Kosto

Mitä seuraat Big Brotherin lisäksi? Keskustelua TV-sarjoista.
Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Mardis » 24 Kesä 2012 23:27

^ No niin kai. ;) Ehkä ekan jakson katon, saa nähä ny. Mut en kyllä mitään kymmentä jaksoo rupee kattoo, ku en kuitenkaan läheskää kaikkee ymmärrä ja sit vaa rupee ärsyttää.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 27 Kesä 2012 00:43

Voi pojat. En sitten malttanut katsoa Suomen esitysajassa, vaan katselin illan aikana loput ekan kauden jaksot. Yllätyksiä täynnä koko sarja, sen verran on pakko sanoa. Tuskin maltan odottaa kakkoskautta, huikeeta.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 01 Heinä 2012 21:57

No voihan hemmetti ku jäi taas jännään kohtaan! Mä luulin jo heti, että se oli Daniel joka makas maassa, mut onneks se oliki Tyler! Näköjään Danielkin sai osuman, mut toivottavasti sille ei nyt käy pahemmin. Tyler tuli kuvioihin ja KUOLI. [smilie=a_cool.gif] Onneks sitä ei nähdä nyt pahemmin. Mietin vaan, että menikö se nyt niin, että Tyler ampui Danielia ja Amanda sitten ampui Tyleria. Mitä muutakaan se Amanda siellä rannalla olisi tehnyt?
That damn fox!

Kuva

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Risto » 02 Heinä 2012 17:16

Pakko sanoo et tuli kyl ihan puskista toi et se olikin Tyler joka delas. Jo siitä ekasta jaksosta asti mun mielestä oli ihan selvää et se on Daniel joka tossa kuolee, mut olipas mukava yllättyä kerrankin.

On tää vaan niin kova sarja et melkein tekis mieli tehdä laittomuuksia ja ladata tää, mut taidanpa malttaa mieleni. Kerrankin. :D

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Orphan » 02 Heinä 2012 18:11

Huhhuh olipas jännittävä jakso ! Oikein kylmät väreet tuli tossa lopussa. :D Voisin sanoa, että Koston paras jakso. Ja todellakin myös minulle tuli puskista, että se olikin Tyler joka kuoli, ja hyvä niin. Nyt tekisi kyllä mieli katsoa sarjaa eteenpäin, mutta en taida. ;) Mikä se juttu oli kun Takeda sanoi "Amandalle", että "Ilo autaa sinua" tai jotain tullaista. Se kohta meni vähän ohi. Luultavasti "Amanda" nyt sitten tappo Tylerin. Valitettavasti Daniel sai tietää Emilyn suunnitelmista.
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Mardis » 03 Heinä 2012 22:25

Oli kyllä todellakin suuri yllätys et se ammuttu oliki Tyler, mut positiivinen sellane ehdottomasti! Ja Amandan kyllä luulis sitä ampuneen, mut toisaalta siinäki saattaa olla joku yllättävä käänne.

Kyllä tätä useimminki kyllä kattois!

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Sihi » 05 Heinä 2012 04:34

Itse taas toivoin että se kuollut olisi ollut Daniel.
Danielin hahmo on tähän asti ollut sarjan tylsimpiä. Toivottavasti hahmo pääsisi nyt vähän kehittymään.

Muuten olen kyllä sarjasta tykännyt.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 05 Heinä 2012 14:49

Sihi kirjoitti:Itse taas toivoin että se kuollut olisi ollut Daniel.
Niin minäkin. Täysin turha hahmo, jonka olis voinu tapattaa huoletta pois. Olis se kostohommelikin varmaan vaikeutunu sen myötä.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja ramasee » 06 Heinä 2012 19:50

uu jes, ihan huikee sarja, koko ajan sattuu käänteitä, joita en ois arvannu. jep tämä daniel tyler juttu. Ihan hyvä näin, vaikka kyllähän se daniel aika turha on, mutta tyler oli ihan taju ärsyttävä, niin onneks sitä ei enää tarvi kattella.

tää sarja on kyllä nyt pitkään aikaas taas sellainen joka tosiaan saan koukuttumaan. tulis jo pian seukki jakso
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 08 Heinä 2012 21:52

Jaha, Daniel vangittiin, no eipä tuon väliä. Se olikin Takeda, joka kolkkas Danielin ja tappo Tylerin. :shock: Danielin ampumana Tyler oli vielä hengissä. Mihinköhän Takeda nyt sit vei Amandan? Se tuli kyl yllärinä, että Ashley vuoti ne kuvat nettiin.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Orphan » 08 Heinä 2012 21:57

Yllätyksenä tuli minullekin, että Ashley vuosi kuvat nettiin. Myös se, että Takeda ampuikin Tyleria kahdesti ja kolkkasi Danielin tuli minulle yllätyksenä. :shock: Emilyn nyt pitäis pelastaa toinen noista. Vois kyllä vaikka pelastaa Jackin, koska Daniel on kyllä aika tylsä hahmo.
Pakko sanoa, että tää sarja on kyllä yksi suosikeistani. :tu Ja ihana Emily näyttelee tosi hyvin. :love61:
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja knocker » 08 Heinä 2012 22:53

Takedan osallisuus murhaan oli mulle eka, jonka arvasin ennalta. Ja Ashley on ollut jo pitkään tyyppi, joka hakee arvattavasti itselleen etuuksia.
Toi Takedan ja Emilyn yhteenotto mua jäi jotenkin vaivaamaan. Täytynee katsoa uudelleen tilanne, en ollut skarppina ja se kostautui.
a walking disaster

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Mardis » 09 Heinä 2012 12:56

Meni vähän ohi täs jaksos pari kohtausta ja oli vaikia välillä ymmärtää kaikkee. Noo.. kai mä jotenki pysyn silti yhä kärryillä.

Tuli mullekki kyllä yllätyksenä, et Takeda oli osallinen siihe murhaan. Kuvittelin jo et vähän Amanda olis ampunu Tyleriä, mut väärässä olin.
Sinänsä ei yllättäny, et Ashley laitto ne kuvat nettiin, mut en sitäkään kuitenkaan aravannut. Täs sarjas tulee melkein kaikki koko ajan yllätyksenä ja se toki onki kiva. :)
Danielin pidätyksellä ei oikeestaan oo mitään väliä. Aika turha hahmohan se on.
Ja missähän Amanda sitte on!? :o

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 15 Heinä 2012 22:05

Jaa, että Victoria sit järkkäs jonkun hakkaamaan Danielin :shock: Onpa tosi hyvä äiti.. sit viel joku sen vanha säätö palas. Sillä on näköjää miehiä riittäny. Hyvä, että Emily sai vähän sotkettua pakkaa tuolla. Charlotte on tyhmä.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Risto » 15 Heinä 2012 22:07

Nyt alkaa jo olemaan semmonen fiilis et sais pikkuhiljaa tää kausi loppua. Tykkään mä tästä edelleen todella paljon, mut jotenkin vähän on semmosta venytyksen makua ilmassa.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja knocker » 15 Heinä 2012 23:39

En kokenut tätäkään jaksoa venyttämisenä, oli tapahtumarikas jakso jälleen.
Victoria luuli, että maksettu pahoinpitely Danielia kohtaan olisi ollut vaan lievä, ja että tämä olisi päässyt pois vankilasta. No, pääsihän tuo, mutta ei kovin lievällä hakkaamisella. Ja Emily takuulla jossain vaiheessa tuo tämän ilmi, kun todisteet sai.
Mitä sitten tulee Victorian lemmenleikkeihin vanhan sulhon kanssa. Kaipa tohonkin joskus tulee selvyys, miksi sitä niinkin paljon näytettiin.
a walking disaster

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Orphan » 16 Heinä 2012 00:22

Mun mielestä tämä jakso ei ollut ollenkaan venytystä, joten tarvii komppailla knockeria. Ärsyttävä toi Victorian vanha säätö ! :D Oli jotenkin hauskaa kun Mason palasi kuvioihin. :D Tekisi taas mieli katsoa tätä omaan tahtiin, mutta enää en siihen sorru, kun olen näin pitkälle päässyt. Declan on todella ärsyttävä! En jotenkaan tykkää Declanista ollenkaan.
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Mardis » 21 Heinä 2012 22:55

Oon kyllä vähän Riston kans samaa mieltä. Jotenki kaks viimestä jaksoo ei oo oikeen vieny mukanansa. Ja mä oon vielä kattonu tätä vasta alle kymmenen jaksoo yhteensä. Tai voihan se johtua ehkä siitäki ku en ihan kaikkee ymmärrä, mut en oikee usko. Mut tulee tätä jokatapauksessa katottua loppuun saakka, vaikka ihan mielenkiinnosta miten 1. kausi päättyy.

Orphanin kans samaa mieltä, et Declan on ärsyttävä.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 22 Heinä 2012 21:49

Millainen äiti, sellainen tytär... Charlotte on oikeasti tosi rasittava! Danielin ryypiskellessä toivoin, että se ois pudonnu sieltä parvekkeen kaiteelta. Emily iski jälleen ja sai Victorian kätyrin aisoihin! Victorian metkut onneksi selvisi Conradille. Aattelin jo, että onks Daniel hirttäny ittensä, mut se oliki Lee.. harmi... [smilie=a_teeth.gif] Graysonit tappanu/tapattanu Emilyn isän. :( Että, tää on koukuttava sarja! :jap23:
That damn fox!

Kuva

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Orphan » 22 Heinä 2012 21:54

Taas hyvä jakso! Jakso piti jännitystä yllä koko jakson ajan. Olen taas ihan sekaisin näistä Kostob kuvioista. Pakko nyt kysyä, että Graysonit siis murhasivat Leen ja kirjoittivat sen murhaviestin ? Kohta meni kyllä ihan ohi. Ja voi ei sitä Charlottea. Ottaisi mielummi nyt edes sen Declanin kun tota ärsyttävää jätkää. Toisaalta ymmärrän todella hyvin, kun Declan valehteli oikeudessa. Olen huomannut, että ajatukseni ovat todella ristiriitaiset tässä sarjassa. :D Toisaalta haluaisin, että Daniel vangitaan, toisaalta taas että Jack lavatettaisiin. Tavallaan kannatan siis Graysoneita ja Emilyä vuoronperään oikeudenkäynnissä :D Kertoisiko joku monta jaksoa tätä vielä tulee ? En uskalla katsoa itse, kun en halua spoilaantua mistään.
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Mardis » 22 Heinä 2012 21:59

Vai Graysonit on syylliset Davidin murhaan. No saapahan Emily tuosta ainakin kostonhalua lisää.
Mäki kyllä jo kuvitelin et Daniel olis hirttäytyny, mut se oliki Lee. Graysonitko sen tosiaa murhasi ja laitto sen viestin, kun mullaki meni vähä ohi.

Tää jakso oli nyt hieman parempi.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Punde » 22 Heinä 2012 23:02

Orphan kirjoitti:Pakko nyt kysyä, että Graysonit siis murhasivat Leen ja kirjoittivat sen murhaviestin ? Kohta meni kyllä ihan ohi.
Murhauttivat, luonnollisesti. Murder by proxy, joten ite eivät tehneet mut käytännössä olivat kaiken takana, eli vois sanoa et murhasivat. Conrad jakson lopussa soitti kontaktilleen että pitää tehdä samat ku Emilyn/Amandan (joka salakuunteli puhelua kun Nolan asteli sisälle) iskälle. (edit: jaksossa kävi myös ilmi et Emilyn iskän murha lavastettiin vankilatappeluks, Lee hoideltiin lavastamalla itsemurha, sopi paremmin tilanteeseen)

Neljä jaksoa vielä tulematta. Toi murhautuskuvio selvenee loppujaksoissa, nyt tossa oli vaan lyhyt kommentti ja Emilyn reaktio siihen elikkäs jakson cliffhangeri.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “TV-sarjat”