyvä myös. Kakkoskausi löytyy kokonaisuudessaan tältä kanavalta.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

ninnipinni
Television orja
Viestit: 795
Liittynyt: 14 Syys 2020 13:25

Re: Yleistä keskustelua sarjoista (Netflix, HBO, Viaplay yms.)

Viesti Kirjoittaja ninnipinni » 14 Syys 2021 19:15

Mä kyl tykkäsin enemmän Suomen versiosta kuin UK:sta, vaikka ei sekään huono ole. Riippuu tosi paljon vieraista, 1. kausi oli ihan timanttista, muut ei oo päässyt sen rinnalle :bow:
Onnennumero 7 Sofia!

Avatar
Kierrekaneli
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 15 Syys 2020 20:13

Re: Yleistä keskustelua sarjoista (Netflix, HBO, Viaplay yms.)

Viesti Kirjoittaja Kierrekaneli » 14 Syys 2021 19:45

Mun mielestä UK versio on aivan timanttista settiä.
Tykkäsin itse Kiti Kokkosesta suomalaisessa versiossa, samoin Miika Nousiaisesta, mutten oikein muista. Lisäksi tehtävät eivät olleet mielestäni yhtä onnistuneita kuin UK-versiossa.
Parasta oli kotimaisessa versiossa kun jengi yritti saada housuja jalkaan ilman käsiä. Kokkosen tuoma tilannekomiikka ylipäätään oli mun mielestä tuolla UK-tasolla.

Avatar
Velipuolikuu
Kroisos
Viestit: 1693
Liittynyt: 02 Touko 2008 21:29

Re: Yleistä keskustelua sarjoista (Netflix, HBO, Viaplay yms.)

Viesti Kirjoittaja Velipuolikuu » 06 Huhti 2022 16:58

Ruutu+ saattanut jollekin palstalaiselle jäädä roikkumaan vaikka BB-kaudesta jo tovi aikaa. Sarjasuositus : Mädät omenat. Kotimainen draamasarja mielisairaalaympäristöön sijoittuva.
Viaplaylla alunperin julkaistu. Oma ajatus on, että käsikseen tässä on koetettu panostaa, joka on aina hyvä. Ei tällä kertaa naiset sitä naiset tätä joka on tän ajan trendi edes hämännyt.
Enkelin kasvot, ja kolmoismurhasta kakkua istuvan kroppa
-Juufin Laura ärrästä

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleistä keskustelua sarjoista (Netflix, HBO, Viaplay yms.)

Viesti Kirjoittaja Risto » 06 Syys 2022 14:41

Kukaan seurannut House of the Dragonia? Itelle maistunut ainakin paljon paremmin kuin Game of Thronesin pari viimeisintä kautta.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Yleistä keskustelua sarjoista (Netflix, HBO, Viaplay yms.)

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 06 Syys 2022 15:17

Risto kirjoitti:
06 Syys 2022 14:41
Kukaan seurannut House of the Dragonia? Itelle maistunut ainakin paljon paremmin kuin Game of Thronesin pari viimeisintä kautta.
Eipä oo tullu seurattua. Taidan odotella, josko tulis YLEltä jossain vaiheessa. En suostu maksamaan noista kanavista.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Kierrekaneli
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 15 Syys 2020 20:13

Re: Yleistä keskustelua sarjoista (Netflix, HBO, Viaplay yms.)

Viesti Kirjoittaja Kierrekaneli » 10 Syys 2022 09:51

Risto kirjoitti:
06 Syys 2022 14:41
Kukaan seurannut House of the Dragonia? Itelle maistunut ainakin paljon paremmin kuin Game of Thronesin pari viimeisintä kautta.
Olen jaksot katsonut. En tiedä odotanko edelleen jotain enemmän, mutta tuntuu ettei homma ole vielä ihan lähtenyt käyntiin. Mutta sama oli mun mielestä GoT:ssa, että odotin parin kauden ajan sen käynnistymistä ja haukottelin. Tosin, katsoin jaksot niin jälkijunassa, että odotin sitä mahtavuutta mistä kaikki puhui, eikä sitä oikein koskaan tullut. Odotin siis liikaa. Siksi olen katsonut jaksoja nyt, mutta katsellaan nyt niin kauan kuin jaksot löytyy helposti ilman maksamisia.

Sandman oli Netflixistä oikein mainio ja viihdyttävä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “TV-sarjat”